Η θεία μου έχει wind 50αρι vdsl. Από αρχές Δεκεμβρίου είχε διακοπή υπηρεσιών(internet και τηλέφωνο) έπειτα από έργα που έκανε ο ΟΤΕ γιατί έβαλαν 2η καμπίνα δίπλα στην παλιά. Το δηλώνει στη wind, αυτή με τη σειρά της στον ΟΤΕ, ο οποίος μετά από μια βδομάδα το έφτιαξε. Συνέχιζε να έχει ωστόσο κομμένη γραμμή. Τηλέφωνο στη wind (πριν ακόμα την αλλαγή σε nova....) Στέλνουν τεχνικό, και μετά από 2 μέρες της απαντούν ότι δεν μπορούν να της παρέχουν την υπηρεσία που είχε μέχρι τώρα, και ο μόνος τρόπος να την εξυπηρετήσουν ήταν να μιλήσει με το εμπορικό τμήμα για να κάνει νέο συμβόλαιο για 2 χρόνια με 100αρι. Της έχουν δώσει ένα free2go στο οποίο της έβαλαν απεριόριστα για 15 μέρες, το οποίο δουλεύοντας το σε ένα 4g router που της έδωσα(router σαν αυτό που έδινε στο simplify, όχι mifi)πιάνει 8mbps γιατί έχει και χάλια δίκτυο η nova (πλέον) στην περιοχή. Φυσικά και δεν θέλει να κάνει νέο συμβόλαιο μετά από αυτό, και κάνει υπομονή γιατί το παλιό λήγει 15 Απρίλη. Από τέλη Δεκέμβρη καλεί κάθε 2 βδομάδες στην εξυπηρέτηση πελατών παρακαλώντας και της ανανεώνουν το 15μερο για τα δεδομένα που δίνουν στο f2g(δεν το λέω έτσι το ότι παρακαλάει, κάθε φορά μετά τις πρώτες 2 της λένε ότι δεν γίνεται, και στο τέλος χαριστικά το κάνουν), και η πίστωση που παίρνει είναι από τα 32 να πληρώνει 28. Στην ουσία για να μην έχει υπηρεσία. Αυτό το λέω για να δείξω ότι δεν έχει κανένα νόημα να γενικεύουμε για το κακό της εξυπηρέτησης τόσο, γιατί περιπτώσεις που σε βγάζουν από τα ρούχα σου μπορεί να συναντήσουμε παντού.