Jump to content

Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


Eliseos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

1 hour ago, Mark_K said:

Μακράν η χειρότερη εταιρεία που υπάρχει.

Ενώ η εμπειρία μου μέχρι τώρα ήταν σχετικά καλή, ήρθε κάτι που έγινε στο τέλος της "συνύπαρξής" μου με τη Wind που μου επιβεβαίωσε αυτό που ήξερα και από την καρτοκινητή,πως αυτή η εταιρεία κοιτάζει να στα πάρει με κάθε δυνατό τρόπο.

Στις 6 Οκτωβρίου έληγε το συμβόλαιο και του σταθερού/internet αλλά και Wind Vision. Για το σταθερό δεν με ενδιέφερε καθόλου μιας και είχα αποφασίσει να κάνω φορητότητα, ωστόσο για το Vision επειδή είχα ακούσει διάφορα κουφά του τύπου ότι δεν κόβεται αυτόματα αν φύγεις(εκτός συμβολαίου εννοείται) είπα να πάω σε κατάστημα να κάνω διακοπή. Η πωλήτρια εκεί με διαβεβαίωσε ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, απλά θα με πάρουν τηλέφωνο να ρωτήσουν σε λίγες μέρες γιατί το κόβω, και μετά θα κοπεί. Μου έδωσε και ένα χαρτί. Και περίμενα.

Τηλέφωνο δεν με πήραν ποτέ, αλλά ήρθε ένα SMS που ενημέρωνε πως η Wind Vision θα διακοπεί την 31/12/2022, κάτι γνωστό. Και αδιάφορο για μένα. Γιατί πραγματικά δεν την χρησιμοποιώ εδώ και μήνες, ωστόσο κράτησα το συμβόλαιο που είχα υπογράψει, και έκανα αίτημα διακοπής στις 7/10/2022, με σκοπό να γλυτώσω ότι μπορώ μέχρι να φύγω σε άλλο παροχο, διαδικασία που έχω ενημερωθεί ότι θα διαρκέσει κατά μέγιστο 2 μήνες.

Οι μέρες περνούσαν και το Vision δεν κόπηκε. Την περασμένη βδομάδα πήγα να τους πάρω τηλέφωνο, αλλά τελευταία στιγμή είδα το χαρτί που μου είχαν δώσει στο κατάστημα, το οποίο έγραφε "έχω ενημερωθεί πως η υπηρεσία wind vision θα διακοπεί εντός 30 ημερών, ανάλογα με τον κύκλο τιμολόγησης". Και σκέφτομαι οκ. Αν και καταχρηστικό γιατί ο προηγούμενος λογαριασμός είχε εκδοθεί 2 ημέρες πριν και περιλαμβάνει το πάγιο μέχρι 4/11, και προφανώς πονηρά σκεπτόμενοι έχουν βάλει αυτόν τον όρο για να μην μπουν στην διαδικασία να επιστρέψουν χρήματα στην περίπτωση που κοβόταν άμεσα. Αλλά οκ, δεν βαριέσαι, τον έχω πληρώσει τον λογαριασμό, ας κοπεί 4/11 και είμαστε οκ.

Αμ, δε. 5/11 που εκδόθηκε ο επόμενος λογαριασμός βλέπω έχει πάγιο για το Vision από 5/11 μέχρι 4/12. Ένα μικρό σοκ είναι η αλήθεια, αλλά λέω κάτσε να πάρω τηλέφωνο να δω τι γίνεται.

Την πρώτη φορά που πήρα τηλέφωνο, μου λένε πως κόβεται 30 μέρες μετά την έκδοση του επόμενου λογαριασμού για αυτό και η διακοπή θα γίνει 4/12. Τους απαντάω "σοβαρολογείτε; επειδή έτυχε ο δικός μου λογαριασμός να εκδοθεί 2 ημέρες πριν το κόψω, και το έκανα τότε για να είμαι εντάξει και να μην καταγγείλω τη σύμβαση έστω και μια μέρα πιο πριν και μου βάλετε "πρόστιμο", μου λέτε πως θα μου το κόψετε 58 ημέρες μετά το αίτημά μου;" Ναι, κύριε έτσι λειτουργεί η εταιρεία.

Φυσικά μετά κι εγώ αρχίζω το δικό μου τροπάριο. "Να σας δώσω μια σπαζοκεφαλιά"; "Παρακαλώ", μου λένε. "Για να λειτουργεί το wind vision και να βλέπω τα αθλητικά της Nova είναι ή δεν είναι απαραίτητη προϋπόθεση να έχω σταθερό και internet από γραμμή Wind;" "Ναι, βεβαίως", μου απαντάει. "Ωραία. Να σας ενημερώσω ότι είμαι σε διαδικασία φορητότητας, χωρίς δικαίωμα υπαναχώρησης, έχει τελειώσει η κατασκευή οπτικής ίνας στο χώρο μου, και αναμένω από μέρα σε μέρα την ενεργοποίηση της γραμμής μου σε άλλο πάροχο. Πράγμα που συνεπάγεται πως εαν αυτό γίνει πριν τις 4/12, θα με έχετε χρεώσει για μια υπηρεσία που δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω". "2 λεπτά, σας συνδέω με το αρμόδιο τμήμα να ζητήσετε άμεση διακοπή".

Με συνδέει κάπου και απλά η γραμμή πέφτει. Ξαναπαίρνω άλλα 2 τηλέφωνα, αλλά δεν κατάφερα να μιλήσω με κάποιον (την πρώτη φορά έπεσε ξανά η γραμμή, και την δεύτερη απάντησε κάποιος που μου ζήτησε συγνώμη γιατί δεν μπορεί να με εξυπηρετήσει και ζήτησε να του δώσω ένα κινητό για να με καλέσουν αργότερα - ίσως είχαν κάποιο τεχνικό πρόβλημα). Μετά έφυγα και πήγα στο κατάστημα, μπας και μπορούσαν να με βοηθήσουν ή έστω να επικοινωνήσουν εκείνοι με την εταιρεία. Εκεί η πωλήτρια μου είπε το άλλο, που προσωπικά δεν το πιστεύω και νομίζω πως το είπε για να με ξεφορτωθεί, ότι δηλαδή αν φύγω με φορητότητα θα διακοπεί αυτόματα την ίδια μέρα και το vision.

Το απόγευμα με πήραν τηλέφωνο ξανά επειδή είχα δώσει το κινητό μου. Εκεί έγινε ο ίδιος ακριβώς διάλογος, αλλά τελικά με συνέδεσαν με το τμήμα των συμβολαίων για να ζητήσω άμεση διακοπή. Απαντάει ένα παλληκάρι που μου λέει να πάω σε κατάστημα. Πήγα του λέω πριν 32 ημέρες και ακόμη έχω και δουλεύει το Vision. Που δεν το θέλω, το ανάβω μόνο για να δω αν παίζει. Για αυτό μου είπαν να ζητήσω από εσάς να μου γίνει άμεση διακοπή. Δεν ξέρω να κάνω κάτι τέτοιο, μου απαντάει. Δεν το έχω ακούσει να γίνεται. Κρατάω τα στοιχεία σας και θα σας ενημερώσουμε.

Άφησα να περάσει μια μέρα που δεν με πήραν, και την μεθεπόμενη ξανακαλώ. Η πρώτη που μου απάντησε με έκανε να γελάσω. Μου είπε ακριβώς τα ίδια, αλλά όταν της είπα ότι δεν θα έχω εντός ολίγων ημερών γραμμή στη wind, μου είπε πως πρέπει να κάνω αίτημα διακοπής για το σταθερο. Της λέω δεν χρειάζεται, έχω κάνει αίτημα φορητότητας. Α, εντάξει μου λέει, δεν χρειάζεται, αλλά να ξέρετε  θα χρειαστεί να πληρώσετε πρόστιμο. Τι είπες;;;;; Εκεί αρχίζει να μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι. Ναι μου λέει αφού το κόβετε πρόωρα. Πότε λήγει το συμβόλαιο ρωτάω; 6/10 μου απαντάει. Πόσο έχουμε σήμερα της λέω; 9/11 μου λέει. Α, ναι, τότε δεν θα πληρώσετε τίποτα. Σας συνδέω με το αρμόδιο τμήμα να ζητήσετε να σας το διακόψουν άμεσα.

Με συνδέει, και συμβαίνει το εξής. Ακούω γραμμή να ανοίγει, ακούω θόρυβο περιβάλλοντος και ένα τρένο να περνάει (ίσως με είχε συνδέσει με άτομο που δουλεύει από το σπίτι), για 5" δεν μιλάει καθόλου, και μόλις πάω να μιλήσω μου το κλείνει. Εγώ εν τω μεταξυ να πληρώνω 26λεπτά για κάθε κλήση. Ήταν η 6η φορά  μέχρι τότε που είχα καλέσει.

Στη συνέχεια κάλεσα ξανά μια τελευταία φορά, και μίλησα με μια κοπέλα που φάνηκε πραγματικά να σέβεται και τη δουλειά που κάνει και τον συνομιλητή της χωρίς να δίνει την αίσθηση ότι θέλω να σε ξεπετάξω. Αφού της παραπονέθηκα όσο πιο έντονα μπορούσα( με όσο πιο ευγενικό τρόπο γίνεται όπως κάνω πάντα, και φυσικά με αποδέκτη την εταιρεία και όχι την τηλεφωνήτρια που δεν μου φταίει σε τίποτα - έχω κάνει κι εγώ αυτήν την δουλειά και δεν μπορούσα να μιλήσω άσχημα σε άνθρωπο που είναι σε αυτή τη θέση) για όλα αυτά γιατί μου είπε τα ίδια και προσπαθούσε να μου εξηγήσει πως έτσι λειτουργεί η εταιρεία όσο και αν δεν ακούγεται λογικό. Και είπε ότι θα κατέγραφε τα παραπονά μου όσο πιο αναλυτικά γίνεται ζητώντας κατ'ελάχιστο να σταματήσει η χρέωση της υπηρεσίας την ημέρα που θα ολοκληρωθεί η φορητότητα.

Δεν ξέρω μου φάνηκε εξαιρετικά άσχημη συμπεριφορά, και σαν να έχουν πάρει εντολές σε περίπτωση που κάποιος ζητήσει να το κόψει πριν τις 31/12 να τον καθυστερούμε όσο γίνεται για να πάρουμε ότι μπορούμε περισσότερο.

Εγώ φεύγω και το ίδιο θα κάνουν και συγγενείς μου που έχουν wind γιατί λίγο πολλοί σε όλους έχουν κάνει διάφορα ωραία κατά καιρούς. (π.χ. έχουν δώσει vision σε άτομο που δεν το θέλει λέγοντας πως είναι υποχρεωτικό για ανανέωση ή αναβάθμιση ταχύτητας και κάτι τέτοια ωραία).

Και φυσικά μου φαίνεται αδιανόητο όλο αυτό που έγινε, ακόμη περισσότερο όταν τον περασμένο Αύγουστο σε άλλο πάροχο που είχα επίσης πακέτο τηλεόρασης κάλεσα να ζητήσω διακοπή την ημέρα που έληγε το συμβόλαιο και εντός 2 ημερών είχε σταματήσει να δουλεύει.

Συγνώμη για το σεντόνι, αλλά ήθελα να σας μεταφέρω την εμπειρία μου.

Ο λόγος (ένας από τους λόγους, ίσως ο κυριότερος) που δεν πρόκειται να εμπλακώ ξανά με την κυρά-wind κι ας είναι η μόνη που έχει σταθερή σύνδεση στον χώρο εργασίας μου... 

F2g κοβόταν μου καπνίσει "go"... 

Edited by andreasomageiras

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, pluss said:

Παρατήρησα πως στο myWIND πλέον αναγράφεται η ημερομηνία έναρξης και λήξης του συμβολαίου! Καιρός ήταν!

Πολύ σωστή κίνηση.

Powered by POCO X5 Pro 5G / NOVA 5G

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Απλά επιβεβαιώνει ένας ακόμη την άποψη που έχω για την εταιρεία και την έχω γράψει επανειλημμένως.... δυστυχώς ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ να αλλάξει τίποτα, εκτός ίσως απ το όνομα, εάν δεν αλλάξουν ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΡΙΖΙΚΑ, από προσωπικό έως μηχανήματα κλπ... Η εξαγορά και μόνο απ τη United Group δε λέει τίποτα... και επειδή ζούμε στην Ελλάδα και λίγο πολύ ξέρουμε όλοι πώς "ελληνοποιουνται" όλα σε αυτή τη χώρα κι ας είναι γνωστή μεγάλη ξένη εταιρεία που έχει το πάνω χέρι....γι αυτό και πιστεύω ότι δεν πρόκειται να δούμε σχεδόν καμία αλλαγή με την έως τώρα πορεία της WIND....
Τι να αλλάξει; Ο Μανωλιός που φόρεσε τα ρούχα του αλλιώς; Και η καινούρια αλλαξιά που θα φορέσει έχει αποδείξει διαχρονικά ότι είναι ίσως και ακόμα χειρότερη από την προηγούμενη σε συμπεριφορά προς τον πελάτη.
Link to comment
Share on other sites

11 ώρες πριν, Mark_K said:
14 ώρες πριν, damierom said:
Απλά επιβεβαιώνει ένας ακόμη την άποψη που έχω για την εταιρεία και την έχω γράψει επανειλημμένως.... δυστυχώς ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ να αλλάξει τίποτα, εκτός ίσως απ το όνομα, εάν δεν αλλάξουν ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΡΙΖΙΚΑ, από προσωπικό έως μηχανήματα κλπ... Η εξαγορά και μόνο απ τη United Group δε λέει τίποτα... και επειδή ζούμε στην Ελλάδα και λίγο πολύ ξέρουμε όλοι πώς "ελληνοποιουνται" όλα σε αυτή τη χώρα κι ας είναι γνωστή μεγάλη ξένη εταιρεία που έχει το πάνω χέρι....γι αυτό και πιστεύω ότι δεν πρόκειται να δούμε σχεδόν καμία αλλαγή με την έως τώρα πορεία της WIND....

Τι να αλλάξει; Ο Μανωλιός που φόρεσε τα ρούχα του αλλιώς; Και η καινούρια αλλαξιά που θα φορέσει έχει αποδείξει διαχρονικά ότι είναι ίσως και ακόμα χειρότερη από την προηγούμενη σε συμπεριφορά προς τον πελάτη.

Δικαίως είσαι ενοχλημένος από την αντιμετώπιση, αλλά εάν θεωρούσαμε ότι τα λάθη του παρελθόντος θα επαναλαμβάνονται σε κάθε πάροχο, θα έπρεπε να μην έχουμε υπηρεσίες από κανέναν...

Στη θέση σου θα έκανα καταγγελία σε ΕΕΤΤ και αίτημα επιστροφής των χρημάτων από την ημερομηνία της διακοπής, με κοινοποίηση για διαμεσολάβηση στον Συνήγορο του Καταναλωτή.

Link to comment
Share on other sites

Μαζί σου, σε αυτό που λες. Αλλά βλέπω γενικά μια τάση εδώ μέσα να πείσουμε πως επειδή έγινε μια αλλαγή ιδιοκτησίας είναι πλέον νέα σούπερ εταιρεία κλπ. Πράγμα που φυσικά δεν έχει επιφέρει καμία αλλαγή μέχρι τώρα. Και που ρεαλιστικά μιλώντας, για να αλλάξεις κάτι τέτοιο πρέπει προχωρήσεις σε τεράστιες μεταβολές στον τρόπο που λειτουργείς, διαδικασίες κλπ, κάτι που δεν μπορεί να γίνει μέσα σε 2-3 μήνες. Για χρόνο και βάλε, κατά τη γνώμη μου, για να μπορεί να σε εμπιστευθεί αυτός που έχει "καεί" από την wind. Να δοκιμάσει κάποιος early adopter και αν είναι καλή να μεταφέρει την εμπειρία του, και να παρακινήσει άλλους. Δεν μιλάω για άτομα τύπου fan boy που κοιμούνται και ξυπνάνε "φτιαγμένοι" με την σκέψη τους μόνο στην εταιρεία. Και, επίσης κατά την γνώμη μου, το όνομα δεν βοηθάει καθόλου σε αυτήν την κατεύθυνση, ίσα ίσα το αντίθετο.

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, minast said:

Δικαίως είσαι ενοχλημένος από την αντιμετώπιση, αλλά εάν θεωρούσαμε ότι τα λάθη του παρελθόντος θα επαναλαμβάνονται σε κάθε πάροχο, θα έπρεπε να μην έχουμε υπηρεσίες από κανέναν...

Στη θέση σου θα έκανα καταγγελία σε ΕΕΤΤ και αίτημα επιστροφής των χρημάτων από την ημερομηνία της διακοπής, με κοινοποίηση για διαμεσολάβηση στον Συνήγορο του Καταναλωτή.

Πάντως πρέπει σιγά σιγά να σκεφτούμε και το ενδεχόμενο τα "λάθη" που αναφέρεις να μην είναι ακριβώς λάθη, αλλά πολιτική της κάθε εταιρείας ε..

Το λέω γιατί βλέπω μία τάση να θεωρούμε ότι η εταιρεία φροντίζει για το καλύτερο στον πελάτη και όχι για το πώς θα βγάλει όσο πιο πολλά μπορεί.

Όσο και να θέλουμε το απορρυπαντικό από τα lidl, fairy δεν γίνεται.

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, kalitexnis_g said:

Πάντως πρέπει σιγά σιγά να σκεφτούμε και το ενδεχόμενο τα "λάθη" που αναφέρεις να μην είναι ακριβώς λάθη, αλλά πολιτική της κάθε εταιρείας ε..

Το λέω γιατί βλέπω μία τάση να θεωρούμε ότι η εταιρεία φροντίζει για το καλύτερο στον πελάτη και όχι για το πώς θα βγάλει όσο πιο πολλά μπορεί.

Όσο και να θέλουμε το απορρυπαντικό από τα lidl, fairy δεν γίνεται.

Τα λάθη τα αναφέρω κυριολεκτικά: Τα μη σωστά.
Ανεξάρτητα από το εάν το κίνητρο είναι ανικανότητα ή δόλος, η εμπειρία του πελάτη είναι η ίδια. Το καλύτερο που έχει να κάνει, είναι να διεκδικεί το δίκαιο με τα μέσα που έχει διαθέσιμα.

Καλώς η κακώς, οι πάροχοι που έχουμε διαθέσιμοι είναι πεπερασμένοι, και με όλους έχουμε υποστεί κακές εμπειρίες στο παρελθόν. Ειδικά η Wind πριν καμιά δεκαετία έκανε ασυγχώρητα πολλά λογιστικά "λάθη", το οποίο ευτυχώς εδώ και πολλά χρόνια έχει σταματήσει.

Προσωπικά έχω δηλώσει ότι είμαι αισιόδοξος ότι θα δούμε βελτιώσεις με την αλλαγή ιδιοκτησίας και συγχώνευση με Nova, αλλά πρέπει να τους θέτουμε υπόλογους όταν κάνουν λάθος.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους, συνδρομητής w  unlimited θα ταξιδέψει σε λίγες μέρες σε Βουλγαρία και Ρουμανία, οδικώς.

Πρέπει να προσέξει κάτι, ώστε να μην έχει πρόβλημα με υπέρογκες χρεώσεις; Θυμίζω ότι το πρόγραμμα αυτό έχει και γύρω στα 54gb δεδομένων σε περιαγωγή.

Powered by POCO X5 Pro 5G / NOVA 5G

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Είναι στην ΕΕ οι χώρες αυτές οπότε ο,τι ισχύει για ΕΕ.

Poco X3 Pro via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, p_k said:

Καλησπέρα σε όλους, συνδρομητής w  unlimited θα ταξιδέψει σε λίγες μέρες σε Βουλγαρία και Ρουμανία, οδικώς.

Πρέπει να προσέξει κάτι, ώστε να μην έχει πρόβλημα με υπέρογκες χρεώσεις; Θυμίζω ότι το πρόγραμμα αυτό έχει και γύρω στα 54gb δεδομένων σε περιαγωγή.

Απλά πρέπει να ενεργοποιήσει και το πακέτο talk to eu για να μπορεί να καλεί και νούμερα ΕΕ.

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100 ,  F2G. 

Link to comment
Share on other sites

59 minutes ago, cmvr said:

Απλά πρέπει να ενεργοποιήσει και το πακέτο talk to eu για να μπορεί να καλεί και νούμερα ΕΕ.

Αν δε κάνω λάθος όταν κάνεις περιαγωγή στην ΕΕ μπορείς να καλείς κανονικά νούμερα ΕΕ χωρίς έξτρα χρέωση. 

Nova Mobile Business Unlimited + Vodafone CU

Link to comment
Share on other sites

Αυτό πρέπει να το ξεκαθαρίσουμε.

Άραγε απαιτείται η ενεργοποίηση του συγκεκριμένου πακέτου και για κλήσεις από ΕΕ προς Ελλάδα;

Powered by POCO X5 Pro 5G / NOVA 5G

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, p_k said:

Αυτό πρέπει να το ξεκαθαρίσουμε.

Άραγε απαιτείται η ενεργοποίηση του συγκεκριμένου πακέτου και για κλήσεις από ΕΕ προς Ελλάδα;

Όχι γιατί λειτουργεί σαν να βρίσκεσαι στην χώρα σου αυτό. Το ίδιο και για κλήσεις που θα λαμβάνεις.

Link to comment
Share on other sites

Ωραία, ευχαριστώ.

Άρα δεν ενεργοποιούμε τίποτε και έχουμε απεριόριστη ομιλία, sms και 54 gb data.

 

Powered by POCO X5 Pro 5G / NOVA 5G

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, p_k said:

Ωραία, ευχαριστώ.

Άρα δεν ενεργοποιούμε τίποτε και έχουμε απεριόριστη ομιλία, sms και 54 gb data.

 

Ίσως να θέλει ενεργοποίηση το roaming από την εξυπηρέτηση ή το τεχνικό τμήμα γιατί δεν υπάρχει κάπου τέτοια επιλογή ώστε να το ελέγχει ο πελάτης χωρίς να επικοινωνήσει με την εταιρεία.

Link to comment
Share on other sites

Σωστά, αν και νομίζω ότι είναι προενεργοποιημένο. 

Εννοείται ότι πριν το ταξίδι θα προηγηθεί επικοινωνία με τη WIND.

Powered by POCO X5 Pro 5G / NOVA 5G

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το πακέτο χρειάζεται πχ για να καλείς ιταλικά νούμερα όταν είσαι στην Ιταλία χωρίς χρέωση αν έχεις απεριόριστα. Για Ελλάδα έχεις έτσι και αλλιώς δωρεάν.  Αλλιώς μιλάς μόνο με Ελλάδα. Εύχομαι η Nova να το καταργήσει και να δώσει όπως δίνουν οι άλλες δυο.

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100 ,  F2G. 

Link to comment
Share on other sites

On 15/11/2022 at 11:06 ΜΜ, cmvr said:

Αυτό το πακέτο χρειάζεται πχ για να καλείς ιταλικά νούμερα όταν είσαι στην Ιταλία χωρίς χρέωση αν έχεις απεριόριστα. Για Ελλάδα έχεις έτσι και αλλιώς δωρεάν.  Αλλιώς μιλάς μόνο με Ελλάδα. Εύχομαι η Nova να το καταργήσει και να δώσει όπως δίνουν οι άλλες δυο.

Νομίζω ότι κάνεις λάθος στο ένα κομμάτι. 

Όταν είσαι στην Ιταλία μπορείς να καλείς Ιταλία και Ελλάδα απεριόριστα χωρίς χρέωση. Όλες τις υπόλοιπες χώρες με χρέωση διεθνούς τηλεφωνήματος. Αν θέλεις όταν είσαι Ελλάδα να καλείς Ιταλία ή όποια άλλη χώρα της EU χωρίς χρέωση, τότε παίρνεις αυτό το πακέτο....

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι κάνεις λάθος στο ένα κομμάτι. 
Όταν είσαι στην Ιταλία μπορείς να καλείς Ιταλία και Ελλάδα απεριόριστα χωρίς χρέωση. Όλες τις υπόλοιπες χώρες με χρέωση διεθνούς τηλεφωνήματος. Αν θέλεις όταν είσαι Ελλάδα να καλείς Ιταλία ή όποια άλλη χώρα της EU χωρίς χρέωση, τότε παίρνεις αυτό το πακέτο....
https://www.wind.gr/gr/wind/upiresies/kiniti/yphresia-talk-to-eu/

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100 ,  F2G. 

Link to comment
Share on other sites

Hello, ξέρει κανείς αν γίνεται μετατροπή συμβολαίου Wind σε F2G χωρίς χρέωση; Στο κατάστημα ζητάνε 30 ευρώ και είπαν online είναι δωρεάν, οκέι ναι αλλά πού/πώς; 😵💫 κοίταξα αν είναι στη σελίδα για φορητότητα, αλλά η λίστα έχει επιλογή μόνο για πάροχο cosmote/wind. 

Link to comment
Share on other sites

On 18/11/2022 at 12:32 ΠΜ, cmvr said:

Μάλλον απαντάμε σε διαφορετικές ερωτήσεις.

Αν ενας συνδρομητης Wind εχει απεριόριστες κλήσεις στο προγραμμά του, τότε για όσο βρίσκεται σε χώρα της ΕΕ και στην Αγγλία ΔΕΝ χρειάζεται να ενεργοποιήσει κάτι για να επικοινωνεί προς Ελλάδα και προς τη χώρα που βρίσκεται εκείνη τη στιγμή. Νομίζω ότι αυτό είναι και το ερώτημα του συμφορουμίτη παραπάνω. Αν πιστεύεις ότι για οσο είσαι πχ. στην Ιταλία χρεώνεσαι διεθνή κλήση για να μιλάς με ελληνικά ή ιταλικά νούμερα, όχι δεν ισχύει, αυτό είναι το νόημα του δωρεάν roaming εντος ΕΕ. Θα χρεωθείς όμως αν τελειώσει ο ενσωματωμένος χρόνος του προγράμματός σου ή αν πάρει τηλ στο π.χ. Βέλγιο...

Αν θελει να μιλάει προς όλες τις χώρες ΕΕ, τότε ενεργοποιεί το πακέτο που δείχνεις και δεν χρεώνεται διεθνή κλήση.

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, nikosdoc said:

Μάλλον απαντάμε σε διαφορετικές ερωτήσεις.

Αν ενας συνδρομητης Wind εχει απεριόριστες κλήσεις στο προγραμμά του, τότε για όσο βρίσκεται σε χώρα της ΕΕ και στην Αγγλία ΔΕΝ χρειάζεται να ενεργοποιήσει κάτι για να επικοινωνεί προς Ελλάδα και προς τη χώρα που βρίσκεται εκείνη τη στιγμή. Νομίζω ότι αυτό είναι και το ερώτημα του συμφορουμίτη παραπάνω. Αν πιστεύεις ότι για οσο είσαι πχ. στην Ιταλία χρεώνεσαι διεθνή κλήση για να μιλάς με ελληνικά ή ιταλικά νούμερα, όχι δεν ισχύει, αυτό είναι το νόημα του δωρεάν roaming εντος ΕΕ. Θα χρεωθείς όμως αν τελειώσει ο ενσωματωμένος χρόνος του προγράμματός σου ή αν πάρει τηλ στο π.χ. Βέλγιο...

Αν θελει να μιλάει προς όλες τις χώρες ΕΕ, τότε ενεργοποιεί το πακέτο που δείχνεις και δεν χρεώνεται διεθνή κλήση.

Όταν είσαι Ιταλία και δεν έχεις ενεργοποιημένο αυτό το πακέτο έχεις δωρεάν προς Ελλάδα αλλά έχεις χρέωση προς ιταλικά νούμερα. Αυτό τουλάχιστον λέει η υποστήριξη της εταιρείας. Δεν έχει δωρεάν κλήσεις σε κανένα ευρωπαϊκό δίκτυο αν δεν ενεργοποίησε αυτό το πακέτο. Τώρα δεν είναι και κάτι περίεργο να μην ξέρουν τι τους γίνεται στην υποστήριξη 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100 ,  F2G. 

Link to comment
Share on other sites

20 ώρες πριν, cmvr said:

Όταν είσαι Ιταλία και δεν έχεις ενεργοποιημένο αυτό το πακέτο έχεις δωρεάν προς Ελλάδα αλλά έχεις χρέωση προς ιταλικά νούμερα. Αυτό τουλάχιστον λέει η υποστήριξη της εταιρείας. Δεν έχει δωρεάν κλήσεις σε κανένα ευρωπαϊκό δίκτυο αν δεν ενεργοποίησε αυτό το πακέτο. Τώρα δεν είναι και κάτι περίεργο να μην ξέρουν τι τους γίνεται στην υποστήριξη 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Μαλλον δεν ξερουν τι τους γινεται... 

Παραθετω τα sms που μου ηρθαν οταν πηγα στο Βελγιο και στην Αυστρία, ενω εχω το wind one, χωρις ομως ενεργοποιημενο το talk to EU. Και ειμαι σιγουρος οτι δεν ειναι ενεργοποιημενο, γιατι οταν τηλεφωνω απο Ελλαδα σε ενα βελγο φιλο μου χρεωνομαι κανονικα

Screenshot_20221120_174643_Messages.thumb.jpg.c80da061567c5cf8c0e3355992ff75ed.jpgScreenshot_20221120_174721_Messages.thumb.jpg.0cec1b83993dbfe5622225a647f279be.jpg

 

Edit: Διαβαζοντας πιο προσεχτικά το sms νομιζω οτι υπονοει ότι έχω απεριοριστα προς ΟΛΗ την ΕΕ για όσο είμαι στο Βελγιο ή την Αυστρία... Ή λάθος καταλαβαίνω;;;

 

 

Edited by nikosdoc
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, nikosdoc said:

Μαλλον δεν ξερουν τι τους γινεται... 

Παραθετω τα sms που μου ηρθαν οταν πηγα στο Βελγιο και στην Αυστρία, ενω εχω το wind one, χωρις ομως ενεργοποιημενο το talk to EU. Και ειμαι σιγουρος οτι δεν ειναι ενεργοποιημενο, γιατι οταν τηλεφωνω απο Ελλαδα σε ενα βελγο φιλο μου χρεωνομαι κανονικαScreenshot_20221120_174643_Messages.thumb.jpg.c80da061567c5cf8c0e3355992ff75ed.jpgScreenshot_20221120_174721_Messages.thumb.jpg.0cec1b83993dbfe5622225a647f279be.jpg

Τι να σου πω ότι να είναι . Ας το ξεκαθαρίσουν στο site που πουλάνε το συμβόλαιο.

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100 ,  F2G. 

Link to comment
Share on other sites

Μαλλον δεν ξερουν τι τους γινεται... 
Παραθετω τα sms που μου ηρθαν οταν πηγα στο Βελγιο και στην Αυστρία, ενω εχω το wind one, χωρις ομως ενεργοποιημενο το talk to EU. Και ειμαι σιγουρος οτι δεν ειναι ενεργοποιημενο, γιατι οταν τηλεφωνω απο Ελλαδα σε ενα βελγο φιλο μου χρεωνομαι κανονικαScreenshot_20221120_174643_Messages.thumb.jpg.c80da061567c5cf8c0e3355992ff75ed.jpgScreenshot_20221120_174721_Messages.thumb.jpg.0cec1b83993dbfe5622225a647f279be.jpg

Μπορείς να καλέσεις από Ευρωπαϊκή ένωση (δηλαδή με roaming) σε άλλες χώρες την ευρωπαϊκής ένωσης δωρεάν. Από Ελλάδα χρεώνεσαι.

Δεν βγάζει νόημα αλλά έτσι είναι


Sent from my iPhone using Tapatalk

iPhone 13 Pro Max 

Cosmote+Nova

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...