Jump to content

Τα πάντα για την Q card


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

30 minutes ago, makap said:

Είχε δώσει ατις 8/1/24 2,5 GB με 4,5€ για 30 ημέρες

Δεν είμαι πλέον ενεργός Qer και μου διέφυγε..κι αυτό τυχαία στη διαφήμιση του FB το είδα..

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, makap said:

Είχε δώσει ατις 8/1/24 2,5 GB με 4,5€ για 30 ημέρες

(σχεδόν) Κανείς δεν τα κοιτάει συστηματικά τουλάχιστον τα countdown εφόσον ξέρει ότι είναι πλέον ασύμφορα (15 μέρες). Αν το δεις κατα τύχη. 

Μακάρι να τα επαναφέρει στις 30 μέρες σε λογικές τιμές ΑΝ την ενδιαφέρει να κρατήσει κανέναν που δεν πήγε ακόμα βάτραχο. 

από Ericsson GF 788 ξεκινήσαμε μη σου πω από motorola c520.. By Keysmith
Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, keysmith said:

(σχεδόν) Κανείς δεν τα κοιτάει συστηματικά τουλάχιστον τα countdown εφόσον ξέρει ότι είναι πλέον ασύμφορα (15 μέρες). Αν το δεις κατα τύχη. 

Μακάρι να τα επαναφέρει στις 30 μέρες σε λογικές τιμές ΑΝ την ενδιαφέρει να κρατήσει κανέναν που δεν πήγε ακόμα βάτραχο. 

Μάλλον απίθανο να επανέλθουν οι παλιές προσφορές

Η νέα διοίκηση δοκίμασε τις αντοχές μας και κατάλαβε ότι αντέχουμε τα 15νθήμερα όσοι μείναμε ακόμη στην Q.

Προσωπικά, έχω 2 ακόμη που χρησιμοποιούνται αποκλειστικά και μόνο για τραπεζικές συναλλαγές και τροφοδοτούνται ελάχιστα για όσο διάστημα δεν μπαίνει φραγή. 

Link to comment
Share on other sites

Πηρε κανεις αυτο το μηνα  προσωπικη προσφορα "το απεριοριστα +1000' με 6€ ?

Εμενα μου ηρθαν 2 προσφορες με 8gb + 400' με 9,8  και μια με 12gb 11+

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, powerup said:

Πηρε κανεις αυτο το μηνα  προσωπικη προσφορα "το απεριοριστα +1000' με 6€ ?

Εμενα μου ηρθαν 2 προσφορες με 8gb + 400' με 9,8  και μια με 12gb 11+

Τα πήρα εγώ..

Θα πρέπει αυτό το μήνα να μην βάλεις καθόλου κάρτα και πιθανότατα τον επόμενο θα σου δώσει πάλι το απεριόριστο. Έτσι λειτουργεί η Nova.

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, Vibraphone said:

Τα πήρα εγώ..

Θα πρέπει αυτό το μήνα να μην βάλεις καθόλου κάρτα και πιθανότατα τον επόμενο θα σου δώσει πάλι το απεριόριστο. Έτσι λειτουργεί η Nova.

Δεν θα εβαζα ετσι κι αλλιως ,θα δω τον αλλο μηνα 

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας. Επιτρέψτε μου να αναφέρω και τη δική μου ιστορία σε μπόλικες γραμμές.

Προσπαθώ εδώ και τρεις μέρες να ενεργοποιήσω το 5G στο κινητό μου, με Q.

Έχω διαβάσει τις οδηγίες στην ιστοσελίδα της Q και έχω κάνει τις ρυθμίσεις στο κινητό, ενώ έχω αφιερώσει ώρες στο chat με διάφορους εκπροσώπους. Καθένας μου έλεγε κάτι διαφορετικό και τελικά βρέθηκε ένας να μου πει ότι χρειάζεται αντικατάσταση της κάρτας SIM.

Πήγα λοιπόν σε κατάστημα Nova και το πρώτο που μου είπαν είναι ότι δεν γίνεται, διότι η Q ήταν εταιρεία του εξωτερικού που απορροφήθηκε (στην πραγματικότητα είναι πρώην ελληνικός NVMO που εξαγοράστηκε και μετατράπηκε σε πρόγραμμα καρτοκινητής της Wind και νυν Nova). Πρότειναν είτε να μετατρέψω τη σύνδεσή μου σε F2G, είτε να μπω σε πρόγραμμα συμβολαίου, αν θέλω 5G.

Προσπαθούσα να τους εξηγήσω ότι έχω συγκεκριμένη οδηγία από το τμήμα τεχνικής υποστήριξης της Nova για αλλαγή κάρτας SIM, οπότε μετά άλλαξαν το επιχείρημα. Είπαν ότι γίνεται η ενεργοποίηση του 5G σε Q με αλλαγή κάρτας SIM, αλλά δεν τους στέλνει η Nova στο κατάστημα κάρτες 5G Q, αλλά μόνο 4G. Επέμεινα ευγενικά να ακολουθήσουμε τη διαδικασία αντικατάστασης της κάρτας και μου είπαν ότι θα μείνω μία ώρα χωρίς τηλέφωνο και 4 ώρες χωρίς SMS για λόγους ασφαλείας (θετικό αυτό, λόγω του hacking που γίνεται στα tokens). Μία ώρα χωρίς τηλέφωνο εντός εργάσιμων ωρών, είναι οριακά ανεκτή. Ο υπάλληλος στο κατάστημα φάνηκε να μην γνωρίζει καλά τη διαδικασία επαλήθευσης ταυτότητας με το SMS και βάζαμε-βγάζαμε κάρτες, αλλά τελικά την έκανε και μου είπε να περιμένω μία ώρα χωρίς τηλέφωνο για να συνδεθεί στο δίκτυο.

Φεύγω από το κατάστημα, περιμένω δύο ώρες, κάνω επανεκκινήσεις στο κινητό, το απενεργοποιώ και βγάζω-βάζω την κάρτα SIM, χωρίς αποτέλεσμα. Κατόπιν μιλάω με το chat, όπου ίσως λόγω φόρτου εργασίας ο εκπρόσωπος μού έκανε τυπικές ερωτήσεις ανά 10 λεπτά, χωρίς να προχωράει τη διερεύνηση επί μισή ώρα. Τελικά μου είπε ότι η κάρτα έχει ήδη ενεργοποιηθεί μετά το πέρας της μίας ώρας και θα πρέπει να έχω σήμα.

Καλώ το κατάστημα Nova που είχα πάει πριν και τους εξηγώ τι συμβαίνει. Μου λένε ότι θα πρέπει να έχει ενεργοποιηθεί η κάρτα.

Στη συνέχεια, μιλάω με 13700, όπου με παραπέμπουν στο 13800. Καλώ το 13800, μου λένε ότι η κάρτα έχει ενεργοποιηθεί εδώ και μία ώρα και θα έπρεπε να έχω σήμα. Προτείνουν να κάνω επανεκκίνηση στο κινητό, οπότε ξανακάνω. Τίποτα. Με παραπέμπουν στο 13700 και τους εξηγώ ότι το 13700 με παρέπεμψε σε αυτούς.

Πηγαίνω σε δεύτερο κατάστημα Nova. Ο πρώτος υπάλληλος δεν γνωρίζει, με παραπέμπει στον δεύτερο. Ο δεύτερος μού λέει ότι η ενεργοποίηση γίνεται σε χρονικό διάστημα από 1 έως 48 ώρες και θα πρέπει να περιμένω. Πηγαίνω στον τρίτο υπάλληλο και του λέω ότι χρειάζομαι μία λύση, διότι δεν μπορώ να περιμένω 2 μέρες χωρίς τηλέφωνο. Και είναι ο πρώτος που μου λέει ότι η παλιά κάρτα δεν έχει απενεργοποιηθεί, αλλά λειτουργεί μέχρι να ενεργοποιηθεί η καινούρια. Ότι δηλαδή δεν ισχύει το "δεν θα έχεις τηλέφωνο μέχρι να ενεργοποιηθεί", διότι η παλιά κάρτα δεν απενεργοποιήθηκε, σε αντίθεση με αυτά που μου είπαν οι άλλοι υπάλληλοι. Εκ των υστέρων αντιλαμβάνομαι ότι θα έπρεπε να μην τους είχα πιστέψει και να είχα κάνει δοκιμή.

Από αυτά που διάβασα σε προηγούμενες σελίδες του forum, ισχύει το 1 ώρα έως 48 ώρες. Άλλος βέβαια αναφέρει ότι τον κάλεσαν από την εταιρεία για να τον ενημερώσουν, άλλος ότι έγινε κάποια στιγμή απενεργοποίηση της παλιάς SIM, έχασε το δίκτυο, οπότε έβαλε την καινούρια SIM και δούλεψε. Μένει βέβαια να δω, αν η νέα κάρτα υποστηρίζει τελικά 5G ή όχι.

Η απορία μου όμως είναι, πώς γίνεται για ένα βασικό διαδικαστικό θέμα, να μην έχουν γνώση τόσοι υπάλληλοι και να δίνει καθένας διαφορετικές πληροφορίες, ενίοτε αντικρουόμενες, ταλαιπωρώντας τον πελάτη;

Edited by I_am_2fast4u
Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς από τη στιγμή που ανέλαβε η νοβα ακους ο,τι θες. Αυτό με το ότι η q ήταν εταιρεία εξωτερικού που απορροφηθηκε απο τη νοβα και ήταν  mvmo είναι το πιο ευφάνταστο παραμύθι που έχει ακουστεί ποτέ. Δεν μπήκαν για τους τύπους στον κόπο να ψάξουν ποτέ την ιστορία....

Ευτυχώς που δεν πέταξες τουλάχιστον την παλιά sim. Υπομονή.

Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

Δε φταίει που έγινε νόβα, όλα επιπόλαια γίνονται και παντού και πάντα. Όσο πιο περίπλοκα γίνονται τα καθημερινά μας θέματα, τόσο πιο ψηλά αναδύεται η επιπολαιότητά μας. Δηλαδή, στο συγκεκριμένο θέμα, θα έπρεπε το κατάστημα να είχε έναν υπάλληλο με εξειδίκευση μόνο για τις φορητότητες.

Αυτό δεν θα έχει μόνο κόστος στο κατάστημα. Τώρα είμαστε όλοι, λίγο απ' όλα. Γίνεται να είμαστε καλοί σε όλα?

Ωστόσο, το φάουλ τους είναι το με το καλημέρα κοροϊδία. Αν πιάσει, έπιασε..

Link to comment
Share on other sites

54 minutes ago, I_am_2fast4u said:

Γεια σας. Επιτρέψτε μου να αναφέρω κα

Εδώ η πραγματικότητα.

Είμαστε η τελευταία χώρα στον κόσμο σε λειτουργικό αναλφαβητισμό. Τι περιμένεις? Θα έπρεπε ήδη να το είχες καταλάβει. Μηδέν, τίποτα δεν λειτουργεί. IQ χαμηλό. Το 19% αποφοίτων 3βαθμιας εκπαίδευσης με μεταπτυχιακό, είναι λειτουργικά αναλφάβητοι όπως και το 50% των αποφοίτων γυμνασίου. Μην ασχολείσαι με αυτά. Ο σώζων εαυτόν σωθήτω.😀

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, dimitroula10 said:

Εδώ η πραγματικότητα.

Είμαστε η τελευταία χώρα στον κόσμο σε λειτουργικό αναλφαβητισμό. Τι περιμένεις? Θα έπρεπε ήδη να το είχες καταλάβει. Μηδέν, τίποτα δεν λειτουργεί. IQ χαμηλό. Το 19% αποφοίτων 3βαθμιας εκπαίδευσης με μεταπτυχιακό, είναι λειτουργικά αναλφάβητοι όπως και το 50% των αποφοίτων γυμνασίου. Μην ασχολείσαι με αυτά. Ο σώζων εαυτόν σωθήτω.😀

Μία παρένθεση μόνο.. ΟΑΣΑ είναι τα λεωφορεία της Αθήνας. ΟΟΣΑ είναι το σωστό.

Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, Vibraphone said:

Μία παρένθεση μόνο.. ΟΑΣΑ είναι τα λεωφορεία της Αθήνας. ΟΟΣΑ είναι το σωστό.

Συμφωνώ. Μην μένεις εκεί όμως. Αυτά που λέγονται είναι δυστυχώς πραγματικότητα.

Link to comment
Share on other sites

12 ώρες πριν, dimitroula10 said:

Συμφωνώ. Μην μένεις εκεί όμως. Αυτά που λέγονται είναι δυστυχώς πραγματικότητα.

Πραγματικά όμως .....αυτο το έχω παρατηρήσει κυριως στα τηλεπαιχνιδια γνώσεων στην τηλεόραση ....βλέπεις ο αλλος απόφοιτος πανεπιστημίου και δεν ξέρει το πολίτευμα της χωρας ας πούμε ..

Link to comment
Share on other sites

18 ώρες πριν, I_am_2fast4u said:

Γεια σας. Επιτρέψτε μου να αναφέρω και τη δική μου ιστορία σε μπόλικες γραμμές.

Προσπαθώ εδώ και τρεις μέρες να ενεργοποιήσω το 5G στο κινητό μου, με Q.

Έχω διαβάσει τις οδηγίες στην ιστοσελίδα της Q και έχω κάνει τις ρυθμίσεις στο κινητό, ενώ έχω αφιερώσει ώρες στο chat με διάφορους εκπροσώπους. Καθένας μου έλεγε κάτι διαφορετικό και τελικά βρέθηκε ένας να μου πει ότι χρειάζεται αντικατάσταση της κάρτας SIM.

Πήγα λοιπόν σε κατάστημα Nova και το πρώτο που μου είπαν είναι ότι δεν γίνεται, διότι η Q ήταν εταιρεία του εξωτερικού που απορροφήθηκε (στην πραγματικότητα είναι πρώην ελληνικός NVMO που εξαγοράστηκε και μετατράπηκε σε πρόγραμμα καρτοκινητής της Wind και νυν Nova). Πρότειναν είτε να μετατρέψω τη σύνδεσή μου σε F2G, είτε να μπω σε πρόγραμμα συμβολαίου, αν θέλω 5G.

Προσπαθούσα να τους εξηγήσω ότι έχω συγκεκριμένη οδηγία από το τμήμα τεχνικής υποστήριξης της Nova για αλλαγή κάρτας SIM, οπότε μετά άλλαξαν το επιχείρημα. Είπαν ότι γίνεται η ενεργοποίηση του 5G σε Q με αλλαγή κάρτας SIM, αλλά δεν τους στέλνει η Nova στο κατάστημα κάρτες 5G Q, αλλά μόνο 4G. Επέμεινα ευγενικά να ακολουθήσουμε τη διαδικασία αντικατάστασης της κάρτας και μου είπαν ότι θα μείνω μία ώρα χωρίς τηλέφωνο και 4 ώρες χωρίς SMS για λόγους ασφαλείας (θετικό αυτό, λόγω του hacking που γίνεται στα tokens). Μία ώρα χωρίς τηλέφωνο εντός εργάσιμων ωρών, είναι οριακά ανεκτή. Ο υπάλληλος στο κατάστημα φάνηκε να μην γνωρίζει καλά τη διαδικασία επαλήθευσης ταυτότητας με το SMS και βάζαμε-βγάζαμε κάρτες, αλλά τελικά την έκανε και μου είπε να περιμένω μία ώρα χωρίς τηλέφωνο για να συνδεθεί στο δίκτυο.

Φεύγω από το κατάστημα, περιμένω δύο ώρες, κάνω επανεκκινήσεις στο κινητό, το απενεργοποιώ και βγάζω-βάζω την κάρτα SIM, χωρίς αποτέλεσμα. Κατόπιν μιλάω με το chat, όπου ίσως λόγω φόρτου εργασίας ο εκπρόσωπος μού έκανε τυπικές ερωτήσεις ανά 10 λεπτά, χωρίς να προχωράει τη διερεύνηση επί μισή ώρα. Τελικά μου είπε ότι η κάρτα έχει ήδη ενεργοποιηθεί μετά το πέρας της μίας ώρας και θα πρέπει να έχω σήμα.

Καλώ το κατάστημα Nova που είχα πάει πριν και τους εξηγώ τι συμβαίνει. Μου λένε ότι θα πρέπει να έχει ενεργοποιηθεί η κάρτα.

Στη συνέχεια, μιλάω με 13700, όπου με παραπέμπουν στο 13800. Καλώ το 13800, μου λένε ότι η κάρτα έχει ενεργοποιηθεί εδώ και μία ώρα και θα έπρεπε να έχω σήμα. Προτείνουν να κάνω επανεκκίνηση στο κινητό, οπότε ξανακάνω. Τίποτα. Με παραπέμπουν στο 13700 και τους εξηγώ ότι το 13700 με παρέπεμψε σε αυτούς.

Πηγαίνω σε δεύτερο κατάστημα Nova. Ο πρώτος υπάλληλος δεν γνωρίζει, με παραπέμπει στον δεύτερο. Ο δεύτερος μού λέει ότι η ενεργοποίηση γίνεται σε χρονικό διάστημα από 1 έως 48 ώρες και θα πρέπει να περιμένω. Πηγαίνω στον τρίτο υπάλληλο και του λέω ότι χρειάζομαι μία λύση, διότι δεν μπορώ να περιμένω 2 μέρες χωρίς τηλέφωνο. Και είναι ο πρώτος που μου λέει ότι η παλιά κάρτα δεν έχει απενεργοποιηθεί, αλλά λειτουργεί μέχρι να ενεργοποιηθεί η καινούρια. Ότι δηλαδή δεν ισχύει το "δεν θα έχεις τηλέφωνο μέχρι να ενεργοποιηθεί", διότι η παλιά κάρτα δεν απενεργοποιήθηκε, σε αντίθεση με αυτά που μου είπαν οι άλλοι υπάλληλοι. Εκ των υστέρων αντιλαμβάνομαι ότι θα έπρεπε να μην τους είχα πιστέψει και να είχα κάνει δοκιμή.

Από αυτά που διάβασα σε προηγούμενες σελίδες του forum, ισχύει το 1 ώρα έως 48 ώρες. Άλλος βέβαια αναφέρει ότι τον κάλεσαν από την εταιρεία για να τον ενημερώσουν, άλλος ότι έγινε κάποια στιγμή απενεργοποίηση της παλιάς SIM, έχασε το δίκτυο, οπότε έβαλε την καινούρια SIM και δούλεψε. Μένει βέβαια να δω, αν η νέα κάρτα υποστηρίζει τελικά 5G ή όχι.

Η απορία μου όμως είναι, πώς γίνεται για ένα βασικό διαδικαστικό θέμα, να μην έχουν γνώση τόσοι υπάλληλοι και να δίνει καθένας διαφορετικές πληροφορίες, ενίοτε αντικρουόμενες, ταλαιπωρώντας τον πελάτη;

Δεν πετάς την παλια sim στη Nova, περιμένεις να δεχτείς κλήση ή να χάσει το σημα για να μπει η καινούργια.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, Nikolas14 said:

Δεν πετάς την παλια sim στη Nova, περιμένεις να δεχτείς κλήση ή να χάσει το σημα για να μπει η καινούργια.

Αν σου είχαν πει 4 διαφορετικοί εκπρόσωποι της NOVA να έχεις στο κινητό τη νέα κάρτα SIM και να περιμένεις, τι θα έκανες; Μετά την εμπειρία που είχα, προφανώς θα αμφισβητούσα τις συμβουλές τους και θα έψαχνα εναλλακτικές λύσεις.

Πρακτικά έφαγα 8 ώρες ψάχνοντας, για να καταφέρω να ενεργοποιήσω το 5G. Πιστεύω ότι υπάρχουν πολλά περιθώρια βελτίωσης στην εξυπηρέτηση πελατών, ώστε η διαδικασία να μην τρώει τόσον χρόνο στον πελάτη.
 

Για την πληρότητα της υπόθεσης, να πω ότι μετά από 24 ώρες ολοκληρώθηκε η ενεργοποίηση του 5G. Κόπηκε η σύνδεση στην παλιά κάρτα SIM, έβαλα την καινούρια, προσπαθούσε να συνδεθεί για 10 λεπτά περίπου και τελικά σταθεροποιήθηκε το σήμα. Μετά από μία ώρα είχα και δεδομένα. Έκανα μερικές μετρήσεις σε 5G, είδα μέχρι 330 Mbps download και 40 Mbps upload.

Σημειωτέον, είναι η νέα κάρτα SIM Q, για την οποία δύο υπάλληλοι στο κατάστημα της NOVA μού έλεγαν ότι δεν λειτουργεί σε δίκτυο 5G και ότι θα πρέπει να γυρίσω το πακέτο μου σε F2G ή σε πρόγραμμα συμβολαίου, αν θέλω 5G.

Edited by I_am_2fast4u
Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, I_am_2fast4u said:

Αν σου είχαν πει 4 διαφορετικοί εκπρόσωποι της NOVA να έχεις στο κινητό τη νέα κάρτα SIM και να περιμένεις, τι θα έκανες; Μετά την εμπειρία που είχα, προφανώς θα αμφισβητούσα τις συμβουλές τους και θα έψαχνα εναλλακτικές λύσεις.

Πρακτικά έφαγα 8 ώρες ψάχνοντας, για να καταφέρω να ενεργοποιήσω το 5G. Πιστεύω ότι υπάρχουν πολλά περιθώρια βελτίωσης στην εξυπηρέτηση πελατών, ώστε η διαδικασία να μην τρώει τόσον χρόνο στον πελάτη.
 

Για την πληρότητα της υπόθεσης, να πω ότι μετά από 24 ώρες ολοκληρώθηκε η ενεργοποίηση του 5G. Κόπηκε η σύνδεση στην παλιά κάρτα SIM, έβαλα την καινούρια, προσπαθούσε να συνδεθεί για 10 λεπτά περίπου και τελικά σταθεροποιήθηκε το σήμα. Μετά από μία ώρα είχα και δεδομένα. Έκανα μερικές μετρήσεις σε 5G, είδα μέχρι 330 Mbps download και 40 Mbps upload.

Σημειωτέον, είναι η νέα κάρτα SIM Q, για την οποία δύο υπάλληλοι στο κατάστημα της NOVA μού έλεγαν ότι δεν λειτουργεί σε δίκτυο 5G και ότι θα πρέπει να γυρίσω το πακέτο μου σε F2G ή σε πρόγραμμα συμβολαίου, αν θέλω 5G.

Φυσικά θα τους αμφισβητούσα, διότι δεν υπάρχει κοινή γραμμή ακόμα και στα πιο απλά πράγματα. Εδώ σου λένε αν πας από φορητότητα σε καρτοκινητό F2G θέλουν 3 μηνες να παραμείνεις για να κάνεις συμβόλαιο. Πήρα νέο νούμερο για αυτό το λόγο αντί να κανω μετατροπή του F2G. Επίσης αυτό που σου είπαν για συμβόλαιο και F2G είναι για τους στόχους που έχουν σαν κατάστημα να προωθήσουν το F2G και τα συμβόλαια. 
Τέλος θα συμφωνήσω στις παρατηρήσεις ότι θέλουν δουλειά στην εξυπηρέτηση πελατών, βέβαια παίζει ρόλο και το κατάστημα 100%.
Στη Θεσσαλονίκη όπου μένω, εχω ξεχωρίσει 2-3 καταστήματα που θα σε κατατοπίσουν 100% να λύσεις τυχόν θέματα που έχεις.

 

 

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους.

Μια ερώτηση: το πακετο εξωτερικού ALBANIA AND BALKAN με κοστος 5,30 ευρώ για 28 ημερες δινει και παράταση του υπολοίπου για 28 ημέρες ; Το εχει δοκιμάσει κανείς;

Edited by paolostar
Link to comment
Share on other sites

τα mb από "δωράκι" (προσωπική προσφορά?) που αποκτούμε όταν ενεργοποιούμε αντίστοιχο πακέτο (11,9 πήρα 10gb και απεριόριστα λεπτά προς όλους) ισχύουν για Ε.Ε. σε ταξίδι; 

Το έχει δοκιμάσει κάποιος σίγουρα; Δεν μπορώ να βρω τι ισχύει κάπου γραμμένο. 

από Ericsson GF 788 ξεκινήσαμε μη σου πω από motorola c520.. By Keysmith
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, bluenavy said:

Και ξαφνικά σήμερα το πρωί εμφανίστηκε η ένδειξη vowifi.

Με αφορμή το post σου, άνοιξα το κινητό που έχω και μια Q και είδα ένα περίεργο σηματάκι που μοιάζει με Ν δίπλα στο R αυτής της sim. Λες να είναι αυτό?

Η άλλη sim (Nova) έχει από καιρό τετραγωνάκι VOLTE

Edited by makap
Link to comment
Share on other sites

9 ώρες πριν, makap said:

Με αφορμή το post σου, άνοιξα το κινητό που έχω και μια Q και είδα ένα περίεργο σηματάκι που μοιάζει με Ν δίπλα στο R αυτής της sim. Λες να είναι αυτό?

Η άλλη sim (Nova) έχει από καιρό τετραγωνάκι VOLTE

Μήπως βλέπεις το σηματακι του NFC ?

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, xristos_mi said:

Μήπως βλέπεις το σηματακι του NFC ?

Δεν ξ'έρω. Έχω αγοράσει το κινητό πριν 2 μήνες, ενεργοποίησα το NFC, δεν το είχα προσέξει μέχρι τώρα και σήμερα το βλέπω αριστερά από τη sim 1 που είναι η Q ενώ το NFC το έχει η sim 2.

Link to comment
Share on other sites

11 ώρες πριν, bluenavy said:

Και ξαφνικά σήμερα το πρωί εμφανίστηκε η ένδειξη vowifi.

Και τελικά το vowifi είναι προβληματικό.

Έχω κανονικά εισερχόμενες αλλά στις εξερχόμενες σε όλες τις κλείσεις μου λέω ο αριθμός δεν υπάρχει και να καλέσω τις πληροφορίες.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...