Jump to content

w2o4ts

Members
  • Δημοσιεύσεις

    2.223
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About w2o4ts

  • Ημ. Γέννησης Σεπτέμβριος 16

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Vodafone - Ελλάδα

w2o4ts's Achievements

  1. Και πολύ λογικός χρόνος, παρά το BPost και την παρεμβολή των ΕΛΤΑ! Μπράβο...!
  2. Αναφερόμουν σε περιπτώσεις (από προηγούμενες σελίδες εδώ και στο διπλανό θέμα περί τελωνείων) όπου τα ΕΛΤΑ δε χρέωσαν μεν ΦΠΑ (ορθώς, γιατί είχε πράγματι προπληρωθεί), αλλά φαίνεται να χρέωσαν τα €2.5. Μακάρι να ήταν μεμονωμένες περιπτώσεις και να κόπηκε αυτό...
  3. Το κακό φαίνεται να είναι, απ' ό,τι έχω καταλάβει από τα posts που διαβάζω στις προηγούμενες σελίδες εδώ, ότι τα ΕΛΤΑ φαίνεται να χρεώνουν το 2.5άρι σε όλα τα δέματα που διαχειρίζονται, ακόμα και αυτά για τα οποία έχει ήδη καταβληθεί ο ΦΠΑ(!) Αν είναι όντως έτσι (ελπίζω, είναι αλήθεια, να έχω καταλάβει λάθος και να μη συμβαίνει κάτι τέτοιο!), τότε αυτό γίνεται εντελώς αυθαίρετα από μέρους τους και κατά παράβαση των σχετικών οδηγιών που έχουν εκδοθεί για το θέμα. Εκεί δε, δεν υπάρχει περίπτωση αποζημίωσης από τον πωλητή ή την πλατφόρμα (eBay, Ali), καθώς πολύ απλά δεν είναι δικό τους το φταίξιμο... Αν όντως συνέβη / συνεχίζει να συμβαίνει κάτι τέτοιο, τότε η μόνη ελπίδα είναι η παρέμβαση κάποιας ανώτερης / ελεγκτικής αρχής, όπως η ΑΑΔΕ, ή το Υπ. Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Δεν ξέρω όμως τι γίνεται πλέον, καθώς εδώ και κάποιον καιρό το νήμα εδώ κινείται ελάχιστα, ενώ ούτε και ο ίδιος (ούτε και φίλοι / γνωστοί μου επίσης) έχει τύχει να κάνουμε αγορές από τέτοιες μεριές τους τελευταίους μήνες. Έχει μήπως κανείς καμιά πρσ́φατη σχετική εμπειρία...;
  4. Επίσης αν δεν είναι συστημένο, πώς ξέρουν αυτοί πού βρίσκεται...; Υποψιάζομαι ότι ίσως το εκτιμούν απλώς με βάση το χρόνο που έχει μεσολαβήσει από τότε που το έστειλαν...
  5. Γράφτηκε τις τελευταίες μέρες στα διάφορά site "αγορών από Κίνα", κουπονιών κλπ. ότι κάποιες (λίγες) αποστολές με Comet είχαν... ατυχή συναπαντήματα με το τελωνείο, γι' αυτό, λέει, και το banggood σταμάτησε προσωρινά να στέλνει τα "banggood express" με comet και το γύρισε για την ώρα σε κάποιες από τις πιο... παραδοσιακές / παλιές γνώριμες, μεταξύ των οποίων και η Belgium Post. Υποτίθεται ότι αυτά παραμένουν, λέει, "ασφαλή". Αν κατάλαβα καλά, μόνο οι αποστολές από ΗΚ έμειναν χωρίς μέθοδο παράδοσης μετά από αυτό, και τα προϊόντα από εκεί γράφουν τώρα "cannot deliver to greece" ή κάπως έτσι (έτσι έγραφαν τουλάχιστον, δεν έχει τύχει να δω ο ίδιος για να ξέρω αν ισχύει / ισχύει ακόμα). Mail όντως στέλνουν μόνο του στυλ "η παραγγελία σας απεστάλη", χωρίς άλλη πληροφορία (tracking number κλπ) και πρέπει να μπεις στη σελίδα της παραγγελίας σου για να δεις τι γίνεται. Ελπίζω να παραλάβεις χωρίς προβλήματα. Αν μπορέσεις, γράψε μας κανένα update, όταν με το καλό φτάσει η παραγγελία.
  6. Έκανα αρχές Νοεμβρίου 2 παραγγελίες από την αποθήκη του Banggood στην Τσεχία. Το μαγαζί διαφήμιζε "1 week delivery" (πού να ξέρουν βέβαια οι άνθρωποι τι εστί ΕΛΤΑ...). Τα δέματα εστάλησαν με DHL Paket και μετά από 8 και 9 μέρες αντίστοιχα παραδόθηκαν στα ΕΛΤΑ Courier με μια μέρα διαφορά. Εκεί έμειναν για... ακόμα 12 μέρες, και τελικά μου παραδόθηκαν (...ξαφνικά!) τις προάλλες, ενώ το tracking των ΕΛΤΑ έδειχνε ακόμα "ΑΦΙΞΗ ΣΕ ΚΤΕΠ ΑΘΗΝΑΣ - ΔΙΑΝΟΜΗ" (το από... 12-ημέρου status). Αρκετές ώρες αργότερα άλλαξε σε "ΠΡΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗ" και κάποια στιγμή το ίδιο βράδυ είδα "ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΔΟΘΗΚΕ" (τα δέματα τα είχα από το πρωί). Κατά τα άλλα υιοθετούμε νέες τεχνολογίες, ρομποτική διαλογή κλπ - και τα δέματα μένουν 1.5 βδομάδα να περιμένουν να παραδοθούν... Στο μεταξύ, έκανα άλλη μια παραγγελία από αποθήκη Τσεχίας στις 18/11 και... προετοιμάστηκα για άλλες 3 εβδομάδες αναμονής. Και ξαφνικά (πάλι... ξαφνικά 🙂) το δέμα μου παραδίδεται στις 26/11! Δεν είχα καν μπει στον κόπο να δω tracking από τόσο... νωρίς, αλλά όταν το έκανα διαπίστωσα ότι την εντός Ελλάδας παράδοση την έκανε η DHL Express - εξ ου και η θεαματική διαφορά στους χρόνους (να και το 1 week delivery που έλεγε το Banggood!) Προφανής η... συνταγή, όπου ΔΕΝ εμπλέκονται ΕΛΤΑ, τα πράγματα δουλεύουν... ως ώφειλαν! Και μια παρατήρηση για την αποθήκη Τσεχίας: Και οι 3 -συνολικά- παραγγελίες ήταν δέματα... μεγαλούτσικα. Και τα 3 παραδόθηκαν μόνο με τη γνωστή γκρι εξωτερικά, μαύρη εσωτερικά πλαστική σακκούλα / φάκελλο, χωρίς καμιά άλλη προστατευτική συσκευασία. Το ένα από τα τρία ήταν ένα tablet - και όλες οι ανάλογες παραγγελίες που έχω δει τα τελευταία χρόνια (από αποθήκη ΗΚ συνήθως) ερχόντουσαν μέσα σε ένα... εντυπωσιακό περίβλημα από φουσκωτούς σωληνοειδείς αεροθαλάμους, που πρέπει να προστάτευαν το περιεχόμενο και από... πτώση αεροπλάνου! Εδώ όμως ήρθε μόνο με το λεπτό σακκούλι και ομολογώ ότι ήμουν πολύ ανήσυχος τι θα έβλεπα ανοίγοντάς το. Ευτυχώς όμως -και... παραδόξως- όχι μόνο το tablet ήταν εντάξει, αλλά και το χαρτονένιο κουτί του δε φαινόταν να έχει κάποια σημαντική φθορά, όπως φοβόμουν αρχικά. Στα υπ' όψιν πάντως για το είδος της συσκευασίας που φαίνεται να κάνουν σε CZ (και στις άλλες ευρωπαϊκές αποθήκες ίσως...;)
  7. Είσαι -ευτυχώς- σε καλύτερη μοίρα από οικογενειακό γνωστό, που μου έλεγε κατασυγχυσμένος προ διετίας ή τριετίας ότι περίμενε φάκελλο που του είχε στείλει συστημένο (υποτίθεται ότι εγγυάται την ασφάλεια της αποστολής...) ο αδελφός του από Καναδά, με *πρωτότυπα* έγγραφα ιδιοκτησιακού και κληρονομικού ενδιαφέροντος, τα οποία απλώς... δεν παραδόθηκαν ποτέ. Ο παραλήπτης -είναι και κάποιας ηλικίας- δεν ήξερε από ίντερνετ, tracking number κλπ, κατάλαβα όμως από την περιγραφή ότι ο αδελφός πρέπει να μπόρεσε να το παρακολουθήσει μέχρι που έφτασε στα ΕΛΤΑ και μετά... "Λυπούμεθα, χάθηκε" ήταν η απάντηση που πήρε όταν ρώτησε εδώ. Τα έγγραφα προφανώς αναντικατάστατα...
  8. Αν διαβάζω καλά, ο ΖΜΑ γράφει ότι πλήρωσε μόνο τα €2.50 (τέλη εκτελωνισμού) για κάθε πακέτο, άρα μου μοιάζει περισσότερο με την περίπτωση που αναφέρθηκε εδώ. Αν είναι έτσι, τα ΕΛΤΑ άνοιξαν (συστηματικά) καινούριο... τροπάρι χαρατσώματος των πολιτών, σε αντίθεση -ως συνήθως- με την οδηγία της σχετικής αρχής.
  9. Δες το και στο site της flytexpress. Δε θα δεις και τίποτα παραπάνω, βέβαια, οι τελευταίες 2 εγγραφές θα είναι -στην καλή περίπτωση- "item dispatched" και "item in transit", αλλά αν π.χ. λείπει το ένα από τα 2 αυτά (και η ημερομηνία του -όποιου- τελευταίου συμπίπτει με την ημερομηνία από το tracking του banggood), θα σημαίνει ότι ίσως πράγματι έχει κολλήσει. Ή αν (όπως θεωρώ πιθανότερο) υπάρχει κάποιο στάδιο με την ίδια ημερομηνία όπως στο BG και υπάρχει και κάποιο dispatched / in transit μεταγενέστερο, θα σημαίνει ότι όλα είναι (μάλλον) καλά και απλώς έχει μείνει κολλημένη η ενημέρωση που βγάζει το BG.
  10. Και πολύ καλά έκανες, βεβαίως! Το κακό είναι ότι απ' ό,τι φαίνεται, μόνο έτσι μπορεί να βρει κανείς άκρη και να παραλάβει την αλληλογραφία ή το δέμα του... Τελικά μας αναγκάζουν ακόμα και για απλή αλληλογραφία να αναζητήσουμε -εφόσον αυτό είναι δυνατό, βέβαια- ιδιωτική εταιρία που να παραδίδει end-to-end χωρίς να παρεμβάλλονται τα ΕΛΤΑ. Είχα γράψει -μάλλον σε... διπλανό θέμα- και την εμπειρία μου προ τριετίας με συστημένη επιστολή με έγγραφα (που είχαν συλλεγεί με πολύ κόπο) προς δημόσια υπηρεσία εντός Αθήνας (από Αθήνα!), απόσταση κάπου 3 χλμ από το ταχυδρομικό γραφείο απ' όπου εστάλη. Ο φάκελλος παραδόθηκε μετά από... 3 εβδομάδες (χωρίς μάλιστα να συμβαίνει οτιδήποτε περίεργο εκείνη την περίοδο). Και φυσικά το περιεχόμενο κρίθηκε πλέον εκπρόθεσμο από την παραλαμβάνουσα αρχή, με αποτέλεσμα να... τρέχω, φτου κι απ' την αρχή. Παρά τα χρόνια που έχουν περάσει και την πρόοδο που έχει γίνει σε κάποιους τομείς, δυστυχώς φαίνεται ότι η δημόσια ταχυδρομική υπηρεσία παραμένει... ανέκδοτο - και μάλιστα κακόγουστο.
  11. Τη *θέλουν* την καταγγελία τους...! Το κακό είναι ότι γενικότερα ο κόσμος δεν έχει το χρόνο να ασχοληθεί και καταλήγουν να αφήνονται να ερμηνεύουν τις διατάξεις όπως τους βολεύει... Edit: Στην προκειμένη περίπτωση, δε, το πρόβλημα είναι ότι το δέμα μπήκε στο τελωνείο, ενώ (πρέπει να) έφερε σήμανση από IOSS, και αυτό σαφώς δεν είναι λάθος ή πρόβλημα του παραλήπτη, που καλείται όμως τελικά να πληρώσει τα σπασμένα.
  12. Σε μένα, ό,τι παραγγελία έχω κάνει τον τελευταίο καιρό με Banggood Express (συμπεριλαμβανομένης μίας που έστειλαν μόλις προχθές) έρχεται σταθερά με Comet - με την οποία πάντα κανένα παράπονο. Ενώ δύο που έκανα από την αποθήκη Τσεχίας, με "1 week delivery" -υποτίθεται- έκαναν περίπου από 1.5 εβδομάδα για να φτάσουν με DHL Paket στα ΕΛΤΑ, τα οποία ποιος ξέρει πόσο θα κάνουν από 'κει και μετά, ενώ φαντάζομαι ότι θα πρέπει να πάω να στηθώ στην -τεράστια, πάντα- ουρά στο υποκατάστημα της περιοχής μου για να τα παραλάβω - ενώ η Comet παραδίδει στο άψε-σβήσε στην πόρτα μου. Αυτό, παρεμπιπτόντως, απάντησε και στην απορία που είχα τον τελευταίο καιρό "τι διαλέγω από τις διαθέσιμες τον τελευταίο καιρό επιλογές (αν υπάρχουν και οι 2, βεβαίως, ταυτόχονα), ευρωπαϊκή αποθήκη, ή Κίνα;" Κίνα, για μένα, μετά απ' αυτό!! Όχι αυτό που θα περίμενε κανείς εκ πρώτης όψεως...
  13. Μου στείλανε βλέπω τώρα και newsletter και προσφορά για κουπόνια! Αλλά όπως λέγαμε και προηγουμένως...
  14. Δε νομίζω ότι η σελίδα του "κατέβηκε" ποτέ, όσο γράφονταν τα περί κλεισίματος. Το θέμα είναι... παραγγέλνεις από εκεί; (άσε που τι να παραγγείλεις - τα περισσότερα προϊόντα του δεν είχαν καν αποστολή προς Ελλάδα τον τελευταίο χρόνο - και ήταν και πανάκριβα! Κάτω από τις συνθήκες... και άργησε να φουντάρει! Δεν ξέρω τι έκαναν αυτοί που το 'χουν, έτσι όπως το πήγαιναν...)
×
×
  • Create New...