-
Δημοσιεύσεις
2.458 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
About ostvarivanje
- Ημ. Γέννησης 20/07/1969
Συσκευή
-
Συσκευή
OnePlus 8 Pro
Κινητή τηλεφωνία
-
Δίκτυο κινητής
Cosmote - Ελλάδα
Φύλο
-
Φύλο
Άνδρας
Πρόσφατοι Επισκέπτες
18.546 profile views
ostvarivanje's Achievements
-
Εκεί καταλήγω κι εγώ. Μη νομίζεις, κι εγώ ασχολούμαι όταν αλλάζουν τα πακέτα για να βρω τι με συμφέρει. Θα φανεί αύριο που θα βάλω το Data Month Plus
-
Ναι καταλαβαίνω πώς το εννοείς. Απλά ένας λόγος που έγραψα εδώ ήταν μήπως κάποιος έτυχε να το κάνει ήδη και μου το έλεγε στα σίγουρα. Συνεχίζω την επικοινωνία στο chat (παίρνει ώρα γιατί αργεί να απαντήσει) και τώρα φτάσαμε στο σημείο που μπορώ να πάω στο Data Month Plus (αυτός είναι ο σκοπός μου) και τελευταία μου ερώτηση είναι αν μετά που θα έχω ενεργοποιήσει το Data Month Plus αν πάω ξανά σε DIY κατά πόσο θα διατηρήσω τα δεδομένα που θα έχω. Για αυτό το τελευταίο περιμένω απάντηση.
-
Ξεκίνησα ήδη το chat και μου γράφουν (το βάζω σε περίπτωση που βοηθηθεί και κάποιος άλλος): <<Τα SMS προς όλους και τα ΜΒ που δεν καταναλώνονται εντός ενός μήνα από την ενεργοποίηση του πακέτου, μεταφέρονται εάν ενεργοποιηθεί ίδιο πακέτο ή DIY (για τα ΜΒ/SMS που θα επιλεχθούν εκ νέου) ή Unlimited Calls 5GB ή Unlimited Calls 10GB ή Data Month, ή Data Month Plus πριν την ημερομηνία λήξης του. Στην περίπτωση αυτή, η ημερομηνία λήξης καθορίζεται σύμφωνα με την τελευταία ημερομηνία ενεργοποίησης πακέτου.>> Άρα λογικά θα πάω στο data month plus! Είναι σίγουρο ότι είναι μόνιμο πακέτο; Αλλά και να μην είναι, θα μεταφερθώ στο DIY με τα 12gb αφού διατηρούνται τα δεδομένα.
-
Σε ευχαριστώ πολύ! Πάντως διαβάζω (και διορθώστε με αν κάνω λάθος) ότι: <<• Τα ΜΒ, SMS & λεπτά ομιλίας προς όλα τα εθνικά δίκτυα που δεν καταναλώνονται εντός της διάρκειας ισχύος του πακέτου δε μεταφέρονται, εκτός εάν ενεργοποιηθεί πριν την ημερομηνία λήξης του πακέτου είτε ίδιο πακέτο ή πακέτο CALLS TO ALL, COSMOΚΑΡΤΑ COMBO TO ALL ή UNLIMITED CALLS 5GB, COMBO UNLIMITED 5GB, UNLIMITED CALLS 10GB, COMBO UNLIMITED 10GB, UNLIMITED CALLS 20GB, COMBO UNLIMITED 20GB για τα MB/SMS ή DIY (για τα λεπτά/ΜΒ/SMS που θα επιλεχθούν εκ νέου) ή Data Month (για τα ΜΒ/SMS) ή Data Month Plus (για τα MB/SMS). Στην περίπτωση αυτή, τα συνολικά λεπτά ομιλίας, ΜΒ & SMS μπορούν να καταναλωθούν μέχρι τη λήξη του πακέτου με τη μεταγενέστερη ημερομηνία λήξης.>> Άρα αν βάλω το data month plus λογικά θα μεταφερθούν και τα 250 (τουλάχιστον όπως το καταλαβαίνω εγώ). Πρώτα από όλα το data month plus είναι μόνιμο πακέτο, σωστά; Εάν είναι μόνιμο και περάσουν τα 250, θα πάω μάλλον σε αυτό μιας και καλοκαίρι έρχεται οπότε όλο και περισσότερα δεδομένα θα καταναλώνω. Διαφορετικά, αν δε μεταφέρονται θα μείνω στα DIY με τα 12gb. Αν κάπου κάνω λάθος διορθώστε με. Πάντως είναι είχε ένα συμβόλαιο μόνο με απεριόριστα δεδομένα κάπου στα 15€ θα το έκανα... Edit Ξέχασα να γράψω ότι τα περισσότερα δεν είναι με reload. Με reload είναι τα 13gb. Αν κάνω chat στο facebook με το what's up, πιστεύετε ότι θα βρω άκρη;
-
Καλησπέρα σας Όπως είχα γράψει και παλιότερα, έχω δεύτερη συσκευή με what's up που τη χρησιμοποιώ μόνο για internet (χωρίς κλήσεις δηλαδή) και χρησιμοποιώντας το DIY επέλεγα μόνο τα 7gb. Και μαζί με το reload έφτασα να έχω κάπου στα 250gb. Τώρα προσανατολίζομαι να βάζω τα 12gb με το DIY. Να υποθέσω ότι επιλέγοντας τα 12 θα συνεχίζω να έχω και τα 250 που έχω ήδη, σωστά; Στην περίπτωση που πάω στα 20gb με 13,50€ θα συνεχίσω να έχω τα 250gb που έχω μαζέψει (η απορία μου είναι επειδή δεν είναι DIY και είναι το data month plus). Τέλος, τα απεριόριστα δεδομένα με 14,50 είναι κανονικό πρόγραμμα ή θα το σταματήσουν κάποια στιγμή. Και αν το επιλέξω, τα χάνω τα 250 που έχω μαζέψει ή αν από τα απεριόριστα πάω σε άλλο πακέτο με δεδομένα θα εμφανιστούν ξανά αυτά τα 250; Σας ζάλισα λίγο, αλλά επειδή ανανέωσα σήμερα με 14€, πρέπει μέχρι αύριο να βάλω πακέτο, οπότε θα εκτιμούσα ιδιαίτερα τις πληροφορίες που θα μου δώσετε - αν γίνεται - το συντομότερο δυνατόν. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!
-
Ναι και σε μένα το εμφανίζει αλλά με τη σήμανση Offer και είναι μέχρι στις 25 Μαρτίου η προσφορά και όχι να το βάζεις κάθε μήνα. Εγώ τώρα έχω το diy και βάζω μόνο δεδομένα 7gb το μήνα και δίνω 10,50, ενώ με τα 13,5 θα έχω σχεδόν τριπλάσια δεδομένα με τα 20gb.
-
Όπως και να έχει σε ευχαριστώ πολύ Κάτι άλλο: το data month plus με 20gb με 13,50 το μήνα είναι μόνιμο πρόγραμμα; Εγώ τώρα έχω μέσω του diy σχεδόν 250gb. Αν πάω σε αυτό το data month plus θα διατηρηθούν τα giga που έχω ή θα τα χάσω;
-
Να πω εδώ ότι σίγουρα δε θα μου λείψουν αυτά τα 6-7 ευρώ το μήνα. Από εκεί και πέρα ένας λόγος είναι ότι δε θα ασχολούμαι συνέχεια με το να βάλω κάρτα κλπ. απλά θα πληρώνω τον λογαριασμό. Κάτι τελευταίο: αυτή τη στιγμή έχω 9€ στην κάρτα. Αν το κάνω συμβόλαιο, αυτά χάνονται;
-
Να πω εδώ τι έχω αυτή τη στιγμή. Cosmote Fiber 300 με fullpack cosmote tv και στο σπίτι 2 (δικά μου κινητά) και ακόμη ένα στο magenta το οποίο είναι με cosmokarta της μητέρας μου που της βάζω 7.20 ευρώ κάθε μήνα για να έχει τα 400 λεπτά (δε χρειάζεται κάτι άλλο). Το κινητό για το οποίο ρωτάω είναι η δεύτερη συσκευή που έχω. Την πρώτη συσκευή την είχα και αυτήν στο what's up μέχρι πέρυσι την Άνοιξη που μου έδωσαν προσφορά στα 24 για τα ίδια (απεριόρισα δεδομένα και λεπτά) και πλέον τον κύριο αριθμό τον έχω με συμβόλαιο. Το δεύτερο τηλέφωνο που που έδωσαν την προσφορά που σας ρωτάω το χρησιμοποιώ μόνο για ίντερνετ και ουσιαστικά βάζω 13 ευρώ κάθε μήνα (που από ό,τι διάβασα) θα γίνει 14 η ελάχιστη ανανέωση από τέλη Μαρτίου. Άρα ουσιαστικά ρωτάω αν αξίζει να δώσω αυτά τα 6 ευρώ επιπλέον. Και αν το δεχτώ θα παώ στα 44 ευρώ με δύο συσκευές με όλα απεριόριστα...
-
Καλησπέρα Έχω what's up και μου έδωσαν μια προσφορά εχτές για απεριόριστα δεδομένα, απεριόριστα λεπτά ομιλίας και 200 μηνύματα στα 20,17€ το μήνα. Πώς το βλέπετε;
-
ostvarivanje started following OnePlus 15
-
Έτσι πιστεύω και εγώ ότι είναι πολυ καλή επιλογή. Εξάλλου εγώ δε ζητάω ιδιαίτερα πολλά πράγματα από τα ακουστικά. Πιο πολύ για κλήσεις. Τώρα βέβαια, καινούρια ακουστικά είναι, όλο και περισσότερο θα ακούω μουσική. Από την άλλη, δεν το σκέφτομαι καν να τα επιστρέψω και να μπω σε αυτήν την διαδικασία εκτός και αν είναι ελαττωματικά. Αν σε απόδοση είναι τουλάχιστον σαν τα Huawei freebuds pro που έχω θα είμαι ικανοποιημένος και ό,τι καλύτερο ευπρόσδεκτο θα είναι. Φυσικά και θυμάμαι τι τράβηξες όπως και εγώ σου είχα αναφέρει για το 8προ που ήθελα να του αλλάξω οθόνη. Πάντως το τελευταίο διάστημα διαβάζω ότι είναι ταχύτατοι.
-
Σε ευχαριστώ πολύ. Σήμερα όπως το έψαχνα είδα ότι έχει κάποιες αρκετά καλές βελτιώσεις τα OnePlus buds 4 σε σχέση με το oneplus buds 3. Είχε η σελίδα της oneplus και ένα κουπόνι 20€. Και τελικά του παρήγγειλα από τη σελίδα τους. Βέβαια επειδή με αγορά κάτω από 100 ευρώ έχει και μεταφορικά 6 ευρώ, τελικά μου βγήκαν 85,99 ευρώ και τώρα κάπου στις 6 Αυγούστου περιμένω να το παραλάβω. Έτσι κι αλλιώς μέχρι τις 3 Αυγούστου θα είμαι διακοπές οπότε βρίσκομαι σε αναμονή. Ελπίζω να έχω κάνει καλή επιλογή. Σας ευχαριστώ όλους που συνεισφέρατε στην επιλογή μου
-
Ευχαριστώ πολύ. Πιστεύεις ότι με τα προ θα είναι καλύτερα. Πάντως όπως το σκέφτομαι αν είναι να πάρω τα 3 (όχι τα προ) ίσως κινηθώ προς τα 4
-
Πώς είναι στις κλήσεις σε σχετικά θορυβώδες περιβάλλον; Γενικά απομονώνει καλά τους θορύβους; Γιατί λίγο πολύ περισσότερο τα χρησιμοποιώ για κλήσεις. Δεν αναφέρομαι σε τρελά θορυβώδες περιβάλλον αλλά σε φασαρία μέτριου πληθυσμού πόλης.
-
Ευχαριστώ πολύ. Βλέπω εκθειάζει τα oneplus buds 3, φυσικά για την τιμή τους μέχρι τα 100 δολάρια. Αρχίζω να μπαίνω σε σκέψεις γιατί αρχικά σκεφτόμουνα για τα oneplus 3 pro. Βασικά δεν είμαι heavy user των ακουστικών και ίσως buds 3 να μου είναι υπέρ αρκετά. Δεν έχει review σε όλα τα ακουστικά ή κάνω εγώ κάποιο λάθος και δεν το βρίσκω; Για παράδειγμα δεν βρίσκω τα huawei freebuds pro 4 oneplus buds pro 3 Αν και περασμένη η ώρα, θα μελετήσω λίγο τα oneplus buds 3
