Jump to content

Οδηγός αποστολής αγορών από Κίνα [ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ]


gerstavros2
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αν διάβασες λίγο παραπάνω έγραψα ότι το πρώτο στάδιο ανιχνευετε στην http://www.flytexpress.com μετά από 5-6 μέρες περίπου.

Αυτό που έγραψα ήταν ότι υποθέτω ότι το 1ο στάδιο δεν θα είναι προσβάσιμο από το 2ο (για προφανείς λόγους).

Ισχύει αυτό? (διότι στις προηγούμενες αποστολές υπήρχε μόνο ένα τράκινγκ νάμπερ και έβλεπες όλο το ιστορικό από αρχή έως τέλος)

My TVboxes : H96 max X3 4/32 , HK1 Box 4/32 , X88 King 4/128 , Beelink GT1 2/16, TOX3, X96 max Plus 4/32 (2101w)

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 44χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Αυτό που έγραψα ήταν ότι υποθέτω ότι το 1ο στάδιο δεν θα είναι προσβάσιμο από το 2ο (για προφανείς λόγους).

Ισχύει αυτό? (διότι στις προηγούμενες αποστολές υπήρχε μόνο ένα τράκινγκ νάμπερ και έβλεπες όλο το ιστορικό από αρχή έως τέλος)

 

Όχι, δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Όσο και αν φαίνεται παράξενο δεν πρέπει να υπάρχει κάτι το παράνομο στις αποστολές Priority. Όταν κάνεις την παραγγελία το προϊόν ξεκινάει από την Κίνα για την ευρωπαϊκή αποθήκη του μαγαζιού. Εκεί εκτελωνίζεται κανονικά και μετά αλλάζει έγγραφα και προωθείται σε εσένα, ως ενδοευρωπαικη μεταφορά αυτή τη φορά.

Edited by Nnoutas
Link to comment
Share on other sites

Έτσι κι αλλιώς, αν προσέξετε, βάζοντας κανείς το tracking number του (αριθμό που ανήκει σε κάποια από τα "δυτικά" ταχυδρομεία, π.χ. NLPost, BPost, DHL κλπ) στα "κλασσικά" tracking sites, ΔΕ βλέπει τη διαδρομή από Κίνα.

Πληροφορία εμφανίζεται στις σελίδες αυτές μόνο όταν το δέμα παραληφθεί από την (ευρωπαϊκή) ταχυδρομική εταιρία, και η πρώτη εγγραφή είναι κάτι του στυλ "παραλαβή από πελάτη στο εξωτερικό" (όπως το γράφει συνήθως το tracking των ΕΛΤΑ).

Δεν υπάρχει ένδειξη ότι ο πελάτης αυτός ήταν... σε άλλη χώρα (Κίνα)!

Η πλήρης διαδρομή φαίνεται μόνο αν το ψάξεις στο site της κινέζικης ταχυδρομικής και ειδικά της συγκεκριμένης που χρησιμοποιεί το banggood για τη διαδρομή μέχρι το πλησιέστερο hub της ευρωπαϊκής (δεν ξέρω αν άλλες κινέζικες το "βλέπουν"...) - που στην περίπτωση αυτή είναι η FlytExpress.

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς και ισχύουν όσα λένε τόσο ο @Nnoutas όσο και ο w2o4ts.

Μόνο που όταν υπήρχε το ενιαίο (από αρχή έως τέλος ίδιο) tracking number μπορούσε ο οποιοσδήποτε να μπει σε οποιοδήποτε σχετικό site και να βρει όλη την πληροφορία διαδρομής.

Τώρα εάν ξεκινάει με ένα σχετικά "άσχετο" οκταψήφιο αριθμό και μετά παίρνει κάποιο ποιο διαδεδομένης μορφής tracking number, αυτοί που το αποφάσισαν κάτι παραπάνω ξέρουν.

Τώρα στο FlytExpress που μπαίνει ο κωδικός γιατί στην κεντρική σελίδα εάν κατάλαβα έχει μόνο υπολογισμό μεταφορικών και κάτω κάποιους συνδέσμους προς γνωστά tracking sites?

My TVboxes : H96 max X3 4/32 , HK1 Box 4/32 , X88 King 4/128 , Beelink GT1 2/16, TOX3, X96 max Plus 4/32 (2101w)

Link to comment
Share on other sites

Τώρα στο FlytExpress που μπαίνει ο κωδικός γιατί στην κεντρική σελίδα εάν κατάλαβα έχει μόνο υπολογισμό μεταφορικών και κάτω κάποιους συνδέσμους προς γνωστά tracking sites?

Η επιλογή πάνω και αριστερά στην οθόνη είναι μενού για επιλογή γλώσσας, κινέζικα / αγγλικά. Όταν γυρίσεις στα αγγλικά, θα δεις ότι το κάτω "tab" εκεί που έχει αυτό για τον υπολογισμό μεταφορικών είναι για το tracking, και θα σε πάει εδώ: tracking page

 

(κοντεύουμε να... μάθουμε και κινέζικα, τόσα χρόνια αγορές από Κίνα! :lol:)

Link to comment
Share on other sites

Η επιλογή πάνω και αριστερά στην οθόνη είναι μενού για επιλογή γλώσσας, κινέζικα / αγγλικά. Όταν γυρίσεις στα αγγλικά, θα δεις ότι το κάτω "tab" εκεί που έχει αυτό για τον υπολογισμό μεταφορικών είναι για το tracking, και θα σε πάει εδώ: tracking page

 

(κοντεύουμε να... μάθουμε και κινέζικα, τόσα χρόνια αγορές από Κίνα! :lol:)

Ευχαριστώ πολύ. Με τίποτα δεν θα το είχα ξεχωρίσει. Είχα γυρίσει την σελίδα στα Αγγλικά, έβλεπα το "Freight inquiry" αλλά με τίποτα δεν θα καταλάβαινα ότι το "Package" από κάτω ήταν επιλογή/κουμπί (το θεωρούσα συνέχεια του επάνω λεκτικού).

Και πάλι ευχαριστώ.

My TVboxes : H96 max X3 4/32 , HK1 Box 4/32 , X88 King 4/128 , Beelink GT1 2/16, TOX3, X96 max Plus 4/32 (2101w)

Link to comment
Share on other sites

Έχω ξαναγράψει παραπίσω ότι 2 παραγγελίες μου από Baanggood με PDM στάλθηκαν με Εσθονικό; Ταχυδρομείο. Είναι της μορφής RL38979****EE

Από το Flytexpress παίρνω αυτές τις πληροφορίες:

2020-10-31 16:42 CN Processing center Item in transit

2020-10-31 10:41 CN Processing center Item dispatched. PKG#:PKG21610500

2020-10-30 22:46 CN Processing center Item in transit

2020-10-30 22:41 CN Processing center Item received

2020-10-27 03:02 Netherlands,Amsterdam Parcel info received

 

και από 17 track αυτό:

2020-10-27 04:28 NL Amsterdam, Parcel info received

 

To Άμστερνταμ που κολλάει;;

Έχουν περάσει ήδη 11 μέρες από όταν μου έδωσαν το tracking number και δεν βλέπω φως από ΕΛΤΑ tracking...

My mobile History:

ERICSSON GO118 -- ERICSSON GF768 -- ERICSSON T28s -- SONY ERICSSON P900 -- SONY ERICSSON G900 -- HTC LEGEND -- SAMSUNG GALAXY S3 mini -- SAMSUNG GALAXY S5 mini -- XIAOMI Mi5 -- XIAOMI Mi Mix 2s

Link to comment
Share on other sites

και από 17 track αυτό:

2020-10-27 04:28 NL Amsterdam, Parcel info received

 

To Άμστερνταμ που κολλάει;;

Έχουν περάσει ήδη 11 μέρες από όταν μου έδωσαν το tracking number και δεν βλέπω φως από ΕΛΤΑ tracking...

31/10 έχει φύγει από Κίνα και ακόμα δεν έχει φτάσει στο όποιο "δυτικό" ταχυδρομείο θα το διαχειριστεί - σα χρόνος δεν είναι εξωφρενικός, αν σκεφτεί κανείς και τα περί covid...

Το ποιο ταχυδρομείο θα είναι αυτό, είναι ένα ερώτημα...

Θα το χειριστεί το εσθονικό, αλλά θα το παραλάβει στο Άμστερνταμ (ίσως όπως και οι αποστολές από ευρωπαϊκές αποθήκες στην Τσεχία ή στη Γαλλία, που τις διαχειρίζεται το γερμανικό ταχυδρομείο);

Πιστεύω ότι σύντομα θα έχεις ενημέρωση.

Πες και σε μάς, αν θέλεις, όταν συμβεί αυτό, να ξέρουμε πώς πάει και αυτή η (καινούρια) "διαδρομή" για τα δέματά μας από τους Κινέζους...

 

(Σα γενικό σχόλιο...: Σαν πολύς πειραματισμός πέφτει τελευταία από το Banggood. Ελπίζω να μη μας βγει... ξινός)

Link to comment
Share on other sites

Όχι, δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Όσο και αν φαίνεται παράξενο δεν πρέπει να υπάρχει κάτι το παράνομο στις αποστολές Priority. Όταν κάνεις την παραγγελία το προϊόν ξεκινάει από την Κίνα για την ευρωπαϊκή αποθήκη του μαγαζιού. Εκεί εκτελωνίζεται κανονικά και μετά αλλάζει έγγραφα και προωθείται σε εσένα, ως ενδοευρωπαικη μεταφορά αυτή τη φορά.

 

Δεν είναι σωστό αυτό που γράφεις για τη διαδρομή από την Κίνα στην Ευρώπη.

Μόνον όσα εμπορεύματα στέλνει το Banggood στις Ευρωπαικές του αποθήκες ακολουθούν διαδρομή αυτόυ του τύπου, εκτελωνισμό (?) στη χώρα που βρίσκεται η αποθήκη και διάθεση/πώληση από εκεί στον Ευρωπαίο αγοραστή.

Τα δέματα που αγοράζουν οι Ευρωπαίοι, με τις δύο λεγόμενες "τριγωνικές" μεθόδους, ταξιδεύουν μέσα στην τεράστια Κίνα, με την FlytExpress μέχρι το αεροδρόμιο αναχώρησης από την Κίνα, παραδίδονται στο πρακτορείο του Ευρωπαικού (εθνικού) ταχυδρομείου που έχει επιλέξει (και συμβληθεί/συμφωνήσει) το μαγαζί, και όχι ο παραλήπτης, ταξιδεύουν με προορισμό την πόλη εισόδου των ταχυδρομικών δεμάτων της χώρας του εθνικού ταχυδρομείου και εκεί γίνεται το συμφωνημένο "κόλπο" (με το εθνικό ταχυδρομείο) για τον λεγόμενο "εκτελωνισμό" των δεμάτων. Σε άλλα εθνικά ταχυδρομείο γίνεται ένας κάποιος "εκτελωνισμός", χωρίς να ακολουθηθεί η Ευρωπαική νομοθεσία εκτελωνισμού και το δέμα επανασυσκευάζεται με τρόπο που να φαίνεται ότι ξεκινάει από τη συγκεκριμένη Ευρωπαική χώρα και προωθείται στη χώρα του παραλήπτη, και σε άλλα ταχυδρομεία ακολουθείται άλλη διαδικασία που δεν θέλω να την περιγράψω δημόσια.

 

Όλες αυτές οι διαδικασίες, όμως, έχουν διάρκεια ζωής μέχρι την 30/6/2021, οπότε καταργούνται οι ατέλειες που ισχύουν για την πληρωμή ΦΠΑ, και από 1/7/2021 όλες οι εισαγωγές από χώρες εκτός ΕΕ προς την ΕΕ, θα υπόκεινται σε διαδικασία τελωνειακού ελέγχου και επιβολής ΦΠΑ.

Link to comment
Share on other sites

Σε άλλα εθνικά ταχυδρομείο γίνεται ένας κάποιος "εκτελωνισμός", χωρίς να ακολουθηθεί η Ευρωπαική νομοθεσία εκτελωνισμού και το δέμα επανασυσκευάζεται με τρόπο που να φαίνεται ότι ξεκινάει από τη συγκεκριμένη Ευρωπαική χώρα και προωθείται στη χώρα του παραλήπτη, και σε άλλα ταχυδρομεία ακολουθείται άλλη διαδικασία που δεν θέλω να την περιγράψω δημόσια.

Όλες αυτές οι διαδικασίες, όμως, έχουν διάρκεια ζωής μέχρι την 30/6/2021, οπότε καταργούνται οι ατέλειες που ισχύουν για την πληρωμή ΦΠΑ, και από 1/7/2021 όλες οι εισαγωγές από χώρες εκτός ΕΕ προς την ΕΕ, θα υπόκεινται σε διαδικασία τελωνειακού ελέγχου και επιβολής ΦΠΑ.

Νομίζω ότι σαν τελικούς καταναλωτές αυτό που μας ενδιαφέρει τελικά είναι:

- Να ξέρουμε το απόλυτα τελικό κόστος του προιόντος που παραγγέλνουμε

- Να έχουμε απέναντί μας κάποιο σοβαρό κατάστημα που θα τηρήσει τους όρους κάτω από τους οποίους παραγγέλνουμε

- Να μην συμμετέχουμε (τουλάχιστον εν γνώσει μας ) σε κάποια μη νόμιμη διαδικασία

- Πιθανόν να έχουμε και μία επιπλέον διασφάλιση όσον αφορά την τήρηση όσων συμφωνούμε με το κατάστημα (βλέπε paypal)

Εφόσον μία μέθοδος όπως το PDM είναι δοκιμασμένη και επιτυχής μας είναι αδιάφορο εάν ακολουθείται κάποιος τρόπος απόλυτα νόμιμος, νομότυπος ή έχει βρεθεί κάποιο (επίσης νόμιμο) παραθυράκι (που σχεδόν πάντοτε υπάρχουν).

Αυτό που είπα για τον νέο τρόπο PDM με αρχικό 8ψήφιο που αργότερα γίνεται άλλο tn προφανώς έχει σχέση και με όσα έγραψες, αλλά σε τελική ανάλυση μας είναι αδιάφορο, εφόσον τηρηθούν όλα τα συμφωνηθέντα με το κατάστημα.

Επίσης είναι προφανές ότι εάν ισχύσουν όσα προβλέπονται από 1/7/2021 τα εν λόγω καταστήματα θα πρέπει να βρουν άλλους τρόπους (π.χ. να αναπτύξουν πραγματικά μεγαλύτερες ευρωπαικές αποθήκες με μαζικούς εκτελωνισμούς-άρα και φθηνότερους κλπ).

My TVboxes : H96 max X3 4/32 , HK1 Box 4/32 , X88 King 4/128 , Beelink GT1 2/16, TOX3, X96 max Plus 4/32 (2101w)

Link to comment
Share on other sites

Οι σκέψεις σου είναι, γενικά, σωστές, αλλά ... (πάντα υπάρχει αυτό το "αλλά").

1. Δεν υπάρχουν όροι που συμφωνούμε με το οποιοδήποτε κινέζικο (αλλά και άλλης χώρας) μαγαζί, πολύ περισσότερο, σε ότι αφορά στη μέθοδο αποστολής ενός δέματος από το συγκεκριμένο μαγαζί με τις 2 λεγόμενες "τριγωνικές" μεθόδους. Και ο λόγος είναι ότι από το καλοκαίρι του 2017, που εφαρμόστηκε η ευρωπαική νομοθεσία από το Ελληνικό τελωνείο, έχουν δοκιμαστεί πολλά εθνικά ταχυδρομεία, αφού κάποια απ' αυτά ξεκινούσαν "σωστά' και στο δρόμο χάλαγε η ... συνταγή, με δυσάρεστα αποτελέσματα για κάποιους παραλήπτες. Και σε αυτό το θέμα δεν τους βοηθάει το Paypal, αφού ο μόνος λόγος που μπορεί να παρέμβει είναι είτε η μη συμμόρφωση με το αντικείμενο που παραγγέλθηκε είτε η μη παράδοση σε λογική ημερομηνία.

2. Δεν μπορείς να γνωρίζεις, κατά την παραγγελία, ότι η συγκεκριμένη "τριγωνική" μέθοδος, που επιλέγει το μαγαζί, θα στραβώσει στο δρόμο.

3. Ο αγοραστής δεν συμμετέχει σε κάποια παράνομη διαδικασία, αφού η μέθοδος και η διαδικασία αποστολής ενός δέματος αφορά αποκλειστικά και μόνον το μαγαζί.

4. Η οποιαδήποτε "τριγωνική" μέθοδος αποστολής είναι δοκιμασμένη και επιτυχής μέχρις ότου αποδειχτεί ανεπιτυχής.

5. Μετά την εφαρμογή της νέας ευρωπαικής νομοθεσίας, δεν νομίζω ότι θα βρεθεί εύκολα μια διαδικασία παράκαμψής της, του τύπου της "τριγωνικής" αποστολής, αφού, άλλωστε, το κίνητρο της ΕΕ για την αλλάγή της νομοθεσίας ήταν η απώλεια ΦΠΑ για τις Ευρωοαικές χώρες. Αλλά αυτό θα το μάθουμε μετά την 1/7/2021.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι σωστό αυτό που γράφεις για τη διαδρομή από την Κίνα στην Ευρώπη.

Μόνον όσα εμπορεύματα στέλνει το Banggood στις Ευρωπαικές του αποθήκες ακολουθούν διαδρομή αυτόυ του τύπου, εκτελωνισμό (?) στη χώρα που βρίσκεται η αποθήκη και διάθεση/πώληση από εκεί στον Ευρωπαίο αγοραστή.

Τα δέματα που αγοράζουν οι Ευρωπαίοι, με τις δύο λεγόμενες "τριγωνικές" μεθόδους, ταξιδεύουν μέσα στην τεράστια Κίνα, με την FlytExpress μέχρι το αεροδρόμιο αναχώρησης από την Κίνα, παραδίδονται στο πρακτορείο του Ευρωπαικού (εθνικού) ταχυδρομείου που έχει επιλέξει (και συμβληθεί/συμφωνήσει) το μαγαζί, και όχι ο παραλήπτης, ταξιδεύουν με προορισμό την πόλη εισόδου των ταχυδρομικών δεμάτων της χώρας του εθνικού ταχυδρομείου και εκεί γίνεται το συμφωνημένο "κόλπο" (με το εθνικό ταχυδρομείο) για τον λεγόμενο "εκτελωνισμό" των δεμάτων. Σε άλλα εθνικά ταχυδρομείο γίνεται ένας κάποιος "εκτελωνισμός", χωρίς να ακολουθηθεί η Ευρωπαική νομοθεσία εκτελωνισμού και το δέμα επανασυσκευάζεται με τρόπο που να φαίνεται ότι ξεκινάει από τη συγκεκριμένη Ευρωπαική χώρα και προωθείται στη χώρα του παραλήπτη, και σε άλλα ταχυδρομεία ακολουθείται άλλη διαδικασία που δεν θέλω να την περιγράψω δημόσια.

 

Όλες αυτές οι διαδικασίες, όμως, έχουν διάρκεια ζωής μέχρι την 30/6/2021, οπότε καταργούνται οι ατέλειες που ισχύουν για την πληρωμή ΦΠΑ, και από 1/7/2021 όλες οι εισαγωγές από χώρες εκτός ΕΕ προς την ΕΕ, θα υπόκεινται σε διαδικασία τελωνειακού ελέγχου και επιβολής ΦΠΑ.

 

Δε θα διαφωνήσω μαζί σου. Δεν είμαι "μέσα" στα πράγματα για να γνωρίζω ακριβώς τις διαδικασίες. :) Την εμπειρία μου μέσα από τις δεκάδες παραγγελίες που έχω κάνει παραθέτω. Ελπίζω πάντως ακόμη και μετά την ημερομηνία κατάργησης της ατέλειας να βρουν κάποιο τρόπο να μπορούμε να παίρνουμε τουλάχιστον δέματα πολύ μικρής αξίας χωρίς επιπρόσθετη επιβάρυνση.

Link to comment
Share on other sites

Οι σκέψεις σου είναι, γενικά, σωστές, αλλά ... (πάντα υπάρχει αυτό το "αλλά").

1. Δεν υπάρχουν όροι που συμφωνούμε με το οποιοδήποτε κινέζικο (αλλά και άλλης χώρας) μαγαζί, πολύ περισσότερο, σε ότι αφορά στη μέθοδο αποστολής ενός δέματος από το συγκεκριμένο μαγαζί με τις 2 λεγόμενες "τριγωνικές" μεθόδους. Και ο λόγος είναι ότι από το καλοκαίρι του 2017, που εφαρμόστηκε η ευρωπαική νομοθεσία από το Ελληνικό τελωνείο, έχουν δοκιμαστεί πολλά εθνικά ταχυδρομεία, αφού κάποια απ' αυτά ξεκινούσαν "σωστά' και στο δρόμο χάλαγε η ... συνταγή, με δυσάρεστα αποτελέσματα για κάποιους παραλήπτες. Και σε αυτό το θέμα δεν τους βοηθάει το Paypal, αφού ο μόνος λόγος που μπορεί να παρέμβει είναι είτε η μη συμμόρφωση με το αντικείμενο που παραγγέλθηκε είτε η μη παράδοση σε λογική ημερομηνία.

2. Δεν μπορείς να γνωρίζεις, κατά την παραγγελία, ότι η συγκεκριμένη "τριγωνική" μέθοδος, που επιλέγει το μαγαζί, θα στραβώσει στο δρόμο.

3. Ο αγοραστής δεν συμμετέχει σε κάποια παράνομη διαδικασία, αφού η μέθοδος και η διαδικασία αποστολής ενός δέματος αφορά αποκλειστικά και μόνον το μαγαζί.

4. Η οποιαδήποτε "τριγωνική" μέθοδος αποστολής είναι δοκιμασμένη και επιτυχής μέχρις ότου αποδειχτεί ανεπιτυχής.

5. Μετά την εφαρμογή της νέας ευρωπαικής νομοθεσίας, δεν νομίζω ότι θα βρεθεί εύκολα μια διαδικασία παράκαμψής της, του τύπου της "τριγωνικής" αποστολής, αφού, άλλωστε, το κίνητρο της ΕΕ για την αλλάγή της νομοθεσίας ήταν η απώλεια ΦΠΑ για τις Ευρωοαικές χώρες. Αλλά αυτό θα το μάθουμε μετά την 1/7/2021.

Όταν στην παραγγελία μου επάνω (πρόσφατη) υπάρχουν αυτά, τότε ΝΑΙ είναι όροι της παραγγελίας μου:

Bangood-part.jpg

Επίσης όπως θα δεις έχω τσεκάρει και το "shipping insurance". Την συγκεκριμένη επιλογή πολλοί θεωρούν ότι δεν πρέπει να την κάνεις (π.χ. λόγω paypal κλ), όμως κατά την γνώμη μου και όπως έχω αναπτύξει σε αυτό εδώ το Τόπικ πριν από αρκετές ημέρες, πρέπει να την βάζεις για εξασφάλιση 100%. Ο καθένας βέβαια αποφασίζει για τον εαυτό του.

Πουθενά δεν υπάρχει η έκφραση "τριγωνική" κλπ, ούτε και η ακριβής μετάφραση του Priority Direct Mail έχει οποιαδήποτε τέτοια έννοια (άσχετα εάν στην ουσία γίνεται κάτι τέτοιο). Οι 2 όροι όμως που είναι σαφέστατοι θεωρώ ότι με καλύπτουν απόλυτα και έναντι του καταστήματος και ενδεχομένως και έναντι αμφισβήτησης στο paypal (που πιστεύω ότι δεν θα χρειαστεί σε κάθε περίπτωση).

Bangood-part.jpg

Edited by ath156

My TVboxes : H96 max X3 4/32 , HK1 Box 4/32 , X88 King 4/128 , Beelink GT1 2/16, TOX3, X96 max Plus 4/32 (2101w)

Link to comment
Share on other sites

1. Μπορείς να θεωρείς δεσμευτικούς τους όρους που αναφέρεις, αλλά, πολλές φορές, έχει αναφερθεί σ' αυτό και σε άλλα fora ότι οι όροι αυτοί δεν τηρηθηκαν από το μαγαζί, στο παρελθόν, και στις διαμαρτυρίες των παραληπτών έκανε τον ... Κινέζο, απαντώντας με αοριστίες για την τύχη του δέματος. Προσωπικά, αντιμετώπισα 2 φορές αυτή την πολιτική και μόνο με τη βοήθεια του paypal κατάφερα να πάρω τα χρήματά μου πίσω.

2. Η έκφραση "τριγωνική" προέκυψε στα Ελληνικά fora μετά το καλοκαίρι του 2017 (πέρασαν ήδη 3 χρόνια από τότε), όταν το συγκεκριμένο μαγαζί (και αργότερα το Gearbest) προσπάθησε και βρήκε αυτές τις μεθόδους, με τις οποίες, πληρώνοντας ένα μικρό σχετικά κόστος (αντί για το free shipping), παραλαμβάνεις το δέμα σου χωρίς πρόσθετα έξοδα εκτελωνισμού.

Link to comment
Share on other sites

Οι σκέψεις σου είναι, γενικά, σωστές, αλλά ... (πάντα υπάρχει αυτό το "αλλά").

1. Δεν υπάρχουν όροι που συμφωνούμε με το οποιοδήποτε κινέζικο (αλλά και άλλης χώρας) μαγαζί, πολύ περισσότερο, σε ότι αφορά στη μέθοδο αποστολής ενός δέματος από το συγκεκριμένο μαγαζί με τις 2 λεγόμενες "τριγωνικές" μεθόδους. Και ο λόγος είναι ότι από το καλοκαίρι του 2017, που εφαρμόστηκε η ευρωπαική νομοθεσία από το Ελληνικό τελωνείο, έχουν δοκιμαστεί πολλά εθνικά ταχυδρομεία, αφού κάποια απ' αυτά ξεκινούσαν "σωστά' και στο δρόμο χάλαγε η ... συνταγή, με δυσάρεστα αποτελέσματα για κάποιους παραλήπτες. Και σε αυτό το θέμα δεν τους βοηθάει το Paypal, αφού ο μόνος λόγος που μπορεί να παρέμβει είναι είτε η μη συμμόρφωση με το αντικείμενο που παραγγέλθηκε είτε η μη παράδοση σε λογική ημερομηνία.

2. Δεν μπορείς να γνωρίζεις, κατά την παραγγελία, ότι η συγκεκριμένη "τριγωνική" μέθοδος, που επιλέγει το μαγαζί, θα στραβώσει στο δρόμο.

3. Ο αγοραστής δεν συμμετέχει σε κάποια παράνομη διαδικασία, αφού η μέθοδος και η διαδικασία αποστολής ενός δέματος αφορά αποκλειστικά και μόνον το μαγαζί.

4. Η οποιαδήποτε "τριγωνική" μέθοδος αποστολής είναι δοκιμασμένη και επιτυχής μέχρις ότου αποδειχτεί ανεπιτυχής.

5. Μετά την εφαρμογή της νέας ευρωπαικής νομοθεσίας, δεν νομίζω ότι θα βρεθεί εύκολα μια διαδικασία παράκαμψής της, του τύπου της "τριγωνικής" αποστολής, αφού, άλλωστε, το κίνητρο της ΕΕ για την αλλάγή της νομοθεσίας ήταν η απώλεια ΦΠΑ για τις Ευρωοαικές χώρες. Αλλά αυτό θα το μάθουμε μετά την 1/7/2021.

Τι θα γίνει 1/7/21 γιατί μάλλον έχω χάσει κάποιο επεισόδιο

 

Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Τι θα γίνει 1/7/21 γιατί μάλλον έχω χάσει κάποιο επεισόδιο

 

Το έγραψα παραπάνω. Διάβασε τα προηγούμενα posts, για να μην ξαναλέμε τα ίδια.

Link to comment
Share on other sites

Εχω κανει 2 παραγγελίες απο gearbest

και οι 2 ειναι με priority line με αποστολή απο uk και κινα αντίστοιχα

το θεμα ειναι οτι και τα 2 tracking number δεν ανιχνεύονται πουθενά (αποστολη 27/10 με nl)

τι γινεται με το gearbest εχει πάρει κάποιος κατι τελευταία

Link to comment
Share on other sites

Εχω κανει 2 παραγγελίες απο gearbest

και οι 2 ειναι με priority line με αποστολή απο uk και κινα αντίστοιχα

το θεμα ειναι οτι και τα 2 tracking number δεν ανιχνεύονται πουθενά (αποστολη 27/10 με nl)

τι γινεται με το gearbest εχει πάρει κάποιος κατι τελευταία

 

Κοίταξες και στο 1tracking;

Link to comment
Share on other sites

Ναι το κοίταξα δεν βγάζει τίποτα ,επικοινώνησα και μαζί τους.αλλα μου λένε τα κλασικά να περιμένω.

Είχα καιρό να κάνω από.gearbest παραγγελία από ότι βλέπω πάνε από το κακό στο χειρότερο και μιλάμε υποτίθεται για την μέθοδο priority line

Link to comment
Share on other sites

 

Όλες αυτές οι διαδικασίες, όμως, έχουν διάρκεια ζωής μέχρι την 30/6/2021, οπότε καταργούνται οι ατέλειες που ισχύουν για την πληρωμή ΦΠΑ, και από 1/7/2021 όλες οι εισαγωγές από χώρες εκτός ΕΕ προς την ΕΕ, θα υπόκεινται σε διαδικασία τελωνειακού ελέγχου και επιβολής ΦΠΑ.

 

Έχουμε λινκ να διαβάσουμε για αυτό;

Link to comment
Share on other sites

Έχουμε λινκ να διαβάσουμε για αυτό;

 

Υπάρχει επιστολή της DHL προς τους συνεργάτες της στην οποία αναφέρονται οι αλλαγές που επέρχονται στις εισαγωγές και μεταξύ αυτών αναφέρεται και η κατάργηση της ατέλειας από την 1/7/21.

Άλλωστε, αυτό ήταν αναμενόμενο αφού οι σχετικές διεργασίες στην ΕΕ, για την αλλαγή του νομοθετικού πλαισίου των εισαγωγών από τρίτες χώρες, έχουν ξεκινήσει από χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

Έχουμε λινκ να διαβάσουμε για αυτό;

Κατέβασε από εδώ που ανέβασα την πρόσφατη ενημέρωση του ebay για το τι ισχύει.Στο τέλος θα δεις και την σημείωση για το 1st July 2021.;)

https://mega.nz/file/woUm0JRb#5yfkXpBA-qGcB5ljGUhqZpZ9-hZSmKTWyk3NnwwN8ZQ

Edited by ath156

My TVboxes : H96 max X3 4/32 , HK1 Box 4/32 , X88 King 4/128 , Beelink GT1 2/16, TOX3, X96 max Plus 4/32 (2101w)

Link to comment
Share on other sites

Κατέβασε από εδώ που ανέβασα την πρόσφατη ενημέρωση του ebay για το τι ισχύει.Στο τέλος θα δεις και την σημείωση για το 1st Julu 2021.;)

https://mega.nz/file/woUm0JRb#5yfkXpBA-qGcB5ljGUhqZpZ9-hZSmKTWyk3NnwwN8ZQ

 

Θα τσεκαριστεί φίλε,thanks.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως δεν βλέπω να γίνεται δουλειά με τη νέα μόδα του banggood με priority direct και 8αψηφια tracking numbers χωρίς περαιτέρω πληροφορίες. Εδώ και 2 εβδομάδες παραγγελία ανιχνεύεται μόνο από flytexpress που ακόμα γράφει κατάσταση pending. Δηλαδή δεν ξέρω αν έχει φύγει από Κίνα καν.

Εκεί εμφανίζει και ένα άλλο tracking με καμια 15αρια ψηφία και στο τέλος το πρόθεμα GU. Αυτό ανιχνεύεται μεσω Cainiao που χρησιμοποιεί το aliexpress. Ενα μπάχαλο δηλαδή, έλεος.

Edited by zananiro
The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα παρέλαβα μετά από 11 μέρες με την νέα μέθοδο priority direct mail. Το 8ψηφιο νούμερο ανιχνεύεται στην comet courier και διανέμεται από την speedex τελικώς στο σπίτι. Πολύ καλοί χρόνοι!
Oneplus 7 Red 8/256 :ninja:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...