Jump to content

Wind: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


Eliseos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Just now, Chrischal1908 said:

Ε Ε έρχεται...!

Ωραία μη μας σκάζεις γράψε τι ξέρεις 😃

Powered by   Cosmote Gigamax Unlimited - Vodafone Giga Unlimited Ultra + VDSL 100  Nova F2G - Vodafone CU

Link to comment
Share on other sites

Just now, cmvr said:

Ωραία μη μας σκάζεις γράψε τι ξέρεις 😃

Προετοιμάζουν το λανσάρισμα της. Είπαμε το 2023 θα έρθουν σημαντικές αλλαγές στην εταιρεία. Το έχω ξαναγράψει. Όπως και στο δίκτυο της. Υπομονή! τι άλλο;;!✌

Link to comment
Share on other sites

Ξέρουμε περίπου πότε θα βγε; 

Ας πούμε πριν τη νέα χρονιά; 

There's no room for ideals in this mechanical place

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Chrischal1908 said:

Προετοιμάζουν το λανσάρισμα της. Είπαμε το 2023 θα έρθουν σημαντικές αλλαγές στην εταιρεία. Το έχω ξαναγράψει. Όπως και στο δίκτυο της. Υπομονή! τι άλλο;;!✌

Μην κάνουμε hype χωρίς λόγο. Αν έχεις πηγές ανάφερε τες αλλιώς δεν έχει νόημα.

Δυο μήνες έμειναν οπότε κοντός ψαλμός αλληλούια. Μακάρι να δώσει παροχές και υπηρεσίες που θα πιέσει τον ανταγωνισμό να κάνει το ίδιο. 

Για το δίκτυο για να φτάσει εκεί που πρέπει σε μια διετία το νωρίτερο γιατί στο εκτός αστικών κέντρων είναι πίσω και καταϊδρωμένη.

Powered by   Cosmote Gigamax Unlimited - Vodafone Giga Unlimited Ultra + VDSL 100  Nova F2G - Vodafone CU

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, cmvr said:

Μην κάνουμε hype χωρίς λόγο. Αν έχεις πηγές ανάφερε τες αλλιώς δεν έχει νόημα.

Δυο μήνες έμειναν οπότε κοντός ψαλμός αλληλούια. Μακάρι να δώσει παροχές και υπηρεσίες που θα πιέσει τον ανταγωνισμό να κάνει το ίδιο. 

Για το δίκτυο για να φτάσει εκεί που πρέπει σε μια διετία το νωρίτερο γιατί στο εκτός αστικών κέντρων είναι πίσω και καταϊδρωμένη.

Στα εκτός αστικών στη περιφέρεια είναι χάλια.Συμφωνω.Και σε αστικές περιοχές θα έλεγα σε κάποιες ακόμα τουλάχιστον 

Edited by Nickchris36
Pocophone F3 5G
Link to comment
Share on other sites

Χρειάζομαι τα φώτα σας. Σήμερα ενεργοποιήθηκε(;) το w business unlimited. Στέλνω μήνυμα στο 1279 και παίρνω το εξήςScreenshot_2022-10-31-14-30-20-022_com.google.android_apps.messaging.thumb.jpg.462d6fd102016986cbfff079a0f13f87.jpg

Καλώ επιτόπου στο 1268 και μου λέει ότι δεν έχω άλλα λεπτά ομιλίας, μου απομένουν 512000mb, το πρόγραμμα μου δεν έχει sms. Τι παίχτηκε; Στο site της wind είδα πως για να μάθεις το υπόλοιπο πρέπει να πάρεις το 1277 το οποίο όμως είναι η εξυπηρέτηση πελατών. Εγώ βέβαια θα καλώ κανονικά εκτός ενδοεταιρικων και αν θέλουν να μου ζητήσουν τα ρέστα. Ευχαριστώ! 

Edited by dasnowy

Nova Mobile Business Unlimited + Vodafone CU

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, paanos said:

Δεν εμφανίζει τα απεριόριστα λεπτά. Συνδέσου στο My Wind με κωδικό μιας χρήσης 

Δε με αφήνει. Μου λέει να συνεχίσω με όνομα χρήστη και κωδικό που προφανώς δεν γνωρίζω. 

Nova Mobile Business Unlimited + Vodafone CU

Link to comment
Share on other sites

On 29/10/2022 at 10:32 ΜΜ, Chrischal1908 said:

Ακόμη...😉

Θα σωθεί πολύς κόσμος όταν με το καλό βγει. 

Link to comment
Share on other sites

Παρατήρησα πως στο myWIND πλέον αναγράφεται η ημερομηνία έναρξης και λήξης του συμβολαίου! Καιρός ήταν!

Edited by pluss
Link to comment
Share on other sites

Μακράν η χειρότερη εταιρεία που υπάρχει.

Ενώ η εμπειρία μου μέχρι τώρα ήταν σχετικά καλή, ήρθε κάτι που έγινε στο τέλος της "συνύπαρξής" μου με τη Wind που μου επιβεβαίωσε αυτό που ήξερα και από την καρτοκινητή,πως αυτή η εταιρεία κοιτάζει να στα πάρει με κάθε δυνατό τρόπο.

Στις 6 Οκτωβρίου έληγε το συμβόλαιο και του σταθερού/internet αλλά και Wind Vision. Για το σταθερό δεν με ενδιέφερε καθόλου μιας και είχα αποφασίσει να κάνω φορητότητα, ωστόσο για το Vision επειδή είχα ακούσει διάφορα κουφά του τύπου ότι δεν κόβεται αυτόματα αν φύγεις(εκτός συμβολαίου εννοείται) είπα να πάω σε κατάστημα να κάνω διακοπή. Η πωλήτρια εκεί με διαβεβαίωσε ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, απλά θα με πάρουν τηλέφωνο να ρωτήσουν σε λίγες μέρες γιατί το κόβω, και μετά θα κοπεί. Μου έδωσε και ένα χαρτί. Και περίμενα.

Τηλέφωνο δεν με πήραν ποτέ, αλλά ήρθε ένα SMS που ενημέρωνε πως η Wind Vision θα διακοπεί την 31/12/2022, κάτι γνωστό. Και αδιάφορο για μένα. Γιατί πραγματικά δεν την χρησιμοποιώ εδώ και μήνες, ωστόσο κράτησα το συμβόλαιο που είχα υπογράψει, και έκανα αίτημα διακοπής στις 7/10/2022, με σκοπό να γλυτώσω ότι μπορώ μέχρι να φύγω σε άλλο παροχο, διαδικασία που έχω ενημερωθεί ότι θα διαρκέσει κατά μέγιστο 2 μήνες.

Οι μέρες περνούσαν και το Vision δεν κόπηκε. Την περασμένη βδομάδα πήγα να τους πάρω τηλέφωνο, αλλά τελευταία στιγμή είδα το χαρτί που μου είχαν δώσει στο κατάστημα, το οποίο έγραφε "έχω ενημερωθεί πως η υπηρεσία wind vision θα διακοπεί εντός 30 ημερών, ανάλογα με τον κύκλο τιμολόγησης". Και σκέφτομαι οκ. Αν και καταχρηστικό γιατί ο προηγούμενος λογαριασμός είχε εκδοθεί 2 ημέρες πριν και περιλαμβάνει το πάγιο μέχρι 4/11, και προφανώς πονηρά σκεπτόμενοι έχουν βάλει αυτόν τον όρο για να μην μπουν στην διαδικασία να επιστρέψουν χρήματα στην περίπτωση που κοβόταν άμεσα. Αλλά οκ, δεν βαριέσαι, τον έχω πληρώσει τον λογαριασμό, ας κοπεί 4/11 και είμαστε οκ.

Αμ, δε. 5/11 που εκδόθηκε ο επόμενος λογαριασμός βλέπω έχει πάγιο για το Vision από 5/11 μέχρι 4/12. Ένα μικρό σοκ είναι η αλήθεια, αλλά λέω κάτσε να πάρω τηλέφωνο να δω τι γίνεται.

Την πρώτη φορά που πήρα τηλέφωνο, μου λένε πως κόβεται 30 μέρες μετά την έκδοση του επόμενου λογαριασμού για αυτό και η διακοπή θα γίνει 4/12. Τους απαντάω "σοβαρολογείτε; επειδή έτυχε ο δικός μου λογαριασμός να εκδοθεί 2 ημέρες πριν το κόψω, και το έκανα τότε για να είμαι εντάξει και να μην καταγγείλω τη σύμβαση έστω και μια μέρα πιο πριν και μου βάλετε "πρόστιμο", μου λέτε πως θα μου το κόψετε 58 ημέρες μετά το αίτημά μου;" Ναι, κύριε έτσι λειτουργεί η εταιρεία.

Φυσικά μετά κι εγώ αρχίζω το δικό μου τροπάριο. "Να σας δώσω μια σπαζοκεφαλιά"; "Παρακαλώ", μου λένε. "Για να λειτουργεί το wind vision και να βλέπω τα αθλητικά της Nova είναι ή δεν είναι απαραίτητη προϋπόθεση να έχω σταθερό και internet από γραμμή Wind;" "Ναι, βεβαίως", μου απαντάει. "Ωραία. Να σας ενημερώσω ότι είμαι σε διαδικασία φορητότητας, χωρίς δικαίωμα υπαναχώρησης, έχει τελειώσει η κατασκευή οπτικής ίνας στο χώρο μου, και αναμένω από μέρα σε μέρα την ενεργοποίηση της γραμμής μου σε άλλο πάροχο. Πράγμα που συνεπάγεται πως εαν αυτό γίνει πριν τις 4/12, θα με έχετε χρεώσει για μια υπηρεσία που δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω". "2 λεπτά, σας συνδέω με το αρμόδιο τμήμα να ζητήσετε άμεση διακοπή".

Με συνδέει κάπου και απλά η γραμμή πέφτει. Ξαναπαίρνω άλλα 2 τηλέφωνα, αλλά δεν κατάφερα να μιλήσω με κάποιον (την πρώτη φορά έπεσε ξανά η γραμμή, και την δεύτερη απάντησε κάποιος που μου ζήτησε συγνώμη γιατί δεν μπορεί να με εξυπηρετήσει και ζήτησε να του δώσω ένα κινητό για να με καλέσουν αργότερα - ίσως είχαν κάποιο τεχνικό πρόβλημα). Μετά έφυγα και πήγα στο κατάστημα, μπας και μπορούσαν να με βοηθήσουν ή έστω να επικοινωνήσουν εκείνοι με την εταιρεία. Εκεί η πωλήτρια μου είπε το άλλο, που προσωπικά δεν το πιστεύω και νομίζω πως το είπε για να με ξεφορτωθεί, ότι δηλαδή αν φύγω με φορητότητα θα διακοπεί αυτόματα την ίδια μέρα και το vision.

Το απόγευμα με πήραν τηλέφωνο ξανά επειδή είχα δώσει το κινητό μου. Εκεί έγινε ο ίδιος ακριβώς διάλογος, αλλά τελικά με συνέδεσαν με το τμήμα των συμβολαίων για να ζητήσω άμεση διακοπή. Απαντάει ένα παλληκάρι που μου λέει να πάω σε κατάστημα. Πήγα του λέω πριν 32 ημέρες και ακόμη έχω και δουλεύει το Vision. Που δεν το θέλω, το ανάβω μόνο για να δω αν παίζει. Για αυτό μου είπαν να ζητήσω από εσάς να μου γίνει άμεση διακοπή. Δεν ξέρω να κάνω κάτι τέτοιο, μου απαντάει. Δεν το έχω ακούσει να γίνεται. Κρατάω τα στοιχεία σας και θα σας ενημερώσουμε.

Άφησα να περάσει μια μέρα που δεν με πήραν, και την μεθεπόμενη ξανακαλώ. Η πρώτη που μου απάντησε με έκανε να γελάσω. Μου είπε ακριβώς τα ίδια, αλλά όταν της είπα ότι δεν θα έχω εντός ολίγων ημερών γραμμή στη wind, μου είπε πως πρέπει να κάνω αίτημα διακοπής για το σταθερο. Της λέω δεν χρειάζεται, έχω κάνει αίτημα φορητότητας. Α, εντάξει μου λέει, δεν χρειάζεται, αλλά να ξέρετε  θα χρειαστεί να πληρώσετε πρόστιμο. Τι είπες;;;;; Εκεί αρχίζει να μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι. Ναι μου λέει αφού το κόβετε πρόωρα. Πότε λήγει το συμβόλαιο ρωτάω; 6/10 μου απαντάει. Πόσο έχουμε σήμερα της λέω; 9/11 μου λέει. Α, ναι, τότε δεν θα πληρώσετε τίποτα. Σας συνδέω με το αρμόδιο τμήμα να ζητήσετε να σας το διακόψουν άμεσα.

Με συνδέει, και συμβαίνει το εξής. Ακούω γραμμή να ανοίγει, ακούω θόρυβο περιβάλλοντος και ένα τρένο να περνάει (ίσως με είχε συνδέσει με άτομο που δουλεύει από το σπίτι), για 5" δεν μιλάει καθόλου, και μόλις πάω να μιλήσω μου το κλείνει. Εγώ εν τω μεταξυ να πληρώνω 26λεπτά για κάθε κλήση. Ήταν η 6η φορά  μέχρι τότε που είχα καλέσει.

Στη συνέχεια κάλεσα ξανά μια τελευταία φορά, και μίλησα με μια κοπέλα που φάνηκε πραγματικά να σέβεται και τη δουλειά που κάνει και τον συνομιλητή της χωρίς να δίνει την αίσθηση ότι θέλω να σε ξεπετάξω. Αφού της παραπονέθηκα όσο πιο έντονα μπορούσα( με όσο πιο ευγενικό τρόπο γίνεται όπως κάνω πάντα, και φυσικά με αποδέκτη την εταιρεία και όχι την τηλεφωνήτρια που δεν μου φταίει σε τίποτα - έχω κάνει κι εγώ αυτήν την δουλειά και δεν μπορούσα να μιλήσω άσχημα σε άνθρωπο που είναι σε αυτή τη θέση) για όλα αυτά γιατί μου είπε τα ίδια και προσπαθούσε να μου εξηγήσει πως έτσι λειτουργεί η εταιρεία όσο και αν δεν ακούγεται λογικό. Και είπε ότι θα κατέγραφε τα παραπονά μου όσο πιο αναλυτικά γίνεται ζητώντας κατ'ελάχιστο να σταματήσει η χρέωση της υπηρεσίας την ημέρα που θα ολοκληρωθεί η φορητότητα.

Δεν ξέρω μου φάνηκε εξαιρετικά άσχημη συμπεριφορά, και σαν να έχουν πάρει εντολές σε περίπτωση που κάποιος ζητήσει να το κόψει πριν τις 31/12 να τον καθυστερούμε όσο γίνεται για να πάρουμε ότι μπορούμε περισσότερο.

Εγώ φεύγω και το ίδιο θα κάνουν και συγγενείς μου που έχουν wind γιατί λίγο πολλοί σε όλους έχουν κάνει διάφορα ωραία κατά καιρούς. (π.χ. έχουν δώσει vision σε άτομο που δεν το θέλει λέγοντας πως είναι υποχρεωτικό για ανανέωση ή αναβάθμιση ταχύτητας και κάτι τέτοια ωραία).

Και φυσικά μου φαίνεται αδιανόητο όλο αυτό που έγινε, ακόμη περισσότερο όταν τον περασμένο Αύγουστο σε άλλο πάροχο που είχα επίσης πακέτο τηλεόρασης κάλεσα να ζητήσω διακοπή την ημέρα που έληγε το συμβόλαιο και εντός 2 ημερών είχε σταματήσει να δουλεύει.

Συγνώμη για το σεντόνι, αλλά ήθελα να σας μεταφέρω την εμπειρία μου.

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, Mark_K said:

Μακράν η χειρότερη εταιρεία που υπάρχει.

Ενώ η εμπειρία μου μέχρι τώρα ήταν σχετικά καλή, ήρθε κάτι που έγινε στο τέλος της "συνύπαρξής" μου με τη Wind που μου επιβεβαίωσε αυτό που ήξερα και από την καρτοκινητή,πως αυτή η εταιρεία κοιτάζει να στα πάρει με κάθε δυνατό τρόπο.

Στις 6 Οκτωβρίου έληγε το συμβόλαιο και του σταθερού/internet αλλά και Wind Vision. Για το σταθερό δεν με ενδιέφερε καθόλου μιας και είχα αποφασίσει να κάνω φορητότητα, ωστόσο για το Vision επειδή είχα ακούσει διάφορα κουφά του τύπου ότι δεν κόβεται αυτόματα αν φύγεις(εκτός συμβολαίου εννοείται) είπα να πάω σε κατάστημα να κάνω διακοπή. Η πωλήτρια εκεί με διαβεβαίωσε ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, απλά θα με πάρουν τηλέφωνο να ρωτήσουν σε λίγες μέρες γιατί το κόβω, και μετά θα κοπεί. Μου έδωσε και ένα χαρτί. Και περίμενα.

Τηλέφωνο δεν με πήραν ποτέ, αλλά ήρθε ένα SMS που ενημέρωνε πως η Wind Vision θα διακοπεί την 31/12/2022, κάτι γνωστό. Και αδιάφορο για μένα. Γιατί πραγματικά δεν την χρησιμοποιώ εδώ και μήνες, ωστόσο κράτησα το συμβόλαιο που είχα υπογράψει, και έκανα αίτημα διακοπής στις 7/10/2022, με σκοπό να γλυτώσω ότι μπορώ μέχρι να φύγω σε άλλο παροχο, διαδικασία που έχω ενημερωθεί ότι θα διαρκέσει κατά μέγιστο 2 μήνες.

Οι μέρες περνούσαν και το Vision δεν κόπηκε. Την περασμένη βδομάδα πήγα να τους πάρω τηλέφωνο, αλλά τελευταία στιγμή είδα το χαρτί που μου είχαν δώσει στο κατάστημα, το οποίο έγραφε "έχω ενημερωθεί πως η υπηρεσία wind vision θα διακοπεί εντός 30 ημερών, ανάλογα με τον κύκλο τιμολόγησης". Και σκέφτομαι οκ. Αν και καταχρηστικό γιατί ο προηγούμενος λογαριασμός είχε εκδοθεί 2 ημέρες πριν και περιλαμβάνει το πάγιο μέχρι 4/11, και προφανώς πονηρά σκεπτόμενοι έχουν βάλει αυτόν τον όρο για να μην μπουν στην διαδικασία να επιστρέψουν χρήματα στην περίπτωση που κοβόταν άμεσα. Αλλά οκ, δεν βαριέσαι, τον έχω πληρώσει τον λογαριασμό, ας κοπεί 4/11 και είμαστε οκ.

Αμ, δε. 5/11 που εκδόθηκε ο επόμενος λογαριασμός βλέπω έχει πάγιο για το Vision από 5/11 μέχρι 4/12. Ένα μικρό σοκ είναι η αλήθεια, αλλά λέω κάτσε να πάρω τηλέφωνο να δω τι γίνεται.

Την πρώτη φορά που πήρα τηλέφωνο, μου λένε πως κόβεται 30 μέρες μετά την έκδοση του επόμενου λογαριασμού για αυτό και η διακοπή θα γίνει 4/12. Τους απαντάω "σοβαρολογείτε; επειδή έτυχε ο δικός μου λογαριασμός να εκδοθεί 2 ημέρες πριν το κόψω, και το έκανα τότε για να είμαι εντάξει και να μην καταγγείλω τη σύμβαση έστω και μια μέρα πιο πριν και μου βάλετε "πρόστιμο", μου λέτε πως θα μου το κόψετε 58 ημέρες μετά το αίτημά μου;" Ναι, κύριε έτσι λειτουργεί η εταιρεία.

Φυσικά μετά κι εγώ αρχίζω το δικό μου τροπάριο. "Να σας δώσω μια σπαζοκεφαλιά"; "Παρακαλώ", μου λένε. "Για να λειτουργεί το wind vision και να βλέπω τα αθλητικά της Nova είναι ή δεν είναι απαραίτητη προϋπόθεση να έχω σταθερό και internet από γραμμή Wind;" "Ναι, βεβαίως", μου απαντάει. "Ωραία. Να σας ενημερώσω ότι είμαι σε διαδικασία φορητότητας, χωρίς δικαίωμα υπαναχώρησης, έχει τελειώσει η κατασκευή οπτικής ίνας στο χώρο μου, και αναμένω από μέρα σε μέρα την ενεργοποίηση της γραμμής μου σε άλλο πάροχο. Πράγμα που συνεπάγεται πως εαν αυτό γίνει πριν τις 4/12, θα με έχετε χρεώσει για μια υπηρεσία που δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω". "2 λεπτά, σας συνδέω με το αρμόδιο τμήμα να ζητήσετε άμεση διακοπή".

Με συνδέει κάπου και απλά η γραμμή πέφτει. Ξαναπαίρνω άλλα 2 τηλέφωνα, αλλά δεν κατάφερα να μιλήσω με κάποιον (την πρώτη φορά έπεσε ξανά η γραμμή, και την δεύτερη απάντησε κάποιος που μου ζήτησε συγνώμη γιατί δεν μπορεί να με εξυπηρετήσει και ζήτησε να του δώσω ένα κινητό για να με καλέσουν αργότερα - ίσως είχαν κάποιο τεχνικό πρόβλημα). Μετά έφυγα και πήγα στο κατάστημα, μπας και μπορούσαν να με βοηθήσουν ή έστω να επικοινωνήσουν εκείνοι με την εταιρεία. Εκεί η πωλήτρια μου είπε το άλλο, που προσωπικά δεν το πιστεύω και νομίζω πως το είπε για να με ξεφορτωθεί, ότι δηλαδή αν φύγω με φορητότητα θα διακοπεί αυτόματα την ίδια μέρα και το vision.

Το απόγευμα με πήραν τηλέφωνο ξανά επειδή είχα δώσει το κινητό μου. Εκεί έγινε ο ίδιος ακριβώς διάλογος, αλλά τελικά με συνέδεσαν με το τμήμα των συμβολαίων για να ζητήσω άμεση διακοπή. Απαντάει ένα παλληκάρι που μου λέει να πάω σε κατάστημα. Πήγα του λέω πριν 32 ημέρες και ακόμη έχω και δουλεύει το Vision. Που δεν το θέλω, το ανάβω μόνο για να δω αν παίζει. Για αυτό μου είπαν να ζητήσω από εσάς να μου γίνει άμεση διακοπή. Δεν ξέρω να κάνω κάτι τέτοιο, μου απαντάει. Δεν το έχω ακούσει να γίνεται. Κρατάω τα στοιχεία σας και θα σας ενημερώσουμε.

Άφησα να περάσει μια μέρα που δεν με πήραν, και την μεθεπόμενη ξανακαλώ. Η πρώτη που μου απάντησε με έκανε να γελάσω. Μου είπε ακριβώς τα ίδια, αλλά όταν της είπα ότι δεν θα έχω εντός ολίγων ημερών γραμμή στη wind, μου είπε πως πρέπει να κάνω αίτημα διακοπής για το σταθερο. Της λέω δεν χρειάζεται, έχω κάνει αίτημα φορητότητας. Α, εντάξει μου λέει, δεν χρειάζεται, αλλά να ξέρετε  θα χρειαστεί να πληρώσετε πρόστιμο. Τι είπες;;;;; Εκεί αρχίζει να μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι. Ναι μου λέει αφού το κόβετε πρόωρα. Πότε λήγει το συμβόλαιο ρωτάω; 6/10 μου απαντάει. Πόσο έχουμε σήμερα της λέω; 9/11 μου λέει. Α, ναι, τότε δεν θα πληρώσετε τίποτα. Σας συνδέω με το αρμόδιο τμήμα να ζητήσετε να σας το διακόψουν άμεσα.

Με συνδέει, και συμβαίνει το εξής. Ακούω γραμμή να ανοίγει, ακούω θόρυβο περιβάλλοντος και ένα τρένο να περνάει (ίσως με είχε συνδέσει με άτομο που δουλεύει από το σπίτι), για 5" δεν μιλάει καθόλου, και μόλις πάω να μιλήσω μου το κλείνει. Εγώ εν τω μεταξυ να πληρώνω 26λεπτά για κάθε κλήση. Ήταν η 6η φορά  μέχρι τότε που είχα καλέσει.

Στη συνέχεια κάλεσα ξανά μια τελευταία φορά, και μίλησα με μια κοπέλα που φάνηκε πραγματικά να σέβεται και τη δουλειά που κάνει και τον συνομιλητή της χωρίς να δίνει την αίσθηση ότι θέλω να σε ξεπετάξω. Αφού της παραπονέθηκα όσο πιο έντονα μπορούσα( με όσο πιο ευγενικό τρόπο γίνεται όπως κάνω πάντα, και φυσικά με αποδέκτη την εταιρεία και όχι την τηλεφωνήτρια που δεν μου φταίει σε τίποτα - έχω κάνει κι εγώ αυτήν την δουλειά και δεν μπορούσα να μιλήσω άσχημα σε άνθρωπο που είναι σε αυτή τη θέση) για όλα αυτά γιατί μου είπε τα ίδια και προσπαθούσε να μου εξηγήσει πως έτσι λειτουργεί η εταιρεία όσο και αν δεν ακούγεται λογικό. Και είπε ότι θα κατέγραφε τα παραπονά μου όσο πιο αναλυτικά γίνεται ζητώντας κατ'ελάχιστο να σταματήσει η χρέωση της υπηρεσίας την ημέρα που θα ολοκληρωθεί η φορητότητα.

Δεν ξέρω μου φάνηκε εξαιρετικά άσχημη συμπεριφορά, και σαν να έχουν πάρει εντολές σε περίπτωση που κάποιος ζητήσει να το κόψει πριν τις 31/12 να τον καθυστερούμε όσο γίνεται για να πάρουμε ότι μπορούμε περισσότερο.

Εγώ φεύγω και το ίδιο θα κάνουν και συγγενείς μου που έχουν wind γιατί λίγο πολλοί σε όλους έχουν κάνει διάφορα ωραία κατά καιρούς. (π.χ. έχουν δώσει vision σε άτομο που δεν το θέλει λέγοντας πως είναι υποχρεωτικό για ανανέωση ή αναβάθμιση ταχύτητας και κάτι τέτοια ωραία).

Και φυσικά μου φαίνεται αδιανόητο όλο αυτό που έγινε, ακόμη περισσότερο όταν τον περασμένο Αύγουστο σε άλλο πάροχο που είχα επίσης πακέτο τηλεόρασης κάλεσα να ζητήσω διακοπή την ημέρα που έληγε το συμβόλαιο και εντός 2 ημερών είχε σταματήσει να δουλεύει.

Συγνώμη για το σεντόνι, αλλά ήθελα να σας μεταφέρω την εμπειρία μου.

Απλά επιβεβαιώνει ένας ακόμη την άποψη που έχω για την εταιρεία και την έχω γράψει επανειλημμένως.... δυστυχώς ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ να αλλάξει τίποτα, εκτός ίσως απ το όνομα, εάν δεν αλλάξουν ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΡΙΖΙΚΑ, από προσωπικό έως μηχανήματα κλπ... Η εξαγορά και μόνο απ τη United Group δε λέει τίποτα... και επειδή ζούμε στην Ελλάδα και λίγο πολύ ξέρουμε όλοι πώς "ελληνοποιουνται" όλα σε αυτή τη χώρα κι ας είναι γνωστή μεγάλη ξένη εταιρεία που έχει το πάνω χέρι....γι αυτό και πιστεύω ότι δεν πρόκειται να δούμε σχεδόν καμία αλλαγή με την έως τώρα πορεία της WIND....

Edited by damierom
Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, damierom said:

Απλά επιβεβαιώνει ένας ακόμη την άποψη που έχω για την εταιρεία και την έχω γράψει επανειλημμένως.... δυστυχώς ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ να αλλάξει τίποτα, εκτός ίσως απ το όνομα, εάν δεν αλλάξουν ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΡΙΖΙΚΑ, από προσωπικό έως μηχανήματα κλπ... Η εξαγορά και μόνο απ τη United Group δε λέει τίποτα... και επειδή ζούμε στην Ελλάδα και λίγο πολύ ξέρουμε όλοι πώς "ελληνοποιουνται" όλα σε αυτή τη χώρα κι ας είναι γνωστή μεγάλη ξένη εταιρεία που έχει το πάνω χέρι....γι αυτό και πιστεύω ότι δεν πρόκειται να δούμε σχεδόν καμία αλλαγή με την έως τώρα πορεία της WIND....

Για αυτούς τους λόγους ξεκοψα από αυτήν την εταιρεία? Και ησύχασα.

:ninja:
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Mark_K said:

Μακράν η χειρότερη εταιρεία που υπάρχει.

Ενώ η εμπειρία μου μέχρι τώρα ήταν σχετικά καλή, ήρθε κάτι που έγινε στο τέλος της "συνύπαρξής" μου με τη Wind που μου επιβεβαίωσε αυτό που ήξερα και από την καρτοκινητή,πως αυτή η εταιρεία κοιτάζει να στα πάρει με κάθε δυνατό τρόπο.

Στις 6 Οκτωβρίου έληγε το συμβόλαιο και του σταθερού/internet αλλά και Wind Vision. Για το σταθερό δεν με ενδιέφερε καθόλου μιας και είχα αποφασίσει να κάνω φορητότητα, ωστόσο για το Vision επειδή είχα ακούσει διάφορα κουφά του τύπου ότι δεν κόβεται αυτόματα αν φύγεις(εκτός συμβολαίου εννοείται) είπα να πάω σε κατάστημα να κάνω διακοπή. Η πωλήτρια εκεί με διαβεβαίωσε ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, απλά θα με πάρουν τηλέφωνο να ρωτήσουν σε λίγες μέρες γιατί το κόβω, και μετά θα κοπεί. Μου έδωσε και ένα χαρτί. Και περίμενα.

Τηλέφωνο δεν με πήραν ποτέ, αλλά ήρθε ένα SMS που ενημέρωνε πως η Wind Vision θα διακοπεί την 31/12/2022, κάτι γνωστό. Και αδιάφορο για μένα. Γιατί πραγματικά δεν την χρησιμοποιώ εδώ και μήνες, ωστόσο κράτησα το συμβόλαιο που είχα υπογράψει, και έκανα αίτημα διακοπής στις 7/10/2022, με σκοπό να γλυτώσω ότι μπορώ μέχρι να φύγω σε άλλο παροχο, διαδικασία που έχω ενημερωθεί ότι θα διαρκέσει κατά μέγιστο 2 μήνες.

Οι μέρες περνούσαν και το Vision δεν κόπηκε. Την περασμένη βδομάδα πήγα να τους πάρω τηλέφωνο, αλλά τελευταία στιγμή είδα το χαρτί που μου είχαν δώσει στο κατάστημα, το οποίο έγραφε "έχω ενημερωθεί πως η υπηρεσία wind vision θα διακοπεί εντός 30 ημερών, ανάλογα με τον κύκλο τιμολόγησης". Και σκέφτομαι οκ. Αν και καταχρηστικό γιατί ο προηγούμενος λογαριασμός είχε εκδοθεί 2 ημέρες πριν και περιλαμβάνει το πάγιο μέχρι 4/11, και προφανώς πονηρά σκεπτόμενοι έχουν βάλει αυτόν τον όρο για να μην μπουν στην διαδικασία να επιστρέψουν χρήματα στην περίπτωση που κοβόταν άμεσα. Αλλά οκ, δεν βαριέσαι, τον έχω πληρώσει τον λογαριασμό, ας κοπεί 4/11 και είμαστε οκ.

Αμ, δε. 5/11 που εκδόθηκε ο επόμενος λογαριασμός βλέπω έχει πάγιο για το Vision από 5/11 μέχρι 4/12. Ένα μικρό σοκ είναι η αλήθεια, αλλά λέω κάτσε να πάρω τηλέφωνο να δω τι γίνεται.

Την πρώτη φορά που πήρα τηλέφωνο, μου λένε πως κόβεται 30 μέρες μετά την έκδοση του επόμενου λογαριασμού για αυτό και η διακοπή θα γίνει 4/12. Τους απαντάω "σοβαρολογείτε; επειδή έτυχε ο δικός μου λογαριασμός να εκδοθεί 2 ημέρες πριν το κόψω, και το έκανα τότε για να είμαι εντάξει και να μην καταγγείλω τη σύμβαση έστω και μια μέρα πιο πριν και μου βάλετε "πρόστιμο", μου λέτε πως θα μου το κόψετε 58 ημέρες μετά το αίτημά μου;" Ναι, κύριε έτσι λειτουργεί η εταιρεία.

Φυσικά μετά κι εγώ αρχίζω το δικό μου τροπάριο. "Να σας δώσω μια σπαζοκεφαλιά"; "Παρακαλώ", μου λένε. "Για να λειτουργεί το wind vision και να βλέπω τα αθλητικά της Nova είναι ή δεν είναι απαραίτητη προϋπόθεση να έχω σταθερό και internet από γραμμή Wind;" "Ναι, βεβαίως", μου απαντάει. "Ωραία. Να σας ενημερώσω ότι είμαι σε διαδικασία φορητότητας, χωρίς δικαίωμα υπαναχώρησης, έχει τελειώσει η κατασκευή οπτικής ίνας στο χώρο μου, και αναμένω από μέρα σε μέρα την ενεργοποίηση της γραμμής μου σε άλλο πάροχο. Πράγμα που συνεπάγεται πως εαν αυτό γίνει πριν τις 4/12, θα με έχετε χρεώσει για μια υπηρεσία που δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω". "2 λεπτά, σας συνδέω με το αρμόδιο τμήμα να ζητήσετε άμεση διακοπή".

Με συνδέει κάπου και απλά η γραμμή πέφτει. Ξαναπαίρνω άλλα 2 τηλέφωνα, αλλά δεν κατάφερα να μιλήσω με κάποιον (την πρώτη φορά έπεσε ξανά η γραμμή, και την δεύτερη απάντησε κάποιος που μου ζήτησε συγνώμη γιατί δεν μπορεί να με εξυπηρετήσει και ζήτησε να του δώσω ένα κινητό για να με καλέσουν αργότερα - ίσως είχαν κάποιο τεχνικό πρόβλημα). Μετά έφυγα και πήγα στο κατάστημα, μπας και μπορούσαν να με βοηθήσουν ή έστω να επικοινωνήσουν εκείνοι με την εταιρεία. Εκεί η πωλήτρια μου είπε το άλλο, που προσωπικά δεν το πιστεύω και νομίζω πως το είπε για να με ξεφορτωθεί, ότι δηλαδή αν φύγω με φορητότητα θα διακοπεί αυτόματα την ίδια μέρα και το vision.

Το απόγευμα με πήραν τηλέφωνο ξανά επειδή είχα δώσει το κινητό μου. Εκεί έγινε ο ίδιος ακριβώς διάλογος, αλλά τελικά με συνέδεσαν με το τμήμα των συμβολαίων για να ζητήσω άμεση διακοπή. Απαντάει ένα παλληκάρι που μου λέει να πάω σε κατάστημα. Πήγα του λέω πριν 32 ημέρες και ακόμη έχω και δουλεύει το Vision. Που δεν το θέλω, το ανάβω μόνο για να δω αν παίζει. Για αυτό μου είπαν να ζητήσω από εσάς να μου γίνει άμεση διακοπή. Δεν ξέρω να κάνω κάτι τέτοιο, μου απαντάει. Δεν το έχω ακούσει να γίνεται. Κρατάω τα στοιχεία σας και θα σας ενημερώσουμε.

Άφησα να περάσει μια μέρα που δεν με πήραν, και την μεθεπόμενη ξανακαλώ. Η πρώτη που μου απάντησε με έκανε να γελάσω. Μου είπε ακριβώς τα ίδια, αλλά όταν της είπα ότι δεν θα έχω εντός ολίγων ημερών γραμμή στη wind, μου είπε πως πρέπει να κάνω αίτημα διακοπής για το σταθερο. Της λέω δεν χρειάζεται, έχω κάνει αίτημα φορητότητας. Α, εντάξει μου λέει, δεν χρειάζεται, αλλά να ξέρετε  θα χρειαστεί να πληρώσετε πρόστιμο. Τι είπες;;;;; Εκεί αρχίζει να μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι. Ναι μου λέει αφού το κόβετε πρόωρα. Πότε λήγει το συμβόλαιο ρωτάω; 6/10 μου απαντάει. Πόσο έχουμε σήμερα της λέω; 9/11 μου λέει. Α, ναι, τότε δεν θα πληρώσετε τίποτα. Σας συνδέω με το αρμόδιο τμήμα να ζητήσετε να σας το διακόψουν άμεσα.

Με συνδέει, και συμβαίνει το εξής. Ακούω γραμμή να ανοίγει, ακούω θόρυβο περιβάλλοντος και ένα τρένο να περνάει (ίσως με είχε συνδέσει με άτομο που δουλεύει από το σπίτι), για 5" δεν μιλάει καθόλου, και μόλις πάω να μιλήσω μου το κλείνει. Εγώ εν τω μεταξυ να πληρώνω 26λεπτά για κάθε κλήση. Ήταν η 6η φορά  μέχρι τότε που είχα καλέσει.

Στη συνέχεια κάλεσα ξανά μια τελευταία φορά, και μίλησα με μια κοπέλα που φάνηκε πραγματικά να σέβεται και τη δουλειά που κάνει και τον συνομιλητή της χωρίς να δίνει την αίσθηση ότι θέλω να σε ξεπετάξω. Αφού της παραπονέθηκα όσο πιο έντονα μπορούσα( με όσο πιο ευγενικό τρόπο γίνεται όπως κάνω πάντα, και φυσικά με αποδέκτη την εταιρεία και όχι την τηλεφωνήτρια που δεν μου φταίει σε τίποτα - έχω κάνει κι εγώ αυτήν την δουλειά και δεν μπορούσα να μιλήσω άσχημα σε άνθρωπο που είναι σε αυτή τη θέση) για όλα αυτά γιατί μου είπε τα ίδια και προσπαθούσε να μου εξηγήσει πως έτσι λειτουργεί η εταιρεία όσο και αν δεν ακούγεται λογικό. Και είπε ότι θα κατέγραφε τα παραπονά μου όσο πιο αναλυτικά γίνεται ζητώντας κατ'ελάχιστο να σταματήσει η χρέωση της υπηρεσίας την ημέρα που θα ολοκληρωθεί η φορητότητα.

Δεν ξέρω μου φάνηκε εξαιρετικά άσχημη συμπεριφορά, και σαν να έχουν πάρει εντολές σε περίπτωση που κάποιος ζητήσει να το κόψει πριν τις 31/12 να τον καθυστερούμε όσο γίνεται για να πάρουμε ότι μπορούμε περισσότερο.

Εγώ φεύγω και το ίδιο θα κάνουν και συγγενείς μου που έχουν wind γιατί λίγο πολλοί σε όλους έχουν κάνει διάφορα ωραία κατά καιρούς. (π.χ. έχουν δώσει vision σε άτομο που δεν το θέλει λέγοντας πως είναι υποχρεωτικό για ανανέωση ή αναβάθμιση ταχύτητας και κάτι τέτοια ωραία).

Και φυσικά μου φαίνεται αδιανόητο όλο αυτό που έγινε, ακόμη περισσότερο όταν τον περασμένο Αύγουστο σε άλλο πάροχο που είχα επίσης πακέτο τηλεόρασης κάλεσα να ζητήσω διακοπή την ημέρα που έληγε το συμβόλαιο και εντός 2 ημερών είχε σταματήσει να δουλεύει.

Συγνώμη για το σεντόνι, αλλά ήθελα να σας μεταφέρω την εμπειρία μου.

Ο λόγος (ένας από τους λόγους, ίσως ο κυριότερος) που δεν πρόκειται να εμπλακώ ξανά με την κυρά-wind κι ας είναι η μόνη που έχει σταθερή σύνδεση στον χώρο εργασίας μου... 

F2g κοβόταν μου καπνίσει "go"... 

Edited by andreasomageiras

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, pluss said:

Παρατήρησα πως στο myWIND πλέον αναγράφεται η ημερομηνία έναρξης και λήξης του συμβολαίου! Καιρός ήταν!

Πολύ σωστή κίνηση.

There's no room for ideals in this mechanical place

Link to comment
Share on other sites

Απλά επιβεβαιώνει ένας ακόμη την άποψη που έχω για την εταιρεία και την έχω γράψει επανειλημμένως.... δυστυχώς ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ να αλλάξει τίποτα, εκτός ίσως απ το όνομα, εάν δεν αλλάξουν ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΡΙΖΙΚΑ, από προσωπικό έως μηχανήματα κλπ... Η εξαγορά και μόνο απ τη United Group δε λέει τίποτα... και επειδή ζούμε στην Ελλάδα και λίγο πολύ ξέρουμε όλοι πώς "ελληνοποιουνται" όλα σε αυτή τη χώρα κι ας είναι γνωστή μεγάλη ξένη εταιρεία που έχει το πάνω χέρι....γι αυτό και πιστεύω ότι δεν πρόκειται να δούμε σχεδόν καμία αλλαγή με την έως τώρα πορεία της WIND....
Τι να αλλάξει; Ο Μανωλιός που φόρεσε τα ρούχα του αλλιώς; Και η καινούρια αλλαξιά που θα φορέσει έχει αποδείξει διαχρονικά ότι είναι ίσως και ακόμα χειρότερη από την προηγούμενη σε συμπεριφορά προς τον πελάτη.
Link to comment
Share on other sites

11 ώρες πριν, Mark_K said:
14 ώρες πριν, damierom said:
Απλά επιβεβαιώνει ένας ακόμη την άποψη που έχω για την εταιρεία και την έχω γράψει επανειλημμένως.... δυστυχώς ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ να αλλάξει τίποτα, εκτός ίσως απ το όνομα, εάν δεν αλλάξουν ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΡΙΖΙΚΑ, από προσωπικό έως μηχανήματα κλπ... Η εξαγορά και μόνο απ τη United Group δε λέει τίποτα... και επειδή ζούμε στην Ελλάδα και λίγο πολύ ξέρουμε όλοι πώς "ελληνοποιουνται" όλα σε αυτή τη χώρα κι ας είναι γνωστή μεγάλη ξένη εταιρεία που έχει το πάνω χέρι....γι αυτό και πιστεύω ότι δεν πρόκειται να δούμε σχεδόν καμία αλλαγή με την έως τώρα πορεία της WIND....

Τι να αλλάξει; Ο Μανωλιός που φόρεσε τα ρούχα του αλλιώς; Και η καινούρια αλλαξιά που θα φορέσει έχει αποδείξει διαχρονικά ότι είναι ίσως και ακόμα χειρότερη από την προηγούμενη σε συμπεριφορά προς τον πελάτη.

Δικαίως είσαι ενοχλημένος από την αντιμετώπιση, αλλά εάν θεωρούσαμε ότι τα λάθη του παρελθόντος θα επαναλαμβάνονται σε κάθε πάροχο, θα έπρεπε να μην έχουμε υπηρεσίες από κανέναν...

Στη θέση σου θα έκανα καταγγελία σε ΕΕΤΤ και αίτημα επιστροφής των χρημάτων από την ημερομηνία της διακοπής, με κοινοποίηση για διαμεσολάβηση στον Συνήγορο του Καταναλωτή.

Link to comment
Share on other sites

Μαζί σου, σε αυτό που λες. Αλλά βλέπω γενικά μια τάση εδώ μέσα να πείσουμε πως επειδή έγινε μια αλλαγή ιδιοκτησίας είναι πλέον νέα σούπερ εταιρεία κλπ. Πράγμα που φυσικά δεν έχει επιφέρει καμία αλλαγή μέχρι τώρα. Και που ρεαλιστικά μιλώντας, για να αλλάξεις κάτι τέτοιο πρέπει προχωρήσεις σε τεράστιες μεταβολές στον τρόπο που λειτουργείς, διαδικασίες κλπ, κάτι που δεν μπορεί να γίνει μέσα σε 2-3 μήνες. Για χρόνο και βάλε, κατά τη γνώμη μου, για να μπορεί να σε εμπιστευθεί αυτός που έχει "καεί" από την wind. Να δοκιμάσει κάποιος early adopter και αν είναι καλή να μεταφέρει την εμπειρία του, και να παρακινήσει άλλους. Δεν μιλάω για άτομα τύπου fan boy που κοιμούνται και ξυπνάνε "φτιαγμένοι" με την σκέψη τους μόνο στην εταιρεία. Και, επίσης κατά την γνώμη μου, το όνομα δεν βοηθάει καθόλου σε αυτήν την κατεύθυνση, ίσα ίσα το αντίθετο.

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, minast said:

Δικαίως είσαι ενοχλημένος από την αντιμετώπιση, αλλά εάν θεωρούσαμε ότι τα λάθη του παρελθόντος θα επαναλαμβάνονται σε κάθε πάροχο, θα έπρεπε να μην έχουμε υπηρεσίες από κανέναν...

Στη θέση σου θα έκανα καταγγελία σε ΕΕΤΤ και αίτημα επιστροφής των χρημάτων από την ημερομηνία της διακοπής, με κοινοποίηση για διαμεσολάβηση στον Συνήγορο του Καταναλωτή.

Πάντως πρέπει σιγά σιγά να σκεφτούμε και το ενδεχόμενο τα "λάθη" που αναφέρεις να μην είναι ακριβώς λάθη, αλλά πολιτική της κάθε εταιρείας ε..

Το λέω γιατί βλέπω μία τάση να θεωρούμε ότι η εταιρεία φροντίζει για το καλύτερο στον πελάτη και όχι για το πώς θα βγάλει όσο πιο πολλά μπορεί.

Όσο και να θέλουμε το απορρυπαντικό από τα lidl, fairy δεν γίνεται.

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, kalitexnis_g said:

Πάντως πρέπει σιγά σιγά να σκεφτούμε και το ενδεχόμενο τα "λάθη" που αναφέρεις να μην είναι ακριβώς λάθη, αλλά πολιτική της κάθε εταιρείας ε..

Το λέω γιατί βλέπω μία τάση να θεωρούμε ότι η εταιρεία φροντίζει για το καλύτερο στον πελάτη και όχι για το πώς θα βγάλει όσο πιο πολλά μπορεί.

Όσο και να θέλουμε το απορρυπαντικό από τα lidl, fairy δεν γίνεται.

Τα λάθη τα αναφέρω κυριολεκτικά: Τα μη σωστά.
Ανεξάρτητα από το εάν το κίνητρο είναι ανικανότητα ή δόλος, η εμπειρία του πελάτη είναι η ίδια. Το καλύτερο που έχει να κάνει, είναι να διεκδικεί το δίκαιο με τα μέσα που έχει διαθέσιμα.

Καλώς η κακώς, οι πάροχοι που έχουμε διαθέσιμοι είναι πεπερασμένοι, και με όλους έχουμε υποστεί κακές εμπειρίες στο παρελθόν. Ειδικά η Wind πριν καμιά δεκαετία έκανε ασυγχώρητα πολλά λογιστικά "λάθη", το οποίο ευτυχώς εδώ και πολλά χρόνια έχει σταματήσει.

Προσωπικά έχω δηλώσει ότι είμαι αισιόδοξος ότι θα δούμε βελτιώσεις με την αλλαγή ιδιοκτησίας και συγχώνευση με Nova, αλλά πρέπει να τους θέτουμε υπόλογους όταν κάνουν λάθος.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους, συνδρομητής w  unlimited θα ταξιδέψει σε λίγες μέρες σε Βουλγαρία και Ρουμανία, οδικώς.

Πρέπει να προσέξει κάτι, ώστε να μην έχει πρόβλημα με υπέρογκες χρεώσεις; Θυμίζω ότι το πρόγραμμα αυτό έχει και γύρω στα 54gb δεδομένων σε περιαγωγή.

There's no room for ideals in this mechanical place

Link to comment
Share on other sites

Είναι στην ΕΕ οι χώρες αυτές οπότε ο,τι ισχύει για ΕΕ.

Poco X3 Pro via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, p_k said:

Καλησπέρα σε όλους, συνδρομητής w  unlimited θα ταξιδέψει σε λίγες μέρες σε Βουλγαρία και Ρουμανία, οδικώς.

Πρέπει να προσέξει κάτι, ώστε να μην έχει πρόβλημα με υπέρογκες χρεώσεις; Θυμίζω ότι το πρόγραμμα αυτό έχει και γύρω στα 54gb δεδομένων σε περιαγωγή.

Απλά πρέπει να ενεργοποιήσει και το πακέτο talk to eu για να μπορεί να καλεί και νούμερα ΕΕ.

Powered by   Cosmote Gigamax Unlimited - Vodafone Giga Unlimited Ultra + VDSL 100  Nova F2G - Vodafone CU

Link to comment
Share on other sites

59 minutes ago, cmvr said:

Απλά πρέπει να ενεργοποιήσει και το πακέτο talk to eu για να μπορεί να καλεί και νούμερα ΕΕ.

Αν δε κάνω λάθος όταν κάνεις περιαγωγή στην ΕΕ μπορείς να καλείς κανονικά νούμερα ΕΕ χωρίς έξτρα χρέωση. 

Nova Mobile Business Unlimited + Vodafone CU

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...