Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

αντιμετώπισα και εγώ ιδιο πρόβλημα πριν λίγο καιρό και τελικά

ήταν ενα χαλικάκι που μπήκε ανάμεσα στο πίσω μέρος του δίσκου (φρένων)

και στην προστατευτική λαμαρίνα που βρίσκεται πίσω απο το δίσκο.

 

Τελικά ούτε χαλίκι ήταν ανάμεσα στο δισκόφρενο και τη λαμαρίνα, ούτε ρουλεμάν (που είχαμε ανταλλάξει απόψεις με τον φίλο greek_aeras πιο πάνω). Τακάκια εντελώς λιωμένα ήταν.. Το περίεργο είναι ότι προσέχω αρκετά (χειρόφρενα και τέτοια δλδ. δεν το συζητώ.. ούτε καν έχω δοκιμάσει).. anyway.. μαζί με το service (λάδια, φίλτρα, καθαρισμός A/C, κάρτα καυσαερίων, κλπ) πήγαν και τα τακάκια. Ήλπιζα να με έφταναν μέχρι το service των 60Κ χλμ. Anyway, thanx και πάλι για τις απαντήσεις.

Cheers,

ilias

ilias
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

λαδια δοκιμασε mobil esp formula 1 και castrol edge.

 

Ισως στο μέλλον τα δοκιμάσω αλλά δε νομίζω ότι έχουν διαφορά.

Τα castrol τα είχε 14,5€,μικρή διαφορά τιμής δηλ συγκριτικά με τα ARAL και πιστεύω ότι οφείλεται σε εταιρικές τακτικές (διαφήμισης-προώθησης) κυρίως και όχι σε διαφορά ποιότητας.

Άλλωστε 61000χλμ τώρα,ARAL Longlife του βάζω και μαζί με το προσεκτικό στρώσιμο για τα πρώτα 5000χλμ,έχω σαν αποτέλεσμα να μην καίει σταγόνα λάδι!

 

Σήμερα πήγα στον Φιλοσίδη για το service λοιπόν,κατά το οποίο διαπίστωσα ότι τα μπουζί που φορά από τη μάνα του είναι και αυτά NGK,ίδια με αυτά που τους πήγα.

Η κατάστασή τους ήταν πολύ καλή πράγμα που φανερώνει την πολύ καλή ποιότητα καύσης.Άνετα θα μπορούσα να βγάλω και άλλα χλμ με αυτά,όμως δεν πειράζει.

 

Στην επέκταση της εγγύησης μου κάλυψαν και το κλείστρο-μπαστούνι της ζώνης ασφαλείας του οδηγού στο οποίο εδώ και μια βδομάδα περίπου δεν κούμπωνε η ζώνη με αποτέλεσμα να την κουμπωνω στου συνοδηγού.

Αφού δεν πνίγηκα πάλι καλά...:p

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ισως στο μέλλον τα δοκιμάσω αλλά δε νομίζω ότι έχουν διαφορά.

Τα castrol τα είχε 14,5€,μικρή διαφορά τιμής δηλ συγκριτικά με τα ARAL και πιστεύω ότι οφείλεται σε εταιρικές τακτικές (διαφήμισης-προώθησης) κυρίως και όχι σε διαφορά ποιότητας.

Άλλωστε 61000χλμ τώρα,ARAL Longlife του βάζω και μαζί με το προσεκτικό στρώσιμο για τα πρώτα 5000χλμ,έχω σαν αποτέλεσμα να μην καίει σταγόνα λάδι!

 

Δεν καις σταγόνα λάδι? Εγώ έχω 45.000 χλμ. και δύο φορές ενδιάμεσα από τα service χρειάστηκε να προσθέσω λάδια, μολονότι δεν είχε ανάψει η ένδειξη, γιατί είχε πέσει πολύ η στάθμη.

Αντώνης.
Link to comment
Share on other sites

έτσι έτσι να έχετε πάντα κανα 5-κιλο λαδάκι γιατί ξεκίνησαν τα ρημάδια να καίνε πολύ λάδι από το 2000 και μετά.

όσο για το φίλο που το πήρε από το φιλοσίδη το μεταχειρισμένο εγώ δεν διακρίνω ειρωνεία αλλά υπενθύμιση να ζητάμε αυτά που συμφωνήσαμε και να μη βγαίνουμε να ευχαριστούμε για αυτά μιας και είναι η υποχρέωση τους. εαν στο έκαναν τζάμπα τότε να έβγαινες να τους πείς.

επίσης δεν έχεις ιδέα τι σέρβις πλήρωσες. τι "ρυθμίσεις" σου έκαναν ? να είχες κανα weber ή delorto κάτω από το καπώ να πώ εντάξει αλλα τι ρύθμιση σου χρέωσαν?? το κάθισμα μπρός-πίσω???

επίσης να αναφέρω ότι τα λάδια αραλ δεν είναι και τα καλύτερα..μόμπιλ ναι, καστρόλ (δεν αξίζουν) BP λάδι είναι στην ουσία..αυτά για τώρα

Link to comment
Share on other sites

έτσι έτσι να έχετε πάντα κανα 5-κιλο λαδάκι γιατί ξεκίνησαν τα ρημάδια να καίνε πολύ λάδι από το 2000 και μετά.

όσο για το φίλο που το πήρε από το φιλοσίδη το μεταχειρισμένο εγώ δεν διακρίνω ειρωνεία αλλά υπενθύμιση να ζητάμε αυτά που συμφωνήσαμε και να μη βγαίνουμε να ευχαριστούμε για αυτά μιας και είναι η υποχρέωση τους. εαν στο έκαναν τζάμπα τότε να έβγαινες να τους πείς.

επίσης δεν έχεις ιδέα τι σέρβις πλήρωσες. τι "ρυθμίσεις" σου έκαναν ? να είχες κανα weber ή delorto κάτω από το καπώ να πώ εντάξει αλλα τι ρύθμιση σου χρέωσαν?? το κάθισμα μπρός-πίσω???

επίσης να αναφέρω ότι τα λάδια αραλ δεν είναι και τα καλύτερα..μόμπιλ ναι, καστρόλ (δεν αξίζουν) BP λάδι είναι στην ουσία..αυτά για τώρα

 

Φιλε εχεις δικιο μετα το 2000 που ειναι το δικο μου θελει οσο βενζινη και λαδι!! καιω 10λιτρα λαδι στο 100χιλμ αλλα ειναι GOLF!!!! Ετσι ειναι αυτα οτι πληρωνεις παιρνεις.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε εχεις δικιο μετα το 2000 που ειναι το δικο μου θελει οσο βενζινη και λαδι!! καιω 10λιτρα λαδι στο 100χιλμ αλλα ειναι GOLF!!!! Ετσι ειναι αυτα οτι πληρωνεις παιρνεις.

Τωρα σοβαρα,καινε λαδια?

(Ειμαι ασχετος)

images?q=tbn:ANd9GcT8OsGmBG7mQ2xUUvI02EsZ1r7MeL6ek1Prw_emqW7zVQoTOtp0
Link to comment
Share on other sites

εγω εχω ενα σκοντα 5ρσ του 2006 φουλ πρωτο σταδιο.

με τα μαμα valvoline 5-30 λαδια καιει καπου 700-800μλ ανα 4000χλμ

με τα mobil esp formula καει τη μιση ποσοτητα.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε εχεις δικιο μετα το 2000 που ειναι το δικο μου θελει οσο βενζινη και λαδι!! καιω 10λιτρα λαδι στο 100χιλμ αλλα ειναι GOLF!!!! Ετσι ειναι αυτα οτι πληρωνεις παιρνεις.

 

ΧΑΧΑΧΑ!

:p

 

Τωρα σοβαρα,καινε λαδια?

(Ειμαι ασχετος)

Όχι ρε..

Άστους να λένε.. ;)

75000Km και δεν έχω συμπληρώσει ποτέ λάδι..

Μόνο μια φορά κάτι ml στα πρώτα λάδια πρίν την 1η αλλαγή..

Edited by zafevolution
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Γεια σε όλους, καιρό έχω να μπω...

 

Έχω μπερδευτεί με τα διαστήματα service. Επειδή ξέρω ότι ο καθένας στις αντιπροσωπείες λέει ό,τι θέλει, βασίζομαι στο βιβλιαράκι της VW. Δυστυχώς όμως με μπερδεύει.

 

Όποιος έχει κουράγιο και διαβάσει παρακάτω τη "θεωρία" και στη συνέχεια την κατάσταση/πρόβλημά μου μπράβο του και ευχαριστώ!

 

Θεωρία:

Υπάρχουν βασικά 4 είδη service (αναφερονται πχ στη σελίδα 23):

  • Service Αλλαγής Λαδιών
  • Περιοδικό Service
  • Service Επιθεώρησης
  • Αλλαγή υγρών φρένων
     

 

Το 1. καθορίζεται από τον υπολογιστή του αυτοκινήτου, αφού έχει ρυθμιστεί για LongLife Service. Στη σελ. 13 λέει τις εργασίες (λάδια, φίλτρο λαδ., τακάκια έλεγχος, μηδενισμός ένδειξης service).

 

Για το 2. (Περιοδικό Service) λέει στην πρώτη σελίδα "το πρώτο σας service":

"Περιοδικό Service: σύμφωνα με την ένδειξη μεταβλητών διαστημάτων service, (το αργότερο σε 2 χρόνια)".

Μετά, στη σελ. 8 λέει για τα επόμενα περιοδικά, ακριβώς τα ίδια. Δηλαδή και αυτό με βάση τον υπολογιστή.

Το περιοδικό περιλαμβάνει αλλαγή λαδιών κλπ και πολλούς άλλους ελέγχους (σελ 11).

 

Για το 3. Service Επιθεώρησης βλέπω στη σελ 8: "αρχικά σε 3 χρόνια ή 60Κ χλμ ( ανάλογα ποιο εμφανίζεται πρώτο), στη συνέχεια κάθε 2 χρόνια"

Περιλαμβάνει μία σελίδα ελέγχους αλλά δεν έχει λάδια ή φίλτρα (σελ 12).

 

Η κατάστασή μου

Τώρα, η κατάστασή μου είναι ότι έκανα στα 15Κ χλμ το πρώτο σερβις Δεκέμβριο '08. Στο βιβλίο έχουν τσεκάρει ότι έκαναν Service Αλλαγής Λαδιών, ότι μπήκε LonfLife λάδι και ότι το επόμενο σέρβις είναι το Επιθεώρησης το Δεκέμβριο '10.

 

Το αυτοκίνητο κυκλοφόρησε Απρίλιο '08 αρχικά. Τα 3 χρόνια είναι τον Απρίλιο του '11.

Ερωτήσεις που προκύπτουν στο κεφάλι μου:

  1. Γιατί σημείωσαν το επόμενο επιθεώρησης 5 μήνες πιο νωρίς?
  2. Το Περιοδικό Service, που είναι "το αργότερο σε 2 χρόνια" μετράει τα 2 χρόνια από την αρχή κτήσης ή από το προηγούμενο σέρβις?

 

Όπως καταλαβαίνετε το πιο σημαντικό είναι το 2ο ερώτημα. Δε μου έχει βγάλει κάποια ένδειξη στο trip computer. Μήπως πρέπει να το κάνω άμεσα? (είμαστε στα 2 χρόνια)

 

Βγάζει κανείς άκρη? Δε θέλω να ρωτήσω στη VW γιατί θα μου πουν "φέρτο να το κάνουμε καλού κακού"!

 

Ευχαριστώ όποιον προσπάθησε να διαβάσει!

Edited by cmavr8
Link to comment
Share on other sites

Το "κάθε χρόνο ή 15000" ισχύει αν σου έχουν ορίσει "Service εξαρτώμενο από το χρονικό διάστημα ή τα διανυθέντα χιλιόμετρα". Αν σου ρυθμίσουν στον εγκέφαλο LongLife Service ισχύουν αυτά που γράφω παραπάνω.

 

Το πρώτο σέρβις το έκανα στα 14100 χλμ. Τόσα έκανα τους 8 πρώτους μήνες... (ήταν φτηνή η βενζίνη τότε...)

Link to comment
Share on other sites

Το "κάθε χρόνο ή 15000" ισχύει αν σου έχουν ορίσει "Service εξαρτώμενο από το χρονικό διάστημα ή τα διανυθέντα χιλιόμετρα". Αν σου ρυθμίσουν στον εγκέφαλο LongLife Service ισχύουν αυτά που γράφω παραπάνω.

 

Το πρώτο σέρβις το έκανα στα 14100 χλμ. Τόσα έκανα τους 8 πρώτους μήνες... (ήταν φτηνή η βενζίνη τότε...)

 

Ασε το LongLife και κανε στο αυτοκινητο σερβις καθε χρονο ή 15000χλ οτι ερθει πρωτο.

Link to comment
Share on other sites

Το "κάθε χρόνο ή 15000" ισχύει αν σου έχουν ορίσει "Service εξαρτώμενο από το χρονικό διάστημα ή τα διανυθέντα χιλιόμετρα". Αν σου ρυθμίσουν στον εγκέφαλο LongLife Service ισχύουν αυτά που γράφω παραπάνω.

 

Το πρώτο σέρβις το έκανα στα 14100 χλμ. Τόσα έκανα τους 8 πρώτους μήνες... (ήταν φτηνή η βενζίνη τότε...)

 

φίλε μου καλημέρα, το "σωστό" είναι αυτό που σου λέει ο Νίκος, κάθε 15000χλμ ή κάθε χρόνο, το τι θα κάνει κάθε φορά το αυτοκίνητο, αλλαγή λαδιών ή κανονικό service, σημειώνεται στο βιβλίο service πού έχεις, αλλά γνώριζέ το κιόλας, τη μια φορά γίνεται αλλαγή λαδιών και την άλλη service με οτι προβλέπεται και από τα αντίστοιχα χλμ. Δλδ, άλλα κάνουν στα 50000χλμ και άλλα στα 100000χλμ, λογικό έτσι;

Λευτέρης

iPhone 3GS 32gb back in black

iPhone 4 32gb black, iPhone 4S 16gb black, samsung galaxy note,  iPhone 4S 16gb white, iPhone 5 64gb space grey, Hawai 5-0 P10 lite, iPhone 6 16gb gold, iPhone 8 64gb black

Link to comment
Share on other sites

Ναι, Λευτέρη, και μάλιστα έχει και κάτι πρόσθετα ανάλογα με τα χιλιόμετρα (κιβώτιο κλπ) αλλά όλα αυτά ισχύουν για τη μια επιλογή: τα σταθερά διαστήματα.

 

Εγώ έχω επιλέξει LongLife οπότε η λογική αλλάζει, και δεν είναι καθόλου απλή. Ψάχνω κάποιον που κανει LongLife να μου τα εξηγήσει... :)

 

Ευχαριστώ για τις συμβουλές πάντως..

Χρίστος, by the way.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, Λευτέρη, και μάλιστα έχει και κάτι πρόσθετα ανάλογα με τα χιλιόμετρα (κιβώτιο κλπ) αλλά όλα αυτά ισχύουν για τη μια επιλογή: τα σταθερά διαστήματα.

 

Εγώ έχω επιλέξει LongLife οπότε η λογική αλλάζει, και δεν είναι καθόλου απλή. Ψάχνω κάποιον που κανει LongLife να μου τα εξηγήσει... :)

 

Ευχαριστώ για τις συμβουλές πάντως..

Χρίστος, by the way.

 

Το LongLife δεν στο προτεινω, το LongLife εξαρτάτε απο την χρηση που κανεις στο αυτοκινητο τις συνθήκες οδήγησης και 1.000.000 παραγοντες που συγκρίνει και υπολογιζει απο μονος του ο υπολογιστης του αυτοκίνητου.

Αυτο μπορει να σε παει πχ για λαδια στα 20000 ή στα 25000 χλ και σε ρωταω θα αφηνες το αυτικινητο σου με τα ιδια λαδια για 20000 χλ ή για 2 χρονια εδω φιλοι με τα ιδια αυτοκινητα αλλαζουν λαδια καθε 6μηνες ή 7000χλ.

 

Βεβαια δικο σου ειναι οτι θελεις κανεις.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, έχω διαβάσει πολλά, και έχω ακούσει όλους να λένε ότι καλύτερα σταθερά διαστήματα, αλλά επιλέγω να "δοκιμάσω" το LongLife. Έτσι, επειδή το γράφει ο κατασκευαστής και μπορώ!

 

Όπως το 2007 που παρήγγειλα το αυτοκίνητο όποιος άκουγε για διπλή συμπίεση (TSi - Turbocharger & Supercharger) και διπλό συμπλέκτη (DSG) μου έλεγε ότι κάνω βλακείες και ήμουν μόνος (οκ, σχεδον). Τώρα όλοι τέτοια παίρνουν και το σημαντικότερο: εγώ είμαι ευτυχισμένος με την επιλογή μου.

 

Θα μείνω λοιπόν με το Longlife, μέχρι να μου μείνει το αυτοκίνητο στο χέρι.. χαχα. Έχω κι άλλη "θεωρία" να το στηρίξω, αλλά δε θέλω να κουράσω το φόρουμ. Ας μείνουμε στο ότι ο καθένας κάνει την επιλογή του και εμείς τη σεβόμαστε.

 

Thanks για τα Warnings! Αν σε κανα χρόνο κάτι πάθει και κλαίγομαι εδώ, μπορείτε να γυρίσετε και να μου πείτε "εγώ σ'το λεγα"!

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπαρχει κανενα προβλημα με τα longlife. Αν υπηρχε δεν θα ισχυε καν.

Απλα το μαξιμουμ για αλλαγη λαδιων ειναι τα 2 χρονια αν δεν εχουν γινει 30000 χλμ.

Το πρωτο tsi μου (2007) ηταν σε longlife προγραμμα.

Το δευτερο (2008) το εχουν σε περιοδικο προγραμμα (15000 η ενας χρονος, οτι ερθει πιο μπροστα). Δεν ξερω γιατι αν και τα δυο τα πηρα απο την ιδια αντιπροσωπεια. Ισως για να εχουν μεγαλυτερα εσοδα απο το σερβις. Παντως ακομα και μεχρι τα 30000 χλμ ανεξαρτητα απο ποιο προγραμμα εχεις μονο λαδια /φιλτρο προβλεπονται (εκτος και απο ειδικες περιπτωσεις οπως ειναι τα υγρα φρενων που θελουν αλλαγη το αργοτερο σε 3 χρονια και μετα ανα δυο) . Οτιδηποτε αλλο ειναι προαιρετικο οτι και να λενε και θα πρεπει πρωτα να σε ρωτησουν. Βεβαια ειναι καλο να αλλαζεις και τα αλλα φιλτρα πιο συχνα λογω περιβαλλοντολογικων συνθηκων που εχουμε εδω οπως και πιο συχνα τα λαδια, π.χ. καθε 10000 χλμ ειδικα αν εχεις περασει και κανα προγραμματακι.

Link to comment
Share on other sites

Επιτέλους! Εκεί που νόμιζα ότι δεν υπάρχει κανείς στην Ελλάδα που κάνει LongLife... (οκ, υπερεκτιμώ το μέγεθος του myphone...)

 

Το αν θες longlife το ρυθμίζεις σε κάποιο σερβις εσυ, τους λες και το κανουν, εκτός αν δεν εχεις εσυ τον ελεγχο (κάτι θυμάμαι για leasing).

 

Maximum για αλλαγή λαδιών 2 χρόνια/30Κ χλμ εννοείς για τη ΔΕΥΤΕΡΗ αλλαγή?

 

Φίλτρα + λάδια μου ήρθαν χθες με courier, 108 ευρώ. 70 ευρώ εργατικά θέλουν στην Καβάλα, νομίζω είναι καλά 190 ευρώ για "περιοδικό σερβις 30Κ χιλιομέτρων".

 

Σ´ευχαριστώ για την απάντηση!

Link to comment
Share on other sites

Οχι για την πρωτη αλλαγη εννοω. Ετσι ηταν στο πρωτο μου και ετσι το πηγα μεχρι τα 45000 χλμ που το εδωσα ανταλλαγη και πηρα το δευτερο, ασχετα αν εγω εκανα την πρωτη αλλαγη στα 15000. Μετα ομως κανονικα οπως στο longlife χωρις κανενα προβλημα.

190 ευρω ειναι πολυ καλα αφου θα αλλαξεις και ολα τα φιλτρα.

Οπως σου ειπα ακομα και στα 30000 μονο λαδια χρειαζεται αλλα εδω λογω συνθηκων καλο ειναι να αλλαζουν και τα φιλτρα. Καλο του κανει ειδικα του αερος και βενζινης, οχι ομως και καθε 10,20 χιλιαδες χλμ, νομιζω ειναι υπερβολη ειδικα αν δεν οδηγεις σε κεντρο μεγαλης πολης η σε χωματοδρομους. Βεβαια υπαρχει το θεμα της κακης ποιοτητας βενζινης αλλα εκει εχεις και συμπτωματα που στο δειχνουν.

Κανονικα απο αντιπροσωπεια πρεπει να το ρυθμιζουν για longlife. Ειναι εξ'αλλου μεσα στο marketing τους. Φυσικα πιστευω οτι αν δεν το εχουν ετσι μπορεις να το πας και να το αλλαξουν. Ετσι ειναι το σωστο ασχετα αν εμεις θελουμε να κανουμε τις αλλαγες μας νωριτερα.

Link to comment
Share on other sites

Ωραίος. Εγώ επειδή βλέπω συμπτώματα θα το πάω...

 

Επιπλέον με ανησυχεί το "περιοδικό σερβις" που πρεπει να γίνει "σε δύο χρόνια" όπως αντέγραψα παραπάνω.

 

Δεν καταλαβαίνω αν τα 2 χρόνια μετράνε από την κυκλοφορία ή την τελευταία αλλαγή λαδιών. Μάλλον όμως είναι το 1ο, οπότε θα το πάω...

 

Αλλαγή "πολιτικής" (δηλαδη μεταξύ longlife και καθορισμένων διαστημάτων) μπορούν να σου αλλάξουν την ώρα που κάνεις αλλαγή λαδιών. Το λέει στο βιβλιαράκι ότι αν αλλάξεις "πολιτική" πρέπει να αλλάξεις λάδια! (γιατί ο υπολογιστής του αυτοκινήτου μετράει από το μηδέν, οπότε τα λάδια σου πρέπει να είναι καινούργια)

Link to comment
Share on other sites

Οκ, το έκανα service!

Περιοδικό + αλλαγή λαδιών + επιθεώρησης υποτίθεται έκαναν.

Κοινώς τα 4 φίλτρα και λάδια.

110+80 = 190 ευρώ μου βγήκε. Ευχαριστώ για τις απόψεις.

 

Αυτό που με ανησύχησε είναι κάτι που μου είπε ο σύμβουλος. Λέει επειδή έφερα δικά μου λάδια και φίλτρα, αν συμβεί κάτι δε θα μπορώ να τους ρίξω την ευθύνη.

 

Με τρόμαξε λίγο. Αφού τα λάδια είναι σωστών προδιαγραφών, και τα δέχτηκαν, δε σημαίνει ότι το service έγινε σωστά? Πάντως στο βιβλιαράκι τα συμπλήρωσαν όλα κανονικά.

Link to comment
Share on other sites

Από όσο ξέρω υπάρχουν μάρκες λαδιών που έχει ελέγξει η κάθε εταιρεία και τις εγκρίνει. Πρέπει να μάθεις αν τα δικά σου είναι εγκεκριμένα. Το συνεργείο πάντως για να σε ψαρώσει στο είπε.

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

Castrol 5W30 με την προδιαγραφή που λέει το βιβλιαράκι τους πήγα, σφραγισμένα!

Λογικά είμαι οκ...

 

Τώρα μου έβαλαν service σταθερών διαστημάτων, ενώ μου είπαν ότι το έκαναν Longlife!

Ψάχνω κάποιον με VagCom σε Ξάνθη να μου το αλλάξει... Κερνάω καφέ ή και φαγητό!

Link to comment
Share on other sites

Όλα σχετικά είναι ... κανένα πρόβλημα!

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...