p_k Δημ. July 24, 2020 Κοινοποίηση Δημ. July 24, 2020 Ναι, εδώ και μια εβδομάδα περίπου ισχύει αυτό! :) Παράθεση Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί. Παύλος Παυλίδης Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cmvr Δημ. July 24, 2020 Κοινοποίηση Δημ. July 24, 2020 (edited) Το συμβόλαιο παρότι ήταν θεωρητικά με όριο τα 15GB γρήγορη και μετά αργή έδινε πάντα φουλ χωρίς να κόβει τίποτα. δυστυχώς από τις 17 του μήνα το κάνανε 30GΒ και από εκεί που δεν έκοβε και ήταν άτυπος ο κόφτης το 1mbps τρελενει. Το να ανεχτεί κάποιος την χαμηλή τιμή και τα θέματα που έχει σε αρκετά σημεία χωρίς τον κόφτη ήταν οκ. Τώρα unlimited της μεγάλης που όλα είναι πραγματικά unlimited. Στάλθηκε από το EVR-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Edited July 24, 2020 by cmvr Παράθεση Powered by : Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mitchman Δημ. July 24, 2020 Κοινοποίηση Δημ. July 24, 2020 Όλα είναι θέμα αναγκών, εμένα με υπερκαλύπτει το όριο των 30gb, πιο πολύ θα με ενδιέφερε παροχή απεριορίστων λεπτών ομιλίας στην παρούσα φάση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
oxxy Δημ. July 24, 2020 Κοινοποίηση Δημ. July 24, 2020 (edited) Απεριόριστα με περιορισμό οποίος περιορισμός και αν είναι αυτός Χάσαμε το νόημα το λέξεων όχι εμείς αλλά μέσα στην WIND Τι να πει κανείς.... Και μετά αναρωτιέστε γιατί γίνονται περισσότερο ακριβές.... Γιατί άραγε... Έγιναν 30GB από 15 GB τα περιορισμένα απεριόριστα πάω να παραγγείλω αγάλματα για όλες της πλατείες της Ελλάδας το σχήμα του ανέμου Καλά μας κάνουν και άλλα τόσα και χειρότερα... Εμείς φταίμε... Και ο γιος του ανέμου μας κάνει και από κάτω το λογότυπο της WIND Edited July 24, 2020 by oxxy Παράθεση http://s33.postimg.org/4rv5rf5in/IMG_20160603_140152.jpg https://telegram.org Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cmvr Δημ. July 24, 2020 Κοινοποίηση Δημ. July 24, 2020 Όλα είναι θέμα αναγκών, εμένα με υπερκαλύπτει το όριο των 30gb, πιο πολύ θα με ενδιέφερε παροχή απεριορίστων λεπτών ομιλίας στην παρούσα φάση.Είναι όλα θέματα αναγκών. Αλλά αν βάλεις το κόστος των 45 ευρώ το τι σου δίνει με το κόστος των 68 που τα έχει όλα πραγματικα απεριόριστα τα 45 είναι πολλά για αυτό που δίνουν. Στάλθηκε από το EVR-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Powered by : Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
p_k Δημ. July 24, 2020 Κοινοποίηση Δημ. July 24, 2020 Τα 45 είναι η ονομαστική τιμή όμως... Παράθεση Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί. Παύλος Παυλίδης Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
oxxy Δημ. July 24, 2020 Κοινοποίηση Δημ. July 24, 2020 (edited) Τα 45 είναι η ονομαστική τιμή όμως...Και τα GB είναι περιορισμένα απεριόριστα όμως πολλά τα 45 Στην άλλη πρόταση αν και υψηλή τιμή τα 65€ δεν υπάρχει περιορισμός ... Κανένας Βέβαια με βάση τους μισθόυς στην Ελλάδα είναι εκτός πραγματικότητας οι τιμές Και μην μου πείτε ότι μετά τα 30 δεν κόβεται οκ το ξέρω αλλά τι να το κάνεις έτσι όπως πάει Και με ποδήλατο πάω στην Γερμανία αλλά θα φτάσω μετααααα από πολύ καιρό Edited July 24, 2020 by oxxy Παράθεση http://s33.postimg.org/4rv5rf5in/IMG_20160603_140152.jpg https://telegram.org Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cmvr Δημ. July 25, 2020 Κοινοποίηση Δημ. July 25, 2020 Η τιμή του πακέτου για να διαπραγματευτεί ήταν για συγκεκριμένες περιπτώσεις με παλαιό καρτοκινητό ή σε πελάτες παλαιούς κλπ ή μετά από πολύ σκληρή διαπραγμάτευση. Οι υπόλοιποι κανονικά. Όσο για την τιμή του ανταγωνισμού χωρίς να συγκρίνουμε δυνατότητες δικτύου είναι μεν ακριβή τα 68 ευρώ για τα ευρωπαϊκά δεδομένα αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι για όποιον θέλει να είναι φορητός σε όλα χωρίς φραγμούς δεν είναι ακριβή. Αν πάρεις ένα συμβόλαιο με απεριόριστη ομιλία μόνο και μια vdsl έρχεται στα ίδια λεφτά. Κάποιοι αναφέρουν ότι παίρνεις και μια extra sim με 5 ευρώ τον μήνα και μοιράζεις και στο σπίτι. Στάλθηκε από το EVR-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Powered by : Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jimiss79 Δημ. August 25, 2020 Κοινοποίηση Δημ. August 25, 2020 (edited) Καλησπέρα σας,δεν βρήκα κατηγορία PayPal κ επειδή η χρέωση ήταν από την Wind το άνοιξα εδώ. Το πρόβλημα αφορά μια χρέωση που είχα από την PayPal μετά από ανανέωση μιας κάρτας Free2go των 12€, με την οποία κατά το PayPal την πλήρωσαν οι ιδιοι γιατί η τράπεζα μου (Εθνικη) αρνήθηκε την πληρωμή. Εγώ από την άλλη θυμάμαι να είχα ένα θετικό υπόλοιπο περί των 8€ κ μάλλον τράβηξε μερικως από εκεί κ ίσως κάποιο σφάλμα να δημιουργήθηκε. Έτσι δημιουργήθηκε το αρνητικό υπόλοιπο των 12€ στο λογαριασμό μου. Τα ερωτήματα είναι τα εξής: -Πως γίνεται να αρνηθεί η τράπεζα δική μου πληρωμή, ή να επέμβουν στην συνεργασία μου με την PayPal; -Γιατι τώρα δεν τραβάει αυτόματα το PayPal αφού θεωρείται ότι έχει πάρει την έγκριση μου,οπως σε κάθε άλλη συναλλαγή,τώρα τι την εμποδίζει κ ζητα από εμένα να κάνω κατάθεση στον λογαριασμό μου στο PayPal; -Γιατι δεν μπορούν να μου πουν το υπόλοιπο του λογαριασμού μου(αν ειχα ή δεν είχα 8€ υπόλοιπο) την συγκεκριμένη ημερομηνία, ολόκληρη εταιρεία δεν μπορεί να γνωρίζει το ημερήσιο υπόλοιπο; Θα εκτιμηθεί αν κάποιος γνωρίζει κ κου έδειχνε πως εγω μπορώ να δω το ημερήσιο υπόλοιπο συγκεκριμένη ημερομηνία κ όχι το σημερινό όπως έχει. Σας ευχαριστώ θερμά. Edited August 25, 2020 by jimiss79 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. August 25, 2020 Κοινοποίηση Δημ. August 25, 2020 Απλά από την πρώτη σελίδα επάνω δεξιά ζήτα statement. Μπορεις να πάρεις statement για τα τελευταία 7 χρόνια. Λεπτομερώς αναφέρει το υπόλοιπο σου κάθε μέρα που έγινε συναλλαγή. Τώρα το γιατί δεν πλήρωσε η τράπεζα σου είναι θέμα που θα το λύσεις με την τράπεζα σου. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MAN0l0 Δημ. August 28, 2020 Κοινοποίηση Δημ. August 28, 2020 Έχω 2 αριθμούς wind (καρτοσύνδεση και προνομιακό καρτοτηλέφωνο). Και στους 2 αριθμούς όταν είναι το τηλέφωνο κλειστό η δεν έχει σήμα και με καλέσει κάποιος, δεν μου έρχεται μήνυμα που να με ενημερώνει για τις χαμένες κλήσεις. Έχω στείλει μήνυμα για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας, έχω πάρει πολλά τηλέφωνα στην εξυπηρέτηση που κάθε φορά υποτίθεται πως το έφτιαξαν, αλλά τίποτα. Αντιμετωπίζει κανένας άλλος το ίδιο πρόβλημα; Υπάρχει λύση; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
egodemis Δημ. August 28, 2020 Κοινοποίηση Δημ. August 28, 2020 https://www.wind.gr/support/idiotes/simvolea-ipiresies/pos-enimeronome-gia-klisis-otan-to-kinito-mou-ine-ektos-litourgias#list-item-2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MAN0l0 Δημ. August 28, 2020 Κοινοποίηση Δημ. August 28, 2020 Φίλε μου έχω στείλει μήνυμα και όχι μόνο 1 φορά. Το έγραψα και στο προηγούμενο μήνυμά. Δυστυχώς τίποτα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
egodemis Δημ. August 28, 2020 Κοινοποίηση Δημ. August 28, 2020 Φίλε μου έχω στείλει μήνυμα και όχι μόνο 1 φορά. Το έγραψα και στο προηγούμενο μήνυμά. Δυστυχώς τίποτα. πάρε την εξυπηρέτηση τοτε το ίδιο θέμα εχω με cosmote εδώ και 10 χρόνια δεν έχει λυθεί ποτέ πάντως καμιά φορά επανέρχεται μονο του αλλα 9 στα 10 ειναι απλα off και κανει τουτ τουτ ουτε καποιο μήνυμα ουτε τπτ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hercoulis Δημ. August 29, 2020 Κοινοποίηση Δημ. August 29, 2020 MAN0l0, ρίξε μια ματιά στις λειτουργίες του τηλεφώνου σου μήπως από εκεί είναι κλειστό. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MAN0l0 Δημ. August 29, 2020 Κοινοποίηση Δημ. August 29, 2020 Τελικά έβγαλα άκρη. Μπήκα στις ρυθμίσεις μήπως υπάρχει προώθηση κλήσης όταν είναι κλειστό η δεν έχει σήμα (γιατί αν υπάρχει προώθηση δεν λειτουργεί η ειδοποίηση με μήνυμα για χαμένες κλησεις) και δεν υπήρχε προώθηση. Στο τέλος δοκίμασα το εξής. Στον dialer πάτησα ##27# και μετά το κουμπί για κλήση (αυτό απενεργοποιεί οποιαδήποτε προώθηση κλήσης) και πλέον μου έρχονται μηνύματα για χαμένες κλήσεις, κανονικότατα. Το έκανα και για τα 2 νούμερα που έχω στην συσκευή και δούλεψε και στα 2. Τώρα πως υπήρχε προώθηση χωρίς να φαίνεται στις ρυθμίσεις, δεν γνωρίζω. Όσο για την εξυπηρέτηση της γουιντ, ότι να'ναι. Άσχετοι εντελώς. Είχα καλέσει πολλές φορές εξηγώντας το πρόβλημα μου, με διαβεβαίωναν πως θα το διορθώσουν χωρίς φυσικά να διορθωθεί κάτι και ούτε ένας από τους τόσους υπαλλήλους που μίλησα δεν μου είπε να τσεκάρω για τυχόν προώθηση κλήσης. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bomberb17 Δημ. September 30, 2020 Κοινοποίηση Δημ. September 30, 2020 Ξέρει κανείς πως μπορώ να καλέσω το 1555 από εξωτερικό; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
paanos Δημ. October 1, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 1, 2020 Θα πρέπει να καλέσεις απευθείας το τμήμα που σε ενδιαφέρει, το κέντρο του 1555 δεν έχει σταθερό του τύπου 21χχχχ... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bomberb17 Δημ. October 4, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 4, 2020 Να δω επιτέλους πότε θα αλλάξει αυτή η τακτική με τα 4ψήφια - 5ψήφια νούμερα που αφορούν υπηρεσίες εξυπηρέτησης, ή τα νούμερα με 800χχχχ ή 801χχχ. Πολλές φορές δε δίνουν εναλλακτικό τρόπο να τα καλέσεις εφόσον κάποιος βρίσκεται στο εξωτερικό η/και χρησιμοποιεί υπηρεσίες VoIP. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sosimple2 Δημ. October 7, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 7, 2020 Μετα απο μεγάλη καταιγίδα που έκανε πριν σχεδόν 2 βδομάδες αν θυμάστε, οταν ξυπνήσαμε δεν είχαμε σταθερό τηλέφωνο (wind), το ίντερνετ κατα περίεργο τρόπο πήγαινε μια χαρα. (Ο τεχνικός της wind μου είπε στο τηλέφωνο οτι δεν είναι περίεργο γιατι πάνε ξεχωριστά φωνη και ίντερνετ. Αν είναι ετσι γιατι μόλις φτιαξαν το ενα χάλασε το αλλο?). Στη συνήθη ταχύτητα που συνδέομαι 5500 περιπου. Δηλώσαμε βλαβη, τους πήρε καμια βδομάδα να φτιάξουν το σταθερό τηλέφωνο (να μιλάς), αλλα χαλάσανε το ίντερνετ που πήγαινε μια χαρά. Τώρα συνδέεται στα 2800 και κανει διακοπές συνέχεια.. Δεν υπάρχει πρόβλημα εδω, είναι καθαρά θεμα wind. Το θέμα είναι ότι μετά από αλλεπάλληλα τηλέφωνα εξακολουθεί να σέρνεται το ίντερνετ. Πριν κανα 2 μήνες ελειξαν τα 2 χρόνια συμβόλαιο και ο πατέρας το ανανέωσε τηλεφωνικά. Τι ισχύει ξέρει κανείς, μπορώ να φυγω χωρίς ποινη αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση? Μετά τα 2 χρόνια ξανα γίνεται για αλλα 2 ή έχεις δικαίωμα να φύγεις οπότε θες? Βλέπω tv μεσω ίντερνετ iptv, και μου ειναι πρακτικά άχρηστο σε αυτή την ταχύτητα. Τουλάχιστον δε σου λένε πχ ναι το ξέρουμε, κάντε υπομονή θα το φτάσουμε στην ιδια ταχύτητα.. Θα κάνω υπομονή ακόμα μια βδομάδα αλλα μετά κατι αλλο πρέπει να κανω. Καθε πληροφορία δεκτή ευχαριστώ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sosimple2 Δημ. October 9, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 9, 2020 (edited) Τέτοια εταιρεία (μη την χαρακτηρισω) δεν εχω ξαναδεί. Μόνο για να παίρνουν τηλέφωνα να μπεις στο δυκτιο τους 10 φορές τη μερα. Αν δουλεύει έχει καλώς, αν δεν δουλεύει ουδεμία επικοινωνία καν. Ειμουν Vodafone, οτε, τέτοια χάλια καμια. Το ίντερνετ σέρνεται 2 βδομάδες τωρα με ταχύτητες που πρακτικά το κάνουν εντελώς άχρηστο και συνεχείς διακοπές. Εχω δωσει βλάβη 10 φορές, θα κάνουμε ελενχο στη γραμμή σας και θα σας ενημερώσουμε καθε φορά και καμια αλλαγή. Ουτε καμια ενημερώση κάθε φορα. Γράψιμο κανονικο στα τέτοια τους. Θα αρχίσω να στέλνω επιστολές σε συνήγορο πολίτη κλπ. Εποχή κορονοιου που τα περισσότερα πράγματα δεν γίνονται παρα μόνο μεσω ίντερνετ, και αυτοι στο πουλί τους. Το να μη μπορούν να το φτιάξουν, άνθρωπινο. Το να σου λενε συνεχώς οτι "θα σας ενημερώσουμε" και μονίμως να ψεύδονται, χωρίς να κάνουν απόλυτως τίποτα ανεπίτρεπτο. Επι 2 χρόνια δούλευε μια χαρα. Οι ίδιοι το χάλασανε δεν είναι δικο μας το πρόβλημα και δεν προσπαθούν καν από οτι φαίνεται. Απλη ενημέρωση στους υπόλοιπους. Φιλικη συμβουλη : Μολις τελειώσει το συμβόλαιο σας αλλάξτε εταιρεία. Και εμενα δουλευε (ποτε με μέγιστες ταχύτητες, οσο οτε και Vodafone κλειδώναν λίγο παραπάνω αλλα οκ). . Μια μέρα που θα πάψει να δουλέψει και σε σας, θα δείτε σε τι ταλαιπωρία θα μπείτε. 1η φορα βλέπω εταιρεία να την πληρώνεις και να σφυρίζει αδιάφορα. Αμφιβαλω αν το έχουν ως βλάβη καν, μετα απο 10 τηλέφωνα. Και σε φίλο μου τα ίδια και αναγκαστηκε να αλλάξει εταιρεία. 2 στα 2 παύει να είναι σύμπτωση. Μπαίνω σε εφορίες, ebanking κλπ με ίντερνετ απ το κινητο.. Edited October 9, 2020 by sosimple2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
damierom Δημ. December 1, 2020 Κοινοποίηση Δημ. December 1, 2020 Έκανε την επιλογή της η Wind .... https://www.bankwars.gr/h-wind-se-synergasia-me-tin-ericsson-fernei-to-5g-stin-ellada/ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TakeOverNet Δημ. December 1, 2020 Κοινοποίηση Δημ. December 1, 2020 Έκανε την επιλογή της η Wind .... https://www.bankwars.gr/h-wind-se-synergasia-me-tin-ericsson-fernei-to-5g-stin-ellada/ Μα όλοι /// έχουν στο core. Στο RAN είναι το θέμα τι επιλογή θα κάνει. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mixtri Δημ. December 1, 2020 Κοινοποίηση Δημ. December 1, 2020 Μα όλοι /// έχουν στο core. Στο RAN είναι το θέμα τι επιλογή θα κάνει. Huawei το πιο λογικό. Εκτός αν σκάσει η NSN με τρελή προσφορά και πάρει την εργολαβία. Με /// θα είναι δύσκολο λόγω κόστους. Εκτός και αν σκάσει έκπληξη. Πολύ το θέλω αλλά δεν έχει σημασία τι θέλω :cry: Η nsn είναι ο πιο φθηνός ran vendor πλέον. Πληροφοριακά. Παρέα με ΖΤΕ. Παράθεση Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
makap Δημ. December 3, 2020 Κοινοποίηση Δημ. December 3, 2020 Είχα μια sim καρτοκινητού που μεταβίβασα σε συγγενικό όνομα, για συγκεκριμένους λόγους, αλλά τη διαχειρίζομαι εγώ. Είχα φτιάξει username/password για είσοδο στο f2g, τα οποία καταργήθηκαν μετά τη μεταβίβαση, όπως είναι φυσικό και αναμενόμενο. Μπαίνω πλέον μέσω της μεθόδου αριθμός και αποστολή εξαψήφιου, αφού έκανα εγγραφή με το δικό μου email. Υπάρχει τρόπος να επαναφέρω τον προηγούμενο τρόπο (με άλλα ή και τα ίδια username/password, για να αποφεύγω τη διαδικασία με τον εξαψήφιο; Παράθεση :thanks: Αγορές από το εξωτερικό Οδηγός ανανέωσης συμβολαίου και φορητότητας αριθμών Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.