Jump to content

grinder

Members
  • Δημοσιεύσεις

    594
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

grinder's Achievements

Rookie

Rookie (2/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

0

Φήμη

  1. Το θέμα που έθεσε ο φίλος mol, και σε αυτόν απαντήσαμε, ήταν άλλο. Ο εξαναγκασμός της πρώτης ανανέωσης μέσω καταστήματος, αλλιώς δεν έχει φορητότητα. Αυτό είναι παράτυπο. Ξαναλέω αναγκαστική ανανέωση χρόνου ομιλίας δεν υφίσταται, μιας και δεν συνδέεται με την διαδικασία της φορητότητας.:)
  2. Η φορητότητα δεν χρεώνεται, ούτε και η κάρτα sim που θα λάβεις. Υποχρεωτική ανανέωση δεν υφίσταται. Άρα δεν έχουν κανένα δικαίωμα να μπλοκάρουν την αίτησή σου. Καταγγελία στην ΕΕΤΤ μαζί με την απόδειξη για τα χρήματα που πλήρωσες, και πιθανότατα θα σου τα πιστώσουν αφού απολογηθούν.:happy: Είναι παράτυπη. Αλλά συνεχίζουν να αυθαιρετούν και επιλέγουν να εξαπατούν τους συνδρομητές που θέλουν να μεταφερθούν στο δίκτυό τους, επικρατεί ζούγκλα ανάλογα τι θα αποφασίσει το κατάστημα κάθε φορά. Δεν πρόκειται για "μεμονωμένα περιστατικά". Ποιο ακριβώς είναι το "άλλο άκρο"; Να θέλει κάποιος να πληρώνει σύμφωνα με τον επίσημο τιμοκατάλογο που έχει αναρτήσει η εταιρία και όχι σύμφωνα με τις ορέξεις του κάθε ανίδεου στο κατάστημα; Καλή προσπάθεια, αλλά τουλάχιστον μην παραδίδετε μαθήματα "λογικής" στους άλλους. Αυτή την "λογική" κρατήστε την για τον εαυτό σας.
  3. Επιτέλους, δημιούργησαν ένα mail της προκοπής (cu@vodafone.com) για επικοινωνία.:p Επίσης στην φόρμα που παρατέθηκε έχουν την εξής σημείωση: 1. Μπορώ να γίνω CU κρατώντας το ίδιο νούμερο που έχω τώρα; Αυτή η δυνατότητα δεν είναι ακόμα διαθέσιμη στο vodafonecu.gr. Για να δούμε πότε θα γίνει και αυτή η προσθήκη.
  4. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Ένα ζήτημα που απασχολεί πολλούς συνδρομητές, και το έχουμε επισημάνει και στο παρελθόν, είναι αυτό της αζημίως καταγγελίας της σύμβασης καρτοκινητού και επιστροφής του χρηματικού υπολοίπου των συνδρομητών ύστερα από τις τιμολογιακές τροποποιήσεις που ανακοινώνει κάθε φορά ο πάροχος. Μέχρι τώρα υπήρχαν αναφορές για επιστροφή χρηματικού υπολοίπου στην περίπτωση της οριστικής κατάργησης της σύνδεσης. Εδώ θα ασχοληθούμε με την επιστροφή του χρηματικού υπολοίπου στην περίπτωση της φορητότητας. Η ΕΕΤΤ αναφέρει σχετικά στον κανονισμό ότι: " Ειδικά για την καρτοκινητή τηλεφωνία, εφόσον τα τιμολόγια τροποποιηθούν σε διάστημα μικρότερο των τριών μηνών από την ημερομηνία ενημέρωσης του συνδρομητή, ο πάροχος οφείλει, εντός 30 ημερών και κατόπιν αίτησης του συνδρομητή, να επιστρέψει το εναπομείναν χρηματικό υπόλοιπο. " Και αν και μοιάζει αυτονόητο ότι "καταγγελία της σύμβασης αζημίως" θα μπορούσε να επιτευχθεί είτε με κατάργηση είτε με φορητότητα του αριθμού, αυτό στην πράξη δεν εφαρμόζεται καθόλου όπως έχουμε δει. Ύστερα από searching έπεσα σε διπλανό forum πάνω σε μια σημαντική αναφορά σχετικά με το ζήτημα. Χαίρομαι ιδιαίτερα που και άλλοι άνθρωποι δεν επαφίενται στα όσα υποστηρίζει και εφαρμόζει αυθαίρετα ένας πάροχος αλλά αντιθέτως διεκδικούν και ψάχνουν διεξοδικά τις επιλογές τους. Απαντάει λοιπόν η ΕΕΤΤ σε ερώτημα συνδρομητή: Προκύπτουν λοιπόν τα εξής δύο πολύ σημαντικά: Ο συνδρομητής και μόνον αποφασίζει εάν θα προβεί σε κατάργηση ή φορητότητα του αριθμού του. Η επιλογή είναι καθαρά δική μας. Ακόμα και εάν γίνει κατάργηση, ο συνδρομητής έχει το δικαίωμα εντός 6 μηνών να χρησιμοποιήσει και πάλι τον ίδιο αριθμό. Άρα μπορεί να γίνει επανενεργοποίηση του αριθμού με νέα σύνδεση εάν το αποφασίσουμε. Μπορείτε να καλέσετε στο τμήμα καταναλωτών της ΕΕΤΤ στο 2106151194 καθημερινά 10-12 το πρωί για να επιβεβαιώσετε τα παραπάνω αν και είναι σχεδόν αδύνατον να βγάλετε γραμμή.:) Εγώ τουλάχιστον δεν τα κατάφερα, ούτε εγγράφως να λάβω σχετική ενημέρωση. Στην παραπάνω απάντησή της η ΕΕΤΤ αφήνει έκθετο οποίον παρόχο αρνείται να εφαρμόσει τα οριζόμενα του κανονισμού. Για να μην ακούμε λοιπόν διάφορους "παπαγάλους" ότι κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό, πάμε να δούμε πώς μπορούμε να λάβουμε το εναπομείναν χρηματικό υπόλοιπο στο τραπεζικό μας λογαριασμό, εφόσον η εφαρμογή των τροποποιήσεων από την ανακοίνωση της εταιρίας γίνει σε διάστημα μικρότερο των 3 μηνών. Να τονίσω ότι τα όσα περιγράφω παρακάτω αφορούν την διαδικασία της COSMOTE, αλλά ο κανονισμός ισχύει ρητά για όλους και υποθέτω πως η διαδικασία θα είναι παρόμοια και στους άλλους παρόχους. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Ενημέρωση παρόχου. Ενημερώστε την εταιρία μέσω της φόρμας επικοινωνίας καλύτερα για να λάβετε μοναδικό αριθμό αναφοράς (εναλλακτικά στη διεύθυνση:customercare@ote.gr) ότι ύστερα από τις τροποποιήσεις που ανακοίνωσαν επιθυμείτε να καταγγείλετε την σύμβαση αζημίως μέσω της φορητότητας του αριθμού σας σε άλλο δίκτυο και να σας κατευθύνουν σχετικά με την διαδικασία επιστροφής του χρηματικού υπολοίπου. Απάντηση παρόχου. Το πιθανότερο είναι να μην σας απαντήσουν καν, αλλά να σας καλέσουν τηλεφωνικά από την εξυπηρέτηση και σας πουν ότι κάτι τέτοιο δεν γίνεται, αφορά σε γενικό όρο που υπάρχει στις ανακοινώσεις, ισχύει για τα συμβόλαια, στα καρτοκινητά μπορείτε να αποχωρίσετε όποτε θέλετε κ.α. ευφάνταστα που θα σκαρφιστεί ο κάθε υπάλληλος που θα βρεθεί στην άλλη άκρη της γραμμής. Μην χάνεται τον χρόνο σας άσκοπα συζητώντας το και έρθετε σε αντιπαράθεση μαζί τους. Ζητήστε απλώς την απάντηση της εταιρίας στο αίτημά σας εγγράφως στο mail σας. Καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Υποβάλετε την καταγγελία σας μέσω της φόρμας στο site (είτε μέσω mail εάν χρειάζεται να επισυνάψετε κάτι στη διεύθυνση:info@eett.gr επώνυμα μαζί με τα στοιχεία σας) παραθέτοντας μαζί την επίσημη αρνητική απάντηση που λάβατε προηγουμένως από τον πάροχο. Εξέταση καταγγελίας. Θα λάβετε αριθμό πρωτοκόλλου και η ΕΕΤΤ θα προωθήσει την καταγγελία σας στην εταιρία η οποία μέσα σε χρονικό περιθώριο 30 ημερών θα πρέπει να απαντήσει. Απάντηση παρόχου. Κατά πάσα πιθανότητα η εταιρία θα "τα μαζέψει", θα απολογηθεί και θα σας επιτρέψει επιτέλους να καταγγείλετε την σύμβαση μέσω φορητότητας. Θα σας ζητηθούν επίσης κάποια στοιχεία όπως iban, αντίγραφο ταυτότητας κτλ. για να γίνει η επιστροφή του χρηματικού υπολοίπου. Φορητότητα του αριθμού. Προβείτε στην φορητότητα του αριθμού σας στο νέο δίκτυο και ενημερώστε εκ νέου τον παλιό πάροχο μόλις ολοκληρωθεί. Καλό είναι να τους επισημάνετε από την αρχή ότι οφείλουν εντός 30 ημερών να πιστώσουν τα χρήματα. *Συμβουλή, εάν βρείτε διάφορα "εμπόδια" στην διαδικασία φορητότητας από τον νέο πάροχο (όπως ότι η φορητότητα κοστίζει χ ποσό, κάνουν φορητότητες μόνο σε συμβόλαια και όχι καρτοκινητά, δεν υπάρχουν κάρτες sim, έχει πέσει το σύστημα, η φορητότητα θα ολοκληρωθεί σε χ μήνες και άλλα "παραμύθια") μπορείτε να προβείτε σε νέα καταγγελία προς το νέο πάροχο που εμποδίζει την διαδικασία. Αν και τελευταία έχουν "χαλαρώσει" οι φορητότητες, τα αναφέρω για να είστε προετοιμασμένοι στο τι μπορεί να αντιμετωπίσετε. Πίστωση του ποσού. Εμένα καθυστέρησε αρκετά, περίπου 30 ημέρες, χωρίς να υπάρχει κανένας λόγος. Θα προσπαθήσουν να το τραβήξουν όσο μπορούν χρονικά αλλά τελικά θα ολοκληρωθεί η επιστροφή του ποσού στον τραπεζικό σας λογαριασμό και η περιπέτειά σας θα τελειώσει. ΕΠΙΛΟΓΟΣ Ακόμα και εάν δεν σκοπεύετε να κάνετε φορητότητα του αριθμού σας στο άμεσο μέλλον θεωρώ αρκετά χρήσιμη την δυνατότητα της καταγγελίας σύμβασης αζημίως στα καρτοκινητά. Οι πάροχοι έμμεσα εκβιάζουν με την οριστική κατάργηση του αριθμού και κάνουν το οτιδήποτε για να αποκρύψουν και να μην εφαρμόσουν αυτό που κατά τα άλλα φαρδιά πλατιά προβάλουν "ως δικαίωμα των συνδρομητών" στις ανακοινώσεις τους. Μπορούμε να αντιταχθούμε στις συντονισμένες αυξήσεις των εταιριών μέσω της φορητότητας του αριθμού μας και ταυτόχρονα να μας αποδοθεί το χρηματικό υπόλοιπο. Αυτό αποτελεί ένα ισχυρό "όπλο" που έχουμε ως καταναλωτές και η διάχυση αυτής της πληροφορίας στους συνδρομητές θα φέρει τους παρόχους σε αρκετά άβολη θέση. Προσωπικά η αίσθηση που έχω αποκομίσει από τις κάμποσες καταγγελίες που έχω κάνει στην ΕΕΤΤ δεν είναι ιδιαίτερα κολακευτική. Σίγουρα όμως άλλοι μπορεί να είχαν διαφορετικές εμπειρίες και όπως φαίνεται υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που δουλεύουν και προσπαθούν στην ΕΕΤΤ. Σε κάθε περίπτωση ας αξιοποιήσουμε τις δυνατότητες που μας παρέχονται από την νομοθεσία και ας πιέσουμε ώστε να υπάρξει μια στροφή ακόμα και αν πιστεύουμε πως δεν έχει κάποιο αντίκτυπο άμεσα. Αφιερώστε λίγο από τον χρόνο σας και ίσως κάνουμε την διαφορά. Ευπρόσδεκτες όσες σχετικές εμπειρίες και αναφορές έχετε και οτιδήποτε άλλο αξίζει να προστεθεί στον οδηγό.
  5. Αφού άρχισαν και μοιράζουν sms είναι πλέον επίσημο. Σε μερικούς από μας είχε καταργηθεί ο κόφτης εδώ και 2 βδομάδες.:p Αυτά να τα βλέπουν μερικοί που προσπαθούσαν να μας πείσουν ότι κάτι τέτοιο είναι "ανέφικτο" και να νιώθουμε τύψεις ενώ η ίδια η εταιρία μας προτρέπει να το γονατίσουμε γιατί προφανώς δεν έχει σημαντικό αντίκτυπο μια τέτοια κίνηση... Το data control μην ξεχάσετε να ενεργοποιήσετε όλοι. Αποστολή Κ στο 1252.
  6. Στο έκανε και σήμερα (χτες);:D Και μένα το ίδιο, 2 μέρες σερί τώρα δεν μου έρχεται καθόλου sms και κόφτης δεν μπαίνει. Πιθανότατα να κόλλησε το άθλιο σύστημά τους αφού και η εφαρμογή έτρεχε κάτι πολύωρες αναβαθμίσεις τελευταία και ήταν off. Για να δούμε.
  7. Τόσα λάθη σε τόσο μικρό πόστ. α. Κατάργηση του ορίου δεν σημαίνει αυτόματα ότι το δίκτυο "θα σέρνεται περισσότερο από τώρα". Στην Ελλάδα η κίνηση δεδομένων παραμένει σε πολύ χαμηλά επίπεδα οπότε υπάρχουν αντοχές για αρκετά παραπάνω. Και κανείς δεν είπε να καταργηθεί εξολοκλήρου. Μια μείωση ταχύτητας σε ανεκτά επίπεδα πχ. 1mbps είτε το όριο να λειτουργήσει σωρευτικά πχ. για 7 ημέρες. β. Οι τιμές ανεβαίνουν και θα ανεβαίνουν γι άλλους λόγους ούτως ή άλλως, όχι επειδή αναβαθμίζουν τα δίκτυα. Αλλιώς μέχρι σήμερα θα είχαμε τα καλύτερα δίκτυα του γαλαξία.:p γ. Εάν είναι λίγοι αυτοί που τους επηρεάζει το όριο σημαίνει πως δεν θα υπάρχει και σημαντική διαφορά είτε με είτε χωρίς την ύπαρξή του. Όταν η vodafone πουλάει συγκεκριμένο πακέτο δεδομένων θα πρέπει να είναι σε θέση να το παρέχει και ο συνδρομητής να το χρησιμοποιήσει όπως εκείνος κρίνει. Εάν δεν μπορεί ας πουλάει μέχρι εκεί που μπορεί πχ. 500MB με 1€. Σε κάθε περίπτωση οτιδήποτε και αν επιλέξει μια εταιρία να κάνει, ας το κάνει με ξεκάθαρο τρόπο και όχι στα "μουλωχτά". Ας μπει η αναφορά περί μέγιστου 3gb ανά ημέρα σε όλα τα πακέτα όπως αντιθέτως πολύ ορθά συμβαίνει για το eu roaming. Μυστικό είναι ή τόσο δύσκολο να υλοποιηθεί;
  8. Καλά τι λογική είναι αυτή; Άλλοι κάνουν παραθέσεις και "απαντάνε" ενώ μπορούν πολύ απλά να αγνοήσουν τα μηνύματα και να μην δίνουν έκταση όταν μάλιστα έχουν και αντικειμενικά άδικο. Δηλαδή η "απάντηση" με ανακρίβειες να περνάει ελεύθερα αλλά η αρχική αναφορά να διαγράφεται; Κανείς δεν λέει πόσο "χάλια" είναι ή "θάβει" την vodafone. Δεν καταλαβαίνω γιατί άμεσα πρέπει να παίρνετε κάποιοι αμυντική στάση. Εσύ έγραψες προηγουμένως ότι είναι spam παντού (!) η σημείωση του ορίου 3gb. Προφανώς δεν αντιλαμβάνεσαι την έννοια του spam κατα την γνώμη μου.:rolleyes: Δεύτερο, "στους όρους που υπογράψαμε και διαβάσαμε" να σε πληροφορήσω ότι δεν αναφέρεται το ημερήσιο όριο του κόφτη όπως μας διαβεβαιώνεις. (έχω μπροστά μου αίτηση φορητότητας αριθμού που υπογράφει ο πελάτης) Τι σοβαρό να απαντήσει κάποιος σε αυτό; Και στην τελική είναι τόσο κακό να μπει η αναφορά του μέγιστου 3GB ανά ημέρα στα πακέτα λες και οι πελάτες θα χάσουν κάτι και δεν θα επωφεληθούν από το αίτημα μερίδας συνδρομητών; Έλεος πραγματικά. ----- προσθήκη μηνύματος 4 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Αμετανόητος... Λαμπρά:cool:
  9. Όταν το πακέτο δεδομένων είναι 750MB το καταλαβαίνω να μην γίνεται ιδιαίτερη αναφορά. Όταν τα πακέτα μεγάλου όγκου δεδομένων >3gb και περιορισμένου χρόνου πληθαίνουν τελευταία η Vodafone οφείλει να ενημερώσει ξεκάθαρα πριν την αγορά γιατί αυτή η πληροφορία έχει αξία. Και το έπραξε στο παρελθόν με το πακέτο "απεριόριστο" τον Ιανουάριο παρόλο που ανέφερε το ημερήσιο όριο των 3gb αναγκάστηκε επιπρόσθετα να αλλάξει όνομα στο πακέτο μετονομάζοντας το σε XXXL.
  10. https://www.vodafonecu.gr/upiresies-cu/kalokairini-prosfora/ Καλά κρασιά δηλαδή.:D Σε κανένα δεν το αναφέρει. Ή τελοσπάντων στην πλειοψηφία των πακέτων δεν το αναφέρει. Τι ακριβώς δεν καταλαβαίνετε από αυτό που έγραψα; Βεβαία δεν έχω καμία απαίτηση να κατανοήσετε αυτά που γράφει ένας τρίτος.
  11. Τα έλεγξες όλα ένα προς ένα και είσαι σίγουρος ότι δεν κάνουν πουλάκια τα μάτια σου;:p Ούτε στο site ούτε στην εφαρμογή CU, ούτε στην εφαρμογή big bang βλέπω αναφορά για 3gb/ημέρα. Δεν ξέρω ίσως κάνουν πουλάκια τα δικά μου μάτια, ας κρίνουν αυτοί που μας διαβάζουν.:)
  12. Θα συνιστούσα σε όσους πελάτες και "πελάτες" ενοχλούνται από τις αναφορές άλλων πελατών πολύ απλά να απέχουν από την κουβέντα και να μην αναλαμβάνουν χρέη "μαγαζάτορα" ή/και εξυπηρετικού προσωπικού μονοπωλώντας το θέμα. Όσον αφορά το εάν είναι παραπλανητικό ή όχι, έχει μια βάση. Το σωστό θα ήταν να αναφέρουν δίπλα απο τα πακέτα πχ. 15GB (3+3+3+3+3GB/ημέρα). Εάν δεν ακολουθήσεις αυτήν και μόνο την αλληλουχία, πρακτικά δεν θα λάβεις αυτό που αγόρασες. Άρα υπάρχει ένα ζήτημα. Στους όρους οποιαδήποτε πακέτου δεν αναφέρεται το μέγιστο όριο των 3GB/ημέρα, όπως πολύ σωστά αναφέρεται η ορθή χρήση eu roaming. Επίσης να μην υπενθυμίσουμε τι μας έλεγαν μερικοί για τα απεριόριστα τον περασμένο Ιανουάριο... Που τελικώς η ίδια η Vodafone δεν προέβαλε ενστάσεις και αποδέχτηκε την αιτίαση της παραπλάνησης τροποποιώντας το πακέτο. Το ορθό είναι να ενημερώνεται ο συνδρομητής πριν την αγορά ώστε να προγραμματίζει την χρήση του, και μην είστε απόλυτοι "ότι όλοι γνωρίζουν". Πολλοί δεν γνωρίζουν, και θα μάθουν όταν βρεθούν προ εκπλήξεως. Κάντε τις καταγγελίες/αναφορές σας στην ΕΕΤΤ και εάν υπάρχει σημαντικός αριθμός ίσως αναγκαστούν να το αλλάξουν και βάλουν την υποσημείωση. Εν πάση περιπτώσει, συμφωνώ με αυτό που αναφέρθηκε ήδη δηλαδή να υπάρξει μείωση της ταχύτητας σε πχ. 1mbps. Εμένα με ενοχλεί ότι ουσιαστικά ο κόφτης των 8KB/s είναι φραγή και δεν μπορείς να ολοκληρώσεις αυτό που κάνεις ακόμα και για μερικά MB αφού ήδη έχεις ξοδέψει ένα μεγάλο μέρος των δεδομένων σου. Δεν νομίζω πως κάτι τέτοιο θα έχει αντίκτυπο για την εταιρία. Κάτι άλλο που έχω παρατηρήσει, μιας και αυτήν την περίοδο έχω ενεργοποιήσει το μεγάλο πακέτο του big bang και το εξαντλώ σχεδόν κάθε φορά, είναι πώς το sms ενημέρωσης πχ. 80% χρήσης να έρθει πολύ νωρίτερα από το πραγματικό με αποτέλεσμα να συνεχιστεί η χρήση ακόμα και μετά από το δεύτερο sms ή το δεύτερο sms να μην το λάβω ποτέ αλλά παρόλα αυτά να μπει ο κόφτης.:worry: Έχετε παρατηρήσει κάτι αντίστοιχο κι εσείς;
  13. grinder

    nova mobile

    Αυτό το 15ευρω πιλοτικό αποκλειστικά και μόνο για λίγους "τυχερούς" εργαζομένους του ομίλου;:lol: Περιττό να φανταστούμε τι θα ακολουθήσει για τους κοινούς θνητούς. Ένα σύννεφο να πέσω παρακαλώ.
  14. grinder

    nova mobile

    Πραγματικά η αφέλεια θα σπάσει τα κοντέρ καλοκαιριάτικα... Ο λόγος που πουλάει ακριβά ένα οποιοδήποτε καρτέλ είναι ο "μικρός" αριθμός των εν δυνάμει χρηστών (μπιπ* γιατί χανόμαστε να φτάσουμε τα 50εκ γιατί αλλιώς δεν έχει τηλεφωνία) και η "βαριά" φορολογία του νόμιμου κράτους (τετραπλάσια απο οπουδήποτε αλλού* βάλε κι άλλο τζάμπα είναι).:lol::lol: Βρε τι μαθαίνει κανείς.:p Έναν έρανο παιδιά να κάνετε για τις εταιρίες που δεν βγαίνουν. /clap clap clap
  15. grinder

    nova mobile

    Άσε μας κουκλίτσα μου που θα μας κάνεις και υποδείξεις.:p Δικαίωμά σου να θέλεις να κάνεις ακόμα και lifetime συμβόλαια για να "ασχοληθεί σοβαρά η εταιρία" μαζί σου και ταυτόχρονα να γίνεσαι και χειροκροτητής του καρτέλ για το πόσο "λίγα €" σου τρώνε κάθε μηνά και να νιώθεις καλύτερα. Μην περιμένεις όμως ότι θα σε λάβει κανείς σοβαρά υπόψιν και θα ακολουθούν την "λογική" σου γιατί δεν πείθεις κανέναν.
×
×
  • Create New...