Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Οι πληροφορίες που υπήρχαν τελικά επιβεβαιώθηκαν!

Θα κυκλοφορήσει Golf με νέας σχεδίασης κινητήρα 1,4 με διπλή υπερτροφοδότηση. Στις χαμηλές στροφές θα υπάρχει κομπρέσσορας και στις υψηλές τούρμπο. Στόχος είναι ο συνδυασμός χαμηλής κατανάλωσης και καλής απόκρισης του κινητήρα.

 

Αν η εταιρία ακολουθήσει ίδια τιμολογιακή πολιτική με αυτήν του GTi (28.500) τότε η τιμή στην Ελλάδα διαμορφώνεται κάτω από τις 20 χιλιάδες!

Δυστυχώς όμως λόγω εσωτερικού ανταγωνισμού (τόσο κοστίζουν τα 1,6 FSI) oi τιμές θα είναι υψηλότερες.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Τα κατάφερε η VW και προσωπικά εμένα και εξέπληξε..

 

Περισσότερες πληροφορίες για όσους γνωρίζουν Ιταλικά εδώ -> http://www.autoblog.it/post/1284/golf-gt-un-1400-da-170-cavalli

 

Να δούμε τιμές.. είμαι πολύ περίεργος αν και πιστεύω θα κυμαίνεται στα 24-25 χιλιάρικα.

Ti na balw twra edw.. den kserw!
Link to comment
Share on other sites

peran toutou,mhpos o kinitiras 8a einai toso pusharismenos pu dne 8a xereis ean 8a einai telika toso axiopistos?!?!?!?!den xero makari na bgo pseuths....alla k apthn allh 24-25k den einai k liga....vevaia ean skefteis ti su prosferei...den xero psiloberdem,a ta pragmata :wacko: :cry:
:alien: we r not alone! :secret:.... :yahoo:!!!! :yinyang:
Link to comment
Share on other sites

o 18arhs ths VAG tosa alloga den vgazei kai aytos ? giati den vazoyn enan tetoio sto golf . alla meta tha xtipaei to 2litro . den ksero re paidia alla gia na to kanane kati tha kseroyn kapos tha to exoyn ypologisei !!!!!!!!
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά 1,4 σημαίνει χαμηλή κατανάλωση, αυτός είναι και ο λόγος ύπαρξής του (και όχι η φορολογία στην Ελλάδα βεβαίως :p ).

Ο κινητήρας έχει τα ίδια άλογα ανά λίτρο με τον 1,8Τ/225. Συνεπώς no problem!

 

Tώρα σε σχέση με το Ibiza, άλλο Ιbiza και άλλο Golf. Το αυτοκίνητο δεν είναι μόνο ο κινητήρας. Μάλιστα ο συγκεκριμένος, αν υλοποιηθεί αυτό που υπόσχεται η VW θα αποδίδει το ίδιο καλά με τον 1,8Τ/180.

 

Βασικά αυτός ο κινητήρας είναι μάνα εξ΄ουρανού!

Φανταστείτε τον σε Polo Fabia Ibiza κλπ.! :wacko:

Link to comment
Share on other sites

peran toutou,mhpos o kinitiras 8a einai toso pusharismenos pu dne 8a xereis ean 8a einai telika toso axiopistos?!?!?!?!den xero makari na bgo pseuths....alla k apthn allh 24-25k den einai k liga....vevaia ean skefteis ti su prosferei...den xero psiloberdem,a ta pragmata :wacko: :cry:

 

Δε νομίζω οτι είχε ποτέ πρόβλημα η VW με την αξιοπιστία των κινητήρων της και ούτε τώρα πιστεύω οτι θα έχει. Για να αποφασίσουν να βγάλουν στην παραγωγή τον κινητήρα σημαίνει οτι το έχουν μελετήσει.

 

Είναι γεγονός πάντως οτι αν βγει σε τιμή 24-25 χιλιάρικα δεν θα "περπατήσει" και πολύ. Απο την άλλη όμως υπάρχει και ο εσωτερικός ανταγωνισμός και θα έιναι δύσκολα τα πράγματα όταν το 1,6 ξεκινάει απο 18.200 και φτάνει μέχρι 23.000. Εκτός και αν ακολουθήσει και πτώση των τιμών του 1,6 που το βλέπω χλωμό.. Αντε να δούμε τι θα δούμε. Απ'οτι διαβάζω το νέο μοντέλο αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα στην Φρανκφούρτη τον Σεπτέμβριο και η διάθεση του θα αρχίσει απο Νοέμβριο-Δεκέμβριο.

Ti na balw twra edw.. den kserw!
Link to comment
Share on other sites

Αυτές είναι τεχνικές λεπτομέρεις που είναι δύσκολο να γνωρίζουμε πριν βγει το αυτοκίνητο η γίνει κάποιο test-drive. Αυτό που γνωρίζουμε σίγουρα είναι οτι θα χρησιμοποείται κομπρέσσορας για τις χαμηλές στροφές και turbo για τις υψηλές.

 

Είναι γεγονός πάντως οτι ο κινητήρας θα πιέζεται υπερβολικά και αυτό μάλλον θα έχει άμεση συνέπεια στην κατανάλωση, ασχετα αν η VW λέει οτι η κατανάλωση θα κυμαίνεται σε χαμηλά επίπεδα.

Ti na balw twra edw.. den kserw!
Link to comment
Share on other sites

Ασχετο αλλα στις υψηλες στροφες θα λειτουργει και ο κομπρεσσορας και το turbo? Συνολικη πιεση ποσα bar θα εχει?
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβατε, λεω γιατι στις υψηλες να μην λειτουργει και ο κομπρεσσορας μαζι με το turbo?
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

k pos 8a to petyxeis ayto re sy?...giati ean ontos xeries ton tropo...xaramizesai...8a eisun perizititos se mia kataskeuastria etairia.xexexex;-pppppp

 

sovara tora kati tetoio pisteuo den einai efikto!...

:alien: we r not alone! :secret:.... :yahoo:!!!! :yinyang:
Link to comment
Share on other sites

Μηπως τα μπερδεψα λιγακι.... turbo και κομπρεσσορας μπορουν να δουλεψουν με τετραπεταλουδο?
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

tora mallon me berdepses k emena file mu: k pos 8a ta kaneis na dulepsun??!?!?!nomizo oti einia atopo auto genikotera....giati ean to parume xondrika kapos to 8ema sthn ousia k o kompressora einia ena eidos 'tourbo' k kala alla me telios diaforetikh leitourgia

 

autos einia enas oikos(gia mena aptus kaliterus gia mercedes-k enas patus ligus pu leei gia biturbo...alla ean deis k esy milame mono gia terata autokinita k sigura oxi to valanti enos aplou polith)

 

KLEEMANN Tuning for Biturbo Engines

 

 

Biturbo - Incredible power

 

V12 6.0

For the powerful 6.0 litre V12 AMG engine KLEEMANN offers an ECU tuning programme that adds 127 Hp and 300 Nm to the car's already incredible power output. The ECU performance kit is available for the SL 65 AMG, CL 65 AMG and the S 65 AMG.

 

V12 5.5

For the 5.5 litre Mercedes-Benz and Maybach V12-engine with Biturbo, KLEEMANN offers a two stage tuning programme with power upgrades on 50 Hp and 127 Hp respectively.

 

The KLEEMANN Stage 1 kit consists of a custom-made ECU programme that increases power by 50 Hp and 150 Nm.

 

Stage 2 features the custom-made ECU programme and an electronic reprogramming of the five speed automatic transmission. Performance of the Stage II KLEEMANN kit speaks volumes with 627 Hp and enormous 1.043 Nm of peak torque.

 

The KLEEMANN Biturbo performance kit is available for the following models: SL (R230), S-Class (W220), CL (CL215) and the Maybach 57/62. Below you can see the specifications for the tuning stages of both the 5.5 litre engine and the 6.0 litre engine.

 

Engine Stock KLEEMANN

V12 5.5 Biturbo Power (Hp) Torque (Nm) Power (Hp*) Torque (Nm*)

Stage 1

500

800

550

950

 

Stage 2

500

800

627

1.043

 

 

 

Engine Stock KLEEMANN

V12 6.0 Biturbo Power (Hp) Torque (Nm) Power (Hp*) Torque (Nm*)

Stage 1 612

1.000

739

1.300

 

 

*actual power and torque output depend on a large number of variables. For detals please goto the FAQ section.

:alien: we r not alone! :secret:.... :yahoo:!!!! :yinyang:
Link to comment
Share on other sites

auto einia gia ton kompressor

 

 

KLEEMANN Tuning for V8 AMG Kompressor Engines

 

 

Stage tuning - More power

 

For the AMG 5.5 litre V8 Mercedes-Benz engine with Kompressor, KLEEMANN offers a complete line up of tuning products. The KLEEMANN developed tuning components cover all aspects of the engine and represent a traditional "Stage" tuning concept ranging from K1 to K3. All components can be used individually, in predetermined sets, or in a customer defined matrix.

 

The corner stone or Stage K1 of the engine tuning program for the AMG 55 consists of an Engine Performance Kit containing a custom-made ECU program and a redesigned pulley wheel.

 

Stage K2 consists of KLEEMANN stainless steel tubular exhaust headers and down pipes that provide larger primary pipe diameters for each engine cylinder. The KLEEMANN headers can be modified to the stock exhaust system or used in conjunction with the KLEEMANN 120 cell metal catalysts for maximum performance gain. Last but not least, the ECU gets further revisions for maximum power output.

 

Stage K3 includes the above described stages plus KLEEMANN Super Sport Camshafts and the complete KLEEMANN 70 mm dual stainless steel Exhaust System with four steel cats.

 

The KLEEMANN AMG 5.5 litre V8-engine tuning program is available for all Mercedes-Benz models equipped with the 5.5 litre Kompressor V8-engine. The available model range includes: E 55 (W211), CLS 55 (CL219), SL 55 (R230), S 55 (W220), CL 55 (CL215) and the G 55 W463). Below you can see the specifications for the different stages

:alien: we r not alone! :secret:.... :yahoo:!!!! :yinyang:
Link to comment
Share on other sites

kompressor=intercooled supercharger

 

apla etsi mia idea sto periopu k poly genika gia na deis ti mporei na paizei k pos ginontai oi modifies....tora gia tetrapetaluda k auta isos na einia kalitera na mhn mpeis se tetoia xorafia giati den xereis kata poso 8a einai an8ektika ston xrono

 

elpizo kapos na boh8isa h telospanton na se berdepsa akoma perissotero...

 

lol!!!!!!!

:alien: we r not alone! :secret:.... :yahoo:!!!! :yinyang:
Link to comment
Share on other sites

Ισως προσπαθουν να ανεβασουν τις πωλησεις σε 1.6 αλλα ο κινητηρας θα ειναι πολυ πιεσμενος και κανενας δε θα δωσει τοσα λεφτα για 1.4!!! Παιρνεις ανετα focus, c4, mazda3... στην κατηγορια του για να μην πω αλλα καλυτερα σε αλλες κατηγοριες! Αυτο ισως ηταν καλο με την περασμενη φορολογια! Η καταναλωση παντως θα ειναι υψηλη και για να μην πω και για τους ρυπους! Απορω πως θα περναει τις προδιαγραφες του Euro4!
Link to comment
Share on other sites

geomiii3 εμένα πάντως με μπέρδεψες. :p

 

Από ότι καταλάβει η διαφορά turbo-κομπρέσσορα έχει να κάνει με το πως πέρνουν την κίνηση. Το turbo από τα καυσαέρια και ο κομπρέσσορας απευθείας από τη μηχανή με ιμάντα-αλυσίδα. ;)

 

Το ερώτημα είναι τί είδους κομπρέσσορα θα έχει.

Υπάρχουν 2 είδη: Οι φυγοκεντρικοί που είναι ουσιαστικά όπως ακριβώς το turbo μόνο που κινούνται με ιμάντα από τη μηχανή. Έχουν την ιδιαιτερότητα να δίνουν περισσότερη δύναμη όσο ανεβαίνουν οι στροφές.

...και τα αδερφάκια roots-βίδας, τα οποία συμπιέζουν αλλιώς τον αέρα με αποτέλεσμα να δίνουν max ροπή στις χαμηλές στροφές η οποία μετά φθίνει. Εμείς βέβαια θα θέλαμε το 2ο! :rolleyes:

 

Η VW βγάζει αυτόν τον κινητήρα για την χαμηλή κατανάλωση άρα θα έχει χαμηλότερη κατανάλωση από τον 1,8Τ. Τα 7,2 λίτρα που νομίζω ανακοινώνει, εκτός απροόπτου αντιστοιχούν χονδρικά σε 10-11 λίτρα μέση κατανάλωση σε κανονικές συνθήκες. Όχι άσχημα ε?

 

Τις προδιαγραφές ρύπων μην ανησυχείτε, θα τις πληρεί! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Αν κάνει κάτι τέτοιο η VW, κατά τη γνώμη moy θα είναι μία από τις πιο λάθος κινήσεις που θα μπορούσε να κάνει. Για ποιόν λόγο να πουσάρει τόσο πολύ έναν τόσο μικρό κινητήρα;; Για χαμηλή κατανάλωση;; Χαχαχα, ας γελάσω!!!! Και τα 170 άλογα ποιός θα τα ταίσει βρε παιδιά;;; Τα 7,2 δεν το συζητώ , είναι εντελώς εκτός πραγματικότητας, τα 11-12 θα είναι εφικτά με πολύ ήρεμη οδήγηση...δεν παίζουν ρόλο τα κυβικά μόνα τους στην κατανάλωση ενός κινητήρα (μην ξεχνάμε, δεν είναι σκέτος 1,4 έχει και turbo επάνω...) ...η κατανάλωση θα είναι εφάμμιλη ενός 1.8Τ, δεν τίθεται θέμα...οπότε πραγματικά δεν βρίσκω νόημα στην παραγωγή ενός τέτοιου κινητήρα...όσο για την αξιοπιστία, την αμφισβητώ ευθέως εκ των προτέρων!!!Αναρωτιέμαι, δεν θα θέλει σφυρήλατα εντόσθια ένας τέτοιος κινητήρας εξαρχής;;;

Ζήσε τη ζωή σου!!!!

 

Bubby's Community : www.viennas.net/cs

 

Blogs, συζητήσεις, photo galleries και άλλα πολλά!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...