Jump to content

minast

Members
  • Δημοσιεύσεις

    5.396
  • Εγγραφή

  • Days Won

    2
  • Αξιολογήσεις

    0%

minast last won the day on Απρίλιος 2

minast had the most liked content!

1 Follower

About minast

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 2

Πρόσφατοι Επισκέπτες

Το μπλοκ πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες.

minast's Achievements

Experienced

Experienced (11/14)

  • Conversation Starter Rare
  • Very Popular Rare
  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

223

Φήμη

  1. Εφόσον υποχρεωθούν, μπορούν να τα δώσουν και αναδρομικά. Εάν όμως μείνεις 10 μήνες πληρώνοντας 12€ παραπάνω το μήνα, είναι σαν το ανέκδοτο "δεν έρχεσαι στο δάσος για κυνήγι" 😉 Εάν έχουν δείξει πρόθεση να κάνουν κάτι, 1-2 μήνες υπομονής έχει νόημα. Διαφορετικά, Συνήγορος του Καταναλωτή και ΕΕΤΤ.
  2. Κλασικό εμπορικό τέχνασμα για να βρουν ευκαιρία για "ψηστήρι" για πρόσθετες υπηρεσίες. Πάντως σε μία γραμμή που μετέφερα πρόσφατα κάλεσαν γρήγορα και ήταν αρκετά βολική η συνεννόηση.
  3. Το 1/4 των υπολειπόμενων παγίων πλέον τυχόν εφάπαξ επιδότησης που μπορεί να είχες λάβει στην αρχή.
  4. Εκτιμώ ότι η τεχνολογία VoIP είναι πιο ανθεκτική σε συγκεκριμένα προβλήματα που επηρεάζουν τη διαθεσιμότητα. Έχει και τις δικές της ευπάθειες, που είναι διαφορετικής φύσης. Πχ εάν έπεφτε βόμβα σε ένα κλασικό τηλεφωνικό κέντρο δεν θα είχες τηλεφωνία για 10 μέρες, εάν γίνει το ίδιο σε ένα VoIP, σε μία ώρα θα έχεις υπηρεσία. Εάν κοπεί καλώδιο "κορμού" σε POTS θα χρειαστεί μία εβδομάδα αποκατάσταση, το VoIP δεν έχει καμία προτίμηση για την διαδρομή των πακέτων. Και η απαίτηση ρεύματος που αναφέρεις είναι λίγο παραπλανητική: Στην κλασική τηλεφωνία δίνει ρεύμα το κέντρο, ενώ στο VoIP χρειάζονται ρεύμα και τα δύο άκρα. Εάν ο χρήστης ενδιαφερθεί να φροντίσει τη δική του αδιάλλειπτη παροχή ρεύματος, πάλι αρκεί η φροντίδα του παρόχου για τη δική του πλευρά. Πάντως η κλασική τηλεφωνία είχε πάψει εδώ και καιρό να είναι ανεξάρτητη από "διαδικτυακές δυσλειτουργίες και κρασαρίσματα". Εδώ και χρόνια, τα κέντρα ήταν σε μεγάλο βαθμό υβριδικά και εξαρτώμενα από την υπολογιστική και δικτυακή υποδομή του παρόχου. Μην νομίζεις ότι είμαι αναφανδόν υπέρ του VoIP, αλλά πρέπει να παίξω και το δικηγόρο του διαβόλου, γιατί διακρίνω ότι έχεις ήδη ειλημμένη απόφαση 🙂. Εννοείται ότι κάτι κερδίζεις και κάτι χάνεις, αλλά αυτό ισχύει σε όλες τις τεχνικές και οικονομικές συγκρίσεις.
  5. Όλοι οι πάροχοι έχουν προβλέψεις υψηλής διαθεσιμότητας για τα συστήματα VoIP. Πόσο πλήρεις και για πόσα "εννιάρια", το ξέρουν οι ίδιοι. Εμείς το κρίνουμε εκ του αποτελέσματος.
  6. Η κλασική τηλεφωνία είχε διακριτό φυσικό κύκλωμα επικοινωνίας εκχωρημένο σε κάθε μέρος της σύνδεσης: Κάθε συνδρομητής είχε το ζεύγος του και η δουλειά όλων των ενδιάμεσων τηλεφωνικών κέντρων ήταν να τα συνδέσουν φυσικά μεταξύ τους. Έτσι, ακόμη και να μην δούλευε το δίκτυο δεδομένων, μπορούσες να έχεις τηλεφωνία. Τέτοια υποδομή είναι πανάκριβη, ενώ υπάρχουν σημαντικοί περιορισμοί (και γεωγραφικοί) στην υλοποίηση υψηλής διαθεσιμότητας. Μάλιστα, τα τελευταία χρόνια και η διασύνδεση των τηλεφωνικών κέντρων μεταξύ τους ήταν ήδη VoIP και όχι διακοπτική. Στην άλλη άκρη, το VoIP είναι σημαντικά φτηνότερο ενώ είναι πολύ πιο εύκολο να εξασφαλίσεις υψηλή διαθεσιμότητα. Προφανώς εάν "πέσει το δίκτυο" δεν θα έχεις και τηλεφωνία, αλλά μπορείς να έχεις πολλαπλούς SIP servers που ως άλλα τηλεφωνικά κέντρα θα εξυπηρετούν τους ίδιους συνδρομητές, τερματίζοντας την κλήση δεδομένων πάνω σε μία πύλη τηλεφωνίας του παρόχου. Έτσι το VoIP είναι πολύ πιο ανθεκτικό σε μεμονωμένες βλάβες.
  7. Εάν ανανεώσεις με τον ίδιο πάροχο δεν έχεις κάποιο πέναλτι. Για οποιοδήποτε συμβολαίου τηλεπικοινωνιών, το μέγιστο τέλος πρόωρης διακοπής είναι το ένα τέταρτο των υπολοιπόμενων παγίων.
  8. Βάσει κανονισμού δημοσιευμένου σε ΦΕΚ δεν μπορεί να διαφέρει η τιμή. Εάν ο πίνακας διαφέρει από αυτά που πραγματικά πληρώνεις, το αμφισβητείς την ίδια μέρα. Από την άλλη, προβλέπεται ότι τυχόν επιδοτήσεις πρέπει να επιστραφούν, οπότε έχουν ένα περιθώριο "αυτοσχεδιασμού" εκεί. Πχ σε νέα γραμμή οπτικής, το συμβόλαιο γράφει ότι σε επιδότησαν με το κόστος κατασκευής. Το οποίο δεν είναι ανακριβές, αλλά αυξάνει το κόστος σε περίπτωση που εσύ επιλέξεις να διακόψεις πρόωρα.
  9. Μια χαρά μπορούν να ψάξουν και όταν είσαι στο τηλέφωνο, τόσες φορές με έχουν βάλει σε αναμονή 😉
  10. Σίγουρα οι ανεκδοτολογικές αναφορές έχουν τη χρησιμότητά τους, παραθέτω και τον κανονισμό για πληρότητα (υπάρχει και το ΦΕΚ, αλλά η σελίδα της ΕΕΤΤ τα αναφέρει πιο συνοπτικά): https://www.eett.gr/docs/sychnes-erotiseis-gia-katanalotes/tilefonia-amp-diadiktyo/foritotita-arithmon/
  11. Η "δικλείδα ασφαλείας" είναι λίγες ώρες, από τη στιγμή που ειδοποιείται για τη φορητότητα ο τρέχων πάροχος, μέχρι να γίνει οποιαδήποτε τεχνική ενέργεια από τον νέο. Για τις 14 μέρες που ορίζει ο νόμος για συμβάσεις από απόσταση, ο νέος πάροχος είτε κρατάει την αίτηση "στο συρτάρτι" μέχρι να παρέλθουν, είτε σου ζητάει να συμφωνήσεις στην αμεμπόλησή τους για να τρέξει άμεσα η φορητότητα. Στην πράξη αλλάζει μόνο το πότε θα ξεκινήσει η διαδικασία. Γι' αυτό πράγματι έχουν γίνει πιο δύσκολες οι "εικονικές" φορητότητες, γιατί το περιθώριο ακύρωσης είναι πλέον πολύ μικρό. Στην χειρότερη περίπτωση που δεν προλάβεις, οφείλεις δύο πάγια για οποιαδήποτε πρόωρη διακοπή συμβολαίου εντός των δύο πρώτων μηνών.
  12. Εάν κατάλαβα καλά, μόνο για το πρόγραμμα τηλεόρασης (OTT) ρωτάει. Σε αυτή την περίπτωση, εάν μόνο τα αθλητικά είναι παράμετρος, εγώ θα κρατούσα αυτό που αθροιστικά έχει τη μικρότερη επιβάρυνση (ανά μήνα + τέλος διακοπής). Διαφορετικά θα κρατούσα αυτό με το περιεχόμενο εκτός αθλητικών που με ενδιαφέρει περισσότερο. Ως τελευταία παράμετρο θα διάλεγα αυτό που έχει ίδιο πάροχο με τον ιδιοκτήτη της καλωδιακής υποδομής, για ευκολότερη επικοινωνία σε περίπτωση προβλήματος. Επίσης εάν έχεις ήδη το κινητό σε συγκεκριμένο πάροχο, βολεύει να είναι ο ίδιος που έχεις και τις άλλες υπηρεσίες σου.
  13. Σε αορίστου μου έχει τύχει να το ανεβάσουν, σε όλους τους παρόχους. Για τιμές, δες και το σχόλιο παρακάτω. Αυτή την περίοδο οι ονομαστικές τιμές που φαίνονται στο site της Nova είναι οι καλύτερες που έχω βρει σε σταθερό. Καλύτερη τιμή έχω δει σε δύο περιπτώσεις: Σε Vodafone μετά από αίτημα διακοπής και σε Nova από "πλανόδιο" πωλητή που περνάει από περιοχές και κάνει καλύτερες προσφορές.
  14. Δεν χρειάζεται τόση ανάλυση. Εάν με το καλό το UFBB σας καλύψει, απλά ρωτάς κάθε πάροχο για διαθεσιμότητα και τιμή και διαλέγεις 😉 Η μέχρι τώρα εμπειρία είναι ότι Cosmote και Nova δίνουν υπηρεσία παντού, η Vodafone είναι λίγο πιο επιλεκτική. Και αυτό μπορεί να αλλάξει τώρα που εγκρίθηκαν από ΕΕΤΤ οι όροι χονδρικής του ΟΤΕ με έκπτωση όγκου.
×
×
  • Create New...