vabiris Δημ. September 12, 2022 Κοινοποίηση Δημ. September 12, 2022 Δηλαδή ο πελάτης ζητάει διακοπή και πληρώνει ένα μήνα επιπλέον χωρίς να το χρειάζεται?Sent from my RMX2170 using Tapatalk 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
p_k Δημ. September 12, 2022 Κοινοποίηση Δημ. September 12, 2022 (edited) 15 minutes ago, vabiris said: Δηλαδή ο πελάτης ζητάει διακοπή και πληρώνει ένα μήνα επιπλέον χωρίς να το χρειάζεται? Sent from my RMX2170 using Tapatalk Δυστυχώς φίλε μου έτσι γίνεται. Και εγώ πριν χρόνια που είχα μετατρέψει συμβόλαιο σε καρτοκινητό, θυμάμαι ότι είχε γίνει ακριβώς με αυτόν τον τρόπο. Αντίθετα, η μετατροπή καρτοκινητού σε συμβόλαιο γίνεται άμεσα. Την ίδια στιγμή. Edited September 12, 2022 by p_k 1 Παράθεση There's no room for ideals in this mechanical place Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vabiris Δημ. September 12, 2022 Κοινοποίηση Δημ. September 12, 2022 Δυστυχώς φίλε μου έτσι γίνεται. Και εγώ πριν χρόνια που είχα μετατρέψει συμβόλαιο σε καρτοκινητό, θυμάμαι ότι είχε γίνει ακριβώς με αυτόν τον τρόπο. Αντίθετα, η μετατροπή καρτοκινητού σε συμβόλαιο γίνεται άμεσα. Την ίδια στιγμή.Ψάχνοντας λίγο τον κανονισμό της ΕΕΤΤ βρήκα αυτό στην προστασία καταναλωτή: Οι τελικοί χρήστες διατηρούν το δικαίωμα να καταγγέλλουν τη σύμβαση, ανά πάσα στιγμή, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση, πέρα από την υποχρέωση καταβολής των τελών λήψης των υπηρεσιών που έλαβαν για την περίοδο που έτρεχε το δικαίωμα άσκησης της καταγγελίας για κάθε σύμβαση i) ορισμένου χρόνου η οποία τρέπεται, μετά τη λήξη της χρονικής διάρκεια ισχύος της, της σε αορίστου χρόνου, και ii) όταν τυχόν από την ίδια τη σύμβαση ή τη νομοθεσία προβλέπεται αυτόματη παράταση χρονικής ισχύος σύμβασης ορισμένου χρόνου. Η διακοπή της υπηρεσίας από τον πάροχο γίνεται το αργότερο, εντός προθεσμίας δεκαπέντε ημερών, από την ημερομηνία καταγγελίας της σύμβασης.Άρα δεν ισχύει 15 ημέρες κανονικά ή κάνω λάθος?Ο νέος Κανονισμός Γενικών Αδειών είναι διαθέσιμος εδώ:https://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/admin/downloads/telec/apofaseis_eett/kanonistikes_apofaseis_eett/AP991-004.pdf.Sent from my RMX2170 using Tapatalk 1 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cmvr Δημ. September 12, 2022 Κοινοποίηση Δημ. September 12, 2022 Εάν είχαν θέμα δικτύου και προχώρησες ατελώς στη διακοπή δεν πληρώνεις μια πάρα μέχρι την ημέρα που χρησιμοποίησες την υπηρεσία. Αυτό με τον μηνά ισχύει όταν την κάνεις χωρίς να έχεις κάποιο πρόβλημα. 2 Παράθεση Powered by Cosmote Gigamax Unlimited - Vodafone Giga Unlimited Ultra + VDSL 100 - Nova F2G - Vodafone CU Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
minast Δημ. September 13, 2022 Κοινοποίηση Δημ. September 13, 2022 12 ώρες πριν, vabiris said: Ψάχνοντας λίγο τον κανονισμό της ΕΕΤΤ βρήκα αυτό στην προστασία καταναλωτή: Οι τελικοί χρήστες διατηρούν το δικαίωμα να καταγγέλλουν τη σύμβαση, ανά πάσα στιγμή, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση, πέρα από την υποχρέωση καταβολής των τελών λήψης των υπηρεσιών που έλαβαν για την περίοδο που έτρεχε το δικαίωμα άσκησης της καταγγελίας για κάθε σύμβαση i) ορισμένου χρόνου η οποία τρέπεται, μετά τη λήξη της χρονικής διάρκεια ισχύος της, της σε αορίστου χρόνου, και ii) όταν τυχόν από την ίδια τη σύμβαση ή τη νομοθεσία προβλέπεται αυτόματη παράταση χρονικής ισχύος σύμβασης ορισμένου χρόνου. Η διακοπή της υπηρεσίας από τον πάροχο γίνεται το αργότερο, εντός προθεσμίας δεκαπέντε ημερών, από την ημερομηνία καταγγελίας της σύμβασης. Άρα δεν ισχύει 15 ημέρες κανονικά ή κάνω λάθος? Ο νέος Κανονισμός Γενικών Αδειών είναι διαθέσιμος εδώ: https://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/admin/downloads/telec/apofaseis_eett/kanonistikes_apofaseis_eett/AP991-004.pdf. Sent from my RMX2170 using Tapatalk Ο μήνας είναι καταχρηστικός, άλλα άντε να βρεις το δίκιο σου. Εάν κάνεις φορητότητα σε κάρτα άλλου παρόχου και μετά το αφήσεις να λήξει, γίνεται άμεσα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Antonio21 Δημ. September 13, 2022 Κοινοποίηση Δημ. September 13, 2022 Να κάνω μια ερώτηση. Εάν έχεις συμβόλαιο στην wind και στην λήξη του το μετατρέψεις σε καρτοκινητο πληρώνεις τέλος μετατροπής 30€; Ενώ εάν κανείς φορητοτητα πάλι σε κάρτα άλλης εταιρίας είναι δωρεάν; Σας ευχαριστώ! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Arinos Δημ. September 13, 2022 Κοινοποίηση Δημ. September 13, 2022 35 minutes ago, Antonio21 said: Να κάνω μια ερώτηση. Εάν έχεις συμβόλαιο στην wind και στην λήξη του το μετατρέψεις σε καρτοκινητο πληρώνεις τέλος μετατροπής 30€; Ενώ εάν κανείς φορητοτητα πάλι σε κάρτα άλλης εταιρίας είναι δωρεάν; Σας ευχαριστώ! Εμένα μου ζητούσαν 50€ σε καταστήματα Wind για μετατροπή, ηλεκτρονικά δεν μπορούσα να το κάνω γιατί δεν υπήρχε τέτοια επιλογή στο F2G οπότε πήγα σε άλλη εταιρεία (πράσινη) δωρεάν ναι. Μόνο την κάρτα πλήρωσα 10€ ή 12€ που ήταν η ελάχιστη ανανέωση. 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cmvr Δημ. September 13, 2022 Κοινοποίηση Δημ. September 13, 2022 31 minutes ago, Arinos said: Εμένα μου ζητούσαν 50€ σε καταστήματα Wind για μετατροπή, ηλεκτρονικά δεν μπορούσα να το κάνω γιατί δεν υπήρχε τέτοια επιλογή στο F2G οπότε πήγα σε άλλη εταιρεία (πράσινη) δωρεάν ναι. Μόνο την κάρτα πλήρωσα 10€ ή 12€ που ήταν η ελάχιστη ανανέωση. Ναι τρομάρα τους είναι αλήθεια στις άλλες εταιρίες είναι δωρεάν όταν στο κάνουν από συμβόλαιο σε κάρτα. Στο giga blue δίκτυο θυμάμαι από συμβόλαιο σε κάρτα είχα δώσει ένα 50αρικο συνολικά είχε μέσα κόστος μετατροπής συν κάποια λεφτά να έχει μέσα. Αν είχα την απόδειξη θα την ανέβαζα για ιστορικούς λόγους. Ντροπή να συνεχίζεται ακόμα. Αν αυτή η βλακεία συνεχίζεται είναι απαράδεκτοι και να μην πω τίποτα άλλο. Καλά έκανες και πηγές σε άλλη εταιρεία όχι θα τους παρακαλάς. 2 Παράθεση Powered by Cosmote Gigamax Unlimited - Vodafone Giga Unlimited Ultra + VDSL 100 - Nova F2G - Vodafone CU Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Arinos Δημ. September 13, 2022 Κοινοποίηση Δημ. September 13, 2022 27 minutes ago, cmvr said: Ναι τρομάρα τους είναι αλήθεια στις άλλες εταιρίες είναι δωρεάν όταν στο κάνουν από συμβόλαιο σε κάρτα. Στο giga blue δίκτυο θυμάμαι από συμβόλαιο σε κάρτα είχα δώσει ένα 50αρικο συνολικά είχε μέσα κόστος μετατροπής συν κάποια λεφτά να έχει μέσα. Αν είχα την απόδειξη θα την ανέβαζα για ιστορικούς λόγους. Ντροπή να συνεχίζεται ακόμα. Αν αυτή η βλακεία συνεχίζεται είναι απαράδεκτοι και να μην πω τίποτα άλλο. Καλά έκανες και πηγές σε άλλη εταιρεία όχι θα τους παρακαλάς. Έτσι είναι, υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές. Ελπίζω να μην συνεχίζεται ακόμα, αλλιώς θα είναι πραγματική ξεφτίλα. 1 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
babakos Δημ. September 13, 2022 Κοινοποίηση Δημ. September 13, 2022 On 6/9/2022 at 6:19 ΜΜ, Arinos said: Το ξεφτίλισαν τότε που συμπεριφέρεται έτσι. Φαίνεται πως όντως πλησιάζει την Cosmote αλλά μόνο στις τιμές. Το χτίσιμο σοβαρού brand name θέλει 2 βασικά συστατικά : Πολύ καλές υπηρεσίες/user experience με το ανάλογο αντίτιμο. Στην Windaρα σκέφτηκαν να ξεκινήσουν από τα εύκολα (τιμές) για να απαλλαγούν απο την ρετσινιά του "δικτύου των τσίπηδων" και σιγά σιγά θα ερθουν και τα άλλα (Λέμε τώρα...) 3 ώρες πριν, Antonio21 said: Να κάνω μια ερώτηση. Εάν έχεις συμβόλαιο στην wind και στην λήξη του το μετατρέψεις σε καρτοκινητο πληρώνεις τέλος μετατροπής 30€; Ενώ εάν κανείς φορητοτητα πάλι σε κάρτα άλλης εταιρίας είναι δωρεάν; Σας ευχαριστώ! Αν μιλάμε για φορητότητα προς το παρόν ειναι δωρεάν με βάση τον κανονισμό της ΕΕΤΤ. 1 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cmvr Δημ. September 13, 2022 Κοινοποίηση Δημ. September 13, 2022 48 minutes ago, babakos said: Το χτίσιμο σοβαρού brand name θέλει 2 βασικά συστατικά : Πολύ καλές υπηρεσίες/user experience με το ανάλογο αντίτιμο. Στην Windaρα σκέφτηκαν να ξεκινήσουν από τα εύκολα (τιμές) για να απαλλαγούν απο την ρετσινιά του "δικτύου των τσίπηδων" και σιγά σιγά θα ερθουν και τα άλλα (Λέμε τώρα...) Αν μιλάμε για φορητότητα προς το παρόν ειναι δωρεάν με βάση τον κανονισμό της ΕΕΤΤ. Και τι κατάφεραν έδιωξαν τον μισό κόσμο στα άλλα δίκτυα. Όταν ζητάς ακατέβατα 54 ευρώ για το συνδυαστικό με unlimited στο κινητό και τη 50/100αρα vdsl επειδή δίνουν σαν δικαιολογία απεριόριστες κλήσεις από το σταθερό προς κινητά και χωρίς να μπορούν να δώσουν extra sim , esim και vowifi που ακόμα είναι για τα πανηγύρια με την υποστήριξη των συσκευών τι νομίζουν ότι γίνεται; Ποιος ασχολείται με το σταθερό σήμερα. Οι περισσότεροι πια βάζουν 15 ευρώ στο καρτοκινητό και έχουν απεριόριστα ή παίρνουν συμβόλαιο σε προνομιακά προσφορά με απεριόριστα. Μόνο ηλικιωμένοι πια ασχολούνται στο τα τηλεφωνούν από το σταθερό. Ξαφνικά δεν παζαρεύουν τιμές και έγιναν σοβαρή εταιρία; Εμ έλα που ακόμα στο πελατολόγιο έχει πολύ cheapaριο και βλέπεις άρχιζαν να την κάνουν για το άλλο μαγαζί. Το καβάλησε απότομα το καλάμι και αν νομίζει ότι ο κόσμος ξεχνάει τι είναι η wind και η nova είναι γελασμένοι. Για αυτό έπρεπε να της αλλάξουν όνομα. Είδαμε και την αγένεια του τμήματος προσφορών προ ημέρων που πήρε ο φίλος μου και μετά κάλεσα και εγώ για προσφορά και μόνο που δεν με έβρισε. Δεν μπορεί να έτυχε και τις δυο φορές. Εδώ σε περιοχές που ξέρω που έχει αναβαθμίσει την κινητή και πετάει σε σχέση με τον ανταγωνισμό μόνο που ακούν wind και nova βγάζουν φλύκταινες και τα βάζουν μαζί μου. Ενώ το μόνο κριτήριο που έχω είναι μετρήσεις και μαρτυρίες άλλων ανθρώπων στην περιοχή. Οπότε δεν λέω πια στον ενδιαφερόμενο ποιο είναι το καλύτερο δίκτυο της περιοχής ρωτάω πες μου σε ποια δίκτυα θα ήθελες να πας και μετά του προτείνω το καλύτερο από αυτά που επιλεγεί με βάση μετρήσεις. Και η υποστήριξη είναι η μόνη που κάνεις αίτημα και οπότε μιμηθούν θα σου απαντήσουν. Σπάω πολύ πλάκα που μπορεί να σε καλέσουν μια εβδομάδα μετά για θέμα που μπορεί να το έλυσες με άλλο συνάδελφο. Ότι να είναι. Αυτήν την παθογένεια την έχει και η wind και η nova. Αν παίζει και θέμα τιμής και το τι δίνει σαν πρόσθετες παροχές τότε είναι μονόδρομος που θα πάει και είναι μόνη επιλογή. Η συνολική υπηρεσία σε ένα δίκτυο δεν είναι μόνο να έχει καλές ταχύτητες ή οι τιμές είναι και η εξυπηρέτηση και ο χρόνος απόκρισης στις βλάβες κλπ. Για να λέμε τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη. 2 3 Παράθεση Powered by Cosmote Gigamax Unlimited - Vodafone Giga Unlimited Ultra + VDSL 100 - Nova F2G - Vodafone CU Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
babakos Δημ. September 13, 2022 Κοινοποίηση Δημ. September 13, 2022 (edited) Ναι δεν διαφωνώ σε τιποτα από αυτά. Η εξυπηρέτηση ξεκινάει και τελειώνει στην κουλτούρα των ανθρώπων και αυτή ειναι προβληματική ατην Wind / Nova Tο προσωπικό έχει μεγάλα ζόρια τώρα (και θα εχει για τους επομενους 6-9 μήνες) μιας και δυστυχώς θα υπάρξουν απολύσεις και "οικοιοθελείς αποχωρήσεις"¨. Ειναι κομμάτι της στοχοθεσίας και αυτό.. Tο προφανές αποτέλεσμα ειναι οτι οι περισσότεροι κολοβαράνε ή ψάχνονται για αλλου ή στην καλύτερη απλά αδιαφορούν. Για μένα η μεγαλύτερη προκληση που εχει το management της εταιρείας δεν ειναι τεχνική αλλά απτεται αθαρά στο culture transformation. Θα πρέπει να παρουν ενα μεγάλο οργανισμο που εχει την νοοτροπια του loser και του "δε βαριέσαι καλά είμαστε" και να τους μετατρέψουν σε dream team. Αυτό θελει χρόνο, χρήμα, πολύ προσπάθεια, κοινό στόχο και όραμα. Δικτυο φτιάχνεις εύκολα αν χώσεις χρήμα αλλά καλή εμπειρία προς τον πελάτη δύσκολα. Δείτε πως μεταμόρφωσε τον ΟΤΕ (εστω και με προβλήματα) ο Τζαμάζ και η ομάδα του. Edited September 13, 2022 by babakos 3 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
p_k Δημ. September 13, 2022 Κοινοποίηση Δημ. September 13, 2022 Πώς τον μεταμόρφωσε; Μία ώρα και 45 λεπτά περίμενα τις προάλλες στην εξυπηρέτηση πελατών στο 13888, η χειρότερη εμπειρία που είχα ποτέ... αντιθέτως ουδέποτε είχα πρόβλημα με εξυπηρέτηση πελατών στη Wind. Κύριοι σε όλα τους. 3 1 1 Παράθεση There's no room for ideals in this mechanical place Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cmvr Δημ. September 13, 2022 Κοινοποίηση Δημ. September 13, 2022 2 minutes ago, p_k said: Πώς τον μεταμόρφωσε; Μία ώρα και 45 λεπτά περίμενα τις προάλλες στην εξυπηρέτηση πελατών στο 13888, η χειρότερη εμπειρία που είχα ποτέ... αντιθέτως ουδέποτε είχα πρόβλημα με εξυπηρέτηση πελατών στη Wind. Κύριοι σε όλα τους. Εγώ είχα με όλες φίλε και η wind μου έχει βγάλει τα συκώτια πάρα πολλές φορές σε σχέση με τους άλλους. Η ασυνέπεια του όταν αλλάζουν οι βάρδιες είναι πολύ δύσκολο. Εσύ το βλέπεις ως ιδιώτης εγώ το βλέπω ως άνθρωπος που πάω στον πελάτη πχ να λύσω τεχνικό θέμα στον Server που προκύπτει να είναι τηλεπικοινωνιακό και μέχρι να λυθεί σου τα κάνουν Ζέπελιν από την ασυνεννοησία 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 Ιδιαίτερα όταν σου λέει nova ο άλλος του λες βρες άλλον εγώ δεν έρχομαι 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 Giga Blue + Nova = Love with Zepelin στη σταθερή 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 1 1 Παράθεση Powered by Cosmote Gigamax Unlimited - Vodafone Giga Unlimited Ultra + VDSL 100 - Nova F2G - Vodafone CU Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nickchris36 Δημ. September 13, 2022 Κοινοποίηση Δημ. September 13, 2022 Εγώ πάντως σε σύνολο εξυπηρέτησης έχω να πω για την γουιντ,οπότε ήθελα επικοινωνία με εξυπηρέτησαν βέβαια, υπήρξαν και στιγμές που καθυστέρησαν και αυτοί μην την αγιοποιούμε! Αντίθετα στη πράσινη που έχω και συμβόλαιο είχα πολλές αναμονες γενικά,αλλά όταν μιλούσα με εξυπηρετούσαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Είναι θέμα τύχης,είναι πολλά στην εξυπηρέτηση αν θα πέσεις σε υπάλληλο που να ξέρει τη δουλειά του ..Και είναι σε όλα τα δίκτυα το ίδιο θεωρώ. 3 2 Παράθεση Pocophone F3 5G Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
babakos Δημ. September 13, 2022 Κοινοποίηση Δημ. September 13, 2022 (edited) 20 minutes ago, p_k said: Πώς τον μεταμόρφωσε; Μία ώρα και 45 λεπτά περίμενα τις προάλλες στην εξυπηρέτηση πελατών στο 13888, η χειρότερη εμπειρία που είχα ποτέ... αντιθέτως ουδέποτε είχα πρόβλημα με εξυπηρέτηση πελατών στη Wind. Κύριοι σε όλα τους. Αν εχεις προβλημα παιρνεις στο 13788 και απαντάνε αρκετά γρήγορα. Οσες φορές εχω καλέσει για το σταθερό/internet εχω εξυπηρετηθεί σε λιγότερο από 5 λεπτά. Μην ξεχνάς οτι εχουν πολλαπλάσιους πελάτες απο την Wind. Oσο για δεικτες απόδοσης δικτύου η όποια σύγκριση ειναι μάλλον άτοπη. (ειδικά στην σταθερή). Δες στις επιχειρήσεις όπου οι απαιτήσεις ειναι αρκετά πιο υψηλές. Η Wind απλά λαμπει δια της απουσίας της Για να μην παρεξηγηθώ θα ήθελα πραγματικά να αλλάξει αυτό και να παιξει την Cosmote στα ίσια αλλά δεν το βλέπω Edited September 13, 2022 by babakos 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
paanos Δημ. September 13, 2022 Κοινοποίηση Δημ. September 13, 2022 15 minutes ago, babakos said: Δες στις επιχειρήσεις όπου οι απαιτήσεις ειναι αρκετά πιο υψηλές. Η Wind απλά λαμπει δια της απουσίας της Κι όμως στα εταιρικά κινητά πολλές εταιρίες πλέον επιλέγουν Wind λόγω κόστους. Ακόμα κι σε συνδέσεις σταθερής σε μικρότερο όμως βαθμό 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
babakos Δημ. September 13, 2022 Κοινοποίηση Δημ. September 13, 2022 Λιγα πράγματα σε μικρά μαγαζιά. Στους σοβαρούς παίκτες (όπου ειναι τα πολλα λεφτά) ειναι πρακτικά ανύπαρκτη.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Chrischal1908 Δημ. September 13, 2022 Κοινοποίηση Δημ. September 13, 2022 16 minutes ago, babakos said: Λιγα πράγματα σε μικρά μαγαζιά. Στους σοβαρούς παίκτες (όπου ειναι τα πολλα λεφτά) ειναι πρακτικά ανύπαρκτη.. Για να δούμε σε λίγα χρόνια που θα έχει σοβαρό δίκτυο. Είναι καλό να εντείνεται ο ανταγωνισμός. Μην είναι μόνο ένας πάροχος. 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bbbb Δημ. September 13, 2022 Κοινοποίηση Δημ. September 13, 2022 5 minutes ago, Chrischal1908 said: Για να δούμε σε λίγα χρόνια που θα έχει σοβαρό δίκτυο. Είναι καλό να εντείνεται ο ανταγωνισμός. Μην είναι μόνο ένας πάροχος. Με την προϋπόθεση ότι σε αυτά τα λίγα χρόνια οι άλλοι 2 πάροχοι και ειδικά η πράσινη δε θα έχουν ακόμη πιο σοβαρό δίκτυο οπότε πάλι στα ίδια με σήμερα θα είμαστε.. 1 1 Παράθεση [/url] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cmvr Δημ. September 13, 2022 Κοινοποίηση Δημ. September 13, 2022 (edited) Παιδιά μην προδικάζουμε κανένα δίκτυο δεν είναι παντού Θεός και στην κινητή και στη σταθερή. Για να τα λέμε όπως είναι τα πράγματα. Τα πράγματά έχουν να αλλάξουν τόσο πολύ τα προσεχείς χρόνια που δεν ξέρουμε τι θα συμβεί αν υποθέσουμε ότι δε βρεθούμε σε εμπόλεμη κρίση με τα γειτονάκια μας. Μέχρι το 2025 περιμένουμε μεγάλο μετασχηματισμό στα πάντα όπως και τις υπηρεσίες 5g μέσω δορυφόρου. Edited September 13, 2022 by cmvr 1 2 Παράθεση Powered by Cosmote Gigamax Unlimited - Vodafone Giga Unlimited Ultra + VDSL 100 - Nova F2G - Vodafone CU Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
paanos Δημ. September 14, 2022 Κοινοποίηση Δημ. September 14, 2022 On 13/9/2022 at 4:57 ΜΜ, babakos said: Λιγα πράγματα σε μικρά μαγαζιά. Στους σοβαρούς παίκτες (όπου ειναι τα πολλα λεφτά) ειναι πρακτικά ανύπαρκτη.. Είναι πολλές οι εταιριες που επιλέγουν Wind (κυρίως για κινητή ξαναλέω) και είναι σχετικά μεγάλες, πχ τράπεζες. Δεν μπορώ να αναφέρω ξεκάθαρα ποιες αλλά πχ τράπεζες μπορείς να καταλάβεις από το ποια τράπεζα χρησιμοποιούν για πληρωμές κλπ 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cmvr Δημ. September 14, 2022 Κοινοποίηση Δημ. September 14, 2022 2 ώρες πριν, paanos said: Είναι πολλές οι εταιριες που επιλέγουν Wind (κυρίως για κινητή ξαναλέω) και είναι σχετικά μεγάλες, πχ τράπεζες. Δεν μπορώ να αναφέρω ξεκάθαρα ποιες αλλά πχ τράπεζες μπορείς να καταλάβεις από το ποια τράπεζα χρησιμοποιούν για πληρωμές κλπ Όσο και αν σας φανεί περίεργο οι περισσότερες εταιρίες πάνε Vοdafone 🤣🤣🤣🤣🤣 3 Παράθεση Powered by Cosmote Gigamax Unlimited - Vodafone Giga Unlimited Ultra + VDSL 100 - Nova F2G - Vodafone CU Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
konakis Δημ. September 15, 2022 Κοινοποίηση Δημ. September 15, 2022 Καλημέρα, είχα ένα υπόλοιπο από το f2go νούμερο που έγινε W unlimited. Μετά από χρέωση διμήνου 25+25 αφαιρώντας το ποσό που είχε μέσα υπόλοιπο το νούμερο που ανέφερα, μου βγήκε το τελικό ποσό 33,79 για δύο μήνες! Επίσης αν και μπάχαλο από γνώσεις ώσπου να βγάλουμε άκρη τότε ( ο κάθε υπάλληλος στο τηλέφωνο έλεγε τα δικά του μέχρι και παραλαβή του ποσού από κατάστημα Wind 😁 μου είπαν) οι κλήσεις όμως είχαν καταγραφεί και στο τέλος αφού υπήρξε συνεννόηση. Μετά από 6,7 κλήσεις βρέθηκε η άκρη και μου ήρθε μήνυμα για την αφαίρεση του ποσού όπως και έγινε τελικώς... 2 Παράθεση Konakis. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
konakis Δημ. September 15, 2022 Κοινοποίηση Δημ. September 15, 2022 Γενικότερα δηλώνω μετά από 4 χρόνια σε σταθερή πολύ ευχαριστημένος από την εξυπηρέτηση περισσότερο απ'το τεχνικό τμήμα όπου όποτε υπήρχε πρόβλημα στην περιοχή μου,μας έδιναν απεριόριστα data & ομιλία για όλη την οικογένεια ( 4μελής) αλλά και από την κινητή επίσης κάτι που δεν συνέβαινε αντίστοιχα στην κόκκινη που όταν πήρα την απόφαση να φύγω με δύο νούμερα red one τότε μετά από 13 χρόνια συνδρομητής ήταν αδιάφοροι μην πω κάτι χειρότερο. Εγώ 4μιση χρόνια στην Wind δηλώνω απόλυτα ευχαριστημένος σε ότι απαίτηση είχα υπήρξε πάντα ανταπόκριση και λύση και αυτό είναι που μετράει για μένα... 4 3 Παράθεση Konakis. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.