Jump to content

Οδηγός αποστολής αγορών από Κίνα [ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ]


gerstavros2
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Πάντως θεωρητικά έχω κάλυψη από το αμαζον, όλες οι κριτικές δεν έχουν τίποτα για τελωνείο (αγοραστές από Ευρώπη όλοι), και απ ότι είδα στο σαιτ της εταιρείας αν παραγγείλεις από αυτό, διευκρινίζει πως όλοι οι φόροι είναι προπληρωμενοι.

Θα δείξει. Ότι και αν γίνει θα ενημερώσω.

 

Sent from my XQ-AS52 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 43,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Link to comment
Share on other sites

Ναι αυτό.

 

Sent from my XQ-AS52 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Πάντως θεωρητικά έχω κάλυψη από το αμαζον, όλες οι κριτικές δεν έχουν τίποτα για τελωνείο (αγοραστές από Ευρώπη όλοι), και απ ότι είδα στο σαιτ της εταιρείας αν παραγγείλεις από αυτό, διευκρινίζει πως όλοι οι φόροι είναι προπληρωμενοι.

Θα δείξει. Ότι και αν γίνει θα ενημερώσω.

 

 

Είναι άλλο θέμα ο ΦΠΑ, που εννοεί η Αμαζόνα, και άλλο τα έξοδα εκτελωνισμού, για τα οποία δεν γίνεται συζήτηση.

Σε κάθε περίπτωση, συνιστώ να αρχίσεις άμεσα τις ξεχωριστές διαμαρτυρίες σου στον πωλητή και την Αμαζόνα, με την ελπίδα ότι θα βγάλεις κάποια θετική απάντηση από τον πωλητή.

Καλό ξεμπέρδεμα, αν και το βλέπω δύσκολο.

Link to comment
Share on other sites

Είναι άλλο θέμα ο ΦΠΑ, που εννοεί η Αμαζόνα, και άλλο τα έξοδα εκτελωνισμού, για τα οποία δεν γίνεται συζήτηση.

 

Σε κάθε περίπτωση, συνιστώ να αρχίσεις άμεσα τις ξεχωριστές διαμαρτυρίες σου στον πωλητή και την Αμαζόνα, με την ελπίδα ότι θα βγάλεις κάποια θετική απάντηση από τον πωλητή.

 

Καλό ξεμπέρδεμα, αν και το βλέπω δύσκολο.

Έχω στείλει ήδη ερώτηση στον πωλητή και περιμένω, αλλά θεωρώ πως το αμαζον δεν λέει για ΦΠΑ γιατί θα έγραφε VAT αλλά για custom duties που είναι ξεκάθαρα δασμοι τελωνείου.

Αλλά όπως είπα θα δείξει γιατί αν δεν ήταν προπληρωμενοι οι δασμοι, δεν θα έγραφαν όλοι στις κριτικές για αυτό;

Εκτός αν στην Ελλάδα ισχύουν αλλά από την Γερμανία σχετικά με αυτό.

 

Sent from my XQ-AS52 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Από amazon.usa που αγόρασα παλιά, ήτανε προπληρωμενοι οι δασμοί, αποστολή με dhl, και με πήραν τηλέφωνο από το τελωνείο, τι ήτανε αυτό που αγόρασα, μήπως δεν επιτρέπεται η εισαγωγή του κλπ.

Για κινεζικό μαγαζί δεν ξέρω.

Να μην σε απογοητεύομαι, τι να πω,

Θα περάσει τελωνείο..

 

----- προσθήκη μηνύματος 96 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Μήπως έχουν αποθήκη στην Γερμανία, και πάει εκεί αρχικά.

Link to comment
Share on other sites

Από amazon.usa που αγόρασα παλιά, ήτανε προπληρωμενοι οι δασμοί, αποστολή με dhl, και με πήραν τηλέφωνο από το τελωνείο, τι ήτανε αυτό που αγόρασα, μήπως δεν επιτρέπεται η εισαγωγή του κλπ.

 

Για κινεζικό μαγαζί δεν ξέρω.

 

Να μην σε απογοητεύομαι, τι να πω,

 

Θα περάσει τελωνείο..

 

----- προσθήκη μηνύματος 96 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Μήπως έχουν αποθήκη στην Γερμανία, και πάει εκεί αρχικά.

Θα δείξει φίλε Θανάση. Από Αμερική είναι λίγο διαφορετικά όσο αφορά το αμαζον.

Από Κίνα πριν 3 χρόνια είχα αγοράσει από Google store Γερμανίας μια θήκη για το πιξελ τότε και ξεκίνησε και αυτή από Κίνα αλλά ήταν ήδη πληρωμένα όλα. Τώρα βέβαια άλλο Google και άλλο mobvoi.

Πιο παλιά με ένα meizu mx4 η ίδια η meizu τότε έλεγε πως είχαν προπληρώσει δασμους και τελικά πλήρωσα εγώ, αλλά μου γύρισαν τα λεφτά.

Όπως και να έχει θα δείξει. Ή θα είναι όλα προπληρωμενα ή θα έρχεται πρώτα σε ευρωπαϊκή αποθήκη ή θα τρέχω να βγάλω άκρη.

 

Sent from my XQ-AS52 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Για να ξεκαθαρίσουμε ένα θέμα, η Αμερικάνικη Αμαζόνα ζητάει την προπληρωμή των εξόδων εκτελωνισμού (import fees) επειδή είναι τρίτη χώρα, ενώ τα Ευρωπαικά καταστήματά της ενδιαφέρονται μόνο για τον ΦΠΑ που θα χρεώσουν στον αγοραστή από διαφορετικές χώρες της ΕΕ.
Link to comment
Share on other sites

Περιμένω ένα δέμα από conrad, αποστολή με dhl, μάλλον ταχυδρομείου

" The international shipment has been processed in the export parcel center

07. Δεκέμβριος 2020 10:41 Τοπική ώρα | Feucht, Germany

Αυτή την αποστολή χειρίζεται η: DHL Parcel "

.

Link to comment
Share on other sites

Σε 5-7 μέρες περίπου θα φτάσει οδικώς στις αποθήκες της DHL στην Αθήνα και αν είσαι κοντά σε κατάστημα της DHL θα στο φέρουν, αλλιώς θα το στείλουν με κάποια courier.
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την απάντηση, αν θες φίλε μου όταν σου έρθει ενημέρωσε, στις πόσες μέρες κλπ..

Εφτασε στην Ελλαδα σε 13 ημερες. Τωρα το ποτε θα ερθει σπιτι μια acs ξερει...

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα!

Το δωδεκαψηφιο που στέλνει το bangood με Eu priority σε ποια εταιρεία το ψάχνουμε?

Δωδεκαψηφιο χωρίς γράμματα μόνο αριθμούς

 

Από Mi 9 Lite με Tapatalk

No root->No problem
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα. FlytExpress όσο είναι στην Κίνα, GLS όταν φτάσει Ευρώπη και με ACS παραδίδεται Ελλάδα (ίσως και Speedex, απ ό,τι διαβάζω, ανάλογα την περιοχή).
Link to comment
Share on other sites

scooter από geekbuying Πολωνία το έστειλαν 1/12 με DPD.

 

Εχει κολλήσει το tracking στην Γερμανία από 4/12.

Χθες ξεκόλλησε και τώρα είναι : "Hörsching (AT), In transit."

 

Εχει κάνεις προσωπική εμπειρία πόσο περίπου κάνει για Ελλάδα?

Όταν μπει Ελλάδα ισχύει ότι το αναλαμβάνει η ACS?

Link to comment
Share on other sites

Εμένα έχει κολλήσει από 05/12 στο puurs. Αντε να δούμε. Άμα αργούν τόσο οι Βέλγοι σκέψου πόσο θα αργήσουν στην Ελλάδα.
:rolleyes:
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα!

Το δωδεκαψηφιο που στέλνει το bangood με Eu priority σε ποια εταιρεία το ψάχνουμε?

Δωδεκαψηφιο χωρίς γράμματα μόνο αριθμούς

 

Από Mi 9 Lite με Tapatalk

Δωδεκαψήφιο μήπως είναι απο Ευρωπαική αποθήκη; Δοκίμασε στην GLS

 

Για το θέμα:

Παραγγελία απο banggood για κινητό, απο την Ισπανική αποθήκη (εντός ΕΕ)

στάλθηκε απο το banggood και παραλήφθηκε απο την GLS 1/12, Ισπανία, στάλθηκε στα κεντρικά (Μαδρίτη) και απο εκεί (6/12) Ουγγαρία. Δεν ξέρω με τι έρχεται αλλά Ουγγαρία απο ότι κοιτάω έχουν το κεντρικό της GLS και απο εκεί κάνουν διανομή. Δεν ξέρω με τι και πότε θα έρθει Ελλάδα (εδώ αναλαμβάνει η ACS) αλλά απο ότι διάβασα (εκ των υστέρων) είναι πολύ επίφοβη η GLS, χάνουν δέματα, καθυστερούν και γενικώς είναι κακόφημη εταιρία... Ελπίζω να φτάσει Ελλάδα εντός χρονοδιαγράμματος (7-9 business days έλεγε το banggood), τουλάχιστον να συννενοηθώ με την ACS (ξέρω και με ξέρει ο υπάλληλος που κάνει τις εδώ διανομές οπότε πιστεύω με την ACS θα είμαι εντάξει).

Εχεί κανείς σχετική εμπειρία με δέματα απο GLS;

Βασίλης!
Link to comment
Share on other sites

Παρέλαβε κανεις πρόσφατα κάτι από Bangood με eu priority line? Σταμάτησε τελωνείο?

 

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα. FlytExpress όσο είναι στην Κίνα, GLS όταν φτάσει Ευρώπη και με ACS παραδίδεται Ελλάδα (ίσως και Speedex, απ ό,τι διαβάζω, ανάλογα την περιοχή).
Ευχαριστώ πολύ!

 

Από Mi 9 Lite με Tapatalk

No root->No problem
Link to comment
Share on other sites

Αυτό αν το κάναμε όλοι θα είχαν βάλει μυαλό.

Στη πρώτη καραντίνα αποζημιωθηκα 72 ευρώ από τη speedex (με καταγγελια στην ΕΕΤΤ) για καθυστερημένο δέμα 12 ημερών. Πέρα από τις 3 εργάσιμες αποζημιώνεσαι για 6 ευρώ τη μέρα.

Τώρα τρέχω καταγγελία στα ΕΛΤΑ για 6 ημέρες καθυστερηση.

Το απαράδεκτο της υπόθεσης είναι ότι πληρώνεις για μια υπηρεσία που δεν έχεις. Θα έπρεπε να μειωθούν οι τιμές των μεταφορικών εφόσον οι υπηρεσίες ή δεν ολοκληρώνονται (του στυλ δεν σε βρήκαμε σπίτι έλα πάρτο εσύ) είτε να ολοκληρώνονται αργοπορημενες χωρίς καμία ενημέρωση για το πότε περίπου θα επιδοθούν.

 

Πάντως τώρα έμαθα και κάτι μικρές εταιρίες , easy mail , tas courier, όπου παρέδιδαν σε 1 ή 2 εργάσιμες το πολύ.

 

Φίλε, επειδή με τρώνε τα χέρια μου να κινηθώ κατά διαφόρων, ιδίως της ACS, που πλέον πρόκειται απλά για καλοστημένη κομπίνα καραμπινάτη, μπορείς να δώσεις περισσότερα info, ποιες αποστολές αφορά (εντός ή εκτός Ελλάδας), πως προκύπτουν οι μέρες που πρέπει να σου παραδώσουν κάτι, τί χρειάζεται να στείλεις από χαρτιά κλπ., και γενικά τη διαδικασία; Είναι πολύ ενδιαφέρον.

Η ιστορία κρατάει ΠΟΛΛΑ χρόνια και ΔΕΝ έχει σχέση με τον ιό, απλά χειροτέρεψε και το εκμεταλλεύονται: Δεν παραδίδουν πλέον τίποτα-ποτέ, στην καλύτερη περνάνε και αφήνουν χαρτί ότι λείπεις δήθεν και έλα στην ουρά στο κατάστημα. Πρόκειται για καλοστημένη κομπίνα, καθώς πολύ απλά ούτε έχουν (ή είχαν ΠΟΤΕ) το απαιτούμενο προσωπικό, για να παραδίνουν σπίτια. Ούτε θέλουν να πάρουν, όταν οι περισσότεροι αφελείς από μας πάνε και στήνονται στην ουρά αδιαμαρτύρητα. ΜΗΝ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ, επιμείνετε να σας το φέρουν σπίτι, ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΠΛΗΡΩΣΕΙ. Έχουν πληρωθεί, για να παραδώσουν σπίτι και να ψάξουν ενεργά (με κλήση στο κινητό κλπ.) να σας βρούνε, όχι αντιθέτως ενεργά και επίτηδες να μη στέλνουν τίποτα.

Και επαναλαμβάνω η κολώνια κρατάει χρόνια, δεν έχει σχέση (μόνο) με τον ιό. Πλέον δεν τολμάω να πάρω τίποτα online, διότι στο 90% των φορών μου καταστρέφουν την υποτίθεται εύκολη εμπειρία αγοράς, τους κυνηγάω που είναι το δέμα, λείπατε, δεν λείπατε, ελάτε από 'δω, δεν έρχομαι, το "έχει το παιδί", δε βρήκαμε το κουδούνι και άλλα τέτοια. Πλέον, αν μου έρθει κάτι σπίτι, το θεωρώ σχεδόν πολυτέλεια, ενώ έπρεπε να είναι ο απαράβατος ΚΑΝΟΝΑΣ. Να κινηθούμε όλοι πλέον άμεσα να σταματήσει αυτό το αίσχος!

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα!

Το δωδεκαψηφιο που στέλνει το bangood με Eu priority σε ποια εταιρεία το ψάχνουμε?

Δωδεκαψηφιο χωρίς γράμματα μόνο αριθμούς

 

Από Mi 9 Lite με Tapatalk

 

Για δοκίμασε και στην DPD http://www.dpd-gr.com/tracking/ και αν είναι πράγματι με αυτή... καλή υπομονή. :rolleyes:

Stay alive, keep riding

Nokia 7110 > Sony Er. Z1010 > Nokia N95 > Nokia 701 > iNew V3 > LG V10 > 1+ 8 pro

Χάρης

Link to comment
Share on other sites

Φίλε, επειδή με τρώνε τα χέρια μου να κινηθώ κατά διαφόρων, ιδίως της ACS, που πλέον πρόκειται απλά για καλοστημένη κομπίνα καραμπινάτη, μπορείς να δώσεις περισσότερα info, ποιες αποστολές αφορά (εντός ή εκτός Ελλάδας), πως προκύπτουν οι μέρες που πρέπει να σου παραδώσουν κάτι, τί χρειάζεται να στείλεις από χαρτιά κλπ., και γενικά τη διαδικασία; Είναι πολύ ενδιαφέρον.

Η ιστορία κρατάει ΠΟΛΛΑ χρόνια και ΔΕΝ έχει σχέση με τον ιό, απλά χειροτέρεψε και το εκμεταλλεύονται: Δεν παραδίδουν πλέον τίποτα-ποτέ, στην καλύτερη περνάνε και αφήνουν χαρτί ότι λείπεις δήθεν και έλα στην ουρά στο κατάστημα. Πρόκειται για καλοστημένη κομπίνα, καθώς πολύ απλά ούτε έχουν (ή είχαν ΠΟΤΕ) το απαιτούμενο προσωπικό, για να παραδίνουν σπίτια. Ούτε θέλουν να πάρουν, όταν οι περισσότεροι αφελείς από μας πάνε και στήνονται στην ουρά αδιαμαρτύρητα. ΜΗΝ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ, επιμείνετε να σας το φέρουν σπίτι, ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΠΛΗΡΩΣΕΙ. Έχουν πληρωθεί, για να παραδώσουν σπίτι και να ψάξουν ενεργά (με κλήση στο κινητό κλπ.) να σας βρούνε, όχι αντιθέτως ενεργά και επίτηδες να μη στέλνουν τίποτα.

Και επαναλαμβάνω η κολώνια κρατάει χρόνια, δεν έχει σχέση (μόνο) με τον ιό. Πλέον δεν τολμάω να πάρω τίποτα online, διότι στο 90% των φορών μου καταστρέφουν την υποτίθεται εύκολη εμπειρία αγοράς, τους κυνηγάω που είναι το δέμα, λείπατε, δεν λείπατε, ελάτε από 'δω, δεν έρχομαι, το "έχει το παιδί", δε βρήκαμε το κουδούνι και άλλα τέτοια. Πλέον, αν μου έρθει κάτι σπίτι, το θεωρώ σχεδόν πολυτέλεια, ενώ έπρεπε να είναι ο απαράβατος ΚΑΝΟΝΑΣ. Να κινηθούμε όλοι πλέον άμεσα να σταματήσει αυτό το αίσχος!

ΣΥΜΦΩΝΩ απολυτα σε οτι γράφεις οι εταιρίες αυτές εαν υπήρχε κρατος(εδω γελαμε)έπρεπε να ειχαν κλείσει εδω και χρονια

βλεπω εξω απο το καταστημα της ACS μονιμα κοσμο να περιμένει στην ουρα, γιατι απλα δεν παραδιδουν αυτοί τιποτα

αυτο γινεται μονιμα εδω και χρονια ,δεν απαντανε στα τηλεφωνα ,οταν διαμαρτυρεσαι βγαινουν και απο πανω γενικά τραγωδία. Μονο εαν αντιδράσουμε θα αλλάξει αυτο το χαλι

Link to comment
Share on other sites

Δε θέλω να κάνω hijack το θέμα, αλλά ναι φίλε, ειδικά οι της ACS είναι από χρόνια για φυλακή. Δεν καταλαβαίνω τα εδώ καταστήματα γιατί την επιλέγουν-πλην του κόστους που αγνοώ-, δεν καταλαβαίνουν ότι μόνο ζημιά κάνουν στη φήμη τους;! Εγώ πλέον πρώτα κοιτάω ο καθένας με τι στέλνει και μετά ψωνίζω (και αν), είναι κυριολεκτικά ΤΡΑΓΙΚΗ η κατάσταση. Η Γενική επισήμως κατέρρευσε, η Speedex χαροπαλεύει, για τους μικρούς να μη πούμε, η ACS για κλείσιμο κανονικά σε οποιαδήποτε σοβαρή χωρα.

Με τους συγκεκριμένους τελευταίους υπάρχει και άλλο ΑΘΛΙΟ φαινόμενο: Να μη στέλνουν απολύτως τίποτα , καμία ειδοποίηση και εντός λίγων ημερών (7-10) να επιστρέφουν το αντικείμενο, επίσης χωρίς καμία ειδοποίηση. Επειδή, εκτός από τσιγκουνιά στην πρόσληψη προσωπικού, όλα ανεξαιρέτως τα καταστήματά τους είναι τρύπες για να γλιτώνουν νοίκια, και δεν έχουν καν χώρο για αποθήκευση. Οι δε υπάλληλοι μονίμως αγενέστατοι, κακόκεφοι, κακοντυμένοι, άπλυτοι και με νεύρα, λες και παίρνουν για καναδυό μέρες κάποιον άστεγο και του λένε πήγαινε.

Περιμένω τον φίλο να μας πει, πως δουλεύει η διαδικασία στην πράξη και θα κινηθώ με όλους σε ΚΑΘΕ περίπτωση. Και ξαναλέω παιδιά: ΜΗΝ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ-βρίστε τους στο τηλέφωνο, απειλήστε ότι θα κάνετε καταγγελία και στην τελική κάντε την. Έχουν πληρωθεί να μας τα φέρνουν σπίτια μας.

Link to comment
Share on other sites

Και κάπου εδώ να θυμηθούμε οτι η ACS εν μέσω πρώτης καραντίνας αύξησε τα τιμολόγια της κατά 22,5% .Μόλις έγινε γνωστό και άρχισε η κατακραυγή του κόσμου, πήραν πίσω την αύξηση και την επόμενη μέρα , το ΞΑΝΑγράφω, την ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ (Βρείτε σχετικό ΦΕΚ για το αληθές του λόγου) η εταιρεία πήρε ''δώρο'' την ένταξη της εταιρείας σε καθεστώς πλητόμμενης επιχείρησης... όπερ και σημαίνει για την εταιρεία, μπορώ να βάζω τους υπαλλήλους σε αναστολή, να έχω αναστολή σε ασφαλιστικές και φορολογικές υποχρεώσεις και να πληρώνω λιγότερο το 40% των ενοικίων των καταστημάτων που κάνω χρήση (350 είναι δαύτα)

 

Πρόεδρος της ACS είναι ο Φέσσας, ο οποίος είναι και πρόεδρος της QUEST και εντελώς συμπτωματικά είναι και πρόεδρος του ΣΕΒ

 

δεν έχω κάτι άλλο να πώ επ ' αυτού, τρέμω στην ιδέα οτι πράγματα που περιμένω θα αναλάβουν αυτοί να μου τα φέρουν... (λέμε τώρα)

 

Θέλω και εγω να μάθω διαδικασία σχετικά με αποζημιώσεις για μη παραδόσεις,

θέλουν ασάλιωτο και αχαλίνωτο έρωτα :X

 

ΑΡ ΚΕ ΤΑ

 

EDIT

 

Πήγε η γυναίκα να παραλάβει απο ACS Ν. Σμύρνη πρίν λίγο και είχε ουρά 30+ άτομα, η ειδοποιήση είχε έρθει 4/12 09:20 που ήταν στο γραφείο απο τις 9 παρα και δεν χτύπησε κανείς κουδούνινα τη βρεί..απλά πάνε αφήνουν σημείωμα και γειά σας

Edited by Fou_Zou
Link to comment
Share on other sites

Φίλε, επειδή με τρώνε τα χέρια μου να κινηθώ κατά διαφόρων, ιδίως της ACS, που πλέον πρόκειται απλά για καλοστημένη κομπίνα καραμπινάτη, μπορείς να δώσεις περισσότερα info, ποιες αποστολές αφορά (εντός ή εκτός Ελλάδας), πως προκύπτουν οι μέρες που πρέπει να σου παραδώσουν κάτι, τί χρειάζεται να στείλεις από χαρτιά κλπ., και γενικά τη διαδικασία; Είναι πολύ ενδιαφέρον.

Η ιστορία κρατάει ΠΟΛΛΑ χρόνια και ΔΕΝ έχει σχέση με τον ιό, απλά χειροτέρεψε και το εκμεταλλεύονται: Δεν παραδίδουν πλέον τίποτα-ποτέ, στην καλύτερη περνάνε και αφήνουν χαρτί ότι λείπεις δήθεν και έλα στην ουρά στο κατάστημα. Πρόκειται για καλοστημένη κομπίνα, καθώς πολύ απλά ούτε έχουν (ή είχαν ΠΟΤΕ) το απαιτούμενο προσωπικό, για να παραδίνουν σπίτια. Ούτε θέλουν να πάρουν, όταν οι περισσότεροι αφελείς από μας πάνε και στήνονται στην ουρά αδιαμαρτύρητα. ΜΗΝ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ, επιμείνετε να σας το φέρουν σπίτι, ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΠΛΗΡΩΣΕΙ. Έχουν πληρωθεί, για να παραδώσουν σπίτι και να ψάξουν ενεργά (με κλήση στο κινητό κλπ.) να σας βρούνε, όχι αντιθέτως ενεργά και επίτηδες να μη στέλνουν τίποτα.

Και επαναλαμβάνω η κολώνια κρατάει χρόνια, δεν έχει σχέση (μόνο) με τον ιό. Πλέον δεν τολμάω να πάρω τίποτα online, διότι στο 90% των φορών μου καταστρέφουν την υποτίθεται εύκολη εμπειρία αγοράς, τους κυνηγάω που είναι το δέμα, λείπατε, δεν λείπατε, ελάτε από 'δω, δεν έρχομαι, το "έχει το παιδί", δε βρήκαμε το κουδούνι και άλλα τέτοια. Πλέον, αν μου έρθει κάτι σπίτι, το θεωρώ σχεδόν πολυτέλεια, ενώ έπρεπε να είναι ο απαράβατος ΚΑΝΟΝΑΣ. Να κινηθούμε όλοι πλέον άμεσα να σταματήσει αυτό το αίσχος!

 

https://apps.eett.gr/complaints/Complaint.seam?ctype=postal

 

Δεν εχω ασχοληθει με αποστολες εξωτερικου. Μπορεις παρολα αυτα να επικοινωνησεις με την ΕΕΤΤ να δουμε τι δικαιωματα εχουμε για αποστολες εξωτερικου.

Κυνηγηστε τους. Με βρισιες απο το FB , και απειλες των υπαλληλων στα καταστηματα δεν γινεται τιποτα. Υπαρχουν τροποι αποτελεσματικοι οπως η επισημη καταγγελια.

Edited by skoulikomirmigot
Link to comment
Share on other sites

Μήπως θα ήταν καλό να ανοίξετε ένα θέμα για τις "ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ"??

Διότι εδώ ο τίτλος του Τόπικ είναι "Οδηγός αποστολής αγορών από Κίνα"

Συμβάλλεστε με κάποιον από το εξωτερικό και μάλιστα συνήθως εκτός ΕΕ. Αυτός είναι υπεύθυνος απέναντί σας και στον τρόπο και χρόνο που πρέπει να παραδώσει.

Ιδίως όταν μιλάμε για Priority Direct Mail μιλάμε για κάποιο "ειδικό" τρόπο αποστολής. Συνήθως δεν ξέρουμε πως θα έρθει, εάν θα παραδοθεί από ΕΛΤΑ ή κούριερ κλπ.

Άρα όλα αυτά τα ομολογουμένως υπαρκτά προβλήματα με τις εταιρίες ταχυμεταφορών μάλλον θα πρέπει να γίνουν σε άλλο Τόπικ.

My TVboxes : H96 max X3 4/32 , HK1 Box 4/32 , X88 King 4/128 , Beelink GT1 2/16, X96 max Plus 4/32 (2101w)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...