Jump to content

Τα πάντα για την Q card


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ένα επίσημο - επισημότατο - έγγραφο που έχει θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής σου, μπορείς να εκδώσεις και να εκτυπώσεις από το gov.gr

Είναι μία εξουσιοδότηση από εσένα προς τη Wind Hellas, να σου χορηγήσει την ταυτοπροσωπία που θέλεις.

Αν δεν μπορείς ή δεν θέλεις να πας σε ΚΕΠ, Α.Τ. ή ταχυδρομείο, στείλε το στο chat.

Αν δεν είναι τελείως κολλημένοι, πιστεύω πως θα τους καλύψει.

Link to comment
Share on other sites

Αν και βγαίνουμε εκτός,εγω για μεταβίβαση σταθερού απο τον πατερα μου στο ονομα μου τους ρωτησα σε κατάστημα αν μπορω να τους παω εξουσιοδοτηση/υδ απο gov και ειπαν οχι. Θέλανε γνήσιο υπογραφής απο κεπ/αστυνομία.
Link to comment
Share on other sites

Αν και βγαίνουμε εκτός,εγω για μεταβίβαση σταθερού απο τον πατερα μου στο ονομα μου τους ρωτησα αν μπορω να τους παω εξουσιοδοτηση/υδ απο gov και ειπαν οχι. Θέλανε γνήσιο υπογραφής απο κεπ/αστυνομία.

 

Νομίζω ότι αυτή η απάντηση προέρχεται, μάλλον, από κατάστημα, οι υπάλληοι του οποίου δεν γνωρίζουν τι σημαίνει το έγγραφο αυτό, που πιστοποιημένο με barcode της κυβέρνησης.

Πρέπει να ενημερωθεί η Wind, για το θέμα αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι αυτή η απάντηση προέρχεται, μάλλον, από κατάστημα, οι υπάλληοι του οποίου δεν γνωρίζουν τι σημαίνει το έγγραφο αυτό, που πιστοποιημένο με barcode της κυβέρνησης.

Πρέπει να ενημερωθεί η Wind, για το θέμα αυτό.

Η απάντησή των υπαλλήλων στην απορία μου ήταν οτι η οδηγία της wind προς τα καταστήματα είναι αυτή δηλ. να ζητάνε ταυτοποίηση με τον παλιό τρόπο...

Link to comment
Share on other sites

Άρχισε και η δικιά μου ταλαιπωρία στη Wind, πριν καν γίνω πελάτης.

Στις 7 Δεκεμβρίου κάνω αίτηση για φορητότητα 2 αριθμών από συμβόλαια Vodafone, σε καρτοκινητά Q.

Σήμερα 16 Δεκεμβρίου, ενώ έλειπα στη δουλειά, ήρθε ο courier έφερε τις κάρτες, πήρε τα δικαιολογητικά, υπέγραψε η γυναίκα μου και όλα καλά.

Μετά από κανένα 3ωρο ήρθε μήνυμα από τη Vodafone στα κινητά μας, ότι παρέλαβε το αίτημα φορητότητας από τη Wind, θα το επεξεργαστεί και θα απαντήσει.

 

Γυρνώντας σπίτι πριν λίγο, διαπίστωσα ότι είχαν στείλει 2 κάρτας f2go και 2 προπληρωμένες κάρτες των 12 ευρώ. Τόμπολα. Τι κάνουμε τώρα, ώστε να μην σταματήσει η διαδικασία φορητότητας, αλλά να πάρουμε και τις κάρτες που θέλαμε;

Καμιά ιδέα;

Link to comment
Share on other sites

Άρχισε και η δικιά μου ταλαιπωρία στη Wind, πριν καν γίνω πελάτης.

 

Στις 7 Δεκεμβρίου κάνω αίτηση για φορητότητα 2 αριθμών από συμβόλαια Vodafone, σε καρτοκινητά Q.

 

Σήμερα 16 Δεκεμβρίου, ενώ έλειπα στη δουλειά, ήρθε ο courier έφερε τις κάρτες, πήρε τα δικαιολογητικά, υπέγραψε η γυναίκα μου και όλα καλά.

 

Μετά από κανένα 3ωρο ήρθε μήνυμα από τη Vodafone στα κινητά μας, ότι παρέλαβε το αίτημα φορητότητας από τη Wind, θα το επεξεργαστεί και θα απαντήσει.

 

 

 

Γυρνώντας σπίτι πριν λίγο, διαπίστωσα ότι είχαν στείλει 2 κάρτας f2go και 2 προπληρωμένες κάρτες των 12 ευρώ. Τόμπολα. Τι κάνουμε τώρα, ώστε να μην σταματήσει η διαδικασία φορητότητας, αλλά να πάρουμε και τις κάρτες που θέλαμε;

 

Καμιά ιδέα;

Στείλε μήνυμα στην φόρμα παραπόνων στο σάιτ και πες τους ότι είχες ζητήσει Q προφορικά μετά την αίτηση.

Μόνο εκεί θα έχεις άμεση και σωστή εξυπηρέτηση.

Πλήρωσες 24 €? Αν ναι να τις επιστρέψεις γιατί δεν είναι συμβατές με κιου.

Υπάρχει περίπτωση να σου κάνει αντιπροσφορά η βονταφον.

Πρόσεξε να μην δεχτείς γιατί στο τέλος θα την πατήσεις εκτός και αν δεχτούν κάτω από 10€ συμβόλαιο με καλές παροχές.

Υπομονή να ξεπεράσεις το εμπόδιο.

Αξίζει τον κόπο.

Αν δεν έχεις βάλει εσύ ο ίδιος υπογραφή αλλά η σύζυγος και είναι στο δικό σου όνομα οι γραμμές, έχεις πλεονέκτημα αν χρειαστεί.

Θα ισχυριστείς ότι δεν πρόσεξε το λάθος και ζητάς να σου στείλουν Q sim.

Υπομονή.

 

ΥΓ. Ζήτησε να παραλάβεις τις κάρτες από κατάστημα.

Edited by pavlitakis1
Link to comment
Share on other sites

Η Wind ενεργοποίησε το Volte η Q ποτέ;
είπαν ότι το ενεργοποίησαν στην γραμμή μου αλλά δεν λειτουργεί

 

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

είπαν ότι το ενεργοποίησαν στην γραμμή μου αλλά δεν λειτουργεί

 

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk

εμενα μου ειπαν οτι δεν υποστηριζει η q volte
Link to comment
Share on other sites

Σε ποιο τηλέφωνο παίρνουμε για να ζητήσουμε ενεργοποίηση όπως αναφέρει το παλικάρι πιο πάνω;

Έστω να πάρουμε πληροφορίες τι και πως

Link to comment
Share on other sites

Στείλε μήνυμα στην φόρμα παραπόνων στο σάιτ και πες τους ότι είχες ζητήσει Q προφορικά μετά την αίτηση.

Μόνο εκεί θα έχεις άμεση και σωστή εξυπηρέτηση.

Πλήρωσες 24 €? Αν ναι να τις επιστρέψεις γιατί δεν είναι συμβατές με κιου.

..............................

Αξίζει τον κόπο.

Αν δεν έχεις βάλει εσύ ο ίδιος υπογραφή αλλά η σύζυγος και είναι στο δικό σου όνομα οι γραμμές, έχεις πλεονέκτημα αν χρειαστεί.

Θα ισχυριστείς ότι δεν πρόσεξε το λάθος και ζητάς να σου στείλουν Q sim.

Υπομονή.

ΥΓ. Ζήτησε να παραλάβεις τις κάρτες από κατάστημα.

Έστειλα μήνυμα στη φόρμα και γράφω για το λάθος που έγινε και πρέπει να διορθωθεί γρήγορα, επειδή μας πιέζει και ο χρόνος.

Έστω και από κατάστημα, αν γίνεται.

.............

Υπάρχει περίπτωση να σου κάνει αντιπροσφορά η βονταφον.

Πρόσεξε να μην δεχτείς γιατί στο τέλος θα την πατήσεις εκτός και αν δεχτούν κάτω από 10€ συμβόλαιο με καλές παροχές.

Υπομονή να ξεπεράσεις το εμπόδιο.

Αξίζει τον κόπο.

.............

Πριν από λίγο μας πήραν από Vodafone, αλλά δεν δεχτήκαμε καμία προσφορά και μας είπαν ότι αύριο το απόγευμα θα γίνει η διακοπή των συνδέσεων. Γιαυτό λέω ότι πιέζει και ο χρόνος πλέον. Όλα έγιναν σε χρόνο dt

Link to comment
Share on other sites

Έστειλα μήνυμα στη φόρμα και γράφω για το λάθος που έγινε και πρέπει να διορθωθεί γρήγορα, επειδή μας πιέζει και ο χρόνος.

 

Έστω και από κατάστημα, αν γίνεται.

 

 

 

Πριν από λίγο μας πήραν από Vodafone, αλλά δεν δεχτήκαμε καμία προσφορά και μας είπαν ότι αύριο το απόγευμα θα γίνει η διακοπή των συνδέσεων. Γιαυτό λέω ότι πιέζει και ο χρόνος πλέον. Όλα έγιναν σε χρόνο dt

Υποθέτω ότι ακόμα και αν ενεργοποιηθεί η f2g μπορούν να σου κάνουν φορητότητα στην κιου.

Απλώς προσπαθούν να πάρουν όσο γίνεται περισσότερα από την τσέπη σου.

Μην βαρεθείς να τους πιέζεις.

Αναγκαστικά θα υποχωρήσουν σε αυτό το μπραντεφερ. :lol:

 

Θα γίνει τελικά, ουσιαστικά είναι μικρό το λάθος.

Περιμένουμε μέχρι αύριο.

Μην αγχώνεσαι, έχω δει χειρότερα που πήγαν καλά.

Link to comment
Share on other sites

Σε ποιο τηλέφωνο παίρνουμε για να ζητήσουμε ενεργοποίηση όπως αναφέρει το παλικάρι πιο πάνω;

Έστω να πάρουμε πληροφορίες τι και πως

13700

(10 χαρακτήρες)

Αριθμός δωρεάν εξυπηρέτησης Wind: 13700

Καταγγελία σύμβασης κι επιστροφή εναπομείναντος υπολοίπου καρτοκινητού: https://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Electronics/about_Regulation.html

Link to comment
Share on other sites

τι ειναι αυτο ?

Εξυπηρέτηση πελατών, τεχνικό τμήμα φίλε μου.

Η κλήση στο 13700 είναι δωρεάν.

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Εξυπηρέτηση πελατών, τεχνικό τμήμα φίλε μου.

Η κλήση στο 13700 είναι δωρεάν.

για Q ειναι?
Link to comment
Share on other sites

Υποθέτω ότι ακόμα και αν ενεργοποιηθεί η f2g μπορούν να σου κάνουν φορητότητα στην κιου.

Απλώς προσπαθούν να πάρουν όσο γίνεται περισσότερα από την τσέπη σου.

Μην βαρεθείς να τους πιέζεις.

Αναγκαστικά θα υποχωρήσουν σε αυτό το μπραντεφερ. :lol:

 

Θα γίνει τελικά, ουσιαστικά είναι μικρό το λάθος.

Περιμένουμε μέχρι αύριο.

Μην αγχώνεσαι, έχω δει χειρότερα που πήγαν καλά.

Τελικά μου έκαναν 2 προτάσεις από τη Wind

Η πρώτη είναι να ενεργοποιήσω τις f2go για ένα μήνα, μέχρι να καταναλωθούν οι δυο 12ευρες προπληρωμένες κάρτες και μετά να τα κάνω Q.

Η δεύτερη είναι να πάω σε ένα κατάστημα και να πάρω 2 Q και μετά να επιστρέψω τις προπληρωμένες f2g με αντίστοιχη πίστωση.

Σκέφτομαι να πάρω κατευθείαν τις Q. Οπότε θα αγοράσω και 2 10ευρες κάρτες. Τι λέτε και εσείς;

Edited by Green_Dragon
Link to comment
Share on other sites

Τελικά μου έκαναν 2 προτάσεις από τη Wind

Η πρώτη είναι να ενεργοποιήσω τις f2go για ένα μήνα, μέχρι να καταναλωθούν οι δυο 12ευρες προπληρωμένες κάρτες και μετά να τα κάνω Q.

Η δεύτερη είναι να πάω σε ένα κατάστημα και να πάρω 2 Q και μετά να επιστρέψω τις προπληρωμένες f2g με αντίστοιχη πίστωση.

Σκέφτομαι να πάρω κατευθείαν τις Q. Οπότε θα αγοράσω και 2 10ευρες κάρτες. Τι λέτε και εσείς;

Αφου έκανες φορητότητα από Vodafone, πως θα κρατήσεις τα νουμερα σου σε Q;

Link to comment
Share on other sites

Τελικά μου έκαναν 2 προτάσεις από τη Wind

Η πρώτη είναι να ενεργοποιήσω τις f2go για ένα μήνα, μέχρι να καταναλωθούν οι δυο 12ευρες προπληρωμένες κάρτες και μετά να τα κάνω Q.

Η δεύτερη είναι να πάω σε ένα κατάστημα και να πάρω 2 Q και μετά να επιστρέψω τις προπληρωμένες f2g με αντίστοιχη πίστωση.

Σκέφτομαι να πάρω κατευθείαν τις Q. Οπότε θα αγοράσω και 2 10ευρες κάρτες. Τι λέτε και εσείς;

 

Το θέμα είναι να βρεις κατάστημα που να δέχεται να σου κάνει αλλαγή, συνήθως λένε δεν έχουμε κάρτες sim κτλ. Όταν μπλέκεται κατάστημα στη μέση είναι γενικά μπελάς.

Link to comment
Share on other sites

Αφου έκανες φορητότητα από Vodafone, πως θα κρατήσεις τα νουμερα σου σε Q;

Μα όταν κάνεις φορητότητα, διατηρείς το νούμερο σου.

Το θέμα είναι να βρεις κατάστημα που να δέχεται να σου κάνει αλλαγή, συνήθως λένε δεν έχουμε κάρτες sim κτλ. Όταν μπλέκεται κατάστημα στη μέση είναι γενικά μπελάς.

Έχω συνεννοηθεί με το 13800 και με συγκεκριμένο κατάστημα που μου δίνει κάρτες Q - με τις ταυτότητες μας βεβαίως και με τα νούμερα μας.

Το μόνο που χρειάζεται είναι να μην ενεργοποιήσω τις f2go.

Edited by Green_Dragon
Link to comment
Share on other sites

Μα όταν κάνεις φορητότητα, διατηρείς το νούμερο σου.

 

Έχω συνεννοηθεί με το 13800 και με συγκεκριμένο κατάστημα που μου δίνει κάρτες Q - με τις ταυτότητες μας βεβαίως και με τα νούμερα μας.

Το μόνο που χρειάζεται είναι να μην ενεργοποιήσω τις f2go.

Πήγαινε στο κατάστημα και πάρε κιου.

Έτσι κι αλλιώς θα έμενες μερικές ώρες χωρίς σύνδεση.

Θα γλυτώσεις τα 24€. Υπόψιν κιου βάζουμε 10€ όχι 12 για να γλιτώσουμε το νταβατζιλίκι του 1,70.

Προσπάθησε να πάρεις τις κάρτες χωρίς 10 € και να βάλεις εσύ το δεκάευρο και το πακέτο που θέλεις γιατί στο κατάστημα σου βάζουν πακέτο κατευθείαν με αυτόματη ανανέωση.

Edited by pavlitakis1
Link to comment
Share on other sites

Εάν ήταν λαθος από την εταιρία, δεν θα του ελεγε να τρεχει να βρει λύση μόνος του. Προφανως υπηρξε λαθος συννενόηση.

Σωστά, το δέχομαι ότι έγινε λάθος συνεννόηση.

Την Κυριακή 6/12 ζήτησα τηλεφωνικά f2g. Τη Δευτέρα 7/12 - μετά από συζήτηση εδώ στο νήμα - ζήτησα τηλεφωνικά πάλι να ακυρωθεί η αίτηση και να γίνει καινούργια αίτηση για Q.

Ο υπάλληλος μου είπε ότι έκανε την ακύρωση. Προφανώς εκεί έγινε το μπέρδεμα.

Έχω και εγώ την ευθύνη μου για το είπα-ξείπα. Τέλος καλό, όλα καλά.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...