Jump to content

Τα πάντα για την Q card


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Οι 12 μήνες δεν μετράνε από τη στιγμή που βάζεις κάρτα; Δίμηνο είναι για το υπόλοιπο όχι για το νούμερο. Άρα 12μηνο ήταν 25/5/2020 και έληξε το νούμερο 30/7/2020 άρα 14 μήνες και 5 ημέρες

 

Στάλθηκε από το LEX820 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Σωστά οι 12 μηνες μετράνε από την ανανέωση. Και οι 14 μήνες βέβαια πολλοί είναι. Το σύνηθες και απο προσωπική εμπειρία είναι ότι διατηρούνται οι εισερχόμενες 12 μήνες και στον 13ο μπαίνει φραγή. Μετα το κλείσιμο 13 μηνών υπήρχε περιθώριο 5 ημερών. Τώρα στη συγκεκριμένη περίπτωση μηπως δοθηκε καποια στιγμή το γνωστό 0.01 με καποια προσφορά για να τον σπρώξουν να βαλει καρτα? Οπότε κάπως δικαιολογείται ο επιπλέον 1 μηνας...
Link to comment
Share on other sites

Τώρα στη συγκεκριμένη περίπτωση μηπως δοθηκε καποια στιγμή το γνωστό 0.01 με καποια προσφορά για να τον σπρώξουν να βαλει καρτα? Οπότε κάπως δικαιολογείται ο επιπλέον 1 μηνας...

 

Δεν μου είχε δωθεί το 0.01

Είχα ξανα ρωτήσει παλαιότερα το forum για το πότε διαγράφεται ενα νούμερο διότι είχαν περάσει 12μήνες απο την στιγμή που είχα ανανεώσει το υπόλοιπο κι εξακολουθούσε να λειτουργεί.

Τελικά απ' ότι φαίνεται, το 12μηνο+5 ξεκινά να "μετρά" απο τη στιγμή που θα λήξει το υπόλοιπο και όχι απο τη στιγμή που θα βάλεις χρήματα.

[ f i l i p p o s ] - [ lokalize.gr ]

Link to comment
Share on other sites

Πήγα με φίλο να κάνει αλλαγή από f2g σε q. Μόλις το είπαμε στον υπάλληλο έδειξε φανερή δυσαρέσκεια, άρχισε να ρωτάει τι internet έχει σπίτι μήπως πουλήσει κάνα συνδυαστικό φαντάζομαι, αφού δεν είδε ανταπόκριση έκανε ότι ψάχνει κάρτα στην αποθήκη και "δεν βρήκε".

 

Μας είπε ότι θα έχουν ξανά μετά τις 7 Αυγούστου, όταν τον ρώτησα γιατί, λέει γιατί όλη η Ελλάδα γυρνάει σε q (!) επειδή έχει χρέωση ανά δευτερόλεπτο και ξεμένουν, αλλά βλέπουν από τα κεντρικά τα αποθέματα κάθε βδομάδα και τους στέλνουν συνήθως Παρασκευές (και πως γίνεται τότε Παρασκευή να έχουν ξεμείνει, ο-ε-ο?).

 

Τέλος πάντων, ο τύπος μου φάνηκε ξεκάθαρα ότι μας δούλευε ακούς εκεί "όλη η Ελλάδα γυρνάει σε q"...

 

Έτσι το απόγευμα της ίδιας μέρας περνάγαμε έξω από το ίδιο μαγαζί και δεν είχε κόσμο, μπαίνουμε και πάμε σε άλλο υπάλληλο (δεν είδα αν ήταν και ο πρωινός εκεί) και λέμε θέλουμε να κάνουμε φορητότητα σε q, έχετε κάρτες; Φυσικά ήταν η απάντηση, ταυτότητα έχετε; Έχουμε. Φέρνει την κάρτα, λέει από πιο δίκτυο είστε, έχετε λογαριασμό μαζί σας; Της λέω wind, f2g. Τρώει ξενέρωμα, κάτι μουρμουράει ότι δεν είναι φορητότητα αλλά κάνει την αλλαγή κανονικά.

 

Συμπέρασμα για άλλη μια φορά, ψευτιές και καραγκιoζιές (SIC) στα καταστήματα, απλά αναρωτιέμαι αν τους διαλέγουν έτσι ή τους κάνουν στην πορεία από την πίεση.

Edited by Vasileios
sic
Link to comment
Share on other sites

Κλασικη περίπτωση βλάβης. Καλύτερα απευθείας online με το bot και θα βγάλεις πιο εύκολα άκρη παρά με τους παμπονηρους υπαλλήλους..

 

Στάλθηκε από το LEX820 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Πήγα με φίλο να κάνει αλλαγή από f2g σε q. Μόλις το είπαμε στον υπάλληλο έδειξε φανερή δυσαρέσκεια, άρχισε να ρωτάει τι internet έχει σπίτι μήπως πουλήσει κάνα συνδυαστικό φαντάζομαι, αφού δεν είδε ανταπόκριση έκανε ότι ψάχνει κάρτα στην αποθήκη και "δεν βρήκε".

 

Μας είπε ότι θα έχουν ξανά μετά τις 7 Αυγούστου, όταν τον ρώτησα γιατί, λέει γιατί όλη η Ελλάδα γυρνάει σε q (!) επειδή έχει χρέωση ανά δευτερόλεπτο και ξεμένουν, αλλά βλέπουν από τα κεντρικά τα αποθέματα κάθε βδομάδα και τους στέλνουν συνήθως Παρασκευές (και πως γίνεται τότε Παρασκευή να έχουν ξεμείνει, ο-ε-ο?).

 

Τέλος πάντων, ο τύπος μου φάνηκε ξεκάθαρα ότι μας δούλευε ακούς εκεί "όλη η Ελλάδα γυρνάει σε q"...

 

Έτσι το απόγευμα της ίδιας μέρας περνάγαμε έξω από το ίδιο μαγαζί και δεν είχε κόσμο, μπαίνουμε και πάμε σε άλλο υπάλληλο (δεν είδα αν ήταν και ο πρωινός εκεί) και λέμε θέλουμε να κάνουμε φορητότητα σε q, έχετε κάρτες; Φυσικά ήταν η απάντηση, ταυτότητα έχετε; Έχουμε. Φέρνει την κάρτα, λέει από πιο δίκτυο είστε, έχετε λογαριασμό μαζί σας; Της λέω wind, f2g. Τρώει ξενέρωμα, κάτι μουρμουράει ότι δεν είναι φορητότητα αλλά κάνει την αλλαγή κανονικά.

 

Συμπέρασμα για άλλη μια φορά, ψευτιές και καραγκιoζιές (SIC) στα καταστήματα, απλά αναρωτιέμαι αν τους διαλέγουν έτσι ή τους κάνουν στην πορεία από την πίεση.

.

 

Είναι πολιτική όλων των εταιριών να μην κάνουν φορητότητα σε καρτοκινητή. Παράνομη ενέργεια εντελώς και για άλλη μια φορά η ΕΕΤΤ κάνει τα στραβά μάτια. Εγώ για να φέρω νούμερο cosmote σε f2g μίλησα με γνωστό της εταιρίας και πήγα συστημένος στον υπεύθυνο του καταστήματος. Μπαίνοντας με σταματάει υπάλληλος με ρωτάει τι θέλω και λέω τον κύριο τάδε. Με περιμένει. Λέει έχει δουλειά, μπορώ να σας βοηθήσω εγώ; Του λέω τι θέλω και μου λέει δυστυχώς έχουν τελειώσει οι κάρτες. Πηγαίνοντας τα επόμενα δύο λεπτά στο άτομο που με περίμενε του αναφέρω ποιος είμαι και μου βγάζει κάρτα από το συρτάρι και έκανα την φορητότητα κανονικά. Αν αρνηθούν παιδιά φορητότητα κάντε τους καταγγελία. Ζητήστε όνομα υπεύθυνου καταστήματος και προχωρήστε. Το ίδιο έγινε και σε γνωστό μου που ήθελε να πάει απο wind σε καρτοκινητή cosmote σε κατάστημα Γερμανού. Δεν είχαν κάρτα...

Edited by snapp

TCL 40 NXTPAPER

Link to comment
Share on other sites

Άλλαξαν οι όροι καρτοκινητής στις 29/7 αλλά δε μπορώ να δω συγκριτικά τι άλλαξε με πριν ούτε βλέπω κάτι περίεργο νέο στα γρήγορα από το κινητό.

 

https://www.myq.gr/gr/oroi-kartokinitis/

Link to comment
Share on other sites

Ευκαιρία για καταγγελία της σύμβασης κι επιστροφή του υπολοίπου του καρτοκινητού

Αντιγράφω από εδώ:https://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Electronics/about_Regulation.html

Αυξάνεται η προθεσμία για την καταγγελία σύμβασης ορισμένου/αορίστου χρόνου αζημίως, σε περίπτωση μονομερούς τροποποίησης των συμβατικών όρων ή των τιμολογίων από τον πάροχο. Η προθεσμία καθορίζεται:

 

είτε στους δύο μήνες, εάν ακολουθείται μηνιαίος κύκλος τιμολόγησης,

είτε στους τρεις μήνες, για διμηνιαίο κύκλο τιμολόγησης,

 

από την ημερομηνία εφαρμογής των τροποποιήσεων.

 

Ειδικά για την καρτοκινητή τηλεφωνία, εφόσον τα τιμολόγια τροποποιηθούν σε διάστημα μικρότερο των τριών μηνών από την ημερομηνία ενημέρωσης του συνδρομητή, ο πάροχος οφείλει, εντός 30 ημερών και κατόπιν αίτησης του συνδρομητή, να επιστρέψει το εναπομείναν χρηματικό υπόλοιπο.

 

Αυτά που γράφει, τα εφαρμόζει καμία εταιρία;

Ενημέρωση για υπέρβαση ορίου κατανάλωσης προγραμμάτων κινητής τηλεφωνίας

Ο συνδρομητής κινητής τηλεφωνίας, όταν υπερβαίνει το 80% των λεπτών ομιλίας/SMS/MB του προγράμματός του ή πακέτου προπληρωμένων υπηρεσιών, θα λαμβάνει υποχρεωτικά ενημέρωση μέσω SMS ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

 

Ειδικά, στην περίπτωση προγράμματος/πακέτου προπληρωμένων με υπηρεσίες δεδομένων, προβλέπεται και δεύτερο στάδιο ενημέρωσης όταν ο καταναλωτής καταναλώνει το 100% του όγκου. Η εκ νέου ενεργοποίηση πακέτου προπληρωμένης υπηρεσίας για τη χρήση δεδομένων, απαιτεί τη ρητή συγκατάθεση του συνδρομητή, μέσω αποστολής SMS.

 

Προπληρωμένες υπηρεσίες δεν είναι τα καρτοκινητά; Έχει έρθει σε κανέναν μήνυμα ότι κατανάλωσε το 80% των λεπτών του;

 

Επίσης:

Δωρεάν γραμμή εξυπηρέτησης βλαβών από οποιοδήποτε δίκτυο

Σε περίπτωση βλάβης, ο συνδρομητής μπορεί να καλεί, χωρίς χρέωση, τη γραμμή εξυπηρέτησης βλαβών που διαθέτει ο πάροχος, από όλα τα δίκτυα σταθερής και κινητής τηλεφωνίας.

 

Εγώ ξέρω ότι εάν πάρεις 5ψήφιο εξυπηρέτησης εταιρίας από άλλο πάροχο, την έκατσες..

Edited by user_one

Αριθμός δωρεάν εξυπηρέτησης Wind: 13700

Καταγγελία σύμβασης κι επιστροφή εναπομείναντος υπολοίπου καρτοκινητού: https://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Electronics/about_Regulation.html

Link to comment
Share on other sites

Ευκαιρία για καταγγελία της σύμβασης κι επιστροφή του υπολοίπου του καρτοκινητού

Αντιγράφω από εδώ:https://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Electronics/about_Regulation.html

 

 

Αυτά που γράφει, τα εφαρμόζει καμία εταιρία;

 

 

Προπληρωμένες υπηρεσίες δεν είναι τα καρτοκινητά; Έχει έρθει σε κανέναν μήνυμα ότι κατανάλωσε το 80% των λεπτών του;

 

Επίσης:

 

 

Εγώ ξέρω ότι εάν πάρεις 5ψήφιο εξυπηρέτησης εταιρίας από άλλο πάροχο, την έκατσες..

όλοι οι πάροχοι έχουν ένα τηλέφωνο δωρεάν από άλλη εταιρεία. Αν το καλέσεις δεν χρεώνεσαι . Αν καλέσεις το χρεώσιμο χρεωνεσαι υπερβολικά.

Ολες οι εταιριες επιστρεφουν την υπολοιπόμενη αξία αν αλλάξουν τιμοκατάλογο χωρίς ενημέρωση 3 μήνες πριν. Για το μήνυμα του 80% δεν έχω άποψη για την WIND .

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

Στο Q που έχω εγώ σου έρχεται μήνυμα όταν απομένουν λιγότερα από 50 ΜΒ για να τελειώσει το ενεργό πακέτο ή στα 10ΜΒ όταν έχεις daily internet. Το κακό είναι ότι αν βλέπεις βίντεο ή κατεβάζεις μεγάλο αρχείο ούτε το μήνυμα δεν έρχεται αρκετά γρήγορα και χρεωνεσαι από το υπόλοιπο σε ευρώ με αποτέλεσμα να μηδενίσει η κάρτα σου χωρίς να το καταλάβεις. Και φυσικά δεν υπάρχει φραγή όταν τελειώσουν τα ΜΒ...

Συσκευή: Realme 8 5G 4/64 GB

Carriers: 🟢 Cosmote - 🔴 Nova

Link to comment
Share on other sites

Στο Q που έχω εγώ σου έρχεται μήνυμα όταν απομένουν λιγότερα από 50 ΜΒ για να τελειώσει το ενεργό πακέτο ή στα 10ΜΒ όταν έχεις daily internet. Το κακό είναι ότι αν βλέπεις βίντεο ή κατεβάζεις μεγάλο αρχείο ούτε το μήνυμα δεν έρχεται αρκετά γρήγορα και χρεωνεσαι από το υπόλοιπο σε ευρώ με αποτέλεσμα να μηδενίσει η κάρτα σου χωρίς να το καταλάβεις. Και φυσικά δεν υπάρχει φραγή όταν τελειώσουν τα ΜΒ...
Και ούτε θα υπάρχει ποτέ φραγή το έχω πει χιλιάδες φορές η wind δεν πρόκειται να βάλει φραγή. Αν ήταν θα το είχε κάνει. Την βολεύει η κατάσταση

http://s33.postimg.org/4rv5rf5in/IMG_20160603_140152.jpg

https://telegram.org

Link to comment
Share on other sites

....Έχω μέσα 200λ προς όλους από προσφορά και 1GB, και μίλησα 10λ και μου άδειασαν την κάρτα, 12 ευρώ, αντί να μου πάρουν από το πακέτο... Δεν γράφουν πουθενά αποσαφηνίσεις και προϋποθέσεις για το που και πότε ισχύει το πακέτο και προφανώς αυτό ήταν στα "ψιλά γράμματα" που δεν υπάρχουν καν μέσα στον λογαριασμό μου... Edited by Vasileios

Ιστορικό κινητών: Nokia 3410, 7250i, N97, Lumia 520, Lumia 925, Lumia 1020 64GB, Nokia Lumia 830 - Limited Gold Edition, Lumia 950, N950 Developer kit, Nokia Dali with Simple Dali UI, Nokia Reader - "Pine", Jolla Phone - The First One, Jolla C Limited Edition

Στην άκρη: Nokia 6230i, 8210, N86 8MP, 808 PureView, Nokia "Goldfinger", Nokia "McLaren", Panasonic Lumix DMC-CM1

Σε χρήση: Nokia 9 Pureview, Nokia 808 Pureview

Link to comment
Share on other sites

Που κάλεσες και σε χρέωσε;

 

Sent from my Galaxy S10e

δεν θα ξαφνιαστω αν πει σε 5ψηφιο δημοσιας υπηρεσίας

 

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk

 

----- προσθήκη μηνύματος 16 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

οι τύποι δεν παίζονται βάλανε στην εφαρμογή γίνε Q στους ήδη πελάτες ?άμα το πατήσεις σου λέει ουπς κάτι πήγε στραβά ... Χάχα,τελικά μόνο για πλάκα είναι να μένεις πελάτης της

 

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

εμενα μια χαρα μου ανοιγει. Οντως λιγο περιεργο να το βαλουν στην εφαρμογή. Ο καινουργιος ομως θα μπορουσε να το κανει και απο το site ή να το κανει ηδη υπάρχων συνδρομητης για λογαριασμο του απο την εφαρμογη.
Link to comment
Share on other sites

Εκανα κλικ για νέα συνδεση και μου έβγαλε σελίδα να βάλω ονοματεπώνυμο κ τηλέφωνο να με καλέσουν και έγραφε αυτό:

 

Παράγγειλε SIM και γίνε Q!

Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου για να σε καλέσουμε και πάρε την SIΜ στην πόρτα σου! Και μόνο για νέους αριθμούς, παίρνεις διπλάσιο χρόνο ομιλίας κάθε μήνα για τους πρώτους 3 μήνες και 2GB κάθε μήνα για 12 μήνες.

Link to comment
Share on other sites

α καλά ότι να ναι ...καλά το πάνε το ψάρεμα

εμένα προφανώς δεν με θέλουν ούτε για παλιό πελάτη

Χάχα

Edited by akalos
Link to comment
Share on other sites

....Έχω μέσα 200λ προς όλους από προσφορά και 1GB, και μίλησα 10λ και μου άδειασαν την κάρτα, 12 ευρώ, αντί να μου πάρουν από το πακέτο... Δεν γράφουν πουθενά αποσαφηνίσεις και προϋποθέσεις για το που και πότε ισχύει το πακέτο και προφανώς αυτό ήταν στα "ψιλά γράμματα" που δεν υπάρχουν καν μέσα στον λογαριασμό μου...

 

Τουλάχιστον στην εφαρμογή στα δωράκια πάνω δεξιά που συνήθως εμφανίζονται τέτοιες προσφορές έχει στην επόμενη σελίδα πάνω δεξιά τους γενικούς όρους (όπου λέει πώς καταναλώνονται). Αν μας έλεγες και προς τα πού κάλεσες να καταλάβουμε πόσο παράξενη ήταν η χρέωση...

 

εμενα μια χαρα μου ανοιγει. Οντως λιγο περιεργο να το βαλουν στην εφαρμογή. Ο καινουργιος ομως θα μπορουσε να το κανει και απο το site ή να το κανει ηδη υπάρχων συνδρομητης για λογαριασμο του απο την εφαρμογη.

 

Πώς είναι περίεργο ρε παιδιά; Σε ποιον θα κάνουν διαφήμιση; Δε θα ξεκινήσουν από αυτόν που είναι ήδη συνδρομητής τους; Έχουν να χάσουν τίποτα να σου πετάξουν τη διαφήμιση μέσα στην εφαρμογή; OK, δεν είχαν καλύτερη ιδέα από το "γίνε Q", αλλά δεν έγραφαν έκθεση, το μάτι ήθελαν να τραβήξουν και φαίνεται μια χαρά το κατάφεραν.

Link to comment
Share on other sites

εσύ δηλ διαφημηστικες τώρα ?lol μη με πεις ότι δεν ήξερες την Q...ουπς σορυ !!!! έβγαλε νέο μοντέλο που να το ξέρεις

 

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk

Edited by akalos
Link to comment
Share on other sites

Την εφαρμογή μπορείς να την ανοίξεις και χωρίς να είσαι συνδρομητής. Ίσως κάποιοι την κατεβάζουν από το play store να δουν τι λέει και ψήνονται να πάρουν δωρεάν κάρτα. Άλλοι μπορεί να θέλουν δεύτερη και τρίτη. Δεν είναι και τόσο σημαντικό.
Link to comment
Share on other sites

Επειδή διερωτόμαστε καμιά φορά σχετικά με τα μηνύματα-προσφορές "ανανέωσε τις επόμενες 2 μέρες με 12€ και πάρε το τάδε μπόνους", δόθηκε μια χαρά και σε ανανέωση με 6€.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...