Jump to content

Τα πάντα για τo FREE2GO καρτοκινητό της Nova


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Στο παρελθόν είχα στείλει πολλές φορές log'n'win από δεύτερο νούμερό μου που το χρησιμοποιώ σπάνια στον βασικό μου αριθμό. Σήμερα ανανέωσα το δεύτερο νούμερό μου μετά από 6 μήνες περίπου, επέλεξα να στείλω ένα log'n'win στο βασικό νούμερό μου και έλαβα το εξής μήνυμα "Ο αριθμός που συμπλήρωσες είναι F2G αλλά δεν δικαιούται το δώρο. Παρακαλούμε προσπάθησε ξανά με κάποιον άλλο αριθμό."....

Καινούργιο είναι αυτό;;

Link to comment
Share on other sites

Στο παρελθόν είχα στείλει πολλές φορές log'n'win από δεύτερο νούμερό μου που το χρησιμοποιώ σπάνια στον βασικό μου αριθμό. Σήμερα ανανέωσα το δεύτερο νούμερό μου μετά από 6 μήνες περίπου, επέλεξα να στείλω ένα log'n'win στο βασικό νούμερό μου και έλαβα το εξής μήνυμα "Ο αριθμός που συμπλήρωσες είναι F2G αλλά δεν δικαιούται το δώρο. Παρακαλούμε προσπάθησε ξανά με κάποιον άλλο αριθμό."....

 

Καινούργιο είναι αυτό;;

Μήπως δεν έχεις βάλει κάρτα στον μήνα?
Link to comment
Share on other sites

Δεν γνώριζα ότι για να λάβει ένας αριθμός το δώρο θα πρέπει να έχει ανανεώσει στον τελευταίο μήνα. Φανταζόμουνα ότι από τη στιγμή που ανανεώνεις και έχεις log'n'win για ένα μήνα θα μπορείς να τα στείλεις όπου θέλεις. Στις 10 Ιουνίου έκανα τελευταία αναναίωση στον βασικό μου αριθμό, οπότε, αν ισχύει κάτι τέτοιο, τότε γι'αυτό δεν μπόρεσε να λάβει το δώρο. Ευχαριστώ!
Link to comment
Share on other sites

Δεν γνώριζα ότι για να λάβει ένας αριθμός το δώρο θα πρέπει να έχει ανανεώσει στον τελευταίο μήνα. Φανταζόμουνα ότι από τη στιγμή που ανανεώνεις και έχεις log'n'win για ένα μήνα θα μπορείς να τα στείλεις όπου θέλεις. Στις 10 Ιουνίου έκανα τελευταία αναναίωση στον βασικό μου αριθμό, οπότε, αν ισχύει κάτι τέτοιο, τότε γι'αυτό δεν μπόρεσε να λάβει το δώρο. Ευχαριστώ!

 

Δεν ισχύει αυτό. Σήμερα έστειλα δώρο Log'n'win (20 SMS προς όλους) σε αριθμό που τελευταία φορά ανανεώσε πριν περίπου 50 ημέρες. Προφανώς υπήρξε κάποιο bug εκείνη τη στιγμή στο σύστημα (το έχω πάθει και εγώ) και σου έβγαλε το μήνυμα ότι και καλά ο αριθμός δε το δικαιούται. Ξαναπροσπάθησε και αν στο ξαναβγάζει δοκίμασε από άλλο κανάλι (π.χ. από το σάιτ του f2g).

Link to comment
Share on other sites

Δεν ισχύει αυτό. Σήμερα έστειλα δώρο Log'n'win (20 SMS προς όλους) σε αριθμό που τελευταία φορά ανανεώσε πριν περίπου 50 ημέρες. Προφανώς υπήρξε κάποιο bug εκείνη τη στιγμή στο σύστημα (το έχω πάθει και εγώ) και σου έβγαλε το μήνυμα ότι και καλά ο αριθμός δε το δικαιούται. Ξαναπροσπάθησε και αν στο ξαναβγάζει δοκίμασε από άλλο κανάλι (π.χ. από το σάιτ του f2g).

 

Γι' αυτό αναρωτήθηκα αν πρόκειται για κάτι καινούργιο, γιατί δεν έχω ξαναδεί αυτό το μήνυμα. Μόλις ξαναπροσπάθησα και συνεχίζει να μου βγάζει το ίδιο μήνυμα, τόσο στην εφαρμογή όσο και στο σάιτ...

Link to comment
Share on other sites

Ισχύει ότι για να λάβεις δώρο πρέπει να ανανεώσεις πριν έναν μήνα.

Ο φίλος konakis τα γράφει πολύ σωστά.

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά! Αγόρασα προχθές από έναν πωλητή (από αγγελία) δύο προνομιακά νούμερα, ένα F2G και ένα Q. Ο πωλητής μου είπε, πως θα ταυτοποιηθούν στα στοιχεία μου, το αργότερο έως την Τετάρτη (την Παρασκευή τα παρέλαβα και του έστειλα φωτογραφία ταυτότητας). Δυστυχώς όμως, δε θυμάμαι πόσους ενεργούς αριθμούς Wind έχω στο όνομά μου. Είναι τέσσερις σίγουρα, ενδέχεται όμως να είναι και πέντε. Στην τελευταία περίπτωση (όπου έχω ήδη πέντε ενεργούς αριθμούς, οπότε ταυτοποιώντας άλλους δύο γίνονται επτά, υπερβαίνοντας το επιτρεπόμενο από τη νομοθεσία όριο των έξι αριθμών ανά πάροχο), τι θα συμβεί? Οι νέοι αριθμοί δεν θα ταυτοποιηθούν ποτέ στο όνομά μου, ή υπάρχει περίπτωση να μου διακόψουν κάποιο από τα ήδη υπάρχοντα νούμερα? Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά! Αγόρασα προχθές από έναν πωλητή (από αγγελία) δύο προνομιακά νούμερα, ένα F2G και ένα Q. Ο πωλητής μου είπε, πως θα ταυτοποιηθούν στα στοιχεία μου, το αργότερο έως την Τετάρτη (την Παρασκευή τα παρέλαβα και του έστειλα φωτογραφία ταυτότητας). Δυστυχώς όμως, δε θυμάμαι πόσους ενεργούς αριθμούς Wind έχω στο όνομά μου. Είναι τέσσερις σίγουρα, ενδέχεται όμως να είναι και πέντε. Στην τελευταία περίπτωση (όπου έχω ήδη πέντε ενεργούς αριθμούς, οπότε ταυτοποιώντας άλλους δύο γίνονται επτά, υπερβαίνοντας το επιτρεπόμενο από τη νομοθεσία όριο των έξι αριθμών ανά πάροχο), τι θα συμβεί? Οι νέοι αριθμοί δεν θα ταυτοποιηθούν ποτέ στο όνομά μου, ή υπάρχει περίπτωση να μου διακόψουν κάποιο από τα ήδη υπάρχοντα νούμερα? Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Μπορείς να έχεις μέχρι 6 κάρτες σε κάθε εταιρεία ή αν μιλάμε για μία μόνο εταιρεία μπορείς να έχεις μέχρι 20 σιμ.

Εσύ από ό, τι κατάλαβα έχεις κάρτες μόνο στη Wind, οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα.

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει μεθοδολογία σε αυτό το πρόβλημα δυστυχως.

Θα σου περάσουν 6 κάρτες στην ταυτότητα, και 2 κάρτες στο "διαβατήριο " ή στο "άλλα εγγραφα" με τον ίδιο αριθμό της ταυτότητας :) :happy:

Να ενα δείγμα από άλλη εταιρεια .

 

https://ibb.co/2F1jzTq

 

Προσεκτικά θα δεις ότι υπάρχουν τουλάχιστον 6 αριθμοι ( στην πραγματικότητα έχω 8 )

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζει κανείς τι δικαιολογητικά χρειάζονται για να αλλάξω το όνομα μιας σύνδεσης που είναι στο όνομά μου στο όνομα της κόρης μου.

(Την παιδεύουν στην εφορία με τον κλειδάριθμο. Αν έχει νούμερο στο όνομά της γίνεται ηλεκτρονικά).

Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζει κανείς τι δικαιολογητικά χρειάζονται για να αλλάξω το όνομα μιας σύνδεσης που είναι στο όνομά μου στο όνομα της κόρης μου.

(Την παιδεύουν στην εφορία με τον κλειδάριθμο. Αν έχει νούμερο στο όνομά της γίνεται ηλεκτρονικά).

Μόνο ταυτότητες.

 

Sent from my SM-A705FN using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Ξέρει κανείς εάν υπάρχει πολιτική ορθής χρήσης στο απεριόριστο πακέτο των data? Το έχω για teleworking και μέσα σε 3 εργάσιμες ημέρες έχω κάνει 12 GB. θα ήθελα να κρατήσει μέχρι άλλες 3 (15 εργάσιμες ημέρες) εβδομάδες λογικά.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Ξέρει κανείς εάν υπάρχει πολιτική ορθής χρήσης στο απεριόριστο πακέτο των data? Το έχω για teleworking και μέσα σε 3 εργάσιμες ημέρες έχω κάνει 12 GB. θα ήθελα να κρατήσει μέχρι άλλες 3 (15 εργάσιμες ημέρες) εβδομάδες λογικά.

Ούτε αναφέρεται κάπου ούτε παρατήρησα να υπάρχει κόφτης.

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Για ενημέρωση για όποιον πιθανώς το έχει σκοπό στο μέλλον, από f2g σε q χρειάζεται το f2g να έχει βάλει κάρτα το τελευταίο δίμηνο, αλλιώς το βγάζει ανενεργό το σύστημα και δε προχωρά η αίτηση με τίποτα. Δεν έχει σημασία αν υπάρχει υπόλοιπο που έχει διατηρηθεί από παρατάσεις ή/και δώρα.
Link to comment
Share on other sites

λάθος -------- 

Edited by cmvr

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100 ,  F2G. 

Link to comment
Share on other sites

Η μέτρηση είναι 3g;

Επίσης, μήπως το έβαλες σε λάθος νήμα;

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ούτε αναφέρεται κάπου ούτε παρατήρησα να υπάρχει κόφτης.

 

Καλά, για κόφτη στην ταχύτητα (δε θα μιλήσω) δε νομιζω. Έβαλε ο bro το ίδιο πακέτο στην Cosmote και βλέπω 100Mbps+ κι εγώ είμαι στα 25. Και οι 2 μας πολύ κοντά στις κεραίες των 3 παρόχων.

 

Εάν εννοείς κόφτης σε αριθμό δεδομένων, έψαχνα τα ψιλά γράμματα, αλλά δε λένε όντως κάτι. Οπότε παίζω μπάλα στυλ 100GB+? oooook, μακάρι

Link to comment
Share on other sites

Εννοώ κόφτη γενικώς.

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Για ενημέρωση για όποιον πιθανώς το έχει σκοπό στο μέλλον, από f2g σε q χρειάζεται το f2g να έχει βάλει κάρτα το τελευταίο δίμηνο, αλλιώς το βγάζει ανενεργό το σύστημα και δε προχωρά η αίτηση με τίποτα. Δεν έχει σημασία αν υπάρχει υπόλοιπο που έχει διατηρηθεί από παρατάσεις ή/και δώρα.
Αυτό ενδιαφέρει και εμένα είναι 100% τσεκαρισμενο έχει τύχει και σε άλλον?

 

Sent from my U65GT using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα η αίτηση δε προχωρά γιατί δεν την αφήνει το σύστημα, το είδα με τα μάτια μου στον υπολογιστή τους.

 

Το κινητό είχε μικρό υπόλοιπο που έχει παραταθεί αρκετές φορές με αγορά πακέτων, αλλά αυτοί δε ήξεραν τον τρόπο και θεώρησαν ότι η τελευταία κάρτα έπρεπε να ήταν λιγότερο πριν δύο μήνες για να μην έχει μηδενιστεί το υπόλοιπο και άρα ήταν "συστημικό πρόβλημα" (δηλαδή πρόβλημα του συστήματος, άλλο σημαίνει συστημικό). Πρότειναν στον ιδιοκτήτη (είχαμε πάει μαζί) να το κάνουν αναφορά στο τεχνικό τμήμα, αλλά από φόβο μην πάρουν χαμπάρι ότι την βγάζει με more τόσο καιρό και το κόψουν για όλους το αφήσαμε εκεί.

 

Του έβαλα κάρτα 10 ευρώ, πήρε το τελευταία free2talk τον επόμενο μήνα θα βάλω πακέτο και πριν περάσουν οι δύο μήνες θα πάμε πάλι.

Edited by spiliot
Link to comment
Share on other sites

"συστημικό πρόβλημα" (δηλαδή πρόβλημα του συστήματος, άλλο σημαίνει συστημικό).

offtopic αλλά νομίζω μια χαρά ταιριάζει εδώ ότι ήταν συστημικό το πρόβλημα. Μήπως το μπερδεύεις με το συστηματικό;

 

Ontopic, σε εμάς μάς είχαν αφήσει να πάμε τω όντι αφού είχαμε βάλει κάρτα μέσα στους 2 τελευταίους μήνες (το σύστημα τον έβλεπε τον αριθμό ως ενεργό). Οπότε αυτά που περιγράφεις συνάδουν με την εμπειρία μου.

Link to comment
Share on other sites

Απο χθες απενεργοποιήθηκε μια γραμμή που είχα για να λαμβάνω κλήσεις, και αν θυμάμαι καλά τελευταία ανανέωση ήταν περσυ το καλοκαίρι.

 

Το περιέργο δε είναι οτι απενεργοποιήθηκε και ο λογαριασμό στο f2g.

 

Προσπαθησα να επικοινωνήσω με την wind και στο messenger, αλλά όταν με ρωτάνε για ποιόν αριθμό κινητό ή σταθερό έχω πρόβλημα, και παρόλο που επιλέγω κινητό, μου ζητάει αριθμό 2ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ, και ενώ βάζω το κινητό κολλάει και δεν προχωράει.

 

Καμιά άλλη ιδέα να επικοινωνήσω με την wind για ενεργοποιήσω ξανά την γραμμή ?

I am the FireStarter
Link to comment
Share on other sites

Επικοινωνείς μαζί τους στο WIND ή στο WIND F2G στο Facebook;

Εναλλακτικά κάνε chat μέσω του wind.gr ή κάλεσε 13700, αφου είναι τεχνικό θα πρέπει να σε εξυπηρετήσουν.

Link to comment
Share on other sites

Επικοινωνείς μαζί τους στο WIND ή στο WIND F2G στο Facebook;

 

Αυτό προσπάθησα αλλά όταν ζητούσε τον αριθμό μου και έβαζα το κινητό δεν το δεχόταν

 

θα προσπαθήσω μέσω του wind.gr απο άλλο λογαριασμό που έχω f2g

I am the FireStarter
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Τα πάντα για τo FREE2GO καρτοκινητό της Nova

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...