Jump to content

Samsung Galaxy S22 Ultra


ccypruss000
 Κοινοποίηση

Message added by MyPhone Admin,

Poll time!
 

 

Recommended Posts

Σε ποσες μερες ειπαμε οτι παραλαμβανουμε συνηθως τα buds μετα την εγκριση?

🔷 Samsung S22 Ultra & Samsung tab 7🔷

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

12 minutes ago, anergos13 said:

Σε ποσες μερες ειπαμε οτι παραλαμβανουμε συνηθως τα buds μετα την εγκριση?

εγώ τα πήρα σε 2 εργάσιμες.

Φιλικά Γιώργος
Link to comment
Share on other sites

δν ειναι τον παροχον το προβλημα με τις κλησεις.επειδη διαβαζω και το ρωσικο φορουμ (4pda)υπαρχει και εκει στην εκδοση global που εχουμε και εδω (SM-S908B)περιμενω απο φιλο που εχει snapdragon να δουμε αν το κανει και εκει!!

I Want To Believe
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά! Έχει αναγνωρίσει η Samsung τα προβλήματα της συσκευής ειδικά στην μπαταρία? Είπαν κάτι για update με fixes? 

Εγώ δεν έχω βρει τίποτα και ανησυχώ γιατί θα ξεμεινω με το Note 9

Link to comment
Share on other sites

Εμενα με wifi calling στην κλήση αργεί... μόλις σβήσω wifi καλεί αμέσως...

Πάμε στα buds pro.. σήμερα ειχε 1 ώρα βάρη και 35λεπτα διάδρομο...στα βάρη χρειάστηκε να κάνω 2 διορθώσεις...στον διάδρομο μολις ξεπερνούσα 10.5 ταχύτητα εκεί χρειαζόταν πολυ συχνά διορθώσεις για να μην φύγουν...ολα αυτα με μαξιλαράκια comply...

5 minutes ago, Vzoun said:

Καλησπέρα παιδιά! Έχει αναγνωρίσει η Samsung τα προβλήματα της συσκευής ειδικά στην μπαταρία? Είπαν κάτι για update με fixes? 

Εγώ δεν έχω βρει τίποτα και ανησυχώ γιατί θα ξεμεινω με το Note 9

Δεν έχει κάποιο πρόβλημα η μπαταρία... είναι άψογη!!

iPhone 15 Pro Max + Samsung S23 Ultra

iPad Pro M4

Garmin Fenix 7X Sapphire Solar

Apple Airpods Pro 2

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, arxontas2323 said:

Εμενα με wifi calling στην κλήση αργεί... μόλις σβήσω wifi καλεί αμέσως...

Πάμε στα buds pro.. σήμερα ειχε 1 ώρα βάρη και 35λεπτα διάδρομο...στα βάρη χρειάστηκε να κάνω 2 διορθώσεις...στον διάδρομο μολις ξεπερνούσα 10.5 ταχύτητα εκεί χρειαζόταν πολυ συχνά διορθώσεις για να μην φύγουν...ολα αυτα με μαξιλαράκια comply...

Δεν έχει κάποιο πρόβλημα η μπαταρία... είναι άψογη!!

Καλησπέρα άρχοντα. 5 ωρες SOT δεν είναι αψογο δυστυχώς. Είναι μέτριο προς κακό αποτέλεσμα και δυστυχώς πολλοί φίλοι το αντιμετωπίζουν αυτό το πρόβλημα.

 

Link to comment
Share on other sites

Παίδες μετά την αναβάθμιση βλέπετε μειωμένη αυτονομία ?

Xperience: Nokia 3110,3310, EricssonT65, T68,Z600,k700,k750,k810,G900,C905,nokia N79,N8,xperia ARC S,neo V, P, Τ, Z, Z1, Asus padfone infinity 2, xperia Z1c,M,Galaxy tab S, xperia Z3c, Galaxy S6edge, S7edge, HTC M7, xperia Z5c, G5, S8+, G6, U11, Note 8, OP 5T, Μate 10pro, Lg V30, Galaxy S9+, Note 9, S10+,Zenfone 5z,mate 20 pro,op 7 pro,LG v40,note 10+,p30 pro, xperia 1ii, s20 ultra, s20+, note 20 ultra, LG G8, xperia 5ii,iphone 12 pro max,s21 ultra, OP 9 pro, iphone 13 pro, s22 ultra, a52s 5G, xperia 5iv, a53, s23,s23 ultra, iphone 14 pro, a54, xperia 1v

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Vzoun said:

Καλησπέρα άρχοντα. 5 ωρες SOT δεν είναι αψογο δυστυχώς. Είναι μέτριο προς κακό αποτέλεσμα και δυστυχώς πολλοί φίλοι το αντιμετωπίζουν αυτό το πρόβλημα.

 

5:30 ώρες εβγαλα σήμερα απο τις 8 το πρωί μεχρι 12 τ βράδυ(20% έχω τώρα) με τα πάντα ανοιχτα και 2 συσκευές Bluetooth συνδεδεμένες, περίπου 2 ώρες ομιλία,1.5 ωρα μουσική απο buds pro , χρήση 60%wifi 40% 4g και στο γραφείο και στ γυμναστήριο εχω 1 μπάρα σήμα.. εγώ είμαι απόλυτα ευχαριστημένος απο την μπαταρία του...το στήσιμο του ήταν επαναφορά όλων των αρχείων και εφαρμογών απο το s20+

9 minutes ago, Nikos_Mpl said:

Παίδες μετά την αναβάθμιση βλέπετε μειωμένη αυτονομία ?

Ενα κλικ ναι,ισως να θελει και μερικές μέρες να στρώσει πάλι ή το έβαλαν να δουλεύει περισσότερο για το gos και έχασε ελάχιστα απο αυτονομία

Edited by arxontas2323

iPhone 15 Pro Max + Samsung S23 Ultra

iPad Pro M4

Garmin Fenix 7X Sapphire Solar

Apple Airpods Pro 2

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα παιδιά

Απο 22/3 προπαραγγελία απο Πλαίσιο Αργυρούπολης και ακόμα ουτε μειλ ουτε τηλεφωνο

Τους πηρα πριν μια βδομάδα μου λένε η προπαραγγελία ειναι οκ δεν υπαρχει προβλημα.

Τι σκατά γίνεται?

Link to comment
Share on other sites

13 ώρες πριν, Anlibafojo said:

Ο Κωτσόβολος το 512 στη σελίδα του το έχει διαθέσιμο με την ένδειξη λίγα κομμάτια. Πήρα το Γερμανό που περιμένω τα δύο δικά μου και τους το είπα και μου ξεφούρνισε παραξενεμένος ότι τα 512 επίσημο λανσάρισμα στα καταστήματα (όχι προπαραγγελίες) είναι στις 23/3. Βέβαια, τους έβαλα και τρέχουν με το σκεπτικό αύριο αν δε βγάλουν άκρη με την παράδοση να ακυρώσω την παραγγελία και να πάρω από Κωτσόβολο και μάλλον τους πόνεσε λιγάκι και μου είπε ότι αύριο το πρωί θα μιλήσει με αποθήκη και θα με πάρει τηλέφωνο να μου πει.

Καλημέρα. Φαίνεται ότι το χθεσινό στρίμωγμα στο Γερμανό είχε αποτέλεσμα. Πριν λίγο με πήραν τηλέφωνο οτι αύριο το πρωί θα παραλάβω τη μία από τις δύο συσκευές και ότι κάνουν αγώνα δρόμου μήπως καταφέρουν και την Παρασκευή παραλάβω και τη δεύτερη.

Link to comment
Share on other sites

Και εμένα σήμερα ήρθαν (παρότι έγινε αντικατάσταση συσκευής)  , μετά από   αίτηση που έγινε δεκτή την  11/3

Link to comment
Share on other sites

12 ώρες πριν, Vzoun said:

Καλησπέρα άρχοντα. 5 ωρες SOT δεν είναι αψογο δυστυχώς. Είναι μέτριο προς κακό αποτέλεσμα και δυστυχώς πολλοί φίλοι το αντιμετωπίζουν αυτό το πρόβλημα.

 

Εγώ ούτε 5 ωρες SOT δε βγάζω δυστυχώς, με πολύ προσοχή και υπομονή είμαι γύρω στις 4 ώρες... Και αυτό χωρίς να έχω κάνει επαναφορά μεσω smart switch αλλά στήσιμο από το μηδέν.

12 ώρες πριν, costsa41 said:

Ποιος το λέει ότι βγάζει 5 ώρες οθόνη και πώς, με τι σήμα, με 5g με δεδομένα, με wifi; ......Η μπαταρία του είναι πάρα πολύ καλή τις 5 ώρες τις έχει για πλάκα.

Δυστυχώς δεν έχω την ίδια εμπειρία, έχω κάνει εκκαθάριση της μνήμης cache, το δουλεύω σε περιοχή με 4G μόνο, ανοιχτό Bluetooth και όλα τα άλλα κλειστά, δεδομενα ανοιχτα 8.30 με 5 και μετα μονο WiFi, δυστυχώς δε ξέρω τι άλλο πρέπει να κάνω αλλά βλέπω πολύ κακή αυτονομία σε σημείο που πρέπει να έχω ανοικτή εξοικονόμηση ενέργειας για να νιώθω ότι θα μου βγει η μέρα άνετα χωρίς άγχος!

Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, merkon said:

Εγώ ούτε 5 ωρες SOT δε βγάζω δυστυχώς, με πολύ προσοχή και υπομονή είμαι γύρω στις 4 ώρες... Και αυτό χωρίς να έχω κάνει επαναφορά μεσω smart switch αλλά στήσιμο από το μηδέν.

Δυστυχώς δεν έχω την ίδια εμπειρία, έχω κάνει εκκαθάριση της μνήμης cache, το δουλεύω σε περιοχή με 4G μόνο, ανοιχτό Bluetooth και όλα τα άλλα κλειστά, δεδομενα ανοιχτα 8.30 με 5 και μετα μονο WiFi, δυστυχώς δε ξέρω τι άλλο πρέπει να κάνω αλλά βλέπω πολύ κακή αυτονομία σε σημείο που πρέπει να έχω ανοικτή εξοικονόμηση ενέργειας για να νιώθω ότι θα μου βγει η μέρα άνετα χωρίς άγχος!

Πλεον έχω κατασταλάξει  μετά από πολλές δοκιμές ,ότι ειναι καθαρά θέμα χρήσης , ¨εχω βγάλει 6 ώρες SOT , αλλά και 4 ώρες .

ΣΚ που ειμαι σπιτι με  WI- FI και πολύ εντονη χρήση και gaming εβγάλα 6 ώρες SOT . 

Καθημερίνές που δουλέύω με δεδομένα , αρκετές κλήσεις , email  πέφτει το SOT στις 4 ώρες .

Το κινητό δυστήχως σε standby και δεδομένα ρουφάει αρκετή μπαταρία .

Θα σου πρότεινα να ρυθμίσεις την λειτουργια δικτύου σε 4G μονο , ούτως ή άλλώς το 5G μονο αν κατεβάζεις πολυ μεγάλα αρχεια ειναι χρησιμο , για browsing και youtube δεν έχει καμία διαφορά 

Link to comment
Share on other sites

Παιδια εγω κουραστικα πραγματικα αυτη την αναμονη και αυτο το περιμενε περιμενε απο την PrimeTel ποτε θα τα φερει εδω στην Κυπρο. Δεν παει αλλο. Απο την τελευταια ενημερωση τους που ειχα μου ειπαν οτι ερχονται λιγα μαυρα κομματια αλλα δεν θα ειναι το δικο σου μεσα επειδη το παραγγειλες σε κοκκινο χρωμα. Τους ειπα οκ γινεται να αλλαξω και να παρω μαυρο με την δευτερη παραλαβη που θα εχετε ; ΕΣΚΑΣΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑΑΑΑΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Μου ειπε η κοπελλα να το σημειωσω γινεται ναι. Οκ σας ευχαριστω και μακαρι να το παρω για να ησυχασω επειδη δεν την μπορω αλλο αυτη την αναμονη. Απο τις 24/2/2022 που θα ερχοταν πηγαμε στις 10/3/2022 τιποτα και μετα μου ειπατε πως θα ερθει αυτη την εβδομαδα αλλα και παλι τιποτα απο οσο βλεπω. Τι γινεται μονο τα χρηματα μας θελετε ;

Samsung Galaxy S24 ULTRA 512GB Yellow - iPhone 15 Pro 256GB Titanim Blue

Quote

 

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα είχα ένα freeze screen στην οθόνη κλειδώματος και έκανα force reboot αναγκαστικά. Δεν ξεκολλαγε. Μάλλον είχα παρασυνηθισει 5 χρόνια με το ios και με ξενίζουν πάλι αυτά.. anyway...πήρα τηλ τη smartec για το glitch της οθόνης. Μου απάντησαν ότι ΔΕΝ έχει έρθει ακόμα το patch που θα διορθώνει το θέμα αλλά επίκειται..αγνωστο πότε...το μονο που ξερουν ειναι οτι στις 19 του μήνα θα έρθει το gos update για τα branded της cosmote. Πάντως καλού κακού προετοιμαστειτε ψυχολογικά (και εγώ μαζι) όσοι δεν στείλαμε τις συσκευές για αντικατάσταση για θέματα οθόνης (glitch, hdr video κλπ) ότι ενδέχεται να μη λυθεί το θέμα οριστικά ποτε...

nokia 3330 - motorola V560 -  sony ericsson K800i - LG KU990 - nokia E5 - huawei ideos x5 pro - sony xperia ray - Lg optimus L7 II - HTC one x- iphone 4- iphone 5 - ipad mini - samsung galaxy note 4 - iphone 6 - ipad air - iphone 7 plus - samsung galaxy s10+ - xiaomi pad 5 - samsung galaxy s22 ultra - samsung galaxy s23 ultra

samsung galaxy watch, samsung galaxy watch 5 pro

Toshiba Satellite L775, Dell Latitude 3420, Asus Zenbook 14 Oled

Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, Dark_Lord said:

Σήμερα είχα ένα freeze screen στην οθόνη κλειδώματος και έκανα force reboot αναγκαστικά. Δεν ξεκολλαγε. Μάλλον είχα παρασυνηθισει 5 χρόνια με το ios και με ξενίζουν πάλι αυτά.. anyway...πήρα τηλ τη smartec για το glitch της οθόνης. Μου απάντησαν ότι ΔΕΝ έχει έρθει ακόμα το patch που θα διορθώνει το θέμα αλλά επίκειται..αγνωστο πότε...το μονο που ξερουν ειναι οτι στις 19 του μήνα θα έρθει το gos update για τα branded της cosmote. Πάντως καλού κακού προετοιμαστειτε ψυχολογικά (και εγώ μαζι) όσοι δεν στείλαμε τις συσκευές για αντικατάσταση για θέματα οθόνης (glitch, hdr video κλπ) ότι ενδέχεται να μη λυθεί το θέμα οριστικά ποτε...

Δεν το πιστεύω αυτό κ δεν την συμφέρει να φάει τέτοιο καζω η εταιρεία. Αν δεν λυθεί με το update που σου είπαν όταν έρθει ,ή γνώμη μου είναι να κάνεις μια εγγραφεί του προβλήματος κ πίστεψε με η θα γίνει κάποια επισκευή ή θα γίνει αντικατάσταση. 

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, challenge143 said:

Δεν το πιστεύω αυτό κ δεν την συμφέρει να φάει τέτοιο καζω η εταιρεία. Αν δεν λυθεί με το update που σου είπαν όταν έρθει ,ή γνώμη μου είναι να κάνεις μια εγγραφεί του προβλήματος κ πίστεψε με η θα γίνει κάποια επισκευή ή θα γίνει αντικατάσταση. 

Το λέω κρίνοντας απο την τροπή που έχουν πάρει τα πράγματα με το a52s. επισκευή για θέμα software πραγματικά δεν ξέρω  κατά πόσο είναι κάτι που θα περπατήσει ή θα δημιουργήσει έναν φαύλο κύκλο...βέβαια δεν αποκλείεται με αλλαγή μητρικής να λύνεται το θέμα..αντικατάσταση δεν πιστευω ότι θα παίξει γι αυτο το bug..

Εγγραφή που ακριβώς εννοείς?

nokia 3330 - motorola V560 -  sony ericsson K800i - LG KU990 - nokia E5 - huawei ideos x5 pro - sony xperia ray - Lg optimus L7 II - HTC one x- iphone 4- iphone 5 - ipad mini - samsung galaxy note 4 - iphone 6 - ipad air - iphone 7 plus - samsung galaxy s10+ - xiaomi pad 5 - samsung galaxy s22 ultra - samsung galaxy s23 ultra

samsung galaxy watch, samsung galaxy watch 5 pro

Toshiba Satellite L775, Dell Latitude 3420, Asus Zenbook 14 Oled

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Dark_Lord said:

Σήμερα είχα ένα freeze screen στην οθόνη κλειδώματος και έκανα force reboot αναγκαστικά. Δεν ξεκολλαγε. Μάλλον είχα παρασυνηθισει 5 χρόνια με το ios και με ξενίζουν πάλι αυτά.. anyway...πήρα τηλ τη smartec για το glitch της οθόνης. Μου απάντησαν ότι ΔΕΝ έχει έρθει ακόμα το patch που θα διορθώνει το θέμα αλλά επίκειται..αγνωστο πότε...το μονο που ξερουν ειναι οτι στις 19 του μήνα θα έρθει το gos update για τα branded της cosmote. Πάντως καλού κακού προετοιμαστειτε ψυχολογικά (και εγώ μαζι) όσοι δεν στείλαμε τις συσκευές για αντικατάσταση για θέματα οθόνης (glitch, hdr video κλπ) ότι ενδέχεται να μη λυθεί το θέμα οριστικά ποτε...

Τα freeze sceen ήταν παλιό "κουσούρι" των android, εν έτη 2022 σε ναυαρχίδες android δεν υπάρχουν τέτοια θέματα!

Sony Xperia go, Sony Xperia M5, Sony Xperia 1 II, Sony Xperia 1 III, Sony Xperia 1 IV, Google Pixel 7 pro

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, guy_fawkes said:

Τα freeze sceen ήταν παλιό "κουσούρι" των android, εν έτη 2022 σε ναυαρχίδες android δεν υπάρχουν τέτοια θέματα!

Εμένα μου το έχει κάνει 2 φορές ως τώρα σε 1 μήνα λειτουργίας. Σπάνιο μεν, υπαρκτό δε. Νομίζω πως έγραψαν και κάποιοι άλλοι εδώ μέσα για κάποια πατώματα στον dialer κλπ...σίγουρα θα λυθούν αρκετά θέματα με επερχόμενα firmware αλλά ειδικά για το glitch της οθόνης θα απαιτήσω επισκευή αν επιμείνει 

nokia 3330 - motorola V560 -  sony ericsson K800i - LG KU990 - nokia E5 - huawei ideos x5 pro - sony xperia ray - Lg optimus L7 II - HTC one x- iphone 4- iphone 5 - ipad mini - samsung galaxy note 4 - iphone 6 - ipad air - iphone 7 plus - samsung galaxy s10+ - xiaomi pad 5 - samsung galaxy s22 ultra - samsung galaxy s23 ultra

samsung galaxy watch, samsung galaxy watch 5 pro

Toshiba Satellite L775, Dell Latitude 3420, Asus Zenbook 14 Oled

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Dark_Lord said:

Σήμερα είχα ένα freeze screen στην οθόνη κλειδώματος και έκανα force reboot αναγκαστικά. Δεν ξεκολλαγε. Μάλλον είχα παρασυνηθισει 5 χρόνια με το ios και με ξενίζουν πάλι αυτά.. anyway...πήρα τηλ τη smartec για το glitch της οθόνης. Μου απάντησαν ότι ΔΕΝ έχει έρθει ακόμα το patch που θα διορθώνει το θέμα αλλά επίκειται..αγνωστο πότε...το μονο που ξερουν ειναι οτι στις 19 του μήνα θα έρθει το gos update για τα branded της cosmote. Πάντως καλού κακού προετοιμαστειτε ψυχολογικά (και εγώ μαζι) όσοι δεν στείλαμε τις συσκευές για αντικατάσταση για θέματα οθόνης (glitch, hdr video κλπ) ότι ενδέχεται να μη λυθεί το θέμα οριστικά ποτε...

Το έχουμε πάρει το update από Δευτέρα

iPhone 15 Pro Max + Samsung S23 Ultra

iPad Pro M4

Garmin Fenix 7X Sapphire Solar

Apple Airpods Pro 2

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, costsa41 said:

Εγώ σου είχα πει από την αρχή να το πας πίσω. Ούτε και σε αυτό δε με άκουσες. Κι ας είχες μείνει χωρίς τηλέφωνο από το να έχεις αυτά τα προβλήματα. 

Τώρα για την μπαταρία όλοι ξέρουμε ότι το σήμα κινητής , το 5g, τα ενεργοβόρα  παιχνίδια , η χρήση των δεδομένων για πολλές ώρες και άλλα ρουφάνε την μπαταρία. Εγώ έχω ανεβάσει εικόνες με τη χρήση του. Δεν έχω δει κάτω από 6 ώρες οθόνη ότι και να κάνω και αυτό , με τη χρήση που κάνω κρατάει ακόμα πιο πολύ από το 21 που είχα. Έχω δει αρκετές φορές 8 ώρες οθόνη και να πλησιάζει τις 24 ώρες χρήση, κάτι που πολύ σπάνια έβλεπα στο 21, το οποίο είναι καταπληκτικό τηλέφωνο. Η πιο εμφανής διαφορά τους είναι στις φωτογραφίες και στο βίντεο που , πραγματικά, αυτό είναι αρκετά καλύτερο. 

Να σημειώσω ότι η καθημερινή μου χρήση είναι 70 με 30 wifi , δεδομένα. Στο τηλέφωνο είναι μόνιμα σε σύνδεση το ρολόι και ακουστικά για μουσική στο περπάτημα ,κυρίως. Φυσικά όλα είναι στο μέγιστο, ανάλυση οθόνης και όλα ανοιχτά.

Πάντως καλά θα κάνει η samsung να βιαστεί να δώσει το update σε όλους γιατί θα την κράζουμε μέχρι τη δευτέρα παρουσία. Είναι αδιανόητο κάποια τηλέφωνα να λειτουργούν όπως πρέπει και άλλα όχι. Υποτίθεται είναι και σοβαρή εταιρεία......

Κωστα δε μου εγγυάται κανείς ότι με την επόμενη συσκευή δε θα μου έκανε freeze screen 2 φορές τον μήνα. Είναι πολλοί που έχουν διαφορα θεματακια. Άλλωστε αφού σύμφωνα με τη samsung "είναι θέμα software" τι ακριβώς να αντικαταστησω; μια συσκευή με μια άλλη που θα έχει το ίδιο software; Ξαναλέω επίσης ότι πήγα στο σέρβις, ελέγξανε το κινητό και το βρήκανε οκ. Μου δείξανε επίσημο μειλ της μητρικής samsung. Και ξαναλέω επίσης ότι μου το έκανε ελάχιστες φορές οι οποίες πολλαπλασιαστηκαν με το νέο update. Το κινητό δεν ήταν μη λειτουργικό για να το επιστρέψω. Αλήθεια, δεχθήκανε σε κανέναν αντικατασταση για το bug της οθόνης? Είμαι πολύ περίεργος να μάθω 

Δεν είναι το θέμα αν άκουσα εσένα ή όχι. Εδώ μιλάμε για έναν παγκόσμιο κολοσσό. Το πηγα στο επίσημο σέρβις, το ελέγξανε και μου είπαν "υπομονη". Δεν αποφάσισα εγώ να βγει update ούτε είναι εύκολο να "τους φέρεις στο κεφαλι" μια συσκευή που έκανε ένα bug 2 φορές την ημέρα για ένα δευτερόλεπτο.

nokia 3330 - motorola V560 -  sony ericsson K800i - LG KU990 - nokia E5 - huawei ideos x5 pro - sony xperia ray - Lg optimus L7 II - HTC one x- iphone 4- iphone 5 - ipad mini - samsung galaxy note 4 - iphone 6 - ipad air - iphone 7 plus - samsung galaxy s10+ - xiaomi pad 5 - samsung galaxy s22 ultra - samsung galaxy s23 ultra

samsung galaxy watch, samsung galaxy watch 5 pro

Toshiba Satellite L775, Dell Latitude 3420, Asus Zenbook 14 Oled

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, arxontas2323 said:

Το έχουμε πάρει το update από Δευτέρα

Δεν το ήξερα. Μου είπαν ότι μέχρι τις 19 όλα τα unbranded θα έχουν πάρει και το τελευταίο. Ξαναρωτάω πάντως από ενδιαφερον: είναι κάποιος που να του έκανε σποραδικά κάποιο bug η οθόνη και να του δρομολογησανε αντικατασταση;

nokia 3330 - motorola V560 -  sony ericsson K800i - LG KU990 - nokia E5 - huawei ideos x5 pro - sony xperia ray - Lg optimus L7 II - HTC one x- iphone 4- iphone 5 - ipad mini - samsung galaxy note 4 - iphone 6 - ipad air - iphone 7 plus - samsung galaxy s10+ - xiaomi pad 5 - samsung galaxy s22 ultra - samsung galaxy s23 ultra

samsung galaxy watch, samsung galaxy watch 5 pro

Toshiba Satellite L775, Dell Latitude 3420, Asus Zenbook 14 Oled

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, costsa41 said:

Πραγματικά δεν ξέρω τι να πω και συγγνώμη φίλε μου αν είμαι λίγο υπερβολικός. Απλά εγώ είμαι άνθρωπος στενάχωρος σε κάτι τέτοια και θα απαιτούσα άλλη και άλλη και άλλη συσκευή, μέχρι να δουλέψει σωστά. Το τι θα μου έλεγαν αυτοί δε θα με ένοιαζε καθόλου. Ή θα μου έδιναν συσκευή απροβλημάτιστη ή τα χρήματά μου πίσω. Κι αν έδινε το update και έφτιαχνε ,θα τους έλεγα πείτε μου τότε να το αγοράσω. Ειλικρινά εύχομαι όλα να πάνε καλά και να το απολαύσεις ,όπως ακριβώς πρέπει το τηλέφωνο. 

Κώστα μου το ιδανικό από καταναλωτική άποψη είναι αυτό που λες. Αλλά όταν δεν έχεις δεύτερο τηλ και τρέχουν διάφορα θέματα και σου λένε ότι μπορεί να μείνεις έναν μήνα χωρίς συσκευή  το σκέφτεσαι αλλιώς. Το απολαμβάνω το τηλ είναι εργαλείο. Για ένα bug που με απασχολεί 5 δευτερόλεπτα τη μέρα δε θα τρελαθώ. Απλώς θα κοιτάξω εντός εγγύησης να διευθετήσω οποιοδήποτε θέμα.. θα σας ενημερώνω σχετικά..

Edited by Dark_Lord

nokia 3330 - motorola V560 -  sony ericsson K800i - LG KU990 - nokia E5 - huawei ideos x5 pro - sony xperia ray - Lg optimus L7 II - HTC one x- iphone 4- iphone 5 - ipad mini - samsung galaxy note 4 - iphone 6 - ipad air - iphone 7 plus - samsung galaxy s10+ - xiaomi pad 5 - samsung galaxy s22 ultra - samsung galaxy s23 ultra

samsung galaxy watch, samsung galaxy watch 5 pro

Toshiba Satellite L775, Dell Latitude 3420, Asus Zenbook 14 Oled

Link to comment
Share on other sites



Πραγματικά δεν ξέρω τι να πω και συγγνώμη φίλε μου αν είμαι λίγο υπερβολικός. Απλά εγώ είμαι άνθρωπος στενάχωρος σε κάτι τέτοια και θα απαιτούσα άλλη και άλλη και άλλη συσκευή, μέχρι να δουλέψει σωστά. Το τι θα μου έλεγαν αυτοί δε θα με ένοιαζε καθόλου. Ή θα μου έδιναν συσκευή απροβλημάτιστη ή τα χρήματά μου πίσω. Κι αν έδινε το update και έφτιαχνε ,θα τους έλεγα πείτε μου τότε να το αγοράσω. Ειλικρινά εύχομαι όλα να πάνε καλά και να το απολαύσεις ,όπως ακριβώς πρέπει το τηλέφωνο. 


Κώστα με το συμπάθειο, όποιος είναι έξω απο τον χορό πολλά τραγούδια ξέρει.

Δεν μπορούν όλοι να μένουν χωρίς συσκευή γιατί σε περίπτωση που ( δεν θα το έκαναν φυσικά ) έπαιρναν την συσκευή θα έμενε για μέρες χωρίς συσκευή με την κατάσταση της τροφοδοσία της αγοράς με το s22 ultra.

Και να είσαι σίγουρος πως με αυτά τα "θέματα" δεν θα σου άλλαζε κανείς συσκευή και πίστεψε με ισχύει.

Ο μόνος λόγος να σου επιστρέψουν συσκευή είναι να μην είναι λειτουργική πράγμα που στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν ισχύει.

Ναι έχει πολλά μικροπροβλήματα η συσκευή (τα βλέπω καθημερινά) και όλοι ευελπιστούμε να λυθούν γρήγορα γιατί πρώτη φορά τα συναντώ και είμαι χρήστης "μόνο" samsung για τουλάχιστον 12 χρόνια.

Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, geotrvs said:


 

 


Κώστα με το συμπάθειο, όποιος είναι έξω απο τον χορό πολλά τραγούδια ξέρει.

Δεν μπορούν όλοι να μένουν χωρίς συσκευή γιατί σε περίπτωση που ( δεν θα το έκαναν φυσικά ) έπαιρναν την συσκευή θα έμενε για μέρες χωρίς συσκευή με την κατάσταση της τροφοδοσία της αγοράς με το s22 ultra.

Και να είσαι σίγουρος πως με αυτά τα "θέματα" δεν θα σου άλλαζε κανείς συσκευή και πίστεψε με ισχύει.

Ο μόνος λόγος να σου επιστρέψουν συσκευή είναι να μην είναι λειτουργική πράγμα που στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν ισχύει.

Ναι έχει πολλά μικροπροβλήματα η συσκευή (τα βλέπω καθημερινά) και όλοι ευελπιστούμε να λυθούν γρήγορα γιατί πρώτη φορά τα συναντώ και είμαι χρήστης "μόνο" samsung για τουλάχιστον 12 χρόνια.

Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

 

Ο Κώστας γράφει σίγουρα το ιδανικό για την προστασία του καταναλωτή. Από την άλλη ο καθένας έχει τα δικά του θέματα. Η συσκευή είναι εργαλείο δεν έχω μετανιώσει που έφυγα από ios αλλά θα πρότεινα σε όλους να κινηθούν εντός εγγύησης ακόμη και για το πιο ασήμαντο πρόβλημα. Θα συμφωνήσω πάντως μαζί σου ότι αποκλείεται να σου έδιναν καινούργια συσκευή για ένα glitch του δευτερολέπτου, ειδικά από τη στιγμή που υπάρχει επίσημη οδηγία από τη samsung, με τόσες αντικαταστάσεις θα παραλάμβανε κόσμος μέχρι το 2023....

1 hour ago, costsa41 said:

Εγώ σου είχα πει από την αρχή να το πας πίσω. Ούτε και σε αυτό δε με άκουσες. Κι ας είχες μείνει χωρίς τηλέφωνο από το να έχεις αυτά τα προβλήματα. 

Τώρα για την μπαταρία όλοι ξέρουμε ότι το σήμα κινητής , το 5g, τα ενεργοβόρα  παιχνίδια , η χρήση των δεδομένων για πολλές ώρες και άλλα ρουφάνε την μπαταρία. Εγώ έχω ανεβάσει εικόνες με τη χρήση του. Δεν έχω δει κάτω από 6 ώρες οθόνη ότι και να κάνω και αυτό , με τη χρήση που κάνω κρατάει ακόμα πιο πολύ από το 21 που είχα. Έχω δει αρκετές φορές 8 ώρες οθόνη και να πλησιάζει τις 24 ώρες χρήση, κάτι που πολύ σπάνια έβλεπα στο 21, το οποίο είναι καταπληκτικό τηλέφωνο. Η πιο εμφανής διαφορά τους είναι στις φωτογραφίες και στο βίντεο που , πραγματικά, αυτό είναι αρκετά καλύτερο. 

Να σημειώσω ότι η καθημερινή μου χρήση είναι 70 με 30 wifi , δεδομένα. Στο τηλέφωνο είναι μόνιμα σε σύνδεση το ρολόι και ακουστικά για μουσική στο περπάτημα ,κυρίως. Φυσικά όλα είναι στο μέγιστο, ανάλυση οθόνης και όλα ανοιχτά.

Πάντως καλά θα κάνει η samsung να βιαστεί να δώσει το update σε όλους γιατί θα την κράζουμε μέχρι τη δευτέρα παρουσία. Είναι αδιανόητο κάποια τηλέφωνα να λειτουργούν όπως πρέπει και άλλα όχι. Υποτίθεται είναι και σοβαρή εταιρεία......

Για τη μπαταρία θα συμφωνήσω απόλυτα. Απορώ με τα παιδιά που βλέπουν 4 και 5 ώρες. Εγώ σήμερα είμαι στο 40% με 4 ώρες και 45 λεπτά sot. Το μόνο που έχω παρατηρήσει (και ίσχυε ανέκαθεν στα samsung) είναι ότι πέφτει απότομα και γρήγορα από το 100%. το αντίθετο από τα iphone δηλαδή που παραμένουν (υπερβολικά πολλή) ώρα στο 100%

Edited by Dark_Lord

nokia 3330 - motorola V560 -  sony ericsson K800i - LG KU990 - nokia E5 - huawei ideos x5 pro - sony xperia ray - Lg optimus L7 II - HTC one x- iphone 4- iphone 5 - ipad mini - samsung galaxy note 4 - iphone 6 - ipad air - iphone 7 plus - samsung galaxy s10+ - xiaomi pad 5 - samsung galaxy s22 ultra - samsung galaxy s23 ultra

samsung galaxy watch, samsung galaxy watch 5 pro

Toshiba Satellite L775, Dell Latitude 3420, Asus Zenbook 14 Oled

Link to comment
Share on other sites

  • The topic was locked
  • The topic was unlocked

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...