Jump to content

ParafronGR

Members
  • Δημοσιεύσεις

    2.365
  • Εγγραφή

  • Days Won

    3
  • Αξιολογήσεις

    100%

ParafronGR last won the day on Οκτώβριος 4 2023

ParafronGR had the most liked content!

1 Follower

About ParafronGR

  • Ημ. Γέννησης Φεβρουάριος 21

Συσκευή

  • Συσκευή
    Κ700

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    T-Mobile - ΗΠΑ

Περιοχή

  • Περιοχή
    ✕☐◯△

Φύλο

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατοι Επισκέπτες

17.269 profile views

ParafronGR's Achievements

Community Regular

Community Regular (8/14)

  • Very Popular Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

70

Φήμη

  1. η SIM είναι τελείως εκτός δικτύου, απενεργοποιημένη και η COSMOTE για να σου ξεκινήσει τη διαδικασία φορητότητας σου στέλνει OTP 5ψηφιο στο νούμερο που θες να κάνεις τη φορητότητα για επιβεβαιωση. Πιο πιθανό θεωρώ να ξαναέρθουν οι δεινόσαυροι στη γη παρά να βρω κατάστημα NOVA που έχει κάρτες Q για μετατροπή. Στο κατάστημα της Βικτώριας από πέρσι τον χειμώνα δεν έχουν, και στο κατάστημα των Πετραλώνων όταν τους είπα Q με κοιτούσαν λες και ζήταγα να μου βάλουν κάρτα σε Cosmote - εννοείται ότι ούτε αυτοί είχαν διαθέσιμες SIM για μετατροπη
  2. για να είμαι 1000% ξεκάθαρος,η τελευταία ανανέωση έγινε το Γενάρη που μας πέρασε, πριν 6 μήνες, όχι πέρσι. Και η επίσημη απάντηση της NOVA ήταν ότι έκλεισαν επειδή πέρασαν 2 μήνες χωρίς κάρτα και ότι πρέπει να βάλω 13€ για να ανοίξει ξανά. Όταν το καλώ, απλά κλείνει κατευθείαν η γραμμή - ούτε μήνυμα, ούτε τηλεφωνητής, τίποτα.
  3. ξέρει κανείς τί παίζει με τα νούμερα που απενεργοποιεί η NOVA λόγω μη ανανεωσης? θεωρούνται νεκρά? μπορείς να τα μεταφέρεις? έχω ένα νούμερο πολύ εύκολο που τελευταία ανανεωση του είχα κάνει την τελευταία μέρα με το 1€, το Γενάρη. Πριν λίγες μέρες, βάζω τη SIM σε συσκευή και βλέπω "Εκτός Δικτύου". Στέλνω το τσατ και μου λένε, "έχει απενεργοποιηθεί το νούμερό σας γιατί δεν έχετε κάνει ανανεωση τους τελευταιους 2 μήνες". Επειδή δεν με ενδιαφέρει κάποια προσφορά για να του βάλω έστω 8€, θέλω να το πάω προς COSMOTE με 3€, αλλά δεν λαμβάνει μηνυματα. Στη σελίδα του CU, όταν βάζω το νούμερο, μου γράφει ότι μπορεί να μεταφερθεί, αλλά επειδή πρέπει να προπληρώσω την αξία της κάρτας (13€) δεν θέλω να το ρισκάρω και μετά να ζητάω τα λεφτά πίσω.
  4. Δεν υπάρχει καμία προσφορά από τη στιγμή που καταργήθηκε και το special, απλά θα της πουν να στείλει τα δικαιολογητικά , δλδ πάσο, για να συνεχίσει να το έχει
  5. Στη συνέχεια της καταγγελίας που είχα κάνει στην ΕΕΤΤ για το πρόβλημα περί μη σύνδεσης με άλλο δίκτυο στην Ιταλία, η απάντηση ήρθε σήμερα από τη VODAFONE μέσω της ΕΕΤΤ. Στα θετικά, αναφέρουν ότι λόγω του προβλήματος που δημιουργήθηκε κτλ, θα μου πιστώσουν από σήμερα 2 πάγια, του Ιουνίου & του Ιούλιου - προς το παρόν, δεν έχει πιστωθεί κάτι και ο λογαριασμός του Ιουνιου έχει ήδη πληρωθεί από την έκδοσή του, αλλά περιμένω ότι θα μου πληρώσουν του Ιουλίου που βγήκε πριν 10 μέρες και θα έχει και ένα μείον υπόλοιπο για τον επόμενο. Και αυτό ήταν το μόνο θετικό, η υπόλοιπη απάντηση της VF εκτός του ότι είναι για γέλια είναι και τελείως αναληθής. Συγκεκριμένα, στην απάντησή της η VF γράφει, "Κατ'όπιν ελέγχου που πραγματοποιηθηκε στα συστήματά μας, διαπιστώθηκε ότι το περιστατικό που αντιμετώπισε ο καταναλωτής προκλήθηκε από ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΧΕΙΡΙΣΜΟ κατά τη διαδικασία εξυπηρέτησης για τον οποίο έχουμε απευθύνει ήδη τις απαιτούμενες συστάσεις". Για να καταλήξει το κείμενο ότι λόγω αυτού θα μου πιστώσουν τα 2 πάγια και τόσο τους ενδιαφέρει η σωστή εξυπηρετηση του πελάτη και ότι δεν έγινε σκόπιμα. Και ερωτώ, ποια είναι η τοποθέτηση της εταιρείας απέναντι στο γεγονός ότι δεν προσφέρει αυτά που υποστηρίζει μέσω της σελίδας της? Που είναι η απάντηση στο γεγονός ότι δν μ'αφηναν να συνδεθώ σε άλλο δίκτυο ή το ότι με είχαν αφήσει χωρίς ίντερνετ? Που είναι το ενδιάφερον της ίδιας της εταιρείας όταν μόνοι τους έστειλαν μήνυμα ότι θα επικοινωνησει κάποιος μαζί μου μέχρι τις 9/7 και από τότε δεν με έχει πάρει κανείς? Όταν είχα πάει στη Βουδαπέστη και μέσω vf HU δεν μπορούσα να βγάλω κλήση και είχα πάλι κλειδωθεί στο δίκτυο της VF ενώ μπορούσα να πάω -σύμφωνα με τη σελίδα τους- και σε άλλο, ήταν και αυτό "λανθασμένος ανθρώπινος χειρισμός"? Δυστυχώς, κάποιοι νομίζουν ότι οι υποχρεώσεις τους σταματάνε μόλις ο άλλος βγει έξω από τη χώρα. Προς το παρόν, η υπόθεση από την ΕΕΤΤ φαίνεται ως "υπό επεξεργασία" και δεν μου δίνει τη δυνατότητα στο mail που μου έστειλαν ούτε να απαντήσω, ούτε να κάνω κάτι άλλο και πλέον, δεν ξέρω πώς θα κλείσει αυτή η υπόθεση (θα με πάρει κάποιος τηλ από την ΕΕΤΤ?). Σε αντίστοιχη περίπτωση το 21 που είχα κάνει καταγγελία στη WIND γιατί μ'είχαν αφήσει επί 2 βδομάδες χωρίς τηλ στο F2G, μου έστειλαν μήνυμα στο σπίτι για "συγγνώμη" και μου πίστωσαν 12€ κάρτα χωρίς να μου έρθει απάντηση από την ΕΕΤΤ.
  6. Ζητάνε τα ίδια χρήματα για χαμηλότερη ταχύτητα. Δίπλα στη λέξη "ξεφτίλα" στο λεξικό γράφει "Nova"
  7. Αν οι παροχές είναι προϊόν προσφοράς, δλδ δεν ενεργοποίησες κάποιο πακέτο και στα έδωσε δωρεάν, κατά 99% ΔΕΝ ισχύει τίποτα στο εξωτερικό. Οι παροχές που αναφέρονται στη σελίδα τους είναι για τα πακέτα που ενεργοποιείς
  8. Ναι, μέχρι και πριν λίγο είχε το δωράκι και πριν κάτι μέρες είχε έρθει μήνυμα για απεριόριστα data με 2€/μήνα για 9 μήνες ή κάτι τέτοιο. Δεν ξέρω βέβαια αν ισχύει ακόμα γιατί δεν έβαλα κάρτα και στο μήνυμα δεν έγραφε "ενεργοποίησε το μέχρι χχ/χχ", ήταν τελείως γενικό κ αόριστο
  9. Σε αριθμό που έχει να δει κάρτα από Γενάρη
  10. Δεν ντρέπονται να βάζουν τέτοιες αρχικές τιμες? 91€ το Red 20 και 93€ το unlimited. Ανανεώθηκαν και στης μάνας μου - 16€ το Red20 & 31€ το απεριόριστο.
  11. Φίλε μου, Κερκυραίος είμαι, πίστεψε με έχουν γίνει αναφορές. Μόνο εγώ είχα κάνει 4-5 τότε με τις ανανεωσεις από 12€ και άνω. Ίσως εξυπηρετηθεί μόνο από το καταστημα στη Μεθοδίου, είναι ελαφρως καλυτερο
  12. Δεν θα κάνουν απολύτως τίποτα. Τα καταστήματα της Κέρκυρας από εποχές WIND (θυμάστε τις ωραίες εποχές που λέγανε 12€ ενώ μπορούσε κάποιος να βάλει και 9 ή 10€), πάντα βάζουν την μεγαλύτερη αξία από τις ανακοινωσεις χωρίς να τους ενδιαφέρει παλιό ή νέο F2G. Το μόνο κατάστημα WIND που άξιζε στην Κέρκυρα δεν ήταν καν κανονικό κατάστημα, αλλά συνεργατης τύπου "Cosmote SanyoCom", αλλά πρέπει να έχει κλείσει από το 15-16.
  13. 21 Ιούνιο & σήμερα που ενεργοποίησα πάντως κάρτες, καμία δεν είχε κανένα bonus & πλέον δεν υπάρχει και καμία αναφορά περί προσφοράς 5€ στη σελίδα τους
  14. Όχι. Εν τω μεταξύ, δεν ξέρω αν τι παρατηρήσατε αλλά πλέον όταν αγοράζεις νέο νούμερο/κάνεις φορητότητα, εκτός του ότι κατήργησαν την αντικαταβολή, εδώ και ένα μήνα τουλάχιστον, αφαίρεσαν και το bonus 5€ που έπαιρνες λόγω της ηλεκτρονικής πληρωμής.
  15. Πλατεία Κεφαλαρίου. Τελείως ασταθές 5G σήμα, με το παραμικρό γύριζε σε 4G. Άνω Κυψέλη μέτρηση πρωινή ώρα Άνω Κυψέλη, μέτρηση στο ίδιο ακριβώς σημείο απογευματινή ώρα. Το ίδιο πρόβλημα έχω εδώ και χρόνια με 4G ,μέχρι τις 2-3 το μεσημέρι δίνει έως 30Mbps, μετά πατώνει μέχρι τις 6 τα ξημερώματα. Κάτω Πετράλωνα, 3ός όροφος Κάτω Πετράλωνα, 3ος όροφος - στο ίδιο σημείο με πριν, σύγκριση με 4G.
×
×
  • Create New...