Καλησπέρα σας
έχω ένα πρόβλημα ,έχω ένα garmin ρολόι και είμαι υπερευχαριστημένος
το πρόβλημα είναι με την εφαρμογή garmin connect που τρέχει στο παρασκήνιο και καταναλώνει μπαταρία και θα ήθελα χρήστες των garmin & iPhone να μου πουν τι μπορώ να κάνω ,
υπόψην ότι έκλεισα την εφαρμογή από το μενού παρασκήνιο , αλλά πάλι τρέχει .