-
Δημοσιεύσεις
440 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by Finwe
-
Σε μένα αντιθέτως είναι εξαφανισμένο το DIY στην εφαρμογή.
-
Ακόμα να σκάσει το Android 16 update υποθέτω...
-
Χθες έσκασε ένα update από το πουθενά. 😮
-
Ίσως στην περίπτωση που το είδα, να φταίει ότι ήταν ήδη ενεργοποιημένο στην sim από την προηγούμενη συσκευή.
-
Νομίζω ότι υποστηρίζει.
-
Ήρθε πριν 3 μέρες, πάει σταδιακά κλασικά. Δυστυχώς Android 14 όχι, λογικά αυτό του Οκτωβρίου είναι και το τελευταίο που θα πάρει γενικότερα.
-
Μεγαλεία! Μάλλον το τελευταίο, ευτυχώς.
-
Στους επόμενους 3 μήνες το Realme UI 6.0 με Android 15. Btw ανακοινώθηκε και GT 7 Pro με Snadragon 8 Elite μέσα, 4 Νοεμβρίου.
-
Κλασικά σταδιακό update, δεν εμφανίζεται ταυτόχρονα σε όλους. 😞
-
Εσκασε πριν μερικές μέρες και το update Ιουλίου, υποθέτω το τελευταίο ή έχουμε 1-2 μήνες ακόμα?
-
Γκρινιάζουν κι εκεί ότι δεν πιάνουν 10Gbps με 1 ή 2.5Gbps κάρτα δικτύου? Πως είναι πολύ ακριβή η 10αρα κάρτα δικτύου και πως πρέπει να την παρέχει ο πάροχος? Πως δεν βλέπουν αυτές τις ταχύτητες με WiFi/Powerline/Extender? 😛
-
φ Μιας που αναφέρθηκαν, πήρε το μάτι μου αυτό σήμερα Telecoms: Περιορισμένη η κάλυψη των δικτύων 5G στην Ελλάδα (powergame.gr) Που βασίζεται στην έρευνα του 5Gobservatory.eu Report 20, June 2024 – 5G Observatory Δυστυχώς όμως μιλάει για την κάθε χώρα συνολικά κι όχι ανά πάροχο. Μήπως ξέρουμε τι ποσοστό Ν78 έχει περίπου η Cosmote επί του συνολικού αριθμού κεραιών που διαθέτει?
-
Γιατί όμως δεν βάζουν WiFi 7 στο GT6 ενώ το SOC το υποστηρίζει?
-
Έχουν και FTTH διαθεσιμότητα τα Μελίσσια, μια χαρά.
-
Υποτίθεται ότι θα αρχίσει να γίνεται σιγάα σιγάα rollout το latest update Απριλίου, λογικά έτσι όπως το πάνε (Ιανουάριος->Απρίλιος) 1-2 updates ακόμα και τέλος.
-
Λογικά δεν θα βγει εκτός Κίνας.
-
Πριν λίγο εμφανιστηκε και σε μένα. Υποθέτω ότι έχουμε κάνα 6μηνο ακόμα και τέλος, μιας και κυκλοφόρησε Σεπτέμβριο 2021
-
Security updates για πόσο υποτίθεται ότι έχουμε ακόμα? Ακόμα με του Νοεμβρίου είμαστε...
-
Πολύ κρίμα που δεν κυκλοφορούν Global τα GT/GT Neo series πλέον. 😞
-
Έχει προσέξει κάποιος αν τα "νέα" GB του DIY, μετά τις 13 Νοεμβρίου, στακάρουν με τα "παλιά" ?
-
Στα Realme γίνεται από τα Additional Options όταν είναι σε Dev Mode ή κάνω λάθος?
-
Κρίμα γιατί ο SD870 ήταν φοβερός για την τιμή του και δυστυχώς δεν έχει βγει ακόμα στην Ευρώπη το GT Neo 5 SE που είναι με τον επίσης εξαιρετικό 7+ Gen2 Realme GT Neo5 SE - Full phone specifications (gsmarena.com) Τώρα στην τιμή του SD870 τρώμε στη μάπα SD695 ffs!
-
Κάτι μου λέει ότι δεν θα πάρουμε Android 14 ή κάνω λάθος?
-
Ίδια και σε μένα, προφανώς.
