Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αν βγάλω τις χρεώσεις για τα τακάκια, μόνο γι' αυτό καθ' αυτό το σέρβις με χρέωσαν 360€.... μετά την έκπτωση! Θυμάται κανείς να μου πει πόσο του κόστισε το σέρβις των 30.000km?

Επίσης μου είπαν ότι χρειάζεται να αντικαταστήσω τα μπροστά λάστιχα γιατί στο μπροστά δεξιά έχουν βγει τα λινά.

1ον: Πρέπει ν' αλλάξω και τα πίσω; Στην Automarine ο τύπος μου είπε ότι αν και δεν έχουν κάτι είναι καιρός να τ' αλλάξω.

2ον: Αν τ' αλλάξω όλα, τι λάστιχα να βάλω που να είναι καλά αλλά και να μη μου βγει ο κούκος αϊδόνι?

Αντώνης.
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Αν βγάλω τις χρεώσεις για τα τακάκια, μόνο γι' αυτό καθ' αυτό το σέρβις με χρέωσαν 360€.... μετά την έκπτωση! Θυμάται κανείς να μου πει πόσο του κόστισε το σέρβις των 30.000km?

Επίσης μου είπαν ότι χρειάζεται να αντικαταστήσω τα μπροστά λάστιχα γιατί στο μπροστά δεξιά έχουν βγει τα λινά.

1ον: Πρέπει ν' αλλάξω και τα πίσω; Στην Automarine ο τύπος μου είπε ότι αν και δεν έχουν κάτι είναι καιρός να τ' αλλάξω.

2ον: Αν τ' αλλάξω όλα, τι λάστιχα να βάλω που να είναι καλά αλλά και να μη μου βγει ο κούκος αϊδόνι?

 

Κατ'αρχάς αλλάζεις συνεργείο:lol:, συνήθως αλλάζουμε και τα 4 ελαστικά για να μην συμπεριφέρεται αλλοπρόσαλα το αυτοκίνητο. Έχω ακούσει καλά λόγια για Continental sportcontact 2 ή 3 όπως επίσης και για τα καινούργια Nokian V, καλό θα ήταν όμως να το ψάξεις λίγο...

Λευτέρης

iPhone 3GS 32gb back in black

iPhone 4 32gb black, iPhone 4S 16gb black, samsung galaxy note,  iPhone 4S 16gb white, iPhone 5 64gb space grey, Hawai 5-0 P10 lite, iPhone 6 16gb gold, iPhone 8 64gb black

Link to comment
Share on other sites

παρα πολλοι φορανε conti sport contact 3 και ειναι ευχαριστημενοι

εγω φοραω pirelli pzero rosso κ επισης ειμαι ευχαριστημενος

Live2Di3 <FFvsSK>

UK burN 4 Me

Link to comment
Share on other sites

υπάρχει ξεχωριστό τόπικ για τα ελαστικά..!!

όσο για το service, δυστυχώς στα εξουσιοδοτημένα-οργανωμένα συνεργεία τόσο πάει πάνω κάτω το μαλλί...! οπότε βρίσκεις κάποιον τσεκαρισμένο μάστορα εκτός και πηγαίνεις στο εξουσιοδοτημένο μόνο για μεγάλες-σοβαρές βλάβες (και πάλι όχι απαραίτητα)..

Link to comment
Share on other sites

μετα απο διακοπες και παλι εδω.

χαιρετισματα στον aesop που επανεκαμψε αν και αλλαξοπιστησε.

καλοταξιδο το κορσακι σου.

δεν ξερω αλλα υπαρχει θεμα ανησυχιας με τα μοτερ των opc?

για να το λες ομως ετσι πρεπει να ειναι.

παντως απο δω μερια δεν εχω ακουσει για κανενα σπασμενο tsi, και εχει γεμισει και ο τοπος.

εκτος απο καμμια βαλβιδουλα n75 κλπ ολα ενταξει συν το οτι πλεον πολλα ειναι και πειραγμενα στα 200.

Εγω να φανταστεις αλλαξα το πρωτο tsi μου και πηρα το ιδιο ακριβως με dsg.

Αυτο απλα δειχνει το ποσο ευχαριστημενος ειμαι με το συγκεκριμενο αυτοκινητο.

Δεν εχω κολλημα με την μαρκα καθοτι εχουν περασει πολλα αυτοκινητα απο τα χερια μου και μαλιστα μερικα πολυ καλα, αλλα στο tsi και ειδικα το τελευταιο μου

με το dsg εχω βρει την χρυση τομη απο αποψη δυναμης/ανεσης/οδηγικης συμπεριφορας/καταναλωσης/ποιοτητας για τα ελληνικα δεδομενα σε δρομους/κινηση.

Αν επαιρνα κατι αλλο αυτο θα ηταν το gti αλλα επειδη δεν θελω να ειμαι συνεχεια στο λουκι θα περιμενω την 7η γενια και εφοσον υπαρχουν οι προυποθεσεις.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά πήγα Golf GT στην Automarine για σέρβις 30.000 km και με χρέωσαν 485. Η μόνη επιπλέον εργασία για την οποία ζητήσαν την έγκρισή μου ήταν η αλλαγή σε μπροστινα τακάκια. Δε μου τον πιάσαν πολύ άσχημα?

 

100-120 λιγότερα θα σου κόστιζε αν αγόραζες τα ανταλλακτικά-λάδια απ'έξω και τους τα πήγαινες για το service.

Γύρω στα 240 μου κόστισε το χειμώνα στον Φιλοσίδη.139 εργασία και 100 τα υλικά,χωρίς τακάκια.

(Δεν ήταν αναγκαία η αλλαγή τους,ακόμη και σήμερα στα 45000 έχουν πολύ υλικό ακόμη.)

Επίσης όταν χρειαστεί,θα τα αλλάξω εκτός εξουσιοδοτημένου συνεργείου πολύ φθηνότερα,ίσως και μόνος μου,με κάποια ποιοτική πάντα φίρμα!

Λάστιχα έχω βάλει εδώ και 10 μήνες περίπου τα Continental Sportcontact2 και είμαι πολύ ευχαριστημένος!

 

Μη στεναχωριέσαι πάντως Morfie.Όλοι κάποτε την πατήσαμε κάπως έτσι με τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία.

Την επόμενη φορά θα είσαι διαβασμένος και δε σου θα κάνουν τα δικά τους!;)

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

Αν βγάλω τις χρεώσεις για τα τακάκια, μόνο γι' αυτό καθ' αυτό το σέρβις με χρέωσαν 360€.... μετά την έκπτωση! Θυμάται κανείς να μου πει πόσο του κόστισε το σέρβις των 30.000km?

Επίσης μου είπαν ότι χρειάζεται να αντικαταστήσω τα μπροστά λάστιχα γιατί στο μπροστά δεξιά έχουν βγει τα λινά.

1ον: Πρέπει ν' αλλάξω και τα πίσω; Στην Automarine ο τύπος μου είπε ότι αν και δεν έχουν κάτι είναι καιρός να τ' αλλάξω.

2ον: Αν τ' αλλάξω όλα, τι λάστιχα να βάλω που να είναι καλά αλλά και να μη μου βγει ο κούκος αϊδόνι?

 

Μερικοί μερικοί είναι τρελοί απατεώνες μιλάμε (στη δική σου αντιπροσωπεία αναφέρομαι). Τον προηγούμενο μήνα για το 2ο service στο Φιλοσίδη αν θυμάμαι καλά 240 ευρώ και μου έκανε service, αλλαγή σκάστρας (δωρεάν στην εγγύηση) και καλοκαιρινό έλεγχο για ταξίδι που του ζήτησα, και κάρτα καυσαερίων πρέπει να έβγαλα.

 

Επίσης, έχω ρωτήσει αρκετούς στο δρόμο (τυχαία :p) που βλέπω ότι έχουν αυτοκόλητο του Καμπύλη πίσω στο αμάξι τους. Όλοι μου λένε ότι το πάνε και για service και για οτιδήποτε άλλο εκεί και μόνο, διότι ο τύπος (από ότι λένε) ξέρει τι κάνει και δεν είναι και απατεώνας. Εγώ πήγα μια φορά στον καμπύλη να μου βγάλει κάτι πιτσιλιές από χρώμα που είχαν πέσει στο αμάξι και να μου φτιάξει και κάτι στην πόρτα και έμεινα πολύ ευχαριστημένος. Ήταν και ο πιο φτηνός από ολους τους φανοποιούς που είχα ρωτήσει ως τότε.

ilias
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
καλησπέρα. χθες παρατήρησα έναν οξύ ήχο σαν τσίριγμα προερχόμενο από την τουρμπίνα, όταν πάταγα τέρμα και απότομα το γκάζι, ανεξαρτήτως σχέσης στο κιβώτιο (tsi 140). Ξέρει κανείς τι μπορεί να είναι ή αν είναι πρόβλημα? Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα. χθες παρατήρησα έναν οξύ ήχο σαν τσίριγμα προερχόμενο από την τουρμπίνα, όταν πάταγα τέρμα και απότομα το γκάζι, ανεξαρτήτως σχέσης στο κιβώτιο (tsi 140). Ξέρει κανείς τι μπορεί να είναι ή αν είναι πρόβλημα? Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

 

Ίσως να έχω παρατηρήσει έναν οξύ ήχο όταν πατάω το γκάζι τέρμα με χαμηλές στροφές όμως. Δλδ. να είμαι στις 2000 και να το πατήσω τέρμα. Δεν ξέρω αν λέμε τον ίδιο ήχο. Κι εσύ στις χαμηλές τον άκουσες?

ilias
Link to comment
Share on other sites

Ίσως να έχω παρατηρήσει έναν οξύ ήχο όταν πατάω το γκάζι τέρμα με χαμηλές στροφές όμως. Δλδ. να είμαι στις 2000 και να το πατήσω τέρμα. Δεν ξέρω αν λέμε τον ίδιο ήχο. Κι εσύ στις χαμηλές τον άκουσες?

 

ανεξαρτήτως στροφών. Απλά όταν πατάω απότομα τέρμα το γκάζι.

Link to comment
Share on other sites

ανεξαρτήτως στροφών. Απλά όταν πατάω απότομα τέρμα το γκάζι.

 

Θα δοκιμάσω σήμερα να το πατήσω τέρμα σε διαφορετικά φάσματα στροφών και θα σου πω αύριο (είμαι χωριό και δε βρίσκω εύκολα ιντερνετ) αν ακούω κάτι ύποπτο.

Cheers

ilias
Link to comment
Share on other sites

ειναι ενα τριξιμο αυτο που λες κ ακουγεται οταν ζοριζεται το μοτερ ακουγεται στις 2000 σαλ οταν βυθιζεις το γκαζι.Το παθαινουν τα TSI twincharged κ ειναι συνηθες φαινομενο ακομα κ στα νεα βλεπε σιροκο κ γκολφ6.Στην αντιπροσωπεια θα σου πουν οτι φταιει η αντλια νερου την οποια κ μαλλον θα στην αλλαξουνε κ επειδη σε λιγο καιρο το πιο πιθανο ειναι να στο ξανακανει θα σου πουν οτι ειναι "φυσιολογικο"

Δεν ευθυνεται η τουρμπινα αλλα ο κομπρεσορ

Live2Di3 <FFvsSK>

UK burN 4 Me

Link to comment
Share on other sites

ειναι ενα τριξιμο αυτο που λες κ ακουγεται οταν ζοριζεται το μοτερ ακουγεται στις 2000 σαλ οταν βυθιζεις το γκαζι.Το παθαινουν τα TSI twincharged κ ειναι συνηθες φαινομενο ακομα κ στα νεα βλεπε σιροκο κ γκολφ6.Στην αντιπροσωπεια θα σου πουν οτι φταιει η αντλια νερου την οποια κ μαλλον θα στην αλλαξουνε κ επειδη σε λιγο καιρο το πιο πιθανο ειναι να στο ξανακανει θα σου πουν οτι ειναι "φυσιολογικο"

Δεν ευθυνεται η τουρμπινα αλλα ο κομπρεσορ

 

Θα μπορούσα να το περιγράψω και έτσι. Ενα στρίγκλισμα- τρίξιμο διάρκειας 1 δευτρολέπτου και λιγότερο, αλλά το ακούω και πιο ψηλά, από 1000 έως 4000 περίπου, πάντα με απόομο βύθισμα του γκαζιού.

Link to comment
Share on other sites

Θα μπορούσα να το περιγράψω και έτσι. Ενα στρίγκλισμα- τρίξιμο διάρκειας 1 δευτρολέπτου και λιγότερο, αλλά το ακούω και πιο ψηλά, από 1000 έως 4000 περίπου, πάντα με απόομο βύθισμα του γκαζιού.

 

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=20810

Link to comment
Share on other sites

 

αμάν αν είναι όπως τα λενε εκεί, την βάψαμε... Δεν έχω και εγγύηση πλέον, οπότε τον π@ύλ@....

Link to comment
Share on other sites

Θα δοκιμάσω σήμερα να το πατήσω τέρμα σε διαφορετικά φάσματα στροφών και θα σου πω αύριο (είμαι χωριό και δε βρίσκω εύκολα ιντερνετ) αν ακούω κάτι ύποπτο.

Cheers

 

@izavits Φίλε νομίζω πως βρήκα κάποια άκρη δες το σχόλιό μου εδώ http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=20810&st=160&gopid=326409entry326409

Link to comment
Share on other sites

@izavits Φίλε νομίζω πως βρήκα κάποια άκρη δες το σχόλιό μου εδώ http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=20810&st=160&gopid=326409entry326409

 

Γεια χαρά, σόρρυ που δεν απάντησα νωρίτερα όπως σου είχα πει, αλλά δεν τα κατάφερα στο χωριό που ήμουν. Έκανα όμως κάποιες δοκιμές όπως σου είπα και κυρίως στην εθνική γυρνώντας στην Αθήνα. Δεν νομίζω ότι ακούω αυτό το θόρυβο. Καταρχάς σε ψηλές στροφές δεν ακούω τίποτα. Τώρα, στις χαμηλές ακούω ένα οξύ φύσημα που υποθέτω είναι από το turbo (αν και το turbo υποθετικά δεν ανήγει πριν τις 2000 στροφές, έτσι δεν είναι?). Διάβασα και το σχόλιο σου στο άλλο forum. Σύμφωνα και με την απάντηση της VW, αστο έτσι προς το παρόν και βλέπουμε το φθινόπωρο.

Αυτά.. καλό φθινόπωρο και καλό κουράγιο για όσους γύρησαν από διακοπές και ξενέρωσαν με την Αθήνα (όπως εγώ :()

ilias
Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρά, σόρρυ που δεν απάντησα νωρίτερα όπως σου είχα πει, αλλά δεν τα κατάφερα στο χωριό που ήμουν. Έκανα όμως κάποιες δοκιμές όπως σου είπα και κυρίως στην εθνική γυρνώντας στην Αθήνα. Δεν νομίζω ότι ακούω αυτό το θόρυβο. Καταρχάς σε ψηλές στροφές δεν ακούω τίποτα. Τώρα, στις χαμηλές ακούω ένα οξύ φύσημα που υποθέτω είναι από το turbo (αν και το turbo υποθετικά δεν ανήγει πριν τις 2000 στροφές, έτσι δεν είναι?). Διάβασα και το σχόλιο σου στο άλλο forum. Σύμφωνα και με την απάντηση της VW, αστο έτσι προς το παρόν και βλέπουμε το φθινόπωρο.

Αυτά.. καλό φθινόπωρο και καλό κουράγιο για όσους γύρησαν από διακοπές και ξενέρωσαν με την Αθήνα (όπως εγώ :()

 

Αν το οξύ φύσημα που λες μοιάζει με τον ήχο του Turbo τότε είναι φυσιολογικό.

Είναι επειδή λειτουργεί ο compressor. Στην ουσία στροβιλίζει το turbo

Link to comment
Share on other sites

Αν το οξύ φύσημα που λες μοιάζει με τον ήχο του Turbo τότε είναι φυσιολογικό.

Είναι επειδή λειτουργεί ο compressor. Στην ουσία στροβιλίζει το turbo

 

Ναι, με αυτόν τον ήχο μοιάζει. Βέβαια δεν καταλαβαίνω γιατί επειδή λειτουργεί ο compressor στροβιλίζει το turbo. Νόμιζα πως το turbo στροβιλίζεται από κάποιες στροφές και πάνω που επαρκούν τα καυσαέρια για να το στροβιλίσουν. Anyway..

Cheers

ilias
Link to comment
Share on other sites

Ναι, με αυτόν τον ήχο μοιάζει. Βέβαια δεν καταλαβαίνω γιατί επειδή λειτουργεί ο compressor στροβιλίζει το turbo. Νόμιζα πως το turbo στροβιλίζεται από κάποιες στροφές και πάνω που επαρκούν τα καυσαέρια για να το στροβιλίσουν. Anyway..

Cheers

 

Έτσι λειτουργεί..

Στις χαμηλές στροφές που τα καυσαέρια από τους κυλίνδρους δεν επαρκούν για να στροβιλίσουν το turbo "ανοίγει" ο compressor για να κάνει αυτή τη δουλεία και να δώσει τον αέρα που χρειάζεται και περνάει από το Turbo με αποτέλεσμα να το στροβιλίζει. Για να καταλάβεις καλύτερα δες την παρακάτω εικόνα..;)

 

http://bioage.typepad.com/photos/uncategorized/tsi_airflow.png

 

Μπορείς να ψάξεις και video στο youtube με το πως λειτουργεί..:)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλημέρα,

μάλλον τον επόμενο μήνα θα αλλάξω ελαστικά στο golf. Στέλνω εδώ και όχι σε άλλο thread μήπως κάποιος έχει κάποια πρόταση για το ποια ελαστικά συμπεριφέρονται καλά στο εν λόγω αμάξι. Έχω τα michelin από τότε που το πήρα (πριν 2 χρόνια) και σκεφτόμουν κάτι με ποιο σκληρά πλαϊνά. Αν έχετε κάποια πρόταση καλοδεχούμενη :) Εν γένει οδηγώ στην Αθήνα.

Be well,

ilias

ilias
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

μάλλον τον επόμενο μήνα θα αλλάξω ελαστικά στο golf. Στέλνω εδώ και όχι σε άλλο thread μήπως κάποιος έχει κάποια πρόταση για το ποια ελαστικά συμπεριφέρονται καλά στο εν λόγω αμάξι. Έχω τα michelin από τότε που το πήρα (πριν 2 χρόνια) και σκεφτόμουν κάτι με ποιο σκληρά πλαϊνά. Αν έχετε κάποια πρόταση καλοδεχούμενη :) Εν γένει οδηγώ στην Αθήνα.

Be well,

ilias

 

κακώς ρωτάς σε αυτό το τόπικ...δηλαδή για τα άπειρα μοντέλα που δεν έχουμε ξεχωριστό τόπικ τι πρέπει να γίνει..??

παρακαλώ λοιπόν η κουβέντα για τα ελαστικά να συνεχιστεί στο σωστό τόπικ που είναι ΑΥΤΟ

ευχαριστώ.:)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Οι θερμαινόμενοι καθρέφτες μου φαίνεται ότι τελευταία έχουν σταματήσει να λειτουργούν...

Γενικά αργούσαν να ζεσταθούν αλλά τώρα είναι σίγουρο ότι δε λειτουργούν.

Έψαξα στο manual αλλά δεν αναφέρει αν υπάρχει ασφάλεια για τους θερμαινόμενους καθρέφτες.

 

Πριν επισκεφτώ το service έχετε κάποια συμβουλή να κοιτάξω;

Link to comment
Share on other sites

Οι θερμαινόμενοι καθρέφτες μου φαίνεται ότι τελευταία έχουν σταματήσει να λειτουργούν...

Γενικά αργούσαν να ζεσταθούν αλλά τώρα είναι σίγουρο ότι δε λειτουργούν.

Έψαξα στο manual αλλά δεν αναφέρει αν υπάρχει ασφάλεια για τους θερμαινόμενους καθρέφτες.

 

Πριν επισκεφτώ το service έχετε κάποια συμβουλή να κοιτάξω;

το κουμπι για το θερμαινομενο πισω τζαμι το εχεις πατημενο;

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδιά.

Είμαι υποψήφιος αγοραστής και θα ήθελα τη γνώμη σας.

Golf TSI 1.4 122 μηχανικό κιβώτιο?

Golf TSI 1.4 122 DSG?

Golf TSI 1.4 160 μηχανικό κιβώτιο?

Αυτό με τους 122 ίππους έχει ζωντάνια στο δρόμο?

Στην έκδοση με τους 122 καλύτερα μηχανικό ή dsg κιβώτιο?

Αξιοπιστία και λιγότερες ζημιές η έκδοση με τους 122 ή με τους 160 ίππους?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων...

Note 9
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...