Jump to content

Πιστωτικές κάρτες/Τράπεζες


CptBill
 Κοινοποίηση

Έχεις Πιστωτική Κάρτα;  

1.720 members have voted

  1. 1. Έχεις Πιστωτική Κάρτα;

    • Έχω Visa
      930
    • Έχω MasterCard
      450
    • Έχω Amex [aka American Express]
      143
    • Έχω Cash Card [Maestro κλπ.]
      276
    • Έχω Άλλη [Euroline κλπ.]
      59
    • Τις Έχω Όλες [Είμαι Credit Card Addicted!!!]
      88
    • Έχω Diners
      78
    • Δεν Έχω
      452


Recommended Posts

Οταν λες αγοραζεις δωροεπιταγες, εννοεις με εξαργυρωση και εκπτωση 20% σωστα?

 

Από ότι κατάλαβα, αγοράζει κανονικά με την πιστωτική του κάρτα, για συλογή πόντων (με x16 πόντους μιας και είναι διπλοί). Μετά χρησιμοποιεί τις δωροεπιταγές ΑΒ για τις αγορές στο σουπερ και έχει και τους πόντους για οτιδήποτε άλλο θέλει/χρειαστεί

Link to comment
Share on other sites

και κερδιζεις 20 ευρω στα 100ευρω με εξαργυρωση δλδ

 

Αν θέλει να τους εξαργυρώσει στα ΑΒ ναι, αλλά μπορεί να βολεύει κάποια άλλη εξαργύρωση.

(σχεδόν) πάντα φιλικά, Αλέξης

Apple iPhone 12 Pro 256GB Gold + Apple iPhone 7 Plus 128GB Gold + Xiaomi Redmi 4X Dual sim Black + Apple Watch Series 3

Link to comment
Share on other sites

Για εξαργύρωση συμφέρει πολύ να περιμένουμε την Bonus τετάρτη όποτε βγαίνει που εξαργυρώνεις με ακριβώς τους μισούς πόντους.
Link to comment
Share on other sites

Για κάποιο ανεξήγητο λόγο οι Diners Club κάρτες δεν λειτουργούν contactless, αλλά έχουν ζωγραφισμένο το σηματάκι για NFC. Πιθανότατα έχουν και το κύκλωμα, αλλά η Alpha Bank ή η Diners έχει επιλέξει να μην επιτρέπεται η NFC λειτουργία.
Είναι όντως contactless και προσωπικά (για όσο διάστημα την είχα) μόνο στους νέους αυτόματους πωλητές του Μετρό κατάφερα να τη χρησιμοποιήσω ανέπαφα, σε οποιαδήποτε άλλη επιχείρηση η συναλλαγή δεν περνούσε ανέπαφα και απορρίπτονταν. Η επίσημη απάντηση της Alpha bank είναι ότι πρέπει να ενημερωθούν τα POS των εμπόρων, προκειμένου να δέχονται ανέπαφα τις Diners κάρτες. Δεν νομίζω πάντως να αποτελεί προτεραιότητα ούτε για ίδιους τους εμπόρους, αλλά ούτε και για την ίδια την τράπεζα (πολύ χαλαρή στάση κρατά γενικά), οπότε μην περιμένεις να αλλάξει τίποτα ουσιαστικό - τουλάχιστον στο μεσοπρόθεσμο μέλλον. Το καλό τουλάχιστον με τη δική σου περίπτωση είναι που δεν πληρώνεις συνδρομή, αλλιώς θεωρώ πως δεν θα άξιζε να κρατήσεις την συγκεκριμένη κάρτα, λόγω των γνωστών προβλημάτων που έχει και της χρόνιας αδιαφορίας της τράπεζας να τα λύσει. Edited by pluss
Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορείς να αγοράσεις επιταγές με εξαργυρωση πόντων

Και το θέμα σε ημέρα διπλών ποντων ειναι να αποκτήσουμε περισσότερους πόντους.

Ναι έχω λογαριασμό Vodafone και θα τον πληρώσω για πολους μήνες.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλο το team!

Χρόνια πολλά με υγεία!

Έχω μια πιστωτική Eurobank με πιστωτικό όριο 2000€. Μπορώ να πραγματοποιήσω αγορές αξίας 4000€ με 10 άτοκες δόσεις των 400ων ευρώ;

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Έχω κερδίσει σε διαγωνισμό μία προπληρωμένη mastercard με 30 ευρώ μέσα. Πώς μπορώ να τη χρησιμοποιήσω σε μεγαλύτερες αγορές, κυρίως ηλεκτρονικά (Ελλάδα ή εξωτερικό);

 

Υπάρχει τρόπος να συνδυάσω περισσότερες από μία προπληρωμένες σε μία και μόνη αγορά;

Ericsson GF768 -> Siemens C35i -> Siemens S35i -> Siemens ME45 -> Siemens M75 / Sony Ericsson K530i -> ETEN Glofiish X600 -> HTC Touch Cruise (Polaris) -> HTC Touch HD (BlackStone) & ZTE Blade -> LG Optimus 7 -> Nokia Lumia 720 -> Nokia Lumia 735 -> Samsung Galaxy A3 (2016) -> Motorola moto g9 plus -> Motorola moto g54 5G

Link to comment
Share on other sites

Όχι.

Επίσης υπάρχει έλεγχος για το πόσες προπληρωμενες ανά φυσικό πρόσωπο εκδίδονται για περίπτωση ξεπλυματος χρήματος.

 

 

Sent from my SM-N975F using Tapatalk

 

----- προσθήκη μηνύματος 85 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Καλησπέρα σε όλο το team!

 

Χρόνια πολλά με υγεία!

 

Έχω μια πιστωτική Eurobank με πιστωτικό όριο 2000€. Μπορώ να πραγματοποιήσω αγορές αξίας 4000€ με 10 άτοκες δόσεις των 400ων ευρώ;

 

Ευχαριστώ.

10χ400 = 4000 αρα πως να κάνεις κάτι τετοιο;

 

Sent from my SM-N975F using Tapatalk

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time -- Thomas A. Edison
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλο το team!

Χρόνια πολλά με υγεία!

Έχω μια πιστωτική Eurobank με πιστωτικό όριο 2000€. Μπορώ να πραγματοποιήσω αγορές αξίας 4000€ με 10 άτοκες δόσεις των 400ων ευρώ;

Ευχαριστώ.

 

Αύξηση ορίου μονο...και αυτο να παει στα 500 με 1000€ παραπανω.

Ειδαλλως εαν υπαρχει η δυνατοτητα να πληρώσεις το μισο ποσο σε μετρητά και το αλλο σε καρτα,εαν ειναι σε φυσικό καταστημα.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro , 2025: iPhone 16 Pro

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Vodafone Red Unlimited

Σταθερή: Cosmote FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

To site για την αίτηση αύξησης πιστωτικού ορίου στην Eurobank, δεν φαίνεται να δουλευει. Βάζω τα στοιχεία μου και μου πετάει ένα μηνυμα στα αγγλικα
Link to comment
Share on other sites

Αύξηση ορίου μονο...και αυτο να παει στα 500 με 1000€ παραπανω.

 

:mad: - Eurobank; τι μου θυμισες τωρα (!) πελατης για χρονια (πιστωτικη συν δανειο) πληρωνα κανονικα και επι μηνες τους ζητουσα αυξηση πιστωτικου οριου απο τα 3000 ευρω να μου το πανε στα 3100 ή 3200,ρε με τιποτα τα γιδια ολο φερτε χαρτια-αιτηση-συμπληρωση-θα σας παρουμε εμεις και τιποτα ολο εγω επαιρνα συνεχεια και μου ελεγαν ''Οχι" χωρις την αιτια και να ξαπαδοκιμασω σε 2 μηνες γιατι ''δεν αφηνει το συστημα" πιο νωρις.

Εγινε μια-εγινε δυο παω μια μερα πυρ και μανια,αρχισαν τα περι συστηματος,δεν φταινε αυτοι κλπ και τους πεταω πως εαν ημουν γυιος κανενος διευθυντη της τραπεζας ή ειχα ακνεναν γνωστο μεσα ή ειχα κανει κανενα δωρακι θα το εκαναν και ταχιστα και οχι να με ταλαιπωρουν τοσο καιρο,αφου τους τα εχωσα ζητησα να μου βγαλουν το υπολοιπο να το πληρωσω και να κλεισει η καρτα, αρχισαν τις δικαιολογιες και τα μασηματα αλλα ειχα τοσα νευρα που δεν λεγεται,πληρωσα και μπροστα τους την εκοψα στα δυο και τελος.

NOKIA ρε είπαμε κι εαν ποτέ το άλλαζα...πάλι NOKIA θα έπαιρνα (!)

fighting0060.gif

Link to comment
Share on other sites

:mad: - Eurobank; τι μου θυμισες τωρα (!) πελατης για χρονια (πιστωτικη συν δανειο) πληρωνα κανονικα και επι μηνες τους ζητουσα αυξηση πιστωτικου οριου απο τα 3000 ευρω να μου το πανε στα 3100 ή 3200,ρε με τιποτα τα γιδια ολο φερτε χαρτια-αιτηση-συμπληρωση-θα σας παρουμε εμεις και τιποτα ολο εγω επαιρνα συνεχεια και μου ελεγαν ''Οχι" χωρις την αιτια και να ξαπαδοκιμασω σε 2 μηνες γιατι ''δεν αφηνει το συστημα" πιο νωρις.

Εγινε μια-εγινε δυο παω μια μερα πυρ και μανια,αρχισαν τα περι συστηματος,δεν φταινε αυτοι κλπ και τους πεταω πως εαν ημουν γυιος κανενος διευθυντη της τραπεζας ή ειχα ακνεναν γνωστο μεσα ή ειχα κανει κανενα δωρακι θα το εκαναν και ταχιστα και οχι να με ταλαιπωρουν τοσο καιρο,αφου τους τα εχωσα ζητησα να μου βγαλουν το υπολοιπο να το πληρωσω και να κλεισει η καρτα, αρχισαν τις δικαιολογιες και τα μασηματα αλλα ειχα τοσα νευρα που δεν λεγεται,πληρωσα και μπροστα τους την εκοψα στα δυο και τελος.

 

Εγω αντιθέτως δεν εχει τυχει κατι τετοιο με τη συγκεκριμενη.Η Πειραιώς ειναι πολυ χειρότερη στις κάρτες της,εχω εδω και ενα χρονο την φοιτητική πιστωτική με 300€ οριο ουτε 100€ πανω δεν παει.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro , 2025: iPhone 16 Pro

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Vodafone Red Unlimited

Σταθερή: Cosmote FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Εγώ μέσα από το site της eurobank έκανα αίτηση και από 2500 πήγε στις 5000 την άλλη μέρα , αφού πρώτα με πήραν τηλέφωνο και μου ζήτησαν να στείλω εκκαθαριστικό

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Όλοι θέλουν να αλλάξουν τον κόσμο, αλλά κανένας δεν θέλει να αλλάξει τον εαυτό του
Link to comment
Share on other sites

μπούρδες των τραπεζών για να χουν δουλειά μερικοί υπάλληλοι και να δικαιολογούν τον μισθός τους

 

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Εγώ μέσα από το site της eurobank έκανα αίτηση και από 2500 πήγε στις 5000 την άλλη μέρα , αφού πρώτα με πήραν τηλέφωνο και μου ζήτησαν να στείλω εκκαθαριστικό

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Από 2.5 στα 5? Πως γκενεν αυτό; και εμείς παλεύουμε από 3 σε 3.5

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω πως έγινε.

Είπα δεν βάζεις το διπλάσιο ποσο και αν σε πάρουν το διαπραγματεύεσαι..

Με πήραν , με ρώτησαν γιατί το θέλω , είπα για αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου , μου ζήτησαν εκκαθαριστικό και την επόμενη εγινε

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Όλοι θέλουν να αλλάξουν τον κόσμο, αλλά κανένας δεν θέλει να αλλάξει τον εαυτό του
Link to comment
Share on other sites

Παιδια καλησπερα σε ολους και χρονια πολλα! Ελπιζω να μας βρει καλυτερα ο νεος χρονος.

Εχω1 απορια οποιος ξερει

 

Μπορώ να παω να εξοφλήσω τα 210Ε που εχω σε δόσεις (6) στην φοιτητικη πιστωτική της πειραιώς να τη κλείσω? Δεν αξιζει πλεον.

 

Ευχαριστώ προκαταβολικα

Edited by Ribopaido
I am a man who walks alone..
Link to comment
Share on other sites

Κι εμένα alpha, ξεκίνησα πιστωτική με 1.000 ευρώ όριο, μετά ζήτησα και πήγε 1.500 και μετά 3.500 ευρώ.

 

Επίσης μετά μου έβγαλαν και την affinity με extra 1.500 ευρώ όριο που ζήτησα για την επιστροφή.

 

Πειραιώς, είχα ζητήσει 2 φορές ένα μικρό δάνειο ύψους 3.500 ευρώ μέσω Winbank και είχα φάει άκυρο. Τελικά μου έβγαλαν 2 πιστωτικές ( κυρίως για πλάκα το έκανα) με όριο αθροιστικά 4.500 ευρώ. Αντίστοιχο συμβάν και εθνική.

 

Παίζουν πολλά πράγματα ρόλο που δεν μπορούμε να φανταστούμε εκτός από τα κλασσικά.

Αν θέλουν να δώσουν πιστωτικές ή δάνεια εκείνη την συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Δηλαδή αν έχουν ρευστότητα να διαθέσουν.

Ποιο είναι το κατώφλι κάθε φορά του «σκορ» του Τειρεσία, από το οποίο κάθε φορά μια αίτηση περνάει στο επόμενο στάδιο. Το σκορ το καλύτερο είναι 600. Για να περάσει στην Πειραιώς πχ μια αίτηση στο επόμενο στάδιο πρέπει να έχεις σκορ πάνω από 450 ( για να το μάθεις πρέπει να επικοινωνήσεις με τειρεσια )

 

Τα κλασσικά είναι:

- εισόδημα. Ποιο είναι το εισόδημα σου

- ποσά χρόνια δουλεύεις στην παρούσα δουλειά. Όσο περισσότερο τόσο καλύτερο. Η μεγάλη συχνότητα αλλαγής εργασιών δεν βοηθάει

- αν πληρώνεις ενοίκιο ή όχι

- αν έχεις άλλο δάνειο

- χρόνια συνεργασίας

- τράπεζα μισθοδοσίας

Link to comment
Share on other sites

Κι εμένα alpha, ξεκίνησα πιστωτική με 1.000 ευρώ όριο, μετά ζήτησα και πήγε 1.500 και μετά 3.500 ευρώ.

 

Επίσης μετά μου έβγαλαν και την affinity με extra 1.500 ευρώ όριο που ζήτησα για την επιστροφή.

 

Πειραιώς, είχα ζητήσει 2 φορές ένα μικρό δάνειο ύψους 3.500 ευρώ μέσω Winbank και είχα φάει άκυρο. Τελικά μου έβγαλαν 2 πιστωτικές ( κυρίως για πλάκα το έκανα) με όριο αθροιστικά 4.500 ευρώ. Αντίστοιχο συμβάν και εθνική.

 

Παίζουν πολλά πράγματα ρόλο που δεν μπορούμε να φανταστούμε εκτός από τα κλασσικά.

Αν θέλουν να δώσουν πιστωτικές ή δάνεια εκείνη την συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Δηλαδή αν έχουν ρευστότητα να διαθέσουν.

Ποιο είναι το κατώφλι κάθε φορά του «σκορ» του Τειρεσία, από το οποίο κάθε φορά μια αίτηση περνάει στο επόμενο στάδιο. Το σκορ το καλύτερο είναι 600. Για να περάσει στην Πειραιώς πχ μια αίτηση στο επόμενο στάδιο πρέπει να έχεις σκορ πάνω από 450 ( για να το μάθεις πρέπει να επικοινωνήσεις με τειρεσια )

 

Τα κλασσικά είναι:

- εισόδημα. Ποιο είναι το εισόδημα σου

- ποσά χρόνια δουλεύεις στην παρούσα δουλειά. Όσο περισσότερο τόσο καλύτερο. Η μεγάλη συχνότητα αλλαγής εργασιών δεν βοηθάει

- αν πληρώνεις ενοίκιο ή όχι

- αν έχεις άλλο δάνειο

- χρόνια συνεργασίας

- τράπεζα μισθοδοσίας

 

Εγώ πάντως που έκανα αίτημα στον Τειρεσία για τα δεδομένα που έχει για εμένα μου έστειλε έναν φάκελο όπου έγραφε την πιστωτική το ποσό που χρωστούσα εκείνη την περίοδο και 5-6 (άχρηστες) σελίδες που έγραφε για τα προσωπικά δεδομένα πως χρησιμοποιούνται ... Καμία αναφορά σε score κτλπ εκτός αν ήθελε άλλου είδους αίτηση.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και χρόνια πολλά! Μια ερώτηση. Έχω μια πιστωτική της Eurobank που λήγει. Θα εκδοθεί και θα μου έρθει αυτόματα καινούργια κάρτα ή θα πρέπει να κάνω εγώ κάποια ενέργεια?
The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Θα σου έρθει αυτόματα νέα κάρτα, μέσα στις πρώτες μέρες του μήνα που λήγει η κάρτα σου. Μόλις έρθει, την ενεργοποιεις σε ένα ΑΤΜ ή σε ένα κινητό που έχεις συνδεδεμένο το Cards Control στο Mobile App.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...