Jump to content

Τα πάντα για την Q card


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Πραγματικά δεν ξέρω τι να πω. 

Κι εγώ πρέπει σε δικό μου πρόσωπο να ανανεώσω σήμερα 

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Οταν καποιος (η ΝΟVA στην περιπτωση μας ) αφηνει την Q στη μοιρα της (χωρις το απαραιτητο προσωπικο ) λογικο ειναι να συμβαινουν αυτα .Δεν σεβονται τους πελατες της Q.Εδω κι μηνες ζουμε την απαξιωση των πελατων της ( cound down οffer απο 30 μερες[το ποιο δυνατο χαρτι της Q ....καποτε ] εγιναν 15ημερα για γελια στην αρχη κι για ..κλαματα μετα )[ αν αρχιζουν κι τα τεχνικα προβληματα ....αντε γεια .

Αν κι εδω που τα λεμε δεν μειναμε κι πολοι στην Q

Edited by powerup
Link to comment
Share on other sites

Just now, gthebest said:

Μόλις μίλησα μαζί τους και μου υποσχέθηκαν ότι από αύριο θα αποκατασταθεί 

Αύριο;;; 

Είναι δυνατόν; 

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Είναι τέρμα απαράδεκτοι. Ήθελα να βάλω κι εγώ βάτραχο σε μέλος της οικογένειας να φύγει από κιου, αλλά επειδή ξέρω κάνει μέρες και είναι οι αργίες, λέω άντε τελευταίο πακέτο να βάλω και είναι όλα κατεβασμένα... Έλεος! Και για πολλές ώρες το Nova DSL σερνόταν σήμερα και διακόπηκε τελείως... Σκέφτομαι να φύγω από παντού από το μακράν χειρότερο δίκτυο, και να κρατήσω μόνο τους αριθμούς... Για κόκκινη το βλέπω πιο πολύ και στα καρτοκινητά για βάτραχο...

 

Ιστορικό κινητών: Nokia 3410, 7250i, N97, Lumia 520, Lumia 925, Lumia 1020 64GB, Nokia Lumia 830 - Limited Gold Edition, Lumia 950, N950 Developer kit, Nokia Dali with Simple Dali UI, Nokia Reader - "Pine", Jolla Phone - The First One, Jolla C Limited Edition, Nokia 9 Pureview

Στην άκρη: Nokia 6230i, 8210, N86 8MP, 808 PureView, Nokia "Goldfinger", Nokia "McLaren", Panasonic Lumix DMC-CM1

Σε χρήση: Leica Leitz Phone 1, Nokia 808 Pureview

Link to comment
Share on other sites

Το κλείσανε στην πραγματικότητα το μαγαζί; Έχω ακόμα προσωπικές προσφορές μη με διώχνετε!!! Χαχαχα

Link to comment
Share on other sites

Μόλις μίλησα μαζί τους και μου υποσχέθηκαν ότι από αύριο θα αποκατασταθεί 
Είχα 190 mb χτες και περίμενα το σημερινό countdown. Αν έχουν φαγωθεί προσπαθώντας να δω τι φταίει, install uninstall της εφαρμογής κτλ σήμερα και έχω χρεωθεί daily internet ή κάτι άλλο, θα τους πάρει και θα τους σηκωσει

Sent from my M2101K6G using Tapatalk

Panasonic GD70, Ericsson GF768, Panasonic GD30, Nokia 3210, Ericsson T18s, Panasonic GD92, Ericsson R320s, Nokia 6210, Ericsson T65i, SE T300i, SE K700i, Siemens SX1, Nokia 7610, Siemens SX1 Music Edition, SE J210i, Sendo X, Qtek 8500, Nokia 6021, HTC Touch Cruise, HTC HD2, LG Optimus 4X HD, HTC One M7, HTC One M9, HTC 10, Xiaomi Mi8 Lite
Link to comment
Share on other sites




Τι σόι αναβάθμιση είναι αυτή ; Η μητέρα μου από χθες δεν μπορεί να πάρει κάποιο πακέτο για να μιλήσει ! 

Ακριβώς το ίδιο θεμα έχουμε κ χάνει κ το χρηματικό υπολοιπο που ειχε μέσα.

Tapa


Χρηματοοικονομικός Σύμβουλος

Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, eridion25 said:

SmartSelect_20230810_151454_Messenger.jpg

Τώρα είδα αυτό στα κοινωνικά δίκτυα και μου θύμισε την παραπάνω απάντηση…

IMG_4370.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Το έφτιαξαν...

17mb υπόλοιπο είχα...

Sent from my M2101K6G using Tapatalk

Panasonic GD70, Ericsson GF768, Panasonic GD30, Nokia 3210, Ericsson T18s, Panasonic GD92, Ericsson R320s, Nokia 6210, Ericsson T65i, SE T300i, SE K700i, Siemens SX1, Nokia 7610, Siemens SX1 Music Edition, SE J210i, Sendo X, Qtek 8500, Nokia 6021, HTC Touch Cruise, HTC HD2, LG Optimus 4X HD, HTC One M7, HTC One M9, HTC 10, Xiaomi Mi8 Lite
Link to comment
Share on other sites

Μα ποσό χάλια πχια το 4G της…

https://www.speedtest.net/result/i/5724324525
 

State περιφερειακός Βόλος

[ f i l i p p o s ]

Link to comment
Share on other sites

Ερωτηση φιλου στο fb πως καλουμε το 12200 στο εξωτερικο πχ υπηρεσιες q (1223, 1225. 1226 1229) κτλπ τους καλουμε με +30699555XXXX οπου X η υπηρεσια το 12200 οπως εχει 5 ψηφις οχι 4 ψηφια οπως τα υπολιπα αρα του ηπα να αφερεσει το ενα 5 και παλι λει ο αριθμος δεν υπαρχει γνωριζει κανεις την απαντιση σε αυτο btw στο app δεν υπαρχει επιλογη για 120' προς ολους με 6.9€ οπτε 12200 ειναι μονοδρομος για εκοινον

Edited by eridion25
Link to comment
Share on other sites

On 11/8/2023 at 10:56 ΜΜ, eridion25 said:

Ερωτηση φιλου στο fb πως καλουμε το 12200 στο εξωτερικο πχ υπηρεσιες q (1223, 1225. 1226 1229) κτλπ τους καλουμε με +30699555XXXX οπου X η υπηρεσια το 12200 οπως εχει 5 ψηφις οχι 4 ψηφια οπως τα υπολιπα αρα του ηπα να αφερεσει το ενα 5 και παλι λει ο αριθμος δεν υπαρχει γνωριζει κανεις την απαντιση σε αυτο btw στο app δεν υπαρχει επιλογη για 120' προς ολους με 6.9€ οπτε 12200 ειναι μονοδρομος για εκοινον

Προτείνω τα εξής:

1. Να προσπαθήσει μέσω messenger chat από το bot. Δίνει τη δυνατότητα ενεργοποίησης πακέτων από εκεί, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο είναι διαθέσιμα αυτά από το 12200.

2. Να καλέσει στο +30 6935613800 (το 13800 από εξωτερικό) και να ζητήσει να του το ενεργοποιήσουν.

 

Ερώτηση: αφού είναι στο εξωτερικό τι τα χρειάζεται τα λεπτά προς όλους;

Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, gpapas640 said:

 

Ερώτηση: αφού είναι στο εξωτερικό τι τα χρειάζεται τα λεπτά προς όλους;

Φαντάζομαι για να μπορεί να καλεί προς όλη τη ΕΕ

Link to comment
Share on other sites


Όπως είχα γράψει εδώ στον νήμα, τον Ιούλιο δεν μου έδωσε την προσωπική προσφορά με τα απεριοριστα. Όταν ήρθε η ώρα να βάλω πακέτο 5 Αυγούστου έβαλα αυτό της άλλης προσοωπικής προσφοράς 3Gb με 3€ χωρίς να βάλω χρήματα μεσα. Στις 8 Αυγούστου που άλλαξαν οι προσωπικές προσφορές δεν μου έδωσε ούτε αυτή την προσφορά. Μου έδωσε 2 προσωπικές προσφορές, μια για sms που κυριολεκτικά έχω να στείλω 7 χρόνια και μια άλλη με 800λεπτα και 1.5Gb ενώ χρησιιμοποιώ κυρίως data.
Ντάξει... πες μου ότι θες να φύγω από πελάτης σου χωρίς να μου το πεις.
Έκανα αίτηση για μεταφορά σε frog. 
Καμιά ιδέα τι μπορώ να κάνω ή που να χαρίσω το υπόλοιπο που έχω στην κάρτα. Είναι λιγότερο από 2 ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

57 minutes ago, opmgls said:

Ντάξει... πες μου ότι θες να φύγω από πελάτης σου χωρίς να μου το πεις.

Στείλε αυτό το παράπονο στο σάιτ της νόβα πριν φύγεις. Ξέρω περιπτώσεις που το ξαναεστειλαν.

Link to comment
Share on other sites

14 ώρες πριν, dimitroula10 said:

Στείλε αυτό το παράπονο στο σάιτ της νόβα πριν φύγεις. Ξέρω περιπτώσεις που το ξαναεστειλαν.

Ευχαριστώ για την συμβουλή. Σε πιστεύω ότι μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο, αλλά η wind/nova με έχει κουράσει πάαααρα πολύ με τις εξαιρετικά ιδιόρρυθμες συμπεριφορές της απέναντι στους πελάτες της.
Μέχρι πριν 19 μήνες ήμουν πελάτης και στη σταθερής της. Και εκεί είχα παράπονα, αλλά αυτό είναι ξεχωριστή ανάρτηση και για άλλο νήμα. 
Αυξήσεις τους τελευταίους 20 μήνες γίνονται δυστυχώς σε όλους τους τομείς της οικονομίας. O τρόπος όμως που τις εφαρμόζει το management της Q είναι αναξιοπρεπής απέναντι μας.
Είτε υπάρχει κάποιος αλγόριθμος (συντεταγμένος από κάποιο στέλεχος) που παρακολουθεί την συμπεριφορά των πελατών ως προς την αγορά και κατανάλωση προϊόντων και διαμορφώνει τα προγράμματα και τις προσφορές, είτε υπάρχει μια επιτροπή από στελέχη που αποφασίζουν "χειροκίνητα" αξιολογώντας τα στοιχεία/δεδομένα των πελατών, οι πολιτικές τιμολόγησης των προσφορών είναι απαράδεκτες από κάθε άποψη.
Είναι σαν να υπάρχει η σκέψη από πίσω, βρε μπαγάσα που θες να την βγάζει με 3-6 ευρώ το μήνα (εκτός φόρων και τελών) θα σε φτιάξω εγώ τώρα. Πάρε με διάφορους τρόπους 100% αύξηση, γιατί με την συγχώνευση αποφάσισα ότι δεν θέλω να τιμήσω την ηθική σύμβαση που έχω με τον πελάτη μου του budget friendly παρόχου. Και δεν θέλω να αναλάβω το οικονομικό και επικοινωνιακό κόστος συγχώνευσης με το f2g. Και με εξυπηρετεί το market segmentation με τις θυγατρικές μου.
Τώρα, αν φύγουν και μερικοί δεν με ενδιαφέρει γιατί θα μου "ελαφρώσει" την κίνηση στο δίκτυο και θα δείχνω στις στατιστικές καλύτερες ταχύτητες ως η 2η καλύτερη εταιρεία στην Ελλάδα αποφεύγωντας να ξοδέψω για υποδομές.
Και ας είναι 3 μόνο οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι, (θεέ του ανταγωνισμού τι τραβάμε) σε αυτήν τη δύσμοιρη χώρα.
Και ας υπολειτουργεί το σύστημα μου χρεώνοντας που και που τέλη τύπου q-fee ενώ τα έχει απενεργοποιήσει ο πελάτης. Άμα το πάρει χαμπάρι και μπει στον κόπο να πάρει τηλέφωνο θα πω συγνώμη λάθος, θα επιστρέψω τα χρήματα και ούτε γάτα ούτε ζημιά.
Και άμα μου κλαφτεί πολύ κάποιος θα του ενεργοποιήσω και μια “προσωπική” προσφορά δώρο να κάνω την καλή εταιρεία.

Για τους παραπάνω λόγους (και για κάποιους ακόμη που δεν αναφέρω γιατί ήδη έχω κουράσει) μου είναι πια συνειδησιακά αδύνατο να συνεχίσω να έχω επαγγελματική σχέση με την εταιρική οντότητα Q που εφαρμόζει τέτοιου είδους πρακτικές.

ΥΓ. Ως προς την γραμμή υπεράσπισης που λέει, εντάξει απλά μια εταιρεία είναι που προσπαθεί να βρίσκει τρόπους να βγάλει κέρδος, έχω να πω ότι ο όρος business ethics υπάρχει διεθνώς και είναι σημαντικός εδώ και δεκαετίες.

Edited by paanos
Διόρθωση μορφοποίησης για να είναι ευανάγνωστο
Link to comment
Share on other sites

8 ώρες πριν, opmgls said:

Είτε υπάρχει κάποιος αλγόριθμος (συντεταγμένος από κάποιο στέλεχος) που παρακολουθεί την συμπεριφορά των πελατών ως προς την αγορά και κατανάλωση προϊόντων και διαμορφώνει τα προγράμματα και τις προσφορές

Κάπως έτσι είναι. Δίνουν τα στελέχη κάποιες προσφορές-κράχτες και κάποιες λίγο πιο ακριβές. ο αλγόριθμος ανάλογα με τις τελευταίες ανανεώσεις και την χρήση δίνει 2-3 από αυτές 

Link to comment
Share on other sites

12 ώρες πριν, opmgls said:

αλλά η wind/nova με έχει κουράσει πάαααρα πολύ με τις εξαιρετικά ιδιόρρυθμες συμπεριφορές της απέναντι στους πελάτες της.

Συμφωνώ με την ανάλυση σου, αλλά με μία μικρή ένσταση. Στο θέμα της οικονομίας καλό θα είναι να μην αντιδρούμε συναισθηματικά, αλλά καθαρά υπολογιστικά. Δηλαδή χρησιμοποιείς μία εταιρεία καθαρά γιατί εξυπηρετεί τις ανάγκες σου. Δεν τις εξυπηρετεί? Φεύγεις χωρίς πολλή σκέψη. Απλώς αυτό το πακέτο με 5€ δεν υπάρχει πουθενά και αν καταφέρεις να το πάρεις, θα είναι επιτυχία. Το ότι φεύγοντας θα πας σε μεγαλύτερο ποσό γι'αυτές τις παροχές, είναι κακή συναισθηματική επιλογή.

Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πριν, dimitroula10 said:

Συμφωνώ με την ανάλυση σου, αλλά με μία μικρή ένσταση. Στο θέμα της οικονομίας καλό θα είναι να μην αντιδρούμε συναισθηματικά, αλλά καθαρά υπολογιστικά. Δηλαδή χρησιμοποιείς μία εταιρεία καθαρά γιατί εξυπηρετεί τις ανάγκες σου. Δεν τις εξυπηρετεί? Φεύγεις χωρίς πολλή σκέψη. Απλώς αυτό το πακέτο με 5€ δεν υπάρχει πουθενά και αν καταφέρεις να το πάρεις, θα είναι επιτυχία. Το ότι φεύγοντας θα πας σε μεγαλύτερο ποσό γι'αυτές τις παροχές, είναι κακή συναισθηματική επιλογή.

Το φεύγεις χωρίς πολύ σκέψη δεν είναι τοσο εύκολο όπως το παρουσιάζεις όταν μιλαμε καθαρά για καρτέλ 3 εταιρειών σε αυτη τη χώρα. Δεν είναι σαν να αλλάζεις μάρκα σαμπουάν,  εχει και κάποια διαδικασία 

Edited by panos43
Link to comment
Share on other sites

θα το βάλω εδώ, ίσως βοηθήσει κάποιον να το συνεχίσει ως project/initiative.

Ανεβάζω τα countdowns από τέλη του 2020 μέχρι σχεδόν σήμερα, με κάποιες μικρές αναλύσεις (πήγα και τους 2 γονείς στο CU liquid, δεν τούς συνέφερε πλέον η Q, εδώ κι ένα τρίμηνο. Από τότε που ξεκίνησαν και έγιναν μόνιμα τα 15ήμερα countdowns).

 

 

Q countdowns.xlsx

Edited by nickolasemp
κάποιον, όχι κάποιος
Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, nickolasemp said:

θα το βάλω εδώ, ίσως βοηθήσει κάποιον να το συνεχίσει ως project/initiative.

Ανεβάζω τα countdowns από τέλη του 2020 μέχρι σχεδόν σήμερα, με κάποιες μικρές αναλύσεις (πήγα και τους 2 γονείς στο CU liquid, δεν τούς συνέφερε πλέον η Q, εδώ κι ένα τρίμηνο. Από τότε που ξεκίνησαν και έγιναν μόνιμα τα 15ήμερα countdowns).

 

 

Q countdowns.xlsx 45 kB · 1 download

Τα έχω σε doc από την ίδια περίοδο ακόμη.

Από τα 4 Q που διαχειριζόμουν για αρκετά χρόνια, συνεχίζουν μόνο 2  για κωδικούς από τράπεζες.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, makap said:

Τα έχω σε doc από την ίδια περίοδο ακόμη.

Από τα 4 Q που διαχειριζόμουν για αρκετά χρόνια, συνεχίζουν μόνο 2  για κωδικούς από τράπεζες.

Βασικά εγώ τγο σταματάω το project, αφού το κρατούσα up-to-date για να δω τί παίζει. Εφόσον είναι πλέον σε CU, νομίζω θέλει λιγότερη ενασχόληση το θέμα της Q (από την δική μου την πλευρά). Είναι active κι οι 2 αριθμοί, οπότε δεν έχει νόημα να τους κρατάω στην Q. Ο καθένας με τις ανάγκες του εν τέλει.

Link to comment
Share on other sites

  • This topic was unpinned, featured and pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...