Jump to content

Cosmote: Συμβόλαια κινητής: Επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


JustMe
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Γεια σας παιδια.

Εχω μια ερωτηση αν ξερετε να με βοηθησετε.

Στους τελευταιους λογαριασμους μου στο κινητο βλέποντας την αναλυση των εξερχομενων κλησεων βλεπω συνεχως οτι εχω κανει κλησεις προς 2 συγκεκριμενα κινητα τηλεφωνα τα οποια μαλιστα διαφερουν μονο στο τελευταιο ψηφιο. Η αναλυση δειχνει οτι εχω μιλησει σε αυτα απο 2 εως 5 λεπτα καθε φορα και μαλιστα ολες τις ωρες (δηλαδη βλεπω οτι εχω καλεσει ανα διαστηματα και πρωι και μεσημερι και απογευμα αλλα και βραδυ! Και μαλιστα πολυ αργα οπως 2πμ).

Στον προηγουμενο λογαριασμο δεν εδωσα σημασια και το προσπερασα κατευθειαν (μιας και δεν χρεωνουν κατι οποτε γιατι ν ασχοληθω).

Στον τελευταιο λογαριασμο βλεπω ξανα το ιδιο μοτιβο κλησεων σε αυτα τα τηλεφωνα που παλι δεν θυμαμαι να καλεσα ποτε. Δεν τα εχω στις επαφες μου καν. Απο τα πολλα λεω δεν γινεται, θα καλεσω να δω ποιος ειναι.

Καλω και στα 2 και μου βγαζει "μη εγκυρος αριθμος"!

Ξερει κανεις τι παιζει ρε παιδια?

Ρωταω εδω μηπως ειναι κατι απλο γιατι σημερα μετα απο 1 ωρα αναμονης στην εξυπηρετηση πελατων δεν με συνεδεσαν τελικα με καποιον να ρωτησω:p

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 19,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Ενώ ξεκίνησαν με 5€ τα απεριόριστα παντού, στα συμβόλαια από σήμερα τα δίνουν δωρεάν για 10 ημέρες..
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδια.

Εχω μια ερωτηση αν ξερετε να με βοηθησετε.

Στους τελευταιους λογαριασμους μου στο κινητο βλέποντας την αναλυση των εξερχομενων κλησεων βλεπω συνεχως οτι εχω κανει κλησεις προς 2 συγκεκριμενα κινητα τηλεφωνα τα οποια μαλιστα διαφερουν μονο στο τελευταιο ψηφιο. Η αναλυση δειχνει οτι εχω μιλησει σε αυτα απο 2 εως 5 λεπτα καθε φορα και μαλιστα ολες τις ωρες (δηλαδη βλεπω οτι εχω καλεσει ανα διαστηματα και πρωι και μεσημερι και απογευμα αλλα και βραδυ! Και μαλιστα πολυ αργα οπως 2πμ).

Στον προηγουμενο λογαριασμο δεν εδωσα σημασια και το προσπερασα κατευθειαν (μιας και δεν χρεωνουν κατι οποτε γιατι ν ασχοληθω).

Στον τελευταιο λογαριασμο βλεπω ξανα το ιδιο μοτιβο κλησεων σε αυτα τα τηλεφωνα που παλι δεν θυμαμαι να καλεσα ποτε. Δεν τα εχω στις επαφες μου καν. Απο τα πολλα λεω δεν γινεται, θα καλεσω να δω ποιος ειναι.

Καλω και στα 2 και μου βγαζει "μη εγκυρος αριθμος"!

Ξερει κανεις τι παιζει ρε παιδια?

Ρωταω εδω μηπως ειναι κατι απλο γιατι σημερα μετα απο 1 ωρα αναμονης στην εξυπηρετηση πελατων δεν με συνεδεσαν τελικα με καποιον να ρωτησω:p

 

για αρχή δες τη λίστα εφαρμογών με δικαίωμα κλήσης στο κινητό σου.

αφαίρεσε το δικαίωμα κλήσης σε εφαρμογές που δεν έχουν σχέση με επικοινωνία.

στη λίστα θα εντοπίσεις και εφαρμογές συστήματος που δε θα σου επιτραπεί η τροποποίηση του δικαιώματος.

 

πρόσθετα αντιπαραβάλλοντας τις εφαρμογές με τις ώρες κλήσης προσπάθησε να εκτιμήσεις ποια είναι η ένοχη εφαρμογή.

αν την εντοπίσεις, σου συνιστώ να μην αρκεστείς στον περιορισμό δικαιώματος, διέγραψέ την!

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα. Ευχαριστώ για την απαντηση. Η μονη εφαρμογη που βρισκω και μπορει να θεωρηθει περιεργη η προσβαση της στη διαχειριση τηλεφωνικων κλησεων ειναι το speedtest.

Oλες οι υπολοιπες ειναι ή της google ή της samsung ή οι κλασσικες (viber wapp webex).

Επισης, να αναφερω οτι οταν παω στον καταλογο εξερχομενων κλήσεων στο κινητό οι αριθμοι αυτοι (που βρισκει κλησεις προς αυτους η κοσμοτε) δεν υπαρχουν.

Link to comment
Share on other sites

Αν τα τελευταια ψηφία μοιάζουν με τα τελευταία ψηφία του αριθμού σου , μπορει να είναι κλήσεις προς τον τηλεφωνητή σου. ή κάπια προώθηση όταν το έχεις κλειστό .
Link to comment
Share on other sites

Οχι δεν εχουν καμια σχεση. Ο αριθμός μου ληγει σε 400 και οι αλλοι 2 αριθμοι σε 009 και 010.

Επισης, υπαρχει μια κληση προς το 010 που ειχε διαρκεια 1 ωρα!

Link to comment
Share on other sites

Μιλησα με εξυπηρετηση πελατων.

Δεν μπορουν να καταλαβουν καν πως εχει γραψει τοσες κλησεις και τετοιες διαρκειες.

Και τα δυο νουμερα, μου ειπαν, φαινονται σαν να μην υπαρχουν. Δεν προκειται για κατι δικο τους (καποιο τηλεφωνητη πχ ).

Link to comment
Share on other sites

Σε ποιο πρόγραμμα είσαι; Αν δεν έχει απεριόριστα λεπτά, προσπάθησε για λίγες μέρες να παρατηρήσεις τον μετρητή σου, αν μειώνονται τα λεπτά χωρίς εσυ να κανεις κλήσεις.

Θα ρωτούσα στην εξυπηρέτηση αν έχει ενεργοποιηθεί και Multi SIM, αν και αυτή συνεπάγεται τη μηνιαία χρέωση.

Link to comment
Share on other sites

Σε ποιο πρόγραμμα είσαι; Αν δεν έχει απεριόριστα λεπτά, προσπάθησε για λίγες μέρες να παρατηρήσεις τον μετρητή σου, αν μειώνονται τα λεπτά χωρίς εσυ να κανεις κλήσεις.

Θα ρωτούσα στην εξυπηρέτηση αν έχει ενεργοποιηθεί και Multi SIM, αν και αυτή συνεπάγεται τη μηνιαία χρέωση.

 

Ειμαι σε οικογενειακο πακετο με απεριοριστα λεπτα προς ολους. Οποτε δεν μπορω να το δω.

Οσον αφορα τη multi sim πιστευω θα το βλεπανε.

Ηταν σιγουροι οταν μιλησαμε οτι δεν ειναι καποια δικη τους υπηρεσια.

Η μονη λυση που εδωσαν ειναι αν ξαναβγουν οι αριθμοι και σε τριτο λογαριασμο να το στειλουν για περαιτερω ερευνα στην τεχνικη υποστηριξη.

Link to comment
Share on other sites

Ειμαι σε οικογενειακο πακετο με απεριοριστα λεπτα προς ολους. Οποτε δεν μπορω να το δω.

Οσον αφορα τη multi sim πιστευω θα το βλεπανε.

Ηταν σιγουροι οταν μιλησαμε οτι δεν ειναι καποια δικη τους υπηρεσια.

Η μονη λυση που εδωσαν ειναι αν ξαναβγουν οι αριθμοι και σε τριτο λογαριασμο να το στειλουν για περαιτερω ερευνα στην τεχνικη υποστηριξη.

 

Οπότε είναι ΟΚ να έχεις άγνωστα νούμερα στην ανάλυση σε 2 συνεχόμενους λογαριασμούς, αλλά σε 3 συνεχόμενους είναι πρόβλημα; :X

Τι λογική είναι αυτή; Προσωπικά θα ζητούσα με επιστολή πλήρεις εξηγήσεις από την εταιρεία για να είμαι καλυμμένος.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας.

Έκανα ανανέωση συμβολαίου και πήρα το GIGAMAX UNLIMETED. Μίλησα με εκπρόσωπο στο 13888 και μου είπε ότι δικαιούμαι δωρεάν extra sim για mb. Στη συνέχεια πήγα σε Γερμανό και στο τέλος της αίτησης εμφάνισε 3 ευρώ χρέωση κάθε μήνα, παρόλο που και η υπάλληλος ήταν σίγουρη ότι είναι δωρεάν. Επικοινώνησε και η ίδια με το 13888 και της είπαν ότι η χρέωση τελικώς ισχύει.

Γνωρίζετε αν η sim είναι δωρεάν η όχι;

Link to comment
Share on other sites

Έχει χρέωση 3€ τον μήνα. Παλιότερα σε μερικά προγράμματα η μια Extra SIM ήταν δωρεάν, αλλά πλέον δεν ισχύει στα Gigamax.
Link to comment
Share on other sites

Τέλεια !! Ενώ αν διαβάσεις λίγο πιο πάνω , με τις ίδιες ακριβώς αξιώσεις μου ξεκαθάρισαν ότι ΔΕΝ δικαιούμαι έξτρα σιμ για data πάνω από μία.

Ακόμα και χτες που μίλησα, ενώ η cosmote Χαλκίδας μου λέει ναι δικαιούμαι η cosmote Στο τμήμα προσφορών λέει όχι.

Απίστευτο !!

Έχει χρέωση 3€ τον μήνα. Παλιότερα σε μερικά προγράμματα η μια Extra SIM ήταν δωρεάν, αλλά πλέον δεν ισχύει στα Gigamax.

 

Στάλθηκε από το SM-N9500 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Στο τμήμα προσφορών σίγουρα προσπαθούν να το καλύψουν. Από τη στιγμή που αναγράφεται στο site ως υπηρεσία και έχεις και το οκ (έστω και προφορικό) από το κατάστημα, είσαι ΟΚ.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλημέρα σας παιδιά,

Ζω απίστευτα πράγματα με την Cosmote τελευταία και πραγματικά δεν ξέρω τι να πω πια.

 

Για δύο συνδέσεις (εμού και της συζύγου) έδινα 39€. Οι παροχές ήταν για εμένα 400' προς όλους, 1500' προς C-ote, 1500sms προς όλους και 1.2gb. Της συζύγου, καρτοσυμβολαιο, οπότε είχε 200' προς όλους και 900' προς C-OTE. Εμένα δε με έφταναν ποτέ ούτε τα λεπτά προς όλους, ούτε τα GB οπότε συμπλήρωνα το πακέτο μου με +200' προς όλους (+5€) και +5gb (+10€). Έτσι ο λογαριασμός μου κυμαινόταν πάντα στα 55€.

 

Πήρα λοιπόν τηλέφωνο και έκανα αίτηση για Cosmote Family S με παροχές ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΑ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ και 5gb κοινά. Η τελική τιμή την οποία επιβεβαίωνα ΣΥΝΕΧΩΣ ότι αφορά ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΣΥΜΒΌΛΑΙΑ ήταν ΤΕΛΙΚΗ στα 47.8€ . Όλα καλά, γίνεται η ενεργοποίηση μετά από ένα μήνα. Έρχεται ο πρώτος λογαριασμός 70€!! Βλέπω ανάλυση, 47.8€ ο leader +15€ ο δεύτερος αριθμός.

 

Εν τω μεταξύ δεν είναι μόνο αυτό το πρόβλημα. Στους προηγούμενους λογαριασμούς τη μια πληρωμή μου την κράτησαν διπλή! Παίρνω τηλέφωνο, μου λένε θα γίνει συμψηφισμός στον επόμενο λογαριασμό. Όμως τελικά ο συμψηφισμός δεν έγινε γιατί άλλαξα πρόγραμμα. Και πρέπει να κάνω αίτηση επιστροφής των χρημάτων..

 

Όσον αφορά το άλλο πρόγραμμα παίρνω τηλέφωνο και μου λένε ότι "ξεχάσαμε" λέει να βάλουμε την έκπτωση των 24€ που είχατε. Θα την βάλουμε στον επόμενο λογαριασμό λέει, αλλά αν θέλω να κάνω ανανέωση των προγραμμάτων. Ποια ανανέωση λέω; "Του προγράμματος family μου λένε" και η νέα τιμή είναι 70€/μήνα...

 

Επομένως για να καταλάβει κανείς πόσο εκτιμούν τους ΣΩΣΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ. Από το 2008 έχω cosmote. Έχω συμβόλαιο από το 2010 και από το 2014 σκάω κατά μέσο όρο 60€-70€/μήνα, ΑΝΕΛΛΙΠΏΣ, χωρίς να βάλουμε μέσα σταθερή και TV. Και η ΑΣΤΕΙΑ αυτή εταιρεία φέρεται με αυτό τον εξευτελιστικό τρόπο, χωρίς να είναι η πρώτη φορά. Ε άι στο διάολο πια!

 

Sent from my LG V40 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλώς ήρθες στον κόσμο της ελληνικής παράνοιας

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100. 

Link to comment
Share on other sites

Απο το πως τα γράφεις, φαίνεται να έχει γίνει λάθος με την περίπτωσή σου. Καλύτερα, αντί να νευριάζεις, να κάνεις έναν κόπο να μιλήσεις εκ νέου με την εξυπηρέτηση για να σου πουν πάλι το τι δικαιούσαι σαν εκπτώσεις, εαν υπάρχει ποσό επιστροφής, αν θα γίνει εν τέλει συμψηφισμός.

Αν απο το 2008 είσαι εκεί σημαίνει πως είσαι ευχαριστημένος από τα περισσότερα. Κάνε άλλη μια επαφή να το λύσουν το θέμα σου.

:ninja:
Link to comment
Share on other sites

Θα λυθεί και θα γίνει συμψηφισμός βέβαια πως ξεχασανε να βάλουν την εκπτωση αντί επιτότησης ειναι βλακεία του υπαλλήλου που εκλεινε το συμβόλαιο! Στο Gigamax family M που έχω μου βγαίνει 48 τελική τιμή και για τα δύο νούμερα!

 

 

Sent from my iPhone Xs using Tapatalk Pro

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά όμως δεν γίνεται να θέλεις να παρουσιάζεσαι ως η κορυφαία εταιρία του χώρου και να συμβαίνουν αυτά τα πράγματα.

 

Και δεν είναι απλή κατάσταση έτσι; Δηλαδή με φεσωνουν από το πουθενά με +25€ και πρέπει να κάνω 10 τηλέφωνα, να ζητήσω ακρόαση συνομιλίας κλπ, μια διαδικασία που θα πάρει πάνω από μήνα. Όπως και το γεγονός ότι για 3-4 φορές μέσα στο έτος μου παίρνουν 2πλους λογαριασμούς μέσω της αυτόματης πληρωμής, που εντάξει ναι συμψηφίζονται μετά με τους επόμενους, αλλά για εμένα είναι μια προπληρωμή χωρίς κανένα όφελος και χωρίς υποχρέωση, ενώ να τώρα που στην προκειμένη περίπτωση, η διαφορά "ξεχάστηκε" να περαστεί και κόντεψε να μείνει στα lost&found .

 

Επίσης θεωρώ τραγικό το γεγονός ότι μετά από κάθε λήξη συμβολαίου οι τιμές ανεβαίνουν και οι παροχές κατεβαίνουν!! Βλέπω μια νοοτροπία φάση "ο,τι αρπάξουμε", χωρίς να γίνεται εκτίμηση του γεγονότος ότι μιλάμε για σωστούς και φερεγγυους πελάτες! Είναι σα να σου λένε φύγε και πήγαινε αλλού.

 

 

 

Sent from my LG V40 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά όμως δεν γίνεται να θέλεις να παρουσιάζεσαι ως η κορυφαία εταιρία του χώρου και να συμβαίνουν αυτά τα πράγματα.

 

Και δεν είναι απλή κατάσταση έτσι; Δηλαδή με φεσωνουν από το πουθενά με +25€ και πρέπει να κάνω 10 τηλέφωνα, να ζητήσω ακρόαση συνομιλίας κλπ, μια διαδικασία που θα πάρει πάνω από μήνα. Όπως και το γεγονός ότι για 3-4 φορές μέσα στο έτος μου παίρνουν 2πλους λογαριασμούς μέσω της αυτόματης πληρωμής, που εντάξει ναι συμψηφίζονται μετά με τους επόμενους, αλλά για εμένα είναι μια προπληρωμή χωρίς κανένα όφελος και χωρίς υποχρέωση, ενώ να τώρα που στην προκειμένη περίπτωση, η διαφορά "ξεχάστηκε" να περαστεί και κόντεψε να μείνει στα lost&found .

 

Επίσης θεωρώ τραγικό το γεγονός ότι μετά από κάθε λήξη συμβολαίου οι τιμές ανεβαίνουν και οι παροχές κατεβαίνουν!! Βλέπω μια νοοτροπία φάση "ο,τι αρπάξουμε", χωρίς να γίνεται εκτίμηση του γεγονότος ότι μιλάμε για σωστούς και φερεγγυους πελάτες! Είναι σα να σου λένε φύγε και πήγαινε αλλού.

 

 

 

Sent from my LG V40 using Tapatalk

 

 

Η αλήθεια είναι οτι όλες κάνουν τις χοντράδες τους και όλες μετα το περας των δεσμευσεων θελουν η να στα πάρουν η να φύγεις! Εγω πρώτος χρόνος στην Cosmote για πρώτη φορα μια ζωή ειχα voda αλλα οταν λήξει το συμβόλαιο θα φύγω ακόμη και αν μου αφήσουν το Family M απο τα 47 στα 7!

 

 

Sent from my iPhone Xs using Tapatalk Pro

Link to comment
Share on other sites

Οι εποχές έχουν αλλάξει και πλέον δεν είναι και τόσο εύκολο να πιέσεις την Cosmote στην ανανέωση συμβολαίου για καλύτερη προσφορά, γιατί δεν τους ενδιαφέρει και τόσο πολύ αν κάτσεις ή αν φύγεις. Η τακτική που εφαρμόζουν είναι συγκεκριμένη, σου δίνουν μία πολύ καλή προσφορά για να αλλάξεις το παλαιό πακέτο συμβολαίου στα νέα προγράμματα, εσύ δέχεσαι την προσφορά γιατί είναι συμφέρουσα και όταν τελειώσει το συμβόλαιο σου και πας για την ανανέωση σου δίνουν εμφανέστατα ακριβότερη τιμή. Το ίδιο γίνεται σε όλες τις προσφορές που κάνουν είτε για να σε πάρουν σαν πελάτη είτε για να πας απο καρτοκινητό σε συμβόλαιο.

Στην αρχή χαμηλή τιμή και μετά κάθε ανανέωση και υψηλότερη. Αν δεν θες φεύγεις, εγώ το έκανα καρτοκινητό και ησύχασα και η cosmote έχασε από μένα 35 ευρώ το μήνα (25 ευρώ η διαφορά με το συμβόλαιο που είχα)

Άλλωστε αυτός είναι και ο λόγος που αφήνουν τις αρχικές τιμές στα πακέτα συμβολαίου τόσο ακριβές, που στην ουσία δεν τις πληρώνει κανείς σε αυτό το ύψος. Ο λόγος είναι να παίζουν με τις προσφορές και να υπάρχει η ρήτρα της αρχικής τιμής ώστε να μην μπορείς να σπάσεις το συμβόλαιο γιατί πρέπει να πληρώσεις την διαφορά της αρχικής τιμής με την τιμή προσφοράς επί τους μήνες που έχεις διανύσει ήδη.

Edited by sotzyg
Link to comment
Share on other sites

Εγώ σήμερα πήγα στην Vodafone για παραπλήσιο πακέτο. 45.5€ για τους δύο αριθμούς με απεριόριστα προς όλους, 3000sms και 4gb. Μάλλον θα τα συνδυάσω και με σταθερό+internet+tv με τελική τιμή τα 75.5€ (2 κινητά με απεριόριστα προς όλους και 8gb, 50αρα σύνδεση στο σπίτι, σταθερό με απεριόριστα σταθερά, 300' κινητά και τηλεόραση πακέτο family).

 

Με πήραν μάλιστα σήμερα από την Cosmote για να μου πουν ότι "θα κάνουν ότι καλύτερο μπορούν ώστε από τα 70€ να κατέβει στα 60€ για την ανανέωση του συμβολαίου". Εγώ εξέφρασα τα παράπονα μου απέναντι στην εταιρεία με την κοπέλα με την οποία μιλήσαμε, κάτι το οποίο έκανα με απολύτως ευγενικό τρόπο και ζητώντας της συγγνώμη, γιατί αναγνωρίζω το γεγονός ότι οι άνθρωποι σαν υπάλληλοι δεν έχουν εμπλοκή στις πολιτικές της εταιρείας. Βλέποντας

 

Sent from my LG V40 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Απεριόριστα δεδομένα δωρεάν για τα επόμενα 4 Σαββατοκύριακα, ενεργοποιείτε στην εφαρμογή
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...