Jump to content

Τα πάντα για το Frog Mobile


sideras1985
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Οπως τα λέει ο Vasileios είναι και να προσθεσω ότι τα συμβόλαια είναι για εντελώς διαφορετικό target group. Κανένας επαγγελματίας και καμμία εταιρία δεν προκειται να αφήσει τα συμβόλαια για να παει στα καρτοκινητα, αφου οι λογαριασμοί δηλώνονται ως επαγγελματικά έξοδα και επιστρεφεται ο φορος. Όπως επισης απο μια ηλικία και πανω η πλειοψηφια δεν ασχολείται με καρτοκινητα. Πολυς κόσμος έχει το "αγχος" να μείνει από κάρτα. Ξέρω πολλα άτομα λιανικής (οχι επαγγελματιες) με συμβολαια που δεν αλλάζουν με τιποτα.

 

Όσο αφορά τις τιμές, ελέυθερη αγορά υπάρχει και μόνο εάν μία εταιρία ξεπεράσει το 50% των συνολικών συνδρομητών θα της βάλουν χέρι.

Link to comment
Share on other sites

Τα συμβόλαια των 50 ευρώ έχουν χιλιάδες λεπτά ομιλίας και sms.

 

Δεν ειναι μοναδικό κριτήριο το Internet.

 

Συμβόλαια με απεριόριστα λεπτά και ΣΜΣ έχουν 17€ αλλά 8 γκιγκα ίντερνετ όπως έγραφε συμφορουμίτης. Αν είναι απεριόριστα όλα ανεβαίνει κατακόρυφα η τιμή και το δέλεαρ είναι το ίντερνετ.

Τηλεδιασκέψεις, βίντεοκλήσεις, αποστολές μεγάλων αρχείων (φωτοσοπ κλπ), βίντεο κλπ απαιτούν πολλά δεδομένα που μόνο το απεριόριστο ίντερνετ μπορεί να διεκπεραιώσει σε επαγγελματίες. Οπότε δεν είναι όντως το μοναδικό κριτήριο, αλλά το σπουδαιότερο για να πληρώσει κάποιος ένα τέτοιο συμβόλαιο. Λεπτά ομιλίας βρίσκεις εύκολα, ΣΜΣ για επαγγελματικούς λόγους λίγο πιο δύσκολο, απεριόριστο ίντερνετ μόνο αν βάλεις το χέρι στην τσέπη.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Όσο αφορά τις τιμές, ελέυθερη αγορά υπάρχει και μόνο εάν μία εταιρία ξεπεράσει το 50% των συνολικών συνδρομητών θα της βάλουν χέρι.

 

Εγώ έχω καρτοκινητά στο προσωπικό και τα βάζω στα έξοδα.

Πριν αρκετά χρόνια η μαικροσοφτ έδωσε προσφορά στην κινεζική κυβέρνηση 65$ Windows+ office, όταν και τα δύο κόστιζαν τότε πάνω από 600$. Αναγκάστηκε να αποσυρθεί γιατί δεν μπόρεσε να αποδείξει ότι δεν ήταν κάτω από το κόστος αυτή η προσφορά, γιατί θα ήταν αισχροκέρδεια τα 600$'

Έτσι λοιπόν ΟΛΕΣ οι εταιρείες δίνουν αυτές τις προσφορές στα κρυφά για να πάρουν (κλέψουν) κάποιον συνδρομητή παραπάνω σε μία κορεσμένη αγορά. Εντάξει πόσους θα κλέψουν όταν ούτε διαφημίσεις δεν μπορούν να κάνουν. Φανταστείτε μία διαφήμιση της φρογκ να λέει απεριόριστα, 200' προς όλους και 400' φρογκ με 10€ στην τηλεόραση. Θα γινόταν ο χαμός.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που λες για την Microsoft δεν αντιστοιχεί καθόλου στην cosmote και το κόστος της.

Μην ξεχνάς ότι δίνοντας πολλά λεπτά ομιλίας έχει υποχρέωση να πληρώσει το αυξημένο τέλος τερματισμού στις άλλες εταιρείες. Τέλος τερματισμού υπάρχει και στα SMS .

Αυτό απλά τεκμηριώνει τον ισχυρισμό ότι οι τιμές είναι ανταγωνιστικές .

Από την μία έχεις 200 λεπτά και αυτά σε τρίλεπτα και απεριόριστα GB ενώ στο συμβόλαιο που έχει απεριόριστα GB είναι ακριβώτερο λόγω των πολλών μέχρι απεριόριστων λεπτών ομιλίας αλλά και απεριόριστα λεπτά να μην έχεις , έχεις χρέωση ανά λεπτό.

Link to comment
Share on other sites

Δίνοντας πολλά λεπτά ή ΣΜΣ ΔΕΝ σημαίνει ότι θα τα χρησιμοποιήσει κανένας, όπως και όταν δίνει απεριόριστα κανένας δε θα χρησιμοποιήσει τεράστιους όγκους. Προωθητική ενέργεια είναι. Στα απεριόριστα κοσμοτε στο χωριό μου, 6 χρήστες για έναν μήνα βλέποντας τηλεόραση, βιντεοκλήσεις, βιντεάκια κλπ χαλάσαμε μόνο 250 γκιγκα. Έτσι είναι σε όλα.

Πόσες ώρες μπορεί να μιλάει κάποιος σε GSM κλήση όταν υπάρχουν εφαρμογές βιντεοκλήσεων, τηλεδιάσκεψης κλπ? Να μην πούμε για τα Voip των επαγγελματιών.

Γιατί λοιπόν δεν ανεβαίνουν αυτές οι προσφορές στην τηλεόραση?

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους! Αγόρασα χθες νέο νουμεράκι Frog με eSIM, από κατάστημα Γερμανός. Είχε αναφέρει κάποιος, ότι για τους τρεις πρώτους μήνες, υπάρχει η δυνατότητα ενεργοποίησης πακέτου με 11GB+200' προς όλους+400' προς Frog. Γνωρίζει κανείς, πώς ενεργοποιείται το εν λόγω πακέτο? Αν όντως υπάρχει, θα ήθελα να το ενεργοποιήσω για τις διακοπές. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Link to comment
Share on other sites

https://www.wifigreece.gr/product/karta-ananeosis-frog-10/

Δες εδώ!

 

Στάλθηκε από το Pixel 4a μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα, συμφορουμίτες! Ξέρουμε αν έχει διπλασιασμό αυτή τη βδομάδα; Ευχαριστώ!

 

Ναι έχει διπλασιασμό:)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Γνωρίζει κάποιος το voucher πόσες μέρες μετά πού θα μας το στείλουν μπορούμε να το ενεργοποιησουμε;
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Γνωρίζει κάποιος το voucher πόσες μέρες μετά πού θα μας το στείλουν μπορούμε να το ενεργοποιησουμε;
Έχουν γράψει όλες τις λεπτομέρειες πιο πάνω.
Link to comment
Share on other sites

Έκανε μεταφορά ο αδερφός μου από συμβόλαιο vodafone σε cosmote.Του είπα να το κάνει cosmo κάρτα και όχι καρτοσυμβόλαιο για να το γυρίσουμε σε frog αλλά τα λαμόγια του το κάνανε μάλον καρτοσυμβόλαιο.Του είπαν θα δίνει 12€ για 300 λεπτά προς cosmote , 300 προς όλα τα δίκτυα , 200sms και 400ΜΒ ιντερνετ.

Του είπα να στείλει ΑΛΠΑΚ στο 1314 και του ήρθε sms που λέει οτι "Για να μεταφερθείς στο frog στείλε F στο 1314 (χρεωση 0€).Στο whats'up στείλε W στο 1314 (χρεωση 0€).

Αν δεν κάνω λάθος όταν είσαι σε καρτοκινητό cosmote και θες να πας σε frog έχει εφάπαξ χρέωση 4€ ή κάτι τέτοιο και όχι 0€.Άρα είναι καρτοσυμβόλαιο αυτό που του έκαναν;

Αν στείλει F στο 1314 θα μπορέσει να το γυρίσει σε frog χωρίς πάγια χρέωση;

[sIGPIC][/sIGPIC]deltahacker.gr Ελληνικό περιοδικό για το ethical hacking

Η αληθινή αξία ενός ανθρώπου φαίνεται στο πως φέρεται σε κάποιον, από τον οποίο δεν μπορεί να έχει κανένα όφελος

Link to comment
Share on other sites

Το πακέτο που λες παραπέμπει στο combo της κοσμοκαρτας. Από όσο θυμάμαι η πρώτη αλλαγή καρτοκινητου πακέτου είναι δωρεάν

Η χρέωση πλέον είναι 10€ και επίσης αν δεν ήταν cosmokarta δε θα έλεγε αυτό το μήνυμα

Link to comment
Share on other sites

Η αλλαγή χωρίς χρέωση γίνεται μόνο την 1η φορά. Στις υπόλοιπες αλλαγές υπάρχει χρέωση.

 

Στάλθηκε από το M2102J20SG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ναι το βρήκα τελικά το πρόγραμμα.Έχετε δίκιο.Οπότε είμαστε οκ με την αλλαγή.

Αν κάποιος έχει την καλωσύνη να μου θυμίσει και τι στέλνουμε για να έχει δωρεάν ομιλία τα ΣΚ προς frog.

Επίσης κάτι σημαντικό : Εαν κάνουμε τώρα την αλλαγή σε frog , τα λεπτά ομιλίας που είχε από πριν τα χάνει; Μήπως συμφέρει να κάνουμε την αλλαγή σε frog σε ένα μήνα από τώρα;

Edited by tarantules

[sIGPIC][/sIGPIC]deltahacker.gr Ελληνικό περιοδικό για το ethical hacking

Η αληθινή αξία ενός ανθρώπου φαίνεται στο πως φέρεται σε κάποιον, από τον οποίο δεν μπορεί να έχει κανένα όφελος

Link to comment
Share on other sites

Αν κάποιος έχει την καλωσύνη να μου θυμίσει και τι στέλνουμε για να έχει δωρεάν ομιλία τα ΣΚ προς frog.

 

WK στο 1330

Link to comment
Share on other sites

WK στο 1330

Ευχαριστώ!

[sIGPIC][/sIGPIC]deltahacker.gr Ελληνικό περιοδικό για το ethical hacking

Η αληθινή αξία ενός ανθρώπου φαίνεται στο πως φέρεται σε κάποιον, από τον οποίο δεν μπορεί να έχει κανένα όφελος

Link to comment
Share on other sites

WK στο 1330

 

( Δεν πρέπει να ισχύει πια. Το δοκίμασα σε νέο πακέτο frog, πριν 2 μήνες, και δεν κατάφερα να ενεργοποιηθεί... Τα έχει καταφέρει κανείς πρόσφατα; )

 

Λάθος, τελικά δουλεύει μια χαρά. Ξαναδοκιμάστηκε τώρα, και ενεργοποιήθηκε!!

Edited by yyyy
Link to comment
Share on other sites

Ναι τρέχει

1 minute ago, nikiforos_ said:

Γνωρίζει κάποιος αν τρέχει εβδομάδα διπλασιασμού?

 

΄΄η ΑΕΚ είναι κυρίως ιδέα. Και αι ιδέαι δεν αποθνήσκουν΄΄

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

member since: September 2003

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, αυτή η κάρτα πώς ακριβώς λειτουργεί; Αγοράζεις φαντάζομαι μια κάρτα SIM από Γερμανό και αν κάνεις ανανέωση με τον κωδικό που σου στέλνουν παίρνεις απεριόριστα; Ρωτώ επειδή μένω στο εξωτερικό κι έλεγα το φθινόπωρο να δουλέψω μια βδομάδα από την Ελλάδα και δεν έχω βρει κάποιο πακέτο που να προσφέρει απεριόριστο Ίντερνετ. Το συγκεκριμένο είναι απεριόριστο unthrottled ή έχει πολιτική ορθής? Επειδή στην σελίδα τους δεν αναφέρει κάτι. Επίσης, η κάρτα η ίδια ενεργοποιεί τα απεριόριστα, τύπου την αγοράζεις τώρα και την ενεργοποιείς σε 3 μήνες από τώρα και παίρνεις τότε τα απεριόριστα; Όντως απίστευτη προσφορά. Με 10 ευρώ απεριόριστο 4G Cosmote?!

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, one_tree_hill said:

Καλησπέρα, αυτή η κάρτα πώς ακριβώς λειτουργεί; Αγοράζεις φαντάζομαι μια κάρτα SIM από Γερμανό και αν κάνεις ανανέωση με τον κωδικό που σου στέλνουν παίρνεις απεριόριστα; Ρωτώ επειδή μένω στο εξωτερικό κι έλεγα το φθινόπωρο να δουλέψω μια βδομάδα από την Ελλάδα και δεν έχω βρει κάποιο πακέτο που να προσφέρει απεριόριστο Ίντερνετ. Το συγκεκριμένο είναι απεριόριστο unthrottled ή έχει πολιτική ορθής? Επειδή στην σελίδα τους δεν αναφέρει κάτι. Επίσης, η κάρτα η ίδια ενεργοποιεί τα απεριόριστα, τύπου την αγοράζεις τώρα και την ενεργοποιείς σε 3 μήνες από τώρα και παίρνεις τότε τα απεριόριστα; Όντως απίστευτη προσφορά. Με 10 ευρώ απεριόριστο 4G Cosmote?!

Σε ποια προσφορά αναφέρεσαι φίλε; 

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, p_k said:

Σε ποια προσφορά αναφέρεσαι φίλε; 

Στην προσφορά στη σελίδα https://www.wifigreece.gr/product/karta-ananeosis-frog-10/

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...