Jump to content

Wind: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


Eliseos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δηλαδή ο πελάτης ζητάει διακοπή και πληρώνει ένα μήνα επιπλέον χωρίς να το χρειάζεται?

Sent from my RMX2170 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, vabiris said:

Δηλαδή ο πελάτης ζητάει διακοπή και πληρώνει ένα μήνα επιπλέον χωρίς να το χρειάζεται?

Sent from my RMX2170 using Tapatalk
 

Δυστυχώς φίλε μου έτσι γίνεται.

Και εγώ πριν χρόνια που είχα μετατρέψει συμβόλαιο σε καρτοκινητό, θυμάμαι ότι είχε γίνει ακριβώς με αυτόν τον τρόπο.

Αντίθετα, η μετατροπή καρτοκινητού σε συμβόλαιο γίνεται άμεσα. Την ίδια στιγμή.

Edited by p_k

There's no room for ideals in this mechanical place

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς φίλε μου έτσι γίνεται.
Και εγώ πριν χρόνια που είχα μετατρέψει συμβόλαιο σε καρτοκινητό, θυμάμαι ότι είχε γίνει ακριβώς με αυτόν τον τρόπο.
Αντίθετα, η μετατροπή καρτοκινητού σε συμβόλαιο γίνεται άμεσα. Την ίδια στιγμή.
Ψάχνοντας λίγο τον κανονισμό της ΕΕΤΤ βρήκα αυτό στην προστασία καταναλωτή:

Οι τελικοί χρήστες διατηρούν το δικαίωμα να καταγγέλλουν τη σύμβαση, ανά πάσα στιγμή, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση, πέρα από την υποχρέωση καταβολής των τελών λήψης των υπηρεσιών που έλαβαν για την περίοδο που έτρεχε το δικαίωμα άσκησης της καταγγελίας για κάθε σύμβαση i) ορισμένου χρόνου η οποία τρέπεται, μετά τη λήξη της χρονικής διάρκεια ισχύος της, της σε αορίστου χρόνου, και ii) όταν τυχόν από την ίδια τη σύμβαση ή τη νομοθεσία προβλέπεται αυτόματη παράταση χρονικής ισχύος σύμβασης ορισμένου χρόνου. Η διακοπή της υπηρεσίας από τον πάροχο γίνεται το αργότερο, εντός προθεσμίας δεκαπέντε ημερών, από την ημερομηνία καταγγελίας της σύμβασης.


Άρα δεν ισχύει 15 ημέρες κανονικά ή κάνω λάθος?

Ο νέος Κανονισμός Γενικών Αδειών είναι διαθέσιμος εδώ:
https://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/admin/downloads/telec/apofaseis_eett/kanonistikes_apofaseis_eett/AP991-004.pdf.

Sent from my RMX2170 using Tapatalk



Link to comment
Share on other sites

Εάν είχαν θέμα δικτύου και προχώρησες ατελώς στη διακοπή δεν πληρώνεις μια πάρα μέχρι την ημέρα που χρησιμοποίησες την υπηρεσία. Αυτό με τον μηνά ισχύει όταν την κάνεις χωρίς να έχεις κάποιο πρόβλημα.

Powered by   Cosmote Gigamax Unlimited - Vodafone Giga Unlimited Ultra + VDSL 100  Nova F2G - Vodafone CU

Link to comment
Share on other sites

12 ώρες πριν, vabiris said:

Ψάχνοντας λίγο τον κανονισμό της ΕΕΤΤ βρήκα αυτό στην προστασία καταναλωτή:

Οι τελικοί χρήστες διατηρούν το δικαίωμα να καταγγέλλουν τη σύμβαση, ανά πάσα στιγμή, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση, πέρα από την υποχρέωση καταβολής των τελών λήψης των υπηρεσιών που έλαβαν για την περίοδο που έτρεχε το δικαίωμα άσκησης της καταγγελίας για κάθε σύμβαση i) ορισμένου χρόνου η οποία τρέπεται, μετά τη λήξη της χρονικής διάρκεια ισχύος της, της σε αορίστου χρόνου, και ii) όταν τυχόν από την ίδια τη σύμβαση ή τη νομοθεσία προβλέπεται αυτόματη παράταση χρονικής ισχύος σύμβασης ορισμένου χρόνου. Η διακοπή της υπηρεσίας από τον πάροχο γίνεται το αργότερο, εντός προθεσμίας δεκαπέντε ημερών, από την ημερομηνία καταγγελίας της σύμβασης.


Άρα δεν ισχύει 15 ημέρες κανονικά ή κάνω λάθος?

Ο νέος Κανονισμός Γενικών Αδειών είναι διαθέσιμος εδώ:
https://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/admin/downloads/telec/apofaseis_eett/kanonistikes_apofaseis_eett/AP991-004.pdf.

Sent from my RMX2170 using Tapatalk

Ο μήνας είναι καταχρηστικός, άλλα άντε να βρεις το δίκιο σου.
Εάν κάνεις φορητότητα σε κάρτα άλλου παρόχου και μετά το αφήσεις να λήξει, γίνεται άμεσα.

Link to comment
Share on other sites

Να κάνω μια ερώτηση. 

Εάν έχεις συμβόλαιο στην wind και στην λήξη του το μετατρέψεις σε καρτοκινητο πληρώνεις τέλος μετατροπής 30€;

Ενώ εάν κανείς φορητοτητα πάλι σε κάρτα άλλης εταιρίας είναι δωρεάν; 

Σας ευχαριστώ! 

Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, Antonio21 said:

Να κάνω μια ερώτηση. 

Εάν έχεις συμβόλαιο στην wind και στην λήξη του το μετατρέψεις σε καρτοκινητο πληρώνεις τέλος μετατροπής 30€;

Ενώ εάν κανείς φορητοτητα πάλι σε κάρτα άλλης εταιρίας είναι δωρεάν; 

Σας ευχαριστώ! 

Εμένα μου ζητούσαν 50€ σε καταστήματα Wind για μετατροπή, ηλεκτρονικά δεν μπορούσα να το κάνω γιατί δεν υπήρχε τέτοια επιλογή στο F2G οπότε πήγα σε άλλη εταιρεία (πράσινη) δωρεάν ναι. Μόνο την κάρτα πλήρωσα 10€ ή 12€ που ήταν η ελάχιστη ανανέωση.

Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, Arinos said:

Εμένα μου ζητούσαν 50€ σε καταστήματα Wind για μετατροπή, ηλεκτρονικά δεν μπορούσα να το κάνω γιατί δεν υπήρχε τέτοια επιλογή στο F2G οπότε πήγα σε άλλη εταιρεία (πράσινη) δωρεάν ναι. Μόνο την κάρτα πλήρωσα 10€ ή 12€ που ήταν η ελάχιστη ανανέωση.

Ναι τρομάρα τους είναι αλήθεια στις άλλες  εταιρίες είναι δωρεάν  όταν στο κάνουν από συμβόλαιο σε κάρτα. Στο giga blue δίκτυο θυμάμαι από συμβόλαιο σε κάρτα είχα δώσει ένα 50αρικο  συνολικά είχε μέσα κόστος μετατροπής συν κάποια λεφτά να έχει μέσα. Αν είχα την απόδειξη θα την ανέβαζα για ιστορικούς λόγους. Ντροπή να συνεχίζεται ακόμα. 

Αν αυτή η βλακεία συνεχίζεται είναι απαράδεκτοι και να μην πω τίποτα άλλο.

Καλά έκανες και πηγές σε άλλη εταιρεία όχι θα τους παρακαλάς.

Powered by   Cosmote Gigamax Unlimited - Vodafone Giga Unlimited Ultra + VDSL 100  Nova F2G - Vodafone CU

Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, cmvr said:

Ναι τρομάρα τους είναι αλήθεια στις άλλες  εταιρίες είναι δωρεάν  όταν στο κάνουν από συμβόλαιο σε κάρτα. Στο giga blue δίκτυο θυμάμαι από συμβόλαιο σε κάρτα είχα δώσει ένα 50αρικο  συνολικά είχε μέσα κόστος μετατροπής συν κάποια λεφτά να έχει μέσα. Αν είχα την απόδειξη θα την ανέβαζα για ιστορικούς λόγους. Ντροπή να συνεχίζεται ακόμα. 

Αν αυτή η βλακεία συνεχίζεται είναι απαράδεκτοι και να μην πω τίποτα άλλο.

Καλά έκανες και πηγές σε άλλη εταιρεία όχι θα τους παρακαλάς.

Έτσι είναι, υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές.

Ελπίζω να μην συνεχίζεται ακόμα, αλλιώς θα είναι πραγματική ξεφτίλα.

Link to comment
Share on other sites

On 6/9/2022 at 6:19 ΜΜ, Arinos said:

Το ξεφτίλισαν τότε που συμπεριφέρεται έτσι. Φαίνεται πως όντως πλησιάζει την Cosmote αλλά μόνο στις τιμές.

Το χτίσιμο σοβαρού brand name θέλει 2 βασικά συστατικά : Πολύ καλές υπηρεσίες/user experience  με το ανάλογο  αντίτιμο. Στην Windaρα σκέφτηκαν να ξεκινήσουν από τα εύκολα (τιμές) για να απαλλαγούν απο την ρετσινιά του "δικτύου των τσίπηδων" και σιγά σιγά θα ερθουν και τα άλλα (Λέμε τώρα...)

 

3 ώρες πριν, Antonio21 said:

Να κάνω μια ερώτηση. 

Εάν έχεις συμβόλαιο στην wind και στην λήξη του το μετατρέψεις σε καρτοκινητο πληρώνεις τέλος μετατροπής 30€;

Ενώ εάν κανείς φορητοτητα πάλι σε κάρτα άλλης εταιρίας είναι δωρεάν; 

Σας ευχαριστώ! 

Αν μιλάμε για φορητότητα προς το παρόν ειναι δωρεάν με βάση τον κανονισμό της ΕΕΤΤ. 

Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, babakos said:

Το χτίσιμο σοβαρού brand name θέλει 2 βασικά συστατικά : Πολύ καλές υπηρεσίες/user experience  με το ανάλογο  αντίτιμο. Στην Windaρα σκέφτηκαν να ξεκινήσουν από τα εύκολα (τιμές) για να απαλλαγούν απο την ρετσινιά του "δικτύου των τσίπηδων" και σιγά σιγά θα ερθουν και τα άλλα (Λέμε τώρα...)

 

Αν μιλάμε για φορητότητα προς το παρόν ειναι δωρεάν με βάση τον κανονισμό της ΕΕΤΤ. 

Και τι κατάφεραν έδιωξαν τον μισό κόσμο στα άλλα δίκτυα. 

Όταν ζητάς ακατέβατα 54 ευρώ για το συνδυαστικό με unlimited στο κινητό  και τη 50/100αρα vdsl επειδή δίνουν σαν δικαιολογία απεριόριστες κλήσεις από το σταθερό προς κινητά και χωρίς να μπορούν να δώσουν extra sim , esim και vowifi που ακόμα είναι για τα πανηγύρια με την υποστήριξη των συσκευών τι νομίζουν ότι γίνεται;

Ποιος ασχολείται με το σταθερό σήμερα. Οι περισσότεροι πια βάζουν 15 ευρώ στο καρτοκινητό και έχουν απεριόριστα ή παίρνουν συμβόλαιο σε προνομιακά προσφορά με απεριόριστα. Μόνο ηλικιωμένοι πια ασχολούνται στο τα τηλεφωνούν από το σταθερό.

Ξαφνικά δεν παζαρεύουν τιμές και έγιναν σοβαρή εταιρία; Εμ έλα που ακόμα στο πελατολόγιο  έχει πολύ cheapaριο και βλέπεις άρχιζαν να την κάνουν για το άλλο μαγαζί. Το καβάλησε απότομα το καλάμι και αν νομίζει ότι ο κόσμος ξεχνάει τι είναι η wind και η nova είναι γελασμένοι.  Για αυτό έπρεπε να της αλλάξουν όνομα.

Είδαμε και την αγένεια του τμήματος προσφορών προ ημέρων που πήρε ο φίλος μου και μετά κάλεσα και εγώ για προσφορά και μόνο που δεν με έβρισε. Δεν μπορεί να έτυχε και τις δυο φορές.

Εδώ σε περιοχές που ξέρω που έχει αναβαθμίσει την κινητή και πετάει σε σχέση με τον ανταγωνισμό μόνο που ακούν wind και nova βγάζουν φλύκταινες και τα βάζουν μαζί μου. Ενώ το μόνο κριτήριο που έχω είναι μετρήσεις και μαρτυρίες άλλων ανθρώπων στην περιοχή.

Οπότε δεν λέω πια στον ενδιαφερόμενο ποιο είναι το καλύτερο δίκτυο της περιοχής ρωτάω πες μου σε ποια δίκτυα θα ήθελες να πας και μετά του προτείνω το καλύτερο από αυτά που επιλεγεί με βάση μετρήσεις.

Και η υποστήριξη είναι η μόνη που κάνεις αίτημα και οπότε μιμηθούν θα σου απαντήσουν.  Σπάω πολύ πλάκα που μπορεί να σε καλέσουν μια εβδομάδα μετά για θέμα που μπορεί να το έλυσες με άλλο συνάδελφο. Ότι να είναι. Αυτήν την παθογένεια την έχει και η wind και η nova.

Αν παίζει και θέμα τιμής και το τι δίνει σαν πρόσθετες παροχές τότε είναι μονόδρομος που θα πάει και είναι μόνη επιλογή.

Η συνολική υπηρεσία σε ένα δίκτυο δεν είναι μόνο να έχει καλές ταχύτητες ή οι τιμές είναι και η εξυπηρέτηση και ο χρόνος απόκρισης στις βλάβες κλπ.

Για να λέμε τα σύκα  σύκα  και τη σκάφη σκάφη.

Powered by   Cosmote Gigamax Unlimited - Vodafone Giga Unlimited Ultra + VDSL 100  Nova F2G - Vodafone CU

Link to comment
Share on other sites

 Ναι δεν διαφωνώ σε τιποτα από αυτά.

Η εξυπηρέτηση ξεκινάει και τελειώνει στην κουλτούρα των ανθρώπων και αυτή ειναι προβληματική ατην Wind / Nova

Tο προσωπικό έχει μεγάλα ζόρια τώρα (και θα εχει για τους επομενους 6-9  μήνες) μιας και δυστυχώς θα υπάρξουν απολύσεις και "οικοιοθελείς αποχωρήσεις"¨. Ειναι κομμάτι της στοχοθεσίας και αυτό..  Tο προφανές αποτέλεσμα ειναι οτι οι περισσότεροι κολοβαράνε ή ψάχνονται για αλλου ή στην καλύτερη απλά αδιαφορούν.

Για μένα η μεγαλύτερη προκληση που εχει το management της εταιρείας δεν ειναι τεχνική αλλά απτεται αθαρά στο culture transformation. Θα πρέπει να παρουν ενα μεγάλο οργανισμο που εχει την νοοτροπια του loser και του "δε βαριέσαι καλά είμαστε"   και να τους μετατρέψουν σε dream team. Αυτό θελει χρόνο,  χρήμα,  πολύ προσπάθεια, κοινό στόχο και όραμα. Δικτυο φτιάχνεις εύκολα αν χώσεις χρήμα αλλά καλή εμπειρία προς τον πελάτη δύσκολα.

Δείτε πως μεταμόρφωσε τον ΟΤΕ  (εστω και με προβλήματα) ο Τζαμάζ και η ομάδα του. 

 

Edited by babakos
Link to comment
Share on other sites

Πώς τον μεταμόρφωσε;

Μία ώρα και 45 λεπτά περίμενα τις προάλλες στην εξυπηρέτηση πελατών στο 13888, η χειρότερη εμπειρία που είχα ποτέ... αντιθέτως ουδέποτε είχα πρόβλημα με εξυπηρέτηση πελατών στη Wind.

Κύριοι σε όλα τους.

 

There's no room for ideals in this mechanical place

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, p_k said:

Πώς τον μεταμόρφωσε;

Μία ώρα και 45 λεπτά περίμενα τις προάλλες στην εξυπηρέτηση πελατών στο 13888, η χειρότερη εμπειρία που είχα ποτέ... αντιθέτως ουδέποτε είχα πρόβλημα με εξυπηρέτηση πελατών στη Wind.

Κύριοι σε όλα τους.

 

Εγώ είχα με όλες φίλε και η wind μου έχει βγάλει τα συκώτια πάρα πολλές φορές σε σχέση με τους άλλους. Η ασυνέπεια του όταν αλλάζουν οι βάρδιες είναι πολύ δύσκολο.

Εσύ το βλέπεις ως ιδιώτης εγώ το βλέπω ως άνθρωπος που πάω στον πελάτη πχ να λύσω τεχνικό θέμα στον Server που προκύπτει να είναι τηλεπικοινωνιακό και μέχρι να λυθεί σου τα κάνουν Ζέπελιν από την ασυνεννοησία  🤣  🤣  🤣  🤣  🤣

Ιδιαίτερα όταν σου λέει nova ο άλλος του λες βρες άλλον εγώ δεν έρχομαι   🤣  🤣  🤣  🤣  🤣

Giga Blue + Nova = Love with Zepelin  στη σταθερή    🤣  🤣  🤣  🤣  🤣

Powered by   Cosmote Gigamax Unlimited - Vodafone Giga Unlimited Ultra + VDSL 100  Nova F2G - Vodafone CU

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως σε σύνολο εξυπηρέτησης έχω να πω για την γουιντ,οπότε ήθελα επικοινωνία με εξυπηρέτησαν βέβαια,  υπήρξαν και στιγμές που καθυστέρησαν και αυτοί μην την αγιοποιούμε! Αντίθετα στη πράσινη που έχω και συμβόλαιο είχα πολλές αναμονες γενικά,αλλά όταν μιλούσα με εξυπηρετούσαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Είναι θέμα τύχης,είναι πολλά στην εξυπηρέτηση αν θα πέσεις σε υπάλληλο που να ξέρει τη δουλειά του ..Και είναι σε όλα τα δίκτυα το ίδιο θεωρώ.

Pocophone F3 5G
Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, p_k said:

Πώς τον μεταμόρφωσε;

Μία ώρα και 45 λεπτά περίμενα τις προάλλες στην εξυπηρέτηση πελατών στο 13888, η χειρότερη εμπειρία που είχα ποτέ... αντιθέτως ουδέποτε είχα πρόβλημα με εξυπηρέτηση πελατών στη Wind.

Κύριοι σε όλα τους.

 

Αν εχεις προβλημα παιρνεις στο 13788 και απαντάνε αρκετά γρήγορα. Οσες φορές εχω καλέσει για το σταθερό/internet  εχω εξυπηρετηθεί σε λιγότερο από 5 λεπτά.  Μην ξεχνάς οτι εχουν πολλαπλάσιους πελάτες απο την Wind. Oσο για δεικτες απόδοσης δικτύου η όποια σύγκριση ειναι μάλλον άτοπη. (ειδικά στην σταθερή).

Δες στις επιχειρήσεις όπου οι απαιτήσεις ειναι αρκετά πιο υψηλές. Η Wind απλά λαμπει δια της απουσίας της 

Για να μην παρεξηγηθώ θα ήθελα πραγματικά να αλλάξει αυτό και να παιξει την Cosmote στα ίσια αλλά δεν το βλέπω 

 

 

 

Edited by babakos
Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, babakos said:

Δες στις επιχειρήσεις όπου οι απαιτήσεις ειναι αρκετά πιο υψηλές. Η Wind απλά λαμπει δια της απουσίας της 

Κι όμως στα εταιρικά κινητά πολλές εταιρίες πλέον επιλέγουν Wind λόγω κόστους. Ακόμα κι σε συνδέσεις σταθερής σε μικρότερο όμως βαθμό 

Link to comment
Share on other sites

Λιγα πράγματα σε μικρά μαγαζιά. Στους σοβαρούς παίκτες (όπου ειναι τα πολλα λεφτά) ειναι πρακτικά ανύπαρκτη..

 

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, babakos said:

Λιγα πράγματα σε μικρά μαγαζιά. Στους σοβαρούς παίκτες (όπου ειναι τα πολλα λεφτά) ειναι πρακτικά ανύπαρκτη..

 

Για να δούμε σε λίγα χρόνια που θα έχει σοβαρό δίκτυο. Είναι καλό να εντείνεται ο ανταγωνισμός. Μην είναι μόνο ένας πάροχος.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Chrischal1908 said:

Για να δούμε σε λίγα χρόνια που θα έχει σοβαρό δίκτυο. Είναι καλό να εντείνεται ο ανταγωνισμός. Μην είναι μόνο ένας πάροχος.

Με την προϋπόθεση ότι σε αυτά τα λίγα χρόνια οι άλλοι 2 πάροχοι και ειδικά η πράσινη δε θα έχουν ακόμη πιο σοβαρό δίκτυο οπότε πάλι στα ίδια με σήμερα θα είμαστε..

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μην προδικάζουμε κανένα δίκτυο δεν είναι παντού Θεός και στην κινητή και στη σταθερή. Για να τα λέμε όπως είναι τα πράγματα.

Τα πράγματά έχουν να αλλάξουν τόσο πολύ τα προσεχείς χρόνια που δεν ξέρουμε τι θα συμβεί αν υποθέσουμε ότι δε βρεθούμε σε εμπόλεμη κρίση με τα γειτονάκια μας.

Μέχρι το 2025 περιμένουμε μεγάλο μετασχηματισμό στα πάντα όπως και τις υπηρεσίες 5g μέσω δορυφόρου.

Edited by cmvr

Powered by   Cosmote Gigamax Unlimited - Vodafone Giga Unlimited Ultra + VDSL 100  Nova F2G - Vodafone CU

Link to comment
Share on other sites

On 13/9/2022 at 4:57 ΜΜ, babakos said:

Λιγα πράγματα σε μικρά μαγαζιά. Στους σοβαρούς παίκτες (όπου ειναι τα πολλα λεφτά) ειναι πρακτικά ανύπαρκτη..

 

Είναι πολλές οι εταιριες που επιλέγουν Wind (κυρίως για κινητή ξαναλέω) και είναι σχετικά μεγάλες, πχ τράπεζες. Δεν μπορώ να αναφέρω ξεκάθαρα ποιες αλλά πχ τράπεζες μπορείς να καταλάβεις από το ποια τράπεζα χρησιμοποιούν για πληρωμές κλπ 

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, paanos said:

Είναι πολλές οι εταιριες που επιλέγουν Wind (κυρίως για κινητή ξαναλέω) και είναι σχετικά μεγάλες, πχ τράπεζες. Δεν μπορώ να αναφέρω ξεκάθαρα ποιες αλλά πχ τράπεζες μπορείς να καταλάβεις από το ποια τράπεζα χρησιμοποιούν για πληρωμές κλπ 

Όσο και αν σας φανεί περίεργο οι περισσότερες εταιρίες πάνε Vοdafone 🤣🤣🤣🤣🤣

Powered by   Cosmote Gigamax Unlimited - Vodafone Giga Unlimited Ultra + VDSL 100  Nova F2G - Vodafone CU

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα, είχα ένα υπόλοιπο από το f2go νούμερο που έγινε W unlimited. Μετά από χρέωση διμήνου 25+25 αφαιρώντας το ποσό που είχε μέσα υπόλοιπο το νούμερο που ανέφερα, μου βγήκε το τελικό ποσό 33,79 για δύο μήνες!  Επίσης αν και μπάχαλο από γνώσεις ώσπου να βγάλουμε άκρη τότε ( ο κάθε υπάλληλος στο τηλέφωνο έλεγε τα δικά του μέχρι και παραλαβή του ποσού από κατάστημα Wind 😁 μου είπαν) οι κλήσεις όμως είχαν καταγραφεί και στο τέλος αφού υπήρξε συνεννόηση. Μετά από 6,7 κλήσεις βρέθηκε η άκρη και μου ήρθε μήνυμα για την αφαίρεση του ποσού όπως και έγινε τελικώς...

20220915_084556.thumb.jpg.69eab66524e0c7e9155296da0f8acdce.jpg

20220915_084626.jpg

Konakis.
Link to comment
Share on other sites

Γενικότερα δηλώνω μετά από 4 χρόνια σε σταθερή πολύ ευχαριστημένος από την εξυπηρέτηση περισσότερο απ'το τεχνικό τμήμα όπου όποτε υπήρχε πρόβλημα στην περιοχή μου,μας έδιναν απεριόριστα data & ομιλία για όλη την οικογένεια ( 4μελής) αλλά και από την κινητή επίσης κάτι που δεν συνέβαινε αντίστοιχα στην κόκκινη που όταν πήρα την απόφαση να φύγω με δύο νούμερα red one  τότε μετά από 13 χρόνια συνδρομητής ήταν αδιάφοροι μην πω κάτι χειρότερο. Εγώ 4μιση χρόνια στην  Wind δηλώνω απόλυτα ευχαριστημένος σε ότι απαίτηση είχα υπήρξε πάντα ανταπόκριση και λύση και αυτό είναι που μετράει για μένα...

Konakis.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...