tifoso_111 Δημ. August 24, 2011 Κοινοποίηση Δημ. August 24, 2011 Παιδιά καλησπέρα Ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποια εφαρμογή που να μας επιτρέπει να αλλάξουμε τα εικονίδια των εφαρμογών και όχι να φτιάχνει απλά ένα shortcut στο οποίο μπορόυμε να βάλουμε όποιο icon θέλουμε. Παράθεση Samsung Galaxy S2 Rom: Omega v23 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
samouko Δημ. August 28, 2011 Κοινοποίηση Δημ. August 28, 2011 Παιδιά καλησπέρα Ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποια εφαρμογή που να μας επιτρέπει να αλλάξουμε τα εικονίδια των εφαρμογών και όχι να φτιάχνει απλά ένα shortcut στο οποίο μπορόυμε να βάλουμε όποιο icon θέλουμε. Ειναι θεμα launcher..ψαξε στ μαρκετ για να βρεις icon packs.. υπαρχουν διαφορα και το καθε ενα ειναι συμβατο μονο για τον launcher που λεει οτι ειναι.. (δεν νομιζω να μπορεις να χρησιμοποιησεις στον default launcher αλλα π πακετα εικονιδιων..) Sent from my Liquid using Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Prattein_Aloga Δημ. August 28, 2011 Κοινοποίηση Δημ. August 28, 2011 Παιδιά καλησπέρα Ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποια εφαρμογή που να μας επιτρέπει να αλλάξουμε τα εικονίδια των εφαρμογών και όχι να φτιάχνει απλά ένα shortcut στο οποίο μπορόυμε να βάλουμε όποιο icon θέλουμε. Υπάρχει και η δυνατότητα να αλλάξεις το εικονίδιο μιας εφαρμογής και από το ν υπολογιστή σου μια και καλή. Apk edit λέγεται το πρόγραμμα και νομίζω έχω ποσταρει σχετικά κάποιες σελίδες πριν :) sent from my Galaxy S 2 using smoke signals... Παράθεση Stormrain@insomnia.gr Πέτρος Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tifoso_111 Δημ. August 28, 2011 Κοινοποίηση Δημ. August 28, 2011 Υπάρχει και η δυνατότητα να αλλάξεις το εικονίδιο μιας εφαρμογής και από το ν υπολογιστή σου μια και καλή. Apk edit λέγεται το πρόγραμμα και νομίζω έχω ποσταρει σχετικά κάποιες σελίδες πριν :) sent from my Galaxy S 2 using smoke signals... Το δοκίμασα αλλα δεν μου δούλεψε. Βέβαια βρήκα αυτό http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=824656 που αν έχεις adb μπορείς να το κάνεις και scriptaki και να τα αλλάζεις όλα μαζί κάθε φορα. :D Παράθεση Samsung Galaxy S2 Rom: Omega v23 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
margaritagr Δημ. October 17, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 17, 2011 (edited) μου συνεστησαν το openhome αλλα δε μπορω να το βρω στην αναζητηση του μαρκετ :confused: μου βγαζει μονο τα εξτρα themes με πανω απο 1000 αποτελεσματα.. μηπως εχει καποιος το απευθειας λινκ? επισης ο pandahome pro λεει τιποτα?? :rolleyes: edit τελικα εβαλα τον go launcher με διαφορα themes που κατεβασα, και μου αρεσει πολυ! :D Edited October 17, 2011 by margaritagr Παράθεση :cool: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chrissy Δημ. October 19, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 19, 2011 Γεια σε όλους! Θέλω να πειράξω τη ROM μου ώστε να αλλάξω ό,τι χρώματα θέλω στα UIs. Πόσο δύσκολο είναι αυτό; Έχω αρκετές γνώσεις προγραμματισμού αλλά δεν έχω ασχολήθεί με τον κώδικα του Android ακόμα. Τι μου συνιστάτε να διαβάσω; Υπάρχει περίπτωση να brickαρω το τηλέφωνό μου ή ό,τι κάνω τα προσομοιώνει η virtual device του eclipse και αν δουλέψει εκεί είμαι safe? Thanxxx! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kandilak Δημ. October 20, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 20, 2011 Όποιος γνωρίζει ας μου δώσει μια κατεύθυνση. Είμαι με ZTE blade και έχω φτιάξει ένα θέμα στο UOT kitchen με το framework και το Systemui από την CM7.1. Μια λεπτομέρεια όμως στο modification της status bar δεν είναι όπως την θέλω και δεν ξέρω ποιο στοιχείο από το framework ή το systemui ή ακόμα στο UOT, πρέπει να πειράξω για να έχω το αποτέλεσμα που επιθυμώ. Στο παρακάτω screenshot φαίνεται με κόκκινα βέλη το σημείο που θέλω να πειράξω. Συγκεκριμένα θέλω να σκουρίνω τις διαχωριστικές γραμμές στην status bar. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
babis200sx Δημ. October 22, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 22, 2011 Παιδιά έχει κάποιος το νέο Wallpaper του Android 4.0 από το Galaxy Nexus? Μου άρεσε πάρα πολύ και είπα να το περάσω στο Milestone. Παράθεση --- Sony Xperia 5 II --- Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Villis Δημ. October 22, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 22, 2011 babis κοίταξε εδώ :) Παράθεση Τhe end of an era... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimikord Δημ. October 24, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 24, 2011 ψαχνω ενα widget με favorite contacts.εβαλα android rom στο hd2,κατεβασα δυο people widgets απο το market,αλλα δεν δουλευουν σωστα! Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
saloumanol Δημ. October 26, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 26, 2011 Γεια σας.Χτες πήρα ένα Alcatel OT-990,ωραίο τηλεφωνάκι.Το θέμα μου είναι ότι δεν μπορώ να βάλω ένα δικό μου ήχο κλήσης(mp3).Όταν πατάω παρατεταμενα πάνω στο τραγούδι δεν μου βγαζει επιλογή να το βαλω ως ήχο κλήσης.Ούτε από τις ρυθμίσεις του ήχου.Μπορείτε να με βοηθείσετε;Ευχαριστώ! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
petrangcc Δημ. October 26, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 26, 2011 ringdroid.. και καθαρισες.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Villis Δημ. October 26, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 26, 2011 Ή εναλλακτικά κοίταξε στο 3ο link στη υπογραφή μου (εδώ) ;) Παράθεση Τhe end of an era... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Breton Δημ. October 26, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 26, 2011 ψαχνω ενα widget με favorite contacts.εβαλα android rom στο hd2,κατεβασα δυο people widgets απο το market,αλλα δεν δουλευουν σωστα! Arti's fancy contact widget. Sent from my htc HD2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
harley5 Δημ. November 4, 2011 Κοινοποίηση Δημ. November 4, 2011 Ισως η μεγαλυτερη και πληρεστερη συλλογη 960χ800, για ολα τα γουστα!!! http://galaxys2wallpapers.com/ Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
baiosss Δημ. November 5, 2011 Κοινοποίηση Δημ. November 5, 2011 Καλημερα παιδες! Εχω ενα προβληματακι εδω και μερικες ωρες που δε μπορω να λυσω. Εχω κατεβασει ενα theme και θελω στην αρχικη οθονη να εχει την εικονα του θεματος, αλλα επειδη εχω αλλο wall paper στο κινητο δε ξερω πως να ορισω μονο του θεματος! Παράθεση Δεν υπάρχει μεγαλύτερη μοναξιά από εκείνη του Σαμουράι...εκτός, ίσως από την μοναξιά του τίγρη μέσα στη ζούγκλα. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
valentinosael Δημ. November 12, 2011 Κοινοποίηση Δημ. November 12, 2011 Καλημερα παιδες! Εχω ενα προβληματακι εδω και μερικες ωρες που δε μπορω να λυσω. Εχω κατεβασει ενα theme και θελω στην αρχικη οθονη να εχει την εικονα του θεματος, αλλα επειδη εχω αλλο wall paper στο κινητο δε ξερω πως να ορισω μονο του θεματος! είσαι σίγουρος ότι το theme περιεχει το wallpaper? Παράθεση Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16ΚΒytes. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
QalexisQ Δημ. November 15, 2011 Κοινοποίηση Δημ. November 15, 2011 ρε παιδια εαν εχω εγκαταστησει στο κινητο μου μερικους launchers υπαρχει καποια εφαρμογη μεσα απο την οποια μπορω να διαλεξω ποιον απ ολους να χρησιμοποιηθει καθε φορα? και αλλη μια ερωτηση.... αν εχω βαλει σαν προεπιλογη ενα Launcher πως μπορω να την αλλαξω? Παράθεση SAMSUNG GALAXY S II Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Boss82 Δημ. November 15, 2011 Κοινοποίηση Δημ. November 15, 2011 ρε παιδια εαν εχω εγκαταστησει στο κινητο μου μερικους launchers υπαρχει καποια εφαρμογη μεσα απο την οποια μπορω να διαλεξω ποιον απ ολους να χρησιμοποιηθει καθε φορα? και αλλη μια ερωτηση.... αν εχω βαλει σαν προεπιλογη ενα Launcher πως μπορω να την αλλαξω? Εγκατέστησε το home switcher Παράθεση Λεωνίδας Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mr_Comple Δημ. November 15, 2011 Κοινοποίηση Δημ. November 15, 2011 καλησπερα... χρησιμοποιω custom rom floyo 0.25 και μου εχει το εξης προβλημα... η μπαταρια οταν βρισκεται ανεσα στο 58 και 51 % δειχνει τελειως ξεφορτιστη..και μετα στρωνει παλι...! υπαρχει τροπος να δειχνει κανονικα...; :/ πως μπορω να το φταιξω..; Παράθεση Phone: OnePlus 3T 64GB ROM : Oxygen OS 4.5.1 [superSU] Recovery: TWRP 3.1.1-x blu_spark v54 Kernel: Blu_spark_r202 [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Villis Δημ. November 16, 2011 Κοινοποίηση Δημ. November 16, 2011 Μήπως είναι κάποιο bug της rom σου; Κοίταξες στο θέμα της rom σου; Πάντως όπως και να'χει πιο εμπεριστατωμένες απαντήσεις θα λάβεις αν ρωτήσεις στο θέμα της συσκευής σου, μιας και το πρόβλημά σου έχει να κάνει καθαρά με τη συσκευή και τη rom σου ;) Παράθεση Τhe end of an era... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mr_Comple Δημ. November 17, 2011 Κοινοποίηση Δημ. November 17, 2011 Μήπως είναι κάποιο bug της rom σου; Κοίταξες στο θέμα της rom σου; Πάντως όπως και να'χει πιο εμπεριστατωμένες απαντήσεις θα λάβεις αν ρωτήσεις στο θέμα της συσκευής σου, μιας και το πρόβλημά σου έχει να κάνει καθαρά με τη συσκευή και τη rom σου ;) το εχει πει και αυτος που το εφτιαξε...και ειπε να κανουμε κατι με το framework res καπως ετσι... αλλα δεν καταλαβα και πολλα γιατι οι σελιδα ειναι στα αγγλικα κατι πρεπει να γραψουμε η να αντικαταστησουμε...; να αναβασω το αντιστοιχο κομματι μηπως με βοηησει καποιος...; :/ Παράθεση Phone: OnePlus 3T 64GB ROM : Oxygen OS 4.5.1 [superSU] Recovery: TWRP 3.1.1-x blu_spark v54 Kernel: Blu_spark_r202 [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Villis Δημ. November 17, 2011 Κοινοποίηση Δημ. November 17, 2011 Όπως σου είπα και πρίν, καλύτερα να το ανεβάσεις στο θέμα του κινητού σου, μιας και κάποιος άλλος θα το έχει ήδη κάνει και θα ξέρει να σε βοηθήσει καλύτερα ;) Παράθεση Τhe end of an era... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mr_Comple Δημ. November 17, 2011 Κοινοποίηση Δημ. November 17, 2011 Όπως σου είπα και πρίν, καλύτερα να το ανεβάσεις στο θέμα του κινητού σου, μιας και κάποιος άλλος θα το έχει ήδη κάνει και θα ξέρει να σε βοηθήσει καλύτερα ;) το εχω κανει ηδη χωρις επιτυχια... και το αμεσως επομενο thread που σκεφτηκα ειναι αυτο...! Παράθεση Phone: OnePlus 3T 64GB ROM : Oxygen OS 4.5.1 [superSU] Recovery: TWRP 3.1.1-x blu_spark v54 Kernel: Blu_spark_r202 [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikoskat Δημ. November 17, 2011 Κοινοποίηση Δημ. November 17, 2011 το εχει πει και αυτος που το εφτιαξε...και ειπε να κανουμε κατι με το framework res καπως ετσι... αλλα δεν καταλαβα και πολλα γιατι οι σελιδα ειναι στα αγγλικα κατι πρεπει να γραψουμε η να αντικαταστησουμε...; να αναβασω το αντιστοιχο κομματι μηπως με βοηησει καποιος...; :/ μαλλον τα εικονιδια της μπαταριας που αντιστοιχουν σε αυτα τα ποσοστα ειναι λαθος, αντι πχ να εχει την εικονιτσα που δειχνει 58%, εχει μια μπαταρια με κεραυνο. κατι τετοιο θα ειναι. δεν εχει βγαλει update ακομα; :p Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.