Jump to content

Vodafone 4G : Συζητήσεις-απόψεις


Soulman
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Και κάτι καλό, και κάτι κακό να κάνει η Vodafone πάλι κάποιοι θα γκρινιάζουν. Περισσότερο διαμαρτύρονται οι συνδρομητές άλλων δικτύων για το πρόβλημα παρα οι ίδιοι οι συνδρομητές της. Δεν καταλαβαίνω το γιατί.

Είναι έτσι απλά η ανθρώπινη φύση. Οταν δίνει απεριόριστα με 10€ ή το giga wifi on the spot με 10€-->40gb και δεν έχει ανταγωνισμό είναι μια χαρά εταιρεία και προτείνεται ως επιλογή με αποτέλεσμα να υπάρχει και υπερφόρτωση δικτύου. Οταν μια στο τόσο πέφτει είναι άθλια η εταιρεία..

 

 

Εγω εχω να πω πως οταν ο κοσμος για καποιο λογο χανει την προσβαση στο διαδικτυο κανουν σαν πρεζακια και χειροτερα μην πω.

Ισχύει. Αλλά χθες έπεσαν όλα. Ουτε κλήσεις,oυτε sms δεν έπαιρνες σε κάποιες περιοχές. Και επίσης εν έτει 2021 υπάρχει κόσμος που εργάζεται μέσω διαδικτύου. Προσωπικά με επηρέασε ελάχιστα η όλη φάση στην εργασία μου μέσω διαδικτύου αλλά για τέτοιες περιπτώσεις έχω και την πράσινη.. Προσωπικά επειδή δουλεύω με μηχανήματα που πρέπει να είναι up 24/7 καταλαβαίνω ότι βλάβες/αναβαθμίσεις που δεν πάνε όπως πρέπει και βγαίνουν "παρενέργειες" συμβαίνουν και θα συμβαίνουν πάντοτε. Οπότε όποιος θέλει να διασφαλίσει όσο το δυνατόν πιο απρόσκοπτη σύνδεση για οποιονδήποτε λόγο,φροντίζει να έχει και μια backup σύνδεση

Link to comment
Share on other sites

Εγω εχω να πω πως οταν ο κοσμος για καποιο λογο χανει την προσβαση στο διαδικτυο κανουν σαν πρεζακια και χειροτερα μην πω.
επειδή και μόνο αναφέρεις "ο κόσμος" δεν έχει καμία σχέση με τα μέλη του φόρουμ που παθαίνουν καρδιακή συγκοπή και "πεθαίνουν",οι πρεζακηδες άλλωστε δεν έχουν καν Vodafone

προσωπικά σαν χρήστης δεν είχα κανένα πρόβλημα

 

 

 

 

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk

Edited by akalos
Link to comment
Share on other sites

επειδή και μόνο αναφέρεις "ο κόσμος" δεν έχει καμία σχέση με τα μέλη του φόρουμ που παθαίνουν καρδιακή συγκοπή και "πεθαίνουν",οι πρεζακηδες άλλωστε δεν έχουν καν Vodafone

προσωπικά σαν χρήστης δεν είχα κανένα πρόβλημα

 

 

 

 

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk

 

Δηλαδή στην περιοχή σπυ δεν έπεσε το δίκτυο ;

Link to comment
Share on other sites

Εδώ, όσες φορές δοκιμάσαμε, ενώ έδειχνε πως είχε σήμα και προσπαθούσε να πραγματοποιήσει κλήση έκλεινε βγάζοντας μήνυμα "μη εγγεγραμμένο στο δίκτυο". Μόνο το 1252 καλούσε κάποιες φορές, αλλά ενώ μετρούσε δευτερόλεπτα κανονικά στην κλήση δεν ακουγόταν τίποτα. Καλώντας τους Vodafone αριθμούς από άλλο δίκτυο απλά έκλεινε χωρίς να χτυπήσει. Παρόμοια θέματα μας μετέφερε ότι είχε ένας γνωστός από τη Σέριφο. Μετά τα παράτησα και πήγαμε για μπάνιο. Στο γυρισμό μετά από 2 ώρες όλα ήταν καλά.

 

Sent from my SM-G930F

Link to comment
Share on other sites

Μικρό διακοπές το να μην μπορείς να βρεις τους δικούς αου για 3 ώρες . Εκτός αν έγινε καποια διάκριση για συγκεκριμένους συνδρομητές
Link to comment
Share on other sites

Με το που έπεσε το δίκτυο στην vodafone όλα τα συστήματα μπήκαν σε flash time mode :lol: Παράλληλα αυτό επηρέασε και κάποιους συνδρομητές της άγνωστο ακόμη γιατί και πως και οι οποίοι μπηκαν και αυτοί στο flash time mode και νόμισαν ότι όλη η βλάβη διήρκεσε μερικά δευτερόλεπτα :lol:
Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα μία βλάβη ποτέ κανείς δε θα την επαινέσει. Αλλά πολύ μένος, ρε παιδιά, για τη vodafone. Μέχρι και άτομα με wind μπήκαν να κάνουν κριτική. Λες κι έχουν οικονομικό συμφέρον κάποιοι από τις αντίπαλες εταιρείες και ξιφουλκούν εναντίον της vodafone. Το θέμα έχει εξαντληθεί σε τόσες σελίδες. Κι εγώ προσωπικά δύο sim έχω για να είμαι καλυμμένος. Έγινε η βλάβη, ακολούθησε η κριτική, τέλος. Κι όποιος δεν μπορεί μία εταιρεία, απλά παύει να είναι πελάτης της. Τα άλλα είναι για να περνάει η ώρα.

Ο "δάσκαλος", ζαίος και με άποψη επί παντός επιστητού και οι "δικαστές" της Vodafone (κατά πρώτο λόγο) και της Cosmote.😅

Link to comment
Share on other sites

την ώρα που το είπε ο Σκάι το ποσταρα και εδώ,άρα όχι αν ήταν πιο πριν η βλάβη δεν το ξέρω

αλλά γιατί δεν ρωτάς τους άλλους που δεν έχουν καν vodafone ?

 

 

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

έλα αρκετά με την παραπληροφόρηση

 

----- προσθήκη μηνύματος 2 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

 

ναι δευτερολέπτων. και αυτό όχι γιατί είχε θέμα η τηλεφωνία απλά έφυγε το 4g και συνδέθηκαν όλοι στο 2g με αποτέλεσμα σε κάποιες περιοχές να βγουν εκτός λόγω φόρτου. Πόσο πιο απλό; Κάποιοι φαντασιώνονται διάφορα

 

Παραπληροφόρηση έτσι ; Εγω σε παραπληροφορώ φιλε μπυ ; Μόνο εγώ το αναφέρω ; Να είμαστε αντικειμενικοί . Μπορεί να μην είναι το βασικό δίκτυο μου αλλά και σιμ της έχω και τα απεριοριστα έχω βάλει φέτος το κακοξαιρι , και όπου πάω βλέπω τις υπηρεσίες που προσφέρει . Εσυ έχεις διαμόρφωση μοα άποψη γύρο από την πόλη σου . Δεν σε έχω δει ππτε να αναφέρεσαι σε περιοχές και στο τι θεωρίες εσυ «αναβάθμιση». Για όνομα του θεού τα ίδια έλεγα για την COSMOTE όταν έπεφτε έλεος

Παραπληροφοριση ξαι αυτό έτσι ;

https://drive.google.com/file/d/15FKLqAaGQzVD6b3eAhlJOHT-aRv8aXtx/view?usp=drivesdk

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα μία βλάβη ποτέ κανείς δε θα την επαινέσει. Αλλά πολύ μένος, ρε παιδιά, για τη vodafone. Μέχρι και άτομα με wind μπήκαν να κάνουν κριτική. Λες κι έχουν οικονομικό συμφέρον κάποιοι από τις αντίπαλες εταιρείες και ξιφουλκούν εναντίον της vodafone. Το θέμα έχει εξαντληθεί σε τόσες σελίδες. Κι εγώ προσωπικά δύο sim έχω για να είμαι καλυμμένος. Έγινε η βλάβη, ακολούθησε η κριτική, τέλος. Κι όποιος δεν μπορεί μία εταιρεία, απλά παύει να είναι πελάτης της. Τα άλλα είναι για να περνάει η ώρα.
μπήκαν οι γνωστοί παραπληροφοριοδοτες χαχα

δεν μασάμε όμως

 

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Να είμαστε αντικειμενικοί .

Με όλο το θάρρος αλλά δεν μπορεί κάποιος να σου αποδώσει αυτόν το χαρακτηρισμό με βάση πάντα τα γραφόμενά σου.

Ο "δάσκαλος", ζαίος και με άποψη επί παντός επιστητού και οι "δικαστές" της Vodafone (κατά πρώτο λόγο) και της Cosmote.😅

Link to comment
Share on other sites

την ώρα που το είπε ο Σκάι το ποσταρα και εδώ,άρα όχι αν ήταν πιο πριν η βλάβη δεν το ξέρω

αλλά γιατί δεν ρωτάς τους άλλους που δεν έχουν καν vodafone ?

 

 

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk

 

Δεν το είδα το μυνημα

 

----- προσθήκη μηνύματος 58 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Με όλο το θάρρος αλλά δεν μπορεί κάποιος να σου αποδώσει αυτόν το χαρακτηρισμό με βάση πάντα τα γραφόμενά σου.

 

Γιατί δεν ισχύουν αυτά ππυ γράφω ;

Link to comment
Share on other sites

Δεν το είδα το μυνημα

 

----- προσθήκη μηνύματος 58 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

 

 

 

Γιατί δεν ισχύουν αυτά ππυ γράφω ;

post 10524

 

10 χρόνια δεν βγάζω κλήση με την cote στο σπίτι μου,η wind μου έφερε το 4g η voda το έκανε καλύτερο με volte και vowifi που δεν υποστηρίζει η Q,αυτές τις δύο έχω λοιπόν

δεν θα απολογηθεί εσύ εκ μέρους της cosmote ούτε εγώ εκ μέρους των άλλων δύο

τελεία και παύλα,εδώ θα είμαστε και θα τα λέμε καλοπροαίρετα πάντα

 

 

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk

Edited by akalos
Link to comment
Share on other sites

Όλοι έχουν παραισθήσεις κι εγώ που έχω σταθερή και δεν δούλευε μάλλον είχα κάνει λάθος.

 

https://www.cnn.gr/ellada/story/276181/provlimata-sto-diktyo-tis-vodafone-anafores-apo-xristes-internet-kai-tilefonias?utm_medium=Social&utm_source=Facebook#Echobox=1627637709

Link to comment
Share on other sites

post 10524

 

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk

 

Με τον χαμό ππυ γινόταν χθες δεν το παρατήρησα :lol:

Link to comment
Share on other sites

Για μένα η δυσάρεστη έκπληξη είναι η αδιαφορία της εταιρίας προς εμάς τους συνδρομητές, παρά η βλάβη. Όπως έγραψε και άλλο μέλος, στις επείγουσες καταστάσεις η συσκευή δεν χρειάζεται καν σιμ. Παίρνει από οποιαδήποτε κεραία.

Το αστειο είναι ότι πριν λίγες ημέρες έλεγα ότι η βόνταφον έχει την καλυτερη εξυπηρέτηση πελατων...

Link to comment
Share on other sites

Στο συμβόλαιο λίγο που κοίταξα γράφει τα έξεις

 

5.5. Αποκλίσεις στην ποιότητα και μέσα αποκατάστασης:

 

· Η VODAFONE δέχεται μέσω του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών και εξετάζει άμεσα τις αιτιάσεις και τα παράπονα

των Συνδρομητών και επιλύει τα τυχόν προβλήματα εντός εύλογου χρόνου από τη γνωστοποίησή τους. Η πρόσβαση

στην Εξυπηρέτηση Πελατών πραγματοποιείται μέσω κλήσεων, τηλεομοιοτυπίας και διαδικτύου καθώς και μέσω

γραπτών μηνυμάτων για άτομα με προβλήματα ακοής, στους αριθμούς που αναφέρονται στον Τιμοκατάλογο. Η

VODAFONE τηρεί αρχείο των αιτημάτων των Συνδρομητών, στο οποίο εμφαίνεται και η επίλυσή τους, για χρονικό

διάστημα που προβλέπεται από τη νομοθεσία.

 

· Ο Συνδρομητής δικαιούται να υποβάλλει αιτιολογημένη αναφορά στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών εφόσον θεωρεί

ότι υπάρχει πλημμελής εκπλήρωση των υποχρεώσεών της VODAFONE έναντί του. Εφόσον η VODAFONE

επιβεβαιώσει με βάση τα καταγεγραμμένα τεχνικά στοιχεία το αληθές των ισχυρισμών του, προβαίνει σε σχετική

αποζημίωση ή/και επιστροφή των καταβληθέντων. Σε καμία πάντως περίπτωση η VODAFONE δεν υποχρεούται σε

καταβολή αποζημίωσης για έμμεσες ζημιές και διαφυγόντα κέρδη.

 

· Η VODAFONE δεν ευθύνεται έναντι των Συνδρομητών για αθέτηση των όρων της παρούσας ή για αδυναμία της να

εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της, που οφείλονται σε περιπτώσεις επέλευσης οποιουδήποτε τυχηρού γεγονότος ή

γεγονότος ανωτέρας βίας. Τα ακόλουθα γεγονότα αποτελούν ενδεικτικά γεγονότα ανωτέρας βίας: ο πόλεμος, (είτε έχει

κηρυχθεί, είτε όχι), ταραχές, πράξεις δολιοφθοράς, θεομηνίες, σεισμοί, εκρήξεις, πυρκαγιές, εμπορικοί αποκλεισμοί,

απεργίες, ανταπεργίες, πράξεις Ελληνικών, Κοινοτικών ή άλλων αρχών με αποφασιστικές εξουσίες, πταίσμα

οποιουδήποτε τρίτου φυσικού ή νομικού προσώπου, φυσικά εμπόδια, ατμοσφαιρικές συνθήκες.

 

· Η VODAFONE δε φέρει καμία ευθύνη για τον χρόνο επιδιόρθωσης βλαβών που εμπλέκουν άλλους Φορείς. Η

VODAFONE ουδεμία ευθύνη έχει για την ποιότητα, επάρκεια και ασφάλεια των δικτύων ηλεκτρονικών επικοινωνιών

τρίτων στα οποία αποκτά πρόσβαση ο Συνδρομητής μέσω της Σύνδεσης.

 

· Κατ' εξαίρεση της συνδρομής περιστατικού ανωτέρας βίας, σε περίπτωση βλάβης που δεν οφείλεται σε υπαιτιότητα

του Συνδρομητή ή σε συνθήκες περιβάλλοντος και λειτουργίας διαφορετικές από αυτές για τις οποίες παρέχεται η

Υπηρεσία από τη VODAFONE, o Συνδρομητής έχει το δικαίωμα καταγγελίας της Σύμβασης αζημίως, με εξαίρεση

τυχόν επιδότησης τερματικού Εξοπλισμού ή επιδότησης κατασκευής σύνδεσης στο δίκτυο εφόσον η χρήση των

υπηρεσιών πρόσβασης στο Διαδίκτυο δεν αποκατασταθεί από τη VODAFONE εντός τριάντα (30) ημερών από την

υποβολή του παραπόνου, με την επιφύλαξη τυχόν καθυστερήσεων που δεν οφείλονται στη VODAFONE.

Link to comment
Share on other sites

Εάν οι όροι ενός συμβολαίου έρχονται σε αντίθεση με το νόμο, χαρακτηρίζονται καταχρηστικοί και δεν ισχύουν. Λίγοι το ξέρουν αυτό, γι'αυτό και οι εταιρίες γράφουν οτιδήποτε τους βολευει. Βάλε και ότι οι αρμόδιες αρχές θέλουν να τους βάλεις κάρβουνο για να παρουν μπρος, ιδού τα αποτελέσματα... Εμείς να πρεπει να είμαστε σωστοί στις υποχρεώσεις/πληρωμες μας, αλλιώς μας κόβουν τις υπηρεσιες, και η βονταφον να μας γράφει κανονικότατα!
Link to comment
Share on other sites

Όπως έχω γράψει παραπάνω εδώ ολόκληρος ο νόμος που βέβαια αφορά όλες τις εταιρείες και όχι μόνο την βοντα.

Άρθρο 3 παράγραφος 4 και μετά.

 

http://yme.gov.gr/nomos/typikoi_nomoi/n2075fek12931071992.htm

 

Επίσης άρθρο 4 παρ Β για όσους δεν τους άρεσε η λέξη αδιάλειπτη λειτουργία.:lol:

 

β) Την απρόσκοπτη, ορθολογική και ταχεία παροχή προς το κοινό της υπηρεσίας σταθερής τηλεφωνίας και των λοιπών τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών.

Edited by pavlitakis1
Link to comment
Share on other sites

:lol: :lol: το 4g λέμε έφυγε. Μια χαρά τηλεφωνία είχε. Απλά έγιναν κάποιες διακοπές δευτερολέπτων

έλα αρκετά με την παραπληροφόρηση

ναι δευτερολέπτων. και αυτό όχι γιατί είχε θέμα η τηλεφωνία απλά έφυγε το 4g και συνδέθηκαν όλοι στο 2g με αποτέλεσμα σε κάποιες περιοχές να βγουν εκτός λόγω φόρτου. Πόσο πιο απλό; Κάποιοι φαντασιώνονται διάφορα

 

Ναι, εμείς κάνουμε παραπληροφόρηση. :lol: Όλη η χώρα είχε πρόβλημα για τουλάχιστον 3-4 ώρες. Αλλά όλα καλά, αφού είχαν(?) 2G που δεν έβγαζε κλήσεις... Ελπίζω να τρολλάρεις.

 

 

Και κάτι καλό, και κάτι κακό να κάνει η Vodafone πάλι κάποιοι θα γκρινιάζουν. Περισσότερο διαμαρτύρονται οι συνδρομητές άλλων δικτύων για το πρόβλημα παρα οι ίδιοι οι συνδρομητές της. Δεν καταλαβαίνω το γιατί.

Σίγουρα μία βλάβη ποτέ κανείς δε θα την επαινέσει. Αλλά πολύ μένος, ρε παιδιά, για τη vodafone. Μέχρι και άτομα με wind μπήκαν να κάνουν κριτική. Λες κι έχουν οικονομικό συμφέρον κάποιοι από τις αντίπαλες εταιρείες και ξιφουλκούν εναντίον της vodafone. Το θέμα έχει εξαντληθεί σε τόσες σελίδες. Κι εγώ προσωπικά δύο sim έχω για να είμαι καλυμμένος. Έγινε η βλάβη, ακολούθησε η κριτική, τέλος. Κι όποιος δεν μπορεί μία εταιρεία, απλά παύει να είναι πελάτης της. Τα άλλα είναι για να περνάει η ώρα.

 

Εγώ έχω κάρτες SIM και από τις 3 εταιρίες και βασικό νούμερο στη Vodafone, από την οποία γίνεται το 90% της χρήσης του κινητού μου. Έχω το δικαίωμα ν' ασκώ κριτική; :O

 

Υ.Γ. Κανένα μένος, τουλάχιστον από μέρους μου. Απλά γράφω τα γεγονότα ως έχουν. Η Vodafone προς το παρόν, έχει μακράν τα περισσότερα και μεγαλύτερα προβλήματα.

 

Υ.Γ.2. Επίσης απαράδεκτο το ότι ακόμα δεν έβγαλε ανακοίνωση για το τι συνέβη. Αναβάθμιση που πήγε στραβά; Η καθαρίστρια σκόνταψε σε καλώδιο; Ας πουν κάτι...

Edited by MitsosDaBest13
Link to comment
Share on other sites

 

Επίσης άρθρο 4 παρ Β για όσους δεν τους άρεσε η λέξη αδιάλειπτη λειτουργία.:lol:

 

β) Την απρόσκοπτη, ορθολογική και ταχεία παροχή προς το κοινό της υπηρεσίας σταθερής τηλεφωνίας και των λοιπών τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών.

 

Επίσης αν δεν βρούμε την λέξη αδειάλειπτη λειτουργία , δεν πειράζει , θα βρούμε άλλες λέξεις της Ελληνικής γλώσσας (τις οποίες ερμηνεύουμε παραβλέποντας τον Μπαμπινιώτη όπως ακριβώς μας συμφέρει ) Αν δεν διαθέτουμε την λέξη διαθέτουμε 52 ερμηνευτικές μεθόδους.

Τώρα για το τι ακριβώς προβλέπετε διαβάζουμε και στο άρθρο 3 παράγραφος 6

Καθυστέρηση πέραν των τριών (3) ημερών στην αποκατάσταση βλάβης....

 

Με λίγα λόγια δικαιολογείται καθυστέρηση ακόμα και 3 ημερών.

Την καημένη την λέξη αδιάλειπτη.....

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

Επίσης αν δεν βρούμε την λέξη αδειάλειπτη λειτουργία , δεν πειράζει , θα βρούμε άλλες λέξεις της Ελληνικής γλώσσας ( την οποία ερμηνεύουμε παραβλέποντας τον Μπαμπινιώτη όπως ακριβώς μας συμφέρει ) Αν δεν διαθέτουμε την λέξη διαθέτουμε 52 ερμηνευτικές μεθόδους.

 

Τώρα για το τι ακριβώς προβλέπετε διαβάζουμε και στο άρθρο 3 παράγραφος 6

 

Καθυστέρηση πέραν των τριών (3) ημερών στην αποκατάσταση βλάβης....

 

 

 

Με λίγα λόγια δικαιολογείται καθυστέρηση ακόμα και 3 ημερών.

 

Την καημένη την λέξη αδιάλειπτη.....

 

Πάμε πάλι από την αρχή μήπως βοηθήσει η κατάσταση.

άμεσα - αμέσως

 

άμεσα**

1. =*«όχι έμμεσα»*(αρχική κύρια χρήση)

2. =*«σύντομα, χωρίς καθυστέρηση»*(νεότερη σημασία. Ξεκίνησε ως «τύπος τής δημοτικής» σε -α των επιρρημάτων σε -α αντί τού αμέσως)

 

αμέσως=*«πάραυτα, στο λεπτό»*(εμφατικός τύπος)

 

Επομένως είναι το ίδιο. Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν το αντιλαμβάνεσαι.

 

Παρακάτω τώρα.

Αδιάλειπτη και απρόσκοπτη είναι το ίδιο. Χωρίς προσκόμματα, χωρίς διαλείμματα.

Το αδικαιολόγητη διακοπή το προσπερνάς. Μπερδεύεις την σταθερή με την κινητή. Δηλαδή μία εταιρεία μπορεί να κάνει συνεχώς τριήμερες διακοπές χωρίς πρόβλημα. Κλείνει για 3 ημέρες ανοίγει 1 και ξανακλείνει 3 και όλα καλά.

Αυτό κατάλαβες από την νομοθεσία?

Οπότε άδικα γράφω. Τέλος από εμένα.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω κάρτες SIM και από τις 3 εταιρίες και βασικό νούμερο στη Vodafone, από την οποία γίνεται το 90% της χρήσης του κινητού μου. Έχω το δικαίωμα ν' ασκώ κριτική; :O

Φυσικά και έχεις, όπως φυσικά δεν εννοούσα εσένα.

Edited by seranata

Ο "δάσκαλος", ζαίος και με άποψη επί παντός επιστητού και οι "δικαστές" της Vodafone (κατά πρώτο λόγο) και της Cosmote.😅

Link to comment
Share on other sites

Πάμε πάλι από την αρχή μήπως βοηθήσει η κατάσταση.

άμεσα - αμέσως

 

άμεσα**

1. =*«όχι έμμεσα»*(αρχική κύρια χρήση)

2. =*«σύντομα, χωρίς καθυστέρηση»*(νεότερη σημασία. Ξεκίνησε ως «τύπος τής δημοτικής» σε -α των επιρρημάτων σε -α αντί τού αμέσως)

 

αμέσως=*«πάραυτα, στο λεπτό»*(εμφατικός τύπος)

 

Επομένως είναι το ίδιο. Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν το αντιλαμβάνεσαι.

 

Παρακάτω τώρα.

Αδιάλειπτη και απρόσκοπτη είναι το ίδιο. Χωρίς προσκόμματα, χωρίς διαλείμματα.

Το αδικαιολόγητη διακοπή το προσπερνάς. Μπερδεύεις την σταθερή με την κινητή. Δηλαδή μία εταιρεία μπορεί να κάνει συνεχώς τριήμερες διακοπές χωρίς πρόβλημα. Κλείνει για 3 ημέρες ανοίγει 1 και ξανακλείνει 3 και όλα καλά.

Αυτό κατάλαβες από την νομοθεσία?

Οπότε άδικα γράφω. Τέλος από εμένα.

 

Αυτό ακριβώς λέω.

Όταν δεν βρίσκουμε την λέξη καταφεύγουμε σε ερμηνεία.

Όμως αυτή είναι η δική σου ερμηνεία

Για εμένα το σύντομα δεν ταυτίζεται με το αμέσως.

Για αυτό και η Ελληνική γλώσσα έχει τόσες έννοιες γιατί είναι διαφορετικές και όχι ίδιες.

Το προσκομα και το διαλειμα φυσικά και δεν είναι το ίδιο.

Ποτε και πουθενά.

Όταν κάνω διαλειμα από την δουλεια μου δεν το κάνω με προσκόμματα.

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Vodafone 4G : Συζητήσεις-απόψεις

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...