Jump to content

Samsung Gear S3 (Frontier, Classic)


me00016
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Τέλος Δεκεμβρίου κλείνω 2 χρόνια με το gear s3 και είμαι super Ευχαριστημενος....

 

Παρατήρησα τελευταία ότι η ροδέλα περιστρέφεται δυσκολα ...θέλει κάποια σχετική δύναμη για να γυρίσει δεν είναι όπως παλιά....

 

Έχει τύχει σε κανέναν?

 

Λέω να το στείλω smartec και να ζητήσω και αλλαγή μπαταρίας..γιατι όσο να ναι έχει πέσει η απόδοση της...

 

Είχε κάποιος κάποιο αντίστοιχο πρόβλημα και αντιμετώπισε κάποιο θέμα με την smartec?

 

Θα σου κάνουν αλλαγή πλαισίου και οθόνης αμα το πας ρώτα μια αν έχουν ανταλακτικα γιατί εμένα έκαναν 2,5 βδομάδες. Πάρε τηλ και ρωτα.

Link to comment
Share on other sites

 

Παρατήρησα τελευταία ότι η ροδέλα περιστρέφεται δυσκολα ...θέλει κάποια σχετική δύναμη για να γυρίσει δεν είναι όπως παλιά....

 

Έχει τύχει σε κανέναν?

 

 

Eμενα ειχε πιασει λιγο χνουδι...το καθαρισα με λιγη υπομονη κι επανηλθε...δες μηπως ειναι αυτο,στην αρχη δε πολυφαινοταν κι ολας το χνουδακι...

samsung-galaxy-s23-s23-ultra-enterprise-edition.jpg.webp

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα παιδια,

 

πολυ χαιρομαι που σας βρηκα...κατοχος ενος s3 frontier εδω και σχεδον 3 χρονια ...κανενα προβλημα μεχρι τωρα!!!! Η μπαταρια μου βγαζει περιπου 2μισι ημερες, οποτε ειμαι απολυτα ευχαριστημενος!!! Φυσικα δεν του εχω AOD και δεν εχω ενεργοποιημενη τη μετρηση παλμων (το κανει αυτοματα οταν ξεκιναω να αθλουμαι, οποτε αυτο με ενδιαφερει κυριως)...το βραδυ σε 7 ωρες υπνου καταναλωνει 4-5% μπαταρια, το οποιο θεωρω απολυτα ικανοποιητικο!

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

S8+
Link to comment
Share on other sites

Θα σου κάνουν αλλαγή πλαισίου και οθόνης αμα το πας ρώτα μια αν έχουν ανταλακτικα γιατί εμένα έκαναν 2,5 βδομάδες. Πάρε τηλ και ρωτα.
Τους έστειλα mail και μου απάντησαν μόνο για την μπαταρία ότι εφόσον χρειαστεί αλλαγή μετά τον 1ο χρόνο υπάρχει χρέωση 11€...

 

Για την περιστρεφόμενη στεφάνη δεν έκαναν αναφορά (Μήπως τη καθαρίζουν???)

🔷 Samsung S22 Ultra & Samsung tab 7🔷

Link to comment
Share on other sites

Τους έστειλα mail και μου απάντησαν μόνο για την μπαταρία ότι εφόσον χρειαστεί αλλαγή μετά τον 1ο χρόνο υπάρχει χρέωση 11€...

 

Για την περιστρεφόμενη στεφάνη δεν έκαναν αναφορά (Μήπως τη καθαρίζουν???)

 

Τι να πω... αφου δεν σου απάντησαν από το τηλ τότε πρέπει να το πας από κοντά να το αφήσεις να το δουν. Και να στο καθαρίσουν εσύ μια χαρά θα εισαι. Υπάρχει video στο YouTube πως γίνεται αλλά δεν θα σου έλεγα ούτε να το σκεφτείς γιατί θα το χαλάσεις 100%. Λογικά όμως ούτε αυτοί θα μπουν σε τέτοιο κόπο.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα και από μένα.Ηθελα να ρωτήσω μετά το update που έκανα στην τελευταία έκδοση όταν μου στέλνουν μήνυμα στο Viber και πατάω να γραψω για να απαντήσω εγώ και μετά αποστολή γράφει ΑΠΕΤΥΧΕ ενώ πριν το update έστελνε κανονικά.Ξερει κανένα παιδί τι μπορεί να φταίει? Φατσούλες στέλνει κανονικά αλλά δεν μπορεί να στείλει το μήνυμα που θέλω να γράψω εγω.

Τέλος γνωρίζει κανείς αν και πώς μπορώ να επιστρέψω στην προηγούμενη έκδοση λογισμικού? Χάνω κάτι από την εγγύηση?

Σας ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Καλησπέρα είμαι κάτοχος του gear s3 εδώ και ένα χρόνο άλλαξα κινητό και τώρα με το καινούργιο κινητό ενώ το ρολόι κάνει σύνδεση κανονικά με όλες τις λειτουργίες του μου κάνει συνέχεια αποσυνδέσεις γνωρίζει κανείς πιο μπορεί να είναι το πρόβλημα
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα είμαι κάτοχος του gear s3 εδώ και ένα χρόνο άλλαξα κινητό και τώρα με το καινούργιο κινητό ενώ το ρολόι κάνει σύνδεση κανονικά με όλες τις λειτουργίες του μου κάνει συνέχεια αποσυνδέσεις γνωρίζει κανείς πιο μπορεί να είναι το πρόβλημα
Καλησπέρα . Το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπιζα και εγώ με το νέο μου κινητό (Xiaomi Redmi Note 8 pro). Τελικά το πρόβλημα ήταν ότι το λειτουργικό του κινητού δεν άφηνε την αυτόματη έναρξη της εφαρμογής Gear S Plugin και , ίσως , το ότι επιβάλει στην ίδια εφαρμογή κατάσταση εξοικονόμησης μπαταρίας. Τσέκαρε αυτά τα δύο , λογικά θα σου λύσουν το πρόβλημα .

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Edited by fagotistas
Link to comment
Share on other sites

Μεγάλη απογοήτευση από την εφαρμογή Samsung health. Εδώ και 9 μήνες δε συγχρόνιζε με το cloud, το κατάλαβα με τον άσχημο τρόπο όταν άλλαξα συσκευή. Αντίο στα δεδομένα μου...

Ξέρετε αν μπορεί να χρησιμοποιηθεί το ρολόι με κάποια καλύτερη εφαρμογή για να κρατάω βήματα / ορόφους / ασκήσεις;

Link to comment
Share on other sites

Μεγάλη απογοήτευση από την εφαρμογή Samsung health. Εδώ και 9 μήνες δε συγχρόνιζε με το cloud, το κατάλαβα με τον άσχημο τρόπο όταν άλλαξα συσκευή. Αντίο στα δεδομένα μου...

Ξέρετε αν μπορεί να χρησιμοποιηθεί το ρολόι με κάποια καλύτερη εφαρμογή για να κρατάω βήματα / ορόφους / ασκήσεις;

 

Κάποιοι γράφουν καλά πράγματα γι' αυτό

 

https://www.facebook.com/pg/GearTrackerApp/reviews/?ref=page_internal

https://geartracker.limegreenv.com/wiki/?fbclid=IwAR24KfCdY1r3xrB3ckSYH27BxuXvElsuBNPUqERbU2P6GwVjkRmGR-P8fJg#!index.md

Link to comment
Share on other sites

Health app & ειδοποιήσεις.

 

Καλησπέρα σας ,

 

Έχω το Samsung gear s3 Classic και τηλέφωνο iPhone XS.

Το health πλέον δεν συνδέεται.

Καθώς επίσης δεν έρχονται οι ειδοποιήσεις Viber messenger iMessage, ενώ κλήσεις και email έρχονται κανονικά.

 

Ξέρει κάποιος τι παίζει ;;;

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα. Κάτοχος και εγώ του s3 Frontier εδώ και λίγες μέρες και είμαι πού ευχαριστημένος !! Είναι ευρωπαϊκό από Media Markt από εδώ Ελλάδα αλλά από εισαγωγή από Samsung Romania :wacko: Όλα καλά πάντως. Έχω μέσα την έκδοση λειτουργικού την R760XXU αυτό είναι το τελευταίο που έχει βγει η όχι ?? Επίσης έχω φάει τον κόσμο να βρω το alluminium ring GW-46mm-07 της ringke σε μαύρο με λευκά γράμματα αλλά πουθενά !! Μήπως κατά τύχη έχει ξεμείνει σε κανέναν ένα ?? Πρέπει να προσέξω κάτι άλλο ?? Ευχαριστώ ;)

Η ζωή είναι ωραία αρκεί να ξέρεις να την ζεις με εκείνον που σε αγάπησε και θυσιάστηκε για εσένα στην θέση την δικιά σου...

 

Samsung Galaxy S10+ SM-G975F/DS / Galaxy S9+ ;)

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μια ερώτηση, μετά την τελευταία αναβάθμιση του λογισμικού στο Samsung wear, δεν μου βγάζει την πορτοκαλί κουκίδα στην aod, όταν έχω αναπάντητη κλήση, συνδεδεμένο με huawei honor 9.
Link to comment
Share on other sites

εχω το s3 απο τον μαιο και θελω να ρωτησω

η στεφανη του ειναι λιγο σκληρη στο γυρισμα ?γιατι του φοραγα μια θηκη και φοβαμαι μηπως εχει πατηθει και κολλαει

σε samsung watch φιλου ειναι πολυ ποιο ελαφρια στογυρισμα

Link to comment
Share on other sites

εχω το s3 απο τον μαιο και θελω να ρωτησω

η στεφανη του ειναι λιγο σκληρη στο γυρισμα ?γιατι του φοραγα μια θηκη και φοβαμαι μηπως εχει πατηθει και κολλαει

σε samsung watch φιλου ειναι πολυ ποιο ελαφρια στογυρισμα

 

Θα σου έχει μαζέψει σκόνη από μέσα..

Link to comment
Share on other sites

Θα σου έχει μαζέψει σκόνη από μέσα..
και τι μπορω να κανω ?
Link to comment
Share on other sites

Έχω το frontier και αγόρασα και το fit 2 pro και επειδή χρησιμοποιώ δύο κινητά (OnePlus 7pro και 6Τ), μερικές φορές τα φοράω και τα δύο και τα έχω συγχρονισμένα με τον ίδιο λογαριασμό στο Samsung Health. Κρατάει τα δεδομένα και των δύο συσκευών ή γίνεται ένας χαμός στο λογαριασμό μου τώρα; Για παράδειγμα έχω βάλει 12000 βήματα κάθε μέρα να περπατάω στο frontier. Αυτό το νούμερο δε θα έπρεπε να είχε και το fit 2 pro; Αυτό έχει την εξορισμού τιμή των 6000 βημάτων
ANDROID DEVICES: OnePlus 7 Pro / ONEPLUS 6T / ONEPLUS 5T / ONEPLUS 3T / MOTOROLA NEXUS 6 / LG G2 / LG OPTIMUS G / LG E960 NEXUS 4 / GOOGLE NEXUS 7 / GOOGLE GALAXY NEXUS / NEXUS S (BY SAMSUNG) / NOKIA 5800 / SAMSUNG WAVE / SAZEM MY V-65
Link to comment
Share on other sites

και τι μπορω να κανω ?

 

Αν έχει εγγύηση το πας seevive αν δεν έχει μπαίνεις σε μπελάδες αν πας να το φτιάξεις μόνος σου γιατί υπάρχει τρόπος και το έχω κάνει και δεν είναι καθόλου απλός

Link to comment
Share on other sites

Αν έχει εγγύηση το πας seevive αν δεν έχει μπαίνεις σε μπελάδες αν πας να το φτιάξεις μόνος σου γιατί υπάρχει τρόπος και το έχω κάνει και δεν είναι καθόλου απλός
εγω εγγυηση ακομα 1.5 χρονο
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και Χρόνια πολλά !! Θέλω να βρω ανταλλακτικό original battery για S3 Frontier SM-760 το οποίο λειτουργεί μια χαρά μεν αλλά έχει κλατάρη η μπαταρία του μετά από 2+ χρόνια και είναι εκτός εγγύησης και Ευρώπης είναι από Ηνωμένα Αραβικά εμιράτα !! Το επίσημο service δεν το φτιάχνει και να βρω σκέτο ανταλλακτικό δύσκολο από εκεί.. :wacko: Ξέρετε που να την πάρω για αγορά από Ελλάδα κατά προτίμηση η έστω από κάπου αξιόπιστα από Ευρώπη ?? Δεν θέλω να πάρω από κίνα γιατί θα είναι αμφιβόλου ποιότητας !! ;)

Η ζωή είναι ωραία αρκεί να ξέρεις να την ζεις με εκείνον που σε αγάπησε και θυσιάστηκε για εσένα στην θέση την δικιά σου...

 

Samsung Galaxy S10+ SM-G975F/DS / Galaxy S9+ ;)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σκέφτομαι να αγοράσω το Galaxy Watch Active 2 πιστεύετε αξίζει να γίνει η μετάβαση από το Gear S3?

spacer.png

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...