Jump to content

Android-Customization (fonts, ringtones, themes, widgets, icons, apps κλπ)


zxr
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Παιδιά καλησπέρα

 

Ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποια εφαρμογή που να μας επιτρέπει να αλλάξουμε τα εικονίδια των εφαρμογών και όχι να φτιάχνει απλά ένα shortcut στο οποίο μπορόυμε να βάλουμε όποιο icon θέλουμε.

Samsung Galaxy S2

Rom: Omega v23

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 793
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Παιδιά καλησπέρα

 

Ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποια εφαρμογή που να μας επιτρέπει να αλλάξουμε τα εικονίδια των εφαρμογών και όχι να φτιάχνει απλά ένα shortcut στο οποίο μπορόυμε να βάλουμε όποιο icon θέλουμε.

 

Ειναι θεμα launcher..ψαξε στ μαρκετ για να βρεις icon packs.. υπαρχουν διαφορα και το καθε ενα ειναι συμβατο μονο για τον launcher που λεει οτι ειναι.. (δεν νομιζω να μπορεις να χρησιμοποιησεις στον default launcher αλλα π

πακετα εικονιδιων..)

 

Sent from my Liquid using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα

 

Ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποια εφαρμογή που να μας επιτρέπει να αλλάξουμε τα εικονίδια των εφαρμογών και όχι να φτιάχνει απλά ένα shortcut στο οποίο μπορόυμε να βάλουμε όποιο icon θέλουμε.

 

Υπάρχει και η δυνατότητα να αλλάξεις το εικονίδιο μιας εφαρμογής και από το ν υπολογιστή σου μια και καλή.

Apk edit λέγεται το πρόγραμμα και νομίζω έχω ποσταρει σχετικά κάποιες σελίδες πριν :)

 

sent from my Galaxy S 2 using smoke signals...

Stormrain@insomnia.gr

 

Πέτρος

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει και η δυνατότητα να αλλάξεις το εικονίδιο μιας εφαρμογής και από το ν υπολογιστή σου μια και καλή.

Apk edit λέγεται το πρόγραμμα και νομίζω έχω ποσταρει σχετικά κάποιες σελίδες πριν :)

 

sent from my Galaxy S 2 using smoke signals...

 

Το δοκίμασα αλλα δεν μου δούλεψε. Βέβαια βρήκα αυτό http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=824656

που αν έχεις adb μπορείς να το κάνεις και scriptaki και να τα αλλάζεις όλα μαζί κάθε φορα. :D

Samsung Galaxy S2

Rom: Omega v23

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

μου συνεστησαν το openhome αλλα δε μπορω να το βρω στην αναζητηση του μαρκετ :confused: μου βγαζει μονο τα εξτρα themes με πανω απο 1000 αποτελεσματα.. μηπως εχει καποιος το απευθειας λινκ? επισης ο pandahome pro λεει τιποτα?? :rolleyes:

 

edit τελικα εβαλα τον go launcher με διαφορα themes που κατεβασα, και μου αρεσει πολυ! :D

Edited by margaritagr
:cool:
Link to comment
Share on other sites

Γεια σε όλους!

 

Θέλω να πειράξω τη ROM μου ώστε να αλλάξω ό,τι χρώματα θέλω στα UIs. Πόσο δύσκολο είναι αυτό; Έχω αρκετές γνώσεις προγραμματισμού αλλά δεν έχω ασχολήθεί με τον κώδικα του Android ακόμα. Τι μου συνιστάτε να διαβάσω;

Υπάρχει περίπτωση να brickαρω το τηλέφωνό μου ή ό,τι κάνω τα προσομοιώνει η virtual device του eclipse και αν δουλέψει εκεί είμαι safe?

 

Thanxxx!

Link to comment
Share on other sites

Όποιος γνωρίζει ας μου δώσει μια κατεύθυνση.

Είμαι με ZTE blade και έχω φτιάξει ένα θέμα στο UOT kitchen με το framework και το Systemui από την CM7.1.

Μια λεπτομέρεια όμως στο modification της status bar δεν είναι όπως την θέλω και δεν ξέρω ποιο στοιχείο από το framework ή το systemui ή ακόμα στο UOT, πρέπει να πειράξω για να έχω το αποτέλεσμα που επιθυμώ. Στο παρακάτω screenshot φαίνεται με κόκκινα βέλη το σημείο που θέλω να πειράξω. Συγκεκριμένα θέλω να σκουρίνω τις διαχωριστικές γραμμές στην status bar.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά έχει κάποιος το νέο Wallpaper του Android 4.0 από το Galaxy Nexus? Μου άρεσε πάρα πολύ και είπα να το περάσω στο Milestone.
--- Sony Xperia 5 II ---
Link to comment
Share on other sites

ψαχνω ενα widget με favorite contacts.εβαλα android rom στο hd2,κατεβασα δυο people widgets απο το market,αλλα δεν δουλευουν σωστα!
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας.Χτες πήρα ένα Alcatel OT-990,ωραίο τηλεφωνάκι.Το θέμα μου είναι ότι δεν μπορώ να βάλω ένα δικό μου ήχο κλήσης(mp3).Όταν πατάω παρατεταμενα πάνω στο τραγούδι δεν μου βγαζει επιλογή να το βαλω ως ήχο κλήσης.Ούτε από τις ρυθμίσεις του ήχου.Μπορείτε να με βοηθείσετε;Ευχαριστώ!
Link to comment
Share on other sites

ψαχνω ενα widget με favorite contacts.εβαλα android rom στο hd2,κατεβασα δυο people widgets απο το market,αλλα δεν δουλευουν σωστα!

 

Arti's fancy contact widget.

 

Sent from my htc HD2

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ισως η μεγαλυτερη και πληρεστερη συλλογη 960χ800, για ολα τα γουστα!!!

http://galaxys2wallpapers.com/

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Καλημερα παιδες! Εχω ενα προβληματακι εδω και μερικες ωρες που δε μπορω να λυσω.

Εχω κατεβασει ενα theme και θελω στην αρχικη οθονη να εχει την εικονα του θεματος, αλλα επειδη εχω

αλλο wall paper στο κινητο δε ξερω πως να ορισω μονο του θεματος!

Δεν υπάρχει μεγαλύτερη μοναξιά από εκείνη του Σαμουράι...εκτός, ίσως από την μοναξιά του τίγρη μέσα στη ζούγκλα.

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα παιδες! Εχω ενα προβληματακι εδω και μερικες ωρες που δε μπορω να λυσω.

Εχω κατεβασει ενα theme και θελω στην αρχικη οθονη να εχει την εικονα του θεματος, αλλα επειδη εχω

αλλο wall paper στο κινητο δε ξερω πως να ορισω μονο του θεματος!

 

είσαι σίγουρος ότι το theme περιεχει το wallpaper?

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16ΚΒytes.
Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια εαν εχω εγκαταστησει στο κινητο μου μερικους launchers υπαρχει καποια εφαρμογη μεσα απο την οποια μπορω να διαλεξω ποιον απ ολους να χρησιμοποιηθει καθε φορα? και αλλη μια ερωτηση.... αν εχω βαλει σαν προεπιλογη ενα Launcher πως μπορω να την αλλαξω?
SAMSUNG GALAXY S II
Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια εαν εχω εγκαταστησει στο κινητο μου μερικους launchers υπαρχει καποια εφαρμογη μεσα απο την οποια μπορω να διαλεξω ποιον απ ολους να χρησιμοποιηθει καθε φορα? και αλλη μια ερωτηση.... αν εχω βαλει σαν προεπιλογη ενα Launcher πως μπορω να την αλλαξω?

 

Εγκατέστησε το home switcher

Λεωνίδας
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα...

χρησιμοποιω custom rom floyo 0.25 και μου εχει το εξης προβλημα... η μπαταρια οταν βρισκεται ανεσα στο 58 και 51 % δειχνει τελειως ξεφορτιστη..και μετα στρωνει παλι...! υπαρχει τροπος να δειχνει κανονικα...; :/ πως μπορω να το φταιξω..;

Phone: OnePlus 3T 64GB

ROM : Oxygen OS 4.5.1 [superSU]

Recovery: TWRP 3.1.1-x blu_spark v54

Kernel: Blu_spark_r202

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Μήπως είναι κάποιο bug της rom σου; Κοίταξες στο θέμα της rom σου; Πάντως όπως και να'χει πιο εμπεριστατωμένες απαντήσεις θα λάβεις αν ρωτήσεις στο θέμα της συσκευής σου, μιας και το πρόβλημά σου έχει να κάνει καθαρά με τη συσκευή και τη rom σου ;)
Τhe end of an era...
Link to comment
Share on other sites

Μήπως είναι κάποιο bug της rom σου; Κοίταξες στο θέμα της rom σου; Πάντως όπως και να'χει πιο εμπεριστατωμένες απαντήσεις θα λάβεις αν ρωτήσεις στο θέμα της συσκευής σου, μιας και το πρόβλημά σου έχει να κάνει καθαρά με τη συσκευή και τη rom σου ;)

το εχει πει και αυτος που το εφτιαξε...και ειπε να κανουμε κατι με το framework res καπως ετσι... αλλα δεν καταλαβα και πολλα γιατι οι σελιδα ειναι στα αγγλικα κατι πρεπει να γραψουμε η να αντικαταστησουμε...; να αναβασω το αντιστοιχο κομματι μηπως με βοηησει καποιος...; :/

Phone: OnePlus 3T 64GB

ROM : Oxygen OS 4.5.1 [superSU]

Recovery: TWRP 3.1.1-x blu_spark v54

Kernel: Blu_spark_r202

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Όπως σου είπα και πρίν, καλύτερα να το ανεβάσεις στο θέμα του κινητού σου, μιας και κάποιος άλλος θα το έχει ήδη κάνει και θα ξέρει να σε βοηθήσει καλύτερα ;)
Τhe end of an era...
Link to comment
Share on other sites

Όπως σου είπα και πρίν, καλύτερα να το ανεβάσεις στο θέμα του κινητού σου, μιας και κάποιος άλλος θα το έχει ήδη κάνει και θα ξέρει να σε βοηθήσει καλύτερα ;)

 

το εχω κανει ηδη χωρις επιτυχια... και το αμεσως επομενο thread που σκεφτηκα ειναι αυτο...!

Phone: OnePlus 3T 64GB

ROM : Oxygen OS 4.5.1 [superSU]

Recovery: TWRP 3.1.1-x blu_spark v54

Kernel: Blu_spark_r202

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

το εχει πει και αυτος που το εφτιαξε...και ειπε να κανουμε κατι με το framework res καπως ετσι... αλλα δεν καταλαβα και πολλα γιατι οι σελιδα ειναι στα αγγλικα κατι πρεπει να γραψουμε η να αντικαταστησουμε...; να αναβασω το αντιστοιχο κομματι μηπως με βοηησει καποιος...; :/

μαλλον τα εικονιδια της μπαταριας που αντιστοιχουν σε αυτα τα ποσοστα ειναι λαθος, αντι πχ να εχει την εικονιτσα που δειχνει 58%, εχει μια μπαταρια με κεραυνο. κατι τετοιο θα ειναι. δεν εχει βγαλει update ακομα; :p

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...