Jump to content

mikepaltri

Members
  • Δημοσιεύσεις

    183
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About mikepaltri

  • Ημ. Γέννησης Νοέμβριος 15

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Cosmote - Ελλάδα

mikepaltri's Achievements

  1. Πράγματι ο ηλεκτρολόγος έλεγξε τις συνδέσεις στην πρίζα, τζιτζίκισε τα καλώδια όπως είπε και δεν βρήκε πρόβλημα. Το γεγονός ότι όταν είχα ADSL δεν είχα κανένα θέμα αποσυνδέσεων μήπως οδηγεί στο ότι είναι καθαρά θέμα NOVA και ΟΤΕ?
  2. Τα έχω εφαρμόσει αυτά: το ρούτερ στην πρώτη πρίζα που μπαίνει το καλώδιο και οι υπόλοιπες τελείως αποσυνδεδεμένες. Υπάρχει περίπτωση και ο δικός μου ηλεκτρολόγος να μην έκανε σωστά τον έλεγχο? Πάντως μου κάνει εντύπωση που όλοι οι τεχνικοί της nova έβγαζαν πεντακάθαρη τη γραμμή μου εκτός από τον τελευταίο που είπε να φέρω ηλεκτρολόγο (ο ίδιος στην προηγούμενη επίσκεψη 4 ημέρες πριν είχε πει πιο καθαρή δεν γίνεται και όταν τον ρώτησα πως είναι δυνατόν να απέκτησε πρόβλημα μέσα σε 4 μέρες μου είπε ότι μάλλον δεν είχε μετρήσει σωστά την πρώτη φορά).
  3. Μου είπαν ότι πήγε τεχνικός cosmote στην καμπίνα και δεν βρήκε κάποιο θέμα. Μπορεί να μην λένε και αλήθεια βέβαια...
  4. Μου άλλαξαν τρία ρούτερ!!! Από ΖΥΧΕL σε ΖΤΕ και μετά σε HUAWEI. Υποθέτω ότι κάνουν πειραματισμούς!!! Αυτή τη στιγμή έχω το ΖΤΕ που έχει τα λιγότερα προβλήματα. Τους ανέφερα ότι πρέπει να έρθει τεχνικός του ΟΤΕ αφού τη γραμμή την νοικιάζουν από εκεί, και μου είπαν ότι ο ΟΤΕ τους ενημέρωσε ότι η γραμμή δεν έχει πρόβλημα. Μου πρότειναν να πάω σε 100αρα γραμμή που είναι δική τους με αυξημένο τιμολόγιο φυσικά και τους αντιπρότεινα να γίνει υποβάθμιση σε 24αρα όπου δεν είχα ποτέ πρόβλημα αλλά το αρνήθηκαν. Αρχίζω και σκέφτομαι για φορητότητα...
  5. Σε nova fiber 50 κάθε βράδυ 9:00 - 11:00 γίνονται αποσυνδέσεις και δεν έχω ιντερνετ και τηλέφωνο. Έχουν έρθει 4 τεχνικοί της nova, τις δύο τελευταίες φορές ήρθε ο ίδιος και ενώ την πρώτη φορά έβγαλε την εσωτερική γραμμή πεντακάθαρη, την τελευταία φορά μου είπε ότι έχει πρόβλημα και πρέπει να φέρω ηλεκτρολόγο. Έφερα ηλεκτρολόγο για τον οποίο χρεώθηκα φυσικά και απλά διαπίστωσε ότι όλα είναι ΟΚ. Τα προβλήματα και οι αποσυνδέσεις βέβαια συνεχίζονται και μου λένε ότι παρακολουθούν τη γραμμή αλλά με μηδενικό αποτέλεσμα. Τι άλλο θα μπορούσα να κάνω γιατί με έχει κουράσει η κατάσταση?
  6. Στον έναν αριθμό μου ήρθαν κλασσικά οι δύο προσφορές (μία μόνο για data με 3€ και αυτή με τα 1000' και απεριόριστα data με 5€) αλλά στον άλλον αριθμό δεν ήρθε τίποτα (συνήθως έστελναν αυτή με τα 8€)
  7. Συνήθως την επόμενη ημέρα έρχονταν οι καινούριες, όχι σε μερικές μέρες.
  8. Χθες έληγαν οι προσωπικές προσφορές. Σήμερα σε δύο αριθμούς που έχω δεν ήρθε σε κανέναν. Τις σταμάτησαν κι αυτές;
  9. mikepaltri

    iOS 16

    Από τότε που έβαλα τη 16.5 σε κινητό ενός έτους η υγεία μπαταρίας έπεσε μέσα σε λιγότερο από 3 μήνες στο 91% από 96% που είχε φτάσει μετά από 10 μήνες. Φορτίζω με γνήσιο καλώδιο και φορτιστή. Στα παλαβά που έκανε επίσης ήταν όταν το έβγαζα από τη φόρτιση στο 94% από μόνο του πήγαινε εκτός φόρτισης στο 100%. Μίλησα με την apple, έκαναν απομακρυσμένο τέστ και το έβγαλαν ότι δεν έχει κάποιο πρόβλημα... άντε βρες άκρη
  10. Τελικά δεν το δέχεται η nrg. Μόνο μέσω της τράπεζας μπορεί να δοθεί η πάγια εντολή....
  11. Δεν το δοκίμασα. Λες να μπορεί να γίνει και να μην έχει και χρέωση?
  12. Προσπαθώ να κάνω εξόφληση λογαριασμού της nrg μέσω της Alpha bank με πάγια εντολή στην πιστωτική μου κάρτα. Δεν μου έχει πουθενά επιλογή της πιστωτικής κάρτας παρά μόνο απευθείας από τον λογαριασμό και μου βγάζει και χρέωση 0,30€. Την τελευταία φορά που έδοσα εντολή για πάγια εξόφληση πάλι στην Alpha bank το έκανα κανονικά μόνος μου μέσω της πιστωτικής και χωρίς χρέωση. Άλλαξε κάτι?
  13. mikepaltri

    iOS 16

    Ευχαριστώ πολύ!!!
  14. mikepaltri

    iOS 16

    Πως το αφαίρεσες? Εκτός από την μπαταρία που την εξαντλεί, από τότε που εγκαταστάθηκε, το face id και τα push notifications λειτουργούν όποτε θέλουν!!!
×
×
  • Create New...