Jump to content

Περί... σταθερής τηλεφωνίας γενικά (Μέρος ΙΙ)


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

ο οτε πραγματικα θελει να μειωσει τις τιμες αλλα δεν τον αφηνει η ΕΕΤΤ λογω του ανταγονισμου πιο συγκεκριμενα ηθελε να βγαλει το παγιο γραμμης.

 

και εμενα που πηγα στην cyta τον γειτονικο αριθμο δεν μου τον εβγαζε διαθεσιμα αλλα υπηρχαν γραμμες επισης με τον νεο μου αριθμο σε ολα τα site των εταιριων δεν μου βγαζει διαθεσιμοτητα και δεν ξερω τι παιζει αλλα καλυτερα να παιρνεις τηλ στην εταιρια που σε ενδιαφερει!

 

οι παροχοι το εχουν παρει πολυ χαλαρα το θεμα και πιστευω πως πρεπει να βγει νομος αναλογα με τις ενεργες συνδεσεις που εχει σε καθε νομο ενας παροχος γιατι τωρα μην μου πειτε οτι forthnet + hol δεν εχουν χρηματα για δημιουργια δικτυου.. αντιθετα τις μικρες να τις αφησουν οπως εχει για να μην σβησουν!

 

Ο ΟΤΕ θέλει να μειώσει το πάγιο ή να το βγάλει τελείως ΑΛΛΑ στους παρόχους ζητάει κανονικά νοίκι για τις γραμμές!Για να σου δώσω να καταλάβεις......νοικιάζει πχ 12€ στον πάροχο αλλά ο ΟΤΕ θέλει να ρίξει τις τιμές του σε τέτοιο βαθμό ώστε να "βγαίνει" αναλογικά πολύ χαμηλότερα σε σχέση με τον πάροχο έτσι λογικό είναι να μπορεί να δώσει χαμηλότερες τιμές ΣΥΝΟΛΙΚΑ στα πακέτα του!Αν θέλει η ΕΕΤΤ να του δώσει έγκριση στα πακέτα του ας μειώσει και την τιμή που νοικιάζει το δίκτυο χαλκού (το οποίο είναι ΔΗΜΟΣΙΟ και ο ΟΤΕ είναι διαχειριστής......ΔΕΝ ΤΟΥ ΑΝΗΚΕΙ) στους άλλους ώστε να είναι όλοι το ίδιο και όλα θα πάρουν τον δρόμο τους!

 

Όμως και κάνει τα λεγόμενα "σαμποτάζ" του σε αυτές και προσπαθεί να βγάλει από την μύγα ξύγκι!!!!

Άσκηση & Τρόπος Ζωής

Όσα θέλετε να μάθετε για την άσκηση...!

http://askisitroposzwis.blogspot.gr/

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά.

 

Έχω μία απορία:

 

Έκανα 24άρα σύνδεση πέρσι τον Μάρτιο με πάροχο τον οτέ. Από τότε δεν έχει αλλάξει τίποτα στην γραμμή ούτε στο σπίτι(τηλεφωνικές συσκευές, ρουτερ, switch κτλ). Είχα και έχω το Sagem 2404 και δουλεύει κανονικά από τότε.

 

Αυτό που παρατηρώ είναι ότι πέφτει σταδιακά η ταχύτητα μου...

Είχα βγάλει ένα screenshot στις 5/5/09 και παρατηρώ ότι είμαι 2Mbit κάτω απ' ότι τότε. Κάποιες φορές κιόλας θυμάμαι ότι κλείδωνε και λίγο πάνω από 20MBit.

 

Δείτε κι εσείς:

http://img820.imageshack.us/img820/3617/stat7.th.jpg http://img149.imageshack.us/img149/6117/stat8.th.jpg

 

Να πω ότι δοκίμασα και 2 ακόμα ρουτερ. Ένα baudtec του οτε(ήταν λίγο χειρότερο) και ένα Tp-link W8910G(ήταν λίγο καλύτερο).

Ακόμα, δοκίμασα να βγάλω φίλτρα και τηλέφωνα από την πρίζα αλλά με τίποτα δεν πήγε εκεί που ήταν...

 

Κατεβάζω με 16,8 - 17,3Mbit και κατέβαζα με 18,6 - 19Mbit μετρημένα με du-meter(δεν μιλάω για τα peek της γραμμής)

Edited by PCMan

[imgalign]http://img140.imageshack.us/img140/3467/graphic12copy4pt.gif[/imgalign]

 

 

www.hlektronika.gr - Ο Κόσμος των Hλεκτρονικών!

Link to comment
Share on other sites

Και γω έχω παρατηρήσει κάτι σχετικό. Έβαλα την άνοιξη 24άρα σύνδεση ΟΤΕ.

Δεν έχω μετρήσεις απο τότε αλλά φαίνεται στο γεγονός ότι στις αρχές όταν κατέβαζα αρχεία rapidshare η ταχύτητα κυμαίνονταν στα 1,5 με 2,3 Μb/sec ενώ τώρα φτάνει max τα 1,5 Μb/sec.

 

Και γω δεν έχω αλλάξει απολύτως τίποα σπίτι μου και δεν μπορώ να καταλάβω τι γίνεται.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είδα topic για αυτή την εταιρεία... Αν υπάρχει ας μεταφερθεί εκεί η δημοσίευσή μου και ζητάω συγνώμη από τους διαχειριστές και τα υπόλοιπα γενικά μέλη του myphone.gr

 

Αυτή η εταιρεία από ότι φαίνεται είναι πρωτοποριακή στην άποψη ότι έχει φάσμα (για τηλέφωνο) σε πολλά σημεία στα οποία δεν έχουν οι άλλες μη οτικές εταιρείες. Αν δεν ισχύει αυτό τότε απλώς πληρώνει αυτή η ίδια το πάγιο του οτε.

 

Το επίσημο site της είναι αυτό:

 

http://www.cosmoline.com/

 

ενώ όλα τα προγράμματά της υπάρχουν εδώ:

 

http://www.cosmoline.com/images/stories/pdf/timokatalogoi/oikiakos_timokatalogos.pdf

 

Αν υπάρχουν εμπειρίες παρακαλώ να ακουστούν.

http://img192.imageshack.us/img192/8724/htcquietlybrilliant1.gif
Link to comment
Share on other sites

καλημερα θα ειθελα να ρωτησω σχετικα με το iplay το εχω παρει και εγω το συνδεσα με ολλους τους τροπους στο pc σε ολλες της θυρες που εχει και δε το βρισκει το pc ουτε εχωντας το hdmi και χωρις αυτο με ρευμα χωρις ρευμα τιποτα μπορει καποιος να βοηθησει πως να το συνδεσω στο pc εχω κανει ολλα τα παραπανο που εχετε αναφερει
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Βρήκες άκρη;

Ότι θες γίνεται με τα Panasonic κέντρα. Αλλά όσο πιο καινούρια είναι, τόσο πιο χαοτικό μενού έχουν και αν δεν έχεις λίγο εμπειρία μαζί τους δεν θα τα καταφέρεις χωρίς συγκεκριμένες οδηγίες. Εγώ τα καταφέρνω συνήθως αλλά δε μπορώ να δώσω οδηγίες χωρίς να βλέπω την οθόνη.

Το κέντρο, είναι αυτό; http://www.ablecomm.info/pan%20-%20624.jpg

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σας κοινοποιώ την εξώδικη διαμαρτυρία-δήλωση-πρόσκληση προς τη Forthnet

σχετικά με την επιβολή τόκων υπερημερίας σε αχρεωστήτως καταβληθέντα ποσά

μετά απο διάστημα τριών (3) ετών!

 

Τα στοιχεία τίθενται στη διάθεση των διαχειριστών

 

ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΣΗΣ ΑΡΜΟΔΙΑΣ ΑΡΧΗΣ

ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ, ΔΗΛΩΣΗ, ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

 

ΠΡΟΣ την εταιρεία παροχής τηλεφωνικών υπηρεσιών Forthnet που εδρεύει στην Ατθίδων 4,

Καλλιθέα 176 71, Αθήνα

 

Πριν από περίπου 3 έτη και συγκεκριμένα στις 11 Δεκεμβρίου 2007

είχα αποστείλει αίτηση συμψηφισμού αχρεωστήτως υπολογισθέντων ποσών

προς την εταιρεία παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών Forthnet, στο εξής «Forthnet», εξαιτίας του τεχνικού

προβλήματος από πλευράς της Forthnet, που είχε ως αποτέλεσμα τη μη παροχή των

υπηρεσιών, όπως αυτές προκύπτουν από τις συμβατικές τις υποχρεώσεις. Στη συνέχεια, και

μετά την τηλεφωνική διαβεβαίωση που έλαβα από αρμόδιο υπάλληλο στις 17 Δεκεμβρίου

2007, ότι η αίτησή μου έγινε αποδεκτή, έστειλα εκ νέου αίτηση έκδοσης εκκαθαριστικού

λογαριασμού, ώστε να προβώ στην εξόφλησή του. Δεδομένου ότι μετά την επανειλημμένη

ενημέρωση του αρμόδιου τμήματος από μέρους μου, ουδεμία αρνητική απόκριση υπήρξε

εκ μέρους της Forthnet και λαμβάνοντας υπόψη την ως άνωθεν τηλεφωνική διαβεβαίωση,

την οποία και σας κοινοποίησα, θεώρησα το θέμα λήξαν, άλλως θα είχα καταβάλει το

οφειλόμενο ποσό. Παράλληλα, όπως θα γνωρίζετε στις 14 Δεκεμβρίου 2007 κατέθεσα

αίτηση διακοπής από την εταιρεία Forthnet στο κατάστημα Μητροπόλεως 113

Θεσσαλονίκη, η οποία και έγινε αποδεκτή.

 

Δυστυχώς, αυτό που διαπιστώνω μετά λύπης μου 3 έτη αργότερα είναι το γεγονός, ότι η

Forthnet, όχι μόνο δεν προέβη στη στοιχειώδη εξέταση των αιτίων που οδήγησαν ένα

δυσαρεστημένο πελάτη της σε αίτημα διαγραφής, αλλά αντιθέτως, προβαίνει σε μια πράξη,

που όχι απλώς δεν συνάδει με τα συναλλακτικά ήθη, αλλά μόνο ως εκδικητικότητα ως προς

το πρόσωπό του μπορεί να εκληφθεί, χρεώνοντας τον με τόκους υπερημερίας σε

αχρεωστήτως κατεβληθέντα ποσά!

 

Συγκεκριμένα, τη Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου 2010 έλαβα επιστολή από την Νομική Ομάδα

Αθηνών με ημερομηνία σύνταξής της 24 Νοεμβρίου 2010 σύμφωνα με την οποία μου

καταλογίζονται, συμπεριλαμβανομένων τόκων υπερημερίας, 88,60 €, ως συνέπεια της μη

καταβολής του τελευταίου παγίου. Ευλόγως ανακύπτουν ερωτηματικά ως προς το γεγονός,

ότι ουδεμία μέριμνα υπήρξε από πλευράς της Forthnet για την ενημέρωσή μου όλο αυτό το

διάστημα.

 

Κατόπιν άμεσης επικοινωνίας μου με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, ώστε να λάβω

κάποια εξήγηση για αυτήν την αδικαιολόγητη ενέργεια και μετά από αίτησή μου να

συνομιλήσω με το τμήμα λογιστηρίου για την αναλυτικότερη ενημέρωσή μου,

πληροφορήθηκα ότι το τμήμα λογιστηρίου αρνείται συνομιλίας σε κάθε περίπτωση παρά

τη σοβαρότητα του ζητήματος.

 

Θεωρώντας κακόπιστες και παραπλανητικές τις μέχρι σήμερα ενέργειες της εταιρείας σας

 

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΙ, έντονα

για την ανωτέρω συμπεριφορά, η οποία συνίσταται στην παντελή ή εσκεμμένη αδιαφορία

της Forthnet να με ενημερώσει σε όλο αυτό το διάστημα των τριών τελευταίων ετών για

την οικεία απόφασή της να μην προβεί στη διαλεύκανση του ζητήματός μου, και στην

επιβολή, αντιθέτως, όλη αυτή τη χρονική περίοδο επιπλέον τόκων εν αγνοία του άμεσα

εμπλεκομένου.

 

ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΩ

εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών από την κοινοποίηση της παρούσας να προβείτε

(1) σε άμεσες ενέργειες προς ικανοποίηση του αιτήματός μου, που συνίσταται στην

ακύρωση, εξαιτίας της ουσιώδους πλάνης και προσβολής που υπέστη, όλων των

επιβληθέντων τόκων υπερημερίας, την αφαίρεση των αχρεωστήτως καταβληθέντων ποσών

και την έκδοση εκκαθαριστικού λογαριασμού με την πραγματική οφειλή, η οποία ανέρχεται

στο ποσό των 14,33€, σύμφωνα με την 08 Ιανουαρίου 2008 κοινοποιημένη επιστολή μου.

(2) Να μου κοινοποιήσετε εγγράφως την οικεία απόφαση της Forthnet για την ανάθεση του

θέματός μου στη Νομική Ομάδα Αθηνών

(3) Να μου κοινοποιήσετε εγγράφως τα στοιχεία του υπαλλήλου ή των υπαλλήλων που

αμέλησαν για την επίλυση του θέματός μου από το 2007 και με τους οποίους συνομίλησα,

για την περαιτέρω διερεύνηση συμβατικών ή ηθικών προς το πρόσωπό μου ευθυνών τους.

 

 

ΣΑΣ ΔΗΛΩΝΩ

ότι σε περίπτωση άπρακτης παρέλευσης της ανωτέρω προθεσμίας θα διεκδικήσω με κάθε

νόμιμο τρόπο τα δικαιώματά μου για την προσωπική μου προσβολή και θα αξιώσω κάθε

νόμιμη απαίτησή μου.

 

Ο πρώην πελάτης της Forthnet

που διαμαρτύρεται, προσκαλεί και δηλώνει

Link to comment
Share on other sites

Στις 19/11/10 έκανα αίτηση φορητότητας απο ΟΤΕ σε Forthnet, όχι για να γλιτώσω 15-20Ε το μήνα, αλλά επειδή είναι η μόνη που έχει προς το παρόν υπηρεσία απόρριψης κλήσεων με απόκρυψη! Συμπλήρωσα την αίτηση για το Telephony Economy 15E/μήνα και έστειλα τον πατέρα μου στο κατάστημα επειδή και η γραμμή είναι στο όνομά του αλλά κι επειδη εγώ λόγω εργασίας δεν μπορόυσα να παώ μαζί του..Το ίδιο απόγευμα βλέπω ότι έχει επιστρέψει με ένα μηχανογραφημένο αντίγραφο το οποίο λέει για ενργοποίηση του Forthnet Telephony με τα 19,90Ε/μήνα για 6 μήνες και μετά 30E/μήνα. Φυσικά παίρνω κατευθείαν τηλέφωνο στο κατάστημα να κάνω τα παράπονα μου υποθέτωντας ότι μόνο 'τυχαίο' δεν ήταν το λάθος και μου λένε περάστε αύριο. Μιλάω και με το 13831 και μου λένε ότι λόγω του ότι η αίτηση έχει φύγει για τα κεντρικά υποβάθμιση πακέτου μπορεί να γίνει χωρίς penalty μόνο αν παραδεχτεί λάθος το κατάστημα! Το αναφέρω αυτό την άλλη μέρα στο κατάστημα, ο υπεύθυνος φυσικά αρνείται κάθε ανάμιξη και παραδοχή λάθους από μέρους του και δεσμεύεται προσωπικά ότι θα στείλει fax και email με τη νέα αίτηση ώστε να γίνει η μετατροπή την ημέρα της ενεργοποίησης 7/12 κι έτσι να μην χρεωθώ το τέλος υποβάθμισης 25Ε.

Στις 7/12 ενεργοποίουμαι κανονικά -για κάνα 3ωρο έμεινα χωρίς τηλέφωνο μόνο..- και παίρνω στο 13831 να μάθω ποιο πακέτο έχω τελικά και μου λένε όπως αναμενόταν το 19.90Ε...Φορτώνω εγώ λέω για μια ακόμα φορά την ιστορία και με τριπλάρουν λέγοντας ότι όντως υπάρχει αίτηση υποβάθμισης κι εφόσον σας έχει πει το κατάστημα ότι δεν θα χρεωθείτε ετσι θα γίνει κλπ..

Πάω στο κατάστημα (13/12) τους λέω το και το μου λέει ο ίδιος τύπος πάντα ότι δνε φτάιει αυτός που δεν έγινε η υποβάθμιση στις 7/12 αλλά στις 12/12 και πάλι να μην ανησυχώ για το τέλος υποβάθμισης κλπ κλπ.

Φτάνουμε στις 20/12 όπου έρχεται λογαριασμός με ημερομηνία έκδοσης 10/12 και όπου φυσικά φαίνεται το 19.90Ε/μήνα..Φυσικά ξαναπάω στο κατάστημα αγριεμένος και για μια ακόμη φορά με καθησηχάζει ότι βλέπει εκείνη τη στιγμή στο σύστημα ότι έχει εκδοθεί ήδη νεός λογαριασμός όπου πιστώνεται φυσικά το παλιό πακέτο, ενεργοποίείται το νέο και βέβαια δεν βλέπει τέλος υποβάθμισης..

Τελειώνοντας χτες το πρωί 5/1 σκάει λογαριασμός με ημερομηνία έκδοσης 20/12 όπου φυσικά έχουν γίνει οι πιστώσεις και οι χρεώσεις των προγραμμάτων αλλά φυσικά υπάρχει κανονικά το τέλος υποβάθμισης με συνολικά οφειλόμενο ποσό 60Ε!!

Πείτε μου τώρα σας παρακαλώ ποια θα πρέπει να είναι η αντιμετώπισή μου προς τον υπέυθυνο του καταστήματος του Χαλανδρίου αλλα και φυσικά αν υπάρχει περίπτωση να μιλήσω ποτέ με κάποιον πίσω από το CC όπου είναι πολύ καλά εκπαιδευμένο..

Link to comment
Share on other sites

Όντως ο τύπος είναι απαράδεκτος. Εγώ θα έστελνα μια επιστολή στη forthnet για τον συγκεκριμένο υπεύθυνο και στο εξής ότι σου αναφέρουν μέσα σε καταστήματα να τους βάζεις να το υπογράφουν με κάποιο τρόπο ή να σου το στέλνουν σε κάποιο mail.
Link to comment
Share on other sites

Εδώ και μερικούς μήνες άφησα τον ΟΤΕ και έκανα σύνδεση σταθερού τηλεφώνου και internet στην HOL. Βρίσκομαι στην Πάνω Πόλη στη Θεσσαλονίκη (Αστικό Κέντρο: 989 - ΑΠΟΣΤ. ΠΑΥΛΟΥ). Πριν 25 μέρες νέκρωσαν τα πάντα. Ούτε τηλεφωνία ούτε internet. Παίρνω στη HOL και μου λένε θα το ελέγξουν. Μετά από επανειλημμένα τηλεφωνήματα, ήρθε τεχνικός της HOL για να μου πει πως είναι πρόβλημα στη γραμμή του ΟΤΕ. Όπως μου είπε έκαναν αίτηση για κοινή συνάντηση τεχνικών(HOL και ΟΤΕ) για να ελέγξουν τη γραμμή. Σύμφωνα με τη HOL, κάνουν αίτηση στον ΟΤΕ για να καθοριστεί η συνάντηση, ο ΟΤΕ δεν απαντάει μέσα σε δυό μέρες όπως πρέπει, και μετά τρεις μέρες ξανακάνουν αίτηση για να καθοριστεί η συνάντηση των τεχνικών. Με προτροπή της HOL πήρα και στον ΟΤΕ για να "πιέσω", αλλά μου απήντησαν πως δεν με ξέρουν, και είναι πρόβλημα της HOL. Αυτό συνεχίζεται εδώ και 25 μέρες, χωρίς να έχω τη δυνατότητα επικοινωνίας ούτε με φωνή ούτε με internet. Κι ενώ το internet μου είναι απαραίτητο για τη δουλειά μου, περιμένω να μπορέσουν να συνεννοηθούν ο ΟΤΕ και η HOL για το πότε να έρθουν να ελέγξουν τη γραμμή και να λύσουν το πρόβλημα. Μόνο τα τηλεφωνήματα από το κινητό μου σε HOL και ΟΤΕ πιστεύω πως ξεπέρασαν το ...κέρδος που θα είχα με τον εναλλακτικό πάροχο. Πείτε καμμιά ιδέα, τι μπορώ να κάνω παραπάνω; (Έστειλα και μια διαμαρτυρία στην ΕΕΤΤ αναφέροντας λεπτομερώς όλη την κατάσταση). Κοντεύει μήνας κι εγώ εξακολουθώ να μη μπορώ να επικοινωνήσω... HELP! Edited by albireo
Link to comment
Share on other sites

Καλά ξεμπερδέματα ... κι εγώ νόμιζα πως τα είχαμε ξεπεράσει αυτά με τον ΟΤΕ να κάνει ότι θέλει και τους εναλλακτικούς να περιμένουν.
Link to comment
Share on other sites

Πωωωρε φίλε μου έπεσες σε τραγικό υπεύθυνο. Δε φταίει η εταιρεία που αυτός κάνιε τέτοιες ******** για να φαίνεται ότι το κατάστημα του έχει έσοδα. Ζήτα να σου υπογράψει κάποιο χαρτί ο υπεύθυνος και ανέφερετον στην εταιρία. Δεν μπορείς να απευθυνθείς στα κεντρικά της 4νετ να σε βοηθήσουν?
... and Justice for ... ALL ...
Link to comment
Share on other sites

Γειά σας,

Το πρόβλημα μου είναι ότι έχω καλώδιο ethernet στο δωμάτιο μου και θέλω να το μετατρέψω σε wifi. Υπάρχει κάποια συσκευή που να κάνει αυτή τη δουλειά?

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά. Το ερώτημά μου είναι το εξής: Στο σπίτι έχουμε 2play αλλά εγώ θέλω να μην χρησιμοποιώ το σταθερό τηλ. των γονιών μου. Μπορώ μέσω κάποιας VoIP-ιντερνετ υπηρεσίας να έχω σταθερό αριθμό για να με καλεί εκεί όποιος επιθυμεί?
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Φυσικά! Οι δύο εταιρίες που δίνουν σταθερό voip αριθμό και έχω χρησιμοποιήσει είναι η omnivoice και η viva. Σαν ποιότητα και επιλογές/δυνατότητες θα σου πρότεινα τη viva. Και στις δύο περιπτώσεις υπάρχει χρέωση ενώ μπορείς να βρεις δωρεάν αριθμούς από ξένους παρόχους αλλά δεν θα είναι αριθμοί Ελλάδας.
http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158
Link to comment
Share on other sites

Φυσικά! Οι δύο εταιρίες που δίνουν σταθερό voip αριθμό και έχω χρησιμοποιήσει είναι η omnivoice και η viva. Σαν ποιότητα και επιλογές/δυνατότητες θα σου πρότεινα τη viva. Και στις δύο περιπτώσεις υπάρχει χρέωση ενώ μπορείς να βρεις δωρεάν αριθμούς από ξένους παρόχους αλλά δεν θα είναι αριθμοί Ελλάδας.

Πέτρο σε ευχαριστώ πολύ. Θα σε ακούσω και θα προτιμήσω τη Viva ;)

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Χωρίς καλώδιο...εννοώ οπου και να μαι να χω δωρεάν ίντερνετ και να το πληρώνω στο λογαριασμό του ίντερνετ του σπιτιού
Link to comment
Share on other sites

Μήπως ξέρετε αν μπορώ να έχω ίντερνετ στο κινητό μου με τη σύνδεση που έχω στο Pc?

Αν έχεις wi-fi στο κινητό και το ρούτερ είναι ασύρματο είσαι έτοιμος.

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς καλώδιο...εννοώ οπου και να μαι να χω δωρεάν ίντερνετ και να το πληρώνω στο λογαριασμό του ίντερνετ του σπιτιού

 

Το οπου και νασαι .. περιοριζεται μονο στην εμβελεια που εχει το ασυρματο ρουτερ σου και οχι παραπερα.Δηλαδη γυρω απο το σπιτι σου.

Μονο ετσι μπορεις να εχεις το ιντερνετ της συνδεσης στο σπιτι.

Αν θες να εχεις ιντερνετ γενικα οπου πας εκτος σπιτιου η μονη λυση ειναι να ενεργοποιησεις καποιο πακετο ιντερνετ στο κινητο σου.

 

Εκτος και αν εκει που πας εισαι τυχερος και βρεις καποιο ελευθερο wifi δικτυο.

Link to comment
Share on other sites

Γειά σας,

Το πρόβλημα μου είναι ότι έχω καλώδιο ethernet στο δωμάτιο μου και θέλω να το μετατρέψω σε wifi. Υπάρχει κάποια συσκευή που να κάνει αυτή τη δουλειά?

Ευχαριστώ.

 

http://www.skroutz.gr/c/125/access_points.html?keyphrase=wireless+access+point

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... σταθερής τηλεφωνίας γενικά (Μέρος ΙΙ)
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...