Καλησπέρα. Πήρα από ένα περίπτερο κοντά στην γειτονιά μου μια κάρτα freetogo για να τη δηλώσω στο taxisnet ηλικιωμένου για αϋλη συνταγογράφηση και παράλληλα να την έχω για δεύτερη κάρτα αν συμβεί κάτι με την αρχική βονταφον που έχω. Λοιπόν πήρα την κάρτα και άρχισα την διαδικασία ταυτοποίησης. Είδα ότι πριν απο κάποιους μήνες που το είχα ξανακάνει για να προλάβω την προσφορά 94, η διαδικασία ταυτοποίησης πλέον είναι από άλλη εταιρεία ταυτοποίησης. Συνέχισα λοιπόν και στην υπεύθυνη δήλωση μου έβγαλε λάθος ημερομηνία γέννησης. Και δεν μιλάω για ένα ψηφίο μιλάω για τελίως διαφορετική ημερομηνία. Τελών πάντων ακυρώνω τη δήλωση και τελικά δεν υπογράφω για να μην υπάρχουν προβλήματα. Πάω να ξανακάνω την διαδικασία και κάθε φορά που πατάω να γίνει επαλήθευση, μου βγάζει ένα μήνυμα που λέει η διαδικασία υπογραφης βρίσκεται σε εξέλιξη παρακαλω περιμένετε και αυτο το βγαζει εδω και δυο μερες. Με την νόβα όσες φορες και αν μίλησα κανείς δεν ξέρει τι μπορεί να γινει. Η μόνη λυση μου είπαν ειναι να παρω αλλο νούμερο απο το περίπτερο η να παω σε κατάστημα που δεν βρίσκεται καποιο κοντα μου. Έχει τύχει σε κανέναν αυτό;