Τώρα θα σου πω τη γνώμη μου σχετικά με την αντιμετώπισή σου... Μην ακούς ό,τι σου λένε από το τηλέφωνο, μη νομίζεις ότι όλοι όσοι δουλεύουν εξυπηρέτηση πελατών ξέρουν τι τους γίνεται. Καμιά τέτοια μπαρούφα θα σου είπε κάνας άσχετος στο τηλέφωνο για να σε πάρει πελάτη και εσύ κρεμάστηκες από τα χείλη του. Ναι φέρε τεχνικό δικό σου να δει τα καλώδια και αν θα "τσιμπήσεις" λίγα ακόμα Mbps, αλλά πιστεύω δεν χρειάζεται να το ψειρίζεις άλλο. Την κατάσταση την ξέρεις, την καταλαβαίνεις, στα εξηγήσαμε εγώ και άλλοι. Εγώ θεωρώ ότι για την απόσταση από το πολυμελετημένο "Αστικό Κέντρο" η γραμμή είναι καλή. Αν είχες σοβαρά θέματα με τη γραμμή σε σημείο να μην μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου, τότε ναι θα άξιζε να αλλάξεις πάροχο, αλλά τώρα όχι.Εξάλλου και στο συμβόλαιό σου αναγράφονται μια χαρά οι ταχύτητες της περιοχής σου.