Jump to content

Cosmote: Συμβόλαια κινητής: Επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


JustMe
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Πόσα gb έχουμε σε roaming στο απεριόριστο πρόγραμμα; επίσης να ρωτήσω, όταν πατήσω Ρώμη θα συνδεθεί αυτόματα σε κάποια εταιρεία, volte δουλεύει;

Sent from my SM-G998B using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, DjTony said:

Πόσα gb έχουμε σε roaming στο απεριόριστο πρόγραμμα; επίσης να ρωτήσω, όταν πατήσω Ρώμη θα συνδεθεί αυτόματα σε κάποια εταιρεία, volte δουλεύει;

Sent from my SM-G998B using Tapatalk
 

https://myphone.gr/forum/topic/181416/?do=findComment&comment=7103951

Τελευταία ενημέρωση είναι σε αυτά τα πινάκακια.

Edited by cmvr

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100 ,  F2G. 

Link to comment
Share on other sites

https://myphone.gr/forum/topic/181416/?do=findComment&comment=7103951
Τελευταία ενημέρωση είναι σε αυτά τα πινάκακια.
Τέλεια. 60GB για roaming, το αύξησε.. Εντάξει μου φτάνει για 4 μέρες.. Αντε και με το καλό τελείως απεριόριστα όπως η κόκκινη... VoLTE θα έχω στην Ιταλία ή όχι;

Sent from my SM-G998B using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

VoLTE δεν έχεις πουθενά στο εξωτερικό μέχρι στιγμής. Με TIM θα συνδεθείς

Link to comment
Share on other sites

VoLTE δεν έχεις πουθενά στο εξωτερικό μέχρι στιγμής. Με TIM θα συνδεθείς
Τα πάει καλά σε 5G?

Sent from my SM-G998B using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

VoLTE δεν έχεις πουθενά στο εξωτερικό μέχρι στιγμής. Με TIM θα συνδεθείς
VοLTE η Cosmote έχει στο εξωτερικό συνήθως όταν είσαι συνδεδεμένος με εταιρεία του Telekom Group. Προσωπικά είχα VoLTE στην Γερμανία με Cosmote και Telekom.de. Όπως έχει αναφερθεί εδώ μέσα δίνει και στην Αμερική.

Στάλθηκε από το 2107113SG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

VοLTE η Cosmote έχει στο εξωτερικό συνήθως όταν είσαι συνδεδεμένος με εταιρεία του Telekom Group. Προσωπικά είχα VoLTE στην Γερμανία με Cosmote και Telekom.de. Όπως έχει αναφερθεί εδώ μέσα δίνει και στην Αμερική.

Στάλθηκε από το 2107113SG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Ιταλία ξέρουμε αν έχει με κάποια εταιρεία;

Sent from my SM-G998B using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

καλα χριστουγεννα σ'όλους!

ξερει κανείς αν πληρώνουμε κάτι εξτρά όταν χρησιμοποιούμε vpn? έχω το unlimited και θέλω να παίζω στο xbox cloud αλλά δουλευει μόνό όταν συνδέομαι με αμερικη 

ευχαριστω

 

myName: Γιαννης

Link to comment
Share on other sites

On 24/12/2022 at 9:42 ΜΜ, DjTony said:

Ιταλία ξέρουμε αν έχει με κάποια εταιρεία;

Sent from my SM-G998B using Tapatalk
 

Μην αγχώνεσαι! Ιταλία παίζει μπάλα πολύ καλά στα δίκτυα. Ειχα πάει Μάιο Μιλάνο, Φλωρεντία, Ρώμη και ήταν σφαιρατο!

Σε αντίθεση με τις Βρυξέλες (χάλια μαύρα) και Παρίσι που είμαι τώρα. Γενικά στο Παρίσι πάντως το δίκτυο 0αντου είναι χάλια και άστατο με πολύ κακό σήμα. Δεν μιλάω σ Ε περιοχές με πολύ κόσμο όπου έκει βλέπεις 5G αλλά ταχύτητες πάτος. Εχθές ήμουν Πύργο Άιφελ, με τόσο κόσμο σερνόταν. 

Οπότε στην Ελλάδιτσα μας μια χαρά είναι τα δίκτυα!δική μου εντύπωση.... 

 

Καλή χρονιά σε όλους. 

Τα μυαλά, όπως και τα αλεξίπτωτα, δουλεύουν καλύτερα όταν είναι ανοιχτά!
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας.

Μετά από ΠΟΛΥ αγώνα (θα περιγράψω αναλυτικά άλλη στιγμή που θα έχω χρόνο για το τι τράβηξα), προκειμένου να διακόψω ατελώς το συμβόλαιό μου και να κάνω φορητότητα σε άλλον πάροχο λόγω χαμηλών ταχυτήτων, τελικά το ενέκριναν. Ωστόσο, ήταν κατηγορηματικοί στο ότι το "πρόστιμο" θα εκδοθεί κανονικά και μόλις εκδοθεί και μου αποσταλεί ταχυδρομικώς, να τους καλέσω ώστε να σβηστεί. Είχα ζητήσει να μην εκδοθεί καν το τέλος διακοπής, λέγοντάς τους ότι δεν υπάρχει λόγος να μπω σε αυτή τη διαδικασία, από την στιγμή που το ενέκριναν να φύγω αζημίως, αλλά μου είπαν πως έτσι γίνεται (έχοντας μιλήσει μάλιστα πολλές φορές με την Εξυπηρέτηση Πελατών προσπαθώντας να το γλιτώσω όλο αυτό). Είμαι ok λέτε; Έτσι γίνεται; Μου φαίνεται λίγο χαζή η διαδικασία.

Edited by pluss
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, pluss said:

Καλησπέρα σας.

Μετά από ΠΟΛΥ αγώνα (θα περιγράψω αναλυτικά αργότερα τι τράβηξα) για να διακόψω ατελώς το συμβόλαιό μου λόγω χαμηλών ταχυτήτων, το ενέκριναν. Ωστόσο, ήταν κατηγορηματικοί στο ότι το "πρόστιμο" θα εκδοθεί κανονικά και μόλις εκδοθεί και μου αποσταλεί ταχυδρομικώς, να τους καλέσω ώστε να σβηστεί. Είχα ζητήσει να μην εκδοθεί καν το τέλος διακοπής και ότι δεν υπάρχει λόγος να μπω σε αυτή τη διαδικασία, από την στιγμή που το ενέκριναν να φύγω αζημίως, αλλά μου είπαν πως έτσι γίνεται (έχοντας μιλήσει μάλιστα πολλές φορές με την Εξυπηρέτηση Πελατών). Είμαι ok λέτε; Έτσι γίνεται; Μου φαίνεται λίγο χαζό αυτό.

Μετά την δικαίωση του δικού μου αγώνα, μέχρι να αποδεχτούν ότι δεν είχα κάλυψη ούτε καν για κλήσεις, μου δώσανε το ελεύθερο να διακόψω ατελώς. 

Ήρθε λογαριασμός με ένα ποσό (δε το έχω πρόχειρο), επικοινώνησα (γραπτός)

"κύριε μάγειρα είναι το πρόστιμο διακοπής"

Μα έχετε ηχογράφηση που μου προτείνατε ατελώς διακοπή.

"μισό να το κοιτάξω. Ε να ξέρετε τελικά είναι από επιδότηση που είχατε πάρει". 

Είσαστε ψεύτες, δεν έλαβα ποτέ κανενός είδους εξοπλισμό, σας προκαλώ να μου δείξετε κάποιο αποδεικτικό για το αντίθετο, όποιος το επικαλείται είναι ή ψεύτης ή έκανε παρανόμως χρήση επιδότησης στο όνομα μου και θα ζητήσω νομική ευθύνη. 

" μια στιγμή να το δω, τελικά αφορά την επιδότηση του παγίου..." 

Δε ξέρετε από που να το πιάσετε, δε ξέρετε τι σας γίνετε, ποντάρετε στο να κουραστεί ο πελάτης και να πει ότι δεν αξίζει να ασχοληθώ άλλο για Χ ποσό. 

"να η επιδότηση παγίου πρέπει να πληρωθεί, είναι στις υποχρεώσεις σας στο συμβόλαιο που υπογράψατε"

Ναι και η κάλυψη δικτύου είναι στις δικές σας υποχρεώσεις, δεν υπέγραψα μόνο εγώ, έχετε υπογράψει και εσείς, εσείς μου ζητάτε πρόστιμο για την πρόωρη διακοπή, έτσι κι εγώ με την σειρά μου σας ζητάω αποζημίωση για την μη παροχή των υπηρεσιών της σύμβασης, οπότε Αιτούμαι την καταβολή αποζημίωσης ύψους 700€ στο Χ ίδρυμα. 

"ξέρετε κατ' εξαίρεση θα πιστωθεί το ποσό του λογαριασμού" 

Δεν με καλύπτει το "κατ' εξαίρεση" και περιμένω έγγραφο λογαριασμό με μηδενικό ποσό και φυσικά ενημέρωση για την αξίωση της αποζημίωσης που ζητώ σε λογαριασμό του Χ ιδρύματος. 

".... Κλικ...." 

Υ. Γ. Περιμένω ακόμα τον μηδενικό λογαριασμό. 

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

Κατάλαβα... Καταταλαιπωρήθηκες κι εσύ, και έπεται και συνέχεια, γιατί τα ίδια προβλέπω να τραβάω μόλις εκδοθεί ο λογαριασμός! Μόνο με καταγγελία στρώνουν μου φαίνεται...

Edited by pluss
Link to comment
Share on other sites

Η Cosmote αφού μετρήσεις ημέρες με το speedtest.cosmote.gr από mobile browser που ανοίγουν ειδικά για το νούμερο σου το κόβουν ατελώς χωρίς πολλά πολλά. Έγινε σε δύο φίλους ο ένας Αθήνα και ο άλλος επαρχία. Και οι δύο είχαν πάρει το απεριόριστο με 36 ευρώ αλλά και οι δύο είχαν 2g μέσα στο σπίτι. 

 

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100 ,  F2G. 

Link to comment
Share on other sites

Εμένα η ιστορία έχει ως εξής:

Αρχικά, να πω πως έχω απεριόριστο συμβόλαιο. Το πρόβλημά μου ήταν πάντοτε το upload, το οποίο σπανίως ξεπερνούσε τα 5-10 στο σπίτι μου. Έχοντας δει τον σχετικό χάρτη ταχυτήτων και τους Όρους Ανοικτού Διαδικτύου, τους οποίους και ακολούθησα, αποφάσισα να στείλω ένα αναλυτικότατο email. Σύμφωνα με τον χάρτη ταχυτήτων, η ελάχιστη ταχύτητα του upload έπρεπε να είναι 40 (και όχι το πολύ 5-10 που έπιανα στην πραγματικότητα). Έτσι, είχα κάνει ήδη σχετικές μετρήσεις επί 3 συνεχόμενες ημέρες στο speedtest.cosmote.gr (σε 4G και 5G) και τους τα έστειλα αναλυτικά, κρατώντας τα σχετικά ID από τις μετρήσεις. Έκανα τεστ τόσο σε εσωτερικό όσο και σε εξωτερικό χώρο του σπιτιού μου (εξίσου χάλια) για να δείξω ότι δεν φταίει η δόμηση του σπιτιού, αλλά ότι το δίκτυο είναι προβληματικό.

Πέρασε 1,5 εβδομάδα, τίποτα. Κανείς δεν με πήρε τηλέφωνο. Καλώ και υπήρχε σημείωση από το τεχνικό τους τμήμα πως πρέπει να δοκιμάσω να βάλω τη SIM από το slot 1 στο slot 2, να κάνω επανεκκίνηση της συσκευής και να κάνω άλλο ένα speedtest. Καλώς μου πρότειναν να κάνω το speedtest, αλλά τα άλλα δύο (αλλαγή θέσης SIM και επανεκίννηση της συσκευής) ήταν για γέλια και για κλάματα. Τους λέω, δηλαδή η συσκευή μόνο στο σπίτι μου και γύρω από αυτό έχει πρόβλημα; Στις άλλες περιοχές δηλαδή πώς πιάνω μια χαρά ταχύτητες αν λειτουργεί σωστά το δίκτυο; Ευτυχώς όμως, το κατανόησαν αυτό και δεν επέμεναν πολύ.

Μια μέρα μετά με καλούν από το τεχνικό τμήμα και -όχι με πολύ ευγενικό τρόπο- μου είπαν πως τα 40 που λέει ο χάρτης ταχυτήτων δεν είναι η ελάχιστη τιμή του upload, αλλά είναι έως 40 και ότι η κινητή δεν είναι σαν το VDSL για να περιμένω εγγυημένες ταχύτητες και τέτοια. Τους λέω πως υπάρχουν σχετικές διαβαθμίσεις στον χάρτη ταχυτήτων με ελάχιστες και μέγιστες τιμές για το κάθε σημείο και την κάθε περιοχή, οπότε όταν η περιοχή που κατοικώ χαρακτηρίζεται ως "Εξαίρετη" με ταχύτητες Upload τουλάχιστον 40, τότε αυτό είναι το ελάχιστο. Και επεσήμανα ότι επιτρέπεται η απόκλιση από τις ταχύτητες του χάρτη το πολύ κατά 10%, σύμφωνα με τους Όρους Ανοικτού Διαδικτύου και ότι ο πελάτης επιτρέπεται να φύγει αζημίως αν το πρόβλημα δεν αποκατασταθεί εντός 30 ημερών. Έτσι, μου είπαν να κάνω τις επόμενες 3 ημέρες 3 speedtest την ημέρα και θα βλέπει αυτόματα τα αποτελέσματα το τεχνικό τμήμα. 

Δύο ημέρες μετά με καλούν από το τεχνικό τμήμα και μου λένε ότι πράγματι έχει θέμα η περιοχή μου και υπάρχουν θέματα κάλυψης και χωρητικότητας και για να το φτιάξουν μπορεί να χρειαστεί ακόμη και ένας χρόνος, οπότε ζήτησα να φύγω αζημίως, το οποίο δέχτηκαν, οπότε και έστειλαν σχετικό αίτημα στο τμήμα ακυρώσεων. Λίγες ώρες αργότερα με καλούν από το τμήμα ακυρώσεων και μου λένε ότι δεν βλέπουν να δικαιούμαι ατελή αποχώρηση και πρέπει να σταλεί αίτημα πίσω στο τεχνικό τμήμα και τέτοια ωραία.

Στις ημέρες που ακολούθησαν έκτοτε, ακολούθησε Η ταλαιπωρία. Να με παίρνουν τηλέφωνο και να μην ξέρουν τι ακριβώς θέλω και τι συμβαίνει και κάθε φορά να τους λέω από την αρχή το ιστορικό. Να τους λέω ότι θέλω να κάνω ατελώς φορητότητα σε άλλον πάροχο και λίγο μετά να με ρωτάνε αν θέλω να το μετατρέψω σε καρτοκινητό. Να τους στέλνω email και να με παίρνουν τηλέφωνο για να το αν θέλω να καταργηθεί εντελώς ο αριθμός μου!!! Να καλώ για να δω την εξέλιξη του αιτήματος για ατελή διακοπή και να μου λένε οι εκπρόσωποι "ξέρετε, όταν διακόπτεται πρόωρα το συμβόλαιο, τότε υπάρχουν τέλη". Και άντε μετά από την αρχή πάλι να εξηγώ αυτά που έχω εξηγήσει άλλες 30 φορές. Και φυσικά, αιτήματα στα αιτήματα, οι μέρες να περνάνε, συγκεκριμένη απάντηση να μην παίρνω, όλο σημείωναν τα αιτήματα ως επείγοντα, αλλά φως κανένα. Και για να μην πολυλογώ άλλο, φτάσαμε στο σήμερα, όπου επιτέλους έγινε το αυτονόητο.

Γενικά, οι περισσότεροι από το προσωπικό που μίλησα ήταν ευγενικοί, ευτυχώς ποτέ δεν περίμενα στην αναμονή άνω από 3-4 λεπτά, αλλά υπήρξε παντελής έλλειψη οργάνωσης. Δεν ξέρω αν ήταν σκόπιμο ή όχι, αλλά αυτό εισέπραξα. Περίμενα ότι θα έκανε "νερά" το τεχνικό τμήμα, το οποίο ωστόσο (και προς τιμήν του) παραδέχτηκε το πρόβλημα της εταιρίας στην περιοχή μου χωρίς πολλά-πολλά. Και τελικά την έπαθα από τα υπόλοιπα τμήματα, τα οποία πάθαιναν αλλεργία όταν άκουγαν τις λέξεις "ατελώς" και "αζημίως" και έκαναν ότι δεν καταλάβαιναν.

Τώρα που θα κάνω φορητότητα μένει να δω τη στάση τους μόλις στείλουν το "πρόστιμο" για να γίνουν οι διαδικασίες αντιλογισμού (αν και φαντάζομαι).

Επειδή πολλά άλλαξαν στην καρτοκινητή τον τελευταίο έναν χρόνο και μετά από όλα τα παραπάνω, προσωπικά δεν πρόκειται να ξαναδεσμευτώ με συμβόλαιο. Είναι πολλά τα 2 χρόνια και μέσα σε αυτά μπορεί να κανείς να αλλάξει σπίτι, δουλειά, κλπ, οπότε το να "παντρευτείς" μια εταιρία για τόσο, είναι πολύ. Επίσης, μιλώντας περισσότερο για την Αθήνα, ψιλοαπογοητεύτηκα από την Cosmote.. Πέρα από τις υπερυψηλές ταχύτητες στις κεντρικές πλατείες και τους κεντρικούς δρόμους, μόλις μπαίνεις στα στενά, η απόδοση και το σήμα δεν μπορώ ότι με εντυπωσίασαν, ούτε κατάλαβα να έχει κάποια ιδιαίτερη υπεροχή σε εμπειρία χρήσης σε σχέση με τις άλλες δύο εταιρίες.

Edited by pluss
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, pluss said:

Εμένα η ιστορία έχει ως εξής:

Αρχικά, να πω πως έχω απεριόριστο συμβόλαιο. Το πρόβλημά μου ήταν πάντοτε το upload, το οποίο σπανίως ξεπερνούσε τα 5-10 στο σπίτι μου. Έχοντας δει τον σχετικό χάρτη ταχυτήτων και τους Όρους Ανοικτού Διαδικτύου, τους οποίους και ακολούθησα, αποφάσισα να στείλω ένα αναλυτικότατο email. Σύμφωνα με τον χάρτη ταχυτήτων, η ελάχιστη ταχύτητα του upload έπρεπε να είναι 40 (και όχι το πολύ 5-10 που έπιανα στην πραγματικότητα). Έτσι, είχα κάνει ήδη σχετικές μετρήσεις επί 3 συνεχόμενες ημέρες στο speedtest.cosmote.gr (σε 4G και 5G) και τους τα έστειλα αναλυτικά, κρατώντας τα σχετικά ID από τις μετρήσεις. Έκανα τεστ τόσο σε εσωτερικό όσο και σε εξωτερικό χώρο του σπιτιού μου (εξίσου χάλια) για να δείξω ότι δεν φταίει η δόμηση του σπιτιού, αλλά ότι το δίκτυο είναι προβληματικό.

Πέρασε 1,5 εβδομάδα, τίποτα. Κανείς δεν με πήρε τηλέφωνο. Καλώ και υπήρχε σημείωση από το τεχνικό τους τμήμα πως πρέπει να δοκιμάσω να βάλω τη SIM από το slot 1 στο slot 2, να κάνω επανεκκίνηση της συσκευής και να κάνω άλλο ένα speedtest. Καλώς μου πρότειναν να κάνω το speedtest, αλλά τα άλλα δύο (αλλαγή θέσης SIM και επανεκίννηση της συσκευής) ήταν για γέλια και για κλάματα. Τους λέω, δηλαδή η συσκευή μόνο στο σπίτι μου και γύρω από αυτό έχει πρόβλημα; Στις άλλες περιοχές δηλαδή πώς πιάνω μια χαρά ταχύτητες αν λειτουργεί σωστά το δίκτυο; Ευτυχώς όμως, το κατανόησαν αυτό και δεν επέμεναν πολύ.

Μια μέρα μετά με καλούν από το τεχνικό τμήμα και -όχι με πολύ ευγενικό τρόπο- μου είπαν πως τα 40 που λέει ο χάρτης ταχυτήτων δεν είναι η ελάχιστη τιμή του upload, αλλά είναι έως 40 και ότι η κινητή δεν είναι σαν το VDSL για να περιμένω εγγυημένες ταχύτητες και τέτοια. Τους λέω πως υπάρχουν σχετικές διαβαθμίσεις στον χάρτη ταχυτήτων με ελάχιστες και μέγιστες τιμές για το κάθε σημείο και την κάθε περιοχή, οπότε όταν η περιοχή που κατοικώ χαρακτηρίζεται ως "Εξαίρετη" με ταχύτητες Upload τουλάχιστον 40, τότε αυτό είναι το ελάχιστο. Και επεσήμανα ότι επιτρέπεται η απόκλιση από τις ταχύτητες του χάρτη το πολύ κατά 10%, σύμφωνα με τους Όρους Ανοικτού Διαδικτύου και ότι ο πελάτης επιτρέπεται να φύγει αζημίως αν το πρόβλημα δεν αποκατασταθεί εντός 30 ημερών. Έτσι, μου είπαν να κάνω τις επόμενες 3 ημέρες 3 speedtest την ημέρα και θα βλέπει αυτόματα τα αποτελέσματα το τεχνικό τμήμα. 

Δύο ημέρες μετά με καλούν από το τεχνικό τμήμα και μου λένε ότι πράγματι έχει θέμα η περιοχή μου και υπάρχουν θέματα κάλυψης και χωρητικότητας και για να το φτιάξουν μπορεί να χρειαστεί ακόμη και ένας χρόνος, οπότε ζήτησα να φύγω αζημίως, το οποίο δέχτηκαν, οπότε και έστειλαν σχετικό αίτημα στο τμήμα ακυρώσεων. Λίγες ώρες αργότερα με καλούν από το τμήμα ακυρώσεων και μου λένε ότι δεν βλέπουν να δικαιούμαι ατελή αποχώρηση και πρέπει να σταλεί αίτημα πίσω στο τεχνικό τμήμα και τέτοια ωραία.

Στις ημέρες που ακολούθησαν έκτοτε, ακολούθησε Η ταλαιπωρία. Να με παίρνουν τηλέφωνο και να μην ξέρουν τι ακριβώς θέλω και τι συμβαίνει και κάθε φορά να τους λέω από την αρχή το ιστορικό. Να τους λέω ότι θέλω να κάνω ατελώς φορητότητα σε άλλον πάροχο και λίγο μετά να με ρωτάνε αν θέλω να το μετατρέψω σε καρτοκινητό. Να τους στέλνω email και να με παίρνουν τηλέφωνο για να το αν θέλω να καταργηθεί εντελώς ο αριθμός μου!!! Να καλώ για να δω την εξέλιξη του αιτήματος για ατελή διακοπή και να μου λένε οι εκπρόσωποι "ξέρετε, όταν διακόπτεται πρόωρα το συμβόλαιο, τότε υπάρχουν τέλη". Και άντε μετά από την αρχή πάλι να εξηγώ αυτά που έχω εξηγήσει άλλες 30 φορές. Και φυσικά, αιτήματα στα αιτήματα, οι μέρες να περνάνε, συγκεκριμένη απάντηση να μην παίρνω, όλο σημείωναν τα αιτήματα ως επείγοντα, αλλά φως κανένα. Και για να μην πολυλογώ άλλο, φτάσαμε στο σήμερα, όπου επιτέλους έγινε το αυτονόητο.

Γενικά, οι περισσότεροι από το προσωπικό που μίλησα ήταν ευγενικοί, ευτυχώς ποτέ δεν περίμενα στην αναμονή άνω από 3-4 λεπτά, αλλά υπήρξε παντελής έλλειψη οργάνωσης. Δεν ξέρω αν ήταν σκόπιμο ή όχι, αλλά αυτό εισέπραξα. Περίμενα ότι θα έκανε "νερά" το τεχνικό τμήμα, το οποίο ωστόσο (και προς τιμήν του) παραδέχτηκε το πρόβλημα της εταιρίας στην περιοχή μου χωρίς πολλά-πολλά. Και τελικά την έπαθα από τα υπόλοιπα τμήματα, τα οποία πάθαιναν αλλεργία όταν άκουγαν τις λέξεις "ατελώς" και "αζημίως" και έκαναν ότι δεν καταλάβαιναν.

Τώρα που θα κάνω φορητότητα μένει να δω τη στάση τους μόλις στείλουν το "πρόστιμο" για να γίνουν οι διαδικασίες αντιλογισμού (αν και φαντάζομαι).

Επειδή πολλά άλλαξαν στην καρτοκινητή τον τελευταίο έναν χρόνο και μετά από όλα τα παραπάνω, προσωπικά δεν πρόκειται να ξαναδεσμευτώ με συμβόλαιο. Είναι πολλά τα 2 χρόνια και μέσα σε αυτά μπορεί να κανείς να αλλάξει σπίτι, δουλειά, κλπ, οπότε το να "παντρευτείς" μια εταιρία για τόσο, είναι πολύ. Επίσης, μιλώντας περισσότερο για την Αθήνα, ψιλοαπογοητεύτηκα από την Cosmote.. Πέρα από τις υπερυψηλές ταχύτητες στις κεντρικές πλατείες και τους κεντρικούς δρόμους, μόλις μπαίνεις στα στενά, η απόδοση και το σήμα δεν μπορώ ότι με εντυπωσίασαν, ούτε κατάλαβα να έχει κάποια ιδιαίτερη υπεροχή σε εμπειρία χρήσης σε σχέση με τις άλλες δύο εταιρίες.

Για το θέμα των ταχυτήτων μέσα στην Αθήνα είναι πολύ γενικό και υπερβολικό ότι παντού στην Αθήνα δεν σε εντυπωσίασαν και μιλάει ανθρώπους που έχω 2g μέσα στο Παγκράτι στο σπίτι ο οποίος γυρνάει σε πολλές περιοχές έχοντας και τα τρία δίκτυα.

Οι πολύ υψηλές ταχύτητες είναι σε κεντρικά σημεία αυτό είναι πάγια πολιτική της εταιρίας και είναι λογικό όταν έχουν στα περισσότερα κέντρα κτηριακές εγκαταστάσεις δικές τους αλλά υπάρχουν ακόμα πολλές περιοχές που υπερτερεί και γενικότερα είναι πολύ καλή σε όλο τον νομό Αττικής. Όπως είναι λογικό σιγά σιγά γέμισε το δίκτυο και είναι λογικό με την στροφή του κόσμου σε 5g συσκευές.

Για μένα τα προβλήματα της cosmote είναι τα ποιο πολλά στην επαρχία και όσο ανεβαίνεις προς βορρά εκτός Αττικής και εκτός μεγάλων τουριστικών περιοχών. 

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100 ,  F2G. 

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, pluss said:

Εμένα η ιστορία έχει ως εξής:

Αρχικά, να πω πως έχω απεριόριστο συμβόλαιο. Το πρόβλημά μου ήταν πάντοτε το upload, το οποίο σπανίως ξεπερνούσε τα 5-10 στο σπίτι μου. Έχοντας δει τον σχετικό χάρτη ταχυτήτων και τους Όρους Ανοικτού Διαδικτύου, τους οποίους και ακολούθησα, αποφάσισα να στείλω ένα αναλυτικότατο email. Σύμφωνα με τον χάρτη ταχυτήτων, η ελάχιστη ταχύτητα του upload έπρεπε να είναι 40 (και όχι το πολύ 5-10 που έπιανα στην πραγματικότητα). Έτσι, είχα κάνει ήδη σχετικές μετρήσεις επί 3 συνεχόμενες ημέρες στο speedtest.cosmote.gr (σε 4G και 5G) και τους τα έστειλα αναλυτικά, κρατώντας τα σχετικά ID από τις μετρήσεις. Έκανα τεστ τόσο σε εσωτερικό όσο και σε εξωτερικό χώρο του σπιτιού μου (εξίσου χάλια) για να δείξω ότι δεν φταίει η δόμηση του σπιτιού, αλλά ότι το δίκτυο είναι προβληματικό.

Πέρασε 1,5 εβδομάδα, τίποτα. Κανείς δεν με πήρε τηλέφωνο. Καλώ και υπήρχε σημείωση από το τεχνικό τους τμήμα πως πρέπει να δοκιμάσω να βάλω τη SIM από το slot 1 στο slot 2, να κάνω επανεκκίνηση της συσκευής και να κάνω άλλο ένα speedtest. Καλώς μου πρότειναν να κάνω το speedtest, αλλά τα άλλα δύο (αλλαγή θέσης SIM και επανεκίννηση της συσκευής) ήταν για γέλια και για κλάματα. Τους λέω, δηλαδή η συσκευή μόνο στο σπίτι μου και γύρω από αυτό έχει πρόβλημα; Στις άλλες περιοχές δηλαδή πώς πιάνω μια χαρά ταχύτητες αν λειτουργεί σωστά το δίκτυο; Ευτυχώς όμως, το κατανόησαν αυτό και δεν επέμεναν πολύ.

Μια μέρα μετά με καλούν από το τεχνικό τμήμα και -όχι με πολύ ευγενικό τρόπο- μου είπαν πως τα 40 που λέει ο χάρτης ταχυτήτων δεν είναι η ελάχιστη τιμή του upload, αλλά είναι έως 40 και ότι η κινητή δεν είναι σαν το VDSL για να περιμένω εγγυημένες ταχύτητες και τέτοια. Τους λέω πως υπάρχουν σχετικές διαβαθμίσεις στον χάρτη ταχυτήτων με ελάχιστες και μέγιστες τιμές για το κάθε σημείο και την κάθε περιοχή, οπότε όταν η περιοχή που κατοικώ χαρακτηρίζεται ως "Εξαίρετη" με ταχύτητες Upload τουλάχιστον 40, τότε αυτό είναι το ελάχιστο. Και επεσήμανα ότι επιτρέπεται η απόκλιση από τις ταχύτητες του χάρτη το πολύ κατά 10%, σύμφωνα με τους Όρους Ανοικτού Διαδικτύου και ότι ο πελάτης επιτρέπεται να φύγει αζημίως αν το πρόβλημα δεν αποκατασταθεί εντός 30 ημερών. Έτσι, μου είπαν να κάνω τις επόμενες 3 ημέρες 3 speedtest την ημέρα και θα βλέπει αυτόματα τα αποτελέσματα το τεχνικό τμήμα. 

Δύο ημέρες μετά με καλούν από το τεχνικό τμήμα και μου λένε ότι πράγματι έχει θέμα η περιοχή μου και υπάρχουν θέματα κάλυψης και χωρητικότητας και για να το φτιάξουν μπορεί να χρειαστεί ακόμη και ένας χρόνος, οπότε ζήτησα να φύγω αζημίως, το οποίο δέχτηκαν, οπότε και έστειλαν σχετικό αίτημα στο τμήμα ακυρώσεων. Λίγες ώρες αργότερα με καλούν από το τμήμα ακυρώσεων και μου λένε ότι δεν βλέπουν να δικαιούμαι ατελή αποχώρηση και πρέπει να σταλεί αίτημα πίσω στο τεχνικό τμήμα και τέτοια ωραία.

Στις ημέρες που ακολούθησαν έκτοτε, ακολούθησε Η ταλαιπωρία. Να με παίρνουν τηλέφωνο και να μην ξέρουν τι ακριβώς θέλω και τι συμβαίνει και κάθε φορά να τους λέω από την αρχή το ιστορικό. Να τους λέω ότι θέλω να κάνω ατελώς φορητότητα σε άλλον πάροχο και λίγο μετά να με ρωτάνε αν θέλω να το μετατρέψω σε καρτοκινητό. Να τους στέλνω email και να με παίρνουν τηλέφωνο για να το αν θέλω να καταργηθεί εντελώς ο αριθμός μου!!! Να καλώ για να δω την εξέλιξη του αιτήματος για ατελή διακοπή και να μου λένε οι εκπρόσωποι "ξέρετε, όταν διακόπτεται πρόωρα το συμβόλαιο, τότε υπάρχουν τέλη". Και άντε μετά από την αρχή πάλι να εξηγώ αυτά που έχω εξηγήσει άλλες 30 φορές. Και φυσικά, αιτήματα στα αιτήματα, οι μέρες να περνάνε, συγκεκριμένη απάντηση να μην παίρνω, όλο σημείωναν τα αιτήματα ως επείγοντα, αλλά φως κανένα. Και για να μην πολυλογώ άλλο, φτάσαμε στο σήμερα, όπου επιτέλους έγινε το αυτονόητο.

Γενικά, οι περισσότεροι από το προσωπικό που μίλησα ήταν ευγενικοί, ευτυχώς ποτέ δεν περίμενα στην αναμονή άνω από 3-4 λεπτά, αλλά υπήρξε παντελής έλλειψη οργάνωσης. Δεν ξέρω αν ήταν σκόπιμο ή όχι, αλλά αυτό εισέπραξα. Περίμενα ότι θα έκανε "νερά" το τεχνικό τμήμα, το οποίο ωστόσο (και προς τιμήν του) παραδέχτηκε το πρόβλημα της εταιρίας στην περιοχή μου χωρίς πολλά-πολλά. Και τελικά την έπαθα από τα υπόλοιπα τμήματα, τα οποία πάθαιναν αλλεργία όταν άκουγαν τις λέξεις "ατελώς" και "αζημίως" και έκαναν ότι δεν καταλάβαιναν.

Τώρα που θα κάνω φορητότητα μένει να δω τη στάση τους μόλις στείλουν το "πρόστιμο" για να γίνουν οι διαδικασίες αντιλογισμού (αν και φαντάζομαι).

Επειδή πολλά άλλαξαν στην καρτοκινητή τον τελευταίο έναν χρόνο και μετά από όλα τα παραπάνω, προσωπικά δεν πρόκειται να ξαναδεσμευτώ με συμβόλαιο. Είναι πολλά τα 2 χρόνια και μέσα σε αυτά μπορεί να κανείς να αλλάξει σπίτι, δουλειά, κλπ, οπότε το να "παντρευτείς" μια εταιρία για τόσο, είναι πολύ. Επίσης, μιλώντας περισσότερο για την Αθήνα, ψιλοαπογοητεύτηκα από την Cosmote.. Πέρα από τις υπερυψηλές ταχύτητες στις κεντρικές πλατείες και τους κεντρικούς δρόμους, μόλις μπαίνεις στα στενά, η απόδοση και το σήμα δεν μπορώ ότι με εντυπωσίασαν, ούτε κατάλαβα να έχει κάποια ιδιαίτερη υπεροχή σε εμπειρία χρήσης σε σχέση με τις άλλες δύο εταιρίες.

Από τα πιο αναλυτικά, επεξηγηματικά και εμπεριστατωμένα posts που έχω διαβάσει.

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, cmvr said:

Η Cosmote αφού μετρήσεις ημέρες με το speedtest.cosmote.gr από mobile browser που ανοίγουν ειδικά για το νούμερο σου το κόβουν ατελώς χωρίς πολλά πολλά. 

Επικοινωνία με cosmote:

"μπλα μπλα μπλα δεν έχω καλή κάλυψη"

- Δεν βλέπω κάποιο πρόβλημα γενικά!

"Εσείς δεν βλέπετε κάποιο πρόβλημα, εγώ όμως δεν έχω σήμα" 

-Τι εννοείτε......; Τουτ τουτ τουτ! 

"ναι γειά σας, προσπαθώ να μιλήσω με κάποιον, αλλά δεν έχω σήμα..." 

-Δεν βλέπω κάποιο πρόβλημα..... Κλικ τουτ τουτ τουτ... 

Ο παραπάνω διάλογος σε επανάληψη πολλές φορές και πάντα από την αρχή. Όταν κάποιος τόλμησε να παραδεχτεί ότι έκλεισε το 3g 3 αυτός είναι ο λόγος που δεν έχω πλέον σήμα (με ύφος), τόλμησα να ρωτήσω τι θα κάνω εγώ που δεν έχω κάλυψη; η απάντηση ήταν με τρομερή ειρωνεία "αυτό είναι και δεν βλέπω προγραμματισμό για εργασίες στην περιοχή, άμα θες περιμένεις κάποια μελλοντική αναβάθμιση (όταν και αν γίνει ποτέ) ή άμα θες φύγε ατελώς (σχεδόν είδα το χαμόγελο του και που θα πας;)" 

Ξέρετε είναι μια διαδικασία που ανοίγετε κάποιο τικετ και κάνω μετρήσεις... 

"Το μετρήσεις να κάνετε κυρίε, εδώ δεν έχετε σήμα για κλήσεις"

Κανένας δεν έδωσε ξανά σημασία. Όσες φορές και να ξεκίνησα επικοινωνία μου κλείνανε το τσατ ή μου απαντούσαν "το θέμα σας είναι λήξαν, δεν υπάρχει κάτι περισσότερο να κάνουμε" 

Αγανάκτηση, ταλαιπωρία μέχρι που έκανα αίτηση μεταφοράς σε άλλο πάροχο. Εντός 10 λεπτών Δέχτηκα κλήση από το τμήμα προσφορών, "καλημέρα σας από το τμήμα προσφορών.... Τουτ τουτ τουτ... "." ναι καλημέρα σας, έπεσε η γραμμή νομίζω... Τουτ τουτ" έγινε 4-5 φορές αυτό, γύρισα σπίτι και κάλεσα εγώ στον αριθμό. 

-Ναι εγώ έκανα αίτηση φορητότητας, φαντάζομαι έχετε καταλάβει το γιατί, φυσικά και έκανα υπομονή 2 μήνες (τουλάχιστον), σίγουρα δεν φταίτε εσείς προσωπικά αλλά έχετε το σθένος μετά από τις πεσμένες κλήσεις να μου κάνετε προσφορά; φυσικά η κλήσεις μας και όσες έπεσαν έχουν καταγραφεί, φυσικά δε θα τολμήσει να μου στείλει πρόστιμο πρόωρης διακοπής η εταιρεία (έχω καβατζα και το ειρωνικό "άμα θες κανε ατελώς διακοπή" από το άλλο τηλεφώνημα). 

-Φυσικά, καταλαβαίνω κύριε, συγνώμη, καλή σας ημέρα και συγνώμη για την αναστάτωση! 

Ήρθε λογαριασμός και έγραψα τι έγινε, περιμένω τον μηδενικό. 

Υ.Γ. Φροντίζω όταν έχω σκοπό να έρθω σε σοβαρή αντιπαράθεση με εταιρεία, να ξεκινώ τις συνομιλίες περίοδο που έχω άδεια, πολύ γενικά ελεύθερο χρόνο, ποτέ δεν ξέρεις πόσο θα χρειαστεί (πάντα πολύ περισσότερο από το περισσότερο που φαντάζομαι). 

Edited by andreasomageiras

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, cmvr said:

Για το θέμα των ταχυτήτων μέσα στην Αθήνα είναι πολύ γενικό και υπερβολικό ότι παντού στην Αθήνα δεν σε εντυπωσίασαν και μιλάει ανθρώπους που έχω 2g μέσα στο Παγκράτι στο σπίτι ο οποίος γυρνάει σε πολλές περιοχές έχοντας και τα τρία δίκτυα.

Οι πολύ υψηλές ταχύτητες είναι σε κεντρικά σημεία αυτό είναι πάγια πολιτική της εταιρίας και είναι λογικό όταν έχουν στα περισσότερα κέντρα κτηριακές εγκαταστάσεις δικές τους αλλά υπάρχουν ακόμα πολλές περιοχές που υπερτερεί και γενικότερα είναι πολύ καλή σε όλο τον νομό Αττικής. Όπως είναι λογικό σιγά σιγά γέμισε το δίκτυο και είναι λογικό με την στροφή του κόσμου σε 5g συσκευές.

Για μένα τα προβλήματα της cosmote είναι τα ποιο πολλά στην επαρχία και όσο ανεβαίνεις προς βορρά εκτός Αττικής και εκτός μεγάλων τουριστικών περιοχών. 

Για τα δυτικά προάστια αναφέρομαι πιο πολύ (Αιγάλεω, Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός, Νίκαια και Πειραιά), μιας που αυτές είναι οι περιοχές που συχνάζω περισσότερο. Δεν είπα ότι δεν εντυπωσιάστηκα παντού, στα κεντρικά σημεία, τις πλατείες και τις οδικές αρτηρίες μια χαρά εντυπωσιάστηκα και το είπα και παραπάνω, όμως συνήθως μέσα στα στενά ζούμε, εργαζόμαστε και ψωνίζουμε και εκεί μέσα δεν είδα κάτι που να με εντυπωσιάζει ή που να την ξεχωρίζει ιδιαίτερα σε σχέση με τις άλλες εταιρίες.
Χωρίς αυτό να σημαίνει φυσικά ότι η απόδοση του δικτύου είναι πάντοτε κακή, αλίμονο, αλλά ομολογώ πως γλυκάθηκα στην αρχή με την απόδοση του 5G στα κεντρικά σημεία και όταν μετά συναντάς σημεία/στενά/γειτονιές με μονοψήφιες ταχύτητες ή χαμηλές διψήφιες ή τριψήφιες αλλά με άθλιο upload ή το κινητό να χαροπαλεύει με μια γραμμή σήμα, σου κακοφαίνεται λίγο έως πολύ.
Θα μου πεις, μα έτσι είναι όλα τα δίκτυα, έχουν τα καλά και τα κακά τους σημεία. Δεν διαφωνώ ούτε θεωρώ πως είναι άδικα το πρώτο δίκτυο στην Ελλάδα, αλλά με βάση την εικόνα που προσωπικά αποκόμισα, τη θεωρώ υπερεκτιμημένη τη Cosmote.

Edited by pluss
Link to comment
Share on other sites

On 24/12/2022 at 8:20 ΠΜ, paanos said:

VoLTE δεν έχεις πουθενά στο εξωτερικό μέχρι στιγμής. Με TIM θα συνδεθείς

Σε Ιταλία δεν θα έχεις VoLTE, σε Γερμανία κανονικά VoLTE με Telekom.

Link to comment
Share on other sites

λέω να αμαρτήσω και μετά από δεκαετίες μόνο WIND να πάω το σταθερό μόνο(κινητά δεν αλλάζω.. μόνο wind) cosmote. τώρα δίνω 29 ευρώ για 100αρα. η κοσμοτε πόσο το έχει;

Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, georgemv said:

Σε Ιταλία δεν θα έχεις VoLTE, σε Γερμανία κανονικά VoLTE με Telekom.

IMG_0013.thumb.jpeg.8bfd27532a406ceb3b4252b9552868f3.jpeg

Εδώ βλέπεις 2 γραμμές, μια Swisscom Ελβετίας και μια Cosmote. Και οι 2 roaming με Telekom Γερμανίας, και οι 2 πιάνουν 5G και VoLTE roaming.

 

Link to comment
Share on other sites

λέω να αμαρτήσω και μετά από δεκαετίες μόνο WIND να πάω το σταθερό μόνο(κινητά δεν αλλάζω.. μόνο wind) cosmote. τώρα δίνω 29 ευρώ για 100αρα. η κοσμοτε πόσο το έχει;
32.90 το XL με απεριόριστα σταθερά και 500' προς κινητά. Το Unlimited προς κινητά έχει 36.90

Poco X3 Pro via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

15 ώρες πριν, ilka71 said:

λέω να αμαρτήσω και μετά από δεκαετίες μόνο WIND να πάω το σταθερό μόνο(κινητά δεν αλλάζω.. μόνο wind) cosmote. τώρα δίνω 29 ευρώ για 100αρα. η κοσμοτε πόσο το έχει;

Περίεργη μετάβαση...
Τεχνικά οι ομοιότητες είναι μεγαλύτερες από την κινητή, και οι τιμές δεν ευνοούν την Cosmote.

Link to comment
Share on other sites

Το συμβόλαιο μου για απεριόριστες κλήσεις και δεδομένα με 41€ λήγει τον άλλο μήνα μετά από δυο χρόνια  και ήρθε πρόταση ανανέωσης με 46😡. Αν δεν το επιλέξω , θα μου έρθει ο λογαριασμός του Φεβρουαρίου 90€;;;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...