Jump to content

Τα πάντα για την Q card


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts




Τι σόι αναβάθμιση είναι αυτή ; Η μητέρα μου από χθες δεν μπορεί να πάρει κάποιο πακέτο για να μιλήσει ! 

Ακριβώς το ίδιο θεμα έχουμε κ χάνει κ το χρηματικό υπολοιπο που ειχε μέσα.

Tapa


Χρηματοοικονομικός Σύμβουλος

Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, eridion25 said:

SmartSelect_20230810_151454_Messenger.jpg

Τώρα είδα αυτό στα κοινωνικά δίκτυα και μου θύμισε την παραπάνω απάντηση…

IMG_4370.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Το έφτιαξαν...

17mb υπόλοιπο είχα...

Sent from my M2101K6G using Tapatalk

Panasonic GD70, Ericsson GF768, Panasonic GD30, Nokia 3210, Ericsson T18s, Panasonic GD92, Ericsson R320s, Nokia 6210, Ericsson T65i, SE T300i, SE K700i, Siemens SX1, Nokia 7610, Siemens SX1 Music Edition, SE J210i, Sendo X, Qtek 8500, Nokia 6021, HTC Touch Cruise, HTC HD2, LG Optimus 4X HD, HTC One M7, HTC One M9, HTC 10, Xiaomi Mi8 Lite
Link to comment
Share on other sites

Ερωτηση φιλου στο fb πως καλουμε το 12200 στο εξωτερικο πχ υπηρεσιες q (1223, 1225. 1226 1229) κτλπ τους καλουμε με +30699555XXXX οπου X η υπηρεσια το 12200 οπως εχει 5 ψηφις οχι 4 ψηφια οπως τα υπολιπα αρα του ηπα να αφερεσει το ενα 5 και παλι λει ο αριθμος δεν υπαρχει γνωριζει κανεις την απαντιση σε αυτο btw στο app δεν υπαρχει επιλογη για 120' προς ολους με 6.9€ οπτε 12200 ειναι μονοδρομος για εκοινον

Edited by eridion25
Link to comment
Share on other sites

On 11/8/2023 at 10:56 ΜΜ, eridion25 said:

Ερωτηση φιλου στο fb πως καλουμε το 12200 στο εξωτερικο πχ υπηρεσιες q (1223, 1225. 1226 1229) κτλπ τους καλουμε με +30699555XXXX οπου X η υπηρεσια το 12200 οπως εχει 5 ψηφις οχι 4 ψηφια οπως τα υπολιπα αρα του ηπα να αφερεσει το ενα 5 και παλι λει ο αριθμος δεν υπαρχει γνωριζει κανεις την απαντιση σε αυτο btw στο app δεν υπαρχει επιλογη για 120' προς ολους με 6.9€ οπτε 12200 ειναι μονοδρομος για εκοινον

Προτείνω τα εξής:

1. Να προσπαθήσει μέσω messenger chat από το bot. Δίνει τη δυνατότητα ενεργοποίησης πακέτων από εκεί, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο είναι διαθέσιμα αυτά από το 12200.

2. Να καλέσει στο +30 6935613800 (το 13800 από εξωτερικό) και να ζητήσει να του το ενεργοποιήσουν.

 

Ερώτηση: αφού είναι στο εξωτερικό τι τα χρειάζεται τα λεπτά προς όλους;

Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, gpapas640 said:

 

Ερώτηση: αφού είναι στο εξωτερικό τι τα χρειάζεται τα λεπτά προς όλους;

Φαντάζομαι για να μπορεί να καλεί προς όλη τη ΕΕ

RIP Cashback...1485709620_Screenshot_20241105_MyVodafone.thumb.jpg.b2cbc5c521f81c29c403b7ca2f7b0b43.jpg

Link to comment
Share on other sites


Όπως είχα γράψει εδώ στον νήμα, τον Ιούλιο δεν μου έδωσε την προσωπική προσφορά με τα απεριοριστα. Όταν ήρθε η ώρα να βάλω πακέτο 5 Αυγούστου έβαλα αυτό της άλλης προσοωπικής προσφοράς 3Gb με 3€ χωρίς να βάλω χρήματα μεσα. Στις 8 Αυγούστου που άλλαξαν οι προσωπικές προσφορές δεν μου έδωσε ούτε αυτή την προσφορά. Μου έδωσε 2 προσωπικές προσφορές, μια για sms που κυριολεκτικά έχω να στείλω 7 χρόνια και μια άλλη με 800λεπτα και 1.5Gb ενώ χρησιιμοποιώ κυρίως data.
Ντάξει... πες μου ότι θες να φύγω από πελάτης σου χωρίς να μου το πεις.
Έκανα αίτηση για μεταφορά σε frog. 
Καμιά ιδέα τι μπορώ να κάνω ή που να χαρίσω το υπόλοιπο που έχω στην κάρτα. Είναι λιγότερο από 2 ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

57 minutes ago, opmgls said:

Ντάξει... πες μου ότι θες να φύγω από πελάτης σου χωρίς να μου το πεις.

Στείλε αυτό το παράπονο στο σάιτ της νόβα πριν φύγεις. Ξέρω περιπτώσεις που το ξαναεστειλαν.

Link to comment
Share on other sites

14 ώρες πριν, dimitroula10 said:

Στείλε αυτό το παράπονο στο σάιτ της νόβα πριν φύγεις. Ξέρω περιπτώσεις που το ξαναεστειλαν.

Ευχαριστώ για την συμβουλή. Σε πιστεύω ότι μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο, αλλά η wind/nova με έχει κουράσει πάαααρα πολύ με τις εξαιρετικά ιδιόρρυθμες συμπεριφορές της απέναντι στους πελάτες της.
Μέχρι πριν 19 μήνες ήμουν πελάτης και στη σταθερής της. Και εκεί είχα παράπονα, αλλά αυτό είναι ξεχωριστή ανάρτηση και για άλλο νήμα. 
Αυξήσεις τους τελευταίους 20 μήνες γίνονται δυστυχώς σε όλους τους τομείς της οικονομίας. O τρόπος όμως που τις εφαρμόζει το management της Q είναι αναξιοπρεπής απέναντι μας.
Είτε υπάρχει κάποιος αλγόριθμος (συντεταγμένος από κάποιο στέλεχος) που παρακολουθεί την συμπεριφορά των πελατών ως προς την αγορά και κατανάλωση προϊόντων και διαμορφώνει τα προγράμματα και τις προσφορές, είτε υπάρχει μια επιτροπή από στελέχη που αποφασίζουν "χειροκίνητα" αξιολογώντας τα στοιχεία/δεδομένα των πελατών, οι πολιτικές τιμολόγησης των προσφορών είναι απαράδεκτες από κάθε άποψη.
Είναι σαν να υπάρχει η σκέψη από πίσω, βρε μπαγάσα που θες να την βγάζει με 3-6 ευρώ το μήνα (εκτός φόρων και τελών) θα σε φτιάξω εγώ τώρα. Πάρε με διάφορους τρόπους 100% αύξηση, γιατί με την συγχώνευση αποφάσισα ότι δεν θέλω να τιμήσω την ηθική σύμβαση που έχω με τον πελάτη μου του budget friendly παρόχου. Και δεν θέλω να αναλάβω το οικονομικό και επικοινωνιακό κόστος συγχώνευσης με το f2g. Και με εξυπηρετεί το market segmentation με τις θυγατρικές μου.
Τώρα, αν φύγουν και μερικοί δεν με ενδιαφέρει γιατί θα μου "ελαφρώσει" την κίνηση στο δίκτυο και θα δείχνω στις στατιστικές καλύτερες ταχύτητες ως η 2η καλύτερη εταιρεία στην Ελλάδα αποφεύγωντας να ξοδέψω για υποδομές.
Και ας είναι 3 μόνο οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι, (θεέ του ανταγωνισμού τι τραβάμε) σε αυτήν τη δύσμοιρη χώρα.
Και ας υπολειτουργεί το σύστημα μου χρεώνοντας που και που τέλη τύπου q-fee ενώ τα έχει απενεργοποιήσει ο πελάτης. Άμα το πάρει χαμπάρι και μπει στον κόπο να πάρει τηλέφωνο θα πω συγνώμη λάθος, θα επιστρέψω τα χρήματα και ούτε γάτα ούτε ζημιά.
Και άμα μου κλαφτεί πολύ κάποιος θα του ενεργοποιήσω και μια “προσωπική” προσφορά δώρο να κάνω την καλή εταιρεία.

Για τους παραπάνω λόγους (και για κάποιους ακόμη που δεν αναφέρω γιατί ήδη έχω κουράσει) μου είναι πια συνειδησιακά αδύνατο να συνεχίσω να έχω επαγγελματική σχέση με την εταιρική οντότητα Q που εφαρμόζει τέτοιου είδους πρακτικές.

ΥΓ. Ως προς την γραμμή υπεράσπισης που λέει, εντάξει απλά μια εταιρεία είναι που προσπαθεί να βρίσκει τρόπους να βγάλει κέρδος, έχω να πω ότι ο όρος business ethics υπάρχει διεθνώς και είναι σημαντικός εδώ και δεκαετίες.

Edited by paanos
Διόρθωση μορφοποίησης για να είναι ευανάγνωστο
Link to comment
Share on other sites

8 ώρες πριν, opmgls said:

Είτε υπάρχει κάποιος αλγόριθμος (συντεταγμένος από κάποιο στέλεχος) που παρακολουθεί την συμπεριφορά των πελατών ως προς την αγορά και κατανάλωση προϊόντων και διαμορφώνει τα προγράμματα και τις προσφορές

Κάπως έτσι είναι. Δίνουν τα στελέχη κάποιες προσφορές-κράχτες και κάποιες λίγο πιο ακριβές. ο αλγόριθμος ανάλογα με τις τελευταίες ανανεώσεις και την χρήση δίνει 2-3 από αυτές 

Link to comment
Share on other sites

12 ώρες πριν, opmgls said:

αλλά η wind/nova με έχει κουράσει πάαααρα πολύ με τις εξαιρετικά ιδιόρρυθμες συμπεριφορές της απέναντι στους πελάτες της.

Συμφωνώ με την ανάλυση σου, αλλά με μία μικρή ένσταση. Στο θέμα της οικονομίας καλό θα είναι να μην αντιδρούμε συναισθηματικά, αλλά καθαρά υπολογιστικά. Δηλαδή χρησιμοποιείς μία εταιρεία καθαρά γιατί εξυπηρετεί τις ανάγκες σου. Δεν τις εξυπηρετεί? Φεύγεις χωρίς πολλή σκέψη. Απλώς αυτό το πακέτο με 5€ δεν υπάρχει πουθενά και αν καταφέρεις να το πάρεις, θα είναι επιτυχία. Το ότι φεύγοντας θα πας σε μεγαλύτερο ποσό γι'αυτές τις παροχές, είναι κακή συναισθηματική επιλογή.

Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πριν, dimitroula10 said:

Συμφωνώ με την ανάλυση σου, αλλά με μία μικρή ένσταση. Στο θέμα της οικονομίας καλό θα είναι να μην αντιδρούμε συναισθηματικά, αλλά καθαρά υπολογιστικά. Δηλαδή χρησιμοποιείς μία εταιρεία καθαρά γιατί εξυπηρετεί τις ανάγκες σου. Δεν τις εξυπηρετεί? Φεύγεις χωρίς πολλή σκέψη. Απλώς αυτό το πακέτο με 5€ δεν υπάρχει πουθενά και αν καταφέρεις να το πάρεις, θα είναι επιτυχία. Το ότι φεύγοντας θα πας σε μεγαλύτερο ποσό γι'αυτές τις παροχές, είναι κακή συναισθηματική επιλογή.

Το φεύγεις χωρίς πολύ σκέψη δεν είναι τοσο εύκολο όπως το παρουσιάζεις όταν μιλαμε καθαρά για καρτέλ 3 εταιρειών σε αυτη τη χώρα. Δεν είναι σαν να αλλάζεις μάρκα σαμπουάν,  εχει και κάποια διαδικασία 

Edited by panos43
Link to comment
Share on other sites

θα το βάλω εδώ, ίσως βοηθήσει κάποιον να το συνεχίσει ως project/initiative.

Ανεβάζω τα countdowns από τέλη του 2020 μέχρι σχεδόν σήμερα, με κάποιες μικρές αναλύσεις (πήγα και τους 2 γονείς στο CU liquid, δεν τούς συνέφερε πλέον η Q, εδώ κι ένα τρίμηνο. Από τότε που ξεκίνησαν και έγιναν μόνιμα τα 15ήμερα countdowns).

 

 

Q countdowns.xlsx

Edited by nickolasemp
κάποιον, όχι κάποιος
Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, nickolasemp said:

θα το βάλω εδώ, ίσως βοηθήσει κάποιον να το συνεχίσει ως project/initiative.

Ανεβάζω τα countdowns από τέλη του 2020 μέχρι σχεδόν σήμερα, με κάποιες μικρές αναλύσεις (πήγα και τους 2 γονείς στο CU liquid, δεν τούς συνέφερε πλέον η Q, εδώ κι ένα τρίμηνο. Από τότε που ξεκίνησαν και έγιναν μόνιμα τα 15ήμερα countdowns).

 

 

Q countdowns.xlsx 45 kB · 1 download

Τα έχω σε doc από την ίδια περίοδο ακόμη.

Από τα 4 Q που διαχειριζόμουν για αρκετά χρόνια, συνεχίζουν μόνο 2  για κωδικούς από τράπεζες.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, makap said:

Τα έχω σε doc από την ίδια περίοδο ακόμη.

Από τα 4 Q που διαχειριζόμουν για αρκετά χρόνια, συνεχίζουν μόνο 2  για κωδικούς από τράπεζες.

Βασικά εγώ τγο σταματάω το project, αφού το κρατούσα up-to-date για να δω τί παίζει. Εφόσον είναι πλέον σε CU, νομίζω θέλει λιγότερη ενασχόληση το θέμα της Q (από την δική μου την πλευρά). Είναι active κι οι 2 αριθμοί, οπότε δεν έχει νόημα να τους κρατάω στην Q. Ο καθένας με τις ανάγκες του εν τέλει.

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, makap said:

Από τα 4 Q που διαχειριζόμουν για αρκετά χρόνια, συνεχίζουν μόνο 2  για κωδικούς από τράπεζες.

Από ότι έχω δει στην πράξη αν δεν είναι επαγγελματικά νούμερα, είναι πολύ απλό να αλλάξει κάποιος αριθμό. Κρατάμε το παλιό νούμερο μέχρι να λήξει και ταυτόχρονα χρησιμοποιούμε το νέο και σε 2-3 ημέρες έχουμε ενημερώσει όλους τους γνωστούς. Έχω δει ανθρώπους με 150 επαφές να αλλάζουν νούμερο και να ενημερώνουν όλες σε 2 ημέρες. Ειδικά αν είναι γονείς ή απλοί συνδρομητές. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, dimitroula10 said:

Από ότι έχω δει στην πράξη αν δεν είναι επαγγελματικά νούμερα, είναι πολύ απλό να αλλάξει κάποιος αριθμό. Κρατάμε το παλιό νούμερο μέχρι να λήξει και ταυτόχρονα χρησιμοποιούμε το νέο και σε 2-3 ημέρες έχουμε ενημερώσει όλους τους γνωστούς. Έχω δει ανθρώπους με 150 επαφές να αλλάζουν νούμερο και να ενημερώνουν όλες σε 2 ημέρες. Ειδικά αν είναι γονείς ή απλοί συνδρομητές. 

Εννοείται.. και το Viber ενημερώνει ότι έχεις αλλάξει κινητό. Άσε που καλά είναι να αλλάζεις κάπου κάπου να δεις πόσοι σε ψάξανε ;; και δεν σε βρήκαν ή απλώς δεν σε έψαξε κανείς! 😉

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, kalitexnis_g said:

δεις πόσοι σε ψάξανε ;; και δεν σε βρήκαν ή απλώς δεν σε έψαξε κανείς! 😉

Ίσως αυτό να φοβούνται αυτοί που δεν αλλάζουν νούμερα. Ότι δεν θα τους ψάξει κανείς και υπεραμύνονται της διατήρησης του αριθμού για πολλούς συναισθηματικούς λόγους. "Το έχω χρόνια" "είναι το πρώτο μου νούμερο" "όλοι με αυτό με ξέρουν" κλπ κλπ και στην πράξη το πολύ 10 άτομα να ασχολούνται μαζί τους.:classic_biggrin:

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, dimitroula10 said:

Ίσως αυτό να φοβούνται αυτοί που δεν αλλάζουν νούμερα. Ότι δεν θα τους ψάξει κανείς και υπεραμύνονται της διατήρησης του αριθμού για πολλούς συναισθηματικούς λόγους. "Το έχω χρόνια" "είναι το πρώτο μου νούμερο" "όλοι με αυτό με ξέρουν" κλπ κλπ και στην πράξη το πολύ 10 άτομα να ασχολούνται μαζί τους.:classic_biggrin:

Μην τα λες έτσι θα κλάψει κόσμος!! 😂😂😂

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, dimitroula10 said:

Ίσως αυτό να φοβούνται αυτοί που δεν αλλάζουν νούμερα. Ότι δεν θα τους ψάξει κανείς και υπεραμύνονται της διατήρησης του αριθμού για πολλούς συναισθηματικούς λόγους. "Το έχω χρόνια" "είναι το πρώτο μου νούμερο" "όλοι με αυτό με ξέρουν" κλπ κλπ και στην πράξη το πολύ 10 άτομα να ασχολούνται μαζί τους.:classic_biggrin:

οι δικοί μου έκαναν αμάν και πώς να το μάθουν σαν νούμερο, τώρα θα τούς βάλω να μάθουν άλλον αριθμό; δεν είναι απλά τα πράγματα για τους 70+ και 80+. Δεν είναι απλά τα πράγματα 😅

Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, nickolasemp said:

οι δικοί μου έκαναν αμάν και πώς να το μάθουν σαν νούμερο, τώρα θα τούς βάλω να μάθουν άλλον αριθμό; δεν είναι απλά τα πράγματα για τους 70+ και 80+. Δεν είναι απλά τα πράγματα 😅

Να υποθέσω ότι αποφεύγεις τα νούμερα που έχουν από 5 και πάνω για να μην αργεί να επανέλθει το πληκτρολόγιο; 😂😂😂

IMG_1972.jpg

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, nickolasemp said:

οι δικοί μου έκαναν αμάν και πώς να το μάθουν σαν νούμερο, τώρα θα τούς βάλω να μάθουν άλλον αριθμό; δεν είναι απλά τα πράγματα για τους 70+ και 80+. Δεν είναι απλά τα πράγματα 😅

Συμφωνώ ότι δεν είναι απλά για όλους. Στους δικούς μου έχω βάλει ταμπελακι πίσω στο τηλέφωνο και στο ψυγείο και στην πόρτα με μεγάλους αριθμούς και βέβαια δεν θυμούνται τίποτα απ'έξω.

Απλώς μπορούν να καλέσουν μερικούς αριθμούς απλώς πατώντας ένα πλήκτρο. Έχουν αλλάξει 3 αριθμούς μέχρι τώρα και δεν έχουν πάρει χαμπάρι τίποτα. Τώρα είναι f2g για την ανανέωση 1€. Ούτε φορητότητα ούτε τίποτα. Σιμ από την λαϊκή.:classic_biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...