Ρε παιδια οι τυπου ειναι τραγικοι. Πηγα το Σαββατο σε καταστημα Nova, μου ειπαν δεν μπορουμε εμεις απο εδω να κανουμε τιποτα θα παρετε στο 13800 να ζητησετε απενεργοποιηση. Πηρα εν τελη, και σε χρεωνει και 25 λεπτα κιολας να μιλησεις με εκπροσωπο ( σκεψου να θες να τους καλεσεις και να χεις καρτα στο μηδεν) και τεσπα το σηκωσε μια και μου ειπε δε γινεται κατι, δεν απενεργοποιειται η υπηρεσια, απλα οταν σας τελειωνουν τα MB θα φροντισετε να κλεινετε τα δεδομενα για να μην σας ξαναχρεωσει. Της λεω ειναι δυνατον να μην γινεται να απενεργοποιηθει μια υπηρεσια που δε ζητησα ποτε να εχω, μου λεει μας σας ειδοποιει στη χρηση του 80 και 100% και λεω δε με νοιαζουν ειδοποησεις και ενημερωσεις, δε θελω να μου ενεργοποιει νεα δεδομενα και να με χρεωνει ασχετα απο το αν ειδοποιηθω στο αν τα εχω τελειωσει. Και εκει νευριασε κιολας και απεκτησε και υφος, μαλλον τις φανηκε παραλογο που δε θελω να χρεωνομαι για αυτη την υπηρεσια...