Jump to content

Vox

Members
  • Δημοσιεύσεις

    560
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About Vox

  • Ημ. Γέννησης Μάρτιος 22

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Vodafone - Ελλάδα

Vox's Achievements

Explorer

Explorer (4/14)

  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done Rare

Recent Badges

12

Φήμη

  1. Έχω διαφορετικό ήχο κλήσης σε κάθε sim. Όταν όμως το σετάρισα στην αρχή είπα κατά την διαδικασία να πάρει τις ρυθμίσεις από το Redme Note 7 που είχα και το 11 έγινε κλώνος. ;Όλα αυτά ακολουθώντας τις οδηγίες στην οθόνη. Ένα θέμα που αντιμετωπίζω ώρες ώρες είναι ότι για κάποιο λόγο δεν μπορώ να στείλω SMS. Όχι πάντα αλλά συμβαίνει. Το ίδιο και με την εφαρμογή your phone από το PC. Διαβάζω όμως ότι έχουν και άλλοι αυτό το πρόβλημα τελευταίως με διάφορα κινητά.
  2. Ευχαριστώ. Οπότε είναι θέμα ημερών.
  3. Ίσως. Νομίζω κάποιος είχε πει ότι η επιλογή paypal έχει αφαιρεθεί για αυτό και το ανέφερα.
  4. Τελικά σήμερα έκανα ανανέωση μέσω paypal. Είχα εντύπωση ότι είχε καταργηθεί. Νομίζω ότι μου είχε έρθει και μήνυμα.
  5. Μόνο για το NFC το πήρα. έχω την εντύπωση ότι η φωτογραφία του είναι χειρότερη και από το 7. Δεν μπορώ να το πω με σιγουριά με το λίγο που το χρησιμοποίησα έτσι για κάποιες φωτό της καθημερινότητας.
  6. Ένα προβληματάκι έχω εγώ με το συγκεκριμένο τηλέφωνο που δεν μου λειτουργεί σωστά με την εφαρμογή Σύνδεση tτηλεφώνου των Windows ως προς το θέμα των SMS που πότε στέλνει και πότε δεν στέλνει. Όταν δεν στέλνει μου λέει ότι δεν υπάρχει δυνατότητα πρόσβασης στην SIM. Γιατί το χρειάζομαι. Κάνω copy paste κάποιες διευθύνσεις ή link στο PC και τις στέλνω σε γνωστούς. Δεν χρησιμοποιώ viber κτλ γιατί κάποιοι δεν έχουν ή δεν τα διαβάζουν. Αντιθέτως η εφαρμογή Messages της google λειτουργεί πάντα. Λαμπάκι πράσινο βλέπω δεν υπάρχει όπως σε άλλα παλαιότερα μοντέλα. Αυτό το αχνό όταν υπάρχει κλήση και δεν την έχεις δει ή Μήνυμα όταν η οθόνη είναι σβηστή σε standby. Μήπως μπορεί να ενεργοποιηθεί;
  7. Φυσικά και είναι άλλη υπηρεσία αλλά η υπάλληλος μου έλεγε μπαρούφες ότι δεν γίνεται. ενώ γινόταν. Εκεί είναι το θέμα.
  8. Νομίζω μου είπε η υπάλληλος. Τέλος Οκτωβρίου. Την αλλαγή της ταυτότητας στην τράπεζα την έκανα μέσω e-banking και ταυτοποίησης με το e-gov ενώ η υπάλληλος στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση επέμενε ότι δεν γίνεται. Υπήρχε δηλαδή η δυνατότητα αλλαγής online. Εδώ στην τηλεφωνία έχουν κλείσει όλα τα καταστήματα και αν βρεις και κάποιο έχουν ουρές. Μπορεί να έχουν δίκαιο ως προς την ασφάλεια αλλά αυτό σημαίνει ότι δεν έχουν σωστό σύστημα ταυτοποίησης και φοβούνται. Θα μου πεις πως θα πουλάνε στους Πάκι δέκα δέκα τους αριθμούς..
  9. Ενημερωτικά: Για αλλαγή αριθμού ταυτότητας θέλει φυσική παρουσία σε κατάστημα και πρέπει να τους δείξεις την original ταυτότητα. Φωτοτυπίες και παρουσίαση της ταυτότητας μέσω της εφαρμογής από το e-gov δεν γίνεται αποδεκτή.. Προφανώς το ίδιο ισχύει και για τις άλλες εταιρείες. Χειρότεροι και από το δημόσιο. Εξαιρούνται μου είπαν οι εταιρείες τηλεφωνίας. Δηλαδή δεν υπάρχει ταυτοποίηση μέσω διαδικτύου, chat, ούτε μέσω τηλεφώνου.
  10. Και εγώ έτσι θα το κάνω αλλά και η Virtual ;έχουν προμήθεια όταν τις φορτίζεις. Δεν γλυτώνουμε από πουθενά.
  11. Δεν θέλουν να πληρώνουν προμήθειες οι καρμίρηδες
  12. Σημαίνει ότι αν συμβεί κάτι την εγγύηση θα την καλύψει αν υπάρξει πρόβλημα το κατάστημα αγοράς και όχι η infoquest. Επίσης πρέπει το τηλέφωνο να προσδιορίζεται και για την Ελληνική αγορά.
  13. Ναι το 4/128 καλύπτεται από την infoquest και παντού παίζει στην ίδια τιμή μέχρι πριν λίγες μέρες.
  14. Έχω το 4+2 που λέει 128, αντιπροσωπείας. Νομίζω ζητάνε πολλά για αυτά που προσφέρει.
  15. Είσαι σίγουρος ότι χρησιμοποίησες και το σωστό καλώδιο με την ροζ υποδοχή; Γιατί στην αρχή έβαλα άλλον φορτιστή και φόρτιζε αργά. Μετά έβαλα μόνο τον φορτιστή. Θέλει και τα δύο original. Γύρω στην ώρα παίρνει.
×
×
  • Create New...