Jump to content

Τα πάντα για την Q card


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

κάτι πρέπει να γίνεται διαφορετικά θα πρεπε να έχει γεμίσει με αναφορές για αυτό το θέμα από άτομα που ζουν παραμεθόρια,δεν και λίγα

 

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

Έχει γεμίσει αναφορές αλλά τρώνε πολλά λεφτά μέχρι να το πάρεις χαμπάρι.

Ακόμα και στο χειροκίνητο να το βάλεις πάλι όταν ανοίγει το τηλέφωνο πριν προλάβει να τρέξει τα προγράμματα έχει κάνει σύνδεση έξω και σου τρώει κάτι ευρώ.

Η Κως Κάλυμνος υποφέρει από αυτό.

Ευτυχώς τουλάχιστον αν παραπονεθεί κάποιος και είναι λίγα € και καρτοκινητό τα επιστρέφει.

Αν είναι συμβόλαιο άστα να πάνε.

Κάνεις αίτηση μετά από μήνες τα επιστρέφει και εν τω μεταξύ ξαναχρεωνει κλπ.

Όλοι στις παραμεθόριες κάνουν φραγή ροαμινγκ και αν πας Ευρώπη την ανοίγεις.

Link to comment
Share on other sites

Προσπαθώ να βρω την παραπάνω ανακοίνωση στο site της wind και δεν υπάρχει. Απο που έγινε η αντιγραφή;

 

Τώρα που μπαίνω και γω δεν δείχνει την ανακοίνωση,το πρωί ανέβηκε στο site.

Link to comment
Share on other sites

Τώρα που μπαίνω και γω δεν δείχνει την ανακοίνωση,το πρωί ανέβηκε στο site.

 

Το μετάνιωσαν;:p

Link to comment
Share on other sites

Προσπαθώ να βρω την παραπάνω ανακοίνωση στο site της wind και δεν υπάρχει. Απο που έγινε η αντιγραφή;

 

Τώρα που μπαίνω και γω δεν δείχνει την ανακοίνωση,το πρωί ανέβηκε στο site.

 

Το μετάνιωσαν;:p

 

Απλά συνειδητοποίησαν ότι εκτός από τις τιμολογιακές αλλαγές,

θα πρέπει ν'αλλάξει πλέον και το όνομα του πακέτου από "economy talk" σε "NOT economy talk (and surf) " :lol:

Σε λίγο αναμένεται η τροποποίηση της ανακοίνωσης. :p

Edited by user_one
Link to comment
Share on other sites

Η προσφορά του xmas offer η οποία μπορεί να ενεργοποιηθεί μέχρι τις 8 του Ιανουαρίου, πόσες φορές όμως μπορούμε να την ενεργοποιήσουμε? Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Edited by MPOMP
Υπογραφή εκτός Όρων Πρόσβασης και Χρήσης.
Link to comment
Share on other sites

Η προσφορά του xmas offer η οποία μπορεί να ενεργοποιηθεί μέχρι τις 8 του Ιανουαρίου, πόσες φορές όμως μπορούμε να την ενεργοποιήσουμε? Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

 

https://www.wind.gr/gr/q/paketa/paketa-data/xmas-offer/

 

Η προσφορά είναι διαθέσιμη για ενεργοποίηση το χρονικό διάστημα από 10.12.2018 έως 07.01.2019

Η προσφορά μπορεί να ενεργοποιηθεί έως και τρείς φόρες κάθε μήνα κατά την διάρκεια της προσφοράς

 

Άρα 3 φορές μέσα στο Δεκέμβριο και 3 φορές μέσα στον Ιανουάριο.

Link to comment
Share on other sites

υπαρχει και το εξης σημαντικο για την q: χρονος ομιλιας προς ολο το ιδιο δικτυο (αν και οπως ειπα παραπανω το εχει επιμελως χαντακωσει τελευταια).Και ο χρονος που δινει προς το ιδιο πακετο μπορει να φανει χρησιμος πιο συχνα απ'οτι στο αλλο δικτυο.Πολλα θα μπορουσαμε βεβαια να πουμε αλλα θα γινει vs οποτε θα βγούμε εκτος θεματος.

Πανω που ελεγα οτι κοψανε τα μονοευρα πακετα,σημερα στο countdown πηρα μια σχετικα ηχηρη απαντηση :p

Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

Απλά συνειδητοποίησαν ότι εκτός από τις τιμολογιακές αλλαγές,

θα πρέπει ν'αλλάξει πλέον και το όνομα του πακέτου από "economy talk" σε "NOT economy talk (and surf) " :lol:

Σε λίγο αναμένεται η τροποποίηση της ανακοίνωσης. :p

Χαχα Θεός...
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Δλδ αύξηση 1,30 ευρώ (ένα ευρώ και τριάντα λεπτά) για 150 ΜΒ?

μάλλον πλάκα μας κάνουν....:X

Link to comment
Share on other sites

αποσυρθηκε για καποιο λογο η ανακοινωση,ευχομαι να ειναι για καλο. Εκκρεμουν επισης οι αλλαγες στην τιμολογηση του mobile internet για χρηση εκτος πακετων,κι εκει οι αλλαγες αναβληθηκαν.
Link to comment
Share on other sites

Μακάρι να είναι για καλό αν και απλά μια μικρή παράταση υποθέτω μέχρι να τις ανακοινώσει πάλι.
Link to comment
Share on other sites

Μακάρι να είναι για καλό αν και απλά μια μικρή παράταση υποθέτω μέχρι να τις ανακοινώσει πάλι.

 

Εγώ θα έλεγα μια μικρή παράταση μέχρι να μαζέψει κάποιους απογοητευμένους απο την κοσμοτε-φρογκ (όπως εγώ) και μετά θα βγάλουν και την ανακοίνωση.

 

Βέβαια αν ακριβύνει το οικονομικό πακέτο στα 5.90€ δεν υπάρχει λόγος να μείνω άλλο στην Q μόνο για τα 5€ ανανέωση.

Προς το παρόν έχω και frog και Q για λίγο καιρό μέχρι να δω που τελικά το πάνε...

Edited by thant
Link to comment
Share on other sites

Τις τελευταίες μέρες έχω ενα πρόβλημα το οποίο δεν μου είχε ξανασυμβεί στο παρελθόν.

 

Σε τυχαίες στιγμές μου εμφανίζει μήνυμα στην οθόνη οτι απενεργοποιήθηκε η κάρτα σιμ (ή κάτι παρόμοιο, δεν θυμάμαι ακριβώς) και μου ζητάει να κάνω επανεκκίνηση το κινητό υποχρεωτικά.

 

Αυτό μπορεί να συμβεί είτε ανοίγοντας την συσκευή, είτε βγάζοντας την λειτουργία πτήσης, ή ανοίγοντας τα δεδομένα.

 

Να θυμίσω οτι η κάρτα σιμ της Q είναι καινούρια, περίπου δυο εβδομάδων.

 

Είναι πρόβλημα της κάρτας; Υπάρχει κάποια ασυμβατότητα;

Link to comment
Share on other sites

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=7712142#post7712142

διαβασε απο εδω και κατω και ειδικα το τελευταιο μου μηνυμα στην επομενη σελιδα. Δεν ξερω αν ειναι τυχαιο οτι η σιμ που μου κανει το ιδιο προβλημα ειναι q ουτε επισης οτι το προβλημα το κανει σε samsung κινητο. Μαλλον για καποιο λογο δεν παταει καλα στην υποδοχη...

 

----- προσθήκη μηνύματος 6 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

να συμπληρωσω ομως οτι αν μιλαμε για το s4 ειναι κλασικο συμπτωμα της συσκευης,αν αναζητησεις s4 sim error reboot ή κατι αναλογο θα δεις παρα πολλες αναφορες,ειναι θεμα επαφης της καρτας στο slot,και οχι της ιδιας της καρτας.

Link to comment
Share on other sites

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=7712142#post7712142

διαβασε απο εδω και κατω και ειδικα το τελευταιο μου μηνυμα στην επομενη σελιδα. Δεν ξερω αν ειναι τυχαιο οτι η σιμ που μου κανει το ιδιο προβλημα ειναι q ουτε επισης οτι το προβλημα το κανει σε samsung κινητο. Μαλλον για καποιο λογο δεν παταει καλα στην υποδοχη...

 

----- προσθήκη μηνύματος 6 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

να συμπληρωσω ομως οτι αν μιλαμε για το s4 ειναι κλασικο συμπτωμα της συσκευης,αν αναζητησεις s4 sim error reboot ή κατι αναλογο θα δεις παρα πολλες αναφορες,ειναι θεμα επαφης της καρτας στο slot,και οχι της ιδιας της καρτας.

 

Αν κατάλαβα καλά ειναι πρόβλημα ασυμβατότητας. Δηλαδή δεν πατάει καλα η συγκεκριμένης σιμ με το συγκεκριμένο τηλέφωνο Samsung S4.

 

Και τι μπορώ να κάνω τώρα εγώ; Αν κολλήσω λιγο σελοτέιπ απο πάνω θα βοήθαγε;

Τωρα ειδα και το edit σου..

Edited by thant
Link to comment
Share on other sites

το δικο μου ηταν j3. Εβγαλα και εβαλα οπως γραφω την καρτα και προς το παρον δεν το εκανε παλι,αλλα αλλαξα συσκευη οποτε δεν το παρακολουθησα περισσοτερο. Υπαρχουν καποια βιντεο με υποτιθεμενο fix αλλα δεν ξερω κιολας κατα ποσο θα δουλεψει. Παρακολουθησε το ομως πρωτα να δεις αν συνεχισει.
Link to comment
Share on other sites

[/color]να συμπληρωσω ομως οτι αν μιλαμε για το s4 ειναι κλασικο συμπτωμα της συσκευης,αν αναζητησεις s4 sim error reboot ή κατι αναλογο θα δεις παρα πολλες αναφορες,ειναι θεμα επαφης της καρτας στο slot,και οχι της ιδιας της καρτας.

 

Παντως 2 χρόνια με κοσμοτε ποτε δεν ειχα πρόβλημα... άρα δεν νομίζω να ειναι θεμα μονο της συσκευής.

 

Σε ευχαριστώ για την βοήθεια.

Edited by thant
Link to comment
Share on other sites

Ένα πρόβλημα που αντιμετώπισα σήμερα στην Q και θυμάμαι ότι το αντιμετώπισα και στο παρελθόν, χωρίς να είμαι βέβαιος αν ήταν πάλι στην Q ή και στην f2g.

Μεταξύ των άλλων, έχω και 2 συνδέσεις στην Q και κάθε μήνα επιλέγω το οικονομικό πακέτο, μέσω της εφαρμογής στο κινητό, και κάθε μήνες κάνω την ανανέωση χρόνου από το desktop (μην με ρωτάτε γιατί όχι από το κινητό, γιατί απάντηση είναι ότι έχω συνηθίσει αυτή τη διαδικασία επειδή κρατάω τις αντίστοιχες εικόνες στο desktop).

Έκανα την πρώτη ανανέωση σήμερα (10€), πλήρωσα με πιστωτική ΕΤΕ, μέσω paypal, ήρθε το sms της ΕΤΕ για τη χρέωση, είδα ότι με τα δώρα αυτής της περιόδου δεν χρειαζόταν η άμεση αγορά πακέτου, κατέβασα και αρχειοθέτησα την αντίστοιχη εικόνα και έκανα logout, για να ξεκινήσω τη 2η.

Προχώρησα τη νέα διαδικασία, επέλεξα πληρωμή με τον ίδιο τρόπο (ΕΤΕ/paypal), αλλά έβγαλε μήνυμα ότι η ανανέωση δεν πραγματοποιήθηκε !!! Άρχισα από την αρχή τη διαδικασία και στο paypal βλέπω ότι μου πρότεινε αυτή τη φορά κάρτα άλλης τράπεζας (!!!), την άλλαξα και έβαλα της ΕΤΕ, αλλά πάλι η ανανέωση δεν ολοκληρώθηκε.

Άφησα να περάσει λίγη ώρα, έκλεισα και άνοιξα τον Chrome, ακολούθησα την ίδια διαδικασία, αλλά και πάλι χωρίς αποτέλεσμα. Τελικά, προχώρησα με την κάρτα άλλης τράπεζας και η διαδικασία ολοκληρώθηκε.

 

Το πρόβλημα φαίνεται να εντοπίζεται μεταξύ της εφαρμογής της Wind και της ΕΤΕ, χωρίς να καταλαβαίνω ποια από τις δύο φταίει.

Έχει αντιμετωπίσει άλλος παρόμοιο πρόβλημα;

Link to comment
Share on other sites

Μα μιλάμε για την ελληνική αγορά και ποσό 10€.

Δεν δικαιολογείται.

Link to comment
Share on other sites

Αφού με καρτα άλλης τραπεζας το δεχτηκε, αρα δεν εχει θεμα η wind. Εκτός εαν δεν ειχες αρκετο υπολοιπο στην πρωτη καρτα.
Link to comment
Share on other sites

Πιστωτικές είναι οι κάρτες και δεν υπάρχει θέμα υπολοίπου.

Η Wind έχει αρκετά θέματα με το λογισμικό της γενικά.

Σήμερα πχ, αφού πλήρωσα με τη 2η κάρτα, μπήκα στην ιστοσελίδα της, άνοιξα την κατάσταση της συγκεκριμένης sim, για να πάρω την εικόνα και αρνιόταν επίμονα να δείξει την πραγματική.

Αναγκάστηκα να μπω στο κινητό, για να δω την πραγματική εικόνα.

Link to comment
Share on other sites

  • This topic was unpinned, featured and pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...