Jump to content

andreasomageiras

Members
  • Δημοσιεύσεις

    1.598
  • Εγγραφή

  • Days Won

    3
  • Αξιολογήσεις

    0%

andreasomageiras last won the day on Νοέμβριος 27 2023

andreasomageiras had the most liked content!

3 Followers

About andreasomageiras

  • Ημ. Γέννησης 25/01/1977

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Άγνωστο

Περιοχή

  • Περιοχή
    Κέντρ Μακεδονία

Φύλο

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατοι Επισκέπτες

10.746 profile views

andreasomageiras's Achievements

Proficient

Proficient (10/14)

  • Very Popular Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

142

Φήμη

  1. Πέρα από ονοματεπώνυμο, φωτογραφίες ταυτότητας και μια "σελφι", θέλει : Όνομα πατρός, ΑΦΜ, διεύθυνση (αριθμό και τον πάροχο που ανήκει, αν είναι φορητότητα). Δεν χρειάστηκε να ψάξω για τίποτα.
  2. Καλά έκανες και πήγες εσύ... Στην ίδια εταιρεία courier, με παρακολούθηση της αποστολής μέσα από την σελίδα της, είδα πως είχε φτάσει η κάρτα στο Κιλκίς το Σάββατο (07 Σεπ) πρωί. Με ημερομηνία παραγγελίας την Πέμπτη (05 Σεπ). την Δευτέρα κάλεσα, για να μάθω πότε υπολογίζουν να κάνουν την παράδοση και μου απάντησαν την "επομένη" δηλαδή Τρίτη 10 Σεπ. Την Τετάρτη (11 Σεπ) αργά βράδυ, έστειλα μέσα από την φόρμα επικοινωνίας, ένα παράπονο που εξέφρασα την απογοήτευση μου και τις αμφιβολίες μου για το κατά πόσο θα έπρεπε η υπηρεσία τους εμπίπτει στην κατηγορία "courier" και ότι το απλό ταχυδρομείο έρχεται αισθητά και αποδεδειγμένα πολύ γρηγορότερα ( μου έχει έρθει από Αθήνα, στα 2/3 ή και τον μισό χρόνο). Την επόμενη ημέρα, έγινε η παράδοση, δε πιστεύω ότι έπαιξε ρόλο το παράπονο μου, αλλά θα ήθελα να ήταν έτσι. Ως διεύθυνση/τόπος παράδοσης είχε ορισθεί το Πολύκαστρο και όχι κάποιο χωριό, που αυθαίρετα θεωρούν οι εταιρίες ως δυσπρόσιτες περιοχές, θα το δεχόμουν αν λέγανε απλά "ασύμφορες". Όπως φαίνεται και από το ιστορικό της μεταφοράς (αν χρειαστεί για κάποιο λόγο, έχω φωτογραφίες), σε 2 ημέρες το δέμα άλλαξε 4 σταθμούς ή έκανε 550+ χιλιόμετρα στην διαδρομή Αυλώνα - Αθήνα - Καλοχώρι Θεσσαλονίκης-Κιλκίς, αλλά για να παραδοθεί από τον τελικό σταθμό ή να κάνει την απόσταση 30+ χιλιομέτρων, χρειάζεται 5 ημέρες (εξαιρώντας την Κυριακή, προσμετρώ όμως το Σάββατο). Η διαδικασία παραγγελίας της κάρτας sim όσο και διαδικασία ενεργοποίησης της φορητότητας (η οποία είναι σε εξέλιξη εξαιτίας της καθυστέρησης από την curier center) μου φάνηκαν εξαιρετικά εύκολες, χωρίς να χρειάζεται να πάω σε κατάστημα ή να παραδώσω χαρτιά και φωτοτυπίες στην (εταιρία) curier, ελπίζω να μην χρειάζεται εκ των υστέρων κάποια επίσκεψη σε κατάστημα.
  3. Όχι, απλά θα επικοινωνείς και θα περιμένεις
  4. Η κάρτα δεν συνδέεται καν στην curve. Δεν γίνεται δεκτή η κάρτα.
  5. Βασικά, ήταν η κάρτα στην curve, κατά την αλλαγή της φυσικής κάρτας έβγαλα την παλιά και την άλλη μέρα προσπάθησα να την προσθέσω εκ νέου. Απο εκείνη την ώρα, δεν "περνάει". Έχω στείλει mail στην εθνική, ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Θα τηλεφωνήσω να ρωτήσω τι φταίει και θα ενημερώσω πως και αυτό είναι μία ακόμη αφορμή να αλλάξω την μισθοδοσία μου. Έτσι και αλλιώς δεν μου προσφέρει κάτι το να είναι στην εθνική.
  6. Ούτε έτσι την δέχεται. Θα μιλήσω με εθνική για αρχή αν και δεν έχω πολλές ελπίδες
  7. Για την curve εδώ γράφουμε; Δεν μπορώ να συνδέσω την χρεωστική κάρτα της εθνικής, έληξε η παλιά κάρτα έγινε αλλαγή και δεν μπορώ να "περάσω" την νέα. Έχει συμβεί σε άλλους (τώρα πρόσφατα) ή πάλι είμαι ο "προβληματικός";
  8. Δήλωση βλάβης, ξανά ξανά, ξανά, ξανά και επανάληψη του ίδιου μοτίβου. Κάθε φορά που θα σου απαντούν, να κρατάς σημειώσεις με το όνομα αυτού που μίλησες και τι σου είπε. Μετά από πολύ κόπο θα καταφέρεις να "φύγεις". Φυσικά θέλει τρελή επιμονή και μεγάλη υπομονή.
  9. Δώσε "πινέζα" να ξέρω τι να περιμένω φέτος (πέρσι δεν πήγα) 😁
  10. Στα σπίτια ή στην παραλία (άμμο;) 😜 Μέχρι και το lukoil ή το Princess (ανάλογα τον λόγο επίσκεψης του καθενός) υπάρχουν κλήσεις, τα δεδομένα, δεν είναι ότι δεν υπάρχουν αλλά έχει κάποια καθυστέρηση. Μέσα στην Γευγελή τα δεδομένα έχουν μέχρι και 5g.
  11. Έχει η σύζυγος φοιτητικό cu, ήρθε η εποχή που άρχισαν να την καλούν για λήξη του φοιτητικού. Μια φορά απάντησε τους είπε πως είναι στην εργασία και δεν μπορεί να μιλήσει, από εκείνη τη στιγμή δεν μίλησε ξανά μαζί τους. Την προσφορές προτείνουν συνήθως; (Σκέφτομαι μήπως, της κάνω ένα unlimited συμβόλαιο, να ησυχάσει κι αυτή αλλά κι εγώ.)
  12. Μέσο "τσατ" ζήτησα να γίνει κατάργηση του Qfee, μου απάντησαν ότι έγινε (μεγάλη ταλαιπωρία η επικοινωνία μαζί τους). Έβαλα υπενθύμιση για να ενεργοποιήσω το πακέτο στις 19 του μηνός (από τότε και έπειτα θα χρειαστεί). Έχει διαφορά εάν η ενεργοποίηση του πακέτου γίνει από την εφαρμογή ή με μήνυμα;
  13. Κάτσε γιατί δεν το "έπιασα". Έχει υπόλοιπο 2.34€. Μου δίνει την δυνατότητα για ανανέωση από 8€. Έχει εμφανιστεί το πακέτο "unlimited + 1000' " με 7€, έως 20 Ιουλίου. Δεν γνωρίζω εάν είναι ενεργό το Qfee. Ποιά βήματα πρέπει να κάνω; Να υπενθυμίσω ότι δεν έχω εμπειρία από q. Ευχαριστώ!
  14. Δεν είχα q, ενεργοποίησα έναν αριθμό πριν από λίγο καιρό, πρέπει να "ζητήσω" με κάποιο τρόπο να ακυρωθεί κάποια αυτόματη χρέωση (όπως είχα διαβάσει κάποια στιγμή στο παρελθόν) ή αφορούσε μόνο f2g αριθμούς; Μου εμφάνισε την προσφορά για unlimited +1000 με 7€ και ανανέωση από 8€, οπότε θα το κάνω χρήση για λίγο καιρό, με εξυπηρετεί την περίοδο αυτή για χρήση από την κόρη μου.
  15. Το πρόβλημα μου ήταν πως δεν είχα ίντερνετ, τι να το κάνω όταν 5 μέρες είχα σύνδεση, 10 μέρες η σύζυγος έκαιγε δεδομένα με τα παιδιά να παραπονιούνται ότι κολλάει και 15 μέρες μετά (αφού δεν έλεγε να το δεχτεί η εταιρεία πως υπάρχει πρόβλημα μιας και είναι οι καλύτεροι) είχα για 5 μέρες σύνδεση; 2 έχουν δίκτυο εδώ σε εμάς, η cosmote και η nova (πως την λένε τώρα), πάρε την μία και χτύπα την άλλη, καταλήξαμε ότι η γραμμή που με εξυπηρετεί (200 μέτρα δεν είναι στην ευθεία) κάνει μία μεγάλη βόλτα όλο το χωριό και έρχεται στο σπίτι μου, έγινε αλλαγή ενός μεγάλου μέρους από το εναέριο καλώδιο γιατί "ήταν σάπιο από τον καιρό της επταετίας" (λόγια του τεχνικού) με αποτέλεσμα να έχω σταθερότητα για ένα μήνα περίπου, μετά ήρθε ο κεραυνός που έκαψε το "κουτί" του ΟΤΕ, άρχισαν τα πειράματα με τις γραμμές μέχρι να το πάρουν απόφαση ότι είχε γίνει ζημιά (τους το ανέφερα πριν αρχίσει ο πειραματισμό, "έπεσε κεραυνός"). Από εκεί και πέρα δεν είχα ποτέ ξανά ίντερνετ, για κάποιες μέρες μου είχαν κόψει μέχρι και το τηλέφωνο, έτσι χωρίς λόγο, όταν χρειάστηκε να καλέσω σπίτι ανακάλυψα ότι είχα φραγή εισερχομένων "εντάξει πως κάνετε έτσι, ένα λάθος έγινε απλά δεν μπορώ να αφαιρέσω την φραγή γιατί έχετε πιστωτικό" ήταν η απάντηση της υποστήριξης. Θεωρούσα ότι η nova / wind ή όπως την λένε κάθε φορά, ήταν για τα πανηγύρια, αλλά η "αυτοκράτηρα" είναι ότι χειρότερο μου έχει τύχει! Καλό κουράγιο και μην αφήνετε τίποτα να" πάρει το δρόμο του" μην περιμένετε να λυθεί κανένα πρόβλημα αυτόματα,όπως λέει και η παροιμία "αν το παιδί δε κλάψει, δε το ταΐζει η μάνα"...
×
×
  • Create New...