Jump to content

Τα πάντα για τα καρτοκινητά της Cosmote


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Εγώ είχα και άλλο θέμα με τα πακέτα now, και συγκεκριμένα με το social now που λειτουργούσε σαν πακέτο γενικής χρησης. Αν και με συμφερε, τους το ανέφερα αλλά η απάντηση που πήρα ήταν ότι έτσι έπρεπε να λειτουργεί το πακέτο και ότι αποκλείεται να μην παίζει σωστα...
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 44,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Εμ γιαυτό λέω ότι μακάρι να βγει άκρη. Και συνήθως αυτοί που μιλάνε μαζί μας, στους απλούς συνδρομητές δηλαδή, δεν έχουν άμεση σχέση με τα άτομα με τις σωστές γνώσεις στο τεχνικό τμήμα που στήνουν το σύστημα και γιαυτό υπάρχει αυτό το μπάχαλο δυστυχώς.
Link to comment
Share on other sites

Παράλογο δεν είναι... Δεν θα μπορούσες να έχεις έναν προγραμματιστή να δουλεύει εξυπηρέτηση πελατών. Εκπαιδεύεις τα άτομα που δουλεύουν στην εξυπηρέτηση για τα πιο βασικά και συνηθισμένα, και αν τύχει κάτι πιο σύνθετο, το οποίο δεν ξέρουν/μπορούν να το απαντήσουν, τότε το λογικό είναι να επικοινωνήσουν με αυτούς που το έχουν στήσει για βοήθεια/επίλυση.

 

Sent from my Galaxy S10e

Link to comment
Share on other sites

Οχι δεν είναι παράλογο. Αλλά είναι τραγικό και απαράδεκτο να δουλεύεις στην εξυπηρέτηση πελατών και να μην γνωρίζεις τι ακριβώς προσφέρει το προϊόν σου. αλλά θα μου πεις με 4ωρους εργαζόμενους των 400-500€ σιγά μην κάθεται ο άλλος να εκπαιδευτεί σωστά. Μόνο αν πέσεις σε κάποιον που έχει όρεξη για το αντικείμενο και κάπως βγει άκρη. Και πες με και υπερβολικό σε αυτό αλλά θα έπρεπε να υπάρχουν άτομα (κρυφά που κάποια στιγμή φανερώνονται με τον τρόπο τους υπάρχουν φυσικά... αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία και δε γίνεται δουλειά αν απλά υποστηρίζεις την εταιρεία χωρις να δέχεσαι αντίλογο κτλ) που να ψάχνουν όλα τα μεγάλα φόρουμ για bugs/παραλείψεις κτλ που αναφέρουν οι χρήστες και άμεσα να ειδοποιούν το κατάλληλο τεχνικό τμήμα προς ψάξιμο και επίλυση.. Edited by bbbb
Link to comment
Share on other sites

Όλες οι εταιρίες έτσι λειτουργούν, δυστυχώς. Είναι αδύνατον να έχεις τέλεια καταρτισμένους τεχνικά υπαλλήλους στην εξυπηρέτηση. Και το πόσα παίρνουν δεν έχει καμία σχέση. Εκτός αν εννοείς να έπαιρναν μηχανικούς πληροφορικής για να απαντάνε τηλέφωνα με μισθό ένα χιλιάρικο. Αδύνατο. Αυτό που γίνεται είναι η μέση εφικτή λύση, και όπως σωστά είπες αν τύχει και πέσεις σε κάποιον που τυχαίνει να γνωρίζει παραπάνω, θα εξυπηρετηθείς καλύτερα/αμεσότερα. Υπομονή...

 

Sent from my Galaxy S10e

Link to comment
Share on other sites

Απλά για το πάρε μοίρασε είναι καλυμμενοι, δεν λέει πουθενά ότι μεταφέρονται.

Απάντηση δεν πήρα ποτέ στο γιατί δεν εμφανίστηκαν τα ΜΒ ούτε ξεχωριστά, όλοι μου δίνανε σαν λύση να μου δώσουν 500ΜΒ (ξεχωριστό πακέτο) που προφανώς και δεν λύνει το πρόβλημα.

 

Έχω ετοιμαστεί με αποδεικτικα και από άλλα κινητά, αν το πάθω και τον επόμενο μήνα θα φάνε γερό κράξιμο.

Link to comment
Share on other sites

Το extra bonus των 3gb για 15 ημέρες απο την ενεργοποίηση των νέων combo πακέτων πήρε παράταση μέχρι 31/8/2020. Μακάρι να το παρατείνουν συνεχώς μέχρι την κατάργηση και αυτών των πακέτων. Γιατι λογικά... δε μπορεί του χρόνου τέτοιο καιρό θα κάνουν ότι μπορούν για να πάμε σε 15€ ελάχιστη κάρτα...
15 ευρω ελάχιστο πακέτο η κάρτα είναι υπερβολικά πολλά. Πολύς κόσμος θα το παρατήσει αν το πάνε εκει. Ηδη έχουν καταργηθεί χιλιάδες sim με την δίμηνη υποχρεωτική ανανέωση και στο τρίμηνο φραγή.

Αλλά τους έχω ικανούς να δίνουν το μήνα 2000 λεπτά με 20 ευρώ ελάχιστο πακέτο μιας και ξέρουν ότι η πλειοψηφία μιλάει 200 λεπτά μέσο όρο το μήνα και πάλι πολλά λέω. Έχουν αποθρασυνθει τελείως και η ΕΕΤΤ τα έχει κανει πλακάκια και μας κάνουν ότι θέλουν.

Link to comment
Share on other sites

Μόλις έκανα πάρε μοίρασε και προστέθηκαν και μεταφέρθηκαν και στα 4 νούμερα κανονικά (αυτό που έστειλε και τα 3 που δέχτηκαν).

 

Στάλθηκε από το Mi MIX 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Είμαι αυτός που όταν ήμουν μικρός ήθελα να του μοιάσω!
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα μου έστειλε φίλος 100mb και τα πήρα.

 

Έστειλα εγώ στην γυναίκα μου και παπαλα.. Τίποτα..

 

ΑΠΑΤH.

 

Εχω την αίσθηση ότι πλέον πρέπει να τα στέλνουμε σε τρία ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΆ νούμερα what's up...

 

Sent from my HUAWEI NXT-L29 using Tapatalk

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα μου έστειλε φίλος 100mb και τα πήρα.

 

Έστειλα εγώ στην γυναίκα μου και παπαλα.. Τίποτα..

 

ΑΠΑΤH.

 

Εχω την αίσθηση ότι πλέον πρέπει να τα στέλνουμε σε τρία ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΆ νούμερα what's up...

 

Sent from my HUAWEI NXT-L29 using Tapatalk

 

Σε εμένα επεκτάθηκαν κανονικά όταν έστειλα εγώ μου ήρθαν τα 100mb δώρο, όχι από αποστολή άλλου προς εμένα

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

Για όσους έχουν το Auto Giga Month!

 

ΔΩPEAN KAΛOKAIPINH ΠPOΣΦOPA AΠO TO WHAT'S UP ΓIA EΣENA ΠOY EXEIΣ ENEPΓO TO AUTO GIGA MONTH! ΘA ΛAMBANEIΣ ΔΩPEAN EΠIΠΛEON 7GB ΓIA ENA MHNA ME KAΘE AYTOMATH ENEPΓOΠOIHΣH TOY ΠAKETOY AUTO GIGA MONTH 3GB. H ΠPOΣΦOPA IΣXYEI MEXPI 15/9/20.

GH388, Nokia 3210, Nokia 3310, Nokia 6310i, Sharp GX15, Sony Ericsson K510i, Moto E770v, Moto RAZR V3i, Nokia E51, HTC Desire, maguro, mako, hammerhead, shamu, angler, marlin, taimen, bonito, coral, redfin, oriole, cheetah, husky & iPad 9th

Link to comment
Share on other sites

Για όσους έχουν το Auto Giga Month!

 

ΔΩPEAN KAΛOKAIPINH ΠPOΣΦOPA AΠO TO WHAT'S UP ΓIA EΣENA ΠOY EXEIΣ ENEPΓO TO AUTO GIGA MONTH! ΘA ΛAMBANEIΣ ΔΩPEAN EΠIΠΛEON 7GB ΓIA ENA MHNA ME KAΘE AYTOMATH ENEPΓOΠOIHΣH TOY ΠAKETOY AUTO GIGA MONTH 3GB. H ΠPOΣΦOPA IΣXYEI MEXPI 15/9/20.

 

Άρα 10 giga με λιγότερο από 10€?

ΜΑΘΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ!!!
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα παιδιά!Τώρα πόσα πρέπει να βάζουμε κάρτα για να περνούμε τα πακέτα των 10€?

 

Στάλθηκε από το HUAWEI NXT-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα παιδιά!Τώρα πόσα πρέπει να βάζουμε κάρτα για να περνούμε τα πακέτα των 10€?

 

Στάλθηκε από το HUAWEI NXT-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Ή θα βάζεις κάρτα των 12€ και θα σου μένουν 10.71 ή θα βάζεις των 10€ θα σου μένουν 8.93 και κάθε 8 μήνες θα βάζεις 2 των 10 για να έχεις επαρκές υπόλοιπο για να ενεργοποιείτε το πακέτο
Link to comment
Share on other sites

"μια ακομα" δεν νομιζω να παιζει, οταν ειχα βγαλει εγω, εδινες αυτη που εχεις (γιατι παυει να λειτουργει) και

αγοραζες δυο μαζι (τις λεγομενες twin sim, υπαρχει και σχετικο θεμα εδω στο φορουμ),

το κοστος αν δεν κανω λαθος ηταν 16 ευρω και για τις 2,

τωρα πλεον εχουν βγει και οι multi sim, οποτε δεν ξερω τι απεγιναν οι twin

Link to comment
Share on other sites

Όπου έχουν twin sim (λειτουργεί μόνο μια τη φορά), ενεργοποιούνται κανονικά.

Οι multi sim (με μηνιαία χρέωση) είναι μόνο για συμβόλαια.

Link to comment
Share on other sites

"μια ακομα" δεν νομιζω να παιζει, οταν ειχα βγαλει εγω, εδινες αυτη που εχεις (γιατι παυει να λειτουργει) και

αγοραζες δυο μαζι (τις λεγομενες twin sim, υπαρχει και σχετικο θεμα εδω στο φορουμ),

το κοστος αν δεν κανω λαθος ηταν 16 ευρω και για τις 2,

τωρα πλεον εχουν βγει και οι multi sim, οποτε δεν ξερω τι απεγιναν οι twin

 

Καλά ντε μην βαράς, δεν ξέρω πως λέγονται. Ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου.

Link to comment
Share on other sites

πάντως η εξυπηρέτηση μέσο του chat ειναι το λιγότερο απαράδεκτη για να μην πω αγενής. Την τελευταία βδομάδα είχα 2 φορές θέμα και αναγκάστικα να καταφύγω εκεί για βοήθεια. Την πρώτη φορά ήθελα να ρωτήσω για τι σ ρυθμίσεις 4g σε παλαιά συσκευή και αφού με παρέπεμψε να πάω σε κατάστημα, έκλεισε άμεσα την επικοινωνία ρωτώντας (μπορώ να βοηθήσω σε Κάτι άλλο)και πριν προλάβω να απαντήσω έκλεισε το θέμα. Σήμερα ξανά ενώ αγόρασα μια κάρτα watchup την προηγούμενη Πέμπτη και την ενεργοποίησα το Σάββατο , προσπαθούσα μέσο της εφαρμογής να πάρω το reloaded, αλλα πάντα κόλλαγε. Μίλησα σήμερα ξανά με το chat και όχι μόνο δεν με βοήθησαν , αλλα μου είπαν οτι έληξε η προθεσμία και έκλεισαν αμέσως ξανά το θέμα πριν προλάβω καν να γράψω την άποψη μου. Πραγματικά σχημάτισα την χειρότερη εντύπωση για το επίπεδο εξυπηρέτησης των πελατών...

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Γενικότερα η εξυπηρέτηση πελατών σε όλες τις εταιρίες έχει πάει περίπατο τα τελευταία χρόνια και όλο και χειροτερεύει.

Έχουν εξαφανιστεί οι διευθύνσεις support email, ακόμα και οι φόρμες επικοινωνίας στο site πότε εμφανίζονται και πότε εξαφανίζονται τις στιγμές που δεν θα πετάξουν διάφορα άκυρα σφάλματα,

στα τηλέφωνα δεν μπορείς να τους βρεις και όταν τους βρεις το θέμα σου "θα καταγραφεί" και στην πορεία "θα χαθεί" μένοντας άλυτο,

το βάρος έχει πέσει στα live chat υποτίθεται για πιο "άμεση επικοινωνία" αλλά εκεί το επίπεδο εξυπηρέτησης είναι τραγικά γελοίο με αυτοματοποιημένες copy-paste απαντήσεις χωρίς νόημα και σιγά σιγά ακόμα και αυτά θα αντικαθιστώνται από chat botάκια για να ολοκληρωθεί το trollαρισμα.:lol:

 

Αυτό που εκλαμβάνω εγώ είναι ότι πλέον οι εταιρίες κοιτάνε πώς θα σε αποφύγουν αποθαρρύνοντάς σε απ το να αναφέρεις το πρόβλημα εξαρχής, και αν είσαι "πεισματάρης" και παρόλα αυτά μπεις στην διαδικασία, θα την κάνουν τόσο χρονοβόρα και "βασανιστική" που στο τέλος με τον έναν ή τον άλλο τρόπο το support ticket θα κλείσει άσχετα με το αν το πρόβλημα όντως επιλύθηκε ή παραμένει.

Link to comment
Share on other sites

Γενικότερα η εξυπηρέτηση πελατών σε όλες τις εταιρίες έχει πάει περίπατο τα τελευταία χρόνια και όλο και χειροτερεύει.

Έχουν εξαφανιστεί οι διευθύνσεις support email, ακόμα και οι φόρμες επικοινωνίας στο site πότε εμφανίζονται και πότε εξαφανίζονται τις στιγμές που δεν θα πετάξουν διάφορα άκυρα σφάλματα,

στα τηλέφωνα δεν μπορείς να τους βρεις και όταν τους βρεις το θέμα σου "θα καταγραφεί" και στην πορεία "θα χαθεί" μένοντας άλυτο,

το βάρος έχει πέσει στα live chat υποτίθεται για πιο "άμεση επικοινωνία" αλλά εκεί το επίπεδο εξυπηρέτησης είναι τραγικά γελοίο με αυτοματοποιημένες copy-paste απαντήσεις χωρίς νόημα και σιγά σιγά ακόμα και αυτά θα αντικαθιστώνται από chat botάκια για να ολοκληρωθεί το trollαρισμα.:lol:

 

Αυτό που εκλαμβάνω εγώ είναι ότι πλέον οι εταιρίες κοιτάνε πώς θα σε αποφύγουν αποθαρρύνοντάς σε απ το να αναφέρεις το πρόβλημα εξαρχής, και αν είσαι "πεισματάρης" και παρόλα αυτά μπεις στην διαδικασία, θα την κάνουν τόσο χρονοβόρα και "βασανιστική" που στο τέλος με τον έναν ή τον άλλο τρόπο το support ticket θα κλείσει άσχετα με το αν το πρόβλημα όντως επιλύθηκε ή παραμένει.

 

Κοίταξε Όχι ότι έχεις άδικο αλλά αν ζήσεις μία μέρα σαν εξυπηρέτηση πελατών το τι ζητάνε θα σου πέσουν τα δόντια.

Κανείς δεν θέλει να πληρώσει Κανείς δεν πιστεύει ότι έχει το πρόβλημα αυτός ποτέ δεν φταίει η συσκευή τους ή το σπίτι τους η καλωδίωση τους και πάντα είναι αδικημένοι και δεν μπορούν να κάνουν τη δουλειά τους που σημειωτέον εκατόν μία στις εκατό φορές Είναι επείγουσα.

έχω πάει σε πολλά σπίτια και αυτά που ακούω είτε για τον υπολογιστή είτε για τη σύνδεση internet είτε για το κινητό είναι απίστευτα.

SONY EXPERIA NEOV. THL T200. LeTv X900+. Xiaomi Mi Max 3
Link to comment
Share on other sites

Κοίταξε Όχι ότι έχεις άδικο αλλά αν ζήσεις μία μέρα σαν εξυπηρέτηση πελατών το τι ζητάνε θα σου πέσουν τα δόντια.

Κανείς δεν θέλει να πληρώσει Κανείς δεν πιστεύει ότι έχει το πρόβλημα αυτός ποτέ δεν φταίει η συσκευή τους ή το σπίτι τους η καλωδίωση τους και πάντα είναι αδικημένοι και δεν μπορούν να κάνουν τη δουλειά τους που σημειωτέον εκατόν μία στις εκατό φορές Είναι επείγουσα.

έχω πάει σε πολλά σπίτια και αυτά που ακούω είτε για τον υπολογιστή είτε για τη σύνδεση internet είτε για το κινητό είναι απίστευτα.

 

Εννοείται, και πόσο μάλλον όταν έρχεσαι σε άμεση επαφή με τον πελάτη τα πράγματα είναι ακόμη πιο δύσκολα.

Είμαι της άποψης ότι "σχεδόν ποτέ" δεν έχει δίκιο ο πελάτης.

Το ίδιο όμως ισχύει και για την εξυπηρέτηση που μπορεί να σκαρφιστεί διάφορες ανυπόστατες δικαιολογίες.

 

Εγώ στάθηκα καθαρά στο κομμάτι της δυνατότητας επικοινωνίας με την εκάστοτε εταιρία.

Όταν λοιπόν εγώ χρειάζεται να αναφέρω 5 φορές το ίδιο θέμα σε 5 διαφορετικούς υπαλλήλους σε 5 διαφορετικά κανάλια επικοινωνίας μάντεψε ποιος θα αναγκαστεί να διαχειριστεί όλον αυτόν τον φόρτο πηγαίνοντας ακόμα πιο "πίσω".

Μόνοι τους δυσκολεύουν τα πράγματα, δεν λύνονται όλα μέσω live chat πχ. είναι αδιανόητο να μην υπάρχει μια διεύθυνση mail επικοινωνίας.

Link to comment
Share on other sites

Ναι απλά αυτό το θέμα που αναφέρουμε με το πάρε μοίρασε φαίνεται ότι είναι αδυναμία του συστήματος αφού δεν τα αποδίδει καν. οφείλουν να ελέγχουν τα αιτήματα που καταχωρούνται, ιδίως όταν το ίδιο πρόβλημα αναφέρεται από πολλά άτομα.
Link to comment
Share on other sites

Ή θα βάζεις κάρτα των 12€ και θα σου μένουν 10.71 ή θα βάζεις των 10€ θα σου μένουν 8.93 και κάθε 8 μήνες θα βάζεις 2 των 10 για να έχεις επαρκές υπόλοιπο για να ενεργοποιείτε το πακέτο
Σε ευχαριστώ πολύ

 

Στάλθηκε από το BLA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Εχω στο wu αυτόματο πακετο των 8,50€, ξέρουμε ποτε σταματάει αυτό το πακετο; Μου ήρθε μήνυμα να ενεργοποίηση των 10€ για να μη χάσω τα υπόλοιπα αλλά νομίζω ότι προλαβαινω ακόμα ένα πακετο των 8,50
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...