Jump to content

Τα πάντα για τo FREE2GO καρτοκινητό της Nova


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Γνωρίζει κάποιος αν τελικά είναι μόνιμο το online bonus 200'+200 sms προς Wind & Q με τα πακέτα των 5€?:blink:

 

ναι κι εγω αυτο παρατηρησα οτι το αφησανε.λογικα θα το ξεχασανε...

Link to comment
Share on other sites

ναι κι εγω αυτο παρατηρησα οτι το αφησανε.λογικα θα το ξεχασανε...

 

καλά μπορεί και να μην το ξεχάσαν, αλλά να το αφήσαν επίτηδες ως παροχή ;)

Link to comment
Share on other sites

καλά μπορεί και να μην το ξεχάσαν, αλλά να το αφήσαν επίτηδες ως παροχή ;)

 

πάντως τώρα αν δείτε στην αρχική αντί για "Ισχύει έως 28/2" που έλεγε το έκαναν "Ισχύει έως 3/3" πάλι όμως πέρασε η ημερομηνία και το ξέχασαν!!! σε τέτοια θέματα ας ξεχνιέται!!! με άλλα να ασχοληθεί λίγο παραπάνω!!

Cats are like Music:

It's foolish to try to explain their worth

to those who don't appreciate them :kitty:

Link to comment
Share on other sites

Η απατη συνεχιζεται με το mobile daily. οι ασκοπες χρεωσεις δε σταματησαν και πλεον η εταιρια δε μας κανει τη "χαρη" οπως μου ανεφεραν να μας πιστωσουν το 1ευρω.

Αυτο συμβαινει ΠΑΝΤΑ και ολως τυχαιως την επομενη ληξης καποιου πακετου δεδομενων. Δηλαδη καμια αλλη μερα δεν μπορω να κανω το λαθος να ανοιξω τα δεδομενα απο το μενου και να χρεωθω. Παντα και μονο την επομενη μερα απο την ληξη πακετου. Τυχαιο?

 

Το αλλο ωραιο ειναι πως με ενημερωσε η υπαλληλος οτι εστειλε αιτημα να διακοπουν οι υπηρεσιες δεδομενων στο κινητο μου χωρις καν να με ρωτησει αν επιθυμω κατι τετοιο!

 

Ευγε wind..

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Η απατη συνεχιζεται με το mobile daily. οι ασκοπες χρεωσεις δε σταματησαν και πλεον η εταιρια δε μας κανει τη "χαρη" οπως μου ανεφεραν να μας πιστωσουν το 1ευρω.

Αυτο συμβαινει ΠΑΝΤΑ και ολως τυχαιως την επομενη ληξης καποιου πακετου δεδομενων. Δηλαδη καμια αλλη μερα δεν μπορω να κανω το λαθος να ανοιξω τα δεδομενα απο το μενου και να χρεωθω. Παντα και μονο την επομενη μερα απο την ληξη πακετου. Τυχαιο?

 

Το αλλο ωραιο ειναι πως με ενημερωσε η υπαλληλος οτι εστειλε αιτημα να διακοπουν οι υπηρεσιες δεδομενων στο κινητο μου χωρις καν να με ρωτησει αν επιθυμω κατι τετοιο!

 

Ευγε wind..

Εγώ ακόμη περιμένω από 14/02/2014, όπου και με χρέωσαν για 3 συνεχόμενες ημέρες από 1€, να επικοινωνήσουν έπειτα από email που τους έστειλα και αφού τους έγραψα σχετικά, όσο πιο ευγενικά μπορούσα λόγω της αγανάκτησης/απογοήτευσης, στο F/B.

Link to comment
Share on other sites

Η απατη συνεχιζεται με το mobile daily. οι ασκοπες χρεωσεις δε σταματησαν και πλεον η εταιρια δε μας κανει τη "χαρη" οπως μου ανεφεραν να μας πιστωσουν το 1ευρω.

Αυτο συμβαινει ΠΑΝΤΑ και ολως τυχαιως την επομενη ληξης καποιου πακετου δεδομενων. Δηλαδη καμια αλλη μερα δεν μπορω να κανω το λαθος να ανοιξω τα δεδομενα απο το μενου και να χρεωθω. Παντα και μονο την επομενη μερα απο την ληξη πακετου. Τυχαιο?

 

Το αλλο ωραιο ειναι πως με ενημερωσε η υπαλληλος οτι εστειλε αιτημα να διακοπουν οι υπηρεσιες δεδομενων στο κινητο μου χωρις καν να με ρωτησει αν επιθυμω κατι τετοιο!

 

Ευγε wind..

 

Αφού τα έχουμε συζητήσει εδώ πολλές φορές, δεν δικαιολογείται να συνεχιζετε να πληρώνετε.

Μην βρίζουμε μόνο. Να κάνουμε κι εμείς κάτι.

Έστω κι αν εξαπατούν, το ξέρουμε πλέον και λαμβάνουμε μέτρα. Αυτό είναι και το νόημα του φόρουμ....... Πληροφόρηση. Αφού το ξέρετε, δεν υπάρχει δικαιολογία. Αν θέλεις δεδομένα αγοράζεις πακέτο, αν όχι κλείνεις τα δεδομένα και τέλος.

Link to comment
Share on other sites

Αφού τα έχουμε συζητήσει εδώ πολλές φορές, δεν δικαιολογείται να συνεχιζετε να πληρώνετε.

Μην βρίζουμε μόνο. Να κάνουμε κι εμείς κάτι.

Έστω κι αν εξαπατούν, το ξέρουμε πλέον και λαμβάνουμε μέτρα. Αυτό είναι και το νόημα του φόρουμ....... Πληροφόρηση. Αφού το ξέρετε, δεν υπάρχει δικαιολογία. Αν θέλεις δεδομένα αγοράζεις πακέτο, αν όχι κλείνεις τα δεδομένα και τέλος.

 

Αυτο θελουν να κανουν. Να σε αναγκασουν να βαλεις πακετο για να μην υπαρχουν οι καταλαθος - εξεπιτηδες αυτες χρεωσεις..

Σιγουρα πολλοι δεν γνωριζουν οτι οι συσκευες τους κανουν update και υπαρχει κινηση δεδομενων εν αγνοια τους και κακως φωναζουν οτι τους χρεωσαν αδικα. Εκει πατανε και τους βαζουν ολους στο ιδιο καζανι. Κανατε χρηση κατα λαθος και μπλα μπλα..

 

Δεν γινεται ομως να μας δουλευουν και να μας λενε η βαζεις πακετο ή μη μιλας που σε χρεωσαμε.. Ελεος δηλαδη

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Δεν γινεται ομως να μας δουλευουν και να μας λενε η βαζεις πακετο ή μη μιλας που σε χρεωσαμε.. Ελεος δηλαδη

 

Δες το αλλιώς. Η βάζεις πακέτο ή κόβεις τα δεδομένα και τα ξανανοιγεις όταν έχεις λεφτά για πακέτο.

Την τακτική τους με τους νέους χρήστες Όλων των εταιρειών, την ξέρουμε. Τα έχουμε πει.

Αφού λοιπόν το ξέρουμε, δεν δικαιολογουμαστε πλέον να μας τρώνε τα € έτσι απλά.

Link to comment
Share on other sites

Θέλω να πιστεύω ότι αυτού του είδους οι χρεώσεις γίνονται κατά λάθος, π.χ. από πρόβλημα στο σύστημα τους και όχι εσκεμμένα. Όπως έχω γράψει και πιο πριν, ενώ διάβαζα εδώ για τέτοιου είδους χρεώσεις, νόμιζα ότι κάτι κάνουν λάθος οι χρήστες με την κατά λάθος ενεργοποίηση των δεδομένων στο smartphone τους. Όταν όμως την ''έπαθα'' και εγώ άρχισα να υποψιάζομαι ότι κάτι γίνεται εδώ. Συμφωνώ και εγώ ότι σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να είμαστε απρεπείς μιας και αυτοί που απευθυνόμαστε είναι υπάλληλοι και εκτελούν εντολές. Όμως είμαι σύμφωνος ότι κάτι πρέπει να κάνουμε, ένα είδος μαζικής ας πούμε διαμαρτυρίας, για να καταλάβουν εκεί στη WIND ότι πρέπει να είναι πιο προσεκτικοί όταν χρεώνουν κάτι, είτε γίνεται από πρόβλημα στο σύστημα τους, είτε από ''δόλο''

 

Όσον αφορά τις νέες χρεώσεις στα συμβόλαια/καρτοσυνδέσεις, ελπίζω να περιοριστούν εκεί και να μην έρθουν και από τα ''μέρη'' μας όπως έκανε η vodafone με τα καρτοκινητά της.

Edited by giachtas
Link to comment
Share on other sites

Ειναι δυνατον να υπαρχουν παραπονα γι αυτο το θεμα εδω και 1-2 χρονια και να ακουμε τωρα οτι ποτε δεν υπηρχε λαθος χρεωση στο παρελθον απλα σας καναμε τη χαρη σε ολους εσας που αδικα φωναζετε..

 

Την τακτική τους με τους νέους χρήστες Όλων των εταιρειών, την ξέρουμε. Τα έχουμε πει.

 

Νεο χρηστη απο το 2001 στην τοτε Telestet δε με λες

Edited by dkostas
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

όσες φορές είχα την κάρτα σε απλό κινητό ( όχι smartphone ) ποτέ δεν χρεώθηκα.

Αν το είχα σε smartphone μου έτυχε να χρεωθώ, άρα φταίει το τηλέφωνο και όχι η εταιρεία.

Link to comment
Share on other sites

Για να καταλάβουμε την απάτη.... Δεν στέλνει η wind πχ μήνυμα ότι θα μπεις και θα χρεωθείς η μπήκες και χρεώθηκες συνέχισε μέχρι το όριο, αλλά στο λέει την επόμενη μέρα, όταν την έχεις πατήσει και έχεις χάσει και τα 20ΜΒ που έχεις πληρώσει.

Και καταγγελίες έχουν γίνει κλπ κλπ. Αλλά είναι πολλά τα λεφτά για να το καταργήσουν το κόλπο. Υπάρχει καραμπινατος δόλος και απόκρυψη της αλήθειας από πρόθεση.

Απλώς ας αμυνθουμε με πράξεις και όχι με ανάθεμα.

 

Νέους χρήστες σμαρτφον εννοώ.

Edited by pavlitakis1
Link to comment
Share on other sites

Για να καταλάβουμε την απάτη.... Δεν στέλνει η wind πχ μήνυμα ότι θα μπεις και θα χρεωθείς η μπήκες και χρεώθηκες συνέχισε μέχρι το όριο, αλλά στο λέει την επόμενη μέρα, όταν την έχεις πατήσει.

Και καταγγελίες έχουν γίνει κλπ κλπ. Αλλά είναι πολλά τα λεφτά για να το καταργήσουν το κόλπο. Υπάρχει καραμπινατος δόλος και απόκρυψη της αλήθειας από πρόθεση.

Απλώς ας αμυνθουμε με πράξεις και όχι με ανάθεμα.

 

Νέους χρήστες σμαρτφον εννοώ.

 

Δεν νομίζω πως είναι απάτη, γενικά μου έχει συμβεί και εμένα αλλά πιστεύω πως είναι θέμα ρύθμισης της συσκευής μου. Από τότε που πριν τελειώσουν τα data, τα κλείνω ποτέ δεν έχω χρεωθεί μα ποτέ όμως

Link to comment
Share on other sites

Ναι είναι προβληματική η ενημέρωση την επόμενη μέρα , προφανώς επίσης όταν θα σου έρθει η ενημέρωση έχεις χρεωθεί και δεύτερη μέρα μετά τα μεσάνυχτα μέχρι την ειδοποίηση .... το οποίο θα σου το πει την επομένη....

Βέβεα θα προθέσω ότι η Vodafone δεν σε ενημερώνει ποτέ , απλά σε χρεώνει, αλλά μόνο 1 ευρώ την ημέρα , ενώ η cosmote προς τιμην της σου στέλνει ειδοποίηση αμέσως και σου προσφέρει την πρώτη μέρα δωρεάν , από την δεύτερη δεν μπορείς να λές ότι δεν ενημερώθηκες....

Link to comment
Share on other sites

Ξεχναμε κατι.

Στην περιπτωση μου που εχει συμβει αυτο 4-5 φορες τα τελευταια χρονια, ηταν ΠΑΝΤΑ ακριβως την επομενη μερα η χρεωση.

Δηλαδη τελειωνει το πακετο π.χ 15 του μηνα και 16 με χρεωνει. Να δεχτω οτι εγινε κινηση απο το κινητο μου και εγω ειμαι ασχετος απο σμαρτφον.

Αυτο το ριμαδοκινητο μου ομως επιλεγει ΠΑΝΤΑ να συνδεεται μονο του την επομενη μερα της ληξης πακετου και ποτέ καποια αλλη τυχαια μερα??

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Αφού τα έχουμε συζητήσει εδώ πολλές φορές, δεν δικαιολογείται να συνεχιζετε να πληρώνετε.

Μην βρίζουμε μόνο. Να κάνουμε κι εμείς κάτι.

Έστω κι αν εξαπατούν, το ξέρουμε πλέον και λαμβάνουμε μέτρα. Αυτό είναι και το νόημα του φόρουμ....... Πληροφόρηση. Αφού το ξέρετε, δεν υπάρχει δικαιολογία. Αν θέλεις δεδομένα αγοράζεις πακέτο, αν όχι κλείνεις τα δεδομένα και τέλος.

 

Είναι αυτονόητα, είναι τόσο απλό.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά υπάρχει τρόπος να δω σε ποιο πακέτο ανήκω σήμερα; Ήμουν στο παλιό και φοβερό F2G2 και δεν έχω κάνει ποτέ αλλαγή πακέτου. Εξακολουθώ άραγε να έχω τις χρεώσεις του F2G2 ή όχι; Ξέρω πως μόνο η χρέωση των SMS έχει αλλάξει αλλά δεν ξέρω για τις χρεώσεις ομιλίας. Τέλος πάντων υπάρχει κάποιο νούμερο που να μας πληροφορεί σε ποιο πακέτο ανήκουμε; Edited by imaginos
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά υπάρχει τρόπος να δω σε ποιο πακέτο ανήκω σήμερα; Ήμουν στο παλιό και φοβερό F2G2 και δεν έχω κάνει ποτέ αλλαγή πακέτου. Εξακολουθώ άραγε να έχω τις χρεώσεις του F2G2 ή όχι; Ξέρω πως μόνο η χρέωση των SMS έχει αλλάξει αλλά δεν ξέρω για τις χρεώσεις ομιλίας. Τέλος πάντων υπάρχει κάποιο νούμερο που να μας πληροφορεί σε ποιο πακέτο ανήκουμε;

 

κανε μια κληση οχι πανω απο ενα λεπτο και δες αν σου τραβηξε 0,11cents

http://img651.imageshack.us/img651/9279/bfreeavatar21024x768102.jpg
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά υπάρχει τρόπος να δω σε ποιο πακέτο ανήκω σήμερα; Ήμουν στο παλιό και φοβερό F2G2 και δεν έχω κάνει ποτέ αλλαγή πακέτου. Εξακολουθώ άραγε να έχω τις χρεώσεις του F2G2 ή όχι; Ξέρω πως μόνο η χρέωση των SMS έχει αλλάξει αλλά δεν ξέρω για τις χρεώσεις ομιλίας. Τέλος πάντων υπάρχει κάποιο νούμερο που να μας πληροφορεί σε ποιο πακέτο ανήκουμε;

 

Καλείς 6935601268 και πληκτρολογείς τον αριθμό σου.

TCL 40 NXTPAPER

Link to comment
Share on other sites

όσες φορές είχα την κάρτα σε απλό κινητό ( όχι smartphone ) ποτέ δεν χρεώθηκα.

Αν το είχα σε smartphone μου έτυχε να χρεωθώ, άρα φταίει το τηλέφωνο και όχι η εταιρεία.

 

Δεν νομίζω πως είναι απάτη, γενικά μου έχει συμβεί και εμένα αλλά πιστεύω πως είναι θέμα ρύθμισης της συσκευής μου. Από τότε που πριν τελειώσουν τα data, τα κλείνω ποτέ δεν έχω χρεωθεί μα ποτέ όμως

Έχω smartphones τα τελευταία 10 περίπου χρόνια. Πέρασα σχεδόν από όλα τα λειτουργικά και τα τελευταία 3 περίπου χρόνια έχω android. Όλο αυτό το διάστημα είμαι στη WIND (TIM πριν). Ήμουν με συμβόλαιο και 1 χρόνο τώρα περίπου έχω F2G. Δεν με είχε χρεώσει ποτέ με το daily internet παρά τις 3 συνεχόμενες ημέρες μέσα Φεβρουαρίου. Γνωρίζω αρκετά τα android smartphones. Τα δεδομένα είναι σχεδόν πάντα κλειστά γιατί είμαι σχεδόν πάντα σε WI-FI. Μόνο όταν χρησιμοποιώ τα log n win ανοίγω τα δεδομένα και μόνο όταν χρειάζομαι κάτι και μετά τα κλείνω πάλι αμέσως. Πως μπορεί η συσκευή από μόνη της να ενεργοποιήσει το internet και να με χρεώσει χωρίς να το καταλάβω; Τι να πω ίσως να γίνεται, αν και είμαι 90% σίγουρος ότι δε μπορεί να γίνει αυτό.

Link to comment
Share on other sites

πολλές και καλές αλλαγές στο νέο σαιτ της Q!!!

- Νέα πακέτα

- Ολα τα πακέτα χωρίς ελάχιστη χρέωση και ανα δευτερόλεπτο!!!

- Με την πρώτη ανανέωση 10ε του μήνα, δώρο 1000' προς q και 500mb

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Τα πάντα για τo FREE2GO καρτοκινητό της Nova

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...