Jump to content

powerup

Members
  • Δημοσιεύσεις

    111
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About powerup

  • Ημ. Γέννησης Μάϊος 6

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Wind - Ελλάδα

powerup's Achievements

Contributor

Contributor (5/14)

  • Reacting Well Rare
  • Collaborator Rare
  • Dedicated Rare
  • Conversation Starter Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

6

Φήμη

  1. Αν κάποιος αλλος στην οικογένεια σου έχει whatsup μπορείς να μεταφέρεις το υπόλοιπο με easy transfer. Εναλλακτικά μπορείς να ψάξεις να πουλήσεις το νούμερο. θα πρέπει όμως να πάτε σε ένα κατάστημα coamote να κάνεις την μεταβίβαση. Θα παω να ρωτησω στην cosmote για τις προυποθεσεις καταργησης με επιστροφη υπολοιπου ?(η online) Αν ξερει κανεις την διαδικασια ας μας πει .
  2. α)Θα πρεπει να ειναι απο την ιδια περιοχηγ για να γινει η μεταβιβαση και β) δεν ξερω αν μεταβιβαζονται κι τα χρηματα που εχει μεσα Η καταγγελια της συμβασης γιατι ανεβηκε το κοστος ανανεωσης δεν ειναι αιτια για καταγγελια της συμβασης καταργηση του νουμερου κι επιστροφη των χρηματων που εχει μεσα ?
  3. Εχω whatup που το εχω για δευτερη sim κι το πηρα βασικα για το προγραμμα 1,5gb +1500λεπτα με 8,5€ το οποιο δεν χρησημοποιω γιατι με καλυπτουν οι προσφορες της q κι εχω απεριοριστα σταθερα + κινητα στο σταθερο .Μαζευτικε ενα ποσο ανω απο 110€ στην καρτα κι τωρα με την ελαχιστη 12€ θα ανεβει περισσοτερο. Μπορω να επικαλεστω την αυξηση στο κοστος της ανανεωσης για να καταργησω το νουμερο κι να παρω το υπολοιπο που ειναι στην καρτα απο τον οτε ? Μπορω να δωσω σε αλλον το νουμερο που χρειαζετε το προγραμμα των 8,5 € κι να μου δωσι το υπολοιπο των χρηματων ? Μπορω με αλλο τροπο εκτος αγορας πακετου να μειωσω το υπολοιπο της καρτας ?
  4. Μπλε ειναι η motherbord κι το wifi bcmsdh_sdmmc
  5. Τα αγοραζουμε για να επαληθευσουμε το ρητο "η φθηνια τρωει τον παρα ". Εχω ενα H96 max s905x3 4/32 gb το λειτουργω χωρς costom rom . Ποια εινα τα (+) και τα (-) της χρησης costum rom (slimbox) ? Ειναι ευκολο το περασμα της εχει κινδυνο brikarismatos ? Υπαρχουν καπου αναλυτικες οδηγιες εγκαταστασς για εντελος "αρχαριο" χρηστη?
  6. Nαι Οπως κι το χρηση αισθητηρα εγγυτητας
  7. Δεν διορθωθηκε το προβλημα παρα τις ενεργιες που μου ειπες να κανlockquote widget
  8. Εχω το εξης προβλημα με το κινητο . Οταν με καλουν απο ο viber ακουγεται ηχος αλλα δεν βλεπω πουθενα κληση στο τηλεφωνο Κι δεν μπορω να παντησω . Οταν κλησει η κληση μου βγαζει ααπαντητη το viber . Τι να κανω ?
  9. Μιλησα με αλλη εκπροσωπο κι μου κανε την επιστροφη . Η πρωτη ηταν αγενεστατη
  10. Εστειλα μηνυμα στο site κι μου κλεισαν την συνομηλια
  11. Ειχα το τηλεφωνο σε λειτουργια πτησης κι μολις το ανοιξα για να ανανεωσω μου χρεωσε 1 ευρω .(χρεαστηκαν 4 δευτερολεπτα) Που μπορω να κανω παραπονα για την επιστροφη του ποσου ?(αν γινεται )
  12. 1ον) Ανεφερα την wind-q γιατι αυτη αφορα το συγκεκριμενο forum κι αυτη εφαρμοζει τις συγκεκριμενες πρακτικες ,αλλες εφαρμοζουν ιδιες η αλλες ταχτικες και προσπαθουν καταρχην να διατηρησουν η να κερδισουν μεριδιο αγορας. 2ον) Δεν εχω κατι προσωπικο με την wind η οποιαδηποτε εταιρεια κινητης ,απλα αλλη η επιδιωξη της καθε επιχειρησης ( μεγιστοποιηση του κερδους) κι αλλη η επιδιωξη του πελατη (θελει τα ιδια η περισοτερα δινοντας τα ιδια η λιγοτερα )Αρα δεν υπαρχει περιπτωση να εχουμε τις ιδιες επιδιωξεις αλλα αντιθετες εξ ορισμου. 3ον)Δεν εχω υποψην μου καποια ερευνα σχετικα με το ποσο "ψαγμενοι" ειναι οι συνδρομητες της Q ,ο καθενας κανει τις επιλογες του βαση των αναγκων του, των χρηματων που διαθετη ,των προτιμησεων που εχουν φιλοι,συγγενης και τις ικανοτητας που εχουν οι πωλητες να προωθουν πακετα που ικανοποιουν τις πραγματικες αναγκες του πελατη η αυτα τα πακετα που του δινουν μεγαλυτερο bonus. 4ον) Οι επιχειρησεις βασιζονται πολυ στη ταση των πελατων να μην αλλαζουν ευκολα πακετο κι κανουν μεν αυξησεις αλλα οχι αποτομες (σχετικο αυτο ).Τα πακετα Q αρχισαν με 1-1,5€ και σε καποια χρονια φτασαν σε 4,5-5,5€ στο coundown offer .
  13. Βασικη οικονομικη αρχη που ισχυει (θα επρεπε τουλαχιστον) σε ολες τις επιχειρησεις (συμπεριλαμβανομενης και της wind νυν Νοva):Μεγιστο δυνατο αποτελεσμα με το μικροτερο δυνατο κοστος . Αν πιστεουν στι wind νυν nova οτι το μεγιστο δυνατο αποτελεσμα περναει απο : α)την μειωση των coundawn β)την αυξηση της τιμης των πακετων γ) την επιβολη χαρατσιου 30 λεπτων και δ) του Qfee θα το κανουν. Στην οικονομια ομως δεν υπαρχει ΠΟΤΕ βεβαιοτητα για το αποτελεσμα των ενεργειων που γινονται για την μεγιστοποιηση του κερδους . Στην πραξη θα φανει αυτο, απο τα οικονομικα αποτελεσματα και βασικα απο τον τροπο που θα αντιδρασουν οι ΠΕΛΑΤΕΣ στις αλλαγες ,(ειτε υπαρχοντες ειτε νεοι πελατες ). Αν οι νεες ρυθμισεις φερουν περισοτερα εσοδα συνολικα θα υιοθετηθουν κι λογικα θα υπαρξουν κι νεες ενεργειες για αυξηση των κερδων ( πχ νεα ποιο ακριβα πακετα ,αυξηση ελαχιστης τιμης ανανεωσης πακετων , με το προσχημα βεβαια ( "τυρακι" ) της αυξησης ειτε του χρονου ομιλιας ειτε των δεδομενων ,που στην πλοιοψηφια τους οι πελατες, δεν τα χρειαζονται. Συμπερασμα :Μονο οι ΠΕΛΑΤΕΣ* (εμεις) ΤΗΣ μπορουν να επαληθευσουν η να διαψευσουν τις προσδοκιες της WIND κι καθε εταιρειας ,λαμβανοντας βεβαια υποψιν το τι προσφερουν κι οι ανταγωνιστες (στις τηλεπικοινωνιες λογο ολογοπωλιου δεν βρισκεις ευκολα συμφερουσες εναλλακτικες ) ΠΕΛΑΤΕΣ=καταναλωτες οι οποιοι επιλεγουν προγραμματα κι πακετα ,με βαση τις πραγματικες τους αναγκες, στο μικροτερο δυνατο κοστος (χρησιμοτητα) Αυτο δεν γινεται παντα κι στην πραξη εχουμε ,τις περισσοτερες φορες επιλογες με βαση : α)το ποιο φθηνο πακετο που δεν ικανοποιει τις αναγκες τους (τελειωνουν τα δεδομενα η ο χρονος ομιλιας πολυ πριν απο το μηνα) β) ποιο ακριβο πακετο απο αυτο που χρειαζονται με αποτεεσμα να περισσευουν καθε μηνα χρονς ομιλιας η δεδοδομενα ) γ)τι τους προτινει ο υπαλληλος της εταιρειας κινητης , δ) τι πακετο εβαλε ο φιλος, ο γειτονας ,οι συγγενεις
  14. Καλημερα εχασα το καλωδιο φορτησης της συσκευης οχι το φορτιστη (15w) ποιος τυπος καλωδιου ειναι και ποιο το κανει την ιδια δουλεια και αν μπορω να αγορασω αντιστοιχο καλο απο το eshop ?
×
×
  • Create New...