spoukos
Members-
Δημοσιεύσεις
281 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Days Won
4 -
Αξιολογήσεις
0%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by spoukos
-
Ποιο είναι το καλύτερο δίκτυο κινητής τηλεφωνίας; (No2)
spoukos replied to TN97's topic in Τεχνολογικοί διαξιφισμοί
Ναι ίδια συσκευή και ιδια ωρα, εχω και τις δύο σιμ μέσα στο κινητό, για πιο ακριβή αποτελέσματα, έκλεισα την σιμ της βοντα όταν μετρησα με νοβα και στην βοντα αντίστοιχα -
Ποιο είναι το καλύτερο δίκτυο κινητής τηλεφωνίας; (No2)
spoukos replied to TN97's topic in Τεχνολογικοί διαξιφισμοί
Οντως, και μου κανει εντύπωση γιατί υποτίθεται η κεραία είναι της νοβα. Πάντως είναι μεγάλη ανάσα για τη νόβα γιατί δεν είχε καθόλου κεραίες εδώ κοντά. Η βοντα είχε την 2156 που έπιανε 20-30mbps -
Ποιο είναι το καλύτερο δίκτυο κινητής τηλεφωνίας; (No2)
spoukos replied to TN97's topic in Τεχνολογικοί διαξιφισμοί
Μέτρηση κάτω από την καινούργια 16534 στην πλατεία Μετεώρων. Βονταφον: Νοβα: -
Άνοιξε επιτέλους η νέα κεραία στα Μετέωρα Θεσσαλονίκης με eNb 16534. Έχει και n78. Ταχύτητες μέτρησα με vodafone περίπου 600 mbps ενώ με τη nova 500 αλλά δεν ήμουν και δίπλα από την κεραία. Περισσότερες μετρήσεις αύριο που θα πάω κάτω από τη κεραία στην πλατεία
-
Κατεβάζεις την εφαρμογή της cosmote κάνεις λογαριασμό και έπειτα κάνεις απο κει ενεργοποίηση σιμ
-
Από που έκανες την αίτηση;
-
Οσο αφορα τη νεα σιμ της κοσμοτε ενεργοποίηση της κάρτας κάνεις εσύ μέσω της εφαρμογής whatsup στο πεδίο παραγγελία η ενεργοποίηση sim και μετά ενεργοποίηση sim. Δε το κάνουν μόνοι τους
-
Αυτά που λες δεν ισχύουν, γιατί και εγώ έχω δοκιμάσει αυτά τα βήματα για το κινητό του παππού μου όπως πρώτο είπα, σε αυτόν απλώς έκανα φορητότητα το κινητό στην κοσμοτε με 3€, έφερα πίσω το νούμερο και με παλιό πρόγραμμα σταθερής δούλεψε κανονικά το 1000+15gb. Το ότι δεν είναι τίποτα σίγουρο το λέω γιατί με την εξυπηρέτηση της εταιρείας (που είναι άθλια) πολλές φορές δε βγάζεις άκρη και μπορεί στο τέλος να μη γίνει στον @Lyngas1, και ας έγινε σε μένα και σε οποιονδήποτε άλλον. Γι'αυτό δε θέλω να τον πάρω στον λαιμό μου και μετά να πει π.χ. ότι δεν έγινε η δουλειά. Τέλος πάντων όπως κ να έχει ο φίλος αποφασίζει πως θα προχωρήσει
-
Τίποτα δεν είναι σίγουρο, αλλά έχει νόημα γιατί αν δε προσπαθήσεις δε θα μάθεις, αν δε προσπαθήσει θα αναγκάζεται να ψάχνει εναλλακτικές για δεδομένα. Αν πάλι πετύχει (που κατα 99% ξαναλέω θα πετύχει) θα έχει το κεφάλι του ήσυχο βάζοντας κάρτα ανά δίμηνο ή και ανά τρίμηνο πολλές φορές και θα μάθουν και οι συμφορουμίτες. Για να πάρεις κάτι οικονομικότερο προσπαθείς με τέτοιες "πατέντες" αλλιώς πας σε συμβόλαιο και πληρώνεις ένα ποσό ανά μήνα και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Τέλος σε κατάστημα δεν θα χρειαστεί να πάει, εφόσον όλα όσα έχω αναφέρει γίνονται από το σπίτι, τώρα αν λες για εκεί που είπα πως αν δε γίνει η ενεργοποίηση να πάει σε κατάστημα να προσπαθήσει, μπορεί να το αποφύγει και απλώς αν αρνηθούν μέσω τσατ να του ενεργοποιήσουν την υπηρεσία απλώς να ανανεώσει το "μη εμπορικά διαθέσιμο¨ συμβόλαιο της σταθερής που τότε σίγουρα θα του το δώσουν. Δηλαδή κάνοντας αυτό με τη φορητότητα θα είναι έτοιμος για αν ανανεώσει το συμβόλαιο της σταθερής. Τώρα αν ανανεώσει το σταθερό, χωρίς φορητότητα πάλι δε θα πάρει τα 15γίγα καθώς είναι παλιός ο αριθμός στο σύστημα και τα δεδομένα τα δίνουν σε νούμερα που νομίζω είναι από το καλοκαίρι του 24 και μετά
-
Επειδή το έχω κάνει για το κινητό του παππού μου ο οποίος δε κάνει ιδιαίτερη χρήση, αλλά χρειάζεται 1-2 gb/μήνα, πολύ απλά κατεβάζεις την εφαρμογή της κοσμοτε, παραγγέλνεις μία καρτά whatsup (για να φέρεις το κινητό σου από νόβα) και πληρώνεις 3 ευρώ, όταν η κάρτα σου έρθει πηγαίνεις πάλι στην εφαρμογή και κάνεις ενεργοποιήση της κάρτας. Μέσα σε μία εργάσιμη το κινητό σου θα ανήκει στην κοσμοτε. Αφού μεταφερθείς στην κοσμοτε, δεν θα έχεις μονάδες δηλαδή δεν θα έχεις καθόλου ομιλία , sms, δεδομένα παρά μόνο θα δέχεσαι κλήσεις. Αν δε μπορείς να μείνεις για καμία βδομάδα χωρίς μονάδες, βάζεις 14 ευρώ στη κοσμοτέ και μένεις για περίπου 23 μέρες για να μη πάνε χαμένα. 23 μέρες γιατί το πακέτο λήγει στις 30 μέρες οπότε να προλάβεις να επιστρέψεις στη νόβα προτού λήξουν οι μονάδες έτσι ώστε να μη μείνεις χωρίς κινητό. Αφού λοιπόν αποφασίσεις μπορείς κατευθείαν ή μετα από 23 μέρες να πας στη σελίδα του free to go https://www.f2g.gr/gr/f2g/f2g-sim-paraggelia/ και να κάνεις αίτηση για φορητότητα αριθμού (να φέρεις δηλαδή το νούμερο σου πάλι στη νόβα από κοσμοτέ). Εκεί θα τους πληρώσεις 15 ευρώ για τη πρώτη κάρτα στη νόβα την οποία δυστυχώς δε μπορείς να αποφύγεις. Αφού λοιπόν σου έρθει η κάρτα και ενεργοποιηθείς στη νόβα, τους λες μέσω τσατ ότι θέλεις να ενεργοποιήσεις την υπηρεσία buy more με 1000 λεπτά και 15gb και τους λες και τον αριθμό του σταθερού σου, τίποτα άλλο. Κατά 99% των περιπτώσεων θα σου ενεργοποιήσουν την υπηρεσία χώρις μα μου. Αν σου πουν ότι δε το δικαούσαι λόγω του σταθερού, πας σε κατάστημα και προσπαθείς. Αν πάλι σου πουν όχι κάνεις ένα αίτημα εδώ https://nova.gr/eksipiretisi-pelatwn/epikoinonia/apostoli-aitimatos και βάζεις θέμα επίλυση διαφοράς, και περιμένεις απάντηση. Αν η απάντηση που λάβεις είναι πάλι αρνητική τότε απλά ανανεώνεις το σταθερό σου για 2 χρόνια και μέτα σίγουρα θα σε αφήσουν να προχωρήσεις. Ελπίζω να τα εξήγησα αναλυτικά, ότι χρειαστείς εδώ είμαστε όλοι να σε βοηθήσουμε!
-
Ναι δεν ανοιξε, επειδη εχω νοβα στο κινητο και πιάνει μια γραμμη απο τη 862 οταν ανοιξει η κεραία των μετέωρων σιγουρα θα φανεί γιατί μένω κοντα εκει, οποτε αναμενουμε. Αν τυχόν μαθεις που ειναι η κεραια ενημερωσε μας. Φαινεται πως κάνουν δουλεια τελευταία στη θεσσαλονικη
-
Λεω για περιοχες νεαπολη, πολιχνη και συκιες σε εσωτερικους χωρους. Το μεγαλυτερο θεμα ομως απο οτι εχω δει το εχει στα μετεωρα.
-
Ναι το εχω δει. Τωρα με αυτην την κεραια θα βοηθηθουν αρκετα νοβα και βονταφον γιατι ειναι πολυ υποτιμημενες στην περιοχη. Η νοβα ουτως η αλλως δε πιανει ουτε στις γυρω περιοχες καλα ομως φαινεται οτι προσπαθει
-
Επειδή μένω εκεί κοντά, δεν έχει ενεργοποιηθεί ακόμα δυστυχώς αλλά θα κάνει μεγάλη δουλειά καθώς στα μετέωρα η νόβα είναι σχεδόν ανύπαρκτη (πιανει απο 862 που ειναι στις συκιες), η κοσμοτέ τώρα με την 101015 και την 101118 είναι η καλύτερη με μ.ο. ταχυτήτων 100mbps και τέλος η βόνταφον έχει το 1153 micro το οποίο καλύπτει κάποια στενά κοντά στον γαλαξία για όποιον ξέρει και βοηθάει ειδικά σε εσωτερικούς χώρους αλλά και την 2156 που είναι στην ίδια θέση με την 101015 της κοσμοτε. Το μειονέκτημα στη βονταφον ειναι οτι δεν εχει μια κεραια που να καλυπτει την πλατεια των μετεωρων με αποτελεσμα να μην εχει καθολου καλη καληψη δεδομενων.
-
Και εγώ τελευταία έχω παρατήσει πολλά προβλήματα με Cosmote και αναγκάζομαι να παίρνω 2 κινητά μαζί μου όπου παω
-
Εμένα και σε Samsung galaxy s25 που έχω έχω παρατήσει ότι στο android έχει πρόβλημα η άλλη sim δηλαδή η Vodafone που έχω, γιατι εχω 1 Cosmote neo unlimited και μια Vodafone. Όταν βάζω τη Vodafone εχω μεγάλο jitter κ καθυστέρηση
-
Nαι με cosmote neo unlimited και whatsup
-
Εγώ σε iPhone 15 με dual sim cosmote έχω το εξής πρόβλημα και με 5g και με 4g. Ενώ δουλεύουν κανονικά τα δεδομένα και σε speedtest βγάζω 200+ mbps, σε βιντεοκλησεις σε facetime, Instagram, messenger κολλάει πάρα πολύ με αποτέλεσμα ή να μη συνδέεται στη κλήση ή να συνδέεται και να μη μπορείς να ακούσεις τον άλλον ή να σε ακούσει. Επίσης μερικές φορές στο τηλέφωνο όταν με έπαιρνε κάποιος έβγαινε κατελειμενο Ενώ δε μιλούσα με κανέναν. Αυτά και με 5g sa και με 4g.
-
Εγώ από το μεσημέρι εξακολουθώ να έχω μια καθυστέρηση με 5g στο φόρτωμα των σελίδων ή των εφαρμογών των οποίων επισκέπτομαι με ταχύτητες πάνω από 100mbps. Περιοχή Θεσσαλονίκη
-
Το μεσημέρι την έκλεισαν κατα τη μία και κατα τις 4:30 συνδέθηκα στην καινούργια Την έχουν αφήσει και αυτήν εκεί από ότι έχω καταλάβει! Εκτός αν είναι bug του netmonster πάντως όταν το είχα πρωτοδεί έπαιζε σε nsa με n1 και δύο b3 μία της 101015 και μία της παλιάς 1015. Τώρα δεν με συνδέει με την παλια καθόλου. Άκυρο μόλις με σύνδεσε, επισυνάπτω speedtest και με nsa.
-
Επιτέλους αναβαθμίστηκε σήμερα το μεσημέρι η 1015! Δεν άνοιξαν όλες οι μπάντες, μόνο b3 σε lte και n1 σε sa και nsa αλλά τα αποτελέσματα είναι μέρα με τη νύχτα καθώς είμαι και δίπλα σχεδόν στην κεραία!
-
Σχετικά με το vowifi, σε εμένα σε iphone 15 δουλέυει τέλεια το vowifi με χρήση δεδομένων της δεύτερης κάρτας. Όταν δεν έχει σήμα η κάρτα της nova, συνδέεται με vowifi από τα cosmote δεδομένα μου και λέει αντί για nova wifi calling nova με χρήση δεδομένων κινητής τηλεφωνίας. Είναι πολύ βολικό. Σε εξωτερικό δεν το έχω δοκιμάσει πάντως.
-
Ως κάτοικος της περιοχής, ένα μπράβο στη nova για αυτό που έκανε διότι παρόλο που πιστεύω πως έχει τους λιγότερους συνδρομητές στην περιοχή λόγω της κακής κάλυψης που έχει, προχώρησε σε εγκατάσταση νέας κεραίας και με οπτική ίνα από ότι είδα στα χαρτιά. Με αυτό δίνει κίνητρο σε όλους τους κατοίκους της περιοχής να πάνε σε νοβα/βονταφον εφόσον εγκαταστήσει τη νέα κεραία πριν αναβαθμίσει η cosmote την καταραμένη 1015 που πιστεύω πρώτα θα γίνει η εγκατάσταση της κεραίας των συνεργάτιδων και μετά η αναβάθμιση της cosmote γιατί φαίνεται πως αδιαφορεί. Εντομεταξύ στην cosmote η οποία έχει και την περισσότερη πελατία εδώ στη περιοχή διότι στις γύρω περιοχές πιάνει πολύ καλα, έχουμε κάνει όλοι πάρα πολλά παράπονα και το μόνο που μας λένε είναι ότι δεν έχουν εικόνα για το πότε θα αποκατασταθεί το πρόβλημα ένω έχει ήδη εκδοθεί άδεια για την αναβάθμιση της από τον μάρτιο του 2025. Στην nova έχει ενάμιση μήνα που πήρα και έκανα παράπονα για τη κάληψη και μετά από κάποιες μέρες έβγαλαν άδεια για νέα κεραία. Ηλικρινά μπράβο τους και αν συνεχίσουν έτσι και στις γύρω περιοχές με βλέπω να πηγαίνω την οικογένεια εκεί. Δεν είναι δυνατόν ενώ έχει βγει άδεια για τη 1015 να μας αφήνουν με 0.5-3 mbps εν έτη 2026.
-
Η αλήθεια είναι ότι η nova, παρόλο που έχει θέματα κάληψης στην περιοχή προσπαθεί, πρόσφατα έβαλε ένα micro και τώρα κεραία, επίσης η 10420 της πολίχνης που είναι κοντά στη περιοχή είναι εκτός, ας ελπίσουμε για αναβάθμιση
-
Τους το διευκρίνισα, και ακόμα το ελέγχουν λένε. Συν ότι το δοκίμασα σε μια άλλη γραμμή στην Cosmote με την ίδια εκπρόσωπο στο ίδιο τσατ και δούλεψε κανονικά
