Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δυστυχώς είναι όπως τα λέει ο Νίκος..

Αλλά γιατί άργησε να σου το εμφανίσει εσένα?

Πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει αν επιτρέπεται?

 

Το σωστό πάντως θα ήταν, εφόσον το πρόβλημα αυτό εμφανίστηκε μαζικά σε μεγάλη μερίδα αυτοκινήτων, να υπάρξει ανακοίνωση επίσημη από VW για αλλαγή των εξαρτημάτων και όχι όποιος προλάβει την εγγύηση καλώς, αλλιώς τα σκάει από την τσέπη του..

Cheers,

ilias

ilias
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Το σωστό πάντως θα ήταν, εφόσον το πρόβλημα αυτό εμφανίστηκε μαζικά σε μεγάλη μερίδα αυτοκινήτων, να υπάρξει ανακοίνωση επίσημη από VW για αλλαγή των εξαρτημάτων και όχι όποιος προλάβει την εγγύηση καλώς, αλλιώς τα σκάει από την τσέπη του..

Cheers,

ilias

 

+1000

 

Έχεις δίκιο, αλλά βλέπει vw είναι αυτη!!!!!

Link to comment
Share on other sites

επειδη το να διαβασω 602 σελιδες τοπικ μου φαινεται καπως βουνο, θα ηθελα οποιοι κατοχοι TSi (140-170ps) δε βαριουνται, να μου γραψουν επιγραμματικα τις πιο πιθανες φθορες που θα μπορουσα να συναντησω σε ενα τετοιο 5αρι Γκολφ. τι να προσεξω δηλαδη μιας και, αν το παρω, θα ειναι μεταχειρω.

 

για να σκεφτομαι να το αγορασω, προφανως εχω εκτιμησει τα θετικα του, απλα θελω να μου πει καποιος αν δεν βαριεται ποιες ειναι οι πιθανοτερες βλαβες στο μοντελο αυτο, να ξερω τι να περιμενω.

 

ευχαριστω εκ των προτερων.

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

επειδη το να διαβασω 602 σελιδες τοπικ μου φαινεται καπως βουνο, θα ηθελα οποιοι κατοχοι TSi (140-170ps) δε βαριουνται, να μου γραψουν επιγραμματικα τις πιο πιθανες φθορες που θα μπορουσα να συναντησω σε ενα τετοιο 5αρι Γκολφ. τι να προσεξω δηλαδη μιας και, αν το παρω, θα ειναι μεταχειρω.

 

για να σκεφτομαι να το αγορασω, προφανως εχω εκτιμησει τα θετικα του, απλα θελω να μου πει καποιος αν δεν βαριεται ποιες ειναι οι πιθανοτερες βλαβες στο μοντελο αυτο, να ξερω τι να περιμενω.

 

ευχαριστω εκ των προτερων.

 

Αν το αυτοκίνητο που θα πάρεις δεν είναι "πειραγμένο" θα σου πω οτι δεν παρουσιάζει καμιά σοβαρή βλάβη εκτός απο τα προ του 6/2007 τα οποία είχαν ένα πρόβλημα με το συγχρόνιζε της δευτέρας.

 

Στο συνιστώ λοιπόν ανεπιφύλακτα.

Link to comment
Share on other sites

Αν το αυτοκίνητο που θα πάρεις δεν είναι "πειραγμένο" θα σου πω οτι δεν παρουσιάζει καμιά σοβαρή βλάβη εκτός απο τα προ του 6/2007 τα οποία είχαν ένα πρόβλημα με το συγχρόνιζε της δευτέρας.

 

Στο συνιστώ λοιπόν ανεπιφύλακτα.

 

Συμφωνώ βάσει της προσωπικής μου εμπειρίας. Μόνη βλάβη αξιοσημείωτη σε μένα η σκάστρα που αλλάχτηκε στην εγγύηση στα σβέλτα.

ilias
Link to comment
Share on other sites

κραταω συγχρονιζε και σκαστρα ως ΠΙΘΑΝΕΣ (και οχι σιγουρες) βλαβες.. θα περιμενω και αλλους γκολφακηδες να τοποθετηθουν!

 

 

ΥΓ: προφανως θα προσπαθησω να παρω καποιο μαμα γκολφ, με εγγυηση για να εχω το κεφαλι μου ησυχο. ποσα χρονια εγγυηση εδινε η VW στα 5αρια? πχ 2007-2008 μοντελα..

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

κραταω συγχρονιζε και σκαστρα ως ΠΙΘΑΝΕΣ (και οχι σιγουρες) βλαβες.. θα περιμενω και αλλους γκολφακηδες να τοποθετηθουν!

 

 

ΥΓ: προφανως θα προσπαθησω να παρω καποιο μαμα γκολφ, με εγγυηση για να εχω το κεφαλι μου ησυχο. ποσα χρονια εγγυηση εδινε η VW στα 5αρια? πχ 2007-2008 μοντελα..

 

Για μηχανικά έδινε 2 χρόνια, αλλά μπορούσες να κάνεις επέκταση για άλλα 2 χρόνια (συνολικά 4). Ίσως να μπορείς να βρεις μεταχειρισμένο που να είναι ακόμα στην εγγύηση αν ο κάτοχός του είχε κάνει επέκταση.

ilias
Link to comment
Share on other sites

κραταω συγχρονιζε και σκαστρα ως ΠΙΘΑΝΕΣ (και οχι σιγουρες) βλαβες.. θα περιμενω και αλλους γκολφακηδες να τοποθετηθουν!

 

 

ΥΓ: προφανως θα προσπαθησω να παρω καποιο μαμα γκολφ, με εγγυηση για να εχω το κεφαλι μου ησυχο. ποσα χρονια εγγυηση εδινε η VW στα 5αρια? πχ 2007-2008 μοντελα..

 

Αυτές οι βλάβες δεν ειναι πιθανές ειναι ΣΙΓΟΥΡΕΣ την σκάστρα και την βαλβίδα μεταγωγής δεν στις ανέφερα γιατι δεν ειναι αξιόλογες βλάβες και το κοστος αγοράς τους ειναι 80 ευρώ και για τις δυο, μπορείς μολις το πάρεις μαζι με τα λάδια να αλλάξεις και αυτές τις 2 βαλβίδες προαιρετικά.

Link to comment
Share on other sites

κραταω συγχρονιζε και σκαστρα ως ΠΙΘΑΝΕΣ (και οχι σιγουρες) βλαβες.. θα περιμενω και αλλους γκολφακηδες να τοποθετηθουν!

ΥΓ: προφανως θα προσπαθησω να παρω καποιο μαμα γκολφ, με εγγυηση για να εχω το κεφαλι μου ησυχο. ποσα χρονια εγγυηση εδινε η VW στα 5αρια? πχ 2007-2008 μοντελα..

 

αυτες ειναι οι πιο κλασσικες βλαβες. (προσωπικα το συχρονιζε δεν το εχω αλλαξει (08/2006 το μοντελακι μου)). γενικα μετα απο 3 και κατι χρονια και 44kkm το θεωρω ιδιαιτερα αξιοπιστο.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω φιλε vwgt.

 

παρεπιμπτοντως ενα λευκο σαν αυτο της τζιφρας σου ψαχνω...

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

Παιδια μια ερωτηση.Το GTΙ εβγαινε ολο λευκο?Δηλαδη και οι προφυλακτηρες?Η αυτους επρεπε να τους βαψεις εσυ?
Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω φιλε vwgt.

 

παρεπιμπτοντως ενα λευκο σαν αυτο της τζιφρας σου ψαχνω...

 

μη με βαζεις σε πειρασμο... :p (ασε που θα σου ηταν και κουτι -εντελως μαμα και με τα εξτραδακια του)

χαχα

και για να μην παρερμηνευτει το σχολιο να πω οτι ειμαι απολυτα ικανοποιημενος απο το γκολφακι μου αλλα, αλλος ειναι ο ερως... :O

 

Συμφωνω οτι το λευκο ειναι το πιο ομορφο (οχι επειδη το εχω αλλα ειναι πως να το κανουμε.... ;) )

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

εχω αλλη μια ερωτησουλα. το DSG που φοραγε το V ποσο ευπαθες ειναι? αν βρω καποιο μεταχειρισμενο με DSG, να το προτιμησω η ενδεχεται να εχω θεματα συντηρησης και αυξημενου κοστους? πληροφοριακα, αν επαιρνα καποιο καινουργιο, σαφως και θα εβαζα το 7αρι DSG, απλα εδω μιλαμε για ενα μοντελο κιβωτιου πριν, και μεταχειρισμενο.. γιαυτο ρωταω!

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

εχω αλλη μια ερωτησουλα. το DSG που φοραγε το V ποσο ευπαθες ειναι? αν βρω καποιο μεταχειρισμενο με DSG, να το προτιμησω η ενδεχεται να εχω θεματα συντηρησης και αυξημενου κοστους? πληροφοριακα, αν επαιρνα καποιο καινουργιο, σαφως και θα εβαζα το 7αρι DSG, απλα εδω μιλαμε για ενα μοντελο κιβωτιου πριν, και μεταχειρισμενο.. γιαυτο ρωταω!

 

Το DGS6 του 5 είναι άψογο τα προβλήματα τα έχει το DGS7 του 6. Η απόφαση είναι δικιά σου. Η πάγια προσωπική μου γνώμη είναι βέβαια το κλασικό σασμάν.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλημέρα,

μου έχει ξεκολήσει (ή ίσως ξεβιδωθεί) το καπάκι στο λεβιέ των ταχυτήτων (αυτό που δείχνει το σχεδιάγραμμα με τις ταχύτητες). Για την ακρίβεια κατιέται μόνο από ένα σημείο, που υποθέτω ότι είναι βίδα από κάτω. Έχει κανείς ιδέα αν είναι εύκολο να βγάλω την επένδυση από το λεβιέ και να δω αν μπορώ να το βιδώσω?

thanx!

ilias
Link to comment
Share on other sites

Η πάγια προσωπική μου γνώμη είναι βέβαια το κλασικό σασμάν.

 

αρκετοί είναι οι λάτρεις του κλασικού σασμάν. Άλλη αίσθηση....:shifty:

η παιδεία απλά... https://www.ipedia.gr

Link to comment
Share on other sites

Η μεσαία κονσόλα τελευταία κάνει ένα τρίξιμο, δε γίνεται τόσο ενοχλητικό σε απότομες κινήσεις (λακούβες κλπ) αλλά σε σημεία με τραχειά άσφαλτο όπου συντονίζει. Θυμάμαι παλαιότερα είχαν αναφερθεί διάφορες λύσεις για το τρίξιμο της μεσαίας κονσόλας, από σιλικόνη, μονωτική ταινία, μέχρι και ότι η αντιπροσωπεία το φτιάχνει. Τι από όλα τελικά είναι το καλύτερο;!
Link to comment
Share on other sites

αρκετοί είναι οι λάτρεις του κλασικού σασμάν. Άλλη αίσθηση....:shifty:
σαφως αλλη αισθηση αλλα βλεποντας το παρακατω επαθα ενα κατι!:lol:

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

σαφως αλλη αισθηση αλλα βλεποντας το παρακατω επαθα ενα κατι!:lol:

 

ειναι γνωστο οτι το dsg ειναι πιο γρηγορο στις αλλαγες.

Link to comment
Share on other sites

σαφως αλλη αισθηση αλλα βλεποντας το παρακατω επαθα ενα κατι!:lol:

 

 

ειναι γνωστο οτι το dsg ειναι πιο γρηγορο στις αλλαγες.

 

Καλα ειναι ολα αυτα να τα βλέπεις στο youtube αλλα μην ξεχνάτε αυτοι ειναι οδηγοι αγωνων και τα αυτοκινητα ειναι σε πιστα. Εκτος αν ανήκετε σε αυτην την κατηγορία. :cry:

Link to comment
Share on other sites

καλα νικο, οχι οτι θα κανω τετοιες αλλαγες, απλα αποδεικνυει οτι εχει διαφορα το DSG στο ανοιγμα!

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

....και να εχετε υπ' οψιν σας οτι αυτο που είδατε ειναι το 6αρι και οχι το 7αρι, το 6αρι δεν κυκλοφορεί πλεον, εκτός του GTI νομίζω.

 

Μιλάμε δε για διάφορες

Απο 0 μεχρι 200μ MT=10,154 / DSG=09,837

Απο 0 μεχρι 400μ MT=15,495 / DSG=15.078

Κατα την ταπεινή μου γνώμη αστεια πραγματα. Μην παραμυθιαζόσαστε με τετοια βίντεο.

Αγοράστε μονα αυτα που χρειάζεστε.

 

 

Σε ενα θα συμφωνήσω με το αυτόματο είναι αν κανεις πολλα σε χλμ σε κίνηση, μεσα στην πολη, εκει μαλιστα.

Link to comment
Share on other sites

Καλα ειναι ολα αυτα να τα βλέπεις στο youtube αλλα μην ξεχνάτε αυτοι ειναι οδηγοι αγωνων και τα αυτοκινητα ειναι σε πιστα. Εκτος αν ανήκετε σε αυτην την κατηγορία. :cry:

 

Αρα μπορω να πετυχω χρονους οδηγου αγωνων χωρις να κουνησω καθολου το χερι μου απο το τιμονι, καλο μου ακουγεται :D

 

Οι διαφορες που αναφερεις παραπανω θα ηταν πολυ μεγαλυτερες αν δεν ηταν "χερας" αυτος με το manual.

Link to comment
Share on other sites

σε αυτο θα συμφωνησω με τον Nrg. σε πιστα με καλη προσφυση και με χερα οδηγο, η διαφορα τους μειωνεται σημαντικα (νομιζω). αρα σε ελληνικους δρομους και με οχι απαραιτητα οδηγαρες, οι διαφορες θα ειναι σημαντικα μεγαλυτερες!

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...