Jump to content

testatos

Members
  • Δημοσιεύσεις

    1.592
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

Συσκευή

  • Συσκευή
    Galaxy S23+

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Cosmote - Ελλάδα

Περιοχή

  • Περιοχή
    Θεσσαλονίκη

testatos's Achievements

Explorer

Explorer (4/14)

  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Dedicated Rare
  • Week One Done Rare

Recent Badges

7

Φήμη

  1. Στης επαγγελματικές πληρωμές χρησιμοποιούμε το ΑΦΜ και όχι αριθμό τηλεφώνου.
  2. Δεν ισχύει οτι δεν θα σε αφήσει. Αμα το νούμερο που στέλνεις δεν είναι συνδεδεμένο με κάποιον λογαριασμό τότε θα σταλθεί sms για να εισάγει το IBAN του σε οποιαδήποτε τράπεζα στην Ελλάδα και θα λάβει τα χρήματα άμεσα.
  3. Συμμετέχει πλέον στο IRIS η Viva
  4. Λειτουργεί κανονικά το p2p άμα επιλέξεις " Σε : προσωπικό "
  5. Πρόσθεσε και η Viva Wallet της πληρωμές IRIS. Ανέξοδη μεταφορά σε ελληνικό λογαριασμό από Revolut , N26 κτλπ. : Revolut -> Viva Wallet λογαριασμό -> τραπεζικό λογαριασμό συστημικής τράπεζας ( Μέσω iris ) Ανέξοδα και σε λιγότερο από 1 λεπτό. 😇
  6. έχω κάνει αιτήσεις και στις 4 τράπεζες αλλά δεν εγκρίνεται πιστωτική. Από κατάστημα είναι πιο εύκολο να πάρεις έγκριση απ'οτι στο e-banking
  7. κάτσε πρώτα τα πληρώνω με την μια και μετά; Πληρώνεις με την χρεωστική ( και όχι μέσω winbank) τα τέλη κυκλοφορίας (Οπότε χρειάζεται να έχεις διαθέσιμο όλο το ποσό) και μετά μέσω winbank κάνεις την μετατροπή σε δόσεις όπου σε χρεώνει την πρώτη δόση και σου επιστρέφει τα υπόλοιπα χρήματα στον λογαριασμό.
  8. Το screenshot ήταν στης 20/10 [emoji39] Άμα έχεις πιστωτική με δωρεάν συνδρομή μετά από ένα πόσο συναλλαγών θα υπάρχει διαθέσιμο στο e banking
  9. αναγράφει πότε ενημερώθηκε τελευταία φορά ο μετρητής. Καθε 2-3 εργάσιμες γίνετε ανανέωση.
  10. Μοιάζει σαν πληρωμή πιστωτικής κάρτας. Έχεις πιστωτική κάρτα στην eurobank και μήπως τράβηξε με αυτόματη χρέωση την ελάχιστη καταβολή η όλο το ποσό του λογαριασμού;
  11. ισχύει από την ημέρα έκδοσης - υπογραφής της σύμβασης. Έχει και έναν υπολογιστή όπου αναγράφει πόσα χρήματα έχεις ξοδέψει και έχουν μετρήσει στην απαλλαγή της συνδρομής και μέχρι πότε πρέπει να φτάσεις το συγκεκριμένο πόσο. Στάλθηκε από το SM-S916B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  12. Αν στείλεις στο customer support και εξηγήσεις τον λόγο μόνο αυτοί μπορούν να το ανοίξουν ξανά και να το προωθήσουν για έλεγχο.
  13. Την έκανες online? Γιατί έχει άλλα κριτήρια στο online και άλλα από κατάστημα.
×
×
  • Create New...