Jump to content

w2o4ts

Members
  • Δημοσιεύσεις

    2.253
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About w2o4ts

  • Ημ. Γέννησης Σεπτέμβριος 16

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Vodafone - Ελλάδα

w2o4ts's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/14)

  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

11

Φήμη

  1. Όπως σωστά γράφει και ο terkos2 παραπάνω, αφού η αποστολή φαίνεται στο tracking των ΕΛΤΑ, από αυτούς θα παραλάβεις. Παραθέτω για αναφορά τους χρόνους από αντίστοιχη δική μου παραγγελία - όχι και τόσο πρόσφατη, αλλά αυτή έχω τον τελευταίο καιρό με τη συγκεκριμένη μέθοδο μεταοφράς. Οι ημερομηνίες από το site των ΕΛΤΑ...: 30/8 Αποστολή από Κίνα (σύμφωνα με το BG) 5/9 ΒΕΛΓΙΟ Παραλήφθηκε από πελάτη εξωτερικού 5/9 ΒΕΛΓΙΟ Άφιξη σε αεροδρόμιο 5/9 ΒΕΛΓΙΟ Αποστολή αντικειμένου 8/9 ΕΛΛΑΔΑ-ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ(ΚΑΤ) Άφιξη σε χώρα προορισμού 8/9 Κ.Δ. ΑΤΤΙΚΗΣ Αποστολή βρίσκεται σε στάδιο μεταφοράς 9/9 Μ.Δ. περιοχής μου Άφιξη σε Μ.Δ. περιοχής μου 14/9 Μ.Δ. περιοχής μου Σε διανομέα προς παράδοση 14/9 Μ.Δ. περιοχής μου Αποστολή παραδόθηκε Ευτυχώς ούτε σπουδαίες καθυστερήσεις και -το κυριότερο- καμμία πρόσθετη χρέωση. Ελπίζω και στη δική σου περίπτωση να πάει αντίστοιχα ομαλά το πράγμα - ίσως με καμιά μικρο-καθυστέρηση λόγω εορτών (και τυχόν εορταστικής κίνησης της αγοράς), αδειών κλπ...
  2. Δε νομίζω. Και το ίδιο το BG είναι σοβαρό μαγαζί και πιστεύω θα αναγνωρίσουν το λάθος, και υπάρχει και το paypal για... δίχτυ ασφαλείας. Ελπίζω θα βρεθεί η άκρη.
  3. Όχι, κάτι δεν πάει καλά. Όπως γράφει και ο terkos2 παραπάνω, αν σου κάνουν refund σε ενημερώνουν (οι ίδιοι) άμεσα με mail, ενώ επίσης άμεσα φαίνεται και στο paypal το refund, ενώ στην πιστωτική μπορεί να φανεί λίγες μέρες μετά. Θα σου έλεγα να επικοινωνήσεις μαζί τους, να δεις τι γίνεται - κάπου φαίνεται να το... χάσανε!
  4. Ευχαριστώ! Μόλις προ ολίγου εμφανίστηκε (επιτέλους...) στο tracking των ΕΛΤΑ. Είχα επικοινωνήσει με τον πωλητή, ο οποίος είχε με τη σειρά του ανησυχήσει με την τόση καθυστέρηση και στείλει ερώτημα στη μεταφορική. Τέλος καλό, όλα καλά. Μάθαμε ότι ο συνδυασμός laPoste - ΕΛΤΑ δεν είναι απαραίτητα ό,τι πιο γρήγορο, αλλά τουλάχιστον φαίνεται να... δουλεύει! Update: Χθες 13/12 εμφανίστηκε το δέμα στο tracking των ΕΛΤΑ, σήμερα (14/12) μου το έφεραν με φορτηγάκι και το παρέδωσε διανομέας στην πόρτα μου! Κανένα απολύτως παράπονο από τα ΕΛΤΑ - και μάλιστα σε περίοδο αυξημένης κίνησης (κάποια δέματα που περίμενα με UPS, είχαν για πρώτη φορά καθυστερήσεις - οκ, λίγων ημερών βέβαια μόνο). La Poste Colissimo -> ΕΛΤΑ -> παράδοση, σύνολο 20 μέρες. Οκ, όχι άσχημα, αν είναι προετοιμασμένος κανείς και ξέρει να μην περιμένει χρόνους σαν αυτούς των UPS, DHL κλπ.
  5. Έχει παραγγείλει μήπως κανείς σχετικά πρόσφατα (στην... μετά covid εποχή) από Γαλλία με La Poste Colissimo...; Παραγγελία από γαλλικό μαγαζί -υποτίθεται ότι- έφυγε από τη Γαλλία πριν από 2 εβδομάδες, και από τότε... αγννούνται τα ίχνη της. Στο site της LaPoste λέει "Your parcel is ready to be forwarded from its shipping region. It will be given to the carrier for forwarding" - ούτε καν ότι έφυγε(!) και στο site των ΕΛΤΑ λέει το κλασσικό "Αποστολή αντικειμένου" - για την ίδια ακριβώς ώρα/ημερομηνία. Ακόμα και για μεταφορά δια ξηράς (με φορτηγό), θεωρώ το χρόνο υπερβολικό - ειδικά μάλιστα για σχετικά ήρεμη (μετά covid) περίοδο. Ανάλογες αγορές από Γερμανία και Πολωνία, μου έρχονται με DHL και UPS σταθερά σε 7 μέρες. Έχει κανείς μήπως σχετικά πρόσφατη αντίστοιχη εμπειρία...; Ευχαριστώ
  6. Μου έχει τύχει κάτι παρόμοιο κι εμένα πρόσφατα και με έκανε να αναρωτηθώ, μιας όμως και παραγγέλνω σχετικά συχνά πράγματα από διάφορες μεριές (και το ίδιο υποψιάζομαι ισχύει και για τους περισσότερους από μας εδώ), το απέδωσα σε σύμπτωση. Edit: @therockκαι όπως πολύ σωστά γράφει και ο minast παραπάνω, μίλα με DHL να το ξεκαθαρίσεις, να είσαι σίγουρος
  7. Καλό αυτό - οπότε τα πράγματα δεν είναι τόσο κακά όσο τα θεωρούσα.
  8. Προσωπικά έχω πολύ μικρό... δείγμα, καθώς γενικά αποφεύγω τις αγορές (ειδών μικρής αξίας, τουλάχιστον, που με το χαράτσι των ΕΛΤΑ θα πάνε 2 και 3 φορές πάνω). Ένας φίλος μου όμως προμηθεύεται συχνά κάποια ανταλλακτικά και αναλώσιμα για τη δουλειά του και αποτελεί, πιστεύω, μια καλή περίπτωση... αναφοράς. Μου έλεγε λοιπόν ότι τον πρώτο καιρό, γύρω στις αρχές του χρόνου (αφού είχε εξομαλυνθεί η κατάσταση, που στην αρχή δεν ήταν κανείς σίγουρος τι παίζει), όλα του τα δέματα έρχονταν κανονικά με τα ΕΛΤΑ, με το ΦΠΑ πληρωμένο και χωρίς καμία (άλλη) επιβάρυνση. Τον τελευταίο καιρό όμως, ό,τι και να έχει πάρει έρχεται σταθερά με το 2.5ευρω των ΕΛΤΑ καπέλλο - και αυτό μόνο με τα ΕΛΤΑ. Κάποια πράγματα που έχουν έρθει με ιδιωτικές μεταφορικές, ΦΠΑ πληρωμένο μέσω IOSS κλπ, παραδόθηκαν κανονικότατα χωρίς κανένα πρόσθετο τέλος. Το καλό βέβαια στην περίπτωσή του είναι ότι τα είδη που ψωνίζει έχουν τόσο μεγάλη διαφορά τιμής στην Ελλάδα, που και πάλι κερδισμένος βγαίνει, γι' αυτό και συνεχίζει τις αγορές. Όπως έγραφα και νωρίτερα, κάποιοι... γάτοι στα ΕΛΤΑ βρήκαν την ευκαιρία (αφού κανείς δεν τους κάνει τίποτα) να βγάλουν το κάτι τις. Καμία εντύπωση δε μου κάνει βέβαια, ενθυμούμενος και πράγματα από το σχετικά πρόσφατο παρελθόν, όπως εκείνο το σκανδαλώδες όπου... κατακρατούσαν τις πληρωμές που ο κόσμος έκανε για τους λογαριαμούς της ΔΕΗ(!) Μα -απ' ό,τι έχω καταλάβει τουλάχιστον από τα όσα ακούω- και για όσα εκτελωνιστούν σε άλλη ευρωπαϊκή χώρα, πάλι τα ΕΛΤΑ ρίχνουν το χαράτσι τους (εξώφθαλμα παράτυπο) εφόσον είναι αυτά που θα τα παραδώσουν στην Ελλάδα!
  9. Υποθέτοντας ότι έχεις ήδη καταβάλλει το ΦΠΑ κατά την αγορά (σε πωλητή συμβεβλημένο με το IOSS), απ' όσο έχω καταλάβει ως τώρα τα €2.50 είναι αυθαίρετο -και παράνομο- χαράτσι που επιβάλλουν τα ΕΛΤΑ - και κανείς δε φαίνεται να κάνει κάτι γι' αυτό. Το δέμα έχει ήδη εκτελωνιστεί στο σημείο πρώτης εισαγωγής του στην ΕΕ (ατελώς, καθώς αναγνωρίζεται η καταβολή του ΦΠΑ και δεν απαιτείται οποιαδήποτε πρόσθετη διαδικασία, βάση των νέων τελωνειακών κανονισμών), και τα ΕΛΤΑ, που απλώς το παραλαμβάνουν και προωθούν, έχουν βρει τον τρόπο να... εισπράττουν το κάτι τις τους έξτρα - έτσι, γιατί μπορούν(!) Θυμίζω ότι κάτι παρόμοιο έκαναν και με το προηγούμενο τελωνειακό καθεστώς, μέχρι που -μετά από σωρεία διαμαρτυριών- παρενέβη με οδηγία η ΑΔΑΕ και το -τότε- αντίστοιχο χαράτσι (€1 τότε, αν θυμάμαι - ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος) κόπηκε.
  10. Ένα θεματάκι εκεί βέβαια είναι να πιστοποιηθεί ότι όντως πρόκειται για ιδιώτη - πράγμα όχι πάντα πολύ εύκολο (γιατί βεβαίως πολλοί έχουν επιχειρήσει να αξιοποιήσουν το σενάριο για αγορές, κάνοντας τους τελωνειακούς -δικαιολογημένα- καχύποπτους...)
  11. Γνωρίζει μήπως κανείς τι γίνεται με το Geekbuying και τους καινούριους (μετά τον Ιούλιο του '21) τελωνειακούς κανονισμούς...; Βλέπω είδος που με ενδιαφέρει, με αποστολή από Κίνα.και "Free shipping to Greece via Priority Line". Σε άλλο forum έχω δει να αναφέρεται... συγγένεια (εταιρική) του Geekbuying με το Banggood - κάτι που όμως δεν έχω ξανακούσει και δε γνωρίζω κατά πόσον ισχύει. Έχει κανείς εμπειρία από το συγκεκριμένο...; Μπορούμε να ελπίζουμε ότι οι... ευνοϊκοί όροι των "priority" αποστολών που συναντάμε στο banggood ισχύουν και στο geekbuying; Το τελευταίο έχει και αποθήκες στην Ευρώπη, που προφανώς θα ήταν η ασφαλής επιλογή, αλλά δυστυχώς δεν έχουν εκεί το προϊόν που με ενδιαφέρει...
  12. Σε πρώτη φάση θα σου έλεγα να γράψεις στο banggood. Και η παρούσα θέση του δέματος είναι γνωστή, και η φύση του προβλήματος - και είναι δική τους ευθύνη μέχρι να σου παραδοθεί. Ας βρουν λύση, ή στη χειρότερη ας σου δώσουν refund. Αν σου πουν μα και μου, απευθύνεσαι άνετα και στο paypal. Θα ήταν καλά μόνο να είχες κάποιο είδος γραπτής απάντησης από την comet που να δείχνει ότι όντως αυτοί έχουν το δέμα (οκ, αυτό φαίνεται και από το tracking) και κυρίως το ότι αρνούνται να το παραδώσουν (και το γιατί) - αλλά δεν ξέρω αν θα σου δώσουν γραπτώς κάτι τέτοιο... Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο θα βρεις άκρη (έστω και με refund), αλλά αν το πράγμα συνεχίσει έτσι και το banggood δεν κάνει κάτι όπως να τους εξοφλήσει ώστε να παραδώσουν, ή κάτι παρόμοιο, θα ταλαιπωρηθείς με τα πήγαινε-έλα...
  13. Διάβασα ότι το banggood τα... σπάσανε με την Comet (κρίμα, ήταν η καλύτερη μέθοδος μεταφοράς μέχρι σήμερα - ελπίζω να τα... ξαναβρούνε!), αλλά δεν ήξερα ότι έφτασε σε τέτοια άκρα η κατάσταση, να μην παραδίδει η comet τα δέματα! Στάθηκα τυχερός μάλλον, γιατί μόλις χθες η comet μου παρέδωσε κανονικά ένα τελευταίο δέμα που είχε σταλεί πριν το... διαζύγιο!
  14. Αν κατάλαβα καλά, ο guideman γράφει για το τέλος εκτελωνισμού που φαίνεται να επιβάλλεται από τα ΕΛΤΑ χωρίς άλλη επιπλέον χρέωση, μιας και ο ΦΠΑ έχει ήδη παρακρατηθεί από τον πωλητή - και τα ΕΛΤΑ φαίνεται να το αναγνωρίζουν (παρόμοιες είναι και οι περιπτώσεις που -ξανάρχισα να- ακούω από γνωστούς μου). ΑΝ είναι όντως έτσι τα πράγματα, τότε κάτι δεν πάει καλά...
  15. Ας μας πει βεβαίως κάποιος που ξέρει καλύτερα, αλλά καθώς και εγώ ακούω αρκετές τέτοιες περιπτώσεις τελευταία από φίλους / γνωστούς (τα σκηνικά του είδους ήταν συχνά στις αρχές, με την τροποποίηση των κανονισμών πέρυσι το καλοκαίρι, αλλά μετά αποσαφηνίστηκε -μάλλον- η κατάσταση και είχαν σταματήσει ως τώρα), έχω αρχίσει να υποψιάζομαι... εξυπνάδα των ΕΛΤΑ, που βρήκαν τρόπο να βγάζουν το κάτι τις τους παραπάνω, σε βάρος των γνωστών... θυμάτων (δε θα ξεχάσουμε εύκολα, νομίζω, την περίπτωση με τους λογαριασμούς ρεύματος που ο κόσμος -νόμιζε ότι- πλήρωνε μέσω των ΕΛΤΑ, πριν λίγα χρόνια...)
×
×
  • Create New...