Jump to content

ggazas

Members
  • Δημοσιεύσεις

    10.213
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    100%

About ggazas

  • Ημ. Γέννησης 04/07/1965

Συσκευή

  • Συσκευή
    S22 Ultra

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Cosmote - Ελλάδα

Περιοχή

  • Περιοχή
    Θεσσαλονίκη

Φύλο

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατοι Επισκέπτες

Το μπλοκ πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες.

ggazas's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/14)

  • Very Popular Rare
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

15

Φήμη

  1. Αντε να δούμε και τη νέα έκδοση. Θα βελτιώσουν τίποτα! Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  2. Το έχω εγώ. Ελάχιστα πιο γρήγορος από τον 25W. Τον πήρα από κατάστημα γερμανός. Δε θα το έπερνα από skroutz λόγω αμφιβόλου προέλευσης και γνησιότητας.
  3. Σε εμένα όχι, συνεχίζω να έχω πολύ χαμηλό σήμα, διακοπες στις κλήσεις. Δυστυχώς.
  4. @majin4 Φίλε είμαι Θεσσαλονίκη. Στον ίδιο χώρο άλλες συσκευές έχουν φουλ σήμα και εχώ έχω και στην cosmote 1 γραμμή. Έχω ανοιχτό το Volte και έχω πρόβλημα κλήσεων. Τόσο απλά.
  5. Απογοητευμένος. Τι άλλο να πω. Πήρα τηλέφωνο τη Samsung και τους είπα το πρόβλημα, ότι μάλλον εμείς δεν πήραμε τις αναβαθμίσεις για τις κεραίες. Μου είπαν ότι θα το εξετάσουν....👎
  6. Παιδιά το πρόβλημα δεν λύθηκε. Συνεχίζω να έχω το ίδιο πρόβλημα! Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  7. Που είναι τα model οέο? Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  8. Μια εβδομάδα μετά την κυκλοφορία στο update για τα modem, άφαντα από τους χρήστες της Cosmote. Μίλησα με τη Samsung. Η απάντηση κασετόφωνο, πρέπει να περιμένω. Δεν ξέρουν πόσο.
  9. Έχεις και τις δύο συσκευές και έκανες τεστ;
  10. Μη γράφεις πολλά-πολλά για το πρόβλημά μας, γιατί υπάρχουν κάποιοι "τεχνολογικοί τύποι" που μαλώνουν. Εγώ πάντως είμαι καιρό φορτωμένος.
  11. Την είπες την εξυπνάδα σου. Στο επόμενο ποστ θα ζητήσω την άδειά σου. Έλεος!
  12. Προφανώς και η Cosmote. Το θέμα είναι ότι και η Samsung έχει αφήσει το θέμα στο έλεος της Cosmote. Να πάρουμε όλοι τηλέφωνο να πούμε δύο λογάκια και στο τηλεφωνικό κέντρο. Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  13. Ποτέ ποια τηλέφωνο Cosmote branded. 3η μέρα και η αναβάθμιση άφαντη σε εμάς. Να σημειωθεί ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι στους χρήστες Cosmote.
  14. Ευχαριστώ και τους δύο.🙂
×
×
  • Create New...