Jump to content

[LG G4] Κολλημένο σε bootloop!!!


athanaso77
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ευτυχως δεν σε ακουσα

ευτυχης κατοχος ολης της σειρας G της LG

G2 G3 G4

k μια φορα που χρειαστηκε να χρησιμοποιησω το σερβις τους για το G3 η procordia ηταν συνεπεστατη ..Δωρεαν κουριερ ηρθε συσκευασε το κινητο κ μου το εφεραν στο σπιτι μου μετα απο 6 μερες οπως που ειχαν πρωτοπει

το προβλημα με το G4 οπως σωστα ειχε ανφερει ο egodemis ηταν οι θερμοκρασιες που αναπτυσονταν....αυτο που ξεχασε να αναφερει ειναι οτι στην τελευταια αναβαθμιση με την v20g οι θερμοκρασιες πεσανε σε χαμηλα επιπεδακ σε συνδυασμο με τις καινουργιες πλακετες απο την 603 κ μετα η πιθανοτητα bootloop ειναι απειροελαχιστη

Αν συμβει καποια(που ειναι κατι εξαιρετικα σπανιο πια οπως εχουμε ηδη καταλαβει) θα ειναι η εξαιρεση που επιβεβαιωνει τον κανονα

Ελεος πια με τους haters

 

Το θέμα είναι οτι όλοι αυτοί που κράζουμε για την γενικότερη αντιμετώπιση της LG στο θέμα είμαστε ¨fans¨ της εταιρείας... Τους haters που τους είδες; Εγώ προσωπικά είχα G2,G3,G4,FLEX 2(το πήρα στη μάνα μου),V10 και τώρα έχω G5.Θεωρείς φυσιολογικό ότι δόθηκε λύση(?) μετά απο δύο χρόνια σχεδόν απο τότε που κυκλοφόρησε η συσκευή; Οτι δόθηκε λύση(?) μετά απο 1 χρόνο + που έσκασαν τα πρώτα bootloop σε ικανοποιεί σαν αποτέλεσμα; Το ενδεχόμενο να έχουν κατεβάσει την ισχύ του επεξεργαστή για την αποφυγή υψηλών θερμοκρασιών πως σου φαίνεται; Κάτι αντίστοιχο κοινώς με αυτό που είχε γίνει κατά το πρώτο release του snapdragon 810...

Edited by takaros31

Samsung Galaxy Note 20 Ultra + Huawei gt2

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 3,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Ευτυχως δεν σε ακουσα

ευτυχης κατοχος ολης της σειρας G της LG

G2 G3 G4

k μια φορα που χρειαστηκε να χρησιμοποιησω το σερβις τους για το G3 η procordia ηταν συνεπεστατη ..Δωρεαν κουριερ ηρθε συσκευασε το κινητο κ μου το εφεραν στο σπιτι μου μετα απο 6 μερες οπως που ειχαν πρωτοπει

το προβλημα με το G4 οπως σωστα ειχε ανφερει ο egodemis ηταν οι θερμοκρασιες που αναπτυσονταν....αυτο που ξεχασε να αναφερει ειναι οτι στην τελευταια αναβαθμιση με την v20g οι θερμοκρασιες πεσανε σε χαμηλα επιπεδακ σε συνδυασμο με τις καινουργιες πλακετες απο την 603 κ μετα η πιθανοτητα bootloop ειναι απειροελαχιστη

Αν συμβει καποια(που ειναι κατι εξαιρετικα σπανιο πια οπως εχουμε ηδη καταλαβει) θα ειναι η εξαιρεση που επιβεβαιωνει τον κανονα

Ελεος πια με τους haters

 

σε αυτό εχεις δίκαιο να έχουν ρίξει λίγο το voltage στο cpu/ram/nand διατηρώντας ετσι συσκευη σχετικά δροσερή (με λίγο μικρότερες επιδώσεις) ετσι χειμώνα για να χαλάει σε κάποιον συσκευη από overheating ειναι μηδενική......... αλλά μένουν και άλλα προβλήματα .... πχ πέσιμο... συσκευη παραμένει άκρος ευαίσθητη σε περίεργο πέσιμο λόγο κακής ποιότητας του pcb η συνεχής τραντάγματα .... όπως και θέμα (αν και αρκετά μικρότερο) θα συνεχίσει να υπάρχει τα ζεστά καλοκαίρια...

 

ο μόνος αξιόπιστος τρόπος να γίνουν όλα αυτά είναι να αλλάξει η lg τον τρόπο που βγάζει τα λεφτά......... να ρίξει βάρος στην ποιότητα και ας έχει λίγο ποιο υψηλή τιμή παρά στην ποσότητα

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι οτι όλοι αυτοί που κράζουμε για την γενικότερη αντιμετώπιση της LG στο θέμα είμαστε ¨fans¨ της εταιρείας... Τους haters που τους είδες; Εγώ προσωπικά είχα G2,G3,G4,FLEX 2(το πήρα στη μάνα μου),V10 και τώρα έχω G5.Θεωρείς φυσιολογικό ότι δόθηκε λύση(?) μετά απο δύο χρόνια σχεδόν απο τότε που κυκλοφόρησε η συσκευή; Οτι δόθηκε λύση(?) μετά απο 1 χρόνο + που έσκασαν τα πρώτα bootloop σε ικανοποιεί σαν αποτέλεσμα; Το ενδεχόμενο να έχουν κατεβάσει την ισχύ του επεξεργαστή για την αποφυγή υψηλών θερμοκρασιών πως σου φαίνεται..Κάτι αντίστοιχο κοινώς με αυτό που είχε γίνει κατά το πρώτο release του snapdragon 810...

να εχουν κατεβασει την ισχυ του επεξεργαστη δεν ειναι κατι που εγω μπορω να επιβεβαιωσω..προσωπικα δεν το βλεπω καθολου αυτο..το τηλεφωνο παει σφαιρα κ το απολαμβανω.....

κ οχι δεν με ικανοποιει που αργησε ενα χρονο να νρει την λυση...απ την αλλη ομως δεν αφησε ξεκρεμαστο τον κοσμο .Αναγνωρισε το προβλημα κ αλλαζε ολες τις πλακετες δινοντας κ επιπλεον 2 χρονια εγγυηση σ αυτες..

Φανταζομαι οτι οταν παρουσιαστηκε μαζικα το προβλημα ειχαν 2 επιλογες..να το αποσυρουν η να κανουν αντικατασταση των πλακετων...επελεξαν το 2ο....οτι κ να διαλεγαν παντως η ζημια στο prestige εχει επελθει...κ ειναι κριμα γιατι εχει παρουσιασει εξαιρετικα καλαισθητα κ καινοτομα τηλεφωνα ενα εκ των οποιων απολαμβανω σημερα

Link to comment
Share on other sites

να εχουν κατεβασει την ισχυ του επεξεργαστη δεν ειναι κατι που εγω μπορω να επιβεβαιωσω..προσωπικα δεν το βλεπω καθολου αυτο..το τηλεφωνο παει σφαιρα κ το απολαμβανω.....

κ οχι δεν με ικανοποιει που αργησε ενα χρονο να νρει την λυση...απ την αλλη ομως δεν αφησε ξεκρεμαστο τον κοσμο .Αναγνωρισε το προβλημα κ αλλαζε ολες τις πλακετες δινοντας κ επιπλεον 2 χρονια εγγυηση σ αυτες..

Φανταζομαι οτι οταν παρουσιαστηκε μαζικα το προβλημα ειχαν 2 επιλογες..να το αποσυρουν η να κανουν αντικατασταση των πλακετων...επελεξαν το 2ο....οτι κ να διαλεγαν παντως η ζημια στο prestige εχει επελθει...κ ειναι κριμα γιατι εχει παρουσιασει εξαιρετικα καλαισθητα κ καινοτομα τηλεφωνα ενα εκ των οποιων απολαμβανω σημερα

 

συμφωνώ και επαυξάνω για τα καλά τηλέφωνα... Ωστόσο το κράξιμο για το συγκεκριμένο και για το θέμα bootloop είναι δικαιολογημένο. Άσχετα αν συνολικά είναι καλή υλοποιήση.

Samsung Galaxy Note 20 Ultra + Huawei gt2

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Πέραν της προσωπικής εμπειρίας του καθενός μας απο τη συσκευή ή το service της εταιρείας στην οποία εδωσε τα χρηματα του αλλα και την εμπιστεύθηκε και έγινε πελατης της, υπαρχουν και καποια αντικειμενικά κριτήρια όπως οι απόψεις πάρα πολλών διαφορετικών χρηστων .

 

Πρώτη μου επαφη με την εταιρεία αυτη ηταν με το Optimus G και μετα με το G2.

Απολυτα ευχαριστημένος. Ειδικα με το πρωτο δεν ειχε ακουστεί σχεδον τιποτα. Με το 2ο ακούστηκαν παρα μα παρα πολλες φωνές για την οθονη του και το σημα του. ΑΛΛΑ και το τονίζω, το φοβερο και υποδειγματικό service του (σημειο αναφοράς για ολες τις αλλες εταιρείες) έκαναν τα προβληματα του να μην σταματούν τις πωλήσεις του.

Μετα ηρθε το G3 και απο εκει και πέρα ο κατήφορος. Όποιος ξεχνα ας ρωτησει τους κατόχους των συσκευων με τις ρωγμές και τις επανεκινησεις των συσκευων για τουλάχιστον ενα χρονο, που δεν μπορουσαν να βρουν το προβλημα.

Μετα ηρθε το G4 το οποίο το ζαχαρωνα. ΑΛΛΑ με προλαβαν τα bootloop του και δεν το αγορασα. Και με αυτο το προβλημα παρα μα παρα πολλοί κάτοχοι, οπου σε συνδυασμό με αυτο που φωνάζουν παρα πολλοί(τη συμπεριφορά του service) έδειξε μια εταιρεία να μη σέβεται αυτόν που τη τίμησε με την αγορα προϊόντων της.

 

Έχω το v10, μου παρουσιασε το γνωστο προβλημα με την οθονη αλλα ειχα σωστοτατη αντιμετώπιση απο το service. Θεμα ευρείας κλίμακας bootloop δεν θεωρω οτι υπαρχει με τη συγκεκριμένη συσκευή.

 

Συμπερασμα μου απο οτι ζω η διαβάζω για τις συσκευες της lg; Πριν αγορασω συσκευή της ψάχνω παντα εαν εχει πλεον βγάλει προβλημα ευρείας κλιμακας θεωρώντας το μαλιστα και δεδομένο σαν φόβο. Αλλα και άγχος εαν το προβλημα μου επιλυθεί ή με κοροϊδέψουν με βλακειες δικαιολογίες απο το service. Αυτο εχει καταφερει δυστυχως.

Edited by miltos74
Link to comment
Share on other sites

Πέραν της προσωπικής εμπειρίας του καθενός μας απο τη συσκευή ή το service της εταιρείας στην οποία εδωσε τα χρηματα του αλλα και την εμπιστεύθηκε και έγινε πελατης της, υπαρχουν και καποια αντικειμενικά κριτήρια όπως οι απόψεις πάρα πολλών διαφορετικών χρηστων .

 

Πρώτη μου επαφη με την εταιρεία αυτη ηταν με το Optimus G και μετα με το G2.

Απολυτα ευχαριστημένος. Ειδικα με το πρωτο δεν ειχε ακουστεί σχεδον τιποτα. Με το 2ο ακούστηκαν παρα μα παρα πολλες φωνές για την οθονη του και το σημα του. ΑΛΛΑ και το τονίζω, το φοβερο και υποδειγματικό service του (σημειο αναφοράς για ολες τις αλλες εταιρείες) έκαναν τα προβληματα του να μην σταματούν τις πωλήσεις του.

Μετα ηρθε το G3 και απο εκει και πέρα ο κατήφορος. Όποιος ξεχνα ας ρωτησει τους κατόχους των συσκευων με τις ρωγμές και τις επανεκινησεις των συσκευων για τουλάχιστον ενα χρονο, που δεν μπορουσαν να βρουν το προβλημα.

Μετα ηρθε το G4 το οποίο το ζαχαρωνα. ΑΛΛΑ με προλαβαν τα bootloop του και δεν το αγορασα. Και με αυτο το προβλημα παρα μα παρα πολλοί κάτοχοι, οπου σε συνδυασμό με αυτο που φωνάζουν παρα πολλοί(τη συμπεριφορά του service) έδειξε μια εταιρεία να μη σέβεται αυτόν που τη τίμησε με την αγορα προϊόντων της.

 

Έχω το v10, μου παρουσιασε το γνωστο προβλημα με την οθονη αλλα ειχα σωστοτατη αντιμετώπιση απο το service. Θεμα ευρείας κλίμακας bootloop δεν θεωρω οτι υπαρχει με τη συγκεκριμένη συσκευή.

 

Συμπερασμα μου απο οτι ζω η διαβάζω για τις συσκευες της lg; Πριν αγορασω συσκευή της ψάχνω παντα εαν εχει πλεον βγάλει προβλημα ευρείας κλιμακας θεωρώντας το μαλιστα και δεδομένο σαν φόβο. Αλλα και άγχος εαν το προβλημα μου επιλυθεί ή με κοροϊδέψουν με βλακειες δικαιολογίες απο το service. Αυτο εχει καταφερει δυστυχως.

 

αυτό που λες δυστυχώς εχε καταφέρει η lg

σχεδον όλοι στο μυαλό(και όχι άδικα) εχουν πλεον LG = SERVICE

και το χειρότερο λογο τον προβλημάτων που φοβάσαι οτι βγάλει καποια συσκευη ουτεεεεε root δεν μπορείς να κάνεις ποια.....

Link to comment
Share on other sites

Καταρχας να ξεχωρισουμε το υπαλληλικο προσωπικο του σερβις (προκορντια) απο την μητρικη LG.

Απο οσο εχω καταλαβει, ενα σερβις ειναι δυο πραγματα για τον καταναλωτη.

 

α) σωστα καταρτισμενο και εκειδικευμενο προσωπικο, ωστε να εχει ταχυτητα, να ειναι ευγενικοι, να μην δημιουργουν προβληματα στις συσκευες (γδαρσιματα κλπ) και να μπορουν να αλλαζουν τα οποια ανταλλακτικα προσφεροντας σωστη διαγνωση και καλο μονταρισμα.

 

β) Η μητρικη εταιρια να εχει μια καλη αντιμετωπιση στους πελατες της και να δινει την εντολη στο τοπικο σερβις να αλλαξει δωρεαν κατι που θεωρει βλαβη, φροντιζοντας παραλληλα να τροφοδοτει γρηγορα τα σερβις με ανταλλακτικα και να παρεχει εξηγησεις στους πελατες οταν απαιτηθει.

 

 

Απο οσο εχω καταλαβει λοιπον διαβαζοντας περιστασιακα για το σερβις της lg, στο α) τα πηγαινει μια χαρα και η πλειοψηφια των πελατων, ειναι ευχαριστημενοι.

Οσον αφορα το β) που εχει να κανει καθαρα με την κατασκευαστικη εταιρια, αυτη στην ουσια λυνει ή δενει τα χερια των σερβις που συνεργαζεται.

 

Για παραδειγμα, η προκορντια (αν εχω καταλαβει καλα) αλλαζε πλακετες και οθονες μια χαρα. Καποια στιγμη εσκασαν πολλες πλακετες μαζι και εγινε το μοιραιο να υπαρχει καθυστερηση στην επισκευη/παραλαβη. Ειναι λογικο οταν σου σκανε δεκαδες κινητα την ημερα σε μια συγκεκριμενη περιοδο.

Το δευτερο ειναι το image retention που απο οσο διαβασα, στην αρχη αντικαθιστουσε μια χαρα τις οθονες. Υστερα πηρε εντολη να μην τις αλλαζει.

 

Προφανως λοιπον τα εχουμε με την LG κατασκευαστικη και οχι με το σερβις.

Οποτε οποιος πικραμενος θελει να μπουκοταρει κατι, αυτο θα πρεπει να ειναι η μαμα LG οπως το βλεπω εγω.

 

Ας φανταστουμε και την θεση του σερβις οπου προσπαθει να κανει σωστα τη δουλεια του και να κραταει ευχαριστημενους τους πελατες και να ερχεται υστερα η LG με το g4 και να βγαζει τις αστοχιες υλικου στις πλακετες και υστερα να απαγορευει την αλλαγη οθονης για το I.R.

στην ουσια οπως το βλεπω εγω, ισως πληττεται και το image του σερβις εξ αιτιας της μητρικης εταιριας.

 

Αυτα τα γραφω γιατι ισως δεν ειναι δικαιο να τσουβαλιαζουμε το σερβις που εχουμε με τις αποφασεις της μητρικης LG.

Οποτε θεωρω οτι οποιοδηποτε παραπονο πρεπει να εχει αποδεκτη την ιδια την LG.

 

Οπως για παραδειγμα εγω οπου μου αλλαξαν πλακετα για Bootloop, αλλα δεν μου αλλαξαν την οθονη για το i.r.

Δεν θα ξανα αγορασω LG κινητο, μεχρι να μαθω πως σταματησαν να βαζουν στα κινητα τους τις quantum ips τους, που προκαλουν IR.

Οταν παψουν το παραμυθακι "φυσιολογικη λειτουργια" ή οταν βαλουν καποια amoled. τοτε και παλι θα το σκεφτω.

 

Δεν εχω ξανα επισκεφθει σερβις ποτε και δεν εχω εμπειρια απο την ποιοτητα διαφορων σερβις στην Ελλαδα. Απο τα γενικα διαδικτυακα σχολια ομως μου εχει μεινει η αισθηση οτι η procordia ηταν οκ (και για αυτο και προτιμησα και lg εξ αρχης...)

 

Εγω για το συμβαν χρεωνω μονο την μητρικη εταιρια οπου κατα την δικη μου εκτιμηση δεν επραξε καθολου καλα στους πελατες της με το g4.

Τους ταλαιπωρεις με bootloops και αλλαγες πλακετων και οταν χτυπαει η οθονη σου και ξανα τρεχουν στο σερβις, αντι να τους κανεις δωρο και μια θηκη (λεμε τωρα) ή να ζητησεις συγνωμη, τους την βγαζεις με φυσιολογικη λειτουργια. ?

Αν εμεινα λιγο παραπανω αρνητικα εκπληκτος ηταν γιατι ειχα ακουσει απο παλια πως η LG εδινε εγγυηση zero pixel στις οθονες της και θεωρουσα πως ειναι μια εταιρια οπου σε αποζημιωνει με το παραμικρο.

Ερχεται σε τρομερη αντιφαση αυτο που εγινε τωρα με τις οθονες των κινητων της.

 

Μπορει για εσας η ειδηση να ειναι το Bootloop, αλλα για μενα ειναι το image retention οπου δεν στεκεται στο υψος των περιστασεων, τουλαχιστον οπως εγω ειχα μια συγκεκριμενη αντιληψη για αυτη την εταιρια.

 

Οκ, δεν πειραζει, θα το θυμαμαι την επομενη φορα που θα δω ενα κινητο LG στο ραφι.

Αυτη ηταν η δικη μου αποψη και σταση επανω σε αυτα τα 2 θεματα του g4. Απλως θελησα να την μοιραστω μαζι σας.

Edited by nemaki
Link to comment
Share on other sites

Καταρχας να ξεχωρισουμε το υπαλληλικο προσωπικο του σερβις (προκορντια) απο την μητρικη LG.

Απο οσο εχω καταλαβει, ενα σερβις ειναι δυο πραγματα για τον καταναλωτη.

 

α) σωστα καταρτισμενο και εκειδικευμενο προσωπικο, ωστε να εχει ταχυτητα, να ειναι ευγενικοι, να μην δημιουργουν προβληματα στις συσκευες (γδαρσιματα κλπ) και να μπορουν να αλλαζουν τα οποια ανταλλακτικα προσφεροντας σωστη διαγνωση και καλο μονταρισμα.

 

β) Η μητρικη εταιρια να εχει μια καλη αντιμετωπιση στους πελατες της και να δινει την εντολη στο τοπικο σερβις να αλλαξει δωρεαν κατι που θεωρει βλαβη, φροντιζοντας παραλληλα να τροφοδοτει γρηγορα τα σερβις με ανταλλακτικα και να παρεχει εξηγησεις στους πελατες οταν απαιτηθει.

 

 

Απο οσο εχω καταλαβει λοιπον διαβαζοντας περιστασιακα για το σερβις της lg, στο α) τα πηγαινει μια χαρα και η πλειοψηφια των πελατων, ειναι ευχαριστημενοι.

Οσον αφορα το β) που εχει να κανει καθαρα με την κατασκευαστικη εταιρια, αυτη στην ουσια λυνει ή δενει τα χερια των σερβις που συνεργαζεται.

 

Για παραδειγμα, η προκορντια (αν εχω καταλαβει καλα) αλλαζε πλακετες και οθονες μια χαρα. Καποια στιγμη εσκασαν πολλες πλακετες μαζι και εγινε το μοιραιο να υπαρχει καθυστερηση στην επισκευη/παραλαβη. Ειναι λογικο οταν σου σκανε δεκαδες κινητα την ημερα σε μια συγκεκριμενη περιοδο.

Το δευτερο ειναι το image retention που απο οσο διαβασα, στην αρχη αντικαθιστουσε μια χαρα τις οθονες. Υστερα πηρε εντολη να μην τις αλλαζει.

 

Προφανως λοιπον τα εχουμε με την LG κατασκευαστικη και οχι με το σερβις.

Οποτε οποιος πικραμενος θελει να μπουκοταρει κατι, αυτο θα πρεπει να ειναι η μαμα LG οπως το βλεπω εγω.

 

Ας φανταστουμε και την θεση του σερβις οπου προσπαθει να κανει σωστα τη δουλεια του και να κραταει ευχαριστημενους τους πελατες και να ερχεται υστερα η LG με το g4 και να βγαζει τις αστοχιες υλικου στις πλακετες και υστερα να απαγορευει την αλλαγη οθονης για το I.R.

στην ουσια οπως το βλεπω εγω, ισως πληττεται και το image του σερβις εξ αιτιας της μητρικης εταιριας.

 

Αυτα τα γραφω γιατι ισως δεν ειναι δικαιο να τσουβαλιαζουμε το σερβις που εχουμε με τις αποφασεις της μητρικης LG.

Οποτε θεωρω οτι οποιοδηποτε παραπονο πρεπει να εχει αποδεκτη την ιδια την LG.

 

Οπως για παραδειγμα εγω οπου μου αλλαξαν πλακετα για Bootloop, αλλα δεν μου αλλαξαν την οθονη για το i.r.

Δεν θα ξανα αγορασω LG κινητο, μεχρι να μαθω πως σταματησαν να βαζουν στα κινητα τους τις quantum ips τους, που προκαλουν IR.

Οταν παψουν το παραμυθακι "φυσιολογικη λειτουργια" ή οταν βαλουν καποια amoled. τοτε και παλι θα το σκεφτω.

 

Δεν εχω ξανα επισκεφθει σερβις ποτε και δεν εχω εμπειρια απο την ποιοτητα διαφορων σερβις στην Ελλαδα. Απο τα γενικα διαδικτυακα σχολια ομως μου εχει μεινει η αισθηση οτι η procordia ηταν οκ (και για αυτο και προτιμησα και lg εξ αρχης...)

 

Εγω για το συμβαν χρεωνω μονο την μητρικη εταιρια οπου κατα την δικη μου εκτιμηση δεν επραξε καθολου καλα στους πελατες της με το g4.

Τους ταλαιπωρεις με bootloops και αλλαγες πλακετων και οταν χτυπαει η οθονη σου και ξανα τρεχουν στο σερβις, αντι να τους κανεις δωρο και μια θηκη (λεμε τωρα) ή να ζητησεις συγνωμη, τους την βγαζεις με φυσιολογικη λειτουργια. ?

Αν εμεινα λιγο παραπανω αρνητικα εκπληκτος ηταν γιατι ειχα ακουσει απο παλια πως η LG εδινε εγγυηση zero pixel στις οθονες της και θεωρουσα πως ειναι μια εταιρια οπου σε αποζημιωνει με το παραμικρο.

Ερχεται σε τρομερη αντιφαση αυτο που εγινε τωρα με τις οθονες των κινητων της.

 

Μπορει για εσας η ειδηση να ειναι το Bootloop, αλλα για μενα ειναι το image retention οπου δεν στεκεται στο υψος των περιστασεων, τουλαχιστον οπως εγω ειχα μια συγκεκριμενη αντιληψη για αυτη την εταιρια.

 

Οκ, δεν πειραζει, θα το θυμαμαι την επομενη φορα που θα δω ενα κινητο LG στο ραφι.

Αυτη ηταν η δικη μου αποψη και σταση επανω σε αυτα τα 2 θεματα του g4. Απλως θελησα να την μοιραστω μαζι σας.

τζαμπα άρχισες να γράφεις... απο service ελάχιστοι ειχαν παράπονο αλλα απο την lg την ιδια...

Link to comment
Share on other sites

Πως ειναι δυνατον αυτο;

Τι να σου πω δεν ξέρω, ίσως επειδή έχω πάει ήδη άλλες δυο συσκευές παλιότερα (άλλα μοντέλα), ή επειδή είχε να δουλέψει η συγκεκριμένη συσκευή αρκετούς μήνες κ δεν μπήκαν στη διαδικασία να περιμένουν να φορτίσει η να της αλλάξουν μπαταρία και δεν το είδαν διότι δεν άνοιγε καν, η απλώς έκαναν τα στραβά μάτια, πάντως την έφτιαξαν σα να ήταν στην εγγύηση...ευτυχώς!!! :) :)

 

----- προσθήκη μηνύματος 119 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

ποσο καιρo εκανε να το φτιαξει η procordia?[/quote

 

Αν θυμάμαι καλά πρέπει να ήταν 4 - 5 μέρες.

Link to comment
Share on other sites

Τι να σου πω δεν ξέρω, ίσως επειδή έχω πάει ήδη άλλες δυο συσκευές παλιότερα (άλλα μοντέλα), ή επειδή είχε να δουλέψει η συγκεκριμένη συσκευή αρκετούς μήνες κ δεν μπήκαν στη διαδικασία να περιμένουν να φορτίσει η να της αλλάξουν μπαταρία και δεν το είδαν διότι δεν άνοιγε καν, η απλώς έκαναν τα στραβά μάτια, πάντως την έφτιαξαν σα να ήταν στην εγγύηση...ευτυχώς!!! :) :)

 

 

 

Αν θυμάμαι καλά πρέπει να ήταν 4 - 5 μέρες.

 

Μπορει να συνεβη λογω φορτου εργασιας... Γιατι πρωτα εβγαζαν αρουταριστα κινητα ως "ρουτ" , εκτος εγγυησης (εγινε οταν υπηρχε η εξαρση του φαινομενου και ειχαν ελλειψη απο πλακετες). Τωρα ισως να ειχαν δουλεια, να το περασαν μια στα γρηγορα , και να εισαι στους (πολυυυυ) τυχερους! Παλι καλα, μπραβο!

Link to comment
Share on other sites

Αύριο φεύγει τιμο κινητό για Αθήνα για πλακέτα. Ελπίζω να μη μου το βγάλουν εκτός εγγύησης επειδή έχω αλλάξει το τζαμάκι και τα κουμπιά πίσω. Το κακο είναι ότι αντί ασημί έχω βάλει μαύρα.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ολο και καινουρια προφιλ βλεπουμε στο νημα!!!!καμια τυχη!!!!

[sIGPIC][/sIGPIC]

''ΖΗΣΕ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΡΙΟ''

"Οι απόψεις είναι σαν τις κω@@@πίδες. Όλοι έχουν από μία."

smrtphone history:HTC Desire**SONY XPERIA SP**LG G3 32Gb**LG G4**ΧΙΑΟΜΙ ΜΙ 9Τ

Link to comment
Share on other sites

Αύριο φεύγει τιμο κινητό για Αθήνα για πλακέτα. Ελπίζω να μη μου το βγάλουν εκτός εγγύησης επειδή έχω αλλάξει το τζαμάκι και τα κουμπιά πίσω. Το κακο είναι ότι αντί ασημί έχω βάλει μαύρα.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Φιλε και εγω εχω αλλαξει το τζαμακι το πισω.εκτος εγγύησης νομιζω βγαίνει με ροοτ η αν εχεις ανοιξει το κινητο.αλλα επειδή αυτοι ειναι περα βρεχει, αν εχεις την καλοσύνη να μας ενημερώσεις να δούμε.

 

Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Φιλε και εγω εχω αλλαξει το τζαμακι το πισω.εκτος εγγύησης νομιζω βγαίνει με ροοτ η αν εχεις ανοιξει το κινητο.αλλα επειδή αυτοι ειναι περα βρεχει, αν εχεις την καλοσύνη να μας ενημερώσεις να δούμε.

 

Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

 

Θα σας ενημερώσω μόλις έχω κάποιο νεο. Ελπίζω να μη δημιουργηθεί κάποιο πρόβλημα.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Για στατιστικούς λόγους να αναφέρω και εγώ ότι δίκαρτο Η818Ρ (αν θυμάμαι καλά, πλακέτα 509) αγορασμένο το Μάρτιο του 2016 έπαθε bootloop 16 Δεκεμβρίου. Επειδή μένω στο εξωτερικό η Procordia το παρέλαβε 27 Δεκεμβρίου. Προς έκπληξή μου το είχα πάλι στα χέρια μου 5 Ιανουαρίου. Λόγω εορτών, δεν περίμενα με τίποτα να το πάρω πριν φύγω πάλι πίσω. Τώρα φοράει την 612. Edited by jog_
Link to comment
Share on other sites

612?? Φρεσκο πραμα! Εχω 603 πλακετα και μετα την αναβαθμιση μετραω 6 μηνες χωρις looop.

 

Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Για στατιστικούς λόγους να αναφέρω και εγώ ότι δίκαρτο Η818Ρ (αν θυμάμαι καλά, πλακέτα 509) αγορασμένο το Μάρτιο του 2016 έπαθε bootloop 16 Δεκεμβρίου. Επειδή μένω στο εξωτερικό η Procordia το παρέλαβε 27 Δεκεμβρίου. Προς έκπληξή μου το είχα πάλι στα χέρια μου 5 Ιανουαρίου. Λόγω εορτών, δεν περίμενα με τίποτα να το πάρω πριν φύγω πάλι πίσω. Τώρα φοράει την 612.

Τα δίκαρτα δεν είναι έτσι κι αλλιώς εκτός εγγύησης; Έχουν εισαχθεί Ευρώπη;

 

Στάλθηκε από το LG-V500 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

612?? Φρεσκο πραμα! Εχω 603 πλακετα και μετα την αναβαθμιση μετραω 6 μηνες χωρις looop.

 

Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Μου θυμίζει τίποτα αλκοολικούς και τέτοια που μετράνε τις μέρες για το πόσο καιρό είναι καθαροί.... :lol:

Πέρα από την πλάκα εύχομαι να το ευχαριστιέσαι.....

Practice what you preach
Link to comment
Share on other sites

Τα δίκαρτα δεν είναι έτσι κι αλλιώς εκτός εγγύησης; Έχουν εισαχθεί Ευρώπη;

 

Στάλθηκε από το LG-V500 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

δίκαρτο 512 πλακέτα αγορασμένο από σκρουτζομάγαζο. όταν έπαθε bootloop το πήγα procordia δεν μου ανέφεραν τπτ για εισαγωγή ή μη στην ευρώπη. αλλάξαν κανονικά πλακέτα μ είπαν για 2 χρόνια ακόμα εγγύηση. (610 πλακέτα εδώ και 2 μιση περίπου μήνες χωρίς πρόβλημα)αυτό με την εγγύηση στα δίκαρτα μάλλον ήταν τεράστια αρβυλιά κάποιου συμφορουμίστα..

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα αφού παρέλαβα το κινητό μετά από αλλαγή πλακέτας(612) μου είπαν στην vodafone ότι το κινητό έχει εγγύηση 3 μήνες!τελικά τι ισχύει?
Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλό το service procordia μια χαρα αλλαχτηκε η πλακέτα μια βδομάδα έκαναν ευχαριστήμενος είμαι, αρ πλακετας που ταπαιξε 601.. Εγγύηση 2 χρόνια ξανά μου έδωσαν!!!

 

----- προσθήκη μηνύματος 115 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

καλησπέρα αφού παρέλαβα το κινητό μετά από αλλαγή πλακέτας(612) μου είπαν στην vodafone ότι το κινητό έχει εγγύηση 3 μήνες!τελικά τι ισχύει?

 

Γιατί vodadon ; procordia το πας

Link to comment
Share on other sites

επειδή το πήρα από vodafone με επιδότηση το πήγα σε αυτούς!αντί για την procordia νομίζω ότι στέλνουν τα lg στην arvato!μήπως φταίει αυτό?υπάρχει τρόπος να μάθω τι εγγύηση ισχύει?
Link to comment
Share on other sites

Κι η Arvato σε μένα τα ίδια έλεγε κάποια στιγμή. 3 μήνες δίνει στις πλακέτες. Ό,τι να 'ναι γενικά. 2 μέτρα και 2 σταθμά...
"Never make anyone a priority in your life when you're only an option in theirs..."
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to [LG G4] Κολλημένο σε bootloop!!!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...