Jump to content

kmpatra

Members
  • Δημοσιεύσεις

    7.220
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

1 Follower

Συσκευή

  • Συσκευή
    Motorola G32

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Wind - Ελλάδα

Περιοχή

  • Περιοχή
    Πάτρα

Φύλο

  • Φύλο
    Άνδρας

kmpatra's Achievements

Experienced

Experienced (11/14)

  • Very Popular Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

45

Φήμη

  1. Από περιέργεια, η αρχική ανανέωση πώς έγινε, μέσω καταστήματος; Γιατί αν δεν κάνω λάθος στην εξ αποστάσεως σύμβαση υπήρχε δυνατότητα αναχωρήσης μέσα στο δίμηνο από την ανανέωση. Για το κατάστημα δεν θυμάμαι τι ισχύει... Κανονικά θα πρέπει πρώτα να λάβει γραπτή απάντηση από την εταιρεία και εφόσον το θέμα δεν επιλυθεί να κινηθεί μετά μέσω ΕΕΤΤ. Αυτή είναι η διαδικασία.
  2. Ίσως είναι στις τελευταίες μέρες του. Αν σου δίνει δυνατότητα να ανανεώσεις το χρόνο ίσως το προλάβεις.
  3. Αν θες να τους διώξεις την καταργείς και τους μεταφέρεις όλους στο free to go. Αν θες να βάζουν κατά βάση το φθηνότερο μόνιμο πακέτο καταργείς countdown και πολύ φτηνές προσωπικές προσφορές. Πόλεμος νεύρων δεν έχει νόημα.
  4. Εγώ μιας και η συσκευή motorola που έχω δεν θεωρείται συμβατή είχα ενεργοποιήσει την υπηρεσία από συμβατή συσκευή. Δούλευε κανονικά. Επειδή πολλές φορές την κλείνω εντελώς την κάρτα της κοσμοτε (διπλή sim με την 2η σε παλιό εντελώς μη συμβατό τηλέφωνο), παρατήρησα ότι τουλάχιστον από 19 του μήνα σταμάτησε να δουλεύει εντελώς το voWiFi ενώ μάλλον λειτουργούσε κανονικά το volte. Το χειρότερο ήταν ότι δεν είχα καθόλου εισερχόμενες ενώ είχα κανονικά εξερχόμενες. Επειδή την ψιλιάστηκα τη δουλειά αναγκάστηκα να στείλω END WIFICALL και στη συνέχεια END WIFICALL OK (κάθ' υπόδειξη σχετικού sms) ώστε μετά από κάμποση ώρα να ξεμπλοκάρουν οι εισερχόμενες. Τώρα βεβαίως δυστυχώς δεν έχω άμεσα κάποιον με συμβατή συσκευή για να ενεργοποιήσω την υπηρεσία πάλι. Στην αρχή νόμιζα ότι ήταν θέμα της συσκευής αλλά για να έχετε και άλλοι σχετικά προβλήματα αυτό το χρονικό διάστημα μάλλον κάτι έπαιξε από cosmote...
  5. Και σε ποιά εταιρεία ανήκουν αυτοί που σε καλούν επίσης;
  6. Μπορεί να έχει διαφορά ανάλογα τη συσκευή (pc-smartphone), αν την ανοίγεις τη σελίδα από smartphone δοκίμασε στις επιλογές την έκδοση υπολογιστή
  7. Αν είναι (πολύ) παραπάνω από 11 μήνες υπάρχει πιθανότητα να έχει απενεργοποιηθεί ο αριθμός. Για την ακρίβεια στους 13 μήνες απενεργοποιείται. Μέχρι έξι μήνες μετά από τη λήξη του μπορείς να τον ξανά ζητήσεις εκδίδοντας νέα sim. Η εφαρμογή της q δουλεύει κανονικά
  8. Τότε γιατί θέλεις να βγάλεις βεβαίωση? Με την ταυτότητά σου και το ΑΦΜ σου κάνεις αίτηση στην καινούργια εταιρεία και είναι οκ. Αρκεί να μην έχει αλλάξει η ταυτότητά σου και δεν έχεις ενημερώσει την προηγούμενη εταιρεία.
  9. https://www.frogmobile.gr/el/frog-online-sim-card Εδώ πάντως ακόμα τα αναφέρει δεν ξέρω αν ήταν πάντοτε μόνο για νέους συνδρομητές.
  10. Γιατί, ζητάνε τέτοια βεβαίωση για φορητότητα?
  11. Βέβαια τώρα που το βλέπω τουλάχιστον το τοπικό κατάστημα εδώ δεν φαίνεται να διαθέτει πακέτα σύνδεσης πλέον. Δεν ξέρω τι γίνεται σε wolt markets άλλων περιοχών. Πούλαγαν και πακετάκια q και υπήρχαν μάλιστα κάποια στιγμή αναφορές ότι οι τύποι τα μπέρδευαν, έφερναν δηλαδή frog αντί για q και το αντίστροφο... Κι έλεγαν ότι είναι και το ίδιο...
  12. Έχει οδηγίες στην περιγραφή του προϊόντος μπαίνεις στην διεύθυνση της προωθητικής εταιρείας και κάνεις από εκεί την ταυτοποίηση.
  13. Σαφως και θα δέχεται για 1 μήνα τουλάχιστον. Δεν πέφτει αμέσως φραγή εισερχομένων (αν πέσει)
  14. καλημέρα ήθελα να ρωτήσω η συγκεκριμένη ρύθμιση αφορά μόνο ενσύρματα ακουστικά? Σε bluetooth redmi buds 3 lite δεν φαίνεται να δουλεύει. Ακούγεται μόνο ο ήχος της εισερχόμενης που έχουν τα ακουστικά. Android 12 σε moto g32
  15. admin στο user και κωδικό αυτο που όρισες. Το δοκίμασες έτσι?
×
×
  • Create New...