Jump to content

sou_d

Members
  • Δημοσιεύσεις

    1.647
  • Εγγραφή

  • Days Won

    31
  • Αξιολογήσεις

    0%

Everything posted by sou_d

  1. Δεν έχουμε πέσει στην ανάγκη του voip ακόμα
  2. Libertad o muerte! Όπως προείπαν οι συμφορουμίτες
  3. Ε αυτό βρε πασάμ είναι αυτό που είχαμε εξαρχής 🤣
  4. Τι έχουμε εδώ; https://www.facebook.com/share/p/1DtyARLung/
  5. Δεν ξέρω αν βοηθάει αυτό
  6. Βρε σατανά, πόσες φορές θα με βάλεις να το γράψω; Δες εδώ
  7. Το 20€ το 3μηνο, γίνεται και με φορητότητα κανονικά . Μετατρέπεται σε φοιτητικό νούμερο και δεν απαιτείται κάποιο φοιτητικό πάσο. επίσης εδώ , είναι 15€ τον μήνα για απεριόριστα λεπτά, αλλά με 50gb +10gb από lidl plus, για 2 χρόνια. Επιπρόσθετα έχεις έναν κουβά 150gb, για όλο τον χρόνο . Με 13€ τον μήνα τα λεπτά ομιλίας είναι 1000.
  8. Κάτι παίζει Και αν θυμάμαι καλά, είχα καλέσει για να πάρω αυτήν την προσφορά (με το powerbank), η οποία όπως μς ενημέρωσαν, δεν είναι πλέον σε ισχύ. Όταν τους πρότεινα για την προσφορά από lidl plus, μου απάντησαν για το ετήσιο με 99€
  9. sou_d

    payzy by COSMOTE

    Παίδες μέχρι 12/6, η φυσική κάρτα δίνεται δωρεάν!
  10. Πιστεύω πως ίσως πρέπει να ξανασκεφτείς το πακέτο με τα 20€ το τρίμηνο
  11. Και στον συνεργάτη 20€ το τρίμηνο είναι , απλώς την πρώτη φορά στην αντικαταβολή, δίνεις έξτρα 5€
  12. Ισχύει για 1 χρόνο. 20€ ανά τρίμηνο
  13. @kmpatra εδώ φίλε και αν κατέβεις πιο κάτω, γράφω και τα στοιχεία του κυρίου που δίνει την προσφορά Εδώ
  14. Αφού έχει κι από συνεργάτες αυτό με τα 50gb κάθε μήνα με 20€ το τρίμηνο
  15. Ναι φυσικά. Σε άλλο αριθμό με κάλεσαν και άλλον μετέφερα
  16. Ναι. Για δοκιμή δικτύου το κάνω. Αν πιάνει, θα πάω για το ετήσιο της κιου μετά
  17. Screenshot θα δώσω στον κούριερ μπρε; Επίσης παίδες, μου είπαν πως τα 150gb είναι για όλο τον χρόνο και για να διατηρηθούν, πρέπει να βάζεις κάρτα κάθε μήνα, πριν τη λήξη της προηγούμενης. Αν δεν το κάνεις μία φορά, τα έχασες...
  18. Υφίσταται και αυτή η προσφορά, για κάποιον που απλώς θέλει μα δοκιμάσει το δίκτυο. Αποστέλεται δωρεάν και δίνεις Φ/Α ταυτότητα. Χρήματα βάζεις εσύ online
  19. Έχει κανείς άλλος πρόβλημα με nova σταθερό αυτή τη στιγμή; Εδώ και μισή ώρα περίπου δεν έχει internet
  20. Εκεί είναι το κόλπο γκρόσο Κι εγώ εκ νέου σύνδεση τηλεφωνικά
  21. Δικό τους λάθος, οπότε και δικαιώθηκες
×
×
  • Create New...